PDA

View Full Version : Ανχελονιντζάκι



kokkiklhs
27/08/2014, 21:00
Καλησπερούδια στην παρέα!
Λοιπόν, εδώ που καθόμουν μου δημιουργήθηκε μια super απορία και θέλω τα φώτα των ειδικών, καθότι εγώ από μηχανικά κλπ είμαι ψιλο-άσχετος, γνωρίζω μόνο τα πολύ βασικά...

Όλοι μας γνωρίζουμε ότι το KLE 250 Anhelo μοιράζεται τον ίδιο κινητήρα με το Eliminator και το Νιντζάκι, μόνο που στο τελευταίο έπεσε περαιτέρω εξέλιξη, με DFI και πρόσφατα υπερκυβισμό στα 296cc (άραγε παραμένει ο ίδιος κινητήρας στο 300άρι, δεν είμαι σίγουρος...)
Σκεφτόμουν λοιπόν κατά πόσον θα ήταν εφικτό να "κουμπώσει" ο κινητήρας του νιντζακίου στο πλαίσιο του Anhelo και να προσαρμοστούν τα ηλεκτρικά, ώστε να λειτουργήσει ο ψεκασμός... θεωρητικά μιλώντας, πρέπει να γίνεται!
Υπάρχει κάποιος που το έχει επιχειρήσει, ή έστω κάποιος να επιβεβαιώσει ότι ΔΕΝ γίνεται, και να επισημάνει σε ποια σημεία θα κόλλαγε πρακτικά η υλοποίηση αυτής της ιδέας; :confused:

Τι δηλαδή, τα Χελωνονιντζάκια που μεταλλάχτηκαν, είναι πιο έξυπνα; :D :lol:

Φαντάζομαι ένα Anhelo με ψεκαστό 300άρη κινητήρα και ρίγη συγκίνησης με διαπερνούν... θα είναι το απόλυτο μικρό on-off... κρίμα που η μαμά kawa δεν έκανε καμιά κίνηση τύπου "Versys 250", που να μπορεί να δεχτεί εκ των υστέρων και σαν βελτίωση 300άρια κυλινδροπίστονα παραμένοντας τυπικά στη "μικρή" κατηγορία των 250αριών, θα γινόταν best seller...
:ninja:

hidefnick
27/08/2014, 21:27
https://www.youtube.com/watch?v=XomfxbCiKGI

kokkiklhs
27/08/2014, 21:34
Nταξ ρε μάστορα, respect στο TDR, αλλά αυτό είναι ΑΛΛΗ ιστορία.... ultimate dual το βαφτίσανε, αλλά μόνο ultimate είναι, όχι dual... :D
Εδώ μιλάμε για KLE, που έχει εκ γενετής και κάποιες χωμάτινες καταβολές, όχι για motard TZR! :lol:
:beer:

daz
27/08/2014, 23:20
Δλδ εσύ είσαι ψιλοάσχετος, γνωρίζεις μόνο τα βασικά αλλά ξέρεις ότι το κτμ 1290 είναι άχρηστο μηχανάκι?

kostaskk
28/08/2014, 05:20
δες μερικες φοτο ή κινητηρες απο κοντα.
αν ειναι ιδιος σε ολα χωρις καμια αλλαγη τοτε θα ταιριαζουν και οι βασεις.