Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 16

Θέμα: xt, tt, ttr πιο απολα;

  1. #1
    Σωραίος..
    Εγγραφή
    25/02/2009
    Μηνύματα
    453

    xt, tt, ttr πιο απολα;

    καλησπερα σε ολους!
    Τον αυγουστο θα αγορασω κατι απο τα παραπανω..μεχρι 1500ε για αγορα και αλλα 700 για επισκευη η οτι αλλο, τι να προτιμησω; XT 600? XT 500? TT 600? TTR 600?
    Οπωσδηποτε με μιζα,
    Για τι χρηση; καθημερινες μετακινησεις 30+30χλμ και ισως και παραπανω γιαυτο δε κοιταω κατι μικροτερο..

    Ας πουμε, πιο ειναι το πιο αξιοπιστο; ψηνομαι για σουπερμοτο αλλα πολυ δυσκολο να βρω μη-καγκουρικο..

  2. #2
    K T M Το avatar του/της nikolas1709
    Εγγραφή
    09/03/2009
    Μηνύματα
    271
    νομιζω με πeριπου 1500+700=2200 βρισκεισ και xtx-xtr

  3. #3
    Σωραίος..
    Εγγραφή
    25/02/2009
    Μηνύματα
    453
    max 1500 και οτιδηποτε παρω θα χρειαστει πολυ δουλεια απο εμενα ωστε να ρθει στα μετρα μου, οποτε αναμεσα σε αυτα τι να προτιμησω; + & - περισσοτερο με απασχολει το θεμα του κινητηρα και οι διαφορες τους,

  4. #4
    K T M Το avatar του/της nikolas1709
    Εγγραφή
    09/03/2009
    Μηνύματα
    271
    σχεδον ιδιο κινητηρα με καλυτερα περιφερειακα το tt (upside down.....)
    και το 98αρι εχει και μιζα που θες

  5. #5
    Σωραίος..
    Εγγραφή
    25/02/2009
    Μηνύματα
    453
    εχεις δικιο για το usd δε το ειχα προσεξει! Ευχαριστω

  6. #6
    Μέλος Το avatar του/της TZANNSPY
    Εγγραφή
    17/02/2012
    Μηνύματα
    33
    Για την ιστορία να αναφέρω πως το ΤΤR '98 ΔΕΝ έχει Up Side Down πηρούνι... Όντως αργότερα το έβγαλαν και με μίζα.

    Τα παλαιότερα είχαν βλ. belgarda...

    Στα + πιο άγρια, καλύτερες αναρτήσεις, μικρότερο βάρος, χώμα
    Στα - μικρότερη τελική, άνεση σε μεγάλες αποστάσεις, μικροπροβλήματα που ΔΕΝ έχουν βγάζουν τα ΧΤ

    Αυτά...

  7. #7
    K T M Το avatar του/της nikolas1709
    Εγγραφή
    09/03/2009
    Μηνύματα
    271
    δε μιλησα για ttr αλλα για tt to 95-96 ειχαν μανιβελα μετα βγηκε το 98 με μιζα σε κοκκινο εχει upsidown πιρουνι, σωληνακια υψηλης, αλουμινενιο ψαλιδι, πισω αναρτηση με αρκετεσ ρυθμισεισ, δαγκανες brembo (το ttr βγηκε με μανιβελα μετα το 2001 αν δε κανω λαθος )
    τα tt600s ειναι με μανιβελα και τα tt600e ειναι με μιζα
    μικροτερη τελικη ειναι απλα παραμυθια (γραναζια ειναι και το κανεις οπως θελεις κοντο-μακρυ )πιο δυνατα απο τα xt και ttr (αφου ειναι πιο ελαφρυ)
    απο ανεση ,σελα ειναι και την φτιαχνεις αναλογα με τα γουστα σου σελαδες υπαρχουν
    τα πισω πατακια φερνουν τα ποδια του συνεπιβετη αρκετα ψηλα σε μεγαλες διαδρομες μαλλον θα σε βρισουν
    με τελικο ,καρμπυρατερ και εκεντροφορο απλα πεταει και με πολυ καλες προοπτικες αν θελησεις να το κανεισ sm
    ειχα ενα τετοιο απο το 99 μεχρι 05 θα του εκανα πανω απο 100.000 χλμ. βασικα ηταν το πρωτο μου μηχανακι
    σκεφτομαι μετα απο τοσα μηχανακια που εχω αλλαξει (τωρα εχω ktm950sm) να ξαναπαρω ενα γιατι οι παιδικοι ερωτες μενουν για παντα

  8. #8
    Μέλος Το avatar του/της TZANNSPY
    Εγγραφή
    17/02/2012
    Μηνύματα
    33
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από nikolas1709 Προβολή μηνύματος
    δε μιλησα για ttr αλλα για tt to 95-96 ειχαν μανιβελα μετα βγηκε το 98 με μιζα σε κοκκινο εχει upsidown πιρουνι, σωληνακια υψηλης, αλουμινενιο ψαλιδι, πισω αναρτηση με αρκετεσ ρυθμισεισ, δαγκανες brembo (το ttr βγηκε με μανιβελα μετα το 2001 αν δε κανω λαθος )

    Εγώ πάντως το TTR 600R το αγόρασα καινούργιο το 1999 αρχές του χρόνου...

    τα tt600s ειναι με μανιβελα και τα tt600e ειναι με μιζα

    Σωστό... (προ 1998)

    μικροτερη τελικη ειναι απλα παραμυθια (γραναζια ειναι και το κανεις οπως θελεις κοντο-μακρυ )πιο δυνατα απο τα xt και ttr (αφου ειναι πιο ελαφρυ)

    Μιλάμε όπως βγαίνει από μαμά...
    Επιμένω το TTR 600R είναι πιο ελαφρύ από όλα (XT-TTs-TTe) και με μεγαλύτερες εκτός δρόμου δυνατότητες καθώς και μικρότερη τελική.


    απο ανεση ,σελα ειναι και την φτιαχνεις αναλογα με τα γουστα σου σελαδες υπαρχουν

    Μιλάμε όπως βγαίνει από μαμά...
    Η άνεση δεν είναι μόνο από τη σέλα...
    Θέλω να δω TT με τουριστάδικη σέλα δύο επιπέδων με τζελ....


    τα πισω πατακια φερνουν τα ποδια του συνεπιβετη αρκετα ψηλα σε μεγαλες διαδρομες μαλλον θα σε βρισουν

    Σωστός...
    ...Αλλά αφού αλλάζεις γρανάζια και σέλα, και εδώ υπάρχει λύση!!!


    με τελικο ,καρμπυρατερ και εκεντροφορο απλα πεταει και με πολυ καλες προοπτικες αν θελησεις να το κανεισ sm
    ειχα ενα τετοιο απο το 99 μεχρι 05 θα του εκανα πανω απο 100.000 χλμ. βασικα ηταν το πρωτο μου μηχανακι
    σκεφτομαι μετα απο τοσα μηχανακια που εχω αλλαξει (τωρα εχω ktm950sm) να ξαναπαρω ενα γιατι οι παιδικοι ερωτες μενουν για παντα
    ...

  9. #9
    K T M Το avatar του/της nikolas1709
    Εγγραφή
    09/03/2009
    Μηνύματα
    271
    χρονολογιες δε θυμαμε καλα πανε και χρονια απο τοτε

    οπωσ βγαινει μαμα τα tt εχουν μακρυτερο γραναζωμα απο τα ttr ολα τα site που βρηκα δινουν μεγαλυτερικη τελικη στα tt
    και μεγαλυτερη ιπποδυναμη (1-2 αλογα διαφορα) αν δε κανω λα8οσ εχουν το ιδιο μπροστα γρανζι αλλα το πισω στο ενα 48 και στο αλλο 51

    το παιδι ψαχνει για μηχανακι που μπορει και να το κανει supermoto οποτε αδιαφορες οι εκτος δρομου δυνατοτητες

    τουρισταδικη σελα δυο επιπεδων με τζελ ειχες βαλει στο ttr???????
    αφου πανω κατω την ιδια ανεση εχουν και τα 2 οποτε κακως η ειρωνια
    ''''
    Σωστός...
    ...Αλλά αφού αλλάζεις γρανάζια και σέλα, και εδώ υπάρχει λύση!!!''''

    και παρακατω βαζω τι βρηκα για τις 2 μηχανες

  10. #10
    K T M Το avatar του/της nikolas1709
    Εγγραφή
    09/03/2009
    Μηνύματα
    271
    General information
    Model: Yamaha TT 600 RE
    Year: 2004
    Category: Enduro / offroad
    Rating: 75.5 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
    Engine and transmission
    Displacement: 559.00 ccm (34.11 cubic inches)
    Engine type: Single cylinder, four-stroke
    Power: 41.57 HP (30.3 kW)) @ 6500 RPM
    Torque: 48.00 Nm (4.9 kgf-m or 35.4 ft.lbs) @ 5000 RPM
    Compression: 8.5:1
    Bore x stroke: 95.0 x 84.0 mm (3.7 x 3.3 inches)
    Valves per cylinder: 4
    Fuel system: Injection
    Fuel control: SOHC
    Cooling system: Air
    Transmission type,
    final drive: Chain
    Chassis, suspension, brakes and wheels
    Front suspension: Telescopic fork
    Rear suspension: Bottom link
    Front tyre dimensions: 90/90-21
    Rear tyre dimensions: 130/80-18
    Front brakes: Single disc
    Front brakes diameter: 267 mm (10.5 inches)
    Rear brakes: Single disc
    Rear brakes diameter: 220 mm (8.7 inches)
    Physical measures and capacities
    Dry weight: 153.0 kg (337.3 pounds)
    Power/weight ratio: 0.2717 HP/kg
    Seat height: 890 mm (35.0 inches) If adjustable, lowest setting.
    Overall height: 1,195 mm (47.0 inches)
    Overall length: 2,220 mm (87.4 inches)
    Overall width: 850 mm (33.5 inches)
    Ground clearance: 280 mm (11.0 inches)
    Wheelbase: 1,480 mm (58.3 inches)

  11. #11
    K T M Το avatar του/της nikolas1709
    Εγγραφή
    09/03/2009
    Μηνύματα
    271
    General information
    Model: Yamaha TT 600 E
    Year: 1996
    Category: Enduro / offroad
    Rating: 68.6 out of 100. Show full rating and compare with other bikes
    Engine and transmission
    Displacement: 595.00 ccm (36.31 cubic inches)
    Engine type: Single cylinder, four-stroke
    Power: 43.00 HP (31.4 kW)) @ 6500 RPM
    Torque: 51.00 Nm (5.2 kgf-m or 37.6 ft.lbs) @ 5000 RPM
    Valves per cylinder: 5
    Cooling system: Air
    Gearbox: 5-speed
    Transmission type,
    final drive: Chain
    Chassis, suspension, brakes and wheels
    Front brakes: Single disc
    Rear brakes: Single disc
    Physical measures and capacities
    Dry weight: 140.0 kg (308.6 pounds)
    Power/weight ratio: 0.3071 HP/kg
    Seat height: 890 mm (35.0 inches) If adjustable, lowest setting.

  12. #12
    τετρακυλινδρο μελος Το avatar του/της yiannis172
    Εγγραφή
    13/07/2008
    Μηνύματα
    470
    +600 στο TT.....αν και σε αυτου του ειδους τα μοτο ειμαι full ΚΤΜικος,το ΤΤ ειναι ομολογουμενως πανεμορφο και αλητικο....απο αξιοπιστια κτλ ειναι γνωστο σκυλι με απειρες δυνατοτητες αναβαθμισης οπως σου ειπαν και παραπανω οποτε για μενα μη το σκεφτεσαι καν αν εχεις βρει κανενα καλο ΤΤ...

  13. #13
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    18/06/2012
    Μηνύματα
    10
    παιδιά να ρωτήσω κάτι σχετικά με το ύψος των μοτοσυκλετών. Γιατί το xt 600 είναι πιο κοντό από το ttr; Το xt μπορεί να ψηλώσει;

  14. #14
    Μέλος Το avatar του/της TZANNSPY
    Εγγραφή
    17/02/2012
    Μηνύματα
    33
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από vag Προβολή μηνύματος
    παιδιά να ρωτήσω κάτι σχετικά με το ύψος των μοτοσυκλετών. Γιατί το xt 600 είναι πιο κοντό από το ttr; Το xt μπορεί να ψηλώσει;
    Γιατί προορίζονται για διαφορετικές χρήσεις, το XT για ΟΝ/Off και το TT για Τout Τerrain.

    Το ΧΤ μπορείς να το ψηλώσεις, αλλά γιατί να το κάνεις αυτό; Θα χαλάσεις την όποια γεωμετρία του χωρίς να κερδίσεις τίποτα πουθενά.

    Καλύτερα να αναβαθμίσεις τις αναρτήσεις του ( WP, Öhlins κ.α. ) στο ύψος που έχουν από τη μαμά YAMAHA.

  15. #15
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    18/06/2012
    Μηνύματα
    10
    βασικά δεν έχω κανένα από τα 2 και ψάχνω να δω που θα καταλήξω. Το xt μου φαίνεται κοντό (είμαι 1.90) γι' αυτό σκεφτόμουν αν κατέληγα σε αυτό να πείραζα το ύψος του. Αλλά αν είναι να χαλάσει η γεωμετρία καλύτερα το ψηλό ttr μια και καλή

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. xt-tt
    από xtasi στο forum Yamaha
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο μήνυμα: 06/07/2010, 15:28

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι OFF
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF