PDA

View Full Version : κινεζικα παπια (Lifan,Shineray,Baotian,Zhongshen κτλ .Αποψεις



pantofla
10/12/2006, 23:14
Θελω να μαθω τι αποψεις και εμπειριες εχετε για τα διαφορα παπακια που ερχονται τελευτεα απο την Κινα.

kalant
10/12/2006, 23:42
το τελευταιο εχω ακουστα μονο, γενικα δεν θα τα εμπιστευομουν με τιποτα...

και καλα λογια να μου ελεγαν κατοχοι δεν θα επαιρνα γιατι δεν ξερεις τι ακριβως θα βγαλουν σε βλαβη (ειναι σιγουρο οτι κατι θα παθουν) και ποτε, το σημαντικοτερο...

ασε που δεν μπορεις να τα πουλησεις μετα με τιποτα...

δωσε κατι παραπανω αμα ειναι και παρε καποιο επωνυμο...

ronin1
10/12/2006, 23:46
μακριά...

εκτός αν είσαι ο ίδιος μάστορας...

αλλά κ πάλι θα βαρεθείς να λύνεις κ να δενεις,,

zolotas
10/12/2006, 23:49
φτηναδουρα .....οτι δινεις παιρνεις ....το φτηνο σου βγαινει ακριβο στην πορεια... ......δεν θα επαιρνα σε καμια περιπτωση ....

εδω τιθεται και θεμα σωματικης ακεραιοτητας .......αλλο κινεζικη ντουλαπα (που αν διαλυθει δεν σε νοιαζει ) ......και αλλο η ζωη σου πανω σε κινεζικο μοτερ:nono:

H.A.Balafoutre
11/12/2006, 14:53
Εγώ πιστεύω πως είναι μεγάλο λάθος να αγοράζουμε αυτά τα επικίνδυνα κινεζικά μοτοσακά.

Λάθος, διότι οι κινέζοι τα φτιάχνουν για να πουλήσουν φθηνά ένα ακόμη προϊόν που σε σχέση με τους ιάπωνες πρίν κάποια χρόνια, είναι πολύ χειρότεροι σε όλους τους τομείς, από όταν ήταν οι ιάπωνες όταν αυτοί αντέγραφαν.

Κι επικίνδυνα διότι δεν ξέρεις πότε θα χαλάσουν. Δεν τα συντηρεί κανείς, σου λέει τι περιμένεις με 500ευρά να αγοράσεις? Και τι θα κάνουμε δηλαδής τις χώρες μας κινεζικούς σκουπιδότοπους? Γιατί? Διότι είναι φθηνά? Κι αυτό είναι επικίνδυνο αν το πάμε λίγο παραπέρα.

villy
11/12/2006, 14:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από pantofla
Θελω να μαθω τι αποψεις και εμπειριες εχετε για τα διαφορα παπακια που ερχονται τελευτεα απο την Κινα.


1 (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=28100&highlight=%2A%EA%E9%ED%DD%E6%E9%EA%E1%2A)

2 (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=13203&highlight=%2A%EA%E9%ED%DD%E6%E9%EA%E1%2A)

3 (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=9923&highlight=%2A%EA%E9%ED%DD%E6%E9%EA%E1%2A)

:wave2:

Cpt. Haddock
11/12/2006, 15:00
Ρε σεις...

:sick:

Είναι που είναι τα παπιά σκοτώστρες, παπιά που κάνουν όσο ένα καλό ποδήλατο τι περιμένετε να είναι; :uplate:

makis206
11/12/2006, 15:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Ρε σεις...
:sick:
Είναι που είναι τα παπιά σκοτώστρες, παπιά που κάνουν όσο ένα καλό ποδήλατο τι περιμένετε να είναι; :uplate:

Και λιγότερο δε λες ;:lol:

Συμφωνώ με τους προλαλήσαντες !

:beer: :beer: :beer:

johnnyestia
11/12/2006, 17:33
Εγώ πήρα πέρισυ το καλοκαίρι όταν ήμουν φαντάρος ένα baotian 110cc από το Alex Pack με 850?, γιατί το προηγούμενο στρογγυλοφάναρο παρέδωσε το πνεύμα και δεν είχα σκοπό να κάτσω να το φτιάξω.

Σε σύγκριση με τα λοιπά παπάκια έχω να πώ το εξής:

Για τα λεφτά του ΜΙΑ ΧΑΡΑ.

Σε σύγκριση με το supra toy αδερφού μου φαίνεται να έχει πιό στιβαρό πλαίσιο και σίγουρα είναι πιο σταθερό στις τελικές του. Το μοτέρ δεν θα έλεγα πως είναι τόσο δυνατό όσο θα έπρεπε, τα ίδια με τα 97cc του supra. Τα crypton και τα innova δεν τα πιάνει κάν. To δισκοφρενάκι του επίσης μια χαρα, ενώ τα πλαστικά του όσον αφορά βάψιμο και τρίξιμο είναι αξιοπρεπέστατα, πολύ καλύτερα δε από τα honda. Με 2 καλοκαίρια στον ήλιο είναι σαν καινούρια.

To μόνο που με χάλασε ήταν το ελεϊνό πλαστικό του κατράν και το γεγονός ότι ο δείκτης της βενζίνης μερικές φορές κολλάει στην μέση και πρέπει να πέσω σε καμιά λακούβα για να ξεκολλήσει.

Σίγουρα δεν συγκρίνεται συνολικά με τα υπόλοιπα "επώνυμα" παπιά, αλλά τα λεφτά που έδωσα τα έχει βγάλει ήδη χωρίς να βγάλει ούτε ένα κίχ.

PriestBecause
11/12/2006, 23:58
Μακρια μου εχουν πει πολλοι φιλοι μου που εχουν κινεζικα πως τα μοτερ ειναι για τον π_____ο.ολο προβληματα...

zolotas
12/12/2006, 00:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από johnnyestia
Για τα λεφτά του ΜΙΑ ΧΑΡΑ.


.

πλακα κανεις ?? εδω δοκιμασα κομοδινο 4Χ4,με κινεζικες ροδες και κλαταρισε στη στροφη :bigcry: ........με δυο ροδες μονο αν εισαι παππας το παιρνεις και κανεις λιτανειες

johnnyestia
12/12/2006, 09:09
Επειδή κλάταρε το λάστιχο σημαίνει πως είναι για τα πανηγύρια? Στα άλλα παπιά δεν κλατάρουνε λάστιχα? Εγώ που πάτησα μια πρόκα τις προάλλες και πίτταρε το πίσω λές να το πετάξω?

Τέλος πάντων, την εποχή που το πήρα δεν είχα χρόνο για να ψάξω για μεταχειρισμένο, οπότε προτίμησα ενδεχομένως να πιαστώ κορόιδο με 850 ευρώ παρά να πιαστώ σίγουρα με 2000, τα οποία και θεωρώ υπερβολικά πολλά για παπί.

pantofla
12/12/2006, 10:25
Thelo kai ego na paremvo sti syzitisi legontas oti kai ego theoro ypervoliko to kostos ton 2000 eyro gia ena eponimo papi . Apla thelo na proskomiso apopseis kai empeiries apo atoma pou eixan i exoun kapoio apo ayta ta (kinezika) papia , kai poso aksiopista (i provlimatika) apodeixthikan. Episis theoro oti i kinezoi ayti ti stigmi vriskontai sto stadio tis antigrafis (opos i japones to 60) kai ithela na matho poso kala fototipika exoun.(alloste i texnologia einai palia kai dokimasmeni, den tha ksanaanakalipsoun ton troxo ) Ayta.....pantos eyxaristo olous pou symeyexoun sti sizitisi

aetosa
12/12/2006, 10:40
Ρε παιδιά, το "εντάξει, κινέζικα είναι", δεν είναι άποψη.
Το θέμα σε κάθε προιόν είναι αν έχει καλό "value for money".
Άποψη μπορούν να εκφέρουν μόνο οι χρήστες αυτών των παπιών και οι επισκευαστές.
Ας μιλήσει κάνας χρήστης.

villy
12/12/2006, 11:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από aetosa
Ρε παιδιά, το "εντάξει, κινέζικα είναι", δεν είναι άποψη.
Το θέμα σε κάθε προιόν είναι αν έχει καλό "value for money".
Άποψη μπορούν να εκφέρουν μόνο οι χρήστες αυτών των παπιών και οι επισκευαστές.
Ας μιλήσει κάνας χρήστης.



Φίλε μου δεν είναι πάντα το θέμα μας το "value for money" :nono:

Ξέρεις με τι προδιαγραφες φτιάχτηκαν αυτά τα παπιά; Το φθηνό κόστος δεν οφείλεται μόνο στα φθηνά εργατικά χέρια...

Και να σε ρωτήσω και κάτι άλλο, εντάξει τρέχει λιγότερο από τα υπόλοιπα ("value for money"),
την ασφάλειά σου την βάζεις στο moto: "value for money";


:wave2:

Alchimistis
12/12/2006, 11:54
Nαι είδαμε και το innova που δεν ειναι κινέζικο τι πατάτα βγήκε...
Παντως δεν πιστεύω ολοι που γράφεται παραπάνω να έχεται δοκιμάσει ενα τετοιο μηχανάκι και να το κατηγορείτε...
Σαν μερικούς που βγαίνουν και βρίζουν τα ducati και δεν το έχουν δεί ούτε σε φωτογραφία

johnnyestia
12/12/2006, 13:05
Θέλω να πώ την άποψή μου σε αρκετούς που έχουν απορία για το value for money.

Για κάποιον ο οποίος θέλει να κρατήσει ένα παπάκι 2 χρόνια, όπως ήθελα εγώ, είναι ότι πρέπει. Γλυτώνεις 1000+ ευρώ στην αρχή και στα 2 χρόνια αν θέλεις μετά το πετάς. Τα λεφτά του τα έχει ήδη βγάλει
Αν πάρει κάποιος κανονικό παπί καινούριο με 2000 χιλιάρικα, στα 2 χρόνια θα έχει χάσει την μισή του αξία, χώρια που πρέπει να ψάξει να το πουλήσει, πρέπει να το υπερπροσέχει όλο τον καιρό μην πάθει τίποτα και μην του το κλέψουνε κτλ κτλ.

Στην περίπτωση που κάποιος θέλει ένα παπάκι για να κάνει την δουλειά του για πολύ καιρό,χρόνια, τότε εννοείται πως δεν μπορεί να βασιστεί σε ενα κινεζικο, θα του κοστίσει περισσότερο συνολικα.

Τώρα για ασφάλεια που είπανε μερικοί, όλα τα καινούρια παπιά με ίδια λάστιχα πάνω κάτω το ίδιο πάνε στον δρόμο. Εγώ από την δικιά μου την κινεζούμπα δεν έχω κανένα παράπονο. Στρίβει και σταματάει σε λογικά πλαίσια για παπί.

H.A.Balafoutre
12/12/2006, 14:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από johnnyestia
Θέλω να πώ την άποψή μου σε αρκετούς που έχουν απορία για το value for money.

Για κάποιον ο οποίος θέλει να κρατήσει ένα παπάκι 2 χρόνια, όπως ήθελα εγώ, είναι ότι πρέπει. Γλυτώνεις 1000+ ευρώ στην αρχή και στα 2 χρόνια αν θέλεις μετά το πετάς. Τα λεφτά του τα έχει ήδη βγάλει
Αν πάρει κάποιος κανονικό παπί καινούριο με 2000 χιλιάρικα, στα 2 χρόνια θα έχει χάσει την μισή του αξία, χώρια που πρέπει να ψάξει να το πουλήσει, πρέπει να το υπερπροσέχει όλο τον καιρό μην πάθει τίποτα και μην του το κλέψουνε κτλ κτλ.

Στην περίπτωση που κάποιος θέλει ένα παπάκι για να κάνει την δουλειά του για πολύ καιρό,χρόνια, τότε εννοείται πως δεν μπορεί να βασιστεί σε ενα κινεζικο, θα του κοστίσει περισσότερο συνολικα.

Τώρα για ασφάλεια που είπανε μερικοί, όλα τα καινούρια παπιά με ίδια λάστιχα πάνω κάτω το ίδιο πάνε στον δρόμο. Εγώ από την δικιά μου την κινεζούμπα δεν έχω κανένα παράπονο. Στρίβει και σταματάει σε λογικά πλαίσια για παπί.

Βασικά το μεγαλύτερο λάθος που κάνουμε είναι η ευκολία με την οποία μπαίνουμε σε αυτό το τρυπάκι. Αν πει να "πετάξει" η κίνα την παραγωγή της σε παπιά, θα στούμπωνε όλη η Ελλάδα στο σκουπίδι. Αυτή είναι μια από τις παραμέτρους που με αηδιάζει με τα κινέζικα προϊόντα γενικά. Τεράστιο λάθος.

aetosa
12/12/2006, 18:03
Μόνο ο johnnyestia (από αυτους που χουν προσωπική εμπειρία) απάντησε.
Κανένας άλλος που να έχει προσωπική εμπειρία από κινέζικα παπιά?

villy
12/12/2006, 19:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από aetosa
Μόνο ο johnnyestia (από αυτους που χουν προσωπική εμπειρία) απάντησε.
Κανένας άλλος που να έχει προσωπική εμπειρία από κινέζικα παπιά?



Ψάξε και λίγο στο φορουμ. Μην τα περιμένεις όλα στο πιάτο!
Ήδη σε προηγούμενη απάντησή μου έχω βάλει 3 λινκς που λέγονται διάφορα και από παθόντες!

:rolleyes:

X_NR750
12/12/2006, 19:22
Στην 1η αλλαγη λαδιων του VFR στον εξουσιοδοτημενο Honda, ειδα 4 "Yocko Chocko" κινεζικα παπια με προβληματα στον κινητηρα

ολα λιγο μετα το στρωσιμο, καινουργια δηλαδη

ρωταω τον "επιστημονα" μαστορα γιατι και η απαντηση ηταν κατι μλκιες δικαιολογιες οτι φταινε οι κατοχοι

ΜΑΚΡΙΑΑΑΑΑΑΑ

:wave2:

aetosa
12/12/2006, 19:59
Ντάξει ρε villy, χαλάρωσε...τα διαβάσαμε. Άρα μην απαντήσει άλλος!!!

Έλα παιδιά, όποιος έχει κι άλλες εμπειρίες, ας τις καταθέσει.

villy
13/12/2006, 07:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από aetosa
Ντάξει ρε villy, χαλάρωσε...τα διαβάσαμε. Άρα μην απαντήσει άλλος!!!

Έλα παιδιά, όποιος έχει κι άλλες εμπειρίες, ας τις καταθέσει.



Χαλαρός είμαι.

Όταν λές "Μόνο ο johnnyestia (από αυτους που χουν προσωπική εμπειρία) απάντησε." φαίνεται σαν να μην διάβασες τις προηγούμενες εμπειρίες, γι'αυτό στο είπα.

Απλά όταν κάποιος έχει γράψει επανηλημένως για ένα θέμα, δεν το βρίσκει σκόπιμο να επαναλαμβάνει τα ίδια και τα ίδια κάθε φορά που κάποιος ρωτάει. Φυσικά αν κάποιος έχει νέες πληροφορίες τις καταθέτει. Για να μην απαντάνε άλλοι δεν σημαίνει ότι σε σνομπάρουν.

:wave2:

675
13/12/2006, 18:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από johnnyestia
Θέλω να πώ την άποψή μου σε αρκετούς που έχουν απορία για το value for money.

Για κάποιον ο οποίος θέλει να κρατήσει ένα παπάκι 2 χρόνια, όπως ήθελα εγώ, είναι ότι πρέπει. Γλυτώνεις 1000+ ευρώ στην αρχή και στα 2 χρόνια αν θέλεις μετά το πετάς. Τα λεφτά του τα έχει ήδη βγάλει
Αν πάρει κάποιος κανονικό παπί καινούριο με 2000 χιλιάρικα, στα 2 χρόνια θα έχει χάσει την μισή του αξία, χώρια που πρέπει να ψάξει να το πουλήσει, πρέπει να το υπερπροσέχει όλο τον καιρό μην πάθει τίποτα και μην του το κλέψουνε κτλ κτλ.

Στην περίπτωση που κάποιος θέλει ένα παπάκι για να κάνει την δουλειά του για πολύ καιρό,χρόνια, τότε εννοείται πως δεν μπορεί να βασιστεί σε ενα κινεζικο, θα του κοστίσει περισσότερο συνολικα.

Τώρα για ασφάλεια που είπανε μερικοί, όλα τα καινούρια παπιά με ίδια λάστιχα πάνω κάτω το ίδιο πάνε στον δρόμο. Εγώ από την δικιά μου την κινεζούμπα δεν έχω κανένα παράπονο. Στρίβει και σταματάει σε λογικά πλαίσια για παπί.

πολυ σωστη απαντηση...:a55:

675
13/12/2006, 18:48
:eyepop:


71929

675
13/12/2006, 18:49
τζιαλινγκ

1300 ευρω

(αντιγραφη innova ,αν το δειτε απο κοντα θα με θυμηθητε..)




71930

675
13/12/2006, 18:50
λιφαν

1300 ευρω

(αντιγραφη yamaha z125...ή περιπου)


71932

jbear
13/12/2006, 19:55
Αντιγραφω απο περιοδικο:τιτλος "Πιο αυστηρα στανταρ ποιοτητας στην Κινα"
"......Η κυβερνηση (της κινας) εχει επικεντρωθει προσφατα στο να φερει την ταξη σ αυτη τη διτροχη ζουγκλα,οπου οι χαμηλες τιμες προκαλεσαν εκρηξη εξαγωγων, με κοστος ομως τις αρνητηκες φημες που συνδεθηκαν με τον ορο "made in china".Ο πολεμος τιμων που ξεσπασε και εφερε το μεσο κοστος ενος σκουτερ 50 κ να πεφτει απ τα 375 δολαρια το '99 στα μολις 50 δολ. το '05, οδηγησε επισης σε δραματικη μειωση των επιπεδων ποιοτητας αλλα και σε ενδεια χρηματων αρα και διαγραφη πορων προς τα τμηματα R&D για την εξελιξη νεων προιοντων, κατι που σημανε την αποσυρση πολλων εταιριων απο καποιες αγορες...."

Επισης καπου αναφερει οτι οι κινεζοι κατασκευαστες απο 250 το '99 αυξηθηκαν σε 815 :eyepop: το '05...

Προσπαθουν να ανεβασουν τα στανταρ ποιοτητας στην Κινα, πως? ενας τροπος ειναι (οπως λεει) καθε εταιρια πρεπει να πληροι καποια ποιοτικα στανταρ, κλπ

Πιασαν δουλεια γιατι δεν παει αλλο...

apolon10
14/12/2006, 11:45
εχω ενα κινεζικο παπακι εδω και τρια χρονια. Zongshen 50. Ειναι σχεδον ιδιο με το χοντα αστρεα σουπρα.
Δεν ειχα τοτε μηχανη, ουτε διπλωμα για μηχανη, αλλα μονο το διπλωμα για μοτοποδηλατα που ειχα βγαλει στα 18 και για αυτο πηρα 50αρι. Δεν ειχα ουτε εμπειρια απο μηχανες καθολου, ουτε απο εξοπλισμο. Και το λεω αυτο γιατι οποιος ξερει απο μηχανες οπως και εγω σημερα θα καταλαβει τι κοροιδια εφαγα.
Λοιπον εχουμε και λεμε. Τιμη €1200.
Το 1ο πραγμα που ειδα αμεσως (αφου το αγορασα) και ηταν απαραδεκτο ηταν η ιπποδυναμη.
Ενα (1) ολοκληρο αλογο !!!!!!!!!!!! Το μηχανακι δεν πηγαινε μια, και εκανε και τρελλες διακοπες στην ισχυ. Δεν θελω να μιλησω για αυτον που μου το πουλησε, αλλα βγαλτε μονοι σας τα συμπερασματα σας στην πορεια.
Την αλλη μερα το πηγα πισω και μου ειπε οτι, ετσι ειναι αυτα και μπορει να βαλει ενα κιτ 72 cc να πηγαινει καλυτερα. Αμεσως μεσα το μηχανακι και το κανουμε 72 σεσε. Πλεον ειχε γραμμικη αποδοση , αλλα εξακολουθουσε να ειναι αναιμικο. Μετα απο στρωσιμο αλλαζουμε γραναζια , αλλα και παλι κατι λειπει. Τι λειπει ρε μαστορα? Ξερεις μου λεει ναι μεν εχει κυβικα , αλλα δεν εχει κεφαλη ροϊκα ικανη για να δουλεψει καλα ο κινητηρας. Τι λες ρε μαστορα, γιατι μου τα λες ενα ενα? Ξερεις μου λεει, γιατι (ειχαν περασει και μερικοι μηνες) τωρα τα φερνω και τα πουλαω με κιτ ετοιμα (ενω σε εσενα τον μ@λ@κ@ το πουλησα...)
Πηγα σε ενα αλλο μαστορα τελικα και εβαλα κεφαλη απο αστρεα και το μηχανακι αλλαξε αρκετα και πλεον πηγαινει αξιοπρεπως.
Παρατηρησεις:
- απο βλαβες, εχει βγει μονο η ντιζα του ταχυμετρου την οποια εχω στερεωσει με σφικτηρες και καιει συχνα το λαμπακι των φωτων το οποιο αλλαζω με €2.
- τα πλαστικα ειναι καλα, χωρις αψογη εφαρμογη αλλα καλης ποιοτητας βαφη.
- τα λαστιχα αν και ναυλον δεν γλιστρανε και μαλιστα με εντυπωσιασε η συμπεριφορα τους.
- τα φρενα ειναι σχετικα καλα και επαρκη και χωρις τριξιματα ακομη και το πισω ταμπουρο
- ο κινητηρας μολις ζεσταθει δουλευει πλεον καλα και απολυτα γραμμικα χωρις διακοπες.
- τελικωνει στο κοντερ (80 χλμ) και εχει και αλλο, αλλα θελει αλλο γραναζι. Δεν εκκινει γρηγορα απο φαναρι αλλα γεμιζει ψηλα τις ταχυτητες και με κεκτημενη ταχυτητα κινειται αξιοπρεπως.
- η καταναλωση και η συντηρηση ειναι η γνωστη απλη και φθηνη οπως για ολα τα παπια
- το αφηνω οπου να ειναι και δεν φοβαμαι μην το κλεψουν
- δεν εχει ευκολη μεταπωληση και μαλον το παντρευεσαι ισοβια.
- το χρησιμοποιω για μετακινησεις μεσα στην αθηνα σε συνθηκες σφικτης κινησης και ειναι μια χαρα.
Συμπερασμα. Το μηχανακι αν εκανε καινουριο €800 ισως να ηταν πιο τιμιο. Παντως ειναι ενα παπακι με ολα τα καλα του, δεν εχει παρουσιασει σοβαρες βλαβες και γενικα το χρησιμοποιω σαν ενα φθηνο μεταφορικο μεσο που μεχρι σημερα εχω σχεδον αποσβεσει τα χρηματα που εδωσα.
Αν θα το ξανααγοραζα? Οχι, γιατι τωρα πλεον ξερω τι θελω (εχω και ενα τιντιεμ 900) και συντομα θα αγορασω μαλον ενα σκουτερ για πιο ανετη και πολυτελη μετακινηση στην πολη.

jbear
14/12/2006, 17:06
Αν αγοραζα τωρα παπι, παλι το ιδιο θα επαιρνα (modenas kriss 115) και αν ηθελα πιο φθηνο θα το επαιρνα στα 100 κυβ. που κανει 1.400?...:wave2:

warlord
14/12/2006, 18:29
paidia egw doylevw se ena magazi poy vafoyme,kanoyme aerografies exei kai synergio kai mazeyontai poloi mastores ekei mesa,exw akoysei loipon apo aytoys oti den einai kanena teras a3iopistias kai polles fores vgazoyn ton mastora ma**ka giati leei ftiaxneis kati kai sta 10 xiliometra mporoyn na sto feroyn pisw me kati allo xalasmeno,twra gia plastika sas lew oti ama spasei kati diskola pitheis ton kathe 'antiprosopo' na soy ferei antalaktiko alla apo thema poiotitas mpogias kai se merika shmeia apo plastika einai se kalyterh-ish poiotita apo kati honda toylaxiston,den 3erw apo papakia giati pote den eixa alla oi pitsirikades poy ta fernoyn gia aerografies den exoyn paraponakai poloi apo aytoys ta plhrwnoyn kai monoi toys(gia na mhnpei kapoios alloi plhrwnoyn ti parapono na exoyn)
ayta

lyk0s
15/12/2006, 02:20
Εγω εκει που δουλευω εχουν δυο scooter kymco 125, ενα kymco 250 και μια παπια dyanng η καπως ετσι.Αυτα τα εχουν για τις εξωτερικες εργασιες.Οπως καταλαβαινετε ξοδευτηκαν....

Για την παπια που σε ενδιαφερει.Βαρκα στο γιαλο ειναι, αναρτησεις δεν εχει, φρενα δεν εχει, δεν τραβαει και πολυ, γενικα απλα παει... Βεβαια επειδη δεν θελω να ειμαι αδικος δεν ξερω τι συντηρηση του εχουν κανει εως τωρα η αν το εχουν τρακαρει και παει ετσι....

pantofla
15/12/2006, 08:18
Αυτο το ειδατε ;

http://www.alexpak.gr/gr/entheto/page1.htm

για τοσα λευτα οτι και αν εναι μαλλον αξιζει !

Yianniss
15/12/2006, 15:57
Ο γαμπρος μου πηρε προσφατα το Βαοτιαν το παπι (παρολο που του ελεγα να μην το παρει)

Το οδηγησα για λιγο, αλλα αρκετα για να βγαλω καποια συμπερασματα. Καταρχην ειναι πολυ αδυναμο! Παρα πολυ ομως! Η σελα ειναι τελειως ισια κ σκληρη. Τα φρενα δεν ξερω αν ειναι καλα γιατι οι τροχοι μπλοκαρουν με το παραμικρο λογω των αθλιων ελαστικων που φορανε (ναιλον). Επισης η συναρμογη των πλαστικων ειναι χαλια (νομιζα οτι ειχε φυγει καμια βιδα)

Στα θετικα θα εβαζα την παρα πολυ μικρη καταναλωση,την τιμη αγορας κ συντηρισης κ το σαφες κιβωτιο.

Παντως για να πω την αληθεια δεν εχω εμπειρια απο παπια, οποτε μπορει ολα να ειναι ετσι. Παντως ενα μαχ 100 καβασακι που ειχα οδηγησει καμια 10αρια χρονια πριν ηταν μαλλον σε ολα καλυτερο (ή μηπως εγω ημουν μικροτερος κ λιγοτερο απαιτητικος;).

Διαφωνω παντως με την αποψη οτι επειδη ειναι κινεζικο θα χαλασει. Δηλαδη τι το πολυπλοκο εχει ενας κινητηρας (πιστη αντιγραφη απο αλλους) παπιου με 7 αλογα υποδυναμη;

Φανταζομαι απευθυνεται σε αυτους που θα ηθελαν ενα οικονομικο μεσο, να το πετανε οπου να ειναι, μονο για μεσα στην πολη (για πολυ μικρες αποστασεισ) κ να κουβαλαν τα ψωνια απο τον Σκλαβενιτη.

Antwnis
15/12/2006, 20:06
Αμα μιλάμε για κοστος 700 - 800 ? για καποιον που 8ελει να κανει τη δουλεια του ειναι ότι πρέπει.
Η διαφορά τιμης με τα σχεδον 2000 που εχει το HONDA ειναι τεράστιααα!
Και 2 χρόνια να το κρατησει, εχει κάνει απόσβεση, μετα το πεταει, το χαρίζει η το πουλαει 100 ?
Σε τελική ανάλυση, αν 8έλει κανεις μηχανή με απαιτησεις, δεν θα κοιταξει για παπια.
Θα δώσει 2.500 και θα βρει ενα μεταχειρισμένο super!:a25:

X_NR750
16/12/2006, 10:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από Yianniss


Διαφωνω παντως με την αποψη οτι επειδη ειναι κινεζικο θα χαλασει. Δηλαδη τι το πολυπλοκο εχει ενας κινητηρας (πιστη αντιγραφη απο αλλους) παπιου με 7 αλογα υποδυναμη;




Ναι αλλα τα υλικα (μεταλα,πλαστικα κλπ) ειναι πολυ χαμηλοτερων προδιαγραφων (ανοχων)

X_NR750
16/12/2006, 10:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από Antwnis
Αμα μιλάμε για κοστος 700 - 800 ? για καποιον που 8ελει να κανει τη δουλεια του ειναι ότι πρέπει.
Η διαφορά τιμης με τα σχεδον 2000 που εχει το HONDA ειναι τεράστιααα!
Και 2 χρόνια να το κρατησει, εχει κάνει απόσβεση, μετα το πεταει, το χαρίζει η το πουλαει 100 ?
Σε τελική ανάλυση, αν 8έλει κανεις μηχανή με απαιτησεις, δεν θα κοιταξει για παπια.
Θα δώσει 2.500 και θα βρει ενα μεταχειρισμένο super!:a25:


Εγω παντως δεν θα επαιρνα παπια για να την κρατησω 2 χρονια μονο

αλλωστε οσοι εχουν μεγαλη μηχανη χρειαζονται μια παπια για να κανουν τις δουλειες τους οικονομικα και ανετα μεσα στην πολη

γιατι να θελουν να την πεταξουν στα 2 χρονια?

X_NR750
16/12/2006, 11:33
Παντως το Baotian 110 το εχουν αγορασει και 550? (παρα πολυ δελεαστικη τιμη)


ΕΔΩ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=28100&highlight=%2A%EA%E9%ED%DD%E6%E9%EA%E1%2A)

Xrider
17/12/2006, 12:26
Εχω ενα Astrea Grand του "93 και με σχετικα λιγα χλμ 57000 αλλα εχει πεσει η αποδοση παρα πολυ λογω του οτι το χρησιμοποιει ο αδερφος μου (γνωστος δολοφωνος μηχανων).
Ειχα μια συζητηση με εναν φιλο μου που δουλευει σε μια γνωστη εταιρια κουριερ πανω απο 10ετια (και αφτος μηχανοβιος) και ελεγα οτι το παπι θελω να το ανεβασω κκ και οτι σκεφτομαι να του βαλω τα κομματια απο το ΙΝΟνΑ......
Μου ειπε οτι τα Κινεζικα ειναι σουπερ και οτι με μια 200€ βαζω κινητηρα καινουργιο.
Οταν ειπα ναι ρε Γιαννη αλλα ειναι Κινεζικα....η απαντηση ηταν οτι στην εταιρια εχουν παρει Κινεζικα παπια και οτι ειναι πολυ ευχαριστημενοι.
Οι κουριερ ως γνωστον κανουν πανω απο 500χλμ την ημερα και δεν συμφερει να εισαι με παπια που χαλανε...αρα μηπως ειχε δικιο?
Εγω ειμαι εναντια στα κινεζικα για πολιτικο/κοινωνικους/ποιοτηκους λογους και δεν αγοραζω.
Αν ομως δεν ειχα τα λεφτα και ειχα απολυτη αναγκη το παπι μαλλον θα επαιρνα το κινεζικο
:sad:

pantofla
17/12/2006, 18:25
XRider Μπορεις να μας πεις και συγκεκριμενη μαρκα απο τα παπια που εχουν παρει στην συγκεκριμενη εταιρια κουριερ (και μοντελο, κυβισμο.... αν μπορεις). Γιατι προφανος υπαρχουν και καλα αλλα και χαλια προιοντα απο την Κινα.

xtreme69
17/12/2006, 21:59
Tα yamaha κατασκευαζονται στην Ινδονησια
Τα modenas Μαλαισια
Τα Kymco Κορεα

Η zongshen συνεργαζεται με την Honda
H ΒΜW συνεργαζεται με την Loncin
H Piaggio συνεργαζεται με την Zongshen
H Yamaha εχει την Linhai,την Fym και την JIANSHE
Η Suzuki την QINGQI
H Honda δεν θυμαμαι πια.

Καθε παρτιδα μοτ/των που ερχεται απο Κινα ειναι κατα πολυ βελτιωμενη
απο την προηγουμενη και σε λιγα χρονια δεν θα υπαρχει αλλη χωρα παραγωγης.


:cool: :cool: :cool:

Antwnis
19/12/2006, 16:03
Σε λιγα χρονια, οντως, μονο ΚΙΝΑ
Ρούχα, μηχανάκια, αυτοκίνητα έπιπλα τα παντα!!
Ειναι αμέτρητοι οι @ούστηδες!!
1.500.000.000 (και βάλε!!)
Όταν το κάθε παπί τους κοστιζει 50? (!!!) απλά, δεν παίζονται.
Προς το παρον είναι στη φάση μάθησης και κατανόησης της δυτικής κουλτούρας ακόμα.
Σε μερικά χρόνια όμως, θα είναι οι master of the universe!
Γιαυτο.... Προνοήστε!
Αρχίσατε την εκμάθηση της κινέζικης γλώσσης!:a012:

mats8282
21/12/2006, 14:31
Ειχα ενα Zongshen 110 για 4 μηνες(Γεναρης-Μαης 2004)...την δουλεια του την εκανε αν και οι αναρτησεις ηταν πολυ μαλακες και το μοτερακι δεν εβγαζε ουτε 3 αλογα απο οτι το εκοβα και ρουφαγε βενζινη αβερτα(αναλογικα μιλαμε)....Ειτε ανοιγες 2α ειτε 3η το ιδιο πραγμα εκανε.....Το πρωτο πραγμα που αλλαζεις ειναι λαστιχα....Πραγματικα της πλακας....Το μηχανακι ηταν της αδερφης μου και το ειχε παρει καινουργιο 1500+ ευρω πριν 3 χρονια περιπου και οταν το πουλησε περσυ(2 ετων με 10,000χλμ σε αψογη κατασταση) επιασε 550 ευρω....Της τα ελεγα αλλα δεν ακουγε :/

iamlost
07/06/2007, 16:03
Εγώ παιδιά έχω ενα innova εδώ και 4 χρόνια και δεν εχει παροθσιάσει κανένα πρόβλημα.Έχω οδηγήσει σχεδόν όλεσ τις μάρκες και αυτό που έχω να πώ είναι οτι απλως ειναι κορυφή.Πριν καιρό οδήγησα ένα zongshen 100cc και η εμπειρία ήταν φοβερή.Μα να μην σταματάει!! Δεν μπορώ να πω,έπαιρνε εύκολα μπροστά.Η τελική του ταχύτητα ήταν γύρο στα 55 με 60 km/h και το κυβότιο ταχυτήτων σου έδεινε την εντύπωση ότι οδηγούσες τρακτέρ. Δεν χρειάζεται να πώ ότι η 3η με την 4η δεν είχαν καμια διαφορα. Μετά απο ένα τεταρτο ατέλειωτης ευχαρήστησης παρατήρησα ότι άρχιζε να καίει λάδια.Συμπέρασμα:τα zongshen ,Lifan,Baotian,Hondan(τα έχω δει και αυτά) κτλ κτλ έίναι για τον π*****ο!! Όποιος θέλει να πάρει κατι πολύ φτηνό καλύτερα να παρει ποδήλατο.


91819

kiriakost
07/06/2007, 16:37
Δεν φταίνε τα κινέζικα που δεν τρέχουν πολύ ,
εμείς τρώμε πολύ ,και δεν μπορούν να μας πάνε . :lol:


Ο καθένας βλέπει μόνο την πλευρά του βουνού που τον συμφέρει .

Μα , άμα τα κριτήρια, είναι αποκλειστικά το οικονομικό , προς τι η συζήτηση για σύγκριση .

Εγω έχω μια μηχανή που είναι είκοσι χρονών μοντέλο , και την κάνω γενικό rebuild , για να πάει άλλα τόσα θεού θέλοντος .

Απο πότε η ζωή ενός δίτροχου μετριέται σε μήνες ...

Το να κατηγορήσω τα κινέζικα είναι πανεύκολο , αφού σε όλα τους, είναι σώβρακα .

Εγω θέλω να αντιστρεψω την ερώτηση , " ποιο είναι το ποιο ,και γαμώ , παπί του 2007 ? !! " :)

Αφου το βρούμε , μετά κάνουμε σύγκριση με τα άλλα .

Μπορει να μην υπάρχει κινεζος να σταθεί διπλά του , σε αυτήν τι περίπτωση παίρνουμε έναν μεγαλύτερο κουμπαρά , και κάνουμε υπομονή.

Ενα τσουβάλι γραμμάτια έβαλα , για να πάρω την δικιά μου μεταχειρισμένη (20/9/93 )
Ποιος είπε ότι η αγορά ενός σωστού δίτροχου είναι μια απλη υπόθεση !!

nasos7
08/06/2007, 10:01
kala ine giati pada exi endiaferon napigeneis bolta afou sou parousiazete kati kenourio les na doume simera tha mou figh to moter kato apo ta podia h h roda idou to erotima:uplate:

Tropeas
08/06/2007, 20:17
Άσχετο!
για το Kymco το 150 το καινούριο έχει ακουσει κανείς τίποτα???

675
08/06/2007, 20:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tropeas
Άσχετο!
για το Kymco το 150 το καινούριο έχει ακουσει κανείς τίποτα???

εγω το οδηγησα!



εχω οδηγησει innova 05'
kaze-r
και innova injection


αυτο που με κανε να το γουσταρω περισσοτερο ειναι οτι το ενιωθα πιο στιβαρο απο τ αλλα και μ αρεσε πολυ η "ευελιξια" του κιβωτιου....5αρι:winka:

τωρα οσον αφορα τα αλογα ...απ το καινουριο ιννοβα εχει μικρες διαφορες...δεν καταφερα να γεμισω και την 5η για να σου πω, στο στρωσιμο το χε το παλικαρι...:wave2:

Anritsu
09/06/2007, 15:52
Εγώ έκανα την μαλακία και έβγαλα το μοτέρ του GLX μου (αντιπροσωπείας άσπρο κόκκινο μπλε σέλα , από τα τελευταία 50 cc που ήρθανε στην Ελλάδα το 99 κάπου 700.000 δρχ) για να βάλω ένα μοτέρ λιφαν 3βαλβίδο 110 cc. Η όλη ιστορία με εργατικά , κάποιες ψιλομετατροπές , εξάτμιση και ψιλομερέμετια μου στοίχισε κάπου 400 -450 ευρώ

Εντυπώσεις : Αρχικά εντυπωσιάστηκα με το τράβηγμα . Το μηχανάκι σηκώνονταν για πλάκα. Ανέβαινε στο Λυκαβηττό με 4η. Αλλα όταν ανέβαζα χιλιόμετρα μούγκριζε λες και θα έσκαγε . Ναι , σωστά καταλάβατε , είχα αφήσει τα μαμά γρανάζια του 50 cc μοτερ . Βάζω γρανάζια από Αστρα και το μηχανάκι ηρεμεί . Στην αθηνά πρεπει να του έκανα περιπου 7-8000 κμ . Κανένα πρόβλημα μηχανολογικό . Αν θυμάμαι καλά με 3 ευρώ έκανε καπού 100 με 110 κμ χοντρικά .Στην εθνική όμως ακόμα και τα 90ρια με περνάγανε σχετικά εύκολα .

Όσο αναφορά τον δημοφιλή ορό μαλακία που αρχικά χρησιμοποίησα έχει να κάνει με την αγνοία μου τότε σχετικά με την ικανότητα του μοτέρ τότε να γίνει 100αρι με κομμάτια από το μοτέρ του Αστρα και με πολύ χαμηλότερο κόστος . Τετοιός βλάκας ήμουνα που το μοτέρ επειδή δεν ειχα μέσο να το κουβαλήσω αλλά και χώρο να το φυλάξω το χάρισα στο μάστορα .Τώρα σχετικά με το θέμα αξιοπιστίας και τιμής των κινέζικών δεν νομίζω οτι έχει κανείς απολυτό δίκιο . Ούτε και ισχύει πάντα τα κλασσικό μοτο των εμπόρων "ότι πληρώσεις παίρνεις " και " το φτηνό το κρέας το τρώνε οι σκύλοι" .Είμαι σίγουρος οτι με τα μηχανάκια γίνεται οτι με τα ψυγεία και τις ηλ κουζίνες . Κατασκευάζει ενα εργοστάσιο ενα μοντέλο και από κει πέρα αλλάζουνε τα αυτοκόλλητα .Χτες κοίταζα ενα ψυγείο σε ένα μαγαζί και το βρήκα σε ΠΙΤΣΟΣ LG και BOSCH με διαφορές των 5 ευρώ .


:rotflmao: :beer:

nasos7
09/06/2007, 16:53
odos malakia sou to glx pernei korifees metatropes sxetika ftina den xriazotan na doseis 500 ebro gia moter lifen pou pistebo ine apo ta xirotera 125 kai oso anafora thn aksiopistia esi exis dokimash mono to moter ( an kai poles fores parousiazei kai afto problhmata) eno emis milame gia to sinolo tou dld oti exoun xalia frena pou trizoun kai den stamatanekatholou h kokalonoun me timia kai oti olo to mhxanaki kanei san trizonh:hypnotize genika den exi kati kalo pano tou ala den se ebodizei na to pareis gia na kaneis thn doulia sou sthn polh

vthn
09/06/2007, 18:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anritsu
. Ούτε και ισχύει πάντα τα κλασσικό μοτο των εμπόρων "ότι πληρώσεις παίρνεις " και " το φτηνό το κρέας το τρώνε οι σκύλοι"

Συμφωνώ. Δεν ισχύει παντού και πάντα.

Ποιός πληρώνει τις διαφημίσεις;
Ποιός πληρώνει τους δημοσιογράφους κλπ έξοδα PR (παρουσιάσεις μοντέλλων πχ);
Ποιός πληρώνει το τμήμα R&D;


Γιατί να πληρώσω R&D ή δημόσιες σχέσεις μιας εταιρίας όταν θέλω να αγοράσω ένα παλαιό τεχνολογικά αερόψυκτο μονοκύλινδρο μηχανάκι διακοσίων cc;

Δηλαδή τι πληρώνεις και τι παίρνεις σε ένα "επώνυμο" διακοσάρι ή εκατονεικοσιπεντάρι που σου ζητάν 3000-4500 ευρώ;

Δεν θέλω να ισχυριστώ πως όλα είναι τα ίδια, αλλά προφανώς σε κάποιες περιπτώσεις επωνύμων μη Κινέζικων εταιριών, πληρώνεις πολύ πολύ παραπάνω από αυτό που παίρνεις..

nasos7
09/06/2007, 19:57
nai ala to idio isxish kai gia ta kinezika se pio pola den leo se ola ine san na petas ta lefta sou ine axrista xalane panefkola kai katadane kourastika ego pados den thadina 1000 ebro gia kati tetio protimo na doso ta dipla sia na to efxaristemie kai naxo to kefali mou isixo:winka:

iamlost
10/06/2007, 13:28
Το θέμα είναι δεν κάνουν μόνο 1000Ε, αλλά 1300 μέχρι 1800.
Κατά την γνώμη μου τα καλύτερα παπάκια είναι το GLX και το Town Mate.Δεν χαλάνε ποτέ, είναι σκυλιά!!

Nikoskazer2000
11/06/2007, 04:40
Εγω δεν εχω οδηγήσει ποτέ κινέζικο. Ούτε και θ' αγοράσω ποτέ, εννοείται.

Στο μαγαζί που δουλεύει ο μηχανικός μου εχω ακούσει ιστορίες καθημερινής τρέλλας απ' αυτές τις σκοτώστρες. Και 2 φορές πέτυχα ιδιοκτήτες στο απ' εξω απ' το Alex Pak (η ζελατίνα πάνω στη σέλα ακόμα :eek: ολοκαίνουργιο) να τσακώνονται με τον διευθυντή και να απαιτούν τα λεφτά τους πίσω.

Καρμπυλατέρ που ξεβίδωσε και έπεσε στη μέση του δρόμου! :bigcry:

Να μην "υπάρχουν οι ταχύτητες" γιατί το σασμάν είχε διαλυθεί! :bigcry: Ναι καλά ακούτε: Τα γρανάζια είχαν γίνει μικρά κομματάκια - κι' ολα αυτά στα 700χλμ!!!!!!

Να "γέρνει" ολο το μηχανάκι απ' τη μια μεριά και μετά απο προσεκτική παρακολούθηση να έχει μαγκώσει το ελατήριο της πίσω ανάρτησης πάνω στο ψαλίδι!!!!!!!!
Ε μετά εκσεντονίστηκε οταν το σπρώξαν με το χέρι ευτυχώς προς το πάτωμα. :yuck:



ΕΙΝΑΙ ΑΧΡΗΣΤΑ!!!!!
ΜΑΚΡΙΑ ΠΑΙΔΙΑ, ΕΙΝΑΙ ΑΚΡΩΣ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΑ!!!

schumifer
12/07/2007, 01:25
Κάθε οικονομική προσέγγιση, ειδικά στα αρχικά στάδιά της τα έχει αυτά.
Όπως και άλλοι κι εγώ έχω ακούσει να αγοράζει επιχειρηματίας 5-5 και 10-10 τα κινέζικα για τους ντιλιβεράδες του. Με 140 ευρώ που του ζήτησε ο πωλητής για κάθε νέο κινητήρα που θα χρειαζόνταν αλλαγή, πολύ αμφιβάλλω ότι θα είχε παραπονο

NX250
28/07/2007, 17:09
Olla ta Kinezika einai petamena lefta. Enas filos mou pire Baotian 50 apo to alex kai halase sta kala kathoumena ki ego eho di enduro Kineziko me 0 hiliometera (kenourio) na hanei ladia stin ekthesi pou to poulousan kai efiga trehontas. To Honda NX250 pou eho einai 17 hronon kai den hanei stagona. Se 10 hronia isos ta veltiosoun!!!!!

TReX7
03/08/2007, 05:58
Λοιπόν, αφορμή για την εγγραφή μου στο Forum ήταν αυτό εδώ το θέμα. Τυχαίνει να είμαι κάτοχος ενός Dayang DV 50 , εδώ και έξι χρόνια..
Δεν είμαι φάν των κινέζικων παπιών, και παρόλο πιτσιρικάς, πριν το αγοράσω είχα κάνει μια μίνι έρευνα άγορας σε σχέση ποιότητας-τιμής. Όμως, μπορώ να πω οτι δεν το περίμενα οτι θα μου έβγαινε τόσο σούπερ. Ας πάρουμέ όμως τα πράγματα απο την αρχή.. Πίσω στο 2001, όταν είχα φάει κόλλημα να πάρω παπί και δούλευα ενα ολόκληρο καλοκαίρι στις οικοδομές. Πέρασα απο μια βιτρίνα και το είδα. Το ερωτεύτικα.. Ήταν ίδιο με την Supra εξωτερικά, αλλα αυτό το χρώμα, το κόκκινο του πάθους με τρέλανε ( η supra δεν έβγαινε τέτοιο χρώμα). Tην επόμενη ημέρα το αγόρασα. 550.000 δραχμές τότε. Το πήρα 50αρι γιατί δεν είχα δίπλωμα και δεν είχα ξανακαβαλήσει μηχανακί. Πρόσθεσα όμως και το κιτ των 72cc ώστε να πηγαίνει καλύτερα. Το πέτυχα. Ήμουν απόλυτα ευχαριστημένος, με εγγύηση, και όλα μια χαρά.. Πέρασαν 2 χρόνια χωρίς να του αλλάξω ούτε μπουζί. Μέχρι που αποφάσισα να το κάνω 100cc, έδωσα γύρω στα 300 ευρώ και του έβαλα άλλο κύλινδρο ρεκτιφιαρισμένο, και καρμπιρατέρ μικούνι 24.
Ο κινητήρας είχε λυθεί 2 φορές απο διαφορετικούς μηχανικούς και όμως, την πρώτη ζημιά μου την έκανε πριν 2 μήνες, και μάλλον έχει πρόβλημα το σασμάν των ταχυτήτων. Το μοτόρι δουλέυει κανονικά όμως.. ή μάλλον δούλευε κανονικά πριν μου το κλέψουν και το βρω 2 μέρες αργότερα σε ένα χωράφι μισοδιαλυμένο..

Δεν μπορείτε να φανταστείτε πόσο λυπήθηκα που το είδα έτσι, και το βρήκα εγώ μάλιστα, έψαξα όλη την περιοχή. Όλα τα πλαστικά σπασμένα εκτός το μπροστινό φτερό και το πίσω, έλειπε καρμπιταρέρ και εξάτμιση, και κάποιες άλλες μικροζημιές.. Δεν μπορούσα να το αφήσω έτσι όμως, του αγόρασα νέα ανταλλακτικά - εξάτμιση Motorsport με το μεγάλο στόμιο- καρμπιρατέρ Mikuni πάλι 24 όπως το παλιο, νέες αναρτήσεις ρυθμιζόμενες νικελομένες, και πλαστικά. Αυτή την φορά θα το κάνω όντως καλύτερο με κύλινδρο 97cc astrea, και την 6βολτη κεφαλή με άγριο εκκεντροφόρο για μεγαλύτερη συμπίεση. Απο βδομάδα το βάζω μέσα για λύσιμο και συναρμολόγηση.

Διότι δεν έχει σημασία αν το παπάκι σου είναι κινέζικο η ιαπωνικό, όταν έχεις δουλέψει για να το αποκτήσεις, και έχεις δεθεί μαζί του με 22000 χιλιόμετρα (τόσα είχα κάνει) τότε δεν μπορέις παρα να το φροντίσεις, όπως αυτό σε φρόντιζε όταν πήγαινες με τα πόδια.

Μπορεί η Honda να είναι ηγέτης, η Yamaha κολλοσός και η Kawasaki αξιόπιστη, εγώ όμως είμαι fan της Dayang. Προσοχή, όχι των κινέζικων παπιών, αλλα της συγκεκριμένης εταιρίας. Όσοι θέλετε να μάθετε το γιατί επισκευθείτε το επίσημο site της.

Σας παραθέτω και μια φώτο με το παπί μου 2 μήνες πριν μου το κλέψουνε..


98329

sakisvolos
11/08/2007, 18:55
:evil: :evil: :evil:

Καλησπέρα !

Εδώ στο Βόλο μέχρι πέρισυ έβλεπα πολές τέτοιες κινέζικες σκοτώστρες ΗΤΑΝ ΠΑΝΤΟΥ!!

Αφού τρόμαζα και ελεγα ''λές να είναι καλά;'' αλλα.... μπαααα! έχουν μείνει πολύ λίγα κι'
αυτά με διαλημένα πλαστικά και κινητήρα έτσι μόνο για θόρυβο!

Άσε που αν σε κάτι κινέζικα τέτοια μηχανάκια βάλεις την κινέζικη κεφαλή που είναι για
Honda Astrea τα λεπτά λειτουργείας του (γιατί για λεπτά μιλάμε) είναι μετρημένα!

Και σε αυτές τις περιπτώσεις δυστυχώς ησχύει αυτό που λέμε ΟΤΙ ΔΙΝΕΙΣ ΠΕΡΝΕΙΣ!

Καλό απόγευμα σε όλους μας
:beer:

apav
11/08/2007, 19:11
Πάντως το δικό μας CJ70A (http://www.mototriti.gr/news/PREVIEW_newS.asp?news_data_id=59599&category_id=81) δεν έχει πάθει κάτι από το 1995. :smokin:

InFlames
18/08/2007, 02:26
Παιδια καλησπερα.
Σημερα παρηγγειλα το καινουργιο DAYTONA SPRINTER 50. Επειδη δεν θα μεινει 50αρι και μαλλον αποκλειω και το κιτ των 72 cc, θα ηθελα απο οσους ξερουν να να προτεινουν μεταξυ του κιτ των 100 cc (ιδια μηχανη-αλλαγη τα κυλινδροπιστονα κλπ κλπ) ή της αλλαγης ολοκληρης της μηχανης με μια Lifan 110 cc... Λεφτα παιζουν, απλα εχω το διπλωμα των 50 cc και θελω κατι λιγο πιο δυνατο για να παω στη δουλεια μου (πολλες ανηφορες κτλ κτλ)

-Μπορει καποιος που ξερει να μου πει τα υπερ και τα κατα και των δυο κιτ (εκτος απο το οικονομικο) ???
Ευχαριστω

vasath
07/12/2009, 17:01
είναι παλιό το θέμα αλλά για να μην ανοίξω καινούργιο γράφω εδώ: ψάχνω για φθηνό δίκυκλο, έχει καποιος από εμπειρία γνώμη για παπάκια μάρκας tcb, kaisar, vedim ή άλλα παρόμοια; thanks:alien:

Tpap
07/12/2009, 17:09
Έχω ένα zipstar 125 από καινούργιο και του έχω βάλει 18.000χλμ.

Του έχω αντικαταστήσει το καρμπ και τα πίσω αμορτισέρ. Κατά τα άλλα είναι εντάξει. Δεν καίει λάδια, είναι αρκετά οικονομικό παρόλο που το σκίζω -γενικά δεν μου έχει ζητήσει τίποτε άλλο.

Αν θυμάμαι καλώς, το αγόρασα 800€.

Δεν θα το συνέστηνα σαν αγορά (καλλίτερα μετάχειρο χόνδα) παρά μόνο αν πιάνουν τα χέρια σου.


:beer: :beer:

Λευκάδιος
07/12/2009, 17:23
ειχα ενα dayang dy 50 και ενα 100αρι(σαν το astrea dream).το πρωτο μοντ2000 το κρατησα 2 χρονια και μετα το πηρε φιλος χωρις κανενα προβλημα μετα απο 6 χρονια! το 100αρι μοντ '97 το πηρα με 40000χλμ το οποιο επισης αποδειχτηκε σκυλι.μονο εναν ανορθωτη ειχα αλλαξει :wave2:

dpapag3
07/12/2009, 18:14
κινεζικα;δεν τα τρως τα λεφτα σου σε καραμελες...

carjunkie
10/12/2009, 12:40
Για πείτε ρε παιδιά και κανας άλλος γιατί κι εγώ δεν έχω καταλήξει ακόμα. Εντάξει τα περισσότερα είναι μάπα αλλά συγκεκριμένα εκείνα τα daytona τα έχουν πάρει όλα τα πιτσιρίκια και τα σκίζουν, δεν πρέπει να είναι άσχημα. Είχα ρωτήσει κι έναν κύριο που είχε ένα daytona nova 100άρι και μου είχε πει ότι το πήρε φτηνά και του είχε βγεί πολύ καλό με καμμια 20αριά χιλιάδες χλμ όταν τον ρώτησα. Μάλιστα μου είπε ότι τα είχαν και στη δουλειά του και δουλεύανε επαγγελματικά και είχαν βγεί πολύ καλά. Απλά μου σύστησε το 125άρι για να τραβάει καλύτερα. ΟΚ από πλαστικά δεν το συζητώ, φαίνεται το πράγμα ότι είναι Β ποιότητας.

nikos1400
11/12/2009, 12:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από pantofla
Θελω να μαθω τι αποψεις και εμπειριες εχετε για τα διαφορα παπακια που ερχονται τελευτεα απο την Κινα.

Συνηθως, οτι πληρωσεις παιρνεις.
:winka:
Ισως να'ταν και καλυτερα να παρεις ενα γνωστο παπι ελαφρως μετχ. παρα ενα τετοιο...

notakos600
11/12/2009, 15:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από nikos1400
Συνηθως, οτι πληρωσεις παιρνεις.
:winka:
Ισως να'ταν και καλυτερα να παρεις ενα γνωστο παπι ελαφρως μετχ. παρα ενα τετοιο...


Σαν τον συνφορουμίτη με το ASTREA, που το αγόρασε από κολλητό του και σε 4 ημέρες χτύπησε μπιέλα... αλλά θα μου πεις αυτά συμβαίνουν.
Τα κινέζικα και από φόρουμς και από προσωπική εμπειρία πάσχουν σε ηλεκτρικά και ποιότητα κατασκευής.
Αν τους αλλάζεις τα λαδάκια τους και δεν τα σπας πιστεύω πως καμιά 20αριά με 30 χιλιάδες χιλιόμετρα θα τα βγάλουν. Με τιμή αγοράς κάτω από χιλιάρικο νομίζω πως κάνουν την απόσβεσή τους.
Το μεταχειρισμένο εμπεριέχει πάντα τον κίνδυνο να σου βγει ακριβότερο κι από καινούργιο...

savasamd
01/02/2010, 21:02
ειχα ενα jialing easy ride 125 για ενα χρονο και κατι.

εκανα 6,500 χλμ και το μονο προβλημα που ειχε ηταν οτι μου ετρωγε την μπαταρια ο συναγερμος
οσπου τον αποσυνδεσα και ησυχασα.
σαν μηχανακι και σε σχεση με τα επωνυμα ηταν χαλια
90 χλμ τελικη 0 κρατημα 0 ποιοτητα
το αγορασα 1800 ε και μετα βιας το πουλησα 900 σε ενα χρονο περιπου
το fly 125 ειχε πολυ μικρη διαφορα στην τιμη και καμια σχεση σε ολα τα υπολοιπα.
το σκυλομετανειωσα.

lspiros
01/02/2010, 21:08
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?threadid=95268

route 66
01/02/2010, 22:34
Honda c-50 '84 --
Άλλες αγγελίες σαν αυτή

Μεγαλύτερη Φωτογραφίες
Εκτύπωση
Έκθεση
Μοιράζομαι Λεπτομέρειες
Τιμή: € 1.000 (συζητήσιμο)
Κατηγορία: Ποδήλατο - Παπί
Χιλιόμετρα: 4.000 χιλιόμετρα
Κυβισμού: 100 cc
Ισχύς: 15 bhp
Εγγραφές: 1 / 1984
Χρώμα: Κόκκινο
Μετάδοση: εγχειρίδιο
Τύπος καυσίμου: Βενζίνη
Modified: 40 ημέρες
Σύντομη σύνδεση: http://www.car.gr/499908


Extras
Τετράχρονο, Εξάτμιση

Περιγραφή
να mixanaki ine olo anakstaskeui freskovameno ta panta ine Kainouria ke ΓΝΗΣΙΑ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΟΚΚΙΝΟ ΤΟ ΓΝΗΣΙΟ ΧΡΩΜΑ μου ΓΝΗΣΙΑ Πλαστικά ... με μοτέρ 100 ine apo astrea xwris anigmena Karter karmpirater KEIHIN ΓΝΗΣΙΟ pai poli kala kai ine sasman μου tesari ... ine eukairia ama για να δείτε apo Koda 8a katalavete .. mono 4000 xiliometra ΧΙΛΙΑΔΕΣ έχω κάνει .. μου stixese olo 1700euro

εγω παντως θα προτιμουσα με χιλια αυτο...850 ευρω το δινει ο τυπος.
εχει και χαρακτηρα ειναι και ανακατασκευη

puntocc
01/02/2010, 22:45
πριν 3 χρονια πηραμε ενα dayang 100cc για το μαγαζι.το οδηγουνε 3 διαφορετικα ατομα ηλικιας 18-20 καθε μερα σπαζοντας το οσο δεν γινετε.στο 1,5 χρονο και στα 25000χλμ χωρις να εχει κανει μια αλλαγη λαδιων εσπασε το πρωτο μοτερ.μπηκε καινουργιο και αντεξε αλλον 1.5 χρονο και 20000χλμ.σε αυτο εσπασε το σασμαν.επειδη το κοστος για επισκευη σασμαν ηταν ασυμφορο,πηρα την προηγουμενη βδομαδα ενα μοτερ lifan 125 και το εβαλα επανω.μαζι με σιαγωνες και μια σελλα που ειχε σχιστη ολα μαζι πηγαν 220ευρω!!

εχει βγαλει τα λευτα του Χ10 και αν το οδηγουσε μονο ενας και το συντηρουσε και που και που θα ειχε πιστευω τωρα 50000χλμ και το μοτερ τις μανας του!!!!

apostoliss
20/03/2013, 17:49
gia ta fragatous ine mia xara.allo 1000 kai allo 2700.polla gia papi ta 2700 kalitera smart

SHOOTER045
20/03/2013, 18:56
στην δευτερη ανακατασκευη του glx 90 μου,εβαλα μοτερ lifan 110,κομπλε με πλεξουδες καρμπ κλπ.αυλαβικο στρωσιμο λαδακια επωνυμα,οχι σκισιμο(δεν ειμαι και ανηλικος)η μονη παλαβομαρα-βιασμος του μοτερ ηταν οτι το περασμενο καλοκαιρι μαζευτηκαμε 6-7 μαντραχαλοι,αφησαμε τα μεγαλα και με παπια σκουτερ κλπ(το οριο μας ηταν 100cm3)και χτυπησαμε κατερινη για μπανιο και καφε,παρολα αυτα δεν εκανε κιχ το δικο μου παρολα αυτα,ενω λαδακια κλπ γινονται στην ωρα τους ξαφνικα αρχισε η μανιβελα να κατεβαινει αδεια,και να πατιναρει ειπαμε made in china,ε κοντευε και στα 4.000χλμ μπηκαν δισκακια γνησια χοντα και λαδακια και ετρωσε,ποιο καλο απο καινουργιο

honda c50
28/03/2013, 21:02
εγώ απο προσωπική πειρα ξερω πως τα lifan ειναι φτηνά αλλά και σκυλια υπο κάποιες προιποθεσεις. Ο παππους μου ειχε lifan πανω σε ενα glx το μηχανακι ηταν εξω στο χωράφι σε βροχες, στον ήλιο κτλπ. δεν εχει αλλάξει ποτέ λάδια μονο συμπηρωνε και δεν εχει πατησει το ποδι του ποτε σε μαστορα. Το lifan εάν δεν το σπας και δεν το ανοιξεις στο μοτερ θα σε βγάλει 8 χρόνια ανετα