PDA

View Full Version : Αδιάβροχο Gps αποκλειστικά για moto.



daz
26/12/2009, 13:22
Garmin zumo 550 ή garmin zumo 660. Οι μόνες εναλλακτικές είναι Tom tom rider και tibo A4050. Όπως καταλαβαίνεται θέλω οπωσδήποτε να είναι αδιάβροχο.
Με τους χάρτες τι γίνεται? Ποιο απ' τα 4 έχει τους καλύτερους? Θέλω αναλυτικούς χάρτες της Ελλάδας με χωματόδρομους κτλ. και πλήρη χάρτη της Ευρώπης.

Η ζυγαριά γέρνει προς το zumo 550 αλλά είμαι μάλλον άσχετος και δεν θέλω να πετάξω άδικα λεφτά. Από motoraid μπορώ να το πάρω και με χάρτες και χωρίς. Στην δεύτερη περίπτωση μπορώ να βάλω ότι θέλω?

Την άποψή σας παρακαλώ.

rizlaaa
27/12/2009, 11:35
Νομίζω μια ματία στο παρακάτω link, θα σου έδινε μια πρώτη εντύπωση.

http://www.gpspocketpc.gr/phpbb/viewforum.php?f=49

McGyver
27/12/2009, 11:44
Garmin Zumo 550 + Χάρτες Ανάβασης + City Navigator Europe NT 2010.20

. + -

daz
27/12/2009, 16:26
To zumo 550 γράφει greeklish? Δεν διορθώνεται αυτό? Τις οδούς πως πρέπει να τις ψάχνω με greeklish? Οδηγίες δίνει στα Ελληνικά διάβασα. Αλλά δεν έχει ενσωματωμένο μεγάφωνο?
Για το 660 διάβασα πως έχει κάποια προβληματάκια ακόμα, πιο πολύ με το bluetooth, γράφει ελληνικά αλλά οδηγίες δίνει στα Αγγλικά.

billgeo
28/12/2009, 10:00
Tibo A4050 και σε πολυ καλυτερη τιμη
http://www.perfectshop.gr/pub/el/catalog/ProductDetail.aspx?19563
http://www.play247.gr/index.php?main_page=product_info&products_id=15736

daz
05/01/2010, 12:28
Ψάχνοντας..
Το zumo 550 δεν υποστηρίζει ελληνικούς χαρακτήρες ενώ η τιμή του μειώνεται. Το zumo 660, με συνεχείς αναβαθμίσεις στο λογισμικό του, έχει λύσει πολλά από τα αρχικά προβλήματα (που ήταν πολλά τελικά) αλλά δεν υποστηρίζει ακόμα χάρτες της ανάβασης. Κάποια στιγμή σίγουρα θα ολοκληρωθεί σαν προϊόν των 600 ευρώ. Το Tibo φαίνεται να είναι πιο τίμια επιλογή. Ίδωμεν.

Anty12
05/01/2010, 12:59
Απόστολε

Επειδή ξέρω σε τι μηχανή θα μπει , λάβε υπόψη τα εξής.

Να μην το τοποθετήσεις πάνω στο τιμόνι, ή σε μπαράκι στο τιμόνι...ποτέ σε μονοκύλινδρο...