PDA

View Full Version : Rd Yamaha ?



Grizoulhs
20/02/2005, 20:51
Hello loz

elpizw oloi kala
i erwtisi

posa aloga exei to Rd 350Cc ?

an k exw mathi oti einai skotostra
ta tampoura alazoun na ginoun diskofrena ?

THEOD
20/02/2005, 22:47
1235 HP στις 225000στροφές...(τουλάχιστον τόσα μας φαίνονταν τότε !!!)

Σκοτώστρα ??? Μόνο τον Αυγουστο που είναι παχιές οι μύγες...

Όταν μεγαλώσουν θα γίνουν μόνα τους...




Α ρε φίλε τι μου θύμισες...Ηρωικές εποχές...Δεν πιστεύω να θες να ασχοληθείς σοβαρά με βελτιώσεις στο 350LC ??? Και που λειτουργεί ακόμα, θαύμα είναι... Φύλα τα λεφτά σου για κάτι άλλο...

Grizoulhs
20/02/2005, 23:33
apo periergia rotaw giati poulai kapoios filos mia tetia

giati mou exoun pei oti einai skotostra

isxii i oxi ? ? ?

stefanos
21/02/2005, 00:56
Μια χαρά ήταν τα rd και καθόλου σκοτώστρες.
Οταν ήταν αραγμένα σε γκαράζ δεν πειράζαν κανένα.
Απλώς ήταν ελαφριά και πηγαίνανε στο επίπεδο των 750 της εποχής (εκτός απο τελική).
Ετσι ακόμα και ασχετοι άνετα πηγαίναν παραπάνω απο οτι μπορούσαν να πάνε οπότε απέκτησαν και την φήμη.
Δυστηχώς δεν υπάρχει κάτι αντίστιχο σήμερα (γρήγορο μηχανάκι για κάθε χρήση).

xxxristos
21/02/2005, 00:57
Είναι σκοτώστρα όπως όλα τα δίχρονα με 50+ ίππους που πάνε σαν 50άρια πριν ανοίξει το power valve και μετά τρώς ξαφνικά την κλωτσιά από το ξέσπασμα της ροπής. Άν αυτή την κρίσιμη στιγμή έχεις πλαγιάσει τη μηχανή για να πάρεις στροφή, την ΠΑΤΗΣΕΣ!

Επίσης όταν κλείνεις το γκάζι σε όλες τις 4χρονες μηχανές η μηχανή φρενάρει ήρεμα κι ωραία. Το δίχρονο δε παίρνει χαμπάρι, πρέπει να πλακωθείς πολύ στα φρένα και συνήθως δεν αποφεύγεις να μπλοκάρεις τον πίσω τροχό (καμιά φορά και τον μπροστά). Πακέτο...

Από φρένα παίρνει ΜΗΔΕΝ αλλά δεν έχει ταμπούρα (παίζουν μπρος-πίσω δισκόφρενα).

Grizoulhs
21/02/2005, 02:43
Eyxaristw gia tis Plirofories paidia...

giati den bgazoun alla tetia ?

megala dixronia ?
thimame kapote pige na bgi ena 400Cc dixrono alla to apoklisan...

THEOD
21/02/2005, 08:20
Συμφωνώ και εγώ. Δεν ήταν επικίνδυνη μηχανή, ούτε έδινε τόσο απότομα την ισχύ όπως γράφτηκε. Απλά την οδηγούσαν επικίνδυνα μυαλά. Το πλάισιο-φρένα-αναρτήσεις κλπ ήταν στο ίδιο επίπεδο με τις υπόλοιπες μοτοσυκλέττες της εποχής.

Μετά από κάμποσα χρόνια βγήκε και το 500άρι, αλλά τα δίχρονα ήταν ήδη τελειωμένη ιστορία...

Κανένας
21/02/2005, 12:09
Grizoulhs
Σε πιο RD αναφέρεσαι ? το lc η το ypvs ?

OldMan
21/02/2005, 12:51
:lol: :lol: :lol:

Σταματήστε τιε ιστορίες με τα RD γιατί θα κατηγορηθήτε (αυτεπάγγελτα) για συνεργοί σε "Αλλότρια ακολασία" !!!

:lol: :beer: :lol:

Grizoulhs
21/02/2005, 16:20
KANENAS

sto ypvs
afto mou eipan pos anebazi apotoma ropi kateti tetio...
eimai ligo periergos k matheno ligo apo ola :)

rd350lc
21/02/2005, 17:17
to diko mou rd "htan" to lc. fhmes legane oti phgaine kalutera apo ta ypvs to opoio den odhghsa pote!
h "skotostra" loipon einai einai enas kalos xarakthrismos gia to rd gia mena giati: 1. exei mia roph apo tis 6 mexri ths 10 (ta rgv, rs, nsr ktl exoun 2) opou opos eipe o xristos tros kanonika klotsia. 2. o kyrioteros omos logos einai ta kolofrena tou, 2 diskoi mprosta, 1 piso (tampoura exei to 250), ta opoia mplokaroun me to paramikro kai logo mikrou barous to mhxanaki den stamatei.3. kai o teleios sundiasmos erxete me ta ekpliktika tou lastixa 90/60 mprosta(zanta den thimame) 110/60 piso!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
to rd exei peripou 60 aloga( oxi parapano)
an skeftese na to pareis mhn to kaneis! prothmise kati allo!
ektos ean............:smokin: ti thumithika tora....... theleis na kaneis kankouries opos na patas oti os 400 kukloforei alla kai ton pio gk@ula hxo pou exei bgei apo mhxanh pote!
alla gia allh mia fora.......... ΜΑΚΡΥΑΑΑΑΑΑΑ :mad:

Grizoulhs
22/02/2005, 00:16
Hmhmhmh

den tin exw di akoma tin Rd
k den exo akousi pote pos kani ena tetio moto
se Eixo lew...
alla plaka plaka to skeftika na to paro gia kangouries...
afou to poulasi se poliii skotono timi.....!!!

Μήτσος1
22/02/2005, 01:02
Ο "θρύλος" λέει μάλιστα οτι ένα 500άρι κυκλοφορούσε με 17(!!!) σταυρούς στο τεπόζιτο του, επειδή είχε σκοτώσει και τους 17 προηγούμενους ιδιοκτήτες του...

Αυτό βέβαια είναι μάλλον ράδιο-αρβύλα, και το μεταφέρω με κάθε επιφύλαξη, αλλά έτσι το αναφέρω για να έχουμε να λέμε...

ΥΓ: Τώρα που το σκέφτομαι ίσως αυτός ο "χάρος" να ήταν το katana της Suzuki... αλλά δε βάζω και το κεφάλι μου να μου το πάρετε...

Grizoulhs
22/02/2005, 01:30
Ehm

Mitsos1

o thrilos einai alios

einai to Samourai den thimame poia eteria to exei bgali
me 7 stavrous pano sto tepozito
400Cc Dixrono ? ? ?

k briskete kapou thessaloniki!!!

Μήτσος1
22/02/2005, 02:12
Ε ναί, κάτι τέτοιο τέλος πάντων...

Το θέμα είναι ένα: Μ-Α-Κ-Ρ-Ι-Α από τερατώδη δίχρονα, αν αγαπάς τη ζωούλα σου...

