PDA

View Full Version : Motorbikes & women..



Σελίδες : [1] 2

xranna
15/06/2005, 22:32
Καλησπέρα,
Εδώ και καιρό σκεφτόμουν να βγάλω δίπλωμα για αμάξι.. ώσπου μου μπήκε το μικρόβιο της μηχανής. Το αμάξι ποτέ δε με ενθουσίαζε.. και η ιδέα της μηχανής φαίνετε ο,τι καλύτερο ,για μένα τουλάχιστον!!
Το θέμα είναι ότι πολύ γνωστοί μου με έχουν αποθαρρύνει , με τη λογική ότι είναι αδύνατον να ξεκινήσει μια γυναίκα κατευθείαν με μια μεγάλη μηχανή (Σκέφτομαι τη honda cbr 125) , και ότι πρέπει πρώτα να ξεκινήσω με κάτι σε στυλ παπάκι 50αρι και μετά βλέπουμε...
Είναι εύκολo κάποια χωρίς μεγάλη σωματική δύναμη να μπορέσει να μάθει σε μια τέτοια μηχανή; Υπάρχει κάποια άλλη μηχανή σε αυτό το στυλ, σε αυτά τα χρήματα , να μου προτείνετε? Αν είναι πιο χαμηλή ακόμα καλύτερα.. Υπάρχει τίποτα σε αυτόματο σε αυτό το στυλ? Γενικώς είμαι άσχετη.. και ναι μεν θελω κάτι εύκολο στην οδήγηση, αλλά έχω κολλήσει και με το styl της honda cbr.
Τέλος, άκουσα ότι για το δίπλωμα χρειάζονται 20 πρακτικά και 30 θεωρητικά... τα πρακτικά συνήθως σε τι μηχανή γίνονται; (αν έχετε να προτείνετε κάποιο υπομονετικο δάσκαλο στο κέντρο Αθήνας, ακόμα καλύτερα..!!)
Ευχαριστώ

AFTER
15/06/2005, 22:39
Εγω θα σου πω μονο οτι γενικα θεωσω πιο ικανη μια γυναικα που οδηγαει μηχανακι/μοτοσυκλετα,και φυσικα δεν εννοω την κυρατσα που παιρνει το χιλιοτρακαρισμενο παπι για να παρει τα ψωνια απο την λαικη...

Κοιτα το cbr125 ειναι αρκετα ελαφρυ(δεν ξερω και το σωματοτυπο σου),αλλα θα σε δυσκολεψει μαλλον αρχικα ο συμπλεκτης και ισως σε τρομαξει(ισως) το γκαζι που εχει για την απειρια σου!

Θα σου προτινα να ξεκινησεις με καποιο παπι 100 ή με καποιο scooter τετραχρονο 125,που και ''σχολεια'' ειναι και ευκολα μεταπωλουνται!
Αλλωστε δεν χρειαζεται να το κρατησεις και χρονια για να παρεις τα ''μαθηματα'' σου!

Βεβαια δοκιμασε να οδηγησεις και με συμπλεκτη και αν βρισκεις τον εαυτο σου ανετα πανω σε αυτο,τοτε...καλοριζικο :wave2:

sonic22
15/06/2005, 22:42
οχι παντος καλυτερα να ξεκινησεισ με μικρη μηχανη παρα με παπι...