PDA

View Full Version : Xt 600 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ...



nikosof
19/05/2009, 21:14
Παιδιά καλησπέρα… Είμαι νέος στο club. Πριν από λίγο καιρό αγόρασα ένα XT 600, όπως βλέπετε στη φωτογραφία. Οι ερωτήσεις που θα κάνω σίγουρα θα σας φανούν ερασιτεχνικές, όμως είμαι λίγο άσχετος από μηχανές. Απλά ήμουν ερωτευμένος με τα 550, όμως πλέον μου φαινόταν υπερβολή μετά από τόσα χρόνια να πάρω ένα τέτοιο. Για αυτό και πήρα αυτό… Έχω όμως κάποιες απορίες…

1) Τα πλαστικά έχουν ξεθωριάσει και κάνουν μεγάλη (έτσι νομίζω εγώ, όλοι οι άλλοι μου λένε το αντίθετο) διαφορά με το ντεπόζιτο, το οποίο είναι βαλμένο πιο έντονο μπλε. Υπάρχει περίπτωση να βρω πλαστικά που είναι το ίδιο χρώμα?
2) Μετά τα 130 χιλιόμετρα αρχίζει και τρέμει το τιμόνι. Ξέρει κανείς το γιατί;
3) Τα λάστιχα πόσο αέρα θέλουν. Την πρώτη φορά που πήγα να βάλω, βρήκα το μπροστά να έχει 30 και το πίσω 40.
4) Σε πόσες στροφές πρέπει να δουλεύει, όταν π.χ βρίσκομαι στην Εθνική ή στην Αττική Οδό και ποια πρέπει να είναι η μέση ταχύτητα που πρέπει να κρατάω….
5) Για να πάω ένα ταξίδι, ανά πόσα χιλιόμετρα πρέπει να κάνω στάση; Και πόση πρέπει να είναι η συνολική απόσταση που θα διανύσω…


Προς το παρόν, αυτά… Ελπίζω να μην σας κούρασα….

Ευχαριστώ...
:beer: :beer:


164004

nasos sm610
19/05/2009, 21:50
καλησπερα και καλως μασ ηρθες λοιπον ας τα παρουμε ενα ενα σαν παλιος κατοχος και αρκετα ψαγμενος με αυτο το μοντελο θα σου πω. 1ον τα πλαστικα ειναι αρκετα 2ης ποιοτητας γιαυτο κανουμε τα εξης τα βγαζουμε τα παμε για ενα βαψιματακι και μετα του λεμε να μασ τα περασει 2 χερια βερνικι και καπουτ το προβλημα. 2ον αυτο που λεσ με το τρεμουλο του τιμονιου στα 120 130 χλμ ειναι λογικο γιαυτα τα μηχανακια υπαρχουν 2 λυσεις δεν το πασ τοσο η βαζεις μια γεφυρα στα καλαμια( 70ε). οσο για τις ταχητητεσ ταξιδιου οπως σε ολα τα μονοκυληνδρα που δεν κανουν για ταξιδι μαξ120 130 και ποτε στα κοκκινα για ωρα. οσο αφορα τις στασεις απαρετητα ανα 150 160χλμ μαζι με τον ανεφοδιασμο. κατι αλλο που ξεχασα?

Pardalotzatziki
20/05/2009, 01:16