Σύνδεση

View Full Version : Βοηθεια στην Επιλογη ..



garfs
11/04/2010, 09:57
Την καλημερα μου σε ολα τα μελη του forum !!!

Θα ηθελα τη βοηθεια - γνωμη σας για την επιλογη moto για τα πρωτα μου βηματα στο χωρο....
Οφειλω να πω οτι η σχεση μου με τις μηχανες ειχε σταματησει εδω και αρκετα χρονια (τουλαχιστον 20).

Αποφασισα ομως να προχωρησω στην αγορα μιας μηχανης τοσο για της καθημερινες μου αναγκες στην Αθηνα , οσο και για μικρες βολτες γυρω απο αυτην τουλαχιστον σε πρωτη φαση.

Εχω διπλωμα οδηγησης μηχανης.

Κανοντας μια ερευνα αγορας σκεφτομαι να κοιταξω στην κατηγορια on off.

Τα χαρακτηριστικα που πιστευω οτι πρεπει να εχει η μηχανη ειναι :
Ευχρηστια κυρια μεσα στην πολη,
Ομαλη λειτουργια
Καλη δικη συμεριφορα - φρενα
Αξιοπιστια
και βεβαια να μπορει να οδηγηθει ευκολα απο καποιον με το σωματοτυπο μου (ειμαι 49 ετων με υψος 1.80).

Σας ευχαριστω εκ των προτερων

Υ.Γ. Δεν μου αρεσουν τα σκουτερ και τα παπια

zolotas
11/04/2010, 09:58
παρε ενα στρωμα .......:beer:

garfs
11/04/2010, 10:01
Στρωμα=Suzuki vstrom 650?
:lol:

garfs
11/04/2010, 10:04
Μου αρεσει αλλα δεν φαινεται κοματακι ογκωδης ?
Το εισπρατεις αυτο στη κινηση στην πολη?

nightstalker
11/04/2010, 10:17
versys kalitera me abs

CIRUS
11/04/2010, 10:20
Καλημέρα φίλε μου, σου προτείνω να κοιτάξεις ένα

yamaha xj6 diversion

είναι ευκολοδήγητο σαν παπί μέσα στην κίνηση έχει και fering για εξορμήσεις εκτός πόλης, χαμηλή κατανάλωση, χαμηλή τιμή, τραβάει από χαμηλές στροφές

γενικά τα κάνει όλα και συμφέρει για ρίξτου μια ματιά, επίσης θα σου πρότεινα

hond cbf 600, kawasaki er6-f :wave2:

Υ.Γ. ουπς τώρα είδα το on-off, σε αυτήν την περίπτωση το kawasaki versys θα σου πρότεινα

Dennis-
11/04/2010, 10:24
Δες και το Fazer ! Απλα με το strom θα πηγαίνεις και το ταξιδάκι στην γη του πυρός αμα θελεις :wave2:

Αλλα μιας που επελεξες την On - Off κατηγορια κανε μια βολτα σε αντιπροσωπείες δες BMW f 650 gs , v- storm , transalp 700 Κτλ. οτι σου αρέσει εσενα πιο πολυ παρτο ! Αν δεν δεις απο κοντα την μηχανη που προκειτε να αγορασεις θα τυραννιέσαι αιώνια :lol:

Οποτε δες απο το internet Πια μοντελα σου γυαλιζουν στο ματι, πηγενε δες τα απο κοντα και παρε την αποφαση σου !

ΥΓ. κοιτα και εξοπλισμο ταυτοχρονα τα 20 ετων κρανοι ειναι λιγο κιτς ! χαχα (χιουμορ) :beer:

koulis19
11/04/2010, 12:22
KAWASAKI VERSYS.:beer: :beer:

lostmember
11/04/2010, 12:39
το strom δε κανει για τη δουλεια που το θελεις (το εχω ειναι για ταξιδια με συνεπιβατη πολυ καλο κι αντιστοιχα οικονομικο) επειδη καταλαβαινω οτι το θες για μειωση κοστους-χρονου μετακινησεων
παρε ενα 250αρι on off με καλες αναρτησεις για τις λακουβες που ολο κι μεγαλωνουν πολλαπλασιαζομενες (δεν εισαι πιτσιρικας κι αφου εχεις εικοσι χρονια να οδηγησεις, κοιτα να ειναι ειναι ανετο)
αν θες πολυ πιο πολυ μετακινηση στην πολη ΚΑΙ ΧΕΙΜΩΝΑ κοιτα για και για scooter με τα αντιστοιχα βασικα χαρακτηριστικα(μην εισαι απολυτος
οδηγησε οποσδηποτε τα υποψηφια σε συνθηκες που θα τα χρησιμοποιησεις

lostmember
11/04/2010, 12:48
και μην πας σε πολλα κυβικα τουλαχιστον πριν απο κανα χρονο οδηγησης στη ζουγκλα
η οδηγηση στην πολη σε συνθηκες αγχους κι μποτιλιαρισματος ειναι τελειως διαφορετικη με διτροχο

απαιτει προβλεψη που ερχεται μονο με την εμπειρια

SVX
11/04/2010, 12:53
versys +Abs :a013:

η Yamaha MT-03 :smokin:

ziggΥ
11/04/2010, 14:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από SVX
Yamaha MT-03 :smokin:
+:beer: :beer:

:smokin:

garfs
11/04/2010, 16:00
Ευχαριστω πολυ...
Παντως και γω ξεκινησα για πιο χαμηλα κυβικα, διαπιστωσα ομως πως υπαρχει ενα χασμα μεταξυ 250 και 600...

Για το φιλο που μιλησε για BMW gs650.. δεν ξερω αν τα καινουργια ειναι διαφορετικα αλλα οδηγησα πριν μερες ενα 10ετιας περιπου και οι κραδασμοι του μοτερ με αφησαν αναυδο.:eyepop: ...Απαραδεκτο μοτερ ή γερασα εγω ....:eek:

Το vesys πηγα και το ειδα εχθες φαινεται πιο μανιτζεβελο απο VSTROM ειναι αληθεια....

Ειναι αξιοπιστο?

MikeG
11/04/2010, 16:03
Μεταφερόμαστε στη κατηγορία "Μοντέλα".

Επίσης για το BMW F650GS έχει από τα πιο αξιόπιστα μοτέρ που έχουν κυκλοφορήσει. Είναι πολύ αξιόπιστη μοτοσυκλέτα.
Επίσης κάνε μια αναζήτηση στη κατηγορία "Μοντέλα" & θα βρεις πολλά σχετικά με το δικό σου θέματα.

Welcome.

vthn
11/04/2010, 16:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από garfs

Για το φιλο που μιλησε για BMW gs650.. δεν ξερω αν τα καινουργια ειναι διαφορετικα αλλα οδηγησα πριν μερες ενα 10ετιας περιπου και οι κραδασμοι του μοτερ με αφησαν αναυδο.:eyepop: ...Απαραδεκτο μοτερ ή γερασα εγω ....:eek:


έχω του 07. Λιγότεροι κραδασμοί από το 200ρι που είχα πριν και από το ΧΤ 600 φίλου. Δεν ξέρω για τα πιο παλιά αλλά εμένα μου φαίνεται καλό σε αυτόν τον τομέα..

BLACKGAS
11/04/2010, 17:20
Αν επιμένεις οπωσδήποτε για μοτοσυκλέτα, ψάξε για ένα μεταχειρισμένο ΧΤ600 ή Τransalp!
Αλλά δες οπωσδήποτε και ένα μεγάλο σκούτερ και τα ξαναλέμε! Νομίζω ότι θα αλλάξεις γνώμη:)
Welcome back

garfs
11/04/2010, 18:47
δηλαδη προτεινετε και τη συγκεκριμενη μηχανη (gs 650)?
Την θεωρειτε καλυτερη απο transalp , XT, versys, και vstrom για τη χρηση που θελω?

garfs
11/04/2010, 18:56
διαβασα στις προδιαγραφες της bmw οτι θελει super αμολυβδη... ισχυει μονο για αυτη ή και για τα αλλα μοντελα,
οποτε με τη χρηση της απλης εχεις και πτωση της ιπποδυναμης ή και μπερδεματα στη λειτουργια ή πειρακια?

garfs
11/04/2010, 18:57
Συγνωμη για τις απανωτες ερωτησεις, αλλα λογω ασχετοσυνης προσπαθω να βαλω τα πραγματα σε μια σειρα ....

AUFGEBRACHT
11/04/2010, 18:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από garfs
διαβασα στις προδιαγραφες της bmw οτι θελει super αμολυβδη... ισχυει μονο για αυτη ή και για τα αλλα μοντελα,
οποτε με τη χρηση της απλης εχεις και πτωση της ιπποδυναμης?

Για ποια 650GS μιλάς,τη μονοκύλινδρη ή τη δικύλινδρη;(άτιμο γερμανικό μάρκετινγκ) Η μονοκύλινδρη απαγορεύεται αυστηρά δια ροπάλου η super αμόλυβδη,μόνο απλή!!!!!

koulis19
11/04/2010, 19:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από garfs
διαβασα στις προδιαγραφες της bmw οτι θελει super αμολυβδη... ισχυει μονο για αυτη ή και για τα αλλα μοντελα,
οποτε με τη χρηση της απλης εχεις και πτωση της ιπποδυναμης ή και μπερδεματα στη λειτουργια ή πειρακια? Αναφερει οτι θελει 95 οκτανιων και πανω.Αρα σε αυτο τον τομεα δεν υπαρχει προβλημα.:beer:

AUFGEBRACHT
11/04/2010, 19:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από garfs
δηλαδη προτεινετε και τη συγκεκριμενη μηχανη (gs 650)?
Την θεωρειτε καλυτερη απο transalp , XT, versys, και vstrom για τη χρηση που θελω?

Για τη χρήση που αναφέρεις η GS υπερτερεί του VStrom σε φρένα,χρηστικότητα,κίνηση σε αστικό περιβάλλον,οικονομία καυσίμου, του ΧΤ σε ποιότητα κατασκευής και τουριστική χρήση,του transalp σε οικονομία...για το Versys δε γνωρίζω.

AUFGEBRACHT
11/04/2010, 19:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από koulis19
Αναφερει οτι θελει 95 οκτανιων και πανω.Αρα σε αυτο τον τομεα δεν υπαρχει προβλημα.:beer:

Έχω τη μονοκύλινδρη 650, ρώτησα εξαρχής ποια εννοεί, η μονοκύλινδρη λοιπόν το λέω πάλι,ΜΟΝΟ απλή αμόλυβδη!!!!!!

garfs
12/04/2010, 12:38
Mαλιστα......αρα λετε οτι γενικα θα μου ταιριαξει καλυτερα....
εχω δει καποια μτχ GS με abs σε ενδιαφερουσες τιμες ...πρεπει να προσεξω κατι?

AUFGEBRACHT
12/04/2010, 21:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από garfs
Mαλιστα......αρα λετε οτι γενικα θα μου ταιριαξει καλυτερα....
εχω δει καποια μτχ GS με abs σε ενδιαφερουσες τιμες ...πρεπει να προσεξω κατι?

Από μηχανή ο αειθαλής Rotax μην τον φοβάσει καθόλου,σκυλί!!! Προτίμησε το δίμπουζο μοντέλο από το και μετά, στα πρώτα μοντέλα υπήρχαν κάποια παιδικά προβλήματα που στα επόμενα μοντέλα λύθηκαν,με κυριότερο τον ανορθωτή και το κόψιμο κάποιων καλωδιώσεων στο τιμόνι...Το ξανατονίζω,αυτά τα προβλήματα στα πρώτα μοντέλα υπήρχαν.Επίσης το δίμπουζο μοντέλο έχει λίίίίγο περισσότερους ίππους αλλά το βασικότερη αυξημένη οικονομία καυσίμου.Εμένα με ένα γέμισμα με μέση ταχύτητα σε ταξίδι τα 120 και μου έβγαλε 390χλμ μέχρι να ανάψει η ρεζέρβα.