Σελίδα 1 από 6 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 81

Θέμα: πιέσεις ελαστικών 954 (κι αλλού)

  1. #1
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786

    πιέσεις ελαστικών 954 (κι αλλού)

    η χόντα λέει solo 36, 42 και με συνεπιβάτη ακριβώς το ίδιο.

    η michelin λέει βάλε την πίεση που προτείνει ο κατασκευαστής..

    δεν είναι λίγο υψηλό το 42; τι λέτε να κάνω, έχω μπερδευτεί λίγο..

  2. #2
    Για οδήγηση στο δρόμο υπό νορμάλ συνθήκες, δε βλέπω το λόγο να μην κάνεις ότι προτείνει ο κατασκευαστής.
    Think faster than you ride

  3. #3
    Monsieur Cannibale Το avatar του/της HelenKoR
    Εγγραφή
    16/01/2009
    Μηνύματα
    811
    ο,τι λέει ο κατασκευαστής
    για πίστα ή υπερβολικά φορτωμένος και μακρινό ταξίδι αλλάζουν οι πιέσεις. αλλά υπο φυσιολογικές συνθήκες, ο,τι λέει ο κατασκευαστής.
    I'm a Supergirl, and Supergirls just ride.

  4. #4
    O κατασκευαστής καλα τα λέει αλλα δεν εχει υποψη του τους ελληνικους δρόμους....
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  5. #5
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.591
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Cpt. Haddock Προβολή μηνύματος
    O κατασκευαστής καλα τα λέει αλλα δεν εχει υποψη του τους ελληνικους δρόμους....
    +1000
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  6. #6
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.813
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostas777 Προβολή μηνύματος
    η χόντα λέει solo 36, 42 και με συνεπιβάτη ακριβώς το ίδιο.

    η michelin λέει βάλε την πίεση που προτείνει ο κατασκευαστής..

    δεν είναι λίγο υψηλό το 42; τι λέτε να κάνω, έχω μπερδευτεί λίγο..
    Μιια χαρά είναι αν δεν είσαι αγωνιζόμενος σαν τους κάπτεν και τρουπερ παραπάνω.
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

  7. #7
    34 ή 36 μπροστα

    38 πισω.

  8. #8
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Μιια χαρά είναι αν δεν είσαι αγωνιζόμενος σαν τους κάπτεν και τρουπερ παραπάνω.
    ευχαριστώ όλους/ες για τις απαντήσεις.

    άμα θα μπω πίστα, θα βάλω κάτω από 30, αλλά στον δρόμο το αφήνουν έτσι;

    το «μπέρδεμα» είναι γιατί κλασικά το έβαλα στο google για να δω τι λεν και οι άλλοι και όλοι σχεδόν λένε ότι δεν τους κάνει το 42 και βάζουν -5, -6, -4. βέβαια αυτοί είναι στο εξωτερικό όπου έχουν δρόμους.. γιαυτό σκέφτηκα ότι δεν μου κάνουν αυτές οι απαντήσεις. μετά είναι και το post του Captain που δεν προτείνει κάτι και με μπερδεύει. τώρα είμαι στο 34-36 και φαίνεται ΟΚ, αλλά εχτές κάτι δεν πήγαινε καλά και υπήρχε μια εμφανής διαφορά στη συμπεριφορά της, γλυστρούσα και σπινάριζα παντού με όλες τις ταχύτητες.. ρίχνω μια ματιά στο πίσω λάστιχο και βλέπω μέσα 2 καρφάκια, ένα μέχρι τη μέση στο αυλάκι και ένα ολόκληρο μέσα στο τακούνι. μετράω και βλέπω πίεση 24-25.. μεθαύριο θα πάω για ενέσεις και θα βάλω 42 να το δοκιμάσω

  9. #9
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από opeth Προβολή μηνύματος
    34 ή 36 μπροστα

    38 πισω.

    θα το δοκιμάσω και αυτό

  10. #10
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από kostas777 Προβολή μηνύματος
    [...]μετά είναι και το post του Captain που δεν προτείνει κάτι και με μπερδεύει. τώρα είμαι στο 34-36 και φαίνεται ΟΚ, αλλά εχτές κάτι δεν πήγαινε καλά και υπήρχε μια εμφανής διαφορά στη συμπεριφορά της, γλυστρούσα και σπινάριζα παντού με όλες τις ταχύτητες.. ρίχνω μια ματιά στο πίσω λάστιχο και βλέπω μέσα 2 καρφάκια, ένα μέχρι τη μέση στο αυλάκι και ένα ολόκληρο μέσα στο τακούνι. μετράω και βλέπω πίεση 24-25.. μεθαύριο θα πάω για ενέσεις και θα βάλω 42 να το δοκιμάσω
    Μα ήταν προφανες αυτό που πρότεινα. Σε ωραίο, σωστό οδόστρωμα, οι "εργοστασιακες" πιέσεις ειναι καλές. Στην ελληνική πορσελανη γλυστράνε. Αρα καλύτερα λιγο λιγότερες.

    Προφανως για το χθεσινο σου γλυστρημα φταινε τα καρφια.
    71°1′8″N 25°47′50″E
    48°07'01.6"N 1°27'50.9"W

    Le Servonais

  11. #11
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή
    25/11/2009
    Μηνύματα
    786
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Cpt. Haddock Προβολή μηνύματος
    Μα ήταν προφανες αυτό που πρότεινα. Σε ωραίο, σωστό οδόστρωμα, οι "εργοστασιακες" πιέσεις ειναι καλές. Στην ελληνική πορσελανη γλυστράνε. Αρα καλύτερα λιγο λιγότερες.

    Προφανως για το χθεσινο σου γλυστρημα φταινε τα καρφια.
    οπότε καλά έκανα και έβαζα 36 γιατί το ίδιο σκεφτόμουν κι εγώ, απλώς ήθελα να μου πει και κάποιος που το έχει οδηγήσει στην ελλάδα. thanks!

  12. #12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από opeth Προβολή μηνύματος
    34 ή 36 μπροστα

    38 πισω.
    Αυτό .

    Με τις πιεσεις του κατασκευαστή σε επαρχιακούς δρόμους , αλλά και σε εθνική , κοπάναγε άσχημα και κατεβασα .
    Την καλύτερη συμπεριφορα (πάντα μονός ) την είδα με 36/38

  13. #13
    αμουσο μελος Το avatar του/της DrBig
    Εγγραφή
    26/11/2007
    Μηνύματα
    6.559
    Οι πιεσεις των ελαστικων δεν ειναι ασχετες ουτε απο τις συθμισεις των αναρτησεων, ουτε απο τις ταχυτητες κινησης. Οποτε οταν μιλαμε για διαφορες 1-2 psi τοτε νομιζω θα πρεπει να λαμβανωνται κι αυτα υπ'οψη. Κι επειδη ειναι αδυνατον να καλυφθει ενα τετοιο θεμα μεσα απο φορουμ, θα προτεινα τον προσεκτικο πειραματισμο ως την μονη λυση.
    Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.

  14. #14
    ΑΜΑΝΙΚΟ ΒΕΛΟΣ Το avatar του/της TROOPER
    Εγγραφή
    07/05/2006
    Μηνύματα
    10.591
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από sniper Προβολή μηνύματος
    Μιια χαρά είναι αν δεν είσαι αγωνιζόμενος σαν τους κάπτεν και τρουπερ παραπάνω.
    ο λαστιχας ελεγε να κατεβαζω τις πιεσεις σε σχεση με το τι ελεγε ο κατασκευαστης.εγω υποστηριζα οτι για να το λεει ο κατασκευαστης κατι θα ξερει.παντα ομως ειχα την αισθηση οτι γλιστραω παντου.καποια στιγμη πηγα ιταλια με τις πιεσεις του κατασκευαστη και τοτε καταλαβα...!!

    οταν επεστρεψα εβαλα 34-36 και το μηχανακι δουλευει πολυ καλυτερα.εκεινα τα 36-42 ηταν για χωρες με δρομους.οχι για το χωραφι μας.
    ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...

  15. #15
    M.A.E.Θ.Ρ.Α.Τ. Το avatar του/της sniper
    Εγγραφή
    11/11/2002
    Μηνύματα
    15.813
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από TROOPER Προβολή μηνύματος
    ο λαστιχας ελεγε να κατεβαζω τις πιεσεις σε σχεση με το τι ελεγε ο κατασκευαστης.εγω υποστηριζα οτι για να το λεει ο κατασκευαστης κατι θα ξερει.παντα ομως ειχα την αισθηση οτι γλιστραω παντου.καποια στιγμη πηγα ιταλια με τις πιεσεις του κατασκευαστη και τοτε καταλαβα...!!

    οταν επεστρεψα εβαλα 34-36 και το μηχανακι δουλευει πολυ καλυτερα.εκεινα τα 36-42 ηταν για χωρες με δρομους.οχι για το χωραφι μας.
    Ωραία, ας το πάρουμε διαφορετικά:

    @ kostas777 : Οι πιέσεις που ψάχνεις είναι:
    1. Για δρόμο; Τι δρόμο; Πως οδηγείς; Εισαι φορτωμένος, δικάβαλλος;
    2. Για πίστα;
    3. Καλοκαίρι ή χειμώνα;
    4. Στεγνό ή βρεγμένο;
    5. Τι ρυθμίσεις (καλά τα λέει ο ντοκ) έχουν οι αναρτήσεις σου; Πόσο πιέζεις το μπροστά ή/και το πίσω;
    Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.

Σελίδα 1 από 6 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Απαντήσεις: 51
    Τελευταίο μήνυμα: 30/01/2009, 10:31
  2. πιέσεις ελαστικών σφήκας
    από iosif στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο μήνυμα: 03/07/2008, 12:27
  3. Πιέσεις ελαστικών για Cbf600s
    από npat στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 25
    Τελευταίο μήνυμα: 14/07/2007, 11:23
  4. πιεσεις ελαστικων
    από sxizomatis στο forum Honda CB series
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 13/05/2007, 15:18
  5. Πιεσεις ελαστικών στο χωμα
    από double_p στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 13/12/2005, 10:12

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF