PDA

View Full Version : Ερωτήσεις για service



VBMAN
22/10/2009, 17:16
Καλησπέρα σας.
Είμαι άσχετος από μηχανάκια και είπα να ρωτήσω τους ειδικούς.
Κάποιες ερωτήσεις:
1) Παίρνει ελαστικά (250-17|275-17). Τί μάρκα προτείνετε? Πότε είναι η καλύτερη εποχή για να τα αλλάξω? Κάθε πότε τα αλλάζω?
2) Το εγχειρίδιο γράφει ότι παίρνει λάδια SAE 15W40 'H 20W50. Το SAE τί είναι? Δηλαδή οποιοδήποτε 15w40 & 20w50 βρώ, κάνουν?
Τί μάρκα λάδι προτείνετε για παπί?
3) Στο service μου είπαν ότι πρέπει να αλλάζω λάδια στα 500khm, 1500khm, 2500khm, 4500khm, 6500khm, ...
To manual λέει 300khm, 1000khm, 3000khm, 5000khm, ...
Ποιά είναι τελικά τα χιλιόμετρα που πρέπει να αλλάζω λάδια? (Αυτή τη στιγμή είμαι στα 2500khm και το προηγούμενο το έκανα στα 1500khm)
4) _Τί άλλο πρέπει να προσέχω για τη συντήρηση τώρα το χειμώνα?

Πολλές ερωτήσεις έχω ε? :bawl:

Όποιος μπορέσει ας μου απαντήσει!

Ευχαριστώ Πολύ...! :winka:

camen
22/10/2009, 20:10
Για ποιο μηχανακι μιλαμε βασικα???
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

AUFGEBRACHT
22/10/2009, 20:22
Φίλε σε όλες τις ερωτήσεις σου δε μπορώ να απαντήσω,ωστόσο:
α)Υπάρχει μια χαζή μαλακισμένη νοοτροπία ότι υπάρχει κατάλληλη εποχή του χρόνου να αγοράσεις λάστιχα...ΤΑ ΛΑΣΤΙΧΑ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΦΡΑΟΥΛΕΣ Ή ΑΧΛΑΔΙΑ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΕΠΟΧΗ...Έστω σου λές εγώ ότι σύμφωνα με αυτή την αδιανόητη λογική είναι καλοκαίρι και η κατάλληλη εποχή για να αλλάξεος λάστιχα είναι ο χειμώνας και εσύ έχεις ένα φθαρμένο λάστιχο γυαλόχαρτο με πρόσφυση μηδέν.Θα περιμένεις να έρθει ο χειμώνας και θα κινείσαι με το φθαρμένο όλο αυτόν τον καιρό;;;:nono: Λάστιχα λοιπόν αλλάζουμε ΟΤΑΝ πρέπει,αυτά είναι που σε κρατάνε,με αυτά στρίβεις,φρενάρεις,κινείσαι...Ο δείκτης φθοράς τους κι όχι η εποχή είναι το κριτήριο για την αλλάγή τους.Όσο για μάρκα,ο καθένας θα σου πει τη δικιά του σεβαστή επιλογή...Εγώ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ προτιμώ ως εταιρεία τη METZELER που βγάζει αποκλειστικά λάστιχα για μοτοσυκλέτες κι είμαι ευχαριστημένος από την απόδοσή τους...