Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 28

Θέμα: Αρχάριος και αγορά

  1. #1
    Νέο μέλος
    Εγγραφή
    16/04/2013
    Μηνύματα
    16

    Αρχάριος και αγορά

    Καλησπέρα σας,
    αν και τελέιως άσχετος, το μόνο που έχω κάνει ειναι μερικά Km με παπάκι Honda στρογγυλοφάναρο και αυτά κουτσά στραβά στο λύκειο, αποφάσισα να πάω για δίπλωμα μηχανής, πάντα με το που μπαίνει η άνοιξη μας έρχονται αυτές οι τρέλλες.
    Επειδή όπως σας είπα είμαι 100% άσχετος θα κάνω και τα 11 μαθήματα πρακτικής οδήγησης που είναι υποχρεωτικά.
    Πάμε παρακάτω... τί μηχανή θα προτείνατε για κάποιον σαν και εμένα, αν φυσικά περάσω της εξετάσεις και πάρω με το καλό το δίπλωμα;
    Επειδή βλέπω σε παρόμοιες ερωτήσεις πάντα παίζει ρόλο για το τι την θέλει κάποιος την μηχανή να σας δώσω ορισμένα στοιχεία.
    Ειμαι 33, ύψος βάρος 1.80m 75kgr, και την θέλω απλά για καμμια βόλτα μέσα στην πόλη για καφέ παραλία Θεσσαλονίκη, ποτό κτλ όταν έχει καλό καιρό. Ούτε ταξίδια ούτε, μια έχω αυτοκίνητο (DS3), ούτε γκάζια, ούτε χωσιματα ανέμσα σε αμαξια. Άντε στην χειρότερη να κάνω και καμμια διαδρομή καμμια 100km για καμμια βόλτα 2-3 φορές τον χρόνο.
    Αρχικά σκέφτηκα για 250κυβικά αλλα κάποιοι δικοί μου με τρόμαξαν οτι θα φάω τα μούτρα μου μια και θα είναι πάρα πολλά για μένα και να πάρω για αρχή καμμια πάπια, οπότε αναρωτιέμαι μήπως είναι καλύτερα να ξεκινήσω με 125. Μιλάω για μήχανή όμως πάντα και όχι πάπια ή scooter. Μου άρεσαν απότι το έψαξα μηχανές του στυλ Honda cbr, Sym wolf, Suzuki inazuma. Κάνουν αυτές για κάποιον αρχάριο, και να πάω προς 250 ή 125; Μεταχειριμσένη ή καινούργια θα το δώ σε δεύτερη φάσηγ μια και έχω ένα budget μέχρι 4000 βαρυά. Εσείς σαν έμπειροι τί θα προτείνατε;
    Ευχαριστώ....

  2. #2
    Τσίκι; Το avatar του/της MikeG
    Εγγραφή
    22/05/2004
    Μηνύματα
    8.835
    Χμ.. Βρες ένα on off μέχρι 650 κυβικά, κατά προτίμηση σχετικά ελαφρύ, μιας και είσαι ψηλός.

  3. #3
    Καρχάριος προχωρημένος Το avatar του/της kostas777
    Εγγραφή