Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 11 από 11

Θέμα: Κόλλημα μίζας

  1. #1

    Κόλλημα μίζας

    Πατάω μίζα, βάζω μπροστά και ακούω ότι συνεχίζει να χτυπάει. Ακόμα και όταν έβγαλα το κλειδι συνεχισε να δίνει μέχρι που έφαγα όλη τη μπαταρία (ούτε το φωτάκι της νεκράς δεν ανάβει). Μού είχε ξανασυμβεί άλλες 2 φορές αλλά ξεκόλλησε αμέσως και δεν το είχα κοιτάξει.
    Τώρα έχει κολλήσει για τα καλά, του έδωσα ρεύμα με καλώδια και δίνει ακόμα μιζιές.

    Μπορώ να κάνω κάτι να ξεκολλήσει? Τι μπορεί να φταίει και πόσο θα υπολογίζατε τη λυπητερή?

  2. #2
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Δες το ρελέ της μίζας πρώτα...
    Give me fuel, Give me fire

  3. #3
    Thanks Chris, αλλά επειδή είμαι νέος africanos και δεν το έχω και πολύ το μηχανολογικό, δώσε μου καμια οδηγία για το που μπορεί να βρίσκεται το ρελε.

  4. #4
    skid in broadside Το avatar του/της chr1s_86
    Εγγραφή
    14/10/2002
    Μηνύματα
    3.162
    Δεν ξέρω στο Africa που είναι, λογικά κάπου κοντά στη μπαταρία...
    Give me fuel, Give me fire

  5. #5
    είναι από την μεριά που ξεκλειδώνεις την σέλα στο καπάκι

    ξεβιδώνεις το καπάκι με δυο βίδες έχει μία πίσω και μία κάτω χαμηλά

    ο ρελές είναι ένας μαύρος με μία ασφάλεια επάνω του 30ρα

    πρέπει να τον μετρήσεις να δεις αν είναι κολλημένος
    Προσπάθησε να μην γίνεις ένας άνθρωπος της επιτυχίας, αλλά ένας άνθρωπος της αξίας.

  6. #6
    Κολλημένο ρελέ, κλασσική περίπτωση.

    Περισσότερα εδώ >>> http://www.vfrh.net/t4353-topic

    Που βρήσκεται το ρελέ; Το ρελέ βρήσκεται κάπου κοντά στην μπαταρία (στα Honda σίγουρα, και στις άλλες ιαπωνικές μάρκες στο 99% των περιπτώσεων, για ευρωπαικά δεν παίρνω όρκο). Για να το βρούμε, ξεκινάμε από τον θετικό πόλο της μπαταρίας και ακολουθούμε το χοντρό καλώδιο.

    (σόρρυ αλλά όσο το moto.gr δεν επιτρέπει φωτό σε λινκ, αναγκαστικά θα βάζω λινκς από άλλα φόρουμς)
    Τελευταία τροποποίηση από Πολυμήχανος; 19/10/2012 στις 02:18.

  7. #7
    Το ρελέ ήταν τελικά, η μια επαφή σαν να είχε λιώσει. Το άλλαξα σήμερα, δεν ξέρω αν έβαλε γνήσιο κτλ αλλά υπάρχει εμπιστοσύνη, 40 ευρώ κόστισε.
    Το ζητούμενο είναι να μην έχει γ@μηθει τελείως η μπαταρία, τη φόρτισα προς το παρόν, με τα πρώτα κρύα θα δείξει...
    Γυρίζοντας εντόπισα ένα άλλο προβληματάκι το οποίο νομίζω έχει συζητηθεί εδώ μέσα, όταν πατάω συμπλέκτη ανάβει το λαμπάκι της νεκράς...θα το ψάξω και βλέπουμε.
    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.

  8. #8
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από LuckyStrike Προβολή μηνύματος
    Το ρελέ ήταν τελικά, η μια επαφή σαν να είχε λιώσει. Το άλλαξα σήμερα, δεν ξέρω αν έβαλε γνήσιο κτλ αλλά υπάρχει εμπιστοσύνη, 40 ευρώ κόστισε.
    Το ζητούμενο είναι να μην έχει γ@μηθει τελείως η μπαταρία, τη φόρτισα προς το παρόν, με τα πρώτα κρύα θα δείξει...
    Γυρίζοντας εντόπισα ένα άλλο προβληματάκι το οποίο νομίζω έχει συζητηθεί εδώ μέσα, όταν πατάω συμπλέκτη ανάβει το λαμπάκι της νεκράς...θα το ψάξω και βλέπουμε.
    Ευχαριστώ για τις απαντήσεις.
    και εγώ το έχω αυτό με τον συμπλέκτη άλλους τούς ενοχλεί και άλλους όχι εμένα όχι
    Προσπάθησε να μην γίνεις ένας άνθρωπος της επιτυχίας, αλλά ένας άνθρωπος της αξίας.

  9. #9
    Για το ''ανάβει η νεκρά όταν πατάω συμπλέκτη'' φταίει η δίοδος, που έχει καεί. Η δίοδος είναι μια ηλεκτρονική δίοδος, που αφήνει το ηλεκτρικό ρεύμα να κινείται προς την μια κατεύθυνση μόνο. Έτσι στο κύκλωμα ΚΑΝΟΝΙΚΑ, το λαμπάκι της νεκράς ανάβει όταν έχουμε νεκρά, αλλά δεν ανάβει όταν πατάμε συμπλέκτη. Είτε το ένα, είτε το άλλο δίνουν το ελεύθερο στο ρελέ της μίζας να πάρει μπρος αν πατήσεις το κουμπί, αλλά δεν επικοινωνούν μεταξύ τους με άλλα λόγια.

    Όταν η δίοδος χαλάσει (σπανιότατα αλλά συμβαίνει, συνήθως όταν ψάχνοντας κάτι στα ηλεκτρικά μας, την βραχυκυκλώσαμε αθελά μας) , συμβαίνει αυτό που περιγράφεις.

    Αλλαξέ την, είναι αμεληταίας αξίας, θα βρεις στα ανταλλακτικά μοτό. Είναι κάπου πάνω στην πλεξούδα, έχει βάση στην οποία μπαίνει και βγαίνει. Υπόψην, μερικές φορές, είναι όλη καλυμένη με το μονωτικό της πλεξούδας, οπότε φαίνεται σαν εξόγκωμα στην πλεξούδα.

    Είναι κάπως έτσι >>> http://www.straightwings.com/store/images/T/4020-01.jpg και στην πλεξούδα φαίνεται κάπως έτσι >>> http://www.eclipze.com.au/files/cbr2...0_diode_01.jpg

    Με δύο ποδαράκια, υπάρχουν και μοτό με διπλή δίοδο με τρία ποδαράκια. Βγάλε την δική σου, πάρτην δείγμα και πάρε άλλη.
    Τελευταία τροποποίηση από Πολυμήχανος; 20/10/2012 στις 10:21.

  10. #10
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από Πολυμήχανος Προβολή μηνύματος
    Για το ''ανάβει η νεκρά όταν πατάω συμπλέκτη'' φταίει η δίοδος, που έχει καεί. Η δίοδος είναι μια ηλεκτρονική δίοδος, που αφήνει το ηλεκτρικό ρεύμα να κινείται προς την μια κατεύθυνση μόνο. Έτσι στο κύκλωμα ΚΑΝΟΝΙΚΑ, το λαμπάκι της νεκράς ανάβει όταν έχουμε νεκρά, αλλά δεν ανάβει όταν πατάμε συμπλέκτη. Είτε το ένα, είτε το άλλο δίνουν το ελεύθερο στο ρελέ της μίζας να πάρει μπρος αν πατήσεις το κουμπί, αλλά δεν επικοινωνούν μεταξύ τους με άλλα λόγια.

    Όταν η δίοδος χαλάσει (σπανιότατα αλλά συμβαίνει, συνήθως όταν ψάχνοντας κάτι στα ηλεκτρικά μας, την βραχυκυκλώσαμε αθελά μας) , συμβαίνει αυτό που περιγράφεις.

    Αλλαξέ την, είναι αμεληταίας αξίας, θα βρεις στα ανταλλακτικά μοτό. Είναι κάπου πάνω στην πλεξούδα, έχει βάση στην οποία μπαίνει και βγαίνει. Υπόψην, μερικές φορές, είναι όλη καλυμένη με το μονωτικό της πλεξούδας, οπότε φαίνεται σαν εξόγκωμα στην πλεξούδα.

    Είναι κάπως έτσι >>> http://www.straightwings.com/store/images/T/4020-01.jpg και στην πλεξούδα φαίνεται κάπως έτσι >>> http://www.eclipze.com.au/files/cbr2...0_diode_01.jpg

    Με δύο ποδαράκια, υπάρχουν και μοτό με διπλή δίοδο με τρία ποδαράκια. Βγάλε την δική σου, πάρτην δείγμα και πάρε άλλη.
    ωραίος
    Προσπάθησε να μην γίνεις ένας άνθρωπος της επιτυχίας, αλλά ένας άνθρωπος της αξίας.

  11. #11
    Πολυμήχανε για δες αυτό που βρήκα με μια αναζήτηση από το forum freebikers.gr

    Ενα άλλο θέμα που προέκυψε πριν λίγες μέρες ήταν ο διακόπτης του συμπλέκτη.Από την πολυκαιρία δεν δούλευε σωστά με αποτέλεσμα να μη σβήνει το λαμπάκι της νεκράς όταν γινόταν σύμπλεξη.Μετά από δοκιμές και αφού είδα ότι δεν είναι θέμα ασφάλειας ή συνδεσμολογίας μέσα στο αριστερό γκριπ τον αγόρασα προς 12 ευρώ.Ο κωδικός του είναι 35330MK5003 και κάνει για όλα τα Transalp, τα Varadero, τα Africa Twin, τα Dominator, τα FMX και τα XL 125.Οπότε αν δείτε ότι δεν σβήνει το λαμπάκι της νεκράς ή σβήνει αφού ξεκινήσει το μηχανάκι ο διακόπτης αυτός θέλει αλλαγή.
    Ο διακόπτης του συμπλέκτη βρίσκεται μέσα στη μανέτα.Είναι πολύ εύκολο να βγεί αφού λυθεί ένα λεπτό βιδάκι που βρίσκεται στο κάτω μέρος του.Πρέπει να βγεί και η ντίζα του συμπλέκτη (για το πως δείτε το θέμα της λίπανσης της ντίζας) γιατί αλλιώς το διακοπτάκι βρίσκει επάνω στον ρεγουλατόρο και δεν βγαίνει.


    Να ήξερα και πως να τα τσεκάρω όλα αυτα...

Παρόμοια θέματα

  1. Τρελό κόλλημα...
    από smirnof στο forum Όλα τα μοντέλα χωρίς δική τους κατηγορία...
    Απαντήσεις: 15
    Τελευταίο μήνυμα: 08/11/2006, 14:27
  2. Πολυ κολλημα
    από AFTER στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο μήνυμα: 21/07/2006, 18:01
  3. Κόλλημα...
    από kxIII στο forum Ανέκδοτα & χιούμορ
    Απαντήσεις: 19
    Τελευταίο μήνυμα: 15/03/2006, 15:57
  4. Κόλλημα στα κυβικά!!
    από WhoamI στο forum Honda CBF's
    Απαντήσεις: 17
    Τελευταίο μήνυμα: 20/01/2006, 13:04
  5. "Ξερός" διακόπτης μίζας
    από zoudis στο forum Τεχνικά θέματα: Tips & tricks
    Απαντήσεις: 10
    Τελευταίο μήνυμα: 19/12/2005, 08:16

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF