PDA

View Full Version : Diy Κατασκευη καλυματος ρεζερβουαρ



zefos1100xx
15/10/2011, 10:45
Η εργασια που ακολουθει εχει να κανει με την δημιουργια ενος καλυματος ντεποζιτου μοτοσυκλετας (περιπου σαν bagster) απο τεχνοδερμα.

Ειναι μια 100% χειροποιητη δουλεια και εγινε για λογαριασμο πελατη , δηλαδη προκειται για ''εργασια επι πληρωμη'' και σας το παρουσιαζω μετα απο αδεια της διαχειρησης , επειδη αξιζει να ποσταριστει πρωτον σαν κατασκευη , και δευτερον δινει λυση για οσους επιθυμουν special custom αξεσουαρ για την μοτοσυκλετα τους , η ακομα καλυτερα για οσους δεν μπορουν να βρουν κατι ''ετοιμο'' στην αγορα λογω μη-εμπορικοτητας μοντελου.

Φυσικα οι πληροφοριες για την κατασκευη μπορουν να χρησιμοποιηθουν (τουλαχιστον ως μπουσουλας) για οποιον θελησει να επιχειρησει να το κανει μονος του.

Το συγκεκριμενο καλυμα που κατασκευασα ειναι για suzuki bandit 400 , και δεν υπηρχε καποιο αντιστοιχο καλυμα για να αντιγραφει , οποτε χρησιμοποιησα το ιδιο το ρεζερβουαρ για ''πατρον''.

Ο πελατης επελεξε σαν υλικο το τεχνοδερμα ''carbon look'' με το οποιο επισης επενδυθηκαν και οι δυο σελες τις μοτοσυκλετας.

zefos1100xx
15/10/2011, 10:45
Αρχικα αντεγραψα το σχημα του ρεζερβουαρ τμηματικα σε ριζοχαρτο.
Καθε διαφορετικη επιπεδη επιφανεια κοπηκε ενα αντιστοιχο κομματι σε χαρτι.....
.......οταν τα τμηματα αυτα ενωθουν θα μας δωσουν το ειδωλο του ρεζερβουαρ τρισδιαστατο ως εχει.

Στο κεντρικο τμημα στην φωτο που ακολουθει μπορει να φαινεται παρακεντρα η ταπα , αλλα οσοι γνωριζουν το bandit400 εχει την ταπα δεξια και οχι στο κεντρο.


237884

zefos1100xx
15/10/2011, 10:46
Στην συνεχεια εφαρμοσα τα τμηματα απο ριζοχαρτο πανω στο τεχνοδερμα και εκοψα πανομοιοτυπα τμηματα απο αυτο.


237886

zefos1100xx
15/10/2011, 10:47
οταν κοπηκαν ολα τα τμηματα που θα αποτελουσαν το καλυμα , καθε ενα απο αυτα επενδυθηκε εσωτερικα με φοδρα απο αφρωδες υλικο (οπως τα bagster).

η φοδρα κολληθηκε με ισχυρη δερματοκολα και θα ενισχυθει στην συνεχεια απο τα γαζια.


237887

zefos1100xx
15/10/2011, 10:48
Στην φωτο βλεπουμε ολα τα κοματια φοδραρισμενα και ετοιμα για να μονταριστουν μεταξυ τους.....

Σε αυτο το σταδιο με λιγη φαντασια μπορει κανεις ευκολα να καταλαβει τι σχημα θα παρουν οταν ενωθουν και για που προοριζονται.


237888

zefos1100xx
15/10/2011, 10:49
ακολουθει η ενωση των τμηματων το ενα με το αλλο.....

Η ενωση αυτη αρχικα ειναι ''προχειρη'' καθως δεν ειναι τιποτα αλλο παρα ο ''οδηγος'' για τον ραφτη ωστε να ξερει που ακριβως θα ''πατησει'' για να γαζωσει.


237890

zefos1100xx
15/10/2011, 10:50
ολα τα κομματια ενωθηκαν.

Αν και ακομα το μονταρισμα ειναι σε ''πρωιμο'' σταδιο , η κατασκευη εχει ηδη παρει μορφη.


237892

zefos1100xx
15/10/2011, 10:51
ολα εγιναν οπως ειχα σχεδιασει , αλλα επρεπε να δωσω πολυ προσοχη στα ''μετρηματα'' καθως δεν ειχα την μοτοσυκλετα στην διαθεση μου για προβες και δοκιμες παρα μονο την μερα της τελικης τοποθετησης....

Το καλυμα δειχνει οκ , αλλα το παραμικρο λαθος θα κανει την εφαρμογη δυσκολη εως ''παρατερη'' , και θα χρειαστει διορθωσεις....

....κατι διολου παραξενο για μια χειροποιητη κατασκευη , χωρις πατρον για ''μπουσουλα'' και με ελαχιστη συχνοτητα επαναληψεων που θα εδινε εμπειρια στο συγκεκριμενο αντικειμενο , αλλα προτιμω να μην μπω σε τετοια ταλαιπωρια και φυσικα να μην ταλαιπωρησω και τον κατοχο με παραπανισια πηγαινε-ελα....

επιστρατευσα λοιπον οτι πιο ''κοντινο'' ειχα σαν εμπειρια κατασκευων απο τεχνοδερμα , και αυτο δεν ηταν τιποτα αλλο απο τις σελες μοτοσυκλετων.

....ομολογω οτι απο την αρχη εξελαβα το θεμα ''καλυμα ρεζερβουαρ'' ως μια ''τρισδιαστατη σελα'' με αυξημενο βαθμο δυσκολιας!


237896

zefos1100xx
15/10/2011, 10:52
πριν στειλω το καλυμα για γαζι , ετοιμασα και μερικα ακομα τμηματα που ειτε ηταν απαραιτητα οπως το περιγραμμα της ταπας βενζινης....


237899

zefos1100xx
15/10/2011, 10:53
...ειτε ηταν καποια τμηματα για ''καλωπισμο'' και πρακτικοτητα οπως ενα λογοτυπο ''S'' (εμβλημα της suzuki) με επιπλεον αφρωδες υλικο ωστε να λειτουργει σαν tank pad το οποιο προτεινα στον ιδιοκτητη να βαλουμε και ενθουσιαστηκε με την ιδεα.....

(στην φωτο φαινεται ηδη ραμμενο αλλα δεν ειχα αλλη)


237901

zefos1100xx
15/10/2011, 10:54
...και ακομα δυο ραφτα λογοτυπα ''bandit'' στην ιδια γραμματοσειρα που χρησιμοποιει η suzuki , που μπηκαν πλευρικα στο ρεζερβουαρ για ομορφια , αλλα και να ''σπασει'' λιγο η μαυριλα!


237903

zefos1100xx
15/10/2011, 10:55
Εστειλα το καλυμα για γαζωμα σε συγκεκριμενο ανθρωπο που συνεργαζομαι , και στο διαστημα που μεσολαβησε ετοιμασα τις σελες του bandit.


237904

zefos1100xx
15/10/2011, 10:57
Οπως προανεφερα το καλυμα της επιλογης του ιδιοκτητη ηταν το ιδιο τεχνοδερμα που χρησιμοποιηθηκε για το καλυμα του ντεποζιτου....

carbon look και παλι! ......(σοφη επιλογη)

Επισης τοποθετηθηκε και ενα προφιλ 10-20mm (αναλογα το σημειο) για να γινουν οι σελες πιο ανετες και βεβαια γιατι ειχαν ''κατσει'' με τα χρονια....

σελες ετοιμες!


237905

zefos1100xx
15/10/2011, 10:59
με τις σελες ετοιμες και το καλυμα πλεον μονταρισμενο , το μονο που εμενε ηταν η τοποθετηση.....


Φυσικα για τις σελες δεν εχω την παραμικρη αμφιβολια.....ακομα και το εξτρα υλικο που προσθεσα δεν με ανησυχει καθολου για την εφαρμογη τους...
......αυτο που με ενοιαζε ιδιαιτερα ηταν πως θα κατσει το καλυμα στο ντεποζιτο!!

ξεκινησα την τοποθετηση:


237906

zefos1100xx
15/10/2011, 11:01
εφαρμογη στο πισω μερος οπου εφαπτεται με την σελα του αναβατη.....


237907

zefos1100xx
15/10/2011, 11:03
το καλυμα που εφτιαξα ασφαλιζει με συνθετο τροπο: το εμπρος τμημα μπαινει ''φορετο'' κατω απο το ντεποζιτο (δικη μου ιδεα) , ενω στα πλαγια εσφιξε με ιμαντα (δικη μου ιδεα επισης*) , και πισω εκμεταλευτηκα 2 βιδες της μοτοσυκλετας τις οποιες ξεβιδωσα και το επιασα με πλατιες ροδελες μαζι και τις ξανασφιξα (η ιδεα αυτη προερχεται απο την bagster)......

*....ο δε ιμαντας μπαινει και καθεται ισια , οταν ομως αφησω το ρεζερβουαρ να ''κατσει'' στην θεση του , αυτο καμπτεται αναγκαστικα απο το φιλτροκουτι αερα με αποτελεσμα να τεντωσει το καλυμα , το οποιο εφαρμοζει απολυτα απο το τραβηγμα!

ο λογος που επελεξα να μπει ''φορετο'' και με βιδες ειναι για να μην μπορει να κλαπει ευκολα , αφου για να βγει πρεπει να αφαιρεθει η σελα , το ρεζερβουαρ και τα πλαστικα καπακια των καρμπυρατερ.


Για την τελικη εφαρμογη πριν σφιξω τον ιμαντα και τις βιδες επρεπε να το κεντραρω σωστα με βασικο μπουσουλα την ταπα του ρεζερβουαρ....

αν εφαρμοσει εκει σωστα και ερθει και στα υπολοιπα σημεια ολα ειναι τζετ!
(...δεν εγινε και τιποτα απλα γλυτωνουμε περεταιρω διενεξεις για διορθωσεις!):D

..ημουν κοντα στην στιγμη της αληθειας:


237908

zefos1100xx
15/10/2011, 11:04
οκ....το παραδεχομαι!

...ηθελα να δωσω λιγη ''αγωνια'' για το τελικο αποτελεσμα...

ΒΟΥΑΛΑ!:sun: :beer:


237909

zefos1100xx
15/10/2011, 11:05
το αποτελεσμα δικαιωνει τον κοπο μου και φυσικα τις επιλογες του ιδιοκτητη!

εδω οπως φαινεται μαζι τις σελες!


237910

zefos1100xx
15/10/2011, 11:06
Η εφαρμογη ειναι ηδη ικανοποιητικη απο τα πρωτα λεπτα που τοποθετηθηκε το καλυμα που εφτιαξα , και φυσικα σε συντομο χρονικο διαστημα θα βελτιωθει περισσοτερο καθως θα ''καθεται'' , οπως δηλαδη συμβαινει με ολα τα καλυματα για ρεζερβουαρ απο τεχνοδερμα που διατιθενται στην αγορα!

thanx for watching! :beer:


237911

dmf
15/10/2011, 11:40
Σαν εφαρμογή καλή φαίνεται, μπράβο σου. Αυτό το κάρμπον δεν ξέρω αν μ'αρεσει βέβαια :sick:
Να σε ρωτήσω, ένα κάλυμμα της bagster κοστιζει 130-150, αυτό που ήταν χειροποίητο και custom πόσο πήγε πάνω κάτω από περιέργεια?

zefos1100xx
15/10/2011, 11:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
Σαν εφαρμογή καλή φαίνεται, μπράβο σου. Αυτό το κάρμπον δεν ξέρω αν μ'αρεσει βέβαια :sick:
Να σε ρωτήσω, ένα κάλυμμα της bagster κοστιζει 130-150, αυτό που ήταν χειροποίητο και custom πόσο πήγε πάνω κάτω από περιέργεια?



Ακομα και αν επιλεχτει να μπουν τα ραφτα σηματα που το κοσμουν , η ολη κατασκευη ερχεται αισθητα πιο οικονομικα....
(πληροφοριες σχετικα με το κοστος με πμ)


Για το carbon-look που λες γουστα ειναι αυτα.....
....εδω βγαζουν καινουργιες σελες σε μηχανακια '10-'11 για να βαλουν αυτο....(!)

fantacid
15/10/2011, 16:06
πολυ ομορφο το αποτελεσμα με "εργοστασιακη" εφαρμογη!

:beer: :beer: :beer:

sv9cvk
15/10/2011, 16:58
Ζεφο απλα :

:beer: :wave2:

jimtarasxt660x
15/10/2011, 18:15
nice :winka:

:beer: :beer: :beer: :beer: :beer:

Allst@rf
15/10/2011, 21:39
ζεφο επειδή δεν το βλέπω καλά,η κατασκευή σου είναι απλός ένα καλύμα τεποζιτου έτσι;δεν έχει και υποδοχές για τανκ μπαγκ ;

παντος έκανες φοβερή δουλειά μπράβο σου.

Εύχομαι κάποια στιγμή να γίνω πελάτης σου(για κάλυμμα σελας λέω)...


Τα σεβη μου μάστορα...


:beer:

Shaolin Monk
15/10/2011, 21:55
:a19:

John Steed
15/10/2011, 22:01
Α ρε Ζέφο, έγινες και η πρώτη ράφτρα! :lol: :lol:



Φοβερό αποτέλεσμα :eyepop: ! Μπράβο σου!


:wave2:

Gi_4ce
15/10/2011, 22:42
Με το ίδιο υλικό έχω φτιάξει κ εγω κατι σελίτσες...

Το καλό που έχει ειναι οτι είναι ΕΝΤΕΛΩΣ αντιολισθητικο και τελικά αντέχει στον χρόνο εντυπωσιακά!

:beer:

Μπράβο για την δουλειά Ζεφο!

zefos1100xx
16/10/2011, 02:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από Allst@rf
[B]ζεφο επειδή δεν το βλέπω καλά,η κατασκευή σου είναι απλός ένα καλύμα τεποζιτου έτσι;δεν έχει και υποδοχές για τανκ μπαγκ ;

ξεχασα να αναφερω σχετικα με τα κλιπς για να συγκρατει tank bag...

....φυσικα και μπορουν να τοποθετηθουν!:p

υπαρχουν 4 βασικες επιλογες:

α) Μπορουν να τοποθετηθουν τα συγκεκριμενα κλιπ της bagster και να μπορει να προσαρμοζεται το tank bag της συγκεκριμενης φιρμας (ολιγον δυσευρετα μεν)

β) μπορουν να τοποθετηθουν κλιπ του εμποριου αρσενικα/θυληκα αντιστοιχα σε καλυμα και tank bag και να προσαρμοστει οποιοδηποτε tank bag θελει ο καθενας...

γ) μπορει να τοποθετηθει ενα tank bag με τον κλασσικο τροπο με ιμαντες , αγνοωντας την υπαρξη του καλυματος (σαν να ΜΗΝ υπηρχε - απλα θα μεσολαβει) με αποτελεσμα την απουσια των κλιπ οταν δεν υπαρχει η τσαντα προσαρμοσμενη οπως αυτο του θρεντ...

δ) υπαρχει η δυνατοτητα να κατασκευαστει ενα εντελως καινουργιο tank bag απο το ιδιο υλικο του καλυματος (πχ ''carbon look'') , αλλα δεν αξιζει το κοστος καθως υπαρχουν στην αγορα φτηνα και τιμια ετοιμα προιοντα.....




ΥΓ:μαγνητικο tank bag οταν μεσολαβει οποιοδηποτε καλυμα ρεζερβουαρ καλο ειναι να μην βαζουμε....ναι μεν ''πιανουν'' οι μαγνητες πανω απο το τεχνοδερμα , αλλα αρκετα πιο ''αποδυναμωμενοι'' οποτε ισως κατανταει επικυνδυνο.
......η μονη προτεινομενη λυση στην περιπτωση που καποιος επιθυμει ΝΤΕ ΚΑΙ ΚΑΛΑ μαγνητικο tank bag ειναι η τοποθετηση εξτρα μαγνητων στις ηδη υπαρχουσες θηκες απο μοναδες ΗΧΕΙΩΝ (ναι καλα ακουσατε) με επαρκη διαμετρο ωστε να ''μαγκωνουν'' δυνατα πανω απο το καλυμα.
...μην φανταστειτε τιποτα 15'' γαιδουρια...:rotflmao: :rotflmao:
...μικρα woofer η μεγαλα tweeter αρκουν για να γινει η δουλεια...

zefos1100xx
16/10/2011, 02:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gi_4ce
Με το ίδιο υλικό έχω φτιάξει κ εγω κατι σελίτσες...

Το καλό που έχει ειναι οτι είναι ΕΝΤΕΛΩΣ αντιολισθητικο και τελικά αντέχει στον χρόνο εντυπωσιακά!

:beer:

Μπράβο για την δουλειά Ζεφο!


συμφωνω σε μεγαλο βαθμο φιλε , αν και σαν αντιολισθητικα καλυματα θα χαρακτηριζα τα era και τα κλασσικα με τα ''μπιμπικια'' ακομα καλυτερα....

βεβαια το carbon look ειναι αντιολισθητικο σε καποιο βαθμο αλλα οχι εντελως , με αποτελεσμα να εξυπηρετει στα ss οταν ο αναβατης ''βγαινει'' απο την σελα στις στροφες...(για παραδειγμα το καλυμα που υπαρχει στην αγορα και χρησιμοποιει η bmw ''κολαει'' στην κυριολεξια)

...και για το αρχειο τα αντιολισθητικα καλυματα σε μοτοσυκλετες με ντεποζιτο μπροστα (!) , δεν ειναι και τοσο απαραιτητα , καθως το σωμα φρεναρει στο ρεζερβουαρ , αλλα και τα ποδια σφιγγουν και συγκρατουν ολο το σωμα....

Αντιθετα μεγαλη αναγκη για αντιολισθητικες σελες υπαρχει στα enduro , στα παπια και στα scooter οπου ετσι και γλυστραει η σελα σε ενα καλο φρεναρισμα φτανεις στο....τιμονι!!!

Ξερω οτι ακουγεται λιγο αιρετικο , αλλα ειναι καρατσεκαρισμενο....:beer:

Στις μεγαλες μοτοσυκλετες πιο πολυ αναγκη για αντιολισθητικη σελα εχει ο ΣΥΝΕΠΙΒΑΤΗΣ οπου στο ανοιγμα του γκαζιου μπορει να φυγει προς τα πισω...!!

T.R.E
16/10/2011, 14:10
Alcadara κάλλυμα σέλας μπορούμε να φτιάξουμε; :sun:

zefos1100xx
16/10/2011, 14:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από T.R.E
Alcadara κάλλυμα σέλας μπορούμε να φτιάξουμε; :sun:


απο οτιδηποτε μπορεις να φτιαξεις καλυμα σελας , αλλα το θεμα ειναι να ειναι καταλληλο σε αντοχη (μιλαω για βαθος χρονου πανω απο 2-3 ετη)

οτιδηποτε αλλο δοκιμαστηκε εκτος απο τις συνθετικες δερματινες που χρησιμοποιουνται κατα κορον στην μοτοβιομηχανια εχει αποτυχει.

δεν ειναι τυχαιο που ολοι οι κατασκευαστες χρησιμοποιουν πανω κατω τα ιδια υλικα (με μερικα σκαμπανεβασματα στην ποιοτητα υλικου και στις τεχνοτροπιες κατασκευης).

universalgr1
20/10/2011, 10:50
Καταπληκτικη δουλεια Ζεφο!!!

Πολυ ομορφα και τα ραφτα λογοτυπα.. και φυσικα χειροποιητη δουλεια!!! (για ετοιμαζε για την Brosαρα.. :D :D )

Ευγε κι απο μενα!!!




:beer: :beer:




(Δεν κανω πλακα για το Bros.. Ενας φιλος καποτε εψαχνε καιρο και κατεληξε σε παραγγελια απο εξωτερικο για ενα καλυμα CB400 SF.. Σε καποια μοντελα ειναι δυσευρετα..)

X-SFIGA
03/01/2012, 19:36
Να ποσταρω και εγω την εξαιρετικη δουλεια του Zefou στο δικο μου hornet

Ενα μπαγστερ με καλη εφαρμογη και ποιοτητα, κολλημενες ολες οι ραφες και με κλωστη αντοχης.


Τον επρηξα λιγο αλλα εκανε οτι καλυτερο μπορουσε και ακομα παραπανω στο μπαγστερακι μου.


243094

gourouni
03/01/2012, 20:47
ΜΠΡΑΒΟ...ΠΟΛΥ ΩΡΑΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ...:beer: :beer: :beer:

FRAGISCOS
03/01/2012, 22:25
Πολυ καλη δουλεια

Μπραβο!!!:beer:

dmf
04/01/2012, 01:32
είμαι περίεργος να δω πώς το στερέωσε πανω στο χόρνετ. Η bagster βάζει έναν μεγάλο ιμάντα μπροστά που πιανει κάτω από την τιμονόπλακα, στα πλάγια από 1 πλαστικό γάτζο που πιάνει στο ντεπόζιτο, και πίσω πάλι ένα ιμάντα που πιάνει σε κάτι σίδερα κάτω από τη σέλα. Αλλά είναι like a glove

zefos1100xx
04/01/2012, 02:11
κατ 'αρχας να ευχαριστησω τον μαρινο για τα καλα του λογια!


Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
είμαι περίεργος να δω πώς το στερέωσε πανω στο χόρνετ....


μπηκε ''φορετο'' εξ 'ολοκληρου στο μπροστινο τμημα , στην μεση χρησιμοποιησαμε εναν απλο ιμαντα κυριως για καλυτερη εφαρμογη , ενω πισω βιδωνει με τις δυο Μ6 αλενοβιδες που πιανει και το ρεζερβουαρ κατω απο την σελα....

ολα αυτα γινανε κατα παραγγελια του SFIGA , τις ωρες που η μοτοσυκλετα ειναι ''εκτεθειμενη'' σε κοινη θεα , να μην μπορει να αφαιρεθει το καλυμα ευκολα οπως ενα κλασσικο bagster.

(στην ουσια για να βγει το καλυμα , πρεπει να βγουν πρωτα ρεζερβουαρ , σελα και πλαινα καπακια...η να το κοψουν απο ακρη σε ακρη - οποτε δεν εχει και νοημα.....)

Στο σημειο της ταπας , επισης κατα παραγγελια του κατοχου , αντι για την κλασσικη οπη περιμετρικα του στεφανιου , αφαιρεσαμε την ταπα και βιδωσαμε το καλυμα ΑΠΟ ΜΕΣΑ!!:eyepop: :eyepop:

...μια τεχνοτροπια απο την οποια παραθετω και την φωτο που ακολουθει:


243128

universalgr1
04/01/2012, 09:16
Super η εφαρμογή!!

Και ο συνδυασμός με το carbon πανέμορφος!!



:beer: :beer:

X-SFIGA
04/01/2012, 14:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από dmf
είμαι περίεργος να δω πώς το στερέωσε πανω στο χόρνετ. Η bagster βάζει έναν μεγάλο ιμάντα μπροστά που πιανει κάτω από την τιμονόπλακα, στα πλάγια από 1 πλαστικό γάτζο που πιάνει στο ντεπόζιτο, και πίσω πάλι ένα ιμάντα που πιάνει σε κάτι σίδερα κάτω από τη σέλα. Αλλά είναι like a glove


Επειδη ειχα και καλυμα της bagster, μπορω να σου πω οτι ειναι η μερα με τη νυχτα, μπενει νερο και βρωμιες απο το σημειο της τα πας ενω σε αυτο εδω ειναι απο κατω

και κατα δευτερον ειναι ολο ιμαντες της bagster και στο βγαζουν ανετα και στο περνουν αλλα ακομα και να μην στο παρουν φαινεται λιγο καπως.

Σε αυτο το μπαγστερ με τις ιδεες και την εφαρμογη του Ζεφου οπως προειπε πρεπει να βγει το τεποζιτο και τα πλαινα καπακια αλλα και η σελα για να φυγει το μπαγκστερ και ειδικα το τεποζιτο ειναι ασφαλισμενο με βιδες ασφαλειας.

nemes74
05/01/2012, 19:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από zefos1100xx
Η εφαρμογη ειναι ηδη ικανοποιητικη απο τα πρωτα λεπτα που τοποθετηθηκε το καλυμα που εφτιαξα , και φυσικα σε συντομο χρονικο διαστημα θα βελτιωθει περισσοτερο καθως θα ''καθεται'' , οπως δηλαδη συμβαινει με ολα τα καλυματα για ρεζερβουαρ απο τεχνοδερμα που διατιθενται στην αγορα!

thanx for watching! :beer: απλα..............υποκλινομαι!!!!:sun: :beer: ευγε......!!!εξαιρετικο το αποτελεσμα.......!!!τυχερος ο ιδιοκτητης.......100% χειριποιητη δουλεια.......γιαυο και μονο.......αξιζει...!!!!!!!:beer: :beer: :sun:

zefos1100xx
05/01/2012, 20:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από nemes74
......100% χειριποιητη δουλεια.......γιαυτο και μονο.......αξιζει...!!!!!!!:beer: :beer: :sun:

..ξερεις εσυ!:D

thanx!:beer:

universalgr1
28/08/2012, 00:32
Πρόσφατα απέκτησα κι εγώ ένα κάλυμμα ρεζερβουάρ για το CB απ΄τα χέρια του μάστορα-Ζέφου.

Πάμε 2-3 φωτό και το αποτέλεσμα, το οποίο είναι εξαιρετικό.

universalgr1
28/08/2012, 00:34
Και ραφτά λογότυπα "Super Four" με γκρι φόντο να δένει με τη σέλα!! :D

universalgr1
28/08/2012, 00:35
Το αποτέλεσμα εξαιρετικό!! Τhanks man!! :beer:

universalgr1
28/08/2012, 00:38
Νωρίτερα ο μάστορας είχε περιλάβει και τη σέλα.
Διχρωμία γκρι-μαύρο αντιολισθητικό ύφασμα και όψη μονόσελου!!

:D

DimChios
28/08/2012, 10:21
ωραιος ο Ζεφος!!!!!

:beer::beer::beer::beer:


(Του Hornet μ αρεσει πιο πολυ απ ολα) :p

Red Rider
28/08/2012, 12:24
Ωραίος ο Ζέφος!
Θα συμφωνήσω με το Μήτσο,οτι το κάλυμα του Hornet τα σπάει!Ειδικά η μόντα στο καπάκι του ρεζερβουάρ είναι πολύ έξυπνη!
Keep improving!

zefos1100xx
28/08/2012, 23:12
ευχαριστω παιδια!

ρε εσυ!

ψιτ κυριος...



ωραιος ο Ζεφος!!!!!

:beer::beer::beer::beer:


(Του Hornet μ αρεσει πιο πολυ απ ολα) :p

κατσε να τα δεις ολα πρωτα , μη βιαζεσαι!!!:D

267053

zefos1100xx
28/08/2012, 23:15
...παρε για αρχη δυο αφρικανες και θα σου βαλω πιο μετα κιαλλα να κανεις δημοψηφισμα!!:smokin: :D

267054

DimChios
29/08/2012, 09:51
του HORNET μ αρεσει πιο πολυ! :p


και του 2ου Αφρικα λιγοτερο απο του HORNET και περισσοτερο απ του 1ου (Αφρικα) :D