η χόντα λέει solo 36, 42 και με συνεπιβάτη ακριβώς το ίδιο.
η michelin λέει βάλε την πίεση που προτείνει ο κατασκευαστής..
δεν είναι λίγο υψηλό το 42; τι λέτε να κάνω, έχω μπερδευτεί λίγο..
η χόντα λέει solo 36, 42 και με συνεπιβάτη ακριβώς το ίδιο.
η michelin λέει βάλε την πίεση που προτείνει ο κατασκευαστής..
δεν είναι λίγο υψηλό το 42; τι λέτε να κάνω, έχω μπερδευτεί λίγο..
Για οδήγηση στο δρόμο υπό νορμάλ συνθήκες, δε βλέπω το λόγο να μην κάνεις ότι προτείνει ο κατασκευαστής.
Think faster than you ride
ο,τι λέει ο κατασκευαστής
για πίστα ή υπερβολικά φορτωμένος και μακρινό ταξίδι αλλάζουν οι πιέσεις. αλλά υπο φυσιολογικές συνθήκες, ο,τι λέει ο κατασκευαστής.
I'm a Supergirl, and Supergirls just ride.
O κατασκευαστής καλα τα λέει αλλα δεν εχει υποψη του τους ελληνικους δρόμους....
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
ευχαριστώ όλους/ες για τις απαντήσεις.
άμα θα μπω πίστα, θα βάλω κάτω από 30, αλλά στον δρόμο το αφήνουν έτσι;
το «μπέρδεμα» είναι γιατί κλασικά το έβαλα στο google για να δω τι λεν και οι άλλοι και όλοι σχεδόν λένε ότι δεν τους κάνει το 42 και βάζουν -5, -6, -4. βέβαια αυτοί είναι στο εξωτερικό όπου έχουν δρόμους.. γιαυτό σκέφτηκα ότι δεν μου κάνουν αυτές οι απαντήσεις. μετά είναι και το post του Captain που δεν προτείνει κάτι και με μπερδεύει. τώρα είμαι στο 34-36 και φαίνεται ΟΚ, αλλά εχτές κάτι δεν πήγαινε καλά και υπήρχε μια εμφανής διαφορά στη συμπεριφορά της, γλυστρούσα και σπινάριζα παντού με όλες τις ταχύτητες.. ρίχνω μια ματιά στο πίσω λάστιχο και βλέπω μέσα 2 καρφάκια, ένα μέχρι τη μέση στο αυλάκι και ένα ολόκληρο μέσα στο τακούνι. μετράω και βλέπω πίεση 24-25.. μεθαύριο θα πάω για ενέσεις και θα βάλω 42 να το δοκιμάσω
71°1′8″N 25°47′50″E
48°07'01.6"N 1°27'50.9"W
Le Servonais
Οι πιεσεις των ελαστικων δεν ειναι ασχετες ουτε απο τις συθμισεις των αναρτησεων, ουτε απο τις ταχυτητες κινησης. Οποτε οταν μιλαμε για διαφορες 1-2 psi τοτε νομιζω θα πρεπει να λαμβανωνται κι αυτα υπ'οψη. Κι επειδη ειναι αδυνατον να καλυφθει ενα τετοιο θεμα μεσα απο φορουμ, θα προτεινα τον προσεκτικο πειραματισμο ως την μονη λυση.
Ολα περναν αλλα αφηνουν τρυπα.
ο λαστιχας ελεγε να κατεβαζω τις πιεσεις σε σχεση με το τι ελεγε ο κατασκευαστης.εγω υποστηριζα οτι για να το λεει ο κατασκευαστης κατι θα ξερει.παντα ομως ειχα την αισθηση οτι γλιστραω παντου.καποια στιγμη πηγα ιταλια με τις πιεσεις του κατασκευαστη και τοτε καταλαβα...!!
οταν επεστρεψα εβαλα 34-36 και το μηχανακι δουλευει πολυ καλυτερα.εκεινα τα 36-42 ηταν για χωρες με δρομους.οχι για το χωραφι μας.
ΚΙ ΕΜΕΙΣ ΚΑΚΟ ΧΕΡΟΒΟΛΟ, ΚΙ ΕΣΕΙΣ ΚΑΚΟ ΔΕΜΑΤΙ...
Ωραία, ας το πάρουμε διαφορετικά:
@ kostas777 : Οι πιέσεις που ψάχνεις είναι:
1. Για δρόμο; Τι δρόμο; Πως οδηγείς; Εισαι φορτωμένος, δικάβαλλος;
2. Για πίστα;
3. Καλοκαίρι ή χειμώνα;
4. Στεγνό ή βρεγμένο;
5. Τι ρυθμίσεις (καλά τα λέει ο ντοκ) έχουν οι αναρτήσεις σου; Πόσο πιέζεις το μπροστά ή/και το πίσω;
Αλίμονο σ’ αυτούς που δεν ξέρουν ότι δεν ξέρουν αυτά που δεν ξέρουν.