Grizoulhs
23/02/2005, 00:04
den kserw...gia kakgouries kalo mou akougiete!!!
i zwh mou exei ksefigi edw k kero...
o logos einai i enxirisi..!!!

to diploma mou epitrepi mexri ta 22 aloga k exw

barethi ta Scooter...

eimai Fan Street !!!!

AFTER
23/02/2005, 03:49
To samurai που λεγανε,ειναι το τρικυλινδρο εκεινο kawasaki 750cc,με ταμπουρα μπρος πισω!

Το οδηγαει και καποιος στο joe bar team!

Μιλαμε για πλαισιο-λαστιχο,φρενα-ροδες ανυπαρκτες,και ειχε γκαζι τρελο για την εποχη:

Απλα ξεχναγε να στριβει!

Σαν καλυτερα διχρονα παντως,προτινω το tzr250 και φυσικα το rgv250Γ!

Αλλα να ξερεις πως θα το παντρευτεις!

free rider
23/02/2005, 07:24
το rd350 είναι μια απο τις μηχανές που σημάδεψαν ολόκληρες παρέες..





ήταν όμως και ενα μηχάνημα που σε έκανε να νιώθεις οτι πρέπει να φοβάσαι πάνω στην οδήγηση...

τώρα αν δεν το καταλάβενες
απλά το έβρισκες μπροστά σου..

πάντως με κάτι τέτοιες μηχανές γενήθηκε η λέξη...


.................κάβλα...

ρωτήστε τον Κανένα

τι θυμόμαστε ρε Κώστα τώρα τι να πούμε τι γαμτ...

hornet
23/02/2005, 17:26
εγω παντως θυμαμαι αυτο!


9227

THEOD
23/02/2005, 18:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από hornet
εγω παντως θυμαμαι αυτο!

GPZ550 ....O μεγαλύτερος αντίπαλος του RD στις κόντρες και τις πίστες...Έχανε λίγο σε απόλυτη δύναμη αλλά συνολικά ήταν το ίδιο γρήγορο (για την εποχή του εεεε.....μην παρεξηγηθούμε)

free rider
23/02/2005, 18:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
GPZ550 ....O μεγαλύτερος αντίπαλος του RD στις κόντρες και τις πίστες...Έχανε λίγο σε απόλυτη δύναμη αλλά συνολικά ήταν το ίδιο γρήγορο (για την εποχή του εεεε.....μην παρεξηγηθούμε)

π'αντως οταν δεν είχα κάνει σερβις το unitrak σερνότανε..

καλό μηχανάκι τιμιο και ασπαστο...

προτωποριακό κι αυτό για την εποχή του..

θυμάμαι ακόμα τον παπανδρέου που έγραφε στο μοτσπορ...

αμα έχεις το 550 τι το θές το επτάμισι???

Grizoulhs
24/02/2005, 02:57
AFTER

me poio enois oti tha koliso apo ta 3 ? ? ?
tzr250 ? rgv250Γ ? Rd ?

gia kakgouries mou fenete oti prepei to Rd

gia taxitita kala kathete stin apothiki :PpP

Μήτσος1
24/02/2005, 03:25
Παίδες το TZR και το RGV ήταν πολύ πιο "στρωτά" μηχανάκια. Ειδικά το banana που ήταν και το τελευταίο RGV είχε και γαμώ τα "πακέτα" (πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα), ενώ το TZR πρέπει να ήταν και το πρώτο μηχανάκι παραγωγής που είχε το τελικό κάτω από τη σέλα όπως τα τωρινά SS 600 και 1000.
(Έτσι για να μη σου ξεφύγει καμμιά τζούρα διχρονίλα χωρίς να τη ρουφήξεις όλη.)

Απλώς τα RD ήταν εντελώς "αλλού" !!!

Γιατί δεν αυτοκτονείς με καραμπίνα καλύτερα ??? Λιγότερο θα πονέσεις...

Grizoulhs
24/02/2005, 03:51
Mitsos1

den mou aresi i karampina...na protino tpt allo ?

tha to skefto
tha to skefto....!

arxaios
24/02/2005, 23:24
RD 350 LC, πω πω τι θυμηθήκατε ρε παιδιά;;;;;;;
και όλη η σειρά RD 50, 125, 250, 350, 500!!!!!!!
Η απόλυτη ονείρωξη τοοοοοοοοοοοοότε.
Τυμπάκι, Καστέλλι και Τρίπολη :) :) :)
γιά όσους ακόμα θυμούνται...........

Αντε ρε και με συγκινήσατε :bigcry: :bigcry: :bigcry:

Μήτσος1
25/02/2005, 00:00
Take your time Grizouli...

Grizoulhs
25/02/2005, 00:17
ektos an bro kamia 4xroni
mexri na bgi k to diploma mou...

DrkAngel
02/03/2005, 23:41
AN K SE ENA ALLO FORUM EIHA THESEI ENA PAROMIO EROTIMA ME ESAS GIA TO RD350.
SIMERA MILAGA ME TON PATERA MOU GIA AFTO TO MIHANAKI K MOU EIPE OTI ITA ONTOS POLI GROGORO K ITHELE HERIA NA KRATISEIS (HORIS NA THELO NA PAROUSIASO SAN THEO TON PATERA MOU) K MOU IPE OTI IHE ENA TETIO ( TO LC) K DEN ANTIMETOPISE KANENA PROVLIMA STIN ODIGISI TOU VLEPE ITAN K KAGOURAS TIS ''PALIAS SHOLIS''.


THELO NA KATALIXO HORIS NA THIXO KANENAN MIPOS IPERVALETE LIGO GIA AFTO TO MIHANAKI.


K EHO MILISEI ME 2-3 POU EIHAN PIO PALIA TO RD...

DrkAngel
03/03/2005, 00:01
KATI SAN AFTO...


9638

Κανένας
03/03/2005, 02:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από free rider



ρωτήστε τον Κανένα

τι θυμόμαστε ρε Κώστα τώρα τι να πούμε τι γαμτ...
Ψάχνω να βρω ρε γαμώτο μια φωτογραφία τότε που είχα μαλλιά

Κανένας
03/03/2005, 12:40
1982

rd 350 lc
μολις εχει ροπιασει


9652

Κανένας
03/03/2005, 12:43
rd 350 lc
μολις εχει ξεροπιασει


9653

sniper
03/03/2005, 12:48
Θα μας φάν τα ΤΣΑΚΑΛΙΑ :lol:

Κανένας
03/03/2005, 12:49
rd 350 ypvs
1989
η συνεπιβατης μόλις έχει ξενερώσει

λιμανάκια :winka:

και τα μαλλιά της μυρίζουν καστορέλαιο
:p :beer: :p


9654

sniper
03/03/2005, 12:52
Hi tech κράνη εκείνες τις εποχές.... :rolleyes:

Κανένας
03/03/2005, 13:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Hi tech κράνη εκείνες τις εποχές.... :rolleyes:
:bigcry:
εχω και με κρανος
(κοντο παντελονακι και σαγκιοναρα)
:p :beer: :p


9655

Κανένας
03/03/2005, 13:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Hi tech κράνη εκείνες τις εποχές.... :rolleyes:
και στην φωτογραφια με την κοπελια εχουμε βγαλει τα κρανη
προς χαριν της φωτογραφισης:winka:

KeLeYTiS
03/03/2005, 19:54
Καλα ΚΑΝΕΝΑΣ kαι αλλη μια Photo μου εχεις δειξει με ενα XT550 αλλα ακομα δεν μου εξηγησες τι κανει ο Στηβ Ντουζος πανω στα μηχανακια σου :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Σοβαρα τωρα.....

