PDA

View Full Version : Παίρνει ανάποδες;



megatim
14/08/2009, 21:52
Γίνεται ένας κινητήρας να πάρει 'ανάποδες' στροφές; Δηλαδή να λειτουργήσουν όλα με την αντίθετη της νορμάλ φοράς;

Άκυρο μου ακούγεται, αλλά συνέβη (είπε ο μάστορας) σε δύο BMW GS 1200 ... στη μία μάλιστα πέταξε και το 'ματάκι' που βλέπεις τη στάθμη του λαδιού.

:confused:

kerasaki
14/08/2009, 23:54
Αν εννοεις να λειτουργησει εστω και για λιγα δευτερολεπτα δε νομιζω να γινεται
Σκεψου τους 4 χρονους του κινητηρα σε αλλη φαση θα δωσει σπινθυρα(δηλαδη οταν π.χ. γινει η εκρηξη,αν γινει ποτε, θα ανοιξει η βαλβιδα εισαγωγης και οχι η εξαγωγης οπως θα επρεπε)
ισως παρει αναποδες στροφες(μια δυο το πολυ) οταν πας να το βαλει μπρος και δεν 'σπαει' η συμπιεση του κυλίνδρου,αυτο εχει ως αποτελεσμα να γυρισει ο στροφαλος για λιγο προς την αντιθετη φορα.
ετσι πιστευω εγω τουλαχιστον
οποιος ασχολειται με μηχανολογικα μπορει να με διορθωσει εαν κανω λαθος
:blush:

GiannisBlessed
15/08/2009, 00:08
λογικα μπορει να επερνε αλλα θα επρεπε να βαλεις εισαγωγη μειγματος απο την εξαγωγη και η εισαγωγη να λειτουργει ως εξαγωγη...τωρα ο σπινθηρας θα θελει το αναποδο advance-retard απο αυτο που εχει...
οτι θελω λεω...παντως....καντο!!φροντησε να παρεις και βιντεο:beer:
πλακα κανω...:D

+Arxiereas+
15/08/2009, 10:47
Και βέβαια γίνεται και μπορεί να συμβεί στην εκκίνηση του κινητήρα συνοδευόμενο από κοπάνημα (έντονοι ήχοι) του μοτέρ, όχι κατά την διαρκεια της κανονικής λειτουργίας του.
Δεν είναι λοιπόν τυχαία η έκφραση "πήρα ανάποδες"
:dizzy: :p

:wave2:

menelaos46
15/08/2009, 15:54
Σε μερικα διχρονα γινεται και να δουλευει νομιζω.

sakis67
15/08/2009, 22:23
εχω φαει αναποδες στη μανιβελα απο κατι μονοκυλινδρα που μου εχει φυγει το γονατο

fantacid
15/08/2009, 23:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από megatim
Γίνεται ένας κινητήρας να πάρει 'ανάποδες' στροφές; Δηλαδή να λειτουργήσουν όλα με την αντίθετη της νορμάλ φοράς;

Άκυρο μου ακούγεται, αλλά συνέβη (είπε ο μάστορας) σε δύο BMW GS 1200 ... στη μία μάλιστα πέταξε και το 'ματάκι' που βλέπεις τη στάθμη του λαδιού.

:confused:


μπορει να φερει "αναποδες" για καποια δευτερα με το που σβησεις το μοτερ...
δε σημαινει οτι γυρναει ο στροφαλος αναποδα ή οτι γυρναμε το μηχανακι αναποδα :p
απλα συνεχιζεται η καυση χωρις το σπινθηρα των μπουζι κ μοιαζει σαν να φερνει"ανποδες".

το προβλημα συνηθως βρισκεται καπου στο συστημα τροφοδοσιας

το φαινομενο γνωστο κ σαν dieseling ή engine run-on

NENIKO
17/08/2009, 02:02
καλησπερα παλικαρια.gilera 125 διχρονο μετα απο πλυσιμο το βαζω μπρωστα ανοιγω το γκαζι και παει προς τα πισω.κουφαθηκα.το σβηνω το ξανα βαζω μπρως και παει κανονικα.μετα απο λιγο μου σβηνει στα φαναρια το ξανα βαζω και παλι τα ιδια.
στο τετραχρονο δεν νομιζω να γινετε για τους λογους που αναφερατε

hidefnick
17/08/2009, 02:50
:uplate: :uplate: :uplate: Τι άλλο θα διαβάσω εδώ μέσα....

Με φαίνεται ότι ο oldman θα το τραβήξει το εγκεφαλικό αύριο....

fantacid
17/08/2009, 03:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από NENIKO
καλησπερα παλικαρια.gilera 125 διχρονο μετα απο πλυσιμο το βαζω μπρωστα ανοιγω το γκαζι και παει προς τα πισω.κουφαθηκα.το σβηνω το ξανα βαζω μπρως και παει κανονικα.μετα απο λιγο μου σβηνει στα φαναρια το ξανα βαζω και παλι τα ιδια.
στο τετραχρονο δεν νομιζω να γινετε για τους λογους που αναφερατε

μηπως ειχες οπισθεν???
:D

NENIKO
17/08/2009, 03:26
εγω φιλε το παθα.λες να μουν πιομενος?

Lio5
17/08/2009, 15:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από NENIKO
εγω φιλε το παθα.λες να μουν πιομενος?

Kαλα, με τα ιταλικα όλα ειναι πθανά....
Λοιον, κάποτε μετα απο μια παρόμοια συζήτηση, ειχα κάνει ενα πείραμα. Σε ενα διχρονο Yamaha 125 αν θυμαμαι καλά, ειχα προσαρμοσει μια τροχαλια στο βολαν για να παιρνει μπροστά με σχοινί.
Το μοτερακι έπαιρνε μπρος σχετικα ευκολα γυρνώντας το ΑΝΑΠΟΔΑ, αλλα με το πρώτο σκάσιμο αλλαζε φορά και γυρνουσε πλεον ΚΑΝΟΝΙΚΑ!!
Όμως, στο συγκερκριμένο (DT αερόψυκτο πρέπει να ήταν) το pic-up της αναφλεξης είναι μεσα στο βολαν και προφανώς δινει σήμα στην εναλλαγή των πόλων που είναι 4 και προφανως δινει 2 σπινθήρες (με καποια δίοδο σε σειρά) σε κάθε στροφή (με διαφορά 180 μοιρών) και μαλλον γι αυτό γινόταν αυτό(?). Το ειχα ψαξει λιγο το θεμα, αλλα δυστυχως δεν θυμαμαι περισσότερες λεπτομέρειες...

Θεωρητικά ενα διχρονο όμως μπορει να δουλεψει αναποδα, αλλάζοντας το χρονισμο της ανάφλεξης απο πχ. 20 μοιρες πριν το ΑΝΣ σε 20 μετά (ειχα σκοπο να το δοκιμασω και αυτό, οπως και το τι γινεται με το αβανς στις 0 μοιρες, αλλα δεν ασχολήθηκα αλλο). Βέβαια δεν θα δουλεύει το ιδιο, γιατι υπάρχουν και αλλοι παράγοντες (θεση του πείρου του πιστονιού, θυρίδες μεταφοράς κλπ.)
Σε τετράχρονο δεν γινεται, αν και υπάρχουν μεγάλοι ναυτικοί κινητήρες φτιαγμενοι για να δουλέυουν και προς τις δυο κατευθύνσεις, με εκκεντρα που αλλάζουν θεση πανω στον εκκεντροφόρο...

tmracing.siros
17/08/2009, 22:48
το διχρονο μοτερ μπορει να δουλεψει αναποδα:

την πρωτη φορα που καβαλησα ενα rm 125 του 1991 το μοτερ δουλεψε αναποδα...και εγω πηγα προς τα πισω! (οχι δεν πηγα για πολυ...το συμπλεκταρισα αμεσως)
μετα βεβαια το ξανα εβαλα μπρος με την πατροπαραδοτη μανιβελα και ολα καλα!

δεν ξερω αν ειναι σπανιο η οχι σε μονοκυλινδρα διχρονα καπιας εποχης,αλλα το συγουρο ειναι οτι συμβαινει! ;)

menelaos46
17/08/2009, 22:59
Το λεω κι εγω αυτο διοτι ειχα ενα φιλο που εβαζε το f1 αναποδα

Οντως γινεται.
Στα διχρονα μονο και νομιζω αυτα που δεν εχουν βαλβιδα εξαγωγης.

chr1s_86
20/08/2009, 04:47
είχα δει σε περιοδικό γουρούνα δίχρονη 300cc στην οποία γύρναγες ενα διακόπτη και "έπαιρνε ανάποδες" για να έχει και όπισθεν... :lol:

jimmis5
20/08/2009, 10:13
Γινεται και ο λογος ειναι η συμπιεση που εχει το μοτερ συνηθως σε πειραγμενους κινητηρες με εκεντροφορους η με αλλες φλατζες που αυξανουν την συμπιεση.Και βεβαι μπορει να χτυπησει μπιελα απο αυτο.

stefanos
20/08/2009, 10:21
Εγώ αμα δε δώ βίντεο στο youtube δεν πιστεύω τίποτα.:p

Lio5
20/08/2009, 11:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από jimmis5
Γινεται και ο λογος ειναι η συμπιεση που εχει το μοτερ συνηθως σε πειραγμενους κινητηρες με εκεντροφορους η με αλλες φλατζες που αυξανουν την συμπιεση.Και βεβαι μπορει να χτυπησει μπιελα απο αυτο.

Δηλαδη, αμα ανεβάσω τη συμπίεση στο Goldwing μου (παλαιό μοντέλο, γιατι τα καινούργια έχουν), θα εχω και όπισθεν??
Τρεχω να λύσω κεφαλές...
(ανάποδα θα το δουλεύω λιγο, ισα-ισα για το ξεπαρκάρισμα... δεν πιστεύω να με βαρέσει μπιέλα...)

jimmis5
20/08/2009, 11:56
πιος ειπε τετοιο πραγμα..??Αναποδες βαραει οταν παει να παρει εμπρος ή οταν το σβηνεις.οχι στην λειτουργια του κινητηρα.Τι οπισθεν λετε:eyepop:

megatim
20/08/2009, 12:12
Ρε τι μαθαίνει κανείς ....

:beer:

Lio5
20/08/2009, 13:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από jimmis5
πιος ειπε τετοιο πραγμα..??Αναποδες βαραει οταν παει να παρει εμπρος ή οταν το σβηνεις.οχι στην λειτουργια του κινητηρα.Τι οπισθεν λετε:eyepop:

Πλάκα κανω (λες να εχω goldwing??)...
Αυτο που λες συμβαίνει σε ολα τα μονοκυλινδρα και χωρις ανεβασμενη συμπιεση...
Εδω λεμε να δουλευει το μοτερ αναποδα..

jimmis5
20/08/2009, 13:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από Lio5
Πλάκα κανω..
Αυτο που λες συμβαίνει σε ολα τα μονοκυλινδρα και χωρις ανεβασμενη συμπιεση...
Εδω λεμε να δουλευει το μοτερ αναποδα..

Στα καφασακι KLE500 γυρναει ανακουρδουμπα ο στροφαλος απο οτι σε ολα τα αλλα..Ιδιοτροπο μοτερ..

fantacid
20/08/2009, 13:33
που εινσι συτες οι μοδιστρες καλοκαιριατικα
πατε το τουλαχιστον στα ανεκδοτα ρε μπαγασιδες!

οτι ναναι εχει γραφτει εδω μεσα!!!

:a018: :a41:

mnimonic
20/08/2009, 20:12
τα δίχρονα παίρνουν ανάποδες και το ξέρω γιατί ο πατέρας μου χτύπησε το χέρι του σε ηλικία 17 ετών (πολλά χρόνια πριν..... με ένα Sachs νομίζω) την στιγμή που πήγε να φύγει γρήγορα (ως οργισμένο νιάτο) και αντί να πάει μπροστά πήγε μέσα στον βόθρο....
και όσοι είναι δύσπειστοι:


http://www.youtube.com/watch?v=gGtOxiUSyU4&feature=related

mikios400
20/08/2009, 21:26
τα δίχρονα είναι γνωστό ότι παίρνουν ανάποδες. Συμβαίνει συχνά σε μοντέλα (αερομοντέλα πχ) που παίρνουν μπρος με το χέρι.
Τα δίχρονα εντουράκια επίσης (τουλ. παλιότερα) αμα τα ζόριζες πολύ σε καμια ανηφόρα και έκανε να σβήσει ο κινητήρας, την επόμενη στιγμη παίρνανε ανάποδα και φεύγανε με φόρα κάτω παίρνοντας μαζί και τα @@ σου... :eek:

Για 4χρονα το μόνο που ξέρω σίγουρα είναι το kickback, να κλωτσήσει δλδ από την συμπίεση αν δεν κάνεις καλή μανιβελιά πχ... και πονάει πολύ αν είναι μεγάλη μηχανή :uplate:

Εdit: typo στο 4χρονα είχα γράψει 3χρονα :D

fantacid
20/08/2009, 23:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από mikios400

Για 3χρονα το μόνο που ξέρω σίγουρα είναι το kickback, να κλωτσήσει δλδ από την συμπίεση αν δεν κάνεις καλή μανιβελιά πχ... και πονάει πολύ αν είναι μεγάλη μηχανή :uplate:

εσυ που το κατεχεις το θεμα για πες μου κανα 3χρονο να ξεστραβωθουμε εμεις οι ασχετοι!!!

:hypnotize :hypnotize

Man7
21/08/2009, 17:23
Υπάρχουν δύο ορισμοί για το «παίρνει ανάποδα».

Ο πρώτος είναι ότι ο κινητήρας περιστρέφει τον στρόφαλό του ανάποδα (και συνεπώς πηγαίνει το μηχανάκι προς τα πίσω). Αυτό μπορεί να γίνει μόνο στα 2-χρονα και όχι στα 4-χρονα.
Σε πλοία με 2-χρονη κυρία μηχανή, που είναι και η πλειοψηφία, αυτός είναι ο τρόπος για να κινηθούν προς τα πίσω. (Ο δε όρος που χρησιμοποιείται είναι «ανάποδα» και όχι «όπισθεν»).
(Η ερώτηση στο αρχικό ποστ αφορούσε τα παραπάνω).

Ο δεύτερος ορισμός δεν έχει να κάνει με τη φορά περιστροφής του στροφάλου, αλλά με την ανάδραση της μανιβέλας και μπορεί να συμβεί σε μηχανάκια που (προφανώς) παίρνουν με μανιβέλα. Αυτό συμβαίνει όταν έχοντας κλωτσήσει την μανιβέλα προς τα κάτω και έχοντας εκκινήσει τον κινητήρα, δεν απεμπλέκεται το κόμπλερ της με αποτέλεσμα ο κινητήρας να αναγκάζει τη μανιβέλα να έρθει προς τα πάνω. Έχουν σπάσει πόδια έτσι, είτε από το χτύπημα της μανιβέλας, είτε από χτύπημα με το γόνατο στο τιμόνι.


Επειδή διάβασα διάφορα εδώ μέσα, μου γεννήθηκαν ορισμένες ερωτήσεις:
1) Τί θα πεί «ανακουρδουμπα»; Είναι συναφής όρος με το «σουμπριγιόν»
2) Σε τί διαφέρει ο «ανακουρδουμπος» στρόφαλος από τον συμβατικό;
3) Ο 3-χρονος κινητήρας, πώς λειτουργεί; (κατ’αντιστοιχίαν υπάρχει και μονόχρονος;)
4) Πώς παίρνει ανάποδες ένα μηχανάκι όταν το σβήνεις; Δεν... σβήνει όταν το σβήνεις;
5) Εάν όντως ένας κινητήρας λειτουργούσε αντίστροφα, γιατί θα έπρεπε να βαλεις την εισαγωγη μειγματος απο την εξαγωγη και η εισαγωγη να λειτουργει ως εξαγωγη; Δεν θα βρωμίζανε τα καρμπυρατέρ από τα καυσαέρια; Εκτός αν δουλεύει μόνο με ψεκασμό...

Αν μου έρθουν κι άλλες ερωτήσεις θα τις γράψω αργότερα. Διάβασα πολλά καινούργια πράγματα εδώ μέσα...

Μ.

fantacid
21/08/2009, 20:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από Man7

4) Πώς παίρνει ανάποδες ένα μηχανάκι όταν το σβήνεις; Δεν... σβήνει όταν το σβήνεις;

Μ.

γενικα καλα τα λες αλλα δες τι ειναι το dieseling,
αυτη τη φορα ρωτα τον γκουκλη!

:smokin:

mikios400
23/08/2009, 00:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
εσυ που το κατεχεις το θεμα για πες μου κανα 3χρονο να ξεστραβωθουμε εμεις οι ασχετοι!!!

:hypnotize :hypnotize

εκανα edit :D 4χρονα εννοούσα :rolleyes:

GiannisBlessed
23/08/2009, 03:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από Man7

5) Εάν όντως ένας κινητήρας λειτουργούσε αντίστροφα, γιατί θα έπρεπε να βαλεις την εισαγωγη μειγματος απο την εξαγωγη και η εισαγωγη να λειτουργει ως εξαγωγη; Δεν θα βρωμίζανε τα καρμπυρατέρ από τα καυσαέρια; Εκτός αν δουλεύει μόνο με ψεκασμό...

πολυ απλα αν τα καρμπυρατερ τα βαλεις στην εξατμηση και την εξατμηση στην εισαγωγη.πρεπει να μπει και το αβανς "αναποδα"τοτε λογικα θα παρει μπροστα και θα λετουργει αλλα ειναι το ιδιο πραγμα....ουσιαστκικα θα μπεινει μειγμα αερας-βενζινη απο την τεος εξαγωγη και θα βγαινει απο την τεος εισαγωγη.δεν θα λειτουργει ιδια σε καμια περιπτωση αλλα θεωρω πολυ πιθανο να παρει μπροστα....δεν βρισκω τον λογο για το αντιθετο...οποιος ξερει ας ριξει φως:sun:
πχ

0(εισαγωγη)
180(συμπιεση)
360(εκτονωση)
540(εξαγωγη)
και μετα τα ιδια
αν τωρα το παρουμε αναποδα και αντιστρεψουμε την εισαγωγη με την εξαγωγη
540(εισαγωγη)
360(εκτονωση)
180(συμπιεση
0(εξαγωγη)
τα ιδια απλα ο σπινθιρας θα ερχετε αφου περασει το πιστονι το ανω νεκρο σημειο.+οτι η βαλβιδες θα ειναι μεγαλυτερες εξαγωγης απο οτι εισαγωγης...

Man7
24/08/2009, 09:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
γενικα καλα τα λες αλλα δες τι ειναι το dieseling,
αυτη τη φορα ρωτα τον γκουκλη!

:smokin: Ναι, ΟΚ, το έχω ξανασυναντήσει το θέμα. Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω πώς γυρνάει ανάποδα με το dieseling. Όπως το αντιλαμβάνομαι θα έπρεπε να γυρίζει προς την ίδια φορά με πριν (αν και νομίζω ότι αυτό λες κι εσύ...)


Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
πολυ απλα αν τα καρμπυρατερ τα βαλεις στην εξατμηση και την εξατμηση στην εισαγωγη.πρεπει να μπει και το αβανς "αναποδα"τοτε λογικα θα παρει μπροστα και θα λετουργει αλλα ειναι το ιδιο πραγμα....ουσιαστκικα θα μπεινει μειγμα αερας-βενζινη απο την τεος εξαγωγη και θα βγαινει απο την τεος εισαγωγη.δεν θα λειτουργει ιδια σε καμια περιπτωση αλλα θεωρω πολυ πιθανο να παρει μπροστα....δεν βρισκω τον λογο για το αντιθετο...οποιος ξερει ας ριξει φως:sun:
πχ

0(εισαγωγη)
180(συμπιεση)
360(εκτονωση)
540(εξαγωγη)
και μετα τα ιδια
αν τωρα το παρουμε αναποδα και αντιστρεψουμε την εισαγωγη με την εξαγωγη
540(εισαγωγη)
360(εκτονωση)
180(συμπιεση
0(εξαγωγη)
τα ιδια απλα ο σπινθιρας θα ερχετε αφου περασει το πιστονι το ανω νεκρο σημειο.+οτι η βαλβιδες θα ειναι μεγαλυτερες εξαγωγης απο οτι εισαγωγης...
Δεν έκατσα να ασχοληθώ και πάρα πολύ με τους αριθμούς που γράφεις διότι στο δεύτερο σετ (το... ανάποδο), μπερδεύτηκα. Δεν έχει και ιδιαίτερη σημασία. Αυτό που προσπάθησε να θυμάσαι είναι ότι η μεριές απ' όπου μπαίνει το μείγμα και βγαίνουν τα καυσαέρια (οι "πόρτες" που ανοίγουν και κλείνουν για να μπουν και να βγούν μάζες) ΔΕΝ έχουν σχέση με τη φορά περιστροφής του στροφάλου. Η σειρά καύσης έχει. Και η σειρά με την οποία θα ανοίξουν οι "πόρτες" είναι αποτέλεσμα αυτής.
Θα πρέπει να ξεκαθαριστεί, όταν συγκρίνουμε την ανάστροφη περιστροφή του στροφάλου με την κανονική, τί θεωρούμε σταθερό.

Μ.

stefanos
24/08/2009, 09:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
τα ιδια απλα ο σπινθιρας θα ερχετε αφου περασει το πιστονι το ανω νεκρο σημειο.+οτι η βαλβιδες θα ειναι μεγαλυτερες εξαγωγης απο οτι εισαγωγης...

Αφού είναι τα ίδια γιατί βάζεις την εξάτμηση στην εισαγωγή και το καρμπυρατέρ στην εξαγωγή?

OldMan
24/08/2009, 14:18
Δεν ξύπνησα καλά σήμερα, οπότε πάμε στις Διαμάχες ...!!! :smokin:

p@nos
24/08/2009, 14:23
re ti lete gmt h staxth tha ftaiei kai h zesth


:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :bigcry: :bigcry: :bigcry:

DUKASII
24/08/2009, 14:52
EGO THELO NA EPEKTATHO..
an douleyei anapoda exei megaliteri katanalosi H mikroterh??:confused:

OldMan
24/08/2009, 14:54
Κανόνισε Μπιμπίκο να αρχίσουμε να παίρνουμε εμείς ανάποδες ... :smokin:

byron
24/08/2009, 14:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
EGO THELO NA EPEKTATHO..
an douleyei anapoda exei megaliteri katanalosi H mikroterh??:confused:

