Σελίδα 1 από 6 123456 ΤελευταίοΤελευταίο
Προβολή αποτελεσμάτων 1 έως 15 από 77

Θέμα: "Γερνάνε" οι ανορθωτές;

  1. #1

    "Γερνάνε" οι ανορθωτές;

    Από τότε που έβαλα το βολτόμετρο στο vstrom (κανά 6μηνο) παρατήρησα ότι η τάση στη μπαταρία δεν ανέβαινε πάνω 13.9 V (13.5 V έδειχνε + 0.4 V το "λάθος" του βολτόμετρου). Πίστευα ότι έφταιγε η μπαταρία λόγω της ταλαιπωρίας που έχει τραβήξει. Προχθές τοποθέτησα νέα μπαταρία και το πρόβλημα παραμένει για να μη πω χειροτέρεψε αφού δεν πάει πάνω από 13.8 V. Ο έμπορος (πρέπει να είναι και ηλεκτρολόγος ο άνθρωπος) που την τοποθέτησε μου είπε ότι με 85000 χλμ που έχει το μηχανάκι (δεν είναι πολλά ρε παιδιά) είναι πιθανό να έχει "πέσει" ο ανορθωτής και να ετοιμάζεται να παραδώσει πνεύμα. Ισχύει κάτι τέτοιο;
    Dream with the feathers of angels stuffed beneath your head.

  2. #2
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της andreaspetr
    Εγγραφή
    01/09/2014
    Μηνύματα
    470
    μετρα με καποιο πολυμετρο για αρχη να δεις αν οντως εχεις κατω απο 14V.

  3. #3
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από andreaspetr Προβολή μηνύματος
    μετρα με καποιο πολυμετρο για αρχη να δεις αν οντως εχεις κατω απο 14V.
    Μα πως γνωρίζω το σφάλμα του βολτόμετρου αν δεν έχω μετρήσει με πολύμετρο απευθείας τη μπαταρία;
    Dream with the feathers of angels stuffed beneath your head.

  4. #4
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.522
    τα οργανακια δεν ειναι ιδιαιτερα ακριβη
    κι αν δεν εχει γερασει ο ανορθωτης σιγουρα εχουν βρωμισει-χαλαρωσει οι φισες της πλεξουδας

  5. #5
    Παλαιό μέλος
    Εγγραφή
    09/11/2012
    Μηνύματα
    3.818
    Μετρα με κανονικο πολυμετρο στους πολους και συγκρινε με την ενδειξη του εξτρα οργανου που εβαλες ,για να δεις την πραγματικη αποκλιση.

    Τα οργανα που βαζουμε εξτρα δεν μας δειχνουνε τις σωστες ενδειξεις.Ασε που πολλες φορες παρεμβαλουμε και αλλα πραγματα ενδιαμεσα, αρα σιγουρα θα μας δωσουνε μικροτερες ενδειξεισ.

  6. #6
    Προφανώς δεν έχω γίνει κατανοητός....
    ΕΧΩ ΜΕΤΡΗΣΕΙ και εγώ και ο έμπορος-ηλεκτρολόγος με πολύμετρο ΟΧΙ της πλάκας και πάνω από 13.8 V δεν είδαμε σε κανένα εύρος στροφών!
    Dream with the feathers of angels stuffed beneath your head.

  7. #7
    Συνταξιούχος Το avatar του/της theofilos888
    Εγγραφή
    22/08/2009
    Μηνύματα
    2.390
    Δεν κοιτας τις φύσες που σου είπαν παραπάνω ή και τα καλώδια;

  8. #8
    Απώλειες από πολυκαιρισμένες φύσες, ξεραμένα καλώδια ίσως που δικαιολογούν κάποια απώλεια.
    Ακόμη και το μόνιμο βολτομετράκι που χρησιμοποιείς σαν monitor τραβάει κι αυτό κάτι.
    Για βγάλε το εκτός και ξαναμέτρησε.
    Οι δίοδοι (ανορθωτές) δεν γερνάνε, απλά καίγονται.

  9. #9
    Aπο τον ανορθωτη, τα καλωδια πανε απευθειας στην μπαταρια? Ή κανουν κανα κυκλο μεχρι τα φωτα μπροστα?
    Για να μετρηθει σωστα ο ανορθωτης, πρεπει να εχεις καλη μπαταρια. Εαν εχεις, ξεσυνδεσε την φισα του ανορθωτη και δες ποσα βολτ δινει. Εαν δεις περισσοτερα, στειλε κατευθειαν τα καλωδια στην μπαταρια, μεσω μιας 30Α ασφαλειας.
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  10. #10
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από theofilos888 Προβολή μηνύματος
    Δεν κοιτας τις φύσες που σου είπαν παραπάνω ή και τα καλώδια;
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από notakos600 Προβολή μηνύματος
    Απώλειες από πολυκαιρισμένες φύσες, ξεραμένα καλώδια ίσως που δικαιολογούν κάποια απώλεια.
    Ακόμη και το μόνιμο βολτομετράκι που χρησιμοποιείς σαν monitor τραβάει κι αυτό κάτι.
    Για βγάλε το εκτός και ξαναμέτρησε.
    Οι δίοδοι (ανορθωτές) δεν γερνάνε, απλά καίγονται.
    Το βολτόμετρο μετράει από το ρελέ των φώτων στο οποίο το ρεύμα έρχεται απ' ευθείας από την μπαταρία. Δε νομίζω οι απώλειες στο κύκλωμα να μειώνουν την ικανότητα του ανορθωτή. Δηλαδή αν βάλω, ας πούμε προβολάκια ή θερμαινόμενα γκριπς δε θα κάνει σωστή ανόρθωση-σταθεροποίηση ο ανορθωτής;
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bros400pgm Προβολή μηνύματος
    Aπο τον ανορθωτη, τα καλωδια πανε απευθειας στην μπαταρια? Ή κανουν κανα κυκλο μεχρι τα φωτα μπροστα?
    Για να μετρηθει σωστα ο ανορθωτης, πρεπει να εχεις καλη μπαταρια. Εαν εχεις, ξεσυνδεσε την φισα του ανορθωτη και δες ποσα βολτ δινει. Εαν δεις περισσοτερα, στειλε κατευθειαν τα καλωδια στην μπαταρια, μεσω μιας 30Α ασφαλειας.
    Το 1ο που γράφεις δε το ξέρω. Η μπαταρία είναι 3 ημερών. Τα υπόλοιπα που γράφεις θα πρέπει να βγάλω ντεπόζιτο για να τα δω.
    Πάντως από ότι κατάλαβα ο ανορθωτής ή δουλεύει ή δεν δουλεύει. Να υπολειτουργεί αποκλείεται.
    Dream with the feathers of angels stuffed beneath your head.

  11. #11
    Μπορει να ειναι χαλασμενη η μπαταρια, γιαυτο στο ειπα.

    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MISKIN Προβολή μηνύματος
    Πάντως από ότι κατάλαβα ο ανορθωτής ή δουλεύει ή δεν δουλεύει. Να υπολειτουργεί αποκλείεται.
    Δεν ξερω τι εννοεις, ισως εχει να κανει με την προταση του notakos600, αλλα κατι δεν εχει ειπωθει σωστα. Απλοικα, ο χαλασμενος ανορθωτης μπορει να δινει 16volt ρευμα ή μπορει να δινει 10volt (τσεκαρουμε και πηνια σε αυτη την περιπτωση).
    Ειχα ακριβως το ιδιο θεμα με σενα στο caponord. Εστειλα τα καλωδια απευθειας μπαταρια και "κερδισα" .5volt
    Aprilia SXV 5.5 Rulesssssssssss

  12. #12
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bros400pgm Προβολή μηνύματος
    Μπορει να ειναι χαλασμενη η μπαταρια, γιαυτο στο ειπα.



    Δεν ξερω τι εννοεις, ισως εχει να κανει με την προταση του notakos600, αλλα κατι δεν εχει ειπωθει σωστα. Απλοικα, ο χαλασμενος ανορθωτης μπορει να δινει 16volt ρευμα ή μπορει να δινει 10volt (τσεκαρουμε και πηνια σε αυτη την περιπτωση).
    Ειχα ακριβως το ιδιο θεμα με σενα στο caponord. Εστειλα τα καλωδια απευθειας μπαταρια και "κερδισα" .5volt
    Με λίγα λόγια μπορεί να φταίνε τα πάντα, ο ανορθωτής, οι φίσες, τα καλώδια, τα πηνία... γι΄αυτό μου τη σπάνε τα ηλεκτρολογικά!
    Dream with the feathers of angels stuffed beneath your head.

  13. #13
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από MISKIN Προβολή μηνύματος
    Με λίγα λόγια μπορεί να φταίνε τα πάντα, ο ανορθωτής, οι φίσες, τα καλώδια, τα πηνία... γι΄αυτό μου τη σπάνε τα ηλεκτρολογικά!
    Πρέπει να μετρήσεις σωστά τα ρεύματα (συνεχές και εναλλασσόμενο) με ένα καλό πολύμετρο με την μπαταρία γεμάτη και (για τον ανορθωτή ) όλα αναμμένα (φώτα φλας ακόμα και το βεντιλατέρ που είναι και αρκετά ενεργοβόρο )

    μην αγχώνεσαι τα γράφουν τα πάντα στο μανιουαλ δε θέλει κόπο θέλει τρόπο

  14. #14
    Παλαιό μέλος Το avatar του/της toyar
    Εγγραφή
    27/02/2009
    Μηνύματα
    5.522
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από bros400pgm Προβολή μηνύματος
    Μπορει να ειναι χαλασμενη η μπαταρια, γιαυτο στο ειπα.



    Δεν ξερω τι εννοεις, ισως εχει να κανει με την προταση του notakos600, αλλα κατι δεν εχει ειπωθει σωστα. Απλοικα, ο χαλασμενος ανορθωτης μπορει να δινει 16volt ρευμα ή μπορει να δινει 10volt (τσεκαρουμε και πηνια σε αυτη την περιπτωση).
    Ειχα ακριβως το ιδιο θεμα με σενα στο caponord. Εστειλα τα καλωδια απευθειας μπαταρια και "κερδισα" .5volt
    τι εννοεις απευθειας στην μπαταρια;
    ποια καλωδια; των πηνιων με το εναλλασομενο;

  15. #15
    Παράθεση Δημοσιεύθηκε αρχικά από toyar Προβολή μηνύματος
    τι εννοεις απευθειας στην μπαταρια;
    ποια καλωδια; των πηνιων με το εναλλασομενο;
    άμα βάλει τα καλώδια από πηνία στην μπαταρία θα εκτοξευτεί

Σελίδα 1 από 6 123456 ΤελευταίοΤελευταίο

Παρόμοια θέματα

  1. Πως κάνουμε πολλαπλά quotes ?
    από kostakisK στο forum Off topic
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 29/03/2009, 23:41
  2. quote: VANDA Πριν κατεβούμε από τη μηχανή...
    από mikios400 στο forum Στραβά κι ανάποδα
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο μήνυμα: 19/10/2008, 00:03
  3. famous quotes from dirt people..
    από dirtbird στο forum Χωμάτινο τερέν
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο μήνυμα: 14/10/2008, 09:41
  4. Quote
    από Mago Babidi στο forum Προτάσεις & σχόλια
    Απαντήσεις: 6
    Τελευταίο μήνυμα: 12/07/2007, 21:23

Κανόνες δημοσιεύσεων

  • Δεν μπορείτε να ανοίξετε νέο θέμα
  • Δεν μπορείτε να απαντήσετε
  • Δεν μπορείτε να επισυνάψετε αρχεία
  • Δεν μπορείτε να επεξεργαστείτε τα μηνύματά σας
  •  
  • Ο κώδικας ΒΒ είναι ΟΝ
  • Τα smilies είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας [IMG] είναι OFF
  • Ο κώδικας [VIDEO] είναι ΟΝ
  • Ο κώδικας HTML είναι OFF