Σύνδεση

View Full Version : Κλίση τιμονιού



fonzareli
09/04/2010, 17:39
Εχω το "αδελφό" μοντέλο xj6.

Λόγω μικρής εμπειρίας των ιδιοκτητών xj6 ρωτάω καλύτερα εδώ που είστε πιο έμπειροι! (μιάς και το τιμόνι της fazer έχει τον ίδιο τρόπο ρύθμισης):

υπάρχει μιά μικρή κουκίδα-γουβίτσα σαν να έχουν κάνει ένα μικρό σημάδι στο τιμόνι από κατασκευής.
Ενα τέτοιο σημάδι είδα ακριβώς στη βάση του δεξιά καθρέπτη κάτω από το δοχείο του φρένου. Ευθυγραμμισμένο με το κενό που υπάρχει στη βάση του καθρέπτη.

Αλλο ένα είδα στο κάτω μέρος του τιμονιού και βρήκα σε ένα service manual από fazer ότι πρέπει να ευθυγραμμίζεται ακριβώς με το πάνω μέρος της κάτω βάσης του τιμονιού. Δείτε συνημμένη φωτο. Εμένα είναι ανάποδα. Η κουκίδα πέφτει στο πίσω μέρος της βάσης στην πάνω γωνία.

Το θέμα είναι ότι εμένα με βολεύει να εχει αρκετά μεγαλύτερη κλιση προς τα μένα. Είναι άραγε σημαντικό να κρατήσω την κλίση που προτείνει το εγχειρίδιο; Μήπως είναι επικίνδυνο να αλλάζω την κλίση; Μήπως χαλάω κάτι στη γεωμετρία και μου κάνει τιποτα κουλά;
Ξέρετε δηάδή αν είναι απόλυτα δεσμευτικό να κρατάμε την κλίση που ορίζει ο κατασκευαστής;


194788

kawazoyras
09/04/2010, 18:12
ηρέμιςε δεν έγινε κ τίποτα αν σε βολεύει γιατί να το αλλάξεις;

fonzareli
09/04/2010, 18:23
Mε βολεύει με κλίση προς τα μένα. Προβληματίζομαι διότι με αυτή την κλίση το σημάδι πέφτει εντελώς εκτός αυτών που γράφει το service manual!

Αν ήταν ΟΚ με ότι κλίση μας βολεύει, δεν θα έπρεπε να αφήνουν ελέυθερο το πως θα το τοποθετήσουμε; Γιατί βάζουν το σημάδι;

fonzareli
12/04/2010, 12:12
Μου φαίνεται βρήκα μόνος μου την απάντηση...

Δίνουν ως σωστή τη θέση εκείνη που το σωληνάκι των υγρών του μπροστά φρένου φεύγει προς τα κάτω κάθετα χωρίς γωνίες.

Αν το τιμόνι γύρει προς τον οδηγό θα πρέπει και η μανέτα φρένου και το δοχείο φυσικά να πάρουν αντίστοιχη κλίση προς τα κάτω διότι αλλιώς σηκώνονται πολύ ψηλά. Ομως τότε το σωληνακι του φρένου κάνει γωνία και δεν ξέρω αν αυτό πειράζει...

*Νόμιζα ότι το θέμα είναι απλό και όλοι το ξέρουν. Εντυπωσιακό που δεν υπάρχουν πολλές απαντήσεις!

kawazoyras
12/04/2010, 22:23
δε νομίζω να υπάρχει πρόβλημα με τη μανέτα κ το δοχείο υγρων, γυρνάς το τιμόνι κ ανάλογα τη μανέτα, όσο για τα σημάδια είναι τού εργοστασίου για να τα σφίγγουν χωρίς να κοιτάνε την ευθεία στο κάθε τιμόνι κ μηχανή κ νά ναι όλα ίδια. όσο γιά τη γωνία του σωληνάκι (μαρκούτσι) το ξεσφίγγεις κ το φέρνεις όπου βολεύει χωρίς να κάνει γωνία...... αυτά ;) ;)

fonzareli
13/04/2010, 19:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από kawazoyras
δε νομίζω να υπάρχει πρόβλημα με τη μανέτα κ το δοχείο υγρων, γυρνάς το τιμόνι κ ανάλογα τη μανέτα, όσο για τα σημάδια είναι τού εργοστασίου για να τα σφίγγουν χωρίς να κοιτάνε την ευθεία στο κάθε τιμόνι κ μηχανή κ νά ναι όλα ίδια. όσο γιά τη γωνία του σωληνάκι (μαρκούτσι) το ξεσφίγγεις κ το φέρνεις όπου βολεύει χωρίς να κάνει γωνία...... αυτά ;) ;)

OK. Ευχαριστώ!

Αν το μαρκούτσι το φέρω εκεί που δεν θα κάνει γωνία, τότε θα πάψει να βρίσκει σε μια "κόντρα" προεξοχή που έχει το δοχείο των υγρών. Πειράζει; ή το έχει έτσι μόνο για κόντρα στο σφίξιμο οπότε μπορώ να το σφίξω και κρατώντας κόντρα κάπως αλλιώς;


195312

kawazoyras
13/04/2010, 22:07
το έχει για οδηγό κ κόντρα, τώρα για να το φέρεις εκεί πού θέλεις αν το χαλαρώσεις τόσο πολύ ώστε να (πηδήξει) τη κόντρα θα φύγουν τα υγρά οπότε θέλει συμπλήρωμα κ εξαέρωση μετά......
πάς γιά άλλα.... αν το δουλεύεις έτσι κ σε βολεύει όπως είναι μή μπαίνεις σε περιπέτειες εκτός κ αν το κατέχεις το άθλημα κ το καταφέρεις.....

Υσ: επειδή δουλεύω απόγευμα γι αυτό κ απαντώ κάπως αργά.

fonzareli
13/04/2010, 22:56
ελάχιστα προς τα πίσω πρέπει να το φέρω (αντίθετα από εκεί που είναι η κόντρα)

Οπότε αρκεί μάλλον να το ξεσφίξω ελάχιστα και να το στρίψω λίγο προς τα πίσω.

kawazoyras
14/04/2010, 07:39
ναι λιγο ξέσφιγμα κ το φέρνεις όπου θέλεις.

καλού-κακού μετά παίξε τη μανέτα πάτησε αρκτές φορές (10) κ τσεκάρισε την αίσθηση σπρώξε τη μηχανή κ πάτα το να φρενάρει.... είσαι οκ!:a013: