Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 9 από 9

Θέμα: CBF-250 ολικός χιλιομετρητής

  1. #1
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150

    Cbf250, 2006, ολικός χιλιομετρητής

    Πριν κάτι ώρες παρέλαβα το CBF250 (μοντέλο 2006, χρώματος μπλέ). Εντυπώσεις μέχρι στιγμής (μετά απο 85χλμ) άριστες!

    Μια ερώτηση: Ο ολικός χιλιομετρητής μηδενίζεται αν αδειάσει ή αποσυνδεθεί η μπαταρία?

  2. #2
    Εκκολαπτόμενος βρωμιάρης Το avatar του/της johnpan
    Εγγραφή
    20/05/2002
    Μηνύματα
    1.721

    Re: Cbf250, 2006, ολικός χιλιομετρητής

    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat

    Μια ερώτηση: Ο ολικός χιλιομετρητής μηδενίζεται αν αδειάσει ή αποσυνδεθεί η μπαταρία?
    Φυσικά όχι, είναι γραμμένος σε EP-ROM.

    Καλές βόλτες και πάντα όρθιος φίλε μου...
    Δεν είναι η δόξα /
    δεν είναι τα λεφτά /
    είναι του δρόμου η χαρά !

    Το μηχανόβιο άλμπουμ μου



  3. #3
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Κάτι άλλο που παρατήρησα: Έχω την εντύπωση (που φυσικα μπορεί να είναι μονο εντύπωση) ότι ο συμπλέκτης συμπλέκει αρκετά "ψηλά". Αν τον έχω δηλαδή τελείως πατημένο (μανέτα ακουμπάει στο γκρίπ) τότε πρέπει να τον αφήσω αρκετά πριν αρχίσει να συμπλέκει (πολύ πανω απο το μισό της διαδρομή ίσως στο 90%). Η ωφέλιμη διαδρομή του επίσης (η περιοχή τριβής) μου φαίνεται πολύ μικρή (κάτι σαν 5% της συνολικής διαδρομής). Έτσι πρέπει να είναι ή θέλει κάτι ρύθμισμα?

    Όλα αυτά φυσικά μπορεί να είναι ιδέες μου γιατί είναι καινούρια η μοτοσυκλέτα και δεν την έχω συνηθίσει ακόμη...

    Επίσης: Κανένα πρόβλημα στο να βρώ νεκρά: Είναι πανεύκολο είτε εν κινήσει, είτε σταματημένος, είτε με τον κινητήρα ζεστό, είτε κρύο. Μιά δυο φορές, ενώ είχα κατεβάσει πρώτη από δευτέρα τότε μόλις άρχισε να συμπλέκει την "πέταξε" και πήγε σε νερκά (αλλά όπως είπα πολύ σπάνια: μια δυο φορές μόνο).

    Πρόβλημα με ρελαντί επίσης κανένα: Ανάβω κινητήρα (κρύο) με τσοκ και αμέσως μετά το ρυθμίζω να κρατήσει λιγο υψηλές στροφές (2000 - 3000). Σε ένα λεπτό περίπου κλείνω τσοκ και εχω ρελαντί σταθερό περίπου στις 1400, 1500. Όπως λέει το βιβλίο. Φυσικά ξεκίνημα με κρύο κινητήρα δοκίμασα μόνο μία φορα, γιατί μετά ο κινητήρας ήταν ζεστός. Με ζεστό κινητήρα απλά ακουμπάς τη μίζα και παίρνει αμέσως (και κρατά σταθερό ρελαντί).

  4. #4
    μοναχικός καβαλλάρης Το avatar του/της kostisthegreek
    Εγγραφή
    23/05/2006
    Μηνύματα
    521
    Αρχικά δημιουργήθηκε από npat
    Κάτι άλλο που παρατήρησα: Έχω την εντύπωση (που φυσικα μπορεί να είναι μονο εντύπωση) ότι ο συμπλέκτης συμπλέκει αρκετά "ψηλά". Αν τον έχω δηλαδή τελείως πατημένο (μανέτα ακουμπάει στο γκρίπ) τότε πρέπει να τον αφήσω αρκετά πριν αρχίσει να συμπλέκει (πολύ πανω απο το μισό της διαδρομή ίσως στο 90%). Η ωφέλιμη διαδρομή του επίσης (η περιοχή τριβής) μου φαίνεται πολύ μικρή (κάτι σαν 5% της συνολικής διαδρομής). Έτσι πρέπει να είναι ή θέλει κάτι ρύθμισμα?

    Δίπλα στη μανέτα έχει μια ρέγουλα. Λάσκα το κόντρα και ρύθμισε τη ντίζα να δουλεύει λίγο πιο χαμηλά (λίγο όχι πολύ γιατί δεν θα απομονώνει σωστά). Ξανασφήξε το κόντρα.

    Αντε και καλά χιλιόμετρα!!!
    Πήρα τη strada κι έρχομαι...

  5. #5
    δύο ημισφαιρίων Το avatar του/της ΙΠΠΕΑΣ
    Εγγραφή
    30/07/2005
    Μηνύματα
    896
    Αν μπορείς ανέβασε καιμία φωτογραφία και ειδικά από τα φέρινγκ που έχει αριστερά και δεξιά στο τεπόζιτο ...

    Πάντα όρθιοι

  6. #6
    Εκκολαπτόμενος βρωμιάρης Το avatar του/της johnpan
    Εγγραφή
    20/05/2002
    Μηνύματα
    1.721
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ΙΠΠΕΑΣ
    Αν μπορείς ανέβασε καιμία φωτογραφία και ειδικά από τα φέρινγκ που έχει αριστερά και δεξιά στο τεπόζιτο ...

    Ναι, αλλά όχι εδώ! Στις φωτογραφίες
    Δεν είναι η δόξα /
    δεν είναι τα λεφτά /
    είναι του δρόμου η χαρά !

    Το μηχανόβιο άλμπουμ μου



  7. #7
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ΙΠΠΕΑΣ
    Αν μπορείς ανέβασε καιμία φωτογραφία και ειδικά από τα φέρινγκ που έχει αριστερά και δεξιά στο τεπόζιτο ...

    Μπορείς να δεις μερικές φωτογραφίες που πήρα στις πρώτες δυο βόλτες μου στο παραπάνω link

    Θα παραθέσω και μερικές απο αυτές στο σχετικό thread

  8. #8
    μοναχικός καβαλλάρης Το avatar του/της kostisthegreek
    Εγγραφή
    23/05/2006
    Μηνύματα
    521
    Αρχικά δημιουργήθηκε από ΙΠΠΕΑΣ
    Αν μπορείς ανέβασε καιμία φωτογραφία και ειδικά από τα φέρινγκ που έχει αριστερά και δεξιά στο τεπόζιτο ...

    Υπάρχουν αλλαγές στα πλαστικά από το προηγούμενο. Καλό είναι να τις γνωρίζουμε και να τις ψάχνουμε.
    Πήρα τη strada κι έρχομαι...

  9. #9
    δρόμο να 'χουμε... Το avatar του/της npat
    Εγγραφή
    13/09/2006
    Μηνύματα
    3.150
    Αρχικά δημιουργήθηκε από kostisthegreek
    Υπάρχουν αλλαγές στα πλαστικά από το προηγούμενο. Καλό είναι να τις γνωρίζουμε και να τις ψάχνουμε.
    Χαρακτηριστικότερες είναι οι ακόλουθες:

    - Οι δύο αεροτομές στο ρεζερβουάρ έχουν πλέον δύο οπές έκαστη και όχι μία όπως στο 2004

    - Υπάρχει ένα χρωμιωμένο κάλυμα στην εξάτμιση---λίγο πριν το τελικό---μεγέθους περίπου 10-15 εκατοστών. Στο 2004 δεν υπήρχε.

    - Τα πίσω πλαινά πλαστικά έχουν δύο επίπεδες, τριγωνικές σχεδόν, επιφάνειες στο μπροστά τους μέρος

    - Οι ζάντες είναι μαύρες (σε όλα τα χρώματα)

    Υπάρχουν και άλλες μικροαλλαγές αλλά αυτές είναι οι πιό εύκολα παρατηρήσιμες

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF