View Full Version : F800gs Οδική συμπεριφορά σε ταχύτητα 160+
Cpt. Haddock
29/03/2010, 17:18
Η ψηλότερη ζελατίνα δεν ειναι απαραίτητο οτι θα καλυτερευσει τα πράγματα :winka:
Ασε που ποιος πάει με 160+ με αυτό το μηχανάκι :smokin:
road spirit
29/03/2010, 19:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Η ψηλότερη ζελατίνα δεν ειναι απαραίτητο οτι θα καλυτερευσει τα πράγματα :winka:
Ασε που ποιος πάει με 160+ με αυτό το μηχανάκι :smokin: φιλαράκι μη κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια :smokin:
Cpt. Haddock
29/03/2010, 19:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
φιλαράκι μη κρίνεις εξ ιδίων τα αλλότρια :smokin:
Δεν κρίνω.
Εγώ παω ΠΑΝΩ απο 160 σταθερά :smokin:
Η λύση είναι μόνο σούζα φίλε.Όσα σου είπαν τα παιδιά παραπάνω είναι οι επικρατέστεροι λόγοι.Τελικά ακόμα κοσκινίζει?
road spirit
30/03/2010, 12:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από Konti
Νομίζω ότι θα έπρεπε πρώτα να κάνεις τον έλενγχο και το service και μετα να το ανοίξεις (νομίζω ε?)! δεν μασάει ...
:winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Ρε Terens, αλλ΄αντ΄αλλων είσαι.
800cc δικυλινδρο εχι πάρει ο άνθρωπος και φοράει τον ίδιο κινητήρα που φοράει και το αντίστοιχο street της BMW. Δεν πήρε κανένα 400αρακι enduro ο άνθρωπος. Δεν δικαιολογείται να παίζει το τιμόνι στα 160. Ένα ελαφρωμα θα το έχει, αλλά τίποτε επικυνδινο. Εάν αυτό εξελισεται τότε κάποιο πρόβλημα υπάρχει. Έχουμε 2010 και τα πλαίσια και οι αναρτήσεις και οι κινητήρες και όλο το σύνολο έχουν εξελιχθεί πολύ. Μην μένεις σε πράγματα που τα λέγαμε πριν 20 χρόνια. Αφού με το Dakar, μηχανή πριν 10 χρόνια με 30 άλογα λιγότερα και το ίδιο ψηλή στο στήσιμο πήγαινα με 160-170 σε ΟΛΑ μου τα ταξίδια και με μπαγκαζιερα 50αρα πίσω και δεν είχα πρόβλημα ούτε με σταθερότητα, ούτε με πλαγιους ανέμους ούτε με τίποτε άλλο είτε ημουν φορτωμενος φουλ είτε όχι.
ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΒΡΕ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΤΟΤΕ.......
Γιατί τό Βαραντέρο μου.........τού 2007 πήγαινε σά βάρκα στά 180...??
Τόσο μηχανάρα είναι τό bmw.....???
Όπως είπαμε ............μερικά πράμματα είναι ύποκειμενικά...
Δύο Βαραντέρο καινούργια τού 2007 έχω πάρει, v-strom 650,
Τά τελευταία 3-4 χρόνια....
........καλά είναι....??
Είχα πάντως καί ΧΤ-500 τού 82 ........καλύτερα πήγαινε στά 140....!!!
Καί μάλιστα τό Έγγλέζικο μέ άσπρο τεπόζιτο καί κόκκινα γράμματα
ON-OFF.............
καί 200 είναι δύο έννοιες.........πού δέν συμβαδίζουν.....!!!
ΔΕΝ ΠΑ ΝΑΝΕ.........ΑΠΟ ΧΡΥΣΑΦΙ ΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ....
ΔΕΝ ΠΑ ΝΑΝΕ..........ΜΟΝΤΕΛΛΑ ΤΟΥ 2025....!!
:wave2:
Cpt. Haddock
30/03/2010, 16:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
δεν μασάει ...
:winka:
:evil:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Konti
Α! Και το μηχανάκι ταξιδεύει άνετα στα 160+....!
Oπως Vstrom....?
Mε 12% αποκλιση?:D
SeNNinhA
30/03/2010, 17:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
ΓΙΑ ΠΕΣ ΜΟΥ ΒΡΕ ΠΑΛΙΚΑΡΙ ΤΟΤΕ.......
Γιατί τό Βαραντέρο μου.........τού 2007 πήγαινε σά βάρκα στά 180...??
Τόσο μηχανάρα είναι τό bmw.....???
Όπως είπαμε ............μερικά πράμματα είναι ύποκειμενικά...
Τα Varadero δεν είναι απλά βάρκα αλλά πλοίο ολόκληρο και αυτό είναι γνωστό σε όλους. Οπότε δεν τίθεται σύγκριση με πραγματικά On-Off. Κουνάει πολύ και σε πιάνει και ναυτία κιόλας. Και αυτό ΔΕΝ είναι υποκειμενικό.
Άλλο να κουνάω και να πλέω και να έχω ελαστικότητες και μαλακές αναρτήσεις και πλαίσια γενικότερα και άλλο να τρέμει το τιμόνι σαν ψάρι που σπαρταράει. Και το Transalp είναι μαλακό σαν ζελέ αλλά δεν σπαρταράει.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
....
ON-OFF.............
καί 200 είναι δύο έννοιες.........πού δέν συμβαδίζουν.....!!!
ΔΕΝ ΠΑ ΝΑΝΕ.........ΑΠΟ ΧΡΥΣΑΦΙ ΤΑ ΠΛΑΙΣΙΑ....
ΔΕΝ ΠΑ ΝΑΝΕ..........ΜΟΝΤΕΛΛΑ ΤΟΥ 2025....!!
Μα δεν μίλησε κανείς για 200 πρώτον. Για 160 μίλησε το παλικάρι και είναι απόλυτα φυσιολογικά χιλιόμετρα ταξιδιού για ενα 650 μονοκύλινδρο. Πόσο μάλλον για ενα 800 δικύλινδρο!!!
Και ακόμη και στην τελική τους οι καλές μοτοσυκλέτες δεν σπαρταράνε. Ελαφρώνουν το μπροστινό τους και έχουν μια ασάφεια αλλά δεν σπαρταράνε. Αυτό σημαίνει εξέλιξη και στήσιμο και γεωμετρία και άλλα πολλά που έχουν εξελιχθεί πια ΑΠΕΙΡΑ.
Δες το καινούργιο Multistrata 1200 με 150 ίππους και στήσιμο πιο χωμάτινο από το Vstrom. Τι θα έπρεπε να κάνει αυτό? Να χορεύει καλαματιανό?
:wave2: :wave2: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Για 160 μίλησε το παλικάρι και είναι απόλυτα φυσιολογικά χιλιόμετρα ταξιδιού για ενα 650 μονοκύλινδρο. Πόσο μάλλον για ενα 800 δικύλινδρο!!!
τα 160 δεν ειναι ουτε στα πιο τρελα ονειρα ταχυτητα ταξιδιου για μονοκυλινδρο 650...
τα 160 θα τα πιασει αγκομαχοντας τερμα γκαζι σε καμια προσπεραση...και αυτα με ενα ατομο, μη λεμε οτι ναναι...
παντως οντως, για το 800 δεν ειναι πολλα τα 160 για ταξιδι, αν και το πιο πιθανο ειναι να φταιει ο αερας που τον κοπαναει λογο θεσης οδηγησης καταρτη, και να τον κανει να κουναει το τιμονι...
SeNNinhA
30/03/2010, 18:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
τα 160 δεν ειναι ουτε στα πιο τρελα ονειρα ταχυτητα ταξιδιου για μονοκυλινδρο 650...
τα 160 θα τα πιασει αγκομαχοντας τερμα γκαζι σε καμια προσπεραση...και αυτα με ενα ατομο, μη λεμε οτι ναναι...
Πλάκα κανείς. Με το Dakar όλη την ώρα σε Εθνική με 165 (159 πραγματικά, τσεκαρισμενο) πήγαινα χωρίς κανένα ζόρι. Και φορτωμενος εμπρός πίσω και μπαγκαζιερα και μόνος μου. Καμία διάφορα. Μετά τα 170 ήθελε λίγο χρόνο μόνο να ανεβάσει.
Εάν μιλάς για κανένα ΧΤ τότε ναι.
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Πλάκα κανείς. Με το Dakar όλη την ώρα σε Εθνική με 165 (159 πραγματικά, τσεκαρισμενο) πήγαινα χωρίς κανένα ζόρι. Και φορτωμενος εμπρός πίσω και μπαγκαζιερα και μόνος μου. Καμία διάφορα. Μετά τα 170 ήθελε λίγο χρόνο μόνο να ανεβάσει...
Να ανεβασει που?στα 200 κι αυτο????
Πες μας κανα κουλο τωρα...:confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Πλάκα κανείς. Με το Dakar όλη την ώρα σε Εθνική με 165 (159 πραγματικά, τσεκαρισμενο) πήγαινα χωρίς κανένα ζόρι. Και φορτωμενος εμπρός πίσω και μπαγκαζιερα και μόνος μου. Καμία διάφορα. Μετά τα 170 ήθελε λίγο χρόνο μόνο να ανεβάσει.
Εάν μιλάς για κανένα ΧΤ τότε ναι.
katse re...δηλαδη τι τελικη εχει το ντακαρ,200 βαλε?
γιατι ταξιδευω ανετα μεχρι 160, σημαινει πως εχω τελικη πανω απο 200, και με 160 παει χαλαρα ολη μερα το μηχανακι...
Πραγματικη τελικη για το Ντακαρ η εταιρεια εδινε 175χμ/ωρα, αρα με το συνηθισμενο αισιοδοξο σφαλμα του κοντερ μπορει να εβλεπε και 190 ο φιλος...
εντιτ, για να ειμαι ακριβης εδινε 172χμ/ωρα
Cpt. Haddock
30/03/2010, 18:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
katse re...δηλαδη τι τελικη εχει το ντακαρ,200 βαλε?
γιατι ταξιδευω ανετα μεχρι 160, σημαινει πως εχω τελικη πανω απο 200, και με 160 παει χαλαρα ολη μερα το μηχανακι...
Pano, δεν ειναι ολα τα μονοκυλινδρα ιδια :winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Δήμιος
Πραγματικη τελικη για το Ντακαρ η εταιρεια εδινε 175χμ/ωρα, αρα με το συνηθισμενο αισιοδοξο σφαλμα του κοντερ μπορει να εβλεπε και 190 ο φιλος...
Δεν υπαρχει!!!Εκτος αν θελετε να λεμε μ@λ@κιες ολη την ωρα εδω μεσα...
Δικαβαλο με F650 φιλου,και οχι το dakar που ειναι πιο ψηλο,στην εθνικη μας ειχε φαει η αγωνια να δουμε 150χλμ και μεχρι τα 160 ειχαν μακρυνει τα μαλλια μας...
Αν ¨ταχυτητα ταξιδιου¨ σημαινει ¨σπαω το μηχανακι μεχρι την τελικη του,αλλα γραφω στο Μοτο πως πηγαινα χαλαρα με μπαγκαζια,3καβαλος και χαζευα και την εξοχη¨ τοτε ναι,καποιο προβλημα εχει η μηχανη και τρεμει το μπροστινο...
:confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Pano, δεν ειναι ολα τα μονοκυλινδρα ιδια :winka:
den antilegw...αλλα εχοντας οδηγησει πολλα μονοκυλινδρα, το 160 χαλαρα με μπαγαζια μου φαινεται μεγαλη υπερβολη...
και οπως εγραψαν πιο πανω, με τελικη στα 170, στα 160 μονο χαλαρα δε ταξιδευεις...
Αρχικά δημιουργήθηκε από 950dim
Δεν υπαρχει!!!Εκτος αν θελετε να λεμε μ@λ@κιες ολη την ωρα εδω μεσα...
Δικαβαλο με F650 φιλου,και οχι το dakar που ειναι πιο ψηλο,στην εθνικη μας ειχε φαει η αγωνια να δουμε 150χλμ και μεχρι τα 160 ειχαν μακρυνει τα μαλλια μας...
Αν ¨ταχυτητα ταξιδιου¨ σημαινει ¨σπαω το μηχανακι μεχρι την τελικη του,αλλα γραφω στο Μοτο πως πηγαινα χαλαρα με μπαγκαζια,3καβαλος και χαζευα και την εξοχη¨ τοτε ναι,καποιο προβλημα εχει η μηχανη και τρεμει το μπροστινο...
:confused:
Φιλε μου δε ξερω απο πρωτο χερι με ποια ταχυτητα ταξιδευει ανετα το 650, παντως η εταιρεια τελικη 172 δινει, Αρα λογικα τα 150-155 πραγματικα (και κοντερ βαλε οσα θες, σιγουρα θα κλεβει αρκετα) θα ειναι ταχυτητα που σχετικα χαλαρα πιανει το μηχανακι.
filipp0s
30/03/2010, 18:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
den antilegw...αλλα εχοντας οδηγησει πολλα μονοκυλινδρα, το 160 χαλαρα με μπαγαζια μου φαινεται μεγαλη υπερβολη...
και οπως εγραψαν πιο πανω, με τελικη στα 170, στα 160 μονο χαλαρα δε ταξιδευεις...
παντως με το φουντουρο πιτα φορτωμενος με αλουμινενιες και topcase δικαβαλος, 140-150 σταθερα και για πολλα χιλιομετρα πηγαινες ανετα. Α και δεν εκαιγε και σταγονα λαδι για μονοκυλινδρο. :wave2:
Cpt. Haddock
30/03/2010, 18:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από filipp0s
παντως με το φουντουρο πιτα φορτωμενος με αλουμινενιες και topcase δικαβαλος, 140-150 σταθερα και για πολλα χιλιομετρα πηγαινες ανετα. Α και δεν εκαιγε και σταγονα λαδι για μονοκυλινδρο. :wave2:
+1050 (εεεε... 650 :lol: )
SeNNinhA
30/03/2010, 19:10
To Dakar είχε πραγματική τελική 175χλμ (182 κοντερίσια) και τα έχω δει πολλές φορές (με αρκετό δρόμο ελεύθερο βέβαια) και ήταν και μετρημένα με δύο διαφορετικά GPS που έχω.
Τα 165 κοντερήσια (159-160 πραγματικά) τα είχα για πλάκα για όση ώρα ήθελα όσο φορτωμένος κι αν ήμουν (και ήμουν τις περισσότερες φορές 1 άτομο με φουλ μπαγκάζια εμπρός και πίσω). Και επειδή βαριόμουν την εθνική πήγαινα συνέχεια έτσι το Αθήνα-Λάρισα.
Μέχρι τα 160 κοντερίσια ανέβαζε κανονικά (όσο και από 100+)
Μετά τα 160 κοντερίσια (155 πραγματικά) ανέβαζε λίγο πιο αργά αλλά αρκετά καλά όμως μέχρι τα 170
Μετά τα 170 κοντερίσια (164-165 πραγματικά) ανέβαζε αργά μέχρι τα 175 και μετά ήθελε αρκετό ελεύθερο δρόμο μέχρι τα 182 κοντερίσια της τελικής του (175 πραγματικά).
Δεν έχω λόγω να σας πω ψέματα. Δεν το έχω καν το μηχανάκι πια (αν και το σκεφτομαι σοβαρά να το ξαναπάρω).
Μιλάω βέβαια για το Dakar 2000 το οποίο είχε λίγο πιο μεγάλα μπεκ καυσίμου από το επόμενο του 2001 (και λίγο πιο μεγάλη κατανάλωση). Πιθανά να έχει σχέση και αυτό. Πάντως έτσι είναι τα πράγματα.
Το Pegaso που φορούσε τον ίδιο κινητήρα αλλά με άλλη κεφαλή, ήταν πιο παιχνιδιάρικο χαμηλά αλλά δεν ακολουθούσε τους ίδιους ρυθμούς στην εθνική. Φυσικά έχει σχέση και το γρανάζωμα των σχέσεων.
:wave2: :wave2: :wave2:
BΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.........
Είναι δυνατόν νά πηγαίνει μέ άνεση ένα μηχανάκι όταν είναι κοντά
στήν τελική του...??
Μπορεί τού παιδιού άσχετο αύτό,κάτι όντως νά έχει.
Άλλά μπορείς νά λές πάει άνετα ένα ON-OFF στά 160+
όταν είναι ON-OFF.........καί τερματίζει στά 200 τό πολύ...??
Έπίσης φίλε μου νά ξέρεις ότι τό Βαραντέρο όσο βάρκα καί νάναι
220 τά χτυπάει.
Κανένα μηχανάκι δέν πάει ΑΝΕΤΑ........κοντά στήν τελική του...!!
Μπορεί ένα ON-OFF μέ μεγαλύτερους τροχούς,άναρτήσεις,λάστιχα κ.λ.π.
νά πηγαίνει καλύτερα άπό ένα δρόμου...στά πολλά...??
ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΠΟΥ ΠΙΑΝΕΙ 170-180 ON-OFF
νά πηγαίνει άνετα στά 170...??
Λυπάμαι παιδιά,δέν ξέρω τί σημαίνει άνεση καί άσφάλεια γιά τόν
καθένα........άλλά σέ αύτές τίς ταχύτητες θές
600 κυβικά καί πάνω..........τετρακύλινδρο καί 100 άλόγατα .
Σάς παρακαλώ μή μού άρχίσετε τό τάδε δικύλινδρο κ.λ.π....
Άλλιώς κατέβα στά 140-150 καί πάνε στήν άκρη τής γής...!!
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Terens
BΡΕ ΠΑΙΔΙΑ.........
Είναι δυνατόν νά πηγαίνει μέ άνεση ένα μηχανάκι όταν είναι κοντά
στήν τελική του...??
Μπορεί τού παιδιού άσχετο αύτό,κάτι όντως νά έχει.
Άλλά μπορείς νά λές πάει άνετα ένα ON-OFF στά 160+
όταν είναι ON-OFF.........καί τερματίζει στά 200 τό πολύ...??
Έπίσης φίλε μου νά ξέρεις ότι τό Βαραντέρο όσο βάρκα καί νάναι
220 τά χτυπάει.
Κανένα μηχανάκι δέν πάει ΑΝΕΤΑ........κοντά στήν τελική του...!!
Μπορεί ένα ON-OFF μέ μεγαλύτερους τροχούς,άναρτήσεις,λάστιχα κ.λ.π.
νά πηγαίνει καλύτερα άπό ένα δρόμου...στά πολλά...??
ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΕΝΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙ ΠΟΥ ΠΙΑΝΕΙ 170-180 ON-OFF
νά πηγαίνει άνετα στά 170...??
Λυπάμαι παιδιά,δέν ξέρω τί σημαίνει άνεση καί άσφάλεια γιά τόν
καθένα........άλλά σέ αύτές τίς ταχύτητες θές
600 κυβικά καί πάνω..........τετρακύλινδρο καί 100 άλόγατα .
Σάς παρακαλώ μή μού άρχίσετε τό τάδε δικύλινδρο κ.λ.π....
Άλλιώς κατέβα στά 140-150 καί πάνε στήν άκρη τής γής...!!
:wave2:
Να ριξω λιγο λαδι και εγω, το 1150GS on-off δεν ειναι?
Ε λοιπον, φορτωμενο, τουμπανιασμενο και με 23εκ διαδρομη αναρτησεων, πηγαινε 215 (τζι-πι-ες) και ησαν τρεεεεεεεενο.
el patron
30/03/2010, 21:55
Τeneres εισαι λαθος:wacko:
Operater
30/03/2010, 21:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από filipp0s
παντως με το φουντουρο πιτα φορτωμενος με αλουμινενιες και topcase δικαβαλος, 140-150 σταθερα και για πολλα χιλιομετρα πηγαινες ανετα. Α και δεν εκαιγε και σταγονα λαδι για μονοκυλινδρο. :wave2:
+650 (από εμπειρία ιταλικού funduro :lol: )
Georgaras
30/03/2010, 22:21
με το vstromακι μου, πάω 200 με το ένα χέρι, και με το άλλο κάνω τσιγάρο. :smokin:
Υ.Γ πάντα φορτωμένο και με (τζι-πι-ες) μετρημένη η ταχύτητα ε ... Μην ξεχνιόμαστε κιόλας και αρχίσετε να λέτε ότι κλέβει το κοντέρ κάτι 12% και άλλες τέτοιες π@π@ριες..:bigcry:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Georgaras
με το vstromακι μου, πάω 200 με το ένα χέρι, και με το άλλο κάνω τσιγάρο. :smokin:
Υ.Γ πάντα φορτωμένο και με (τζι-πι-ες) μετρημένη η ταχύτητα ε ... Μην ξεχνιόμαστε κιόλας και αρχίσετε να λέτε ότι κλέβει το κοντέρ κάτι 12% και άλλες τέτοιες π@π@ριες..:bigcry:
Στριφτό να υποθέσουμε και το έστριψες ξύνοντας με 200+ στην Υλίκη....
road spirit
30/03/2010, 22:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
:evil: τι ρε? :smokin:
μη πεις για το ψευτοκάπακο κεφαλής και τη φλάντζα, δεν έχει σχέση
Georgaras
30/03/2010, 22:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από sniper
Στριφτό να υποθέσουμε και το έστριψες ξύνοντας με 200+ στην Υλίκη....
Και το άναψα με σπίθα, Καθώς εγερνα και εξυνα την άσφαλτο με το σκουλαρίκι... Παντα με 200 μετρημένα με (τζι πι ες), και χωρίς απόκλιση στο κοντέρ 12%
:eyepop: Μπραβο ταχυτητες θα το δωσω το KLE μανα τα αλλα πανε καλυτερα...
165 εως 170 κοντερισια με απνοια και παλευα για να πηγαινει ισια (μην πει κανεναν οτι ειναι στραβω δεν εχει πεσει ποτε) Ταχυτητα που μπορει να κρατησει σταθερη ειναι τα 140 κοντερισια με αρκετα κουνηματα αλλα τα παει ακομα και φορτωμενο.:wave2:
Ρε πστμ τι γίνεται …???
Μηχανάκια ΟΝ- ΟΦΦ μονοκυλινδρα 40-45 ιππων και πάνε 170 ΧΑΛΑΡΑ σε ταξίδι ….
Μηχανάκια ΟΝ-ΟΦΦ δικύλινδρα 70 ίππων και πάνε 200+ σε στροφιλικι….. στις ευθείες 250 τρώγοντας συναγρίδα με μαχαιροπίρουνο…(ακαθαριστη)
Πέστε μου ότι τα οδηγάν και αναβάτες πάνω από 1.50 ύψος και πάνω από 45 κιλά βάρος….
οχι τιποτε αλλο , αλλα καποιοι μλκες πανε και παίρνουν SS για να πηγαίνουν γρήγορα… κοροιδα..:p
Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
....
οχι τιποτε αλλο , αλλα καποιοι μλκες πανε και παίρνουν SS για να πηγαίνουν γρήγορα… κοροιδα..:p
Aυτοί πάνε μόνο για καφέ... πόσα να πιάσεις στην θηβών;
Εκτός αν σε λένε Ντέβιλς οπότε είναι σίγουρη η κλήση για υπερβολική ταχύτητα :lol:
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από ggs
[B]Ρε πστμ τι γίνεται …???
Μηχανάκια ΟΝ- ΟΦΦ μονοκυλινδρα 40-45 ιππων και πάνε 170 ΧΑΛΑΡΑ σε ταξίδι ….
Μηχανάκια ΟΝ-ΟΦΦ δικύλινδρα 70 ίππων και πάνε 200+ σε στροφιλικι….. στις ευθείες 250 τρώγοντας συναγρίδα με μαχαιροπίρουνο…(ακαθαριστη)
Πέστε μου ότι τα οδηγάν και αναβάτες πάνω από 1.50 ύψος και πάνω από 45 κιλά βάρος….
Σωστός ο φίλος. Και κάτι άλλο το "χαλαρά" σημαινει οτι το μηχανακι εχει ακόμα πολύ γκάζι για γρήγορες προσπεράσεις. Αλήθεια, όλα αυτά τα μονοκύλινδρα με τους 50-60 ίππους πηγαίνουν 160 "χαλαρά" ?? Εγώ πάντως ταξιδεύω με περίπου το 75% των στροφών πριν το κόκκινο ήτοι περίπου 160, και γενικά προσπαθώ να μην το περνάω.
SeNNinhA
31/03/2010, 15:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από zezes
..... Και κάτι άλλο το "χαλαρά" σημαινει οτι το μηχανακι εχει ακόμα πολύ γκάζι για γρήγορες προσπεράσεις. Αλήθεια, όλα αυτά τα μονοκύλινδρα με τους 50-60 ίππους πηγαίνουν 160 "χαλαρά" ?? Εγώ πάντως ταξιδεύω με περίπου το 75% των στροφών πριν το κόκκινο ήτοι περίπου 160, και γενικά προσπαθώ να μην το περνάω. [/B]
Το "ΧΑΛΑΡΑ" σημαίνει αυτό που ακούγεται.
- Σημαίνει ότι τα έχεις αυτά τα χιλιόμετρα χωρίς να περιμένεις
- Σημαίνει ότι μπορείς να τα διατηρήσεις αυτά τα χιλιόμετρα και όχι να πέφτουν στο πρώτο φύσημα του ανέμου πχ.
- Σημαίνει ότι δεν κοπανιέσαι από τον αέρα
- Σημαίνει ότι δεν πας με την ταυτότητα στο στόμα
- Σημαίνει ότι η μηχανή πατάει καλά και έχει καλή οδική συμπεριφορά
- Σημαίνει ότι δεν σε κουράζει
Σημαίνουν πολλά, αλλά ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ότι πας με το 50-60-70% των στροφών ή όσο άλλο νομίζεις εσύ.
Θες να σου φέρω κι άλλο παράδειγμα? Πάρε ένα παλιό BMW 1100GS με 74 ίππους (τροχό), 250 κιλά και τελική 200χλμ/ω.
Εσύ τι πιστεύεις? Στα 185-190χλμ/ω δεν θα είσαι χαλαρά? Θα παλεύεις? Δεν θα ευχαριστιέσαι το ταξίδι?
Επειδή το έχω οδηγήσει σου λέω ότι είσαι μια χαρά. Και μάλιστα επειδή έχω οδηγήσει και το πιο παλιό R100GS με τελική τα 180 (πραγματικά) σου λέω ότι ακόμη και κοντά στην τελική του ήσουν μια χαρά.
Δεν λέω ότι έχεις περιθώρια σε προσπεράσματα οχημάτων που κινούνται με παρόμοια ταχύτητα αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ταξιδεύεις ΧΑΛΑΡΑ.
Έχεις ταξιδέψει ποτέ με BMW 1150RT? Είσαι με 200 στο κοντέρ και ακούς ραδιόφωνο (όχι πολύ καλά) και καπνίζεις και τσιγάρο (μιας και δεν σε χτυπάει αέρας από πουθενά. Εαν αυτό δεν είναι άνεση ποιο είναι. Τα άλογα και οι τελικές δεν ορίζουν την άνεση.
Μιλάω για BMW γιατί τα έχω καβαλήσει αλλά ισχύει για όλα τα αντίστοιχα.
Οσον αφορά τα χιλιόμετρα ταξιδιού, η ίδια η BMW έδινε για τα F650GS τα μονοκύλινδρα ότι εγγυάται την απροβλημάτιστη λειτουργία τους σε ρυθμούς ταξιδιού με 6500-7000σαλ (με κόκκινο στις 7500).
Όσο για νέο δικύλινδρο της BMW με 800cc και 85 ονομαστικούς ίππους λες να έχει κάποιο πρόβλημα με 200άρες στις εθνικές? Τον ίδιο κινητήρα φοράνε και τα street F800s/st. Και αυτά έχουν πρόβλημα? Εδώ 200άρες πιάνουν ακόμη τα παμπάλαια πια Africa Twin 750 που είναι και σχεδιάσης 1990 (20 χρόνια πριν) και αρκετά πιο βαριά.
Το Vstrom πιστεύεις ότι έχει κάποιο πρόβλημα στα 160? Χασμουριέται ακόμη εκεί.
Τα έχεις λίγο μπερδέψει.
:wave2: :wave2: :wave2:
kiloMeater
31/03/2010, 15:35
η βεφα στα 160 οριακα δεν εχει ανοίξει καν το Vtech... αμα δεν κοιτάς και το κοντέρ, μα πας με 100 μα πας με 160 δεν εχει καμια διαφορά...
κάπου εχουμε μπερδέψει λιγο τις έννοιες... ακου "χαλαρά" !!!:confused: :confused:
pantheman
31/03/2010, 20:14
εννοειται οτι καπου μπερδευομαστε μονοι μας με τις εννοιες ...
ειναι και αυτος ο γραπτος λογος βλεπεις....
καποιοι οριζουν το χαλαρα, οτι το μηχανακι εφτασε σχετικα ανετα μεχρι αυτα τα χλμ,και δεν κοπαναει στο πρωτο μπιστο του τελειου οδικου μας δικτυου (ελα ρε μη γελατε).......Σωστο
Καποιοι αλλοι εχουν στο νου τους οτι χαλαρα σημαινει οτι εχεις καβατζα καμμια 30αρα-40αρα χλμ μεχρι να κρεμασει.....και αυτο Σωστο:sun:
argirisf800gs
05/07/2010, 10:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Το "ΧΑΛΑΡΑ" σημαίνει αυτό που ακούγεται.
- Σημαίνει ότι τα έχεις αυτά τα χιλιόμετρα χωρίς να περιμένεις
- Σημαίνει ότι μπορείς να τα διατηρήσεις αυτά τα χιλιόμετρα και όχι να πέφτουν στο πρώτο φύσημα του ανέμου πχ.
- Σημαίνει ότι δεν κοπανιέσαι από τον αέρα
- Σημαίνει ότι δεν πας με την ταυτότητα στο στόμα
- Σημαίνει ότι η μηχανή πατάει καλά και έχει καλή οδική συμπεριφορά
- Σημαίνει ότι δεν σε κουράζει
Σημαίνουν πολλά, αλλά ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ότι πας με το 50-60-70% των στροφών ή όσο άλλο νομίζεις εσύ.
Θες να σου φέρω κι άλλο παράδειγμα? Πάρε ένα παλιό BMW 1100GS με 74 ίππους (τροχό), 250 κιλά και τελική 200χλμ/ω.
Εσύ τι πιστεύεις? Στα 185-190χλμ/ω δεν θα είσαι χαλαρά? Θα παλεύεις? Δεν θα ευχαριστιέσαι το ταξίδι?
Επειδή το έχω οδηγήσει σου λέω ότι είσαι μια χαρά. Και μάλιστα επειδή έχω οδηγήσει και το πιο παλιό R100GS με τελική τα 180 (πραγματικά) σου λέω ότι ακόμη και κοντά στην τελική του ήσουν μια χαρά.
Δεν λέω ότι έχεις περιθώρια σε προσπεράσματα οχημάτων που κινούνται με παρόμοια ταχύτητα αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι δεν ταξιδεύεις ΧΑΛΑΡΑ.
Έχεις ταξιδέψει ποτέ με BMW 1150RT? Είσαι με 200 στο κοντέρ και ακούς ραδιόφωνο (όχι πολύ καλά) και καπνίζεις και τσιγάρο (μιας και δεν σε χτυπάει αέρας από πουθενά. Εαν αυτό δεν είναι άνεση ποιο είναι. Τα άλογα και οι τελικές δεν ορίζουν την άνεση.
Μιλάω για BMW γιατί τα έχω καβαλήσει αλλά ισχύει για όλα τα αντίστοιχα.
Οσον αφορά τα χιλιόμετρα ταξιδιού, η ίδια η BMW έδινε για τα F650GS τα μονοκύλινδρα ότι εγγυάται την απροβλημάτιστη λειτουργία τους σε ρυθμούς ταξιδιού με 6500-7000σαλ (με κόκκινο στις 7500).
Όσο για νέο δικύλινδρο της BMW με 800cc και 85 ονομαστικούς ίππους λες να έχει κάποιο πρόβλημα με 200άρες στις εθνικές? Τον ίδιο κινητήρα φοράνε και τα street F800s/st. Και αυτά έχουν πρόβλημα? Εδώ 200άρες πιάνουν ακόμη τα παμπάλαια πια Africa Twin 750 που είναι και σχεδιάσης 1990 (20 χρόνια πριν) και αρκετά πιο βαριά.
Το Vstrom πιστεύεις ότι έχει κάποιο πρόβλημα στα 160? Χασμουριέται ακόμη εκεί.
Τα έχεις λίγο μπερδέψει.
filarako exeis apolito dikaio exw to 800 gs kai to exw kanei 5000km einai akrivos opos ta les ta3idevw me 160 poli xalara se fasi pou kontevei na me parei o ypnos kai kapou kapou gia na mhn varieme travao kai kamia 200ara gia na ksipnao ligo ki opoios leei alla pragmata malon den exei odigisi to singekrimeno mixanaki kai apla ipotheseis kanei.... eime neos sto forum.... efxaristo poli
:wave2: :wave2: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Δες το καινούργιο Multistrata 1200 με 150 ίππους και στήσιμο πιο χωμάτινο από το Vstrom.
Ποια V-strom;;;
Τα DRZ για πρωινό τα έχει.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.