Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 16

Θέμα: Χωμάτινα ελαστικά για adventure 9x0

  1. #1

    Χωμάτινα ελαστικά για adventure 9x0

    Ερώτηση για όσους έχουν παίξει με χωμάτινα.. Μέχρι τώρα φορούσα περιστασιακά τα TKC80 μιας και συνήθως όταν έμπαιναν μένανε κάποιο καιρό επάνω στην μηχανή και έπρεπε να εξυπηρετήσουν και τις καθημερινές μετακινήσεις. Πλέον είμαι ευτυχής κάτοχος 2ου σετ τροχών οπότε πάω για κάτι εντελώς χωμάτινο στο οποίο δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα η αντοχή του στην άσφαλτο. Οσονούπο (φαντάζομαι μετά την επόμενη βόλτα) το TKC που μου έχει ξεμείνει πάει για πέταμα οπότε αρχικά θα χρειαστώ ένα πίσω που για ένα διάστημα θα συγκατοικεί με το μπροστινό ΤΚC μέχρι να τα φτύσει και αυτό (έχει λίγο ψωμί ακόμα). Απ'οσα έχω διαβάσει κατα καιρούς νομίζω πως η επιλογή θα παίξει ανάμεσα σε Dunlop 908 και Pirelli MT21 αρχικά για πίσω.

    Γνώμες please για την συμπεριφορά τους στα ελληνικά χώματα και σε διάρκεια ζωής?? Καμια άλλη πρόταση??
    Why do you go away? So that you can come back. So that you can see the place you came from with new eyes and extra colors. And the people there see you differently, too. Coming back to where you started is not the same as never leaving. T. Pratchett

  2. #2
    Stockholmare Το avatar του/της Vstrommer71
    Εγγραφή
    29/01/2006
    Μηνύματα
    4.304
    ΜICHELIN Enduro Competition 90/90-21 και 140/80-18 πισω,ειτε καποιο αλλο εντουραδικο λαστιχο
    Ξεχνας τις ταχυτητες στην ασφαλτο(απο συμπεριφορα παντως πανε μια χαρα,σαν τα TKC 80,με λιγη προσοχη στο βρεγμενο) αλλα στο χωμα αποζημιωνεσαι.Διαρκεια ζωης απο μικρη εως πολυ μικρη αλλα ειναι ΟΚ γιατι ειναι φτηνα σε σχεση με τα TKC,Karoo κλπ.Εμενα τυπικα βγαζουν λιγοτερα απο 5000 χλμ στο 690.Με ελαφρυ χερι τοσα θα βγαλεις στο 990
    Sju sjösjuka sjömän sköttes av sjuttiosju sköna sjuksköterskor på det sjunkande skeppet Shanghai

  3. #3
    Αναρωτιέμαι... Το avatar του/της gefr
    Εγγραφή
    01/11/2006
    Μηνύματα
    1.197
    Οι αμερικάνοι για μεγάλες on off διαδρομές προτείνουν τα MT21 Pirelli ή Τ63 Michelin 90/90/21 για μπροστά και Dunlop 908 ή Heidenau K60 150/70/18 για πίσω.
    Πάντα υπάρχει αιτία!

  4. #4
    Γιώργο έχω διαβάσει τα σχετικά θέματα στο advrider αλλα οι συνθήκες που οδηγούν εκείνοι πολλές φορές διαφέρουν πολύ απο τις δικές μας (αμμώδη τεραιν κλπ). Το Ηeidenau απο την άλλη είναι κάτι αρκετά ενδιάμεσο με αρκετά ασφάλτινο προσανατολισμό (θυμίζει το sahara της michelin) κάτι που δεν με ενδιαφέρει ιδιαίτερα.
    Why do you go away? So that you can come back. So that you can see the place you came from with new eyes and extra colors. And the people there see you differently, too. Coming back to where you started is not the same as never leaving. T. Pratchett

  5. #5
    sotris like motoris Το avatar του/της taxydromos
    Εγγραφή
    29/11/2005
    Μηνύματα
    4.191
    xρησιμοποιω τα dunlop 908 μπρος-πισω και ειμαι πολυ ευχαριστημενος ειδικα το χειμωνα..
    βεντουζαρουν στο χωμα και την λασπη και σου εμπνεουν μεγαλη ασφαλεια...στο ξερο και σαθρο γλυστρανε καπως..
    στην ασφαλτο μπορεις να εχεις μεγαλες κλισεις χωρις φοβο αλλα δεν θελουν ταχυτητες πανω απο 130 και οχι αποτομα ανοιγματα στο γκαζι.. η αντοχη τους ειναι μεγαλη,περιπου 6000 χιλιομετρα..
    [font=courier]"Its going to be a hell of a ride.!"[/font]


    My Dirty Blog!!
    ^-^-^-^-^-^-^ جسارة أن يركب


    Athenians Enduro Lovers

    Γιούπι!!...ο δικός μας 6ήρεμος..

    Η 5ήμερη στη Πίνδο!!!!!

    Η ΠΑΓΩΜΕΝΗ ΒΟΛΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΡΝΩΝΑ!μπρρρρ
    [color=light blue][font=courier]Jolly Rider[/color][/font]

  6. #6
    Χωματινο μελος Το avatar του/της ADVENTURAZ
    Εγγραφή
    26/07/2007
    Μηνύματα
    227
    Στο δικο μου (640adv) εχω βαλει τρεις φορες τα μτ21 και ειμαι υπερ ευχαριστημενος.Μαλακο μεν για ξερο χωμα αλλα πολυ αποτελεσματικο,ικανοποιητικο σε λιγη λασπουρια,αρκετα σταθερο στον δρομο αλλα με πολυ θορυβο.Το μονο κακο ειναι οτι δεν βγαζουν αρκετα χλμ(περιπου 5-6000 χλμ) αλλα δεν με απασχολει ιδιαιτερα αφου το μηχανακι το βγαζω μονο για εντουροβολτες.
    Περιπου στο ιδιο μηκος παιζουν και τα michelin T63,ισως βγαζουν περισσοτερα χλμ γιατι ειναι πιο σκληρα.

    Προσφατα παντως ειχα μια κουβεντα με εναν εμπειρο οδηγο αγωνων και μου προτεινε τα Dunlop 908RR,τα οποια φοραει και στο δικο του 990,ως αποτελεσματικοτερα και ανθεκτικοτερα στη μικτη χρηση, ξερο χωμα και ασφαλτο,μειονεκτουν λιγο στη λασπη καθως στομωνουν γρηγορα αλλα βγαζουν αρκετα παραπανισια χλμ(πανω απο 10000).

    Επειδη φτανει ο καιρος που θα αλαξω λαστιχα λεω να βαλω τα dunlop να τα δοκιμασω.

    Οσον αφορα σε βρεγμενο οδοστρωμα,οποιο τακουνατο και να βαλεις θελει ΠΡΟΣΟΧΗ.
    Χωμα και βουνο μου πηραν το μυαλο!:a24::a39:

  7. #7
    Ευχαριστώ για τις πληροφοριές παίδες
    Why do you go away? So that you can come back. So that you can see the place you came from with new eyes and extra colors. And the people there see you differently, too. Coming back to where you started is not the same as never leaving. T. Pratchett

  8. #8
    Επιτρέψτε μου να καταθέσω κι εγώ την εμπειρία μου.
    Είμαι πρώην κάτοχος ενός ΚΤΜ 990 Adv και νυν ενός ΚΤΜ 690 Enduro.

    Τα Dunlop 908RR ανήκουν στην ίδια κατηγορία με τα Michelin Desert και τα Pirelli Scorpion Rally, είναι δηλαδή λάστιχα που έχουν εξελιχθεί και "τρέξει" στο Rally Dakar. Είναι σκληρά λάστιχα με μεγάλη αντοχή και επίσης μεγάλη χιλιομετρική απόδοση (10000χλμ). Σε σκληρά εδάφη (κοφτερές πέτρες κλπ) έιναι στο στοιχείο τους, με χαμηλότερες πιέσεις πάνε καλά και στην άμμο, λόγω της διαμόρφωσης του πέλματος (πλατύ κεντρικό τακούνι). Δυστυχώς στη λάσπη είναι ακατάλληλα, γλιστράνε πολύ. Για την άσφαλτο δεν το συζητάω, θέλουν προσοχή. Τα φόρεσα στο 990 για τον αγώνα Trail Ride στο Πευκί το 2010 και για μερικές χωματοβόλτες ακόμη, δεν θα λεγα ότι είμαι ικανοποιημένος. Όταν άλλαξα μηχανάκι, τα έβαλα (ήταν στη μέση της ζωής τους) δοκιμαστικά και στο 690, όμως το βάρος της μηχανής δεν έφτανε για να τα "μαγουλιάσει" και να δουλέψουν σωστά.

    Τα Pirelli MT21 είναι μια τίμια και φτηνή λύση με καλύτερη προσαρμογή στα ελληνικά χώματα, μόνο που φθείρονται γρήγορα και βγάνουν σε 140άρι πίσω (και όχι 150).
    Τα Michelin T63 είναι λάστιχο 50-50 (όπως και το TKC80), όχι αμιγώς χωμάτινο και για ελαφρύτερα μηχανάκια, μεσαία on-off, οπότε μάλλον ακατάλληλα γι΄αυτό που θές.

    Όλες οι επιλογές έχουν τα θετικά και τα αρνητικά τους, παρ' όλα αυτά έγω, για αποκλειστικά χωμάτινη χρήση για το 990, θα σου πρότεινα τα Metzeler Karoo R (όχι τα Karoo T που είναι σαν τα TKC80). Έιναι λάστιχα με μέση χιλιομετρική απόδοση, καλή απόδοση σε κάθε σκεδόν τεραίν και το σημαντικότερο μπορούν να διαχειριστούν το βάρος και τη δύναμη της μηχανής σου.

  9. #9
    Δίτροχος Κένταυρος Το avatar του/της Gi_4ce
    Εγγραφή
    22/05/2008
    Μηνύματα
    1.133
    Μαρίνο εχω δοκιμάσει στο άφρικα τα ΜΤ 21 και μου αρέσανε, αλλα στο δικό σου πιστεύω οτι θα βγαίνουν φυτίλια γρήγορα...
    ::Τάσος::
    παπιοανταλλακτικά, ζάντα πίσω για άφρικα και ανταλλακτικά απο ΑΧ-1 σε καλές τιμές λέμε...

  10. #10
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.559
    Η γνωμη μου ειναι η αυτη με του gefr
    908 πισω και ΜΤ21 μπροστα. Αυτο το συνδυασμο χρησιμοποιει παρεα ADVαδων που ξερω (ολοι) και ειναι πολυ ευχαριστημενοι.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  11. #11
    "θα σου πρότεινα τα Metzeler Karoo R (όχι τα Karoo T που είναι σαν τα TKC80)."

    @Juohmaru! Ποιό ειναι το R ?

    Ξέρω το Karoo το απλό και το Karoo Τ που οντως ειναι σαν το TKC80 και μάλιστα το πίσω δεν βγαίνει σε διάσταση για το 990.

    Εχω δοκιμάσει 2 ελαστικά.

    TKC80 - κρατάει πάρα πολύ καλά στην άσφαλτο σε σημείο που το ξεχνάς οτι είναι χωμάτινο. Έχω κάνει ταξίδι με βαλίτσες σάκο 90 λίτρα και γυναίκα΄, μόνο χώμα και το ευχαριστήθηκα. Βέβαια ταχύτητες ανάλογες και καταστάσεις ήρεμες αλλά όλο χώμα και πέτρα.
    Γενικά θα το πρότεινα σαν ταξιδιωτικό ελαστικό χωρίς καθόλου θόρυβο στο δρόμο και με πολύ καλή διάρκεια ζωής.

    Karoo - θα το έλεγα πιό χωμάτινο, με ψηλότερο τακούνι απο το TKC80. Αρκετό θόρυβο στο δρόμο. Επίσης κρατάει πολύ καλά στο δρόμο. Σε πεδίο δοκιμών που κάνω συγκεκριμένη χωμάτινη διαδρομή το TKC80 το αισθάνομαι "lazy", αργό, οχι τόσο πρόθυμο σε απότομες αλλαγές κατεύθυνσης, γλιστράει πιό δύσκολα απο το Karoo. Με το Karoo την συγκεκριμένη διαδρομή την ευχαριστιέμαι καλύτερα. Είναι σβέλτο , χάνει πρόσφυση νωρίτερα σου δίνει racing αίσθηση. Μικρότερη διάρκεια ζωής και σε πέτρα τα τακούνια "αντίο" ενω το TKC80 φαγώνεται ομοιόμορφα.

    Γενικά :

    για ταξίδι δικάβαλος με πράγματα TKC80 θα βγάλεις και πολύ περισσότερα χιλιόμετρα.

    Μονοκάβαλος με εντουροπαρέα εκδρομή και σε εποχή με λάσπες Karoo.

    Πρόσφατα οδήγησα Adv 990 με Pirelli MT21 (140αρι πίσω) και μου άρεσε πολύ. Έχανε ακόμα πιό γρήγορα πρόσφυση και είχε μια ελαφριά αίσθηση η μηχανή. Δεν ξέρω βέβαια τη λένε σε άσφαλτο και απο διάρκεια ζωής. Στη επόμενη εντουροεκδρομή θέλω να τα δοκιμάσω.

    Τέλος αν είχα 2 σέτ ζάντες προσωπικά θα έβαζα πάνω Karoo.

  12. #12
    Ναι, εννοώ το απλό Karro, το πιο χωμάτινο από τα δύο.
    Απλά σε διάσταση 21/18 για το 990 Adv λέγεται Karro R, ενώ σε 19/17 για GS κλπ το ίδιο λάστιχο (η αλήθεια είναι ότι βγήκε μεταγενέστερα χρονολογικά και έχει κάποιες μικροδιαφορές στη χάραξη) λέγεται Karoo 2.
    Το ίδιο εννοούμε πάντως....

  13. #13
    οκ.

    Και εγώ τώρα έχω βάλει Karoo απλό πίσω και Karoo Τ ή 2 οπως λές μπροστινό. Είναι λιγο πιό πυκνα τα τακούνια μπροστά.

  14. #14
    ΛΕΩΝΙΔΙΟ ΤΣΑΚΩΝΙΑΣ ΛΕΜΕ Το avatar του/της πυξιδας990
    Εγγραφή
    22/05/2011
    Μηνύματα
    2.657
    εκδρομικο σε χωμα και με καλα αποτελεσματα στην ασφαλτο(προσφατα ταξεδεψε Λωνιδιο-Λαμια και πισω)tkc 80,για καλυτερα στο χωμα karoo απλα.
    37.12.07n
    22.47.01.e
    τα on-of φορανε ακτινες,τα αλλα ειναι μπασταρδα
    το χειμερινο μπανιο αναζοωγονει μυαλο και σωμα,το καλοκαιρινο τα καιει

  15. #15
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της trelf
    Εγγραφή
    17/04/2009
    Μηνύματα
    269
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από taxydromos Προβολή μηνύματος
    xρησιμοποιω τα dunlop 908 μπρος-πισω...
    βεντουζαρουν στο χωμα και την λασπη και σου εμπνεουν μεγαλη ασφαλεια...στο ξερο και σαθρο γλυστρανε καπως..
    στην ασφαλτο μπορεις να εχεις μεγαλες κλισεις χωρις φοβο....η αντοχη τους ειναι μεγαλη,περιπου 6000 χιλιομετρα..
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Juohmaru! Προβολή μηνύματος
    Τα Dunlop 908RR ανήκουν στην ίδια κατηγορία με τα Michelin Desert και τα Pirelli Scorpion Rally, είναι δηλαδή λάστιχα που έχουν εξελιχθεί και "τρέξει" στο Rally Dakar. Είναι σκληρά λάστιχα με μεγάλη αντοχή και επίσης μεγάλη χιλιομετρική απόδοση (10000χλμ). Σε σκληρά εδάφη (κοφτερές πέτρες κλπ) έιναι στο στοιχείο τους, με χαμηλότερες πιέσεις πάνε καλά και στην άμμο, λόγω της διαμόρφωσης του πέλματος (πλατύ κεντρικό τακούνι). Δυστυχώς στη λάσπη είναι ακατάλληλα, γλιστράνε πολύ. Για την άσφαλτο δεν το συζητάω, θέλουν προσοχή.
    αποφασιστε.... μπερδευτηκα!!!
    ABS στην μηχανη σου.....ισον DUREX στο π***ι σου ! ! !

    http://img5.imageshack.us/img5/9361/urlx.gif

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Ελαστικα για TDM 850 μοντελο '94
    από tzic στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 03/11/2016, 10:14
  2. Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 26/05/2010, 07:19
  3. Ελαστικα για sm 2002
    από ktm640lc4 στο forum KTM
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 07/03/2006, 15:52
  4. Ελαστικά για Ss 600
    από stokos στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο μήνυμα: 26/08/2005, 14:48
  5. Ελαστικά για Transalp???
    από petridist στο forum Ανταλλακτικά, βελτιώσεις & aftermarket
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 19/04/2004, 13:28

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF