PDA

View Full Version : Το πρώτο μου μηχανάκι!



kalisperis
19/10/2007, 17:22
Καλησπέρα σας.

Είμαι καινούριος στο site σας και σας παρακαλώ αν το έκανα σε λάθος μέρος το topic να μη με βρίσετε :)

Λοιπόν, έχω κλείσει το 16ο έτος της ηλικίας μου και σκέφτομαι να πάρω το πρώτο μου μηχανάκι.
Εννοείται ότι μπορώ να πάρω μόνο 50αρι.

Το θέμα είναι ότι είμαι τελείως άσχετος και δεν ξέρω ποιο να πάρω.
Μπορώ να ξοδέψω μέχρι 2.100?.

Έχω σκεφτεί ένα Piaggio Liberty αλλά δεν ξέρω, έχω και μια αδυναμία στα παπάκια!
Αν σας βοηθάει είμαι 1,86 και 90 κιλά :lol:

Σας παρακαλώ λοιπόν να μου πείτε τη γνώμη σας!
Ευχαριστώ!

Cpt. Haddock
19/10/2007, 17:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από kalisperis
το 16ο έτος [...] είμαι 1,86 και 90 κιλά :lol:

:eyepop: :eyepop: :eyepop: :eyepop:

(σόρυ ρε συ :lol: )

Το liberty βγαίνει και σε 50άρι; :confused:

Αν ναι, μια χαρά ειναι. Στα λεφτά που λές υπολόγισε ενα 200αρι για κρανος και μερικά ακόμα για γάντια (για αρχή)

:wave2: :wave2:

T.R.E
19/10/2007, 17:33
Καλα ρε φιλος απ'ολα τα 50αρια που κυκλοφορουν το Liberty σ'αρεσει?:confused: :confused:

675
19/10/2007, 17:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από kalisperis

Αν σας βοηθάει είμαι 1,86 και 90 κιλά :lol:

Σας παρακαλώ λοιπόν να μου πείτε τη γνώμη σας!
Ευχαριστώ!


:eyepop:


εσυ μαλλον μια hayabusa θες..:lol:

αλλα σοβαρα τωρα μη παρεις παπι δε θα σε χωραει ρε:wave2:
:winka:

τι να σ πω δυσκολη η περιπτωση σου..:p

catmaster
19/10/2007, 17:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από kalisperis
Καλησπέρα σας.

Είμαι καινούριος στο site σας και σας παρακαλώ αν το έκανα σε λάθος μέρος το topic να μη με βρίσετε :)

Λοιπόν, έχω κλείσει το 16ο έτος της ηλικίας μου και σκέφτομαι να πάρω το πρώτο μου μηχανάκι.
Εννοείται ότι μπορώ να πάρω μόνο 50αρι.

Το θέμα είναι ότι είμαι τελείως άσχετος και δεν ξέρω ποιο να πάρω.
Μπορώ να ξοδέψω μέχρι 2.100?.

Έχω σκεφτεί ένα Piaggio Liberty αλλά δεν ξέρω, έχω και μια αδυναμία στα παπάκια!
Αν σας βοηθάει είμαι 1,86 και 90 κιλά :lol:

Σας παρακαλώ λοιπόν να μου πείτε τη γνώμη σας!
Ευχαριστώ!