Ο οδηγος κανει το μηχανακι και οχι το μηχανακι τον οδηγο......αυτο αν το θυμομαστε και το καταλαβουμε (με οποια σειρα θελουμε) θα δουμε οτι δεν υπαρχει μηχανακι σκοτωστρα ....

stefanos
03/03/2005, 20:59
Λοιπόν επειδή έχω πολύ καλή μνήμη.
Το RD ήταν πολύ καλο και καλό πακέτο και πολύ μπροστά απο την εποχή του και εφνιδίασε τον κόσμο που είχε συνηθήσει
τα 240 κιλά και τα 120 άλογα των θηρίων της εποχής στην καλύτερη περίπτωση (SS τότε ήταν τα FJ άς πούμε που τώρα είναι τουριστικά καράβια).
Το πακέτο χτύπαγε 750άρια άνετα, σε πολύ βολική συσκευασία, και απο τιμή:
RD 350 LC 83αρι 235,000 δρχ
ΧΤ 550 208,000 δρχ
CB 400 N 159.000 δρχ
λοιπόν και σήμερα αν υπήρχε κάτι ανάλογο δεν θα το αγοράζατε?
Ωσο για αναρτήσεις και φρένα, το 750 sega ας πούμε φόραγε το ίδιο πακέτο, ενώ το περιμετρικό πλαίσιο ήταν καλύτερο απο τις κεντρικές ραχοκοκαλιές των θηρίων της εποχής.

Σήμερα θα ήταν πολύ ωραίο μηχανάκι να πηγαίνεις στη δουλειά σου.

Σημ.
Οι τιμές είναι απο Motosport No 60 10ος 1983, το μόνο που μου έμεινε γιατί έχει τον αγώνα του παγκόσμιου στην Imola που έτρεχε και ο Παπανδρέου (Το καλύτερο προτάθλημα ever)

Κανένας
04/03/2005, 10:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από KeLeYTiS
Καλα ΚΑΝΕΝΑΣ kαι αλλη μια Photo μου εχεις δειξει με ενα XT550 αλλα ακομα δεν μου εξηγησες τι κανει ο Στηβ Ντουζος πανω στα μηχανακια σου :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Σοβαρα τωρα.....

Ο οδηγος κανει το μηχανακι και οχι το μηχανακι τον οδηγο......αυτο αν το θυμομαστε και το καταλαβουμε (με οποια σειρα θελουμε) θα δουμε οτι δεν υπαρχει μηχανακι σκοτωστρα ....
αχαχαχα

Ευαγγελε
Καλώς ήρθες και από εδώ και καλά να περάσεις
Τον ντουζο τον άφηνα να ανεβαίνει στις μηχανές μου για να μου γνωρίσει την αλιμπερτη αλλά εκείνη είχε συνεχεια από δίπλα, τον φλώρο τον γαρδέλι
Πλάκα πλάκα ήμουν στα γυρίσματα από τα τσακάλια (κατά λάθος )
Είχε μοτοκρος στα Ασπρα Σπίτια και σε μερικά πλάνα φαίνομαι λίγο, πίσω από την αλιμπερτη
:beer: :beer: :beer:

hornet
04/03/2005, 11:37
Κωστακη τι εκανες πισω απο την αλιμπερτη;;;;;;;;;;;


Αχαχα τα τσακαλια πολυ γελιο ιστορικη ταινια!
Μου φαινεται οτι το παρων ποστ θα το κανουμε εκθεση ρετρο!

Θα σκαναρω τη φωτο με τη γραια αλλα ειναι στα μαυρα της τα χαλια

Παντως η φωτο με το LC ειναι ολα τα λεφτα!!!!!

afrotwin
04/03/2005, 13:37
ELA GIA NA MIN PEDEVESTE

750 2T 300 TELIKI FRENA MIDEN
ISITIRIO GIA TON ALO KOSMO

AMA VRO KANENA SIMERA TO AGORAZO ME TRELA


9696

OldMan
04/03/2005, 13:51
:lol: :lol: :lol:

Ρε συ Afro, αυτό είναι το Η2 και φρενάριζε !!(σε σχέση με το Η1)!!

Εκείνα τα "πράγματα" που είχε για καλάμια πηρουνιών ήταν όλος ο χαβαλές (έστριβε καλύτερα σουζαριστό παρά με τις δύο ρόδες).

:wave2: :rotflmao: :wave2:

afrotwin
04/03/2005, 13:58
FRENARIZE SE SXESI ME AFTO?
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

KALOOOOOOOOOOOOOO

PANTOS OTAN I MPROSTINI RODA ITAN STIN ASFALTO IXES KAPIES ELPIDES....
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:


9697

hornet
04/03/2005, 16:35
Δωρο της ελληνικης αντιπροσωπειας ......ανοξυδωτη αγκυρα!!!

Grizoulhs
06/03/2005, 02:45
afrotwin

brika ena gia agora giro sto 300Euro
an thelis :P
upvs prepei nane apo oti mou eipan....
to 350 :wave2:

LittleJohn
06/03/2005, 13:14
Kawasaki H1 500 Mach III....7 στους 10 ιδιοκτήτες έγιναν αέρας και φώς...

Kawasaki H2 750 Mach IV...Δεν τους έφτανε το 500 ήθελαν και τρικύλινδρο 750, για να στέλνουν ποιό γρήγορα τους ιδιοκτήτες στα θυμαράκια. 8 στους 10 κοιτάνε τα ραδίκια ανάποδα...μπρρρρρ!! :eyepop: :eyepop: :eek: :eek:

-----------------------------------------------------------------------------

Πρώτη βόλτα που με πήγαν ever με δίτροχο, είταν με rd350 ,όταν βρισκόμουν στην τρυφερή ηλικία των 14. Με τρελλαμένο ινδιάνο ιδιοκτήτη...Την θυμάμαι σαν χτές, όπως και θύμαμαι οτί μετά άλλαξα σώβρακο.:D :D
Απορώ πώς μετά από τέτοια τραγική ψυχοσωματική εμπειρία, κατέληξα actually να θέλω και εγώ μοτοσυκλέτα...:cool: :D

xifias
07/03/2005, 20:51
το RD350 ηταν η πρωτη μου αγαπη στην τρυφερη ηλικια των 14 ετων.Δεν το αποκτησα ποτε ... και ισως να ταν καλυτερα.

3 φιλοι εφυγαν μ αυτο το μηχανακι.Οι 2 αγκαλια δικαβαλο και ο αλλος μονος

Το μηχανακι ηταν και ειναι σκοτωστρα.Απ τις μεγαλυτερες που εχουν βγει

ακομα και τωρα , οταν τυχει να το δω καπου, σκονισμενο και παρατημενο σε κανενα νησι, με το δηθεν αθωο στρογγυλο φαναρακι του, με πιανει ενα ριγος απ την κορυφη ως τα νυχια.

ηταν μηχανη για αντρες

arxaios
07/03/2005, 23:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από ΚΑΝΕΝΑΣ
:bigcry:
εχω και με κρανος
(κοντο παντελονακι και σαγκιοναρα)
:p :beer: :p


Γιά να θυμηθούμε και κάποια άλλα της εποχής:
GPz 305
VF 400 F

Έχω κάπου φωτό από Dragster στα Χανιά, άσπρη φόρμα δέρμα δανεική, 2 μεγέθη φαρδύτερη μαύρο υπόδημα σκαρπίνι και λευκή κάλτσα :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Αν την ξετρυπώσω και βρω το θάρρος θα την βάλω........

Πάντως το RD παρότι ήταν μεγάλη διασκέδαση δεν θα έβαζα ούτε φωτογραφία μου πάνω, με τα σημερινά στάνταρ.

Τότε είχα αλλάξει όλη τη σειρά εκτός από το 500 που το είχα δανεικό από φίλο για λίγο.

Κανένας
08/03/2005, 00:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από hornet
Κωστακη τι εκανες πισω απο την αλιμπερτη;;;;;;;;;;;


Αχαχα τα τσακαλια πολυ γελιο ιστορικη ταινια!
Μου φαινεται οτι το παρων ποστ θα το κανουμε εκθεση ρετρο!

Θα σκαναρω τη φωτο με τη γραια αλλα ειναι στα μαυρα της τα χαλια

Παντως η φωτο με το LC ειναι ολα τα λεφτα!!!!! ΣΤΑΘΗ
Πίσω από την αλιμβερτη τίποτα...
τα καμαρίνια έψαχνα :cool: :winka:


Να σου πω την αλήθεια σκεφτόμουνα για ένα ποστ με τίτλο- φωτογραφίες από παλιά ,με μηχανές που είχαμε πριν την σημερινή

Κανένας
08/03/2005, 00:44
Grizoulhs
Λοιπόν φίλε στο αρχικό ποστ ρώταγες τι επιδόσεις έχει
59 άλογα και 205 χμ κοντερισια
το F είχε 64 άλογα (εργοστασιακα)

ΟΜΩΣ
Απο όσους είχαν αυτήν την μηχανή και έκαναν καγκουριές, ελάχιστοι ζουν για να μας τις διηγηθούν

και επειδή το ποστ είναι λίγο ηρωικό, σου συνιστώ ανεπιφύλακτα να μην το πάρεις :nono: :nono: :nono: όσο και φτηνά να το βρίσκεις

το μηχανάκι είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ από στήσιμο

υποστροφικο με πολύ δύσκολο και ύπουλο κράτημα
φρένα που μπορεί να σε ρίξουν κάτω πριν προλαβεις να πεις RD

Εγώ παρά λίγο να γίνω ΗΧΟΣ ΚΑΙ ΦΩΣ όταν δίπλωσε το μπροστινό για πλάκα σε ένα απότομο φρενάρισμα και ότι ζω ακόμα, το χρωστάω στα χαραγμένα αγωνιστικά λάστιχα που φόραγα
Αν θες κάτι σε αυτή την κατηγορία, προτίμησε το TZR 250 που είχε ίδιες επιδόσεις, αλλα έτη φωτός καλύτερο στήσιμο και κρατημα

Θα γούσταρα να το ξαναγοράσω μόνο και μόνο για ιστορικούς και συναισθηματικούς λόγους και όχι για καγκουριες
ΓΙΑ ΛΕΓΕ ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟ


α και κάτι άλλο
πολλά RD τρύπαγαν τα πιστόνια με το καλημερα, επειδή είχαν λάθος χρονισμό ανάφλεξης στο βολάν
αν βρω τα δικά μου πιστόνια θα τα βγάλω φωτογραφία για να δείτε

Κανένας
08/03/2005, 01:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από arxaios

Έχω κάπου φωτό από Dragster στα Χανιά, άσπρη φόρμα δέρμα δανεική, 2 μεγέθη φαρδύτερη μαύρο υπόδημα σκαρπίνι και λευκή κάλτσα :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Αν την ξετρυπώσω και βρω το θάρρος θα την βάλω........


arxaios ΣΒΟΥΡΟς :lol:
να την βρεις θελω συμπαρασταση :beer:

rd350lc
08/03/2005, 03:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από ΚΑΝΕΝΑΣ
Grizoulhs
Λοιπόν φίλε στο αρχικό ποστ ρώταγες τι επιδόσεις έχει
59 άλογα και 205 χμ κοντερισια
το F είχε 64 άλογα (εργοστασιακα)

ΟΜΩΣ
Απο όσους είχαν αυτήν την μηχανή και έκαναν καγκουριές, ελάχιστοι ζουν για να μας τις διηγηθούν

και επειδή το ποστ είναι λίγο ηρωικό, σου συνιστώ ανεπιφύλακτα να μην το πάρεις :nono: :nono: :nono: όσο και φτηνά να το βρίσκεις

το μηχανάκι είναι ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΟ από στήσιμο

υποστροφικο με πολύ δύσκολο και ύπουλο κράτημα
φρένα που μπορεί να σε ρίξουν κάτω πριν προλαβεις να πεις RD

Εγώ παρά λίγο να γίνω ΗΧΟΣ ΚΑΙ ΦΩΣ όταν δίπλωσε το μπροστινό για πλάκα σε ένα απότομο φρενάρισμα και ότι ζω ακόμα, το χρωστάω στα χαραγμένα αγωνιστικά λάστιχα που φόραγα
Αν θες κάτι σε αυτή την κατηγορία, προτίμησε το TZR 250 που είχε ίδιες επιδόσεις, αλλα έτη φωτός καλύτερο στήσιμο και κρατημα

Θα γούσταρα να το ξαναγοράσω μόνο και μόνο για ιστορικούς και συναισθηματικούς λόγους και όχι για καγκουριες
ΓΙΑ ΛΕΓΕ ΠΟΥ ΤΟ ΒΡΗΚΕΣ ΚΑΙ ΠΟΣΟ


α και κάτι άλλο
πολλά RD τρύπαγαν τα πιστόνια με το καλημερα, επειδή είχαν λάθος χρονισμό ανάφλεξης στο βολάν
αν βρω τα δικά μου πιστόνια θα τα βγάλω φωτογραφία για να δείτε
nomizo pos o ppaylos exei ena rd. mporeis an to theleis na ton rothseis...

afrotwin
09/03/2005, 14:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από Grizoulhs
afrotwin

brika ena gia agora giro sto 300Euro
an thelis :P
upvs prepei nane apo oti mou eipan....
to 350 :wave2:

AGAPITE MOU EGO PSAXNO KAWASAKI 750 2T MACH .....

KE OXI RD 350

THANKS ANYWAY
:wave2:

ppaylos
13/03/2005, 16:45
Φίλε μου το μηχανάκι έχει πάρει πολύ κόσμο στον λαιμό της, γιατί έχει μονό γκάζι ,όλα τ αλλά είναι απλά οπτικό εφε Πατάς φρένο και αυτό πηγαίνει κανονικά(Δίχρονο γάρ) εμένα ήταν 86' μοντέλο και ήταν ντε και καλά το πιο εκλεπτυσμένο 63 αλόγα Τώρα για ταξίδι απλά μια οδυνηρή εμπειρία με λίγο αέρα πάει και έρχεται Μ' έχει περάσει Virago στην ποσειδωνος σαν σταματημένο μέρα μεσημέρι γιατί είχε πολύ αέρα και κρατιόταν Δεν έχει φώτα επίσης με βάση τα σημερινά στανταρ ,Ανέβηκα στο GSXR 600 που πήρα 99' μοντέλο και έμεινα χαζός κυρίως έστριβε μόνο του,Φρεναριζε μόνο του !!! με το παλιό η στροφή ήταν άγνωστη λεξη.Γενικα θα σε προέτρεπα να πάρεις όσο πιο καινούργιο μηχανάκι μπορείς και ν αποφύγεις τα συνεργεία Εμένα το παλικάρι που το πάω τον είχα ρωτήσει αν αξίζει να το φτιάξω και μου λέει εμένα η δουλειά μου είναι αλλά πετατο Αξίζει μόνο για δεύτερη μηχανή να το παλεύεις μόνος σου και τίποτα παραπάνω.


9984

Grizoulhs
13/03/2005, 19:09
Kapote eixa k ena Katana 250Cc
alla roufage ta trela tou
den prolabena na bazo...

pigene ikanopiitika alla argouse arketa :P
wraio thoribo ebgaze...
k thelw tora na parw to Rd
gia kakgouries na to po ?
tha skaso !!!

ppaylos
13/03/2005, 20:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από Grizoulhs
Kapote eixa k ena Katana 250Cc
alla roufage ta trela tou
den prolabena na bazo...

pigene ikanopiitika alla argouse arketa :P
wraio thoribo ebgaze...
k thelw tora na parw to Rd
gia kakgouries na to po ?
tha skaso !!!



Χαχαχαχαχαχαχαχα Θα πάρεις το 350 για πιο οικονομικό?
Ο μπενζίνας τις γειτονιάς σου θα τρίβει τα χέρια του
μην ξεχνάς και το λαδάκι μείξης 6-8€ το μπουκαλάκι Μην συγκρίνεις το κατάνα μ αυτό, Το 350σι σου δίνει την εντύπωση πως θα πετάξεις Απλά είναι επικίνδυνο γιατί σαν δίχρονο δεν έχει φρένα. Ούτε πλαίσιο για να στρίβει και έχει και προβλήματα αξεπέραστα στους πλευρικούς ανέμους .Το 350σι το σηκώνεις ,στο αέρα πιάνει μια ροπή σε φέρνει στα καπάκια και συ αναρωτιέσαι τι έγινε ρε παιδιά. Δεν μπορείς να καταλάβεις πόσες φορές κόντεψα να βρεθώ στην μέση του δρόμου γιατί έπιανα φρένα στο φανάρι και αυτό πήγαινε κανονικά Τότες ένας φίλος το είχε πάει στα 100+αλογα το παίρνει από το συνεργείο για την βόλτα, και με το που γυρνάει πίσω του λέει, βάλε μου τα παλιά πάνω χεστηκε πάνω του .Παίρνει φοβερή παραμετροποίηση το αθεόφοβο.Γενικα για κακγουριες είναι μανούλα αλλά έχεις μεγάλες πιθανότητες να σπάσεις τα κόκαλα σου.
Παρε και μια φωτο με μπανανα και UpSideDown

ppaylos
13/03/2005, 20:48
Εδω ειναι !!


9990

Grizoulhs
13/03/2005, 22:12
Afto to Rd fenete poli prosegmeno...Bravo
nai gnorizo gia tis Apotomes protoboulies tou

den eipa gia poio oikonomiko...
apla tha eyxaristitho anigma :P
giati to katana....!!!! ithele xiliometra...

rd350lc
14/03/2005, 05:13
symboylh toy dikoy moy mhxanikou!(to skeftomoun gia ena diasthma) pare to rd, bres kai ena fz-fzr 250-400 xoris moter kai bale to moter apo to rd pano. tha kaneis kai gamo ta mhxanakia. alla opos panta thelei lefta........:mad:

motorpsycho
07/03/2006, 02:08
ωραιο το rd το τουμπανο αλλα εχω μια απορια
με τι πατεντα συνδεεις το πισω αμορτισερ με το ψαλιδι μπανανα?

dirtbird
07/03/2006, 07:43
Το 350 LC ( από το Liquid Cooled-υδρόψυκτο) είχε 48Hp, ενώ το 350 YPVS (από το Yamaha Power Valve System)
από 58 έως 62 (αναλόγως χρονολογίας).
Όταν το 82 βγήκε το YPVS, πολλοί λέγαν ότι δεν πάει σαν το LC. Aυτό οφειλόταν στην απουσία κλωτσιάς (σε σχέση με το LC).

Eπίσης το YPVS διέθετε προοδευτική πίσω ανάρτηση (monocross) ενώ το LC μονού αμορτισέρ (Μοnoshock ή cantilever).

Quiz: ποιό ήταν το πρώτο δίχρονο μηχανάκι μαζικής παραγωγής με μεταβλητό ύψος θυρίδας εξαγωγής (power valve) ?

savvas
07/03/2006, 23:32
Όλοι ΜΕΣΑΑΑΑ, για αρχαιοκαπηλία... :rotflmao:

http://www.bikez.com/category/index.php?category=1

Σε αυτό το Link, όλα τα μοντέλα (στα νειάτα τους), με τεχνικά χαραχτηριστικά...

dirtbird
10/03/2006, 14:33
[i]

Quiz: ποιό ήταν το πρώτο δίχρονο μηχανάκι μαζικής παραγωγής με μεταβλητό ύψος θυρίδας εξαγωγής (power valve) ? [/B]

Καλά κανείς δεν θυμάται.
Αρχίζω και νοιώθω αρχαιοκάπηλος:sick:

sapila racing
10/03/2006, 15:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Καλά κανείς δεν θυμάται.
Αρχίζω και νοιώθω αρχαιοκάπηλος:sick:

1982, Yamaha YZ125, YZ250. :beer:

YPVS
10/03/2006, 16:45
συμπληρωνοντας καποια λιγα το ypvs ηταν στην εποχη του οτι πιο συγχρονο ειχε παρουσιαστει ποτε , για πρωτη φορα το monoshock,πνευστη αναρτηση μπροστα και αλλα πολλα (σε εβλεπαν με τον αερα στα βενζιναδικα να βαζεις πανω στο τιμονι αερα και τρελλαινοντουσταν).,

δεν θα συνεχισω με τις καινοτομιες μιας και πολλοι ηδη εχουν αναφερθει θα συμπληρωσω καποια ομως σχετικα με την οδηγηση του ..

ο καθε αναβατης που θα ανεβει σε μια τοσο ξεχωριστη ,ιδιοτροπη ,οπως θελετε πειτε το ,μηχανη θα πρεπει πρωτα απ 'ολα να προσαρμοστει και να ξεχασει ολα οσα ηξερε απο το παρελθον η οτιδηποτε αλλο ..
ερχεται προσωπο με προσωπο με κατι που και σαν συμπεριφορα και σαν αποδοση απαιτει σεβασμο και εκπαιδευση οπως καθε τι καινουργιο και πρωτοποριακο για την εποχη του ...

μεχρι και σημερα εχω την ευτυχια να εχω σε αψογη κατασταση ενα RD-350 ypvs και ενα RD-500 ypvs V4 ...:)

tools
10/03/2006, 20:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από YPVS


μεχρι και σημερα εχω την ευτυχια να εχω σε αψογη κατασταση ενα RD-350 ypvs και ενα RD-500 ypvs V4 ...:)


πιστευω οτι οι φωτο ΑΠΑΙΤΟΥΝΤΑΙ...:beer:

lopi
10/03/2006, 20:14
Re paidia ego oute pos einai den ksero...

YPVS
10/03/2006, 20:49
...


40279

YPVS
10/03/2006, 21:04
αλλη μια με το 350 ..

το 500 σε λιγες μερες μιας και ειναι λυμενο για μηχανικες επεμβασεις ωστε να γινει μια πραγματικη αγωνιστικη ρεπλικα ανταγωνιστικη με τα μηχανακια του σημερα ,ηδη εχει βαφτει με τα κιτρινομαυρα χρωματα απο τις επετειακες εκδοσεις που κυκλοφορησαν στα γενεθλια της Yamaha πριν μερικους μηνες :)


40280

zephyr1
10/03/2006, 21:59
:a18: :a19: :a54:

dirtbird
11/03/2006, 19:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από YPVS
...

Ειδικά το μπλε-άσπρο ήταν το αγαπημένο μου.

Το τελευταίο SportRider (έχω συνδρομή) έχει αφιέρωμα σε δίχρονα εκείνης της εποχής που τα έχεουν μετατρέψει για χρήση πίστας (or whatever). Mόλις μπορέσω θα τα σκανάρω και θα τα ανεβάσω.

dirtbird
11/03/2006, 19:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
1982, Yamaha YZ125, YZ250. :beer:

Χωρίς να είμαι σίγουρος 100%, νομίζω ότι το πρώτο ήταν το YZ125 του 81 (με το ψυγείο πίσω από το εμπρός number plate) και την επόμενη το είχε και το 250. Ίσως να ήταν μόνο για Αμερική, πάντως εγώ έτσι το θυμάμαι από τα περιοδικά της εποχής ...
:beer: :beer:

Tomahawk
14/07/2008, 00:24
Φωτο απο το 500?!

Ξέρω είναι 2+ χρόνια μετά αλλα...

THEOD
14/07/2008, 00:49
Πάντως αυτά που γράφονται για δήθεν "κλωτσιές" και απότομα "μπάμ" είναι τουλάχιστον αστεία και τα γράφουν μόνο όσοι δεν το έχουν ποτέ οδηγήσει... Ειδικά το YPVS (το lc είχε ένα θεματάκι αλλά και πάλι τίποτα το τρομερό...) ήταν πολύ ομαλό κατά την μετάβαση στην "καλή" του περιοχή... ήταν πολύ πιο ομαλό από τα δίχρονα χωμάτινα της εποχής, και μάλιστα η διαβάθμιση ισχύος του ήταν πιο ομαλή και πιο χαμηλόροπη συγκριτικά και με τα τότε γρήγορα 4κύλινδρα τετράχρονα 400άρια που αρχίζανε να δουλεύανε αξιοπρεπώς μετά τις 8-9.000 στροφές ενώ το RD άρχιζε να ξεδιπλώνει τα άλογά του ήδη λίγο μετά τις 6.500... Θα τολμήσω μάλιστα να πώ ότι ο τρόπος που απέδιδε την ισχύ του και το σκαλοπάτι ισχύος που παρουσίαζε δεν διέφερε και πολύ σε σχέση με τα σημερινά ψηλόροππα στρήτ όπως πχ το FZ6, παρά τα λιγότερα κυβικά του...
Κάτι δικύλινδρα 400Ν ναι μεν ήτανε μια ιδέα πιο δυνατά στις χαμηλές, αλλά μετά απλά τα πέρναγε σαν σταματημένα....Από το GPZ550 και πάνω έβρισκες μηχανάκι που θα μπορούσε να σταθεί σε γκάζι δίπλα του...

Και αντίθετα από τους μύθους που επικρατούν και βλακωδώς αναπαραγάγονται, το σύνολο πλαισίου-αναρτήσεων-φρένων που φορούσε δεν υστερούσε σε τίποτα από κανένα σπόρ μηχανάκι της εποχής του...
Ο λόγος για το οποίο "έφαγε" κόσμο δεν ήταν η ανεπάρκειά του σε περιφερειακά - ήταν κυρίως ο ενθουσιώδης χαρακτήρας του που παρέσυρε τους ανώριμους και άπειρους αναβάτες να οδηγούν πολύ πιο ριψοκίνδυνα, και το γεγονός ότι ήταν σχετικά φθηνό (ουσιαστικά ήταν το πιο προσιτό βρωμόγκαζο που μπορούσε κάποιος να αποκτήσει) με αποτέλεσμα πολύ συχνά να πέφτει σε άπειρα, ανεγκέφαλα χέρια ανώριμων πιτσιρικάδων... Εδώ που τα λέμε και τα "correct" τέρατα της εποχής (κάτι Boldor, κάτι GPZ κλπ) δεν φάγανε λιγότερους...

notakos600
14/07/2008, 07:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tomahawk
Φωτο απο το 500?!

Ξέρω είναι 2+ χρόνια μετά αλλα...


RD 500...


136540

Tomahawk
15/07/2008, 16:25
Απ' ότι μου έχει πει ο πατέρας μου (οδηγός μτοσυκλέτας εκείνης της εποχής 83-89) το RD 350 είχε πολύ γκάζι αλλα το πρόβλημα ήταν πως δεν συμβάδιζε με τα περιφερειακά του, δηλαδή φρένα, πλαίσιο και αναρτήσεις. Η σύγκριση δεν γίνεται βέβαια με τα τότε δεδομένα αλλα με το τι θα έπρεπε να υπήρχε τότε, γιατί ενώ οι κινητήρες ήταν δυνατοί, τα περιρειακά δεν ακολουθούσαν!

VAGELIS GR
27/02/2009, 15:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από Grizoulhs
Hello loz

elpizw oloi kala
i erwtisi

posa aloga exei to Rd 350Cc ?

an k exw mathi oti einai skotostra
ta tampoura alazoun na ginoun diskofrena ?


Εγώ είχα ένα RD 350 LC του 1981 τότε που είμουν και εγώ παιδί
τα άλογα που βγάζει είναι 49 HP στίς 8700 στροφές και ταχύτητα απο τον κατασκευαστή 170 χλμ
αλλά στην πραγματικότητα με λίγο γαργάλιμα ξεπερνούσε τα 200
ήταν ένα μηχανάκι που μετέτρεψε πολούς απο εμάς απο παιδιά σε άντρες.
δυστηχώς τέτοια μηχανάκια δεν υπάρχουν πλέον. Τα όσα λένε τώρα περι ασφάλειας πράγματι θα έπρεπε να έχεις το μιαλό σου στη μχανή όταν την οδηγούσες, τα λάθοι σου έπρεπε να είχες τα @-----@ να τα διορθώσεις μόνος σου αλιώς ερχόσουν σε επαφή με την άσφαλτο στην καλύτερη περίπτωση. Παα όλα αυτά δεν θα την χαρακτήριζα σκοτόστρα αλλά θα την έλεγα μηχανή με @.....@
όσον αφορά τα φρένα της τα εμπρός διπλά δισκόφρενα στην περίπτωση του RD 350 LC ήταν αρκετά καλλά σε αντίθεση με το πίσω ταμπούρο που υστερούσε και μπλοκάριζε σχετικά εύκολα.

katana750
01/03/2009, 07:10
ξεθαψατε παλι πολυ παλιο θεμα .... αλλα μιας και εχω rd350 ας τα συμαζεψουμε λιγο σε ενα κειμενο


Αρχικά δημιουργήθηκε από Κανένας
Grizoulhs
Απο όσους είχαν αυτήν την μηχανή και έκαναν καγκουριές, ελάχιστοι ζουν για να μας τις διηγηθούν


δεν ξερω αν ανηκω στους ελαχιστους μιας και εκεινη την εποχη που πρωτοβγηκε ημουνα ακομα στο δημοτικο αλλα απο την οποια εμπειρια μπορει να εχω λεω τα εξης


Αρχικά δημιουργήθηκε από Grizoulhs

posa aloga exei to Rd 350Cc ?

an k exw mathi oti einai skotostra
ta tampoura alazoun na ginoun diskofrena ?

αναλογως αν μιλαμε για 350 LC η για 350 LC II YPVS και αναλογως κωδικου κινητηρα εβγαινε απο 29 μεχρι 61 αλογα

για να μιλας για ταμπουρα μαλλον δεν μιλας για ypvs οποτε καλυτερα να βαλεις ζαντες απο ypvs .... αν θες σου δινω εγω


Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Δεν πιστεύω να θες να ασχοληθείς σοβαρά με βελτιώσεις στο 350LC ??? Και που λειτουργεί ακόμα, θαύμα είναι... Φύλα τα λεφτά σου για κάτι άλλο...

συμφωνω ..... αφηστε τα rd γιατι οσο ασχολειστε ανεβαινει η αξια τους και δεν τα βρισκω φτηνα
αμα βρειτε κανενα που οπως λετε κατα θαυμα λειτουργει σφυρατε μου να ερθω να το μαζεψω


Αρχικά δημιουργήθηκε από Grizoulhs
giati mou exoun pei oti einai skotostra

ολα τα μηχανακια ειναι σκοτωστρες αμα δεν εχεις συναισθηση τι εχεις αναμεσα στα ποδια σου .... οσο ανοιγεις γκαζι πανε οσο κλεινεις δεν πανε ...... σαν οδηγος πρεπει να παρεις τα διαφορα υποσυνολα [φρενα αναρτησεις πλαισιο γκαζι] και να τα δεσεις σε ενα συνολο .... αν δεν εχεις συναισθηση τι υποσυνολα εχεις την πατησες ασχετα αν εχεις rd η αν εχεις virago

εγω το rd μου το εχω σαν καθημερινης χρησης μηχανακι ...... με μαμα αναρτησεις και φρενα και αυτη την περιοδο ειμαι και σε φαση βελτιωσης


Αρχικά δημιουργήθηκε από xxxristos
Είναι σκοτώστρα όπως όλα τα δίχρονα με 50+ ίππους που πάνε σαν 50άρια πριν ανοίξει το power valve και μετά τρώς ξαφνικά την κλωτσιά από το ξέσπασμα της ροπής. Άν αυτή την κρίσιμη στιγμή έχεις πλαγιάσει τη μηχανή για να πάρεις στροφή, την ΠΑΤΗΣΕΣ!


αν εχεις το μυαλο στη στροφη και οχι στη γκομενα που στα φορεσε και εχεις σταθερο το γκαζι δεν εχεις ξεσπασμα και δεν την πατησες


Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Απλά την οδηγούσαν επικίνδυνα μυαλά.

+1000


Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Το πλάισιο-φρένα-αναρτήσεις κλπ ήταν στο ίδιο επίπεδο με τις υπόλοιπες μοτοσυκλέττες της εποχής. διαφωνω .... για μενα ηταν καλυτερο απο τα αλλα της εποχης


Αρχικά δημιουργήθηκε από rd350lc
to diko mou rd "htan" to lc. fhmes legane oti phgaine kalutera apo ta ypvs to opoio den odhghsa pote!


αναλογως κωδικου κινητηρα LC μεχρι 45 αλογα max και μεχρι 178 πραγματικη τελικη - YPVS μεχρι 61 αλογα max και μεχρι 202 πραγματικη τελικη


Αρχικά δημιουργήθηκε από rd350lc
ta ekpliktika tou lastixa 90/60 mprosta(zanta den thimame) 110/60 piso!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


αν μιλας για το ypvs 90/90-18 και 110/90-18


Αρχικά δημιουργήθηκε από rd350lc
to rd exei peripou 60 aloga( oxi parapano)

μεχρι 61 με κινητηρα 1WT η 1UA και με χειροποιητες εξατμισεις και ζιγλερωμα και πειραγμα στο power valve 75


Αρχικά δημιουργήθηκε από rd350lc
theleis na kaneis kankouries opos na patas oti os 400 kukloforei alla kai ton pio gk@ula hxo pou exei bgei apo mhxanh pote!

δεν κανει για καγκουριες


Αρχικά δημιουργήθηκε από xifias
το RD350 ηταν η πρωτη μου αγαπη στην τρυφερη ηλικια των 14 ετων.Δεν το αποκτησα ποτε ... και ισως να ταν καλυτερα.


εγω και το απεκτησα και το εχω ακομα και το αντιμετωπιζω με τον πρεποντα σεβασμο και το συντηρω με θρησκευτικη ευλαβεια


Αρχικά δημιουργήθηκε από xifias
Το μηχανακι ηταν και ειναι σκοτωστρα. ηταν μηχανη για αντρες

υποβαλλω τα σεβη μου στα χαμενα φιλαρακια σου ... RIP .... αλλλα ... εγω δλδ που το δαμασα στα 16 ημουνα αντρας απο τα 16 μου ?


Αρχικά δημιουργήθηκε από Κανένας
Grizoulhs
προτίμησε το TZR 250 που είχε ίδιες επιδόσεις, αλλα έτη φωτός καλύτερο στήσιμο και κρατημα


εδω να γελασω ? καλυτερο στησιμο και κρατημα ναι αλλα επιδοσεις ? χα χα χα για ελα για μια ψιλη [εκτος και αν μιλας για το LC



Αρχικά δημιουργήθηκε από Κανένας
Grizoulhs
πολλά RD τρύπαγαν τα πιστόνια με το καλημερα, επειδή είχαν λάθος χρονισμό ανάφλεξης στο βολάν
αν βρω τα δικά μου πιστόνια θα τα βγάλω φωτογραφία για να δείτε

λαθος χρονισμο αναφλεξης ? ηταν μπουφος δλδ ο ιαπωνας ?


Αρχικά δημιουργήθηκε από rd350lc
symboylh toy dikoy moy mhxanikou!(to skeftomoun gia ena diasthma) pare to rd, bres kai ena fz-fzr 250-400 xoris moter kai bale to moter apo to rd pano. tha kaneis kai gamo ta mhxanakia. alla opos panta thelei lefta........:mad:

καλυτερα rgv η rs....εγω ετοιμαζω ενα υβριδιο με rs αλλα οχι με 250 .... με 50αρι


Αρχικά δημιουργήθηκε από YPVS
καποια ομως σχετικα με την οδηγηση του ..

ο καθε αναβατης που θα ανεβει σε μια τοσο ξεχωριστη ,ιδιοτροπη ,οπως θελετε πειτε το ,μηχανη θα πρεπει πρωτα απ 'ολα να προσαρμοστει και να ξεχασει ολα οσα ηξερε απο το παρελθον η οτιδηποτε αλλο ..
ερχεται προσωπο με προσωπο με κατι που και σαν συμπεριφορα και σαν αποδοση απαιτει σεβασμο και εκπαιδευση οπως καθε τι καινουργιο και πρωτοποριακο για την εποχη του ...


επιτελους καποιος τα λεει οπως ακριβως ειναι χωρις σαλτσες και διαλεχτες λεξεις +1000


Αρχικά δημιουργήθηκε από THEOD
Πάντως αυτά που γράφονται για δήθεν "κλωτσιές" και απότομα "μπάμ" είναι τουλάχιστον αστεία και τα γράφουν μόνο όσοι δεν το έχουν ποτέ οδηγήσει... Ειδικά το YPVS (το lc είχε ένα θεματάκι αλλά και πάλι τίποτα το τρομερό...) ήταν πολύ ομαλό κατά την μετάβαση στην "καλή" του περιοχή... ήταν πολύ πιο ομαλό από τα δίχρονα χωμάτινα της εποχής, και μάλιστα η διαβάθμιση ισχύος του ήταν πιο ομαλή και πιο χαμηλόροπη συγκριτικά και με τα τότε γρήγορα 4κύλινδρα τετράχρονα 400άρια που αρχίζανε να δουλεύανε αξιοπρεπώς μετά τις 8-9.000 στροφές ενώ το RD άρχιζε να ξεδιπλώνει τα άλογά του ήδη λίγο μετά τις 6.500... Θα τολμήσω μάλιστα να πώ ότι ο τρόπος που απέδιδε την ισχύ του και το σκαλοπάτι ισχύος που παρουσίαζε δεν διέφερε και πολύ σε σχέση με τα σημερινά ψηλόροππα στρήτ όπως πχ το FZ6, παρά τα λιγότερα κυβικά του...
Κάτι δικύλινδρα 400Ν ναι μεν ήτανε μια ιδέα πιο δυνατά στις χαμηλές, αλλά μετά απλά τα πέρναγε σαν σταματημένα....Από το GPZ550 και πάνω έβρισκες μηχανάκι που θα μπορούσε να σταθεί σε γκάζι δίπλα του...

Και αντίθετα από τους μύθους που επικρατούν και βλακωδώς αναπαραγάγονται, το σύνολο πλαισίου-αναρτήσεων-φρένων που φορούσε δεν υστερούσε σε τίποτα από κανένα σπόρ μηχανάκι της εποχής του...
Ο λόγος για το οποίο "έφαγε" κόσμο δεν ήταν η ανεπάρκειά του σε περιφερειακά - ήταν κυρίως ο ενθουσιώδης χαρακτήρας του που παρέσυρε τους ανώριμους και άπειρους αναβάτες να οδηγούν πολύ πιο ριψοκίνδυνα, και το γεγονός ότι ήταν σχετικά φθηνό (ουσιαστικά ήταν το πιο προσιτό βρωμόγκαζο που μπορούσε κάποιος να αποκτήσει) με αποτέλεσμα πολύ συχνά να πέφτει σε άπειρα, ανεγκέφαλα χέρια ανώριμων πιτσιρικάδων... Εδώ που τα λέμε και τα "correct" τέρατα της εποχής (κάτι Boldor, κάτι GPZ κλπ) δεν φάγανε λιγότερους...

και αλλος ενας +1000


Αρχικά δημιουργήθηκε από VAGELIS GR
Τα όσα λένε τώρα περι ασφάλειας πράγματι θα έπρεπε να έχεις το μιαλό σου στη μχανή όταν την οδηγούσες, τα λάθοι σου έπρεπε να είχες τα @-----@ να τα διορθώσεις μόνος σου αλιώς ερχόσουν σε επαφή με την άσφαλτο στην καλύτερη περίπτωση.
οτι ισχυε απο την πρωτη μοτοσυκλετα της ιστοριας μεχρι σημερα

petani
02/03/2009, 08:20
Να βοηθησω και γω στο μαθημα Αρχαιων Ελληνικων ...... :beer:


157252

petani
02/03/2009, 08:21
:beer: :beer:


157253

petani
02/03/2009, 08:47
:beer: :beer:


157259

GATOYLHS
03/03/2009, 15:52
Καλοκαιρι του 87 στον ωρωπο σε ηλικια 14ετων η πρωτη μου εμπειρια-ως συνεπιβατης- σε μηχανη ηταν με αυτο το μοντελο.Σε ολη την διαρκεια δεν εβγαλα μιλια απο τον φοβο μου κ παρακαλουσα να επιστρεψουμε γρηγορα πισω. οταν ο οδηγος μου με ρωτησε αν θελω κ αλλη βολτα πηρε:nono: απαντηση "προτιμω να κανω σουζες με το ΒΜΧ μου"

Στην μεγαλη ευθεια προς χαλκουτσι κοντρες αν θυμαμαι καλα με tzr 250 η fzr 400 και μαλιστα ενας τσακιστηκε με αυτο.αν διαβαζεις φιλε ειμαι ο πιτσιρικας με το ποδηλατακι που με εβρισες τοτε επειδη κοιτουσα εκπληκτος το διαλυμενο μηχανακι σου:p

SVX
03/03/2009, 15:57
λιγο υπομονη θελει .......το Google εχει τιτλο γιαυτην YAMAHA RD 2009!
ΟΧΙ πως θα την βαλουν να φτιαχνεται....
:smokin: (KENNY edition ol the manee!!!)

:wave2:


157352

petani
03/03/2009, 18:18
Aν αναγνωρισει κανενας την αφεντομουτσουναρα του μονο με πμ παρακαλω ... :lol: :lol:


157361

panteli1
09/04/2009, 00:28
Καλησπέρα σε όλους.
Κατά λάθος μπήκα και μάλλον έμεινα
Μόλις διάβασα όλα αυτά που γράφετε με πήγατε πίσω 20 ολόκληρα χρόνια
Είχα και εγώ ένα μηχανάκι RD 350 YPVS
Το έφτιαχνα μόνος μου
Ήταν παιδιά πύραυλος ήθελε χέρια και έντερα για να το καβαλήσεις το συγκεκριμένο.:a4:
Σε 400 μέτρα 205 km.
Αν έχει κανένας και θέλει μπορεί να κάνει κάποια φτιαξίματα αλλά θέλει μετά ψυχή για να το πάει.
Το δικό μου είχε επάνω ARROW από την ρίζα
Κεφαλή τελείως φλατ
Πιστόνια από το παλιό το LC με πειραγμένες τις θυρίδες τους
Ανοιγμένες θυρίδες στα κύλινδρο
Τα ριντ ήταν μπογιασεν
Ζιγλερ Ν.145
Βελόνες από μπρούτζο τις είχα φτιάξη μόνος μου
Μπουζί BR 10 ES τελείως ψυχρά
Ηλεκτρονική από CBR 400 RR
Ρεκτιφιέ στον δράκο στάδιο 3 ( Α 75)
Αλυσίδα REGINA
Ανάρτηση πίσω WHITE POWER
Ελαστικά ΜΕ22S πίσω και LASER εμπρός
Τα γρανάζια δεν τα θυμάμαι καλά απλά το εμπρός ήταν ποιο μεγάλο από το δικό του τρία δόντια πιστεύω.
Λίγο τσιμπημένο το λαδάκι στην τρόμπα και η ταυτότητα πάντα στο στόμα.
Αντίβαρα από άλλο κράμα (τα δικά του ήταν αλουμίνιο)
Λάδια πάνω κάτω valvoline.
Βρε τι μου θυμίσατε
Και χρώμα θαλασσή άσπρο.

rafz750
28/08/2009, 12:22
rd 350


172261