Το ίδιο ρε μαν. Απλά τραβάει βενζίνη απ΄την εξάτμιση και αέρα απ΄το καρμπ. :wave2:

byron
24/08/2009, 14:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Δεν ξύπνησα καλά σήμερα, οπότε πάμε στις Διαμάχες ...!!! :smokin:

Δεν υπάρχουν Διαμάχες (sic) γαμώ το κέρατο μου. :evil: :evil:

OldMan
24/08/2009, 14:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Δεν υπάρχουν Διαμάχες (sic) γαμώ το κέρατο μου. :evil: :evil:
Συγγνώμη, είμαι της Παλιάς Σχολής ... :blush:

(προσπαθώ ακόμη να συνειδητοποιήσω ότι υπάρχει Ιταλικό μηχανάκι που δεν παίρνουν φωτιά τα ηλεκτρικά του ...) :smokin:

catmaster
24/08/2009, 15:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
....
προσπαθώ ακόμη να συνειδητοποιήσω ότι υπάρχει Ιταλικό μηχανάκι που δεν παίρνουν φωτιά τα ηλεκτρικά του ...



:mad: μαμημένο Pantah .... (πήρε φωτιά το Pantah αλλά η γκόμενα δεν ξαναπήρε τηλέφωνο ... ) το χάσαμε το κορμί πατριώτη ...

byron
24/08/2009, 15:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Συγγνώμη, είμαι της Παλιάς Σχολής ... :blush:

(προσπαθώ ακόμη να συνειδητοποιήσω ότι υπάρχει Ιταλικό μηχανάκι που δεν παίρνουν φωτιά τα ηλεκτρικά του ...) :smokin:

Εκοψες επιτέλους τις μλκς και αγόρασες aprilia? :confused:

OldMan
24/08/2009, 15:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
:mad: μαμημένο Pantah .... (πήρε φωτιά το Pantah αλλά η γκόμενα δεν ξαναπήρε τηλέφωνο ... ) το χάσαμε το κορμί πατριώτη ...
Μπας και στην έφαγε κανένας με Aprilia ...??? :winka:

byron
24/08/2009, 15:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Μπας και στην έφαγε κανένας με Aprilia ...??? :winka:

Σίγουρααααα :rotflmao: :lol: :rotflmao:

catmaster
24/08/2009, 15:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Μπας και στην έφαγε κανένας με Aprilia ...??? :winka:

όταν είχα το Ducati η πραπρίλια έφτιαχνε μύλους για καφέ ρε ... :smokin:

OldMan
24/08/2009, 15:09
σσσσσσς ... ποστάρει ο Βρωμόπουλος όπου νάναι (και ότι νάναι..) :winka:

catmaster
24/08/2009, 15:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
σσσσσσς ... ποστάρει ο Βρωμόπουλος όπου νάναι (και ότι νάναι..) :winka:

:lol: :lol: :lol:


:smokin:

dirtbird
24/08/2009, 15:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
σσσσσσς ... ποστάρει ο Βρωμόπουλος όπου νάναι (και ότι νάναι..) :winka:

gkin-gkin-gkin:confused: :confused:

fati na.... :D

catmaster
24/08/2009, 15:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
gkin-gkin-gkin:confused: :confused:

fati na.... :D

:confused:

δεν "έπαιξε" το θυρίδωμα ;;; :lol: :lol:

byron
24/08/2009, 15:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
gkin-gkin-gkin:confused: :confused:

fati na.... :D

Στα Zakoula πριν το ρήμα "φάτη να", "πάρτον" ο ήχος ήταν zong, zloup και κάτι τέτοια ...:smokin:

dirtbird
24/08/2009, 15:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Στα Zakoula πριν το ρήμα "φάτη να", "πάρτον" ο ήχος ήταν zong, zloup και κάτι τέτοια ...:smokin:

Tora oloi katalavame giati exeis Aprilia me 'anakoyrkoydo' filtrokoyti...:smokin:

OldMan
24/08/2009, 15:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Στα Zakoula πριν το ρήμα "φάτη να", "πάρτον" ο ήχος ήταν zong, zloup και κάτι τέτοια ...:smokin:
Ορθόν, αλλά Ζάκουλα διάβαζαν αποκλειστικά οι κάτοχοι Ευρωπαϊκών...



(οι Γιαπωνέζοι διάβαζαν Μικρό Ήρωα ...) :winka:

byron
24/08/2009, 15:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
(οι Γιαπωνέζοι διάβαζαν Μικρό Ήρωα ...) :winka:

Οι γιαπωνέζοι διάβαζαν Μικρό Τσουτσούνι, αλλά τέσπα....

byron
24/08/2009, 15:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Tora oloi katalavame giati exeis Aprilia me 'anakoyrkoydo' filtrokoyti...:smokin:

Είπε ο Αν.Πολέμου ΕΧΨ 300 και πήγε να αλλάξει φερμουϊτ στο αυτόματο...:bawl: :lol: :rotflmao:

GiannisBlessed
24/08/2009, 16:18
αχ αχ...
λοιπον....αυτα τα περι καρμπουρικων εξατμησεων,εισαγωγηκων εξαγωγων και βαλβιδικων αναποδιων ειναι λιγο(πολυ)μπερδεψουρα....
να εκφρασω οσο πιο απλα μπορω την σκεψη μου....
αν ο στροφαλος γυριζει αναποδα η βαλβιδα εξαγωγης θα ανοιγει πριν την φαση της συμπιεσης και η εισαγωγης αμεσως μετα.αφου λοιπον η εξαγωγη ανοιγει πρωτη αυτη πρεπει να ειναι που θα φερει την αγιαστουρα στον κιλυνδρο και η "εισαγωγη" θα αναλαβει να διωξει το λιβανι απο το κιλυνδρο.αρα κρμπυρατερ μπαινιε στην εξαγωγη(την πρωην)
τωρα μαλλον δεν θα παιζει σωστα το εργαλιο(εκτος του οτι θα ειναι "μπροστοκινητο"αν κατσεις αναποδα και θα στριβει σαν κλαρκ)ακομα και η προπορεια να παει απο την αλλη "μερια"
για να μην ειναι αργοπορεια:lol: παλι δεν θα λειτουργει σωστα αν οχι και καθολου....
με λιγη φαντασια ολα λειτουργουν παντως...:wave2:

stefanos
25/08/2009, 08:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
αχ αχ...
λοιπον....αυτα τα περι καρμπουρικων εξατμησεων,εισαγωγηκων εξαγωγων και βαλβιδικων αναποδιων ειναι λιγο(πολυ)μπερδεψουρα....
να εκφρασω οσο πιο απλα μπορω την σκεψη μου....
αν ο στροφαλος γυριζει αναποδα η βαλβιδα εξαγωγης θα ανοιγει πριν την φαση της συμπιεσης και η εισαγωγης αμεσως μετα.αφου λοιπον η εξαγωγη ανοιγει πρωτη αυτη πρεπει να ειναι που θα φερει την αγιαστουρα στον κιλυνδρο και η "εισαγωγη" θα αναλαβει να διωξει το λιβανι απο το κιλυνδρο.αρα κρμπυρατερ μπαινιε στην εξαγωγη(την πρωην)
τωρα μαλλον δεν θα παιζει σωστα το εργαλιο(εκτος του οτι θα ειναι "μπροστοκινητο"αν κατσεις αναποδα και θα στριβει σαν κλαρκ)ακομα και η προπορεια να παει απο την αλλη "μερια"
για να μην ειναι αργοπορεια:lol: παλι δεν θα λειτουργει σωστα αν οχι και καθολου....
με λιγη φαντασια ολα λειτουργουν παντως...:wave2:


Θα σε μπερδέψω λίγο πάλι :p

stefanos
25/08/2009, 08:46
βρήκα


171928

OldMan
25/08/2009, 13:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
βρήκα
Μαϊστααααα ...

Αν ο μάστορας σε χρεώσει 1 πιστόνι και 2 μπιέλες (και πείρους) να μην τον πεις κλέφτη ...:winka:

nightstalker
25/08/2009, 14:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από menelaos46
Σε μερικα διχρονα γινεται και να δουλευει νομιζω.

για όσους ασχολούνται με καρτ το RM1 της ROTAX που βγήκε πριν απο μερικά χρόνια το έκανε αυτό αντί για όπισθεν με περιορισμο στις στροφές βέβαια
πλέον έχουν βγάλει και άλλες εταιρειές σασί με το ίδιο μοτέρ και η κατηγορία λέγεται νομίζω DD2 όπως και το μοτέρ
βέβαια μιλάμε για δίχρονα...

Tpap
25/08/2009, 15:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
βρήκα

Ωρέ στεφάν, ποιός από τους δυό γυρίζει ανάποδα...? δεν μπορώ να καταλάβω.

GiannisBlessed
25/08/2009, 21:56
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
βρήκα
ακομα και αυτο εχει μια συγκεκριμενη φορα λειτουργειας...(πχ ο δεξιος στροφ. αριστεροστροφα και ο αριστερος δεξιοστροφα)
αναποδα θα λειτουργει??:D

fantacid
25/08/2009, 22:44
απορω γιατι εφυγε απο τα τεχνικα???



κ δε πηγε στα ανεκδοτα!! :alien:

felter
25/08/2009, 22:56
:a014: :a014: :a014: :a014: :a014: :a014:

stefanos
26/08/2009, 10:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
ακομα και αυτο εχει μια συγκεκριμενη φορα λειτουργειας...(πχ ο δεξιος στροφ. αριστεροστροφα και ο αριστερος δεξιοστροφα)
αναποδα θα λειτουργει??:D

Αυτός έχει ένα σοβαρό λόγο να λειτουργεί με συγκεκριμένη φορά:p
που δεν τον έχουν οι συμβατικοί.
http://www.motorcyclecruiser.com/roadtests/neander_1400_turbo_diesel_motorcycle/index.html


" is that offset cranks can allow a twin-crank motor to lengthen the inlet and power strokes, in terms of crankshaft rotation, compared to the compression and exhaust strokes. Lengthening the inlet stroke gives more time to draw in mixture and cool the piston crown, while a longer power stroke allows more time for the expanding gas to push on the piston."

GiannisBlessed
26/08/2009, 13:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από stefanos
Αυτός έχει ένα σοβαρό λόγο να λειτουργεί με συγκεκριμένη φορά:p
που δεν τον έχουν οι συμβατικοί.
http://www.motorcyclecruiser.com/roadtests/neander_1400_turbo_diesel_motorcycle/index.html


" is that offset cranks can allow a twin-crank motor to lengthen the inlet and power strokes, in terms of crankshaft rotation, compared to the compression and exhaust strokes. Lengthening the inlet stroke gives more time to draw in mixture and cool the piston crown, while a longer power stroke allows more time for the expanding gas to push on the piston."
ok:eyepop:
αρκετα καλος κινητηρας....

αλλα δεν καταλαβα πως γινεται να ειναι η φαση της εκτονωσης και η φαση της εισαγωγης μεγαλυτερες σε δειαρκεια απο τις αλλες δυο??:confused:
(τωρα.....πιστευω οτι τα παντα δουλευουν και αναποδα φτανει να πεσει δουλεια.)

Man7
26/08/2009, 13:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
ok:eyepop:
(τωρα.....πιστευω οτι τα παντα δουλευουν και αναποδα φτανει να πεσει δουλεια.)

... ναι, μόνο που πριν βάλεις την εισαγωγή στην εξαγωγή και τα καρμπυρατέρ στην εξάτμιση, σκέψου πόσο πιο εύκολο θα ήταν να βγάλεις ολόκληρο το μοτέρ και να το ξαναβάλεις... το μπρος πίσω! Και πιο γρήγορο είναι και θα δουλεύει και καλύτερα...

Μ.

GiannisBlessed
26/08/2009, 13:36
ναι αλλα δν θα γυρναει ο στροφαλος αναποδα.....:nono: αυτη ειναι ολη η μαγεια του να πηγαινεις αναποδα...


ρεβερσα θελει για να πηγαινει οπισθεν....και κατι νομιζω οτι υπαρχει μηχανη με οπισθεν...
καμια goldwing πρεπει να ειναι...:D

booktsio
03/09/2009, 09:27
ΕΠΙΣΤΡΕΦΟΝΤΑΣ ΣΤΟ ΘΕΜΑ ΤΟΥ ΤΕΤΡΑΧΡΟΝΟΥ, ΓΙΝΕΤΑΙ, ΑΛΛΑ ΠΟΛΥ ΔΥΣΚΟΛΑ.

ΔΗΛΑΔΗ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΠΟΛΥ ΣΟΒΑΡΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΣΤΗΝ ΤΡΟΦΟΔΟΣΙΑ ΚΑΙ ΝΑ ΣΚΑΕΙ ΤΑ ΚΑΥΣΑΕΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΚΑΡΜΠΥΡΑΤΕΡ- ΤΑ ΒΑΘΥΤΕΡΑ ΑΙΤΙΑ ΑΥΤΟΥ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΝΑ ΤΑ ΠΟΥΜΕ, ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΔΕΝ ΤΑ ΘΥΜΑΜΑΙ, Ο ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ ΜΟΥ ΜΟΥ ΤΑ ΕΙΠΕ.

ΚΑΙ ΠΑΛΙ ΑΥΤΟ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΓΙΑ 2-3 ΔΕΥΤΕΡΟΛΕΠΤΑ. ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΚΕΤΑ ΓΙΑ ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΖΗΜΙΑ ΒΕΒΑΙΑ.

ΑΥΤΑ ΕΜΑΘΑ.