Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 2 από 2

Θέμα: αλλαγη κινητηρα και νομοθεσια

  1. #1

    αλλαγη κινητηρα και νομοθεσια

    Τωρα με το κτεο τι γινεται με τις αλλαγες κινητηρα ?

    Τις δηλωνουμε ? Πριν κατι χρονια που ειχα ρωτησει αν ο νεος κινητηρας ειχε τα 3 πρωτα ψηφια ιδια με τον παλιο (σημαινει ιδιου τυπου ) δεν χρειαζοταν

    Ξερουμε κατι ?
    http://kelecarbon.blogspot.gr

    Γιατι ενας χρονος δεν ειναι αρκετος και οι 4 χαλανε 2 ασκοπα........

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της Tedvj23
    Εγγραφή
    05/02/2010
    Μηνύματα
    1.532
    Αν περασεις ΚΤΕΟ τσεκαρουν αριθμο πλαισιου και κινητηρα για ταυτηση με τα στοιχεια της αδειας..
    Αν ειναι ιδια εισαι οκ..
    Αν εχεις αλλαξει κινητηρα και ειναι ιδιου τυπου αλλα με αλλα νουμερα μετα τον τυπο πχ (εχεις στην αδεια (MC16E-123456) και βαλεις (MC16E-651234) )πρεπει να εχεις παει να τον αλλαξεις(9 ευρω-μηχανολογικο) στην αδεια(γλυτωνεις ομως εκθεση μηχανολογου)διοτι φαινεται διαφορετικος και ας ειναι ιδιου τυπου..
    Αν εχεις MC16E σκετο στην αδεια για αριθμο κινητηρα δηλαδη μονο τον τυπο πετας οτι μοτερακι θες απανω(παντα ιδιου τυπου) χωρις καμια αλλαγη στην αδεια καθοτι φαινεται μονο ο τυπος και οχι ο αριθμος παραγωγης(οποτε τους ειναι αδιαφορος μετα αν τον αναγραφει ο καινουργιος)..
    Αν βαλεις αλλο μοτερακι ιδιο ξανα αλλα το παλιο δεν λεει τυπο αλλα στην αδεια λεει μονο αριθμο πχ (123456) τοτε πρεπει να πας να ζητησεις το πιστοποιητικο συμορφωσης απο το μηχανολογικο να δουν αν υπαρχει τυπος στο παλιο μοτερ οταν εκτελωνιστηκε(και δεν τον εγραψαν στην αδεια) και να ταυτησουν αν ειναι ιδιου τυπου αυτο που βαζεις με αυτο που ειχες(αν ειναι..)τοτε ξανα σκετη αλλαγη κινητηρα στην αδεια(9 ευρω)..Ειδαλως να δεν ειχε τυπο γραμμενο τοτε φαινεται αλλαγη κινητηρα διαφορετικου τυπου(και ας βαζεις ιδιο εσυ..)και χρειαζεσαι μελετη και εκθεση μηχανολογου (9 ευρω+ταριφα μηχανολογου μηχανικου)..

    Γενικοτερα παντος οτι και αλλαγη κανεις και χρειαστει να το αλλαξεις στην αδεια παντα χρειαζεσαι τιμολογιο αγορας κινητηρα και αποδειξη τοποθετησης αυτου απο συνεργειο μοτοσυκλετων..

    Ολα αυτα αν θελεις να εισαι σωστος και τυπικος(στα χαρτια της μοτο) και αν δεν ειναι παρταλι το ΙΚΤΕΟ που θα περασεις και δεν τσεκαρει τιποτα παρα τσεπωσει το χρημα και σε περασει ετσι..

    Πανε οι εποχες που βαζαμε αλλο κινητηρα πανω δεν αλλαζαμε τιποτα και κυκλοφορουσαμε μονο με το τιμολογιο αγορας για να μην φαινεται κλεμενο σε περιπτωση που μας σταματαγε καμια POLICE...

    Αυτα ελπιζω να βοηθησα το παραδειγμα με τους αριθμους κινητηρα ηταν απο NSR250..

Παρόμοια θέματα

  1. αλλαγη κινητηρα η επισκευη,και ποτε;
    από sotiris68 στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 06/05/2007, 20:21
  2. Αλλαγή καθρεπτών και φλας για CBF-250
    από DISEASER82 στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 16/03/2007, 08:35
  3. Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 22/03/2006, 16:41
  4. Αλλαγή κινητήρα με κάποιον τετράχρονο
    από nikolaevits στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο μήνυμα: 28/02/2006, 14:50
  5. αλλαγη μπουζι και κραδασμοι
    από xifias στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο μήνυμα: 19/08/2005, 10:24

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF