View Full Version : το brosακι μου!
τωρα το ειδα,πολυ καλη δουλεια.μπραβο φιλε.εισαι μερακλης...:beer:
Απίστευτο οδηπορικό!
Θέλω εντυπώσεις από κινητήρα, κλιπονς και στρίψιμο μηχανής (ελπίζω να το "πηγαίνεις" το μηχανάκι!)
GiannisBlessed
30/04/2010, 16:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από Toumpas
Απίστευτο οδηπορικό!
Θέλω εντυπώσεις από κινητήρα, κλιπονς και στρίψιμο μηχανής (ελπίζω να το "πηγαίνεις" το μηχανάκι!)
σ'ευχαριστω:D
για το μοτερ θα ξερω και εγω οταν ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ το τελειωσω:cry:
παντως περιμενω το λιγοτερο 55-60 τροχο απο τα 45.:smilea:
τωρα τα κλιπ ον ειναι ΠΟΛΥ πιο πολεμικα απο πριν.
το βαρος ομως πεφτει στα χερια και το ρεζερβουαρ δεν ειναι σχεδιασμενο για τετοια χρηση ωστε να μπορεις να στηριχτεις με τα ποδια.
ομως το μεγαλυτερο διαστημα που εχω κανει πανω στην σελλα ηταν κανα 4ωρο.και δεν κουραστηκα και παρα πολυ...
(ειμαι και πολυ νεος ισως γι'αυτο.:smokin: )
επισης επιδη το βαρος παει πιο μπροστα και χαμιλωνει και η αναρτηση τα παντιλικια ακομα και με τριτη για το 400ρι ειναι ευκολη υποθεση.
τωρα για το στριψημο τι να σου πω?
ειμαι λιγο χεστης:blush:
να και μια-δυο φωτο απο το ταξιδακι για το νησι.
196469
GiannisBlessed
30/04/2010, 16:07
και μια ακομα...
(πριν απο την τουμπα...):(
196470
GiannisBlessed
30/04/2010, 16:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από matas
respect φιλε συνεχισε ετσι :)
μακαρι να ηξερα λιγα πραγματα και εγω για να κανω ενα γενικο στο ΑΧ μου
αα...
matas
κοιτα εδω (http://ax1rebuild.net23.net/)
πολυ καλο rebuild:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
...τα παντιλικια ακομα και με τριτη για το 400ρι ειναι ευκολη υποθεση.
εμ τα παντηλίκια στο βρεγμένο... οδηγούν:
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
...(πριν απο την τουμπα...)
:D
GiannisBlessed
08/05/2010, 13:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
εμ τα παντηλίκια στο βρεγμένο... οδηγούν:
:D
οδηγουν στην αφαιρεση του παλιου,σκουριασμενου και στραβου υποπαλισιου και στην τοποθετηση καινουριου βαμενο μαυρο...:D
το ρεζερβουαρ ΕΥΤΥΧΩΣ δεν επαθε ΤΠΤ.
μιλαμε ΤΠΤ!!:beer:
κοιταξτε που σταματησε το κλιπ ον!!:eyepop:
197241
GiannisBlessed
08/05/2010, 13:39
τα ανταλακτικα ηρθαν απο αθηνα(θενκσ νταντ)
197242
GiannisBlessed
08/05/2010, 13:41
και ξεκινησε η δουλεια!!
η ζημια
197243
GiannisBlessed
08/05/2010, 13:43
απο πισω:mad:
197245
GiannisBlessed
08/05/2010, 13:47
το κλιπ ον
197246
GiannisBlessed
08/05/2010, 13:49
:D
197247
GiannisBlessed
08/05/2010, 13:54
η ταπα απο το καπακι...:eyepop:
την εβγαλα με το αμμεσως μικροτερο νουμερο αλεν!
197248
Πόσο κωλόφαρδος είσαι με το ντεπόζιτο;; Πόσο πολύ όμως;;; :eyepop:
Προς στιγμήν ψάρωσα από την αντανάκλαση ότι είχε και το ντεπόζιτο χτύπημα παρόλο που μου είχες πει ότι τη γλίτωσε...
Το υποπλαίσιο πως το κατάφερες ρε συ; Είχε φάει και άλλο χτύπημα; Επειδή λες στραβό γι' αυτό ρωτάω. Βάλε και μια φωτογραφία να δούμε το μαύρο... μας τάζεις και μετά μας αφήνεις έτσι...
GiannisBlessed
08/05/2010, 19:49
η μηχανη επεσε με 60-70 κμ στην αριστερη της πλευρα και συρθικε για πολλα μετρα.
δεν ξερω πως στο πεο στραβωσε το υποπλαισιο ειδικα αν υπολογισεις οτι εχει στρβωσει προς τα αριστερα...δλδ αναποδα απο οτι λογικα θα επρεπε:sick:
φωτο δεν εχω βγαλει ακομα...
ειναι και πολυ βρομικη καποια στιγμη θα βγαλω.:beer:
bentouza
09/05/2010, 15:24
ΠΟΛΥ ωραιος!!!!
:wave2:
kriskris
11/05/2010, 08:56
Το είδα το Βροσακι σου την Κυριακη το απογευμα πηγαινοντας προς το λιμανι της Κερκυρας για να φυγω,παρκαρισμενη καπου στο Φαληρακι(δε θυμαμαι ετσι πρεπει να λεγεται εκεινη η περιοχη).
Αν ειχα χρονο θα σταματουσα αλλα το πλοιο δεν περιμενει!
Τα υποπλαισια γινονται,εμεις να'μαστε καλα!!;) :beer:
το αγαπαω αυτο το brosακι...
:look:
:beer:
Ωραιος λεμε!
chr1s_86
11/05/2010, 10:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
οδηγουν στην αφαιρεση του παλιου,σκουριασμενου και στραβου υποπαλισιου και στην τοποθετηση καινουριου βαμενο μαυρο...:D
το ρεζερβουαρ ΕΥΤΥΧΩΣ δεν επαθε ΤΠΤ.
μιλαμε ΤΠΤ!!:beer:
κοιταξτε που σταματησε το κλιπ ον!!:eyepop:
:eek: :eek: Ωπ! πότε έγινε αυτό, δεν το είχα δει.... Δεν έπαθες τίποτα, έτσι;;; :)
Αρχικά δημιουργήθηκε από chr1s_86
:eek: :eek: Ωπ! πότε έγινε αυτό, δεν το είχα δει.... Δεν έπαθες τίποτα, έτσι;;; :)
Μέχρι να παντρευτεί θα γιάνει... :p
Καλά είναι :beer:
GiannisBlessed
11/05/2010, 11:14
ναι εκει μενω.φαληρακι λεγεται...για δεν ειπες τπτ ρε κρις κρις να βρισκομασταν?
αυτη ηταν η 11τη πτωση μου γενικα η 3η απο βλακεια δικια μου καθαρα και 1η με αυτην την μηχανη.παντως οσο ειναι στα χερια μου αυτο το μηχανακι δεν πεθαινει...χαχαχα
ευχαριστω παιδια για τα λογια σας:beer:
σε λιγο καιρο που θα κατεβω αθηνα εχουν να γινουν δουλειες μπολικες...:D
θα ποσταρω!!
kriskris
11/05/2010, 17:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
ναι εκει μενω.φαληρακι λεγεται...για δεν ειπες τπτ ρε κρις κρις να βρισκομασταν?
αυτη ηταν η 11τη πτωση μου γενικα η 3η απο βλακεια δικια μου καθαρα και 1η με αυτην την μηχανη.παντως οσο ειναι στα χερια μου αυτο το μηχανακι δεν πεθαινει...χαχαχα
ευχαριστω παιδια για τα λογια σας:beer:
σε λιγο καιρο που θα κατεβω αθηνα εχουν να γινουν δουλειες μπολικες...:D
θα ποσταρω!!
Ειμαι Γιαννενα και ερχομαι συχνα Κερκυρα,οταν το ξανααποφασισω θα σου πω!Να το χαιρεσαι το Βροσακι σου,απο μακρυα το καταλαβα παντως ρε συ,τα σπαει!!!:beer: :beer:
GiannisBlessed
21/08/2010, 12:59
kai........μετα απο τοοοσοοο καιρο....επιτελους....:D
χαρη στον φιλο μου τον γιαννη(piko)
αυτο το μικρο και διαβολεμενο πραγμα εφτασε στα χερια μου...
207246
GiannisBlessed
21/08/2010, 13:04
αμεσως ξεκινησα δουλεια και το μοτερ σε ελαχιστο χρονο ειχε τελειωσει.:smilea:
καλεσα τον καλο μου φιλο georgio να βαλει ενα χερακι και ξεκινωντας το απογευμα το βραδυ το μοτερ ηταν πανω....
μια απο την φαση της αλλαγης...
207248
GiannisBlessed
21/08/2010, 13:15
το μοτερ πηρε μπροστα 2 μερες αργοτερα καθως η αντλια ενω πριν υποτιθεται δουλευε μια χαρα εβγαλε θεμα με το τσιμουχακι της και εχανε υγρα.τωρα πως το επαθε απο μονη της...:rolleyes: :rolleyes:
για οποιον δεν ξερει οταν συμβει αυτο παει για πεταμα ολοκληρη...
ευτυχως ειχα και αλλες οποτε και το προβλημα λυθηκε.
το μοτερ τωρα λειτουργει...
τι λειτουργει δηλαδη??:D ΠΕΤΑΕΙ!!!:eyepop: :ninja:
ειχα συνηθησει το 400ρι και μου φανηκε αρκετα καλη η βελτιωση...
επισης....το προβλημα με το ρελαντι λυθηκε:p
να πως ειναι σε αυτην την φαση...
το μοτερ.
207249
GiannisBlessed
21/08/2010, 13:22
συναιβει και το εξης περιεργο.
του εχω βαλει το κιτ της factory pro 3.0
ξεκινησα με 150ρια κυρια.
τις βελονες στην δευτερη απο πανω θεση(σχετικα φτωχα)
και 42 pilot(τα μαμα οχι τα 45 της φακτορι).
και 3 βολτες εξω τα βιδακια.
λοιπον.
τα ψηλα του δεν τα εχω τεσταρει ακομα αλλα το πηγα βολτα και γενικα μεχρι τις 4κ μπερδευε.
και καποια στιγμη που ζεσταθηκε πηγαινε ΑΘΛΙΑ.
βγαζω μπουζι και ηταν καταμαυρα!:eek:
για αρχη παω στις 2.5 τα βιδακια και υστερα στις 2
υπηρξε μια μικρη βελτειωση αλλα το προβλημα παρεμενε.
ανοιγω και κατεβαζω τερμα τις βελωνες.
το προβλημα χαθηκε.
ειναι δυνατον?
βλεπω στο hawk gt για κατι 162 και βελωνες στην δευτερη θεση απο ΚΑΤΩ...
κοιταξα και τα μπουζι μετα απο βολτα και πηραν το αυγουστιατικο χρωματακι τους σιγα σιγα...:hypnotize
οριστε και μερικες ακομα φωτο:beer:
207250
GiannisBlessed
21/08/2010, 13:27
το γραναζομα δευτερεβουσας μεταδοσης ηταν 15-45.και εβγαζα 100 στις 6 και 160 στον κοφτη.
τωρα το γραναζομα ειναι 16-45
τα 100 πλεον ειναι στις 5κ
και συντομα θα τοποθετηθει το 43ρι πισω και θα μακρυνει και αλλο.
(για οσους λενε οτι το 400ρι κιβωτιο ειναι πολυ κοντο και δεν θα μπορω να ταξιδεψω κτλ:nono: )
207251
chr1s_86
21/08/2010, 20:37
:a30: :a30: :a30:
:beer: :beer: :beer: :beer: :beer:
αξιος,αντιβαρα στο τιμονακι να βαλεις.το μοτερακι πριν το βαλεις πανω καλο ηταν στα κοματια που χρειαζονταν να το εβαφες με ηλεκτροστατικη.και παλι μπραβο για τη δουλεια και την υπομονη σου.:beer: :beer: :beer:
:beer: :beer: :beer:
και πάει και καλά το ρημάδι... σε άνοιγμα με 5η μου έφυγε... :sad:
Για τα μπερδέματα κλπ θα σου έλεγα να κοιτάξεις προς εξάτμιση μήπως βρεις τίποτα άλλο.
Με τα παραφλού τι έγινε τελικά;
reinmeister
22/08/2010, 09:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
συναιβει και το εξης περιεργο.
του εχω βαλει το κιτ της factory pro 3.0
ξεκινησα με 150ρια κυρια.
τις βελονες στην δευτερη απο πανω θεση(σχετικα φτωχα)
και 42 pilot(τα μαμα οχι τα 45 της φακτορι).
και 3 βολτες εξω τα βιδακια.
λοιπον.
τα ψηλα του δεν τα εχω τεσταρει ακομα αλλα το πηγα βολτα και γενικα μεχρι τις 4κ μπερδευε.
και καποια στιγμη που ζεσταθηκε πηγαινε ΑΘΛΙΑ.
βγαζω μπουζι και ηταν καταμαυρα!:eek:
για αρχη παω στις 2.5 τα βιδακια και υστερα στις 2
υπηρξε μια μικρη βελτειωση αλλα το προβλημα παρεμενε.
ανοιγω και κατεβαζω τερμα τις βελωνες.
το προβλημα χαθηκε.
ειναι δυνατον?
βλεπω στο hawk gt για κατι 162 και βελωνες στην δευτερη θεση απο ΚΑΤΩ...
κοιταξα και τα μπουζι μετα απο βολτα και πηραν το αυγουστιατικο χρωματακι τους σιγα σιγα...:hypnotize
οριστε και μερικες ακομα φωτο:beer:
ωραιος...:beer: :beer: :beer:
κανενα μηχανακι δεν δουλευει το ιδιο με ενα αλλο...κανονας αυτο...ακομη κι αν ειναι εντελως νορμαλ και τα δυο...
πες μου λεπτομερειες για το σετ απ του μοτερ...κυβικα, εκκεντροφοροι,ηλεκτρονικη, ροϊκη κλπ...
GiannisBlessed
22/08/2010, 10:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από lspiros
αξιος,αντιβαρα στο τιμονακι να βαλεις.το μοτερακι πριν το βαλεις πανω καλο ηταν στα κοματια που χρειαζονταν να το εβαφες με ηλεκτροστατικη.και παλι μπραβο για τη δουλεια και την υπομονη σου.:beer: :beer: :beer:
εχεις δικιο για αυτο...
τα οικονομικα μου ομως δεν το επετρεπαν οποτε καλο ειναι και το σπρει.
παντως καποια στιγμη θα κατεβει για να βαφτει.μπας και ξερει κανεις αν μπορει να βαφτει ολοκληρο ετσι απλα η χρειαζεται να γινει κομματακια?
@reinmeister
κυβισμος 697(72mm x 66mm)
λογος συμπιεσης 11:1
εκκεντροφοροι της μαμας του.
ηλεκτρονικη απο το 400ρι(κοφτης στις 10200 και αλλο advance)
βολαν επισης απο το 400 και ελαφρυτερο κατα 400 περιπου γρ.
κιβωτιο απο το 400.
και μια "ροικη" που ουσιαστικα ομαλοποιησα ολα τις ατελειες απο την χυτευση (πχ το χωρισμα αναμεσα στις δυο βαλβιδες στην εισαγωγη τωρα ειναι κοφτερο σε σχεση με πριν που ειναι σαν βραχος)
τα καρμπυρατερ αυτην την στιγμη φορανε 150ρια ζιγκλερ.
η βελονα βρισκεται στην πιο φτωχη θεση της και ειναι απο το κιτ της factory.
το pilot ειναι 42ρι(το μαμα)
και τα βιδακια στις 2 στροφες πλεον.
εχω βαλει χοανες και μια εξατμιση λιγο πιο ελευθερη αλλα και με μεγαλυτερο συνολικο μηκος απο την μαμα.
κοιτωντας τα μπουζι μετα απο βολτα στα χαμηλομεσαια ειναι προς την πλουσια μερια.
τα μπουζια ειναι 9ρια δλδ πιο ψυχρα.
στο παλιο δουλευαν πιο καλα.
αντψυκτικο: valeo:winka:
λαδια: torco:winka:
ειμαι ηδη στην δευτερη αλλαγη λαδιων και φιλτρου η πρωτη εγινε μετα απο ουτε μιση ωρα λειτουργιας του μοτερ.
τελος χαραξα (απαλα) το ονομα μου στον θαλαμο καυσης της πισω κεφαλης.(+5 αλογα):lol:
εντιτ: το valeo απλα τα σπαει.σε αναλογια 1:1.5 η θερμοκρασιες εχουν πεσει σχεδον 7 βαθμους απο οπου ηταν παλια με το 400ρι.
reinmeister
22/08/2010, 10:21
ομορφα...
παμ παρακατ...
1)το μοτερ εχει "ανοιξει"...το χεις πατησει δηλαδη στον λαιμο μετα το φτιαξιμο κι αν ναι, ποσα χλμ. εχει κανει?
2) σταθμες στα φλοτερ εχεις ελεγξει?
3)γιατι ψυχροτερα μπουζι σε τοσο χαλαρο μοτερ?
4)τα ελατηρια των σλαιντς ειναι τα μαμα η του κιτ?
5) η τρυπα του σλαιντ ειναι μαμα διατομης η την εχεις ανοιξει?εχεις κανει και δευτερη τρυπα?
για διαστασεις εξατμισης δεν ρωταω γιατι θα μπλεξουμε απο εδω...
το μοτερ πρεπει να γινει κομματια για να βαφτει σωστα.αλλιως η αλλοβολη θα καταστρεψει τις φλατζες και τα τσιμουχακια.αλλιως κανεις ψιλη υαλοβολη τον κορμο και τον αφηνεις αβαφτο περνοντας τον βερνικι θερμοκρασιας και βαφεις μονο τα καπακια η τα νικελωνεις...:wave2:
αν το αποφασισεις υπαρχει τροπος να κανεις το μοτερ σου μαυρο ματ και να γυαλιζουν μονο οι ψευτοψυκτρες πανω στους κυλινδρους:winka:
GiannisBlessed
23/08/2010, 12:38
σορρυ για την αργοπορεια.ειχα θεματα με την συνδεση..
1)το στρωσιμο εγινε συμφωνα με αυτο (http://www.powermag.gr/articleDetails.php?id=17) το αρθρο.λιγο πιο ηρεμα απο οτι λεει.δλδ στην πρωτη βολτα το πηγα μεχρι τις 6 στην δευτερη κατι παρα πανω και μετα κοκκινα.τωρα ζητημα ειναι να εχει 100-150 δεν θυμαμαι...
2)ναι ειναι και τα 2 στα 9.2mm οπως λεει το manual(τωρα για το 0.2 δεν παιρνω και ορκο:smilea: )
3)δεν εχω και πολυ καλη απαντηση..απλα νομιζω στο manual λεει "for extended high speed riding βαλε 9ρια" συν οτι το προηγουμενο μπουζι στο 400ρι χρωματιζε μεχρι πολυ χαμηλα στην ακιδα και απ'οσο ξερω αυτο συμβαινει γιατι το μπουζι ειναι πολυ θερμο.επισης στο μαγαζι που ειχα παει του ειχαν τελειωσει τα μπουζι 8ρια και ποιος ετρεχε τωρα...:D
4)το κιτ δεν το αγορασα ποτε.το ειχε παρει ο pikos και μου εδωσε τις βελονες μονο και τα ζιγκλερ.χωρις να ειμαι σιγουρος νομιζω οτι το κιτ δεν εχει ελατηρια αλλα δινει οδηγιες να τα τεντωθουν σε καποιο χ μηκος και να ψηστουν για να διατηρηρησουν το καινουριο μηκος τους.(οταν αγορασα το μοτερ το παιδι μου ειχε πει οτι ειχε βαλει κατι απο την dynojet.τα ζιγκλερ παντως ηταν keihin και οι βελονες χοντα.
5)τα σλαιντ δεν τα εχω πειραξει.εχουν 2 τρυπες αν δεν με απαταει η μνημη μου και μου φαινονται μικρες(αρα απειραχτα)
@lspiros.αν το προβλημα ειναι μονο τα τσιμουχακια τοτε τα μοναδικα που ειναι εκτεθειμενα ειναι αυτα του αξονα κινησης και του επιλογεα ταχυτητων.τα οποια μπορουν να αλλαχτουν ευκολα και ανεξοδα.παντως το μοτερ δεν ξανα κατεβαινει τωρα:lol: να το απολαυσω και λιγο...:ninja:
GiannisBlessed
23/08/2010, 13:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
:beer: :beer: :beer:
και πάει και καλά το ρημάδι... σε άνοιγμα με 5η μου έφυγε... :sad:
Για τα μπερδέματα κλπ θα σου έλεγα να κοιτάξεις προς εξάτμιση μήπως βρεις τίποτα άλλο.
Με τα παραφλού τι έγινε τελικά;
εγω θα την κοιταξω...τωρα πως θα την αποκτησω ειναι ενα θεμα:lol:
λοιπον και με τα παραφλου ηταν αυτο που σου ελεγα.
το ο-ρινγκ με την πατουρα.το αλλαξα με ενα απλο και τελος το θεμα.:sun:
GiannisBlessed
25/08/2010, 13:35
λοιπον...εχω καποια νεα...
τα μπουζι ειχαν παρει ενα χρωματακι αλλα ηταν ακομα προς την πλουσια μερια....
ξανα εκανα το τεστ με target τα μειγματα στις 2-4.000 σ.α.λ.
μαυρη μαυριλα....σε ενα σημειο ισα που παει να γινει καφε.
οι βελονες κατω κατω.
τα βιδακια στις 2 βολτες εξω.
θα ανοιξω με την πρωτη ευκαιρια αυριο να ξαναελενξω τις σταθμες...
τι αλλο να κανω?
μικροτερα pilot jet?
μικροτερες needle jet(φλογερες)?
να παιξω με τις σταθμες?
για πειτε καποιος ρε παιδια που τα ξερετε καλυτερα τα πραγματα....:beer:
reinmeister
25/08/2010, 14:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
λοιπον...εχω καποια νεα...
τα μπουζι ειχαν παρει ενα χρωματακι αλλα ηταν ακομα προς την πλουσια μερια....
ξανα εκανα το τεστ με target τα μειγματα στις 2-4.000 σ.α.λ.
μαυρη μαυριλα....σε ενα σημειο ισα που παει να γινει καφε.
οι βελονες κατω κατω.
τα βιδακια στις 2 βολτες εξω.
θα ανοιξω με την πρωτη ευκαιρια αυριο να ξαναελενξω τις σταθμες...
τι αλλο να κανω?
μικροτερα pilot jet?
μικροτερες needle jet(φλογερες)?
να παιξω με τις σταθμες?
για πειτε καποιος ρε παιδια που τα ξερετε καλυτερα τα πραγματα....:beer:
εχω κατι στον νου μου,οποτε κανε τα εξης για να το επιβεβαιωσουμε...
150 κεντρικα ζιγκλερ,μαμα βελονες στην μεση...χωρις να πειραξεις το οτιδηποτε αλλο...
αν εχω δικιο,θα γεμιζει περισσοτερο χαμηλομεσαια και θα δουλευει αισθητα καθαροτερα...
GiannisBlessed
26/08/2010, 07:51
σε ευχαριστω rein για τις συμβουλες!:beer:
πιο πριν ηταν στην δευτερη απο πανω θεση και δεν πηγαινε καλα χειροτερευε μαλιστα οταν ζεστενονταν.
η καταναλωση μου αυτην την στιγμη μου φαινεται αρκετα αυξημενη...
παω τωρα να ανοιξω και να τις αλλαξω.
δεν τσεκαρω σταθμες για να μην βγαζω τα καρμπς.
μονο τις βελονες θα αλλαξω θεση κ τπτ αλλο οπως μου ειπες.
εντιτ: τωρα το ειδα.
λες να βαλω τις μαμα βελονες?:confused:
οι μαμα δεν ειναι ρυθμιζομενες(τουλαχιστων προς την φτωχη μερια)
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
σε ευχαριστω rein για τις συμβουλες!:beer:
πιο πριν ηταν στην δευτερη απο πανω θεση και δεν πηγαινε καλα χειροτερευε μαλιστα οταν ζεστενονταν.
η καταναλωση μου αυτην την στιγμη μου φαινεται αρκετα αυξημενη...
παω τωρα να ανοιξω και να τις αλλαξω.
δεν τσεκαρω σταθμες για να μην βγαζω τα καρμπς.
μονο τις βελονες θα αλλαξω θεση κ τπτ αλλο οπως μου ειπες.
εντιτ: τωρα το ειδα.
λες να βαλω τις μαμα βελονες?:confused:
οι μαμα δεν ειναι ρυθμιζομενες(τουλαχιστων προς την φτωχη μερια)
ρε, άσε τις βελόνες και έλα από εδώ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?threadid=109346&perpage=40&pagenumber=1) να γελάσεις λίγο
ΞΥΛΟ-ΞΥΛΟ:lol: :lol: :lol:
GiannisBlessed
26/08/2010, 08:21
ναι το ειδα!!:lol: ελεος...
τεσπα
κατεβαινω γιατι εχει να πεσει δουλεια!!γελαστε εσεις και για εμενα!:beer:
reinmeister
26/08/2010, 08:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
σε ευχαριστω rein για τις συμβουλες!:beer:
πιο πριν ηταν στην δευτερη απο πανω θεση και δεν πηγαινε καλα χειροτερευε μαλιστα οταν ζεστενονταν.
η καταναλωση μου αυτην την στιγμη μου φαινεται αρκετα αυξημενη...
παω τωρα να ανοιξω και να τις αλλαξω.
δεν τσεκαρω σταθμες για να μην βγαζω τα καρμπς.
μονο τις βελονες θα αλλαξω θεση κ τπτ αλλο οπως μου ειπες.
εντιτ: τωρα το ειδα.
λες να βαλω τις μαμα βελονες?:confused:
οι μαμα δεν ειναι ρυθμιζομενες(τουλαχιστων προς την φτωχη μερια)
βασικα ηθελα να μπουν πανω οι μαμα βελονες...αλλα αν βαριεσαι,ασε αυτες τερμα κατω και κατεβα 10 σε ζιγκλερ...απο 150 που φορας βαλε 140 και πες μου τι κανει...
GiannisBlessed
26/08/2010, 08:34
oxi oxi πιο ευκολο ειναι να αλλαξω βελονες.
οποτε βαζω τις μαμα.
GiannisBlessed
26/08/2010, 09:24
λοιπον...
νεα...
τα λαιντ δεν παιζει με την καμια να ειναι μαμα...
και το προβλημα ειναι το εξης.
ο πατος τους ειναι περιπου ενα χιλιοστο παχος.
αλλα το σημειο που παταει η βελονα ειναι υπερυψομενο κατα 3 χιλιοστα.
αυτο κραταει την βελονα πολυ ψηλα.
η καθε βελονα λογικα ειναι σχεδιασμενη για το σλαιντ που θα μπει.
του μπρος τα λαιντ εχουν παχος περιπου ενα χιλιοστο και εχουν και πατουρα που μειωνει την αποσταση και αλλο.
πρεπει η να εντοπισω την προελευση των σλαιντ αυτων για να βρω βελονες για αυτα.
η να παρω τα μαμα σλαιντ.
η τελος να βαλω με την φρεζα ενα τρυπανι και να το κατεβασω στο κεντρο.
θα βαλω φωτο αργοτερα...
GiannisBlessed
26/08/2010, 19:15
λοιπον...
εβγαλα φωτο
χρειαζομαι να μαθω ποσο ακριβως εξεχει η μαμα βελονα απο το μαμα σλαιντ.η αλλιως να μαθω ποσο ειναι το παχος του πατου του μαμα σλαιντ.
υπαρχει μια πιθανοτητα να τα τροποποιησω εφοσον διαπιστωσω οτι 100% αυτο ειναι το προβλημα.
rein μπορω να παιξω και με μικροτερο needle jet(φλογερα)?
οριστε τα σλαιντ.ειμαι σχεδον σιγουρος οτι ειναι πλαστικα....απο το υλικο που ειναι και το παπαρακι του θερμοστατη...αυτο το πλαστικο που μεταλλικοφερνει...απο οο ξερω τα μαμα ειναι μεταλλικα εχουν μια τρυπα και αλλο συστημα συγκρατησης της βελονας.ρωτησα το παιδι που το πουλησε και αναμενω απαντηση...
207771
GiannisBlessed
26/08/2010, 19:15
.
207772
GiannisBlessed
26/08/2010, 19:38
αυτο το μεσαιο κομματι ειναι που παταει η βελονα...και εξεχει απο τον πατο περιπου 2-3μμ υπεραρκετα για να κανει πολυυυυ πλουσιο μειγμα...
ρειν εβαλα τις μαμα βελονες...
σε σχεση με τις φατορι ειναι πιο φτωχες στα χαμηλα τα ιδια στα μεσαια και πιο πλουσιες στα ψηλα.
δεν ειδα καμια διαφορα...
μονο οτι οταν ζεστενεται το μοτερ αρχιζει να ρεταρει χανει ροπη στα χαμηλα και γενικα χειροτερυει η λειτουργια του...
207773
Απο οσο βλεπω Γιαννη ακολουθεις τα χναρια μου :beer:
http://motocikleta.gr/distribution/topic9966.html
reinmeister
27/08/2010, 09:55
service manual εχεις γιαννη?
Γιάννη, δες εδώ (http://www.hawkgtforum.com/forum/showthread.php?t=4844&highlight=carb+clean) πως είναι τα μαμά slide. Άμα μπορέσω θα βγάλω τα δικά μου να μετρήσω να σου πω.
Υ.Γ.: από βενζίνες πως πας; :a9:
@ rein: manual υπάρχει αυτό (http://hawkworks.net/manual/). Κεφάλαιο 4, σύστημα τροφοδοσίας. Έχει διαφορετικά ζιγκλέρ και ρύθμιση βίδα αέρα επειδή είναι το αμερικάνικο Hawk, και όχι το γιαπωνέζικο Bros, αλλά κατά τα άλλα είναι ίδια. (τα τελευταία που λέει είναι για ανακύκλωση καυσαερίων και κάτι άλλα, αγνόησε τα, δεν υπάρχουν στο Bros).
Φίλε rc31 το έχω δει το μηχανάκι σου καιρό πριν. Μια στο Ψυχικό έξω από το Πλαίσιο και λίγες μέρες μετά στη Γλυφάδα (ήμουν σε αμάξι και λέω στον οδηγό "σταμάτα, σταμάτα!") Στα σβέλτα που το δα (μην μας δει και κανένας γείτονας και νομίζει τίποτα) ωραίο το 'χεις! :beer:
reinmeister
28/08/2010, 07:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
[B
@ rein: manual υπάρχει αυτό (http://hawkworks.net/manual/). Κεφάλαιο 4, σύστημα τροφοδοσίας. Έχει διαφορετικά ζιγκλέρ και ρύθμιση βίδα αέρα επειδή είναι το αμερικάνικο Hawk, και όχι το γιαπωνέζικο Bros, αλλά κατά τα άλλα είναι ίδια. (τα τελευταία που λέει είναι για ανακύκλωση καυσαερίων και κάτι άλλα, αγνόησε τα, δεν υπάρχουν στο Bros).
[/B]
το εχω georgio,γι αυτο ρωταω αν το εχει κι αυτος ετσι ωστε να συγκρινει με τις φωτο...
ok, νόμιζα ότι εσύ ήθελες να δεις κάτι...
νομίζω το είχε, τώρα πάντως το έχει σίγουρα! :D
GiannisBlessed
28/08/2010, 13:33
και μανουαλ σε πι-ντι-εφ εχω και εκτυπωμενο σε βιβλιο και τα ειδα στο hawkgtforum και αλλου.τα διαφραγματα αυτα ΔΕΝ ειναι μαμα!!:mad:
εχουν ειναι παχυτερα απο τα μαμα και κρατανε τις βελονες ψηλα.το μειγμα ειναι πολυ πλουσιο.
εχω χαλια καταναλωση,οταν ζεσταθει χειροτερευει η λειτουργεια του και τα μπουζι ειναι ΜΑΥΡΑΑΑ.
πρεπει να βρεθει μια λυση και γρηγορα....γιατι θα κλεισει το σπιτι απο την καταναλωση αυτη και γιατι σε μια βδομαδα την κανω για κερκυρα....
ρειν εχω μια ιδεα...
το προβλημα ειναι οτι οι βελονες καθονται πολυ ψηλα.ειναι δλδ σαν να ειναι πολυ πλουσιες βελονες.
οταν εχουμε πολυ πλουσιες(στενες) βελονες τι κανουμε?
η τις πεταμε και βαζουμε αλλες παχυτερες.
η αλλαζουμε την φλογερα?
σωστα?
η βελονα(needle) δουλευει σε συνδιασμο με την φλογερα(needle jet)
τα 150ρια ειναι οκ για τα ψηλα.δεν θελω να ριξω τα μειγματα απο εκει για τα μεσαια γιατι θα φτωχεινει πολυ στα ψηλα.
για πειτε...
εσυ ψαγμενε γιωργη..ξες που μπορω να βρω αλλη φλογερα?στενοτερη?
αλλη λυση ειναι να μαθω απο τι μηχανακι προερχονται τα σλαιντ και να παρω εκεινες τις βελονες που εχει.ειναι λιγο ρισκο γιατι αν και εκεινες χρειαζονται αλλες φλογερες?(πχ να ειναι πολυ φτωχες οι βελονες και να σφηνονουν στις δικες μου φλγερες...δυσνοητο το ξερω....:(
edit: εχω γραψει και στο hawk αλλα με εχουν κλασει:lol: http://www.hawkgtforum.com/forum/showthread.php?t=21101
GiannisBlessed
28/08/2010, 13:57
κοιταξτε τι ανακαλυψα....:D http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://www.mc-bror.com/MGL1200.jpg&imgrefurl=http://www.mc-bror.com/Honda_Membran.htm&usg=__3uPQasyNh7cajakUOXugPSXswes=&h=529&w=700&sz=22&hl=el&start=2&zoom=1&itbs=1&tbnid=PPJ7aI0fB2bM4M:&tbnh=106&tbnw=140&prev=/images%3Fq%3Dtransalp%2Bdiafragm%26hl%3Del%26gbv%3D2%26tbs%3Disch:1
δινει οδηγιες και για τοποθετηση... και ειναι στο 1/3 της τιμης!!:D
reinmeister
29/08/2010, 13:42
μην μπλεκεις με πατεντες...ειδικα με βελονες,βελονοθηκες θα μπλεξεις πολυ ασχημα...
βρες τα μαμα slides με τις μεμβρανες τους ,βαλε τις μαμα βελονες και απο κει και περα βλεποντας και κανοντας...
ολοκληρα καρμπς θα τα βρεις τσαμπα στο ebay...
ακουσε με και μην κανεις κατι αλλο...το μοτερ σου ειναι φρεσκο και του κανει πολυ κακο να δουλευει με λανθασμενο μιγμα...
εχεις ριξει τοσα λεφτα...μην λυπηθεις το κοστος για τα καρμπς...
GiannisBlessed
29/08/2010, 15:50
εχεις δικιο ρειν...
δυστυχως ειναι η μονη λυση....
αν και...δεν χανω τπτ να δοκιμασω να "κατεβασω" λιγο αυτα μπας και τα μαμαποιησω....χααχα:D
το πολυ πολυ να τα κανω κολο....
καρμπυρατερ δεν εχω δει πουθενα?:look:
μου την σπαει γιατι τα ΠΛΗΡΩΣΑ τα καρμπ.:evil: δεν μου τα χαρισε κανεις...
μπορουσε το παλικαρι να με προειδοποιησει τουλαχιστων να ψαχνω τοσο καιρο!!
εκτος και αν δεν το ηξερε
πασο τοτε....:rolleyes:
GiannisBlessed
31/08/2010, 10:16
λοιπον...,ε πηρε ενας φιλος καλος μηχανικος και μου ειπε οτι εχει σλαιντ απο αφρικα το παλιο.
τα σλαιντ οπτικα ειναι ιδια με του 650.δλδ μεταλικα με εκεινο το πορτοκαλι αστερακι με το ελατηριο...
αλλα ειχε 2 τρυπες μικρες αντι για μια μεγαλη που εχει το μπρος.
μετρησα τον πατο τουσ και απο οτι καταλαβα ειναι ιδια με τον πατο του δικου μου.
αρα δεν ειναι τα σλαιντ(δεν μπορω να το ξερω σιγουρα μεχρι να μετρησω ενα μαμα απο 650)
ανοιξα τα καρμπ.εβαλα παλι τις φακτορι.
βρηκα τα φλοτερ στο 9 παρα και τα πηγα στο 9 και.
η μυτη απο τις βαλβιδουλες αριστη.
τα εβγαλα και τα δοκιμασα και δεν χανουν.
την προσοχη μου τραβηξαν τα τσοκ.
στο 400 δουλευαν μια χαρα.
τωρα σε αυτο τραβοντας τα δεν αλλαζει τπτ.
αρα η κοπηκε η ντιζα.
η ειναι κολλημενα ανοιχτα.
η κατι αλλο.
ανοιξα λοιπον και ειδα οτι τα τσοκ ειναι μονιμα κλειστα.
αρα δεν ευ8υνονται αυτα*
υπαρχει ενα θεμα ομως
ειναι σαν το συρμα μεσα στην ντιζα να ειναι πολυ μακρυ.
και οσο και να τραβας το λεβιε του τσοκ δεν φτανει για να τραβηξει τα πιστονακια.
πηγα να το ρυθμισω(εκει που μπαινει η ντιζα στο δεξι χειριστιριο.οπως οι ντιζεσ του γκαζιου) αλλα ακομα και τερμα να παω την ντιζα δεν ειναι αρκετο ουτε καν να τα κουνησει.
τραβωντας τα με το ζορι χειροκινητα απο την ντιζα ξεκινανε να δουλευουν.μπας και εχει διαφορετικη ντιζα το 650 απο το 400?
*τα πιστονακια δεν εχουν βελονα μπροστα.
ισως το καρμπυρατερ να ειναι το μετα μοντελο που εχει βελονα.
τα καρμπυρατερ δεν ειχαν τετοια πιστονακια οποτε δεν ξερω τι ειχε.
εχω ρωτησει τον ιδιοκτητη τον προηγουμενο αλλα δεν εχει μπει στο φοροθμ τις τελευταιες μερες...
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
και συνεχιζω το χρονικο...
ενα πραγμα που ΕΠΡΕΠΕ να γινει ηταν να αλλαχτουν τα σινεμπλοκ στον πισω τροχο...
τα παλια ηταν κολος...
το ιδιο και η τιμη των καινουριων....:mad:
Αν χρειαζονται αλλαγη τα σινεμπλοκ πως σου το λεει η μοτο?
GiannisBlessed
15/09/2010, 18:41
το πιο απλο ειναι να κρατησει καποιος τον πισω τροχο και εσυ να πιασεις το πισω γραναζι και να το κουνας αριστεροστροφα και δεξιοστροφα.
αν εχει πολλα μποσικα σε σχεση με τον τροχο το καταλαβαινεις.
επισης οταν αφηνεις το γκαζι αν κανει ενα γκαπ μικρο οπως και οταν φρεναρεις με το μοτερ και μετα ξανα γκαζοσεις.
GiannisBlessed
17/09/2010, 14:58
καποια νεα...
μου απαντησαν επιτελους οι αμερικανς(εδω (http://www.hawkgtforum.com/forum/showthread.php?p=163024&posted=1#post163024) )
μετα απο ε-μαιλ παρακλησεις κτλ...:rolleyes:
ο πατος των slide ειναι 5mm
στα δικα μου αν τα ειχα μετρησει καλα ηταν 6.
αρα κρατανε 1 χιλιοστο ψηλοτερα την βελονα...
1mm να ειναι αρκετο αραγε για τοσο μεγαλη διαφορα?
ειμαι και κερκυρα γμτο και δεν μπορω να τα μετρησω:mad: :bigcry:
GiannisBlessed
21/09/2010, 18:43
reiiiin!!!:D
σου εχω μια απορια...
διαβασα εδω (http://www.factorypro.com/tech/needle_jet_wear.html) και αλλου για την φθορα που προκαλει η βελονα στην φλογερα και την κανει οβαλ.
παιζει να ειναι αυτο το προβλημα?
το προβλημα αυτο της φθορας βελονας και φλγερας συνηθως οφειλεται στο οτι εχει φαγωθει το σωμα η/και το σλαιντ και κινειται μπρος πισω στις χαμηλες στροφες απο τους παλμους.
ο προηγουμενος ιδιοκτητης ειχε και αυτος πλουσιο μειγμα και υψηλη καταναλωση.
ψαχνω να βρω καινουριες φλογερες αλλα τζιφος..
ξερει κανεις τπτ?:confused: :bigcry:
edit:
λεω να κατεβασω την σταθμη καυσημου κατα 1mm.αυτο δεν θα το κανει να ειναι πιο φτωχο παντου?:confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
αφου το μοτερ μπηκε και ρυθμιστηκε και η η μηχανη αρχισε να κινεται ελεγα να αλλαξω λαστιχα...
ε να....
το μπροστα ειχε ημερομηνεια κατασκευης το 99
και το πισω το 97!!:cry: :sick: :hypnotize :eyepop:
το πισω οταν βγηκε ηταν σαν αυτοκινητου!!τελειως τετραγονο...:sick:
ετσι μπηκαν καινουρια λαστιχα...ομορφα ε?:smilea:
Τα βιδακια pilot ποσες στροφες τα ανοιξες ??
reinmeister
24/09/2010, 15:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
reiiiin!!!:D
σου εχω μια απορια...
διαβασα εδω (http://www.factorypro.com/tech/needle_jet_wear.html) και αλλου για την φθορα που προκαλει η βελονα στην φλογερα και την κανει οβαλ.
παιζει να ειναι αυτο το προβλημα?
το προβλημα αυτο της φθορας βελονας και φλγερας συνηθως οφειλεται στο οτι εχει φαγωθει το σωμα η/και το σλαιντ και κινειται μπρος πισω στις χαμηλες στροφες απο τους παλμους.
ο προηγουμενος ιδιοκτητης ειχε και αυτος πλουσιο μειγμα και υψηλη καταναλωση.
ψαχνω να βρω καινουριες φλογερες αλλα τζιφος..
ξερει κανεις τπτ?:confused: :bigcry:
edit:
λεω να κατεβασω την σταθμη καυσημου κατα 1mm.αυτο δεν θα το κανει να ειναι πιο φτωχο παντου?:confused:
η απορια ειναι το edit?
GiannisBlessed
24/09/2010, 16:28
:D
ναι ξεχασα να την γραψω...
απο οτι εμαθα δεν υπαρχει ανταλακτικο(emulsion tubes)
θα λειτουργουσε σαν προσωρινη(η και μονιμη) λυση να αλλαξω την σταθμη?
τωρα την δευτερα θα κατεβω.
θα ελεγξω:
1)την φλογερα.
2)τον πατο του σλαιντ αν ειναι 5mm
3)τον αγωγο που παει αερα στην φλογερα για να γινει η αναμιξη και να βγει σε μορφη σπρει αντι για σταγωνες,αν ειναι καθαρος.
4)το μειγμα στα ψηλα μηπως εχω περιθωρια να το φτωχινω απο εκει λιγο.
5)θα ελενξω τα ελατυρια αν ειναι 20cm (8') μηπως και ανεβαινει πολυ "ευκολα" το σλαιντ.
τα βιδακια ειναι στις 2 στροφες.
αντε να τα παω μιαμιση(?)
δεν ειναι και πολυ φυσιολογικο...
εχει το μαμα slow jet 42ρι να πεις οτι ειχα βαλει το 45ρι...
αρα απο καπου αλλου παιρνει καυσημο ακομα και στο ρελαντι...
χμ....κατι το τροφοδοτει εκει κατω κατω στο ρελαντι...για αυτο και οι τοσο φτωχες ρυθμισεις στο κυκλωμα ρελαντι.(ακομα και με αυτες παλι πλουσιο ειναι)
GiannisBlessed
30/09/2010, 22:24
επεστρεψα στην αθηνα επιτελους...και βρηκα και λιγο χρον να ασχοληθω.
λοιπον εκανα τις ενεργειες....
1 η φλογερα ειναι μια χαρα.για την ακριβια δεν μπορει να παθει κατι γιατι δεν λειτουργει ως needle jet.το needle jet ειναι πρεσαρισμενο.το κοιταξα και ειχε λιγη φθορα αλλα αν δεν βγει δεν θα μπορεσω να καταλαβω στα σιγουρα.αντε και βγηκε που θα βρω αλλο?
2 με μεγαλη μου εκπληξη ο πατος ειναι 4-4μιση mm.αρα η βελονα καθεται ΠΙΟ ΧΑΜΗΛΑ.το μειγμα ειναι πιο φτωχο με αυτο το σλαιντ απο οτι με το μαμα.
3 ολοι μα ολοι οι αγωγοι ειναι κομπλε.
4 δεν μπορεσα να το εξετασω αυτο ακομα γιατι εκανα κατι αλλαγες στα γραναζια πισω.αλλα εβαλα στον μπροστα κυλινδρο 148 αντι για 150.
5 τα ξεχασα να τα ελεγξω....:D αλλα νομιζω οτι εχουν τεντοθει.
τωρα οι ρυθμισεις ειναι
148-150
σταθμη 10mm
pilot 45
pilot screw 1.5
η βελονα κατω κατω.
τα τσοκ τα ελεγξα και λειτουργουν καλα.
εφτιαξα και ενα θεμα με τζογο που ειχαν και εμεναν μονιμα κλειστα.
μου κανει εντυπωση που παιρνει δυσκολα χωρις τσοκ...
δεν εχω κανει ακομα σοβαρη βολτα για να δω μηπως διορθωθηκαν τα προβληματα και τελικα το μειγμα ηρθε στα ισα του...
GiannisBlessed
01/10/2010, 15:28
λοιπον....
καινουρια νεα!!
χθες πηγα μια βολτα και με το που ξεκιναω η μηχανη πηγαινε με το ζορι και εκανε σαν χτ.
σταματαω και ο μπροστα δεν λειτουργουσε.
επιστρεφω σπιτι μονοκυλινδρος.
βγαζω μπουζι.μαυρο,υγρο και με χαρακτηριστικη οσμη βενζινης.το βαζω στην μπουζοπιπα και τπτ.(ισως και να πηγε να κανει ενα σπινθιρα...:confused: )
βαζω ενα απο την παλια τετραδα του 400ριου..
και εκανε κανονικα σπινθιρα.
παω και βολτα ολα κομπλε.
παω λοιπον στην αλιμου του τα χωνω το σβηνω κυλαω και κοιταω τα μπουζι...
ναι!!!:D το μειγμα ΗΤΑΝ τελειο.
ουτε φτωχο ουτε πλουσιο και η ακιδα αλλαζε χρωμα απο καφετι σε μαυρο ακριβως στην μεση της καμπυλης της.
παω βολτουλα μετα 5-10 λεπτα με μικρα ανοιγματα ρελαντι και οχι πανω απο 3κ στροφες.
τα βγαζω και ειχαν αρχισει να μαυριζουν.ειχαν ομως μια καφε δοση.
το μοτερ συμπεριφερεται τελεια. μπορω να του τα χωσω απο παντου και να μην κανει κιχ τραβαει κανονικα παντου.(με εξαιρεση τον συμπλεκτη που τωρα με το 43 πισω αντι για 45 γραναζι απο τις 5κ και μετα πατιναρει απιστευτα...)
και η ερωτηση.
για να τεσταρω τα χαμηλα επραξα σωστα?
δλδ ο χρονος που το οδηγησα φτανει για να χρωματισουν?
το ευρος των στροφων πιο πρεπει να ειναι ακριβως?
αν το βαλω στο ρελαντι και το αφησω κανα 5λεπτο και μετα κοιταξω τα μπουζι.
αυτο θα ειναι το μειγμα του κυκλωματος ρελαντι?
παιδια λιγη βοηθεια απο οσους ξερουν....εχω αρχισει και μιλαω μονος μου....
ασε που ακομα και οταν χεζω και σκεφτομαι πλουσια και φτωχα μειγματα....:sick: :p :D
thanks!!:beer:
GiannisBlessed
02/10/2010, 15:45
twra to meigma moy einai mallon kalo...
kapws pio ploysio sta xamhla...
o pisw kilyndros.
ο μπροστα ειναι ιδιος.
αλλα μερικες φορες εντοπιζω πανω στα μπουζι του στην ακιδα ενα-δυο σταγωνιδια απο κατι μαυριδερο...τι μπορει να ειναι?λαδι η βενζινη?
212377
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
λοιπον....
καινουρια νεα!!
χθες πηγα μια βολτα και με το που ξεκιναω η μηχανη πηγαινε με το ζορι και εκανε σαν χτ.
Υπονοεις κατι Γιαννη?=D
Για τo μπουζι τωρα φαινεται ενταξει...http://i.a.cnn.net/nascar/2006/auto/01/23/check.spark.plugs/car.tips.384.jpg Αν και φαινεται να κλεινει λιγο προς την 4η περιπτωση ,τα περισσοτερα μπουζι σε αυτο το γκριζωπο παιζουν απλα μαλλον φταιει η κακης ποιτητας βενζινη που δεν εχουν το ιδανικο χρωμα.
GiannisBlessed
02/10/2010, 23:19
ασε ξενερωσα....
και περασα και μπροστα και απο κατι καγκουρες με χτ:smokin:
και με κοιτουσαν περιεργα..:lol:
σημερα αλλαξα τα δισκακια συμπλεκτη.
καμια σχεση.
μου πηρε 3 ωρες:bigcry:
ειχα ξεχασει να τα μουλιασω στο λαδυ
οποτε 2 ωρες πηγαν χαμενες.:uplate:
212392
Γιάννη, τι δίσκοι είναι (μιας και βλέπω δεν είναι Honda) και πόσο πήγε το μαλλί;;
Άλλαξες και ελατήρια;;
thanx!
GiannisBlessed
03/10/2010, 14:44
ths newfren einai.γυρω στο 48ε κανουν.
επιτελους το πατηναρισμα χα8ηκε.
αλλα 8α 3ανα ανοιξω καποια στιγμη για να βαλω και 2 ελατιρια.
(αμα παραγκιλεισ απο τον hord πες!)
λοιπον....
στα μειγματα παλι...
ολα καλα
εκτος αν κινουμε συνεχως με χαμηλες ταχυτητες και φαναρια-ρελαντι.
ρεταρει στην εκκινηση
δεν παιρνει γκαζια
μπερδευει.
μετα απο λιγο στις πιο πανω στροφες στρωνει.
εβγαλα μπουζι οταν γυσρισα σπιτι μετα απο χαλαρη βολτα και ρελαντι.οταν παρκαρα και την εσβησα δεν μπερδευε(δλδ ηταν σε καπως καλη κατασταση.αν το αφησω στο ρελαντι κανα-δυο λεπτα και παω να φυγω κανει πολλα μπερδεματα).να τι ειδα.
ο μπροστα μονο ειναι πλουσιος.
ειναι πιο μαυρο απο οτι φαινεται στην φωτο.
ο πισω φαινεται κομπλε.
οταν ειχα τα καρμπυρατερ στα χερια φυσηξα να δω αν λειτουργει σωστα η βαλβιδα στο φλοτερ.
και λειτουργουσε καλα.
ποσο πι8ανο ειναι να ειναι τρυπιο το φλοτερ?χμ..
αλλιως ειναι το τσοκ?..:confused:
212404
reinmeister
03/10/2010, 16:56
ρε γιαννακη...ειλικρινα...μονο που διαβαζω κουραζομαι...εσυ πως την παλευεις με τοσες δοκιμες?
βρες ενα μαμημενο σετ καλα μαμα καρμπς και βαλτα πανω...πραγματικα δηλαδη,πως αντεχεις?
εσύ ο αποπάνω με τις ιδέες σου... ξέρεις που βρίσκονται τα πιο εύκολα μαμά καρμπς για το Γιάννη ε; :p :lol:
στο μηχανάκι μου... :D
αλλά δεν πειράζει είχε και λίγο τζόγο το γκάζι και ήθελα να το φτιάξω... :blush:
GiannisBlessed
04/10/2010, 03:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
βρες ενα μαμημενο σετ
πως αντεχεις?
εχω ενα μαμημενο σετ!:D χαχα
με το ζορι αντεχω....
αν μπορεις βοηθα γιατι με βλεπω να πηδαω στον γκρεμο:bawl:
stavrogin
04/10/2010, 10:04
είπα μπραβο για το μπροσάκι; δεν είπα. Μπράβο φίλε!!!!. Φοβερή δουλειά.
GiannisBlessed
04/10/2010, 12:46
σε ευχαριστω φιλε!χαιρομαι που σου αρεσει:)
reinmeister
04/10/2010, 12:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
εχω ενα μαμημενο σετ!:D χαχα
με το ζορι αντεχω....
αν μπορεις βοηθα γιατι με βλεπω να πηδαω στον γκρεμο:bawl:
α οχι αγαπητε...πρωτα θα βαλεις πανω ΣΩΣΤΑ καρμπς και μετα θα μιλησουμε για σετ απ...δεν θα κανω εγω τον νοστραδαμο...:lol:
GiannisBlessed
04/10/2010, 18:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
α οχι αγαπητε...πρωτα θα βαλεις πανω ΣΩΣΤΑ καρμπς και μετα θα μιλησουμε για σετ απ...δεν θα κανω εγω τον νοστραδαμο...:lol:
χαχαχα...εχεις δικιο...και ειδικα απο αποσταση...
αλλα περα απο την πλακα.
τα καρμπυρατερ τα εχω ελεγξει πολλες φορες και οσο πιο καλα μπορουσα.
το μονο που μενει (δεν καταφερα να ελεγξω) να ειναι προβλημα ειναι το needle jet.
αν δεν βγει δεν μπορω να το εξετασω απο κοντα για να ξερω.
τα σλαιντ που τα μετρησα φανηκαν κομπλε.
ισα ισα πιο φτωχα.
και απο οτι καταλαβαινω
το προβλημα το εχω μονο στον μπροστα κουλινδρο.
ειναι κατι μικρο που μου εχει διαφυγει...η κατι που το εχω "ελενξει" αλλα οχι με σωστο τροπο.
ειναι κριμα να τα παρατησω εδω.εχω φτασει στο τελος.
επιπροσθετως δεν εχω χρηματα....:(
τα πραματα ειναι απλα
εγω μαλλον δεν 3ερω να ελεγξω σωστα.
φταιει η βελονα του φλοτερ.
η το βιδακι του ρελαντι.
η το τσοκ.
ολα μοιαζουν να δουλευουν καλα.
GiannisBlessed
02/11/2010, 21:14
1000 κμ...
και ολα πανε καλα...
τα μειγματα ειδικα τωρα που χειμωνιασε ειναι κομπλε.(κατεβασα στα 10mm απο τα 9.2 τα φλοτερ.)
η καταναλωση ειναι αρκετα καλη.
να σημειωσω οτι καει λιγοτερο απο το 400ρι(αν πηγαινω σα ΚΟΤΑ)
εχω δυο αποριες...
τα κρυα πρωινα αν πατησω μιζα με ταχυτητα μεσα και συμπλεκτη πατημενο φευγει μπροστα η μηχανη...στην επομενη μιζια εχει ξεκολησει και παιρνει
κολλανε τα δισκακια δλδ...
και οχι μονο πρωι
ακομα και μεσα στην μερα καποιες φορες.
αν βαλω μπρος με νεκρα και μετα βαλω ταχυτητα ολα ειναι καλα(σαν να μην ειχαν κολησει ποτε.)
και μου εκανε μια φορα το εξης σε κατεβασμα ταχυτητας με 3 μεσα πατησα συμπλεκτη να κατεβασω αλλα δεν αποσυμπλεξε για κατι κλασματα του δευτερολεπτου.
λες και εχω βαλει κολλα αντι για λαδι.ρειν!!??(πλακα κανω):wave2:
nihristo
03/11/2010, 15:57
κάνει όλη την διαδρομή η μανέτα του συμπλέκτη; μήπως θέλει μάζεμα η ντίζα σου;
GiannisBlessed
03/11/2010, 17:20
ολη την κανει...
μια χαρα ειναι η διαδρομη....
γενικα καταλαβα οτι το πρωι το λαδι ειναι κρυο και τα δισκακια κολλανε...
τεσπα...
σε λιγες μερες θα αλλαξω ελατηρια και 8α βαλω σκληροτερα.θα εχω και μια ευκαιρια να τσεκαρω τα παντα εκει μεσα...
GiannisBlessed
18/11/2010, 12:51
.
GiannisBlessed
18/11/2010, 12:52
για δειτε!!καλα πραματα....:smokin:
(μαθαινω φωτοshop):lol:
το σκεφτομαι σοβαρα να την κανω την μετατροπη μιας και μου περισευει υποπλαισιο...
τι λετε??
GiannisBlessed
18/11/2010, 12:53
για δεν μου βαζει φωτο??:confused:
road spirit
18/11/2010, 19:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannisblest
για δεν μου βαζει φωτο??:confused: υπομονή παίδες, κάποιο πρόβλημα υπάρχει εδώ και μέρες
GiannisBlessed
21/11/2010, 02:02
οκ φιλε μου...
(ξαναδοκιμαζω μια μπας και...και αν μπορει καποιος οταν ανεβει η φωτο να σβησει τα πολλα πολλα γιατι δεν με αφηνε να τα σβησω...)
edit: το προβλημα δυστυχως παραμενει...:(
GiannisBlessed
29/11/2010, 16:02
dokimh gia fwto..
218353
GiannisBlessed
29/11/2010, 16:41
σκεφτομουν και κατι ψηλο τρελο...
ελεγα να μετατρεψω τα καρμπυρατερ απο αυτοματης σε μηχανικης ενεργοποιησης...
βγαζω τις πεταλουδες και ταπωνω τις τρυπες και μετα τρυπαω απο πανω το καπακι απο το slide και βαζω ντιζα...
παιζει κατι τετοιο αραγε?
webassasin
01/12/2010, 18:16
την πισω ζαντα δε σκεφτεσαι να τη βαψεις?
η το πας και καλα με τη διχρωμια του τανκ?
χτυπαει καπως ασχημα ( το μοναδικο ψεγαδι ) ...
εχεις κανει απιστευτη δουλεια..
χαρα στο κουραγιο σου..
GiannisBlessed
01/12/2010, 23:34
ευχαριστω πολυ φιλε μου!δεν εχω κανει και τπτ...:smilea: (ελπιζω να μην σε μπερδεψε η παραπανω φωτο...ειναι "φωτομαγαζιΆ":blush: )που να σου βαλω καμια φωτο απο εξωτερικο να δεις να παθεις πλακα τι κανουν τα παλικαρια.......:look: :wacko: :eyepop:
παντως εχεις δικιο η ζαντα εχει γρατζουνιες ειναι μαπα(θελω να βαλω απο vfr) και δεν εχω και πολλα χρηματα....
δεν αξιζει να πεσουν λεφτα σε αυτην την ζαντα.
αν και μου εχει περασει να παρω ενα κολ@σπρει και να την κανω μαυρη...
η σελα αυτη ειναι σχετικα φτηνη.
το μονο που πρεπει να κανω ειναι να κοπει το υποπλαισιο και μετα να βαλω τα παντα σε καποιες θεσεις...
εχει γινει απο παρα πολλους αυτη η μετατροπη...
οι περισοτεροι φτιαχνουν και χειροποιητο χωρο μεσα στο υποπλαισιο οπου και στοιβαζουν τα παντα μεσα...
εγω θα προσπαθησω να κρατησω τον μαμα λασποτηρα-πατο-μπαταριοθηκη.
θελω πολυ να το κανω και παιζει να το ειχα κανει εδω και καιρο για πολυ απλα ΔΕΝ ΤΗΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΤΗΝ ΜΑΜΑ ΟΥΡΑ αλλα δεν ξερω να κολλαω ατσαλι...(εχω ηλεκροκολληση παρ'ολα αυτα...αλλα δεν ξερω ουτε πως ανοιγει) και φοβαμαι να το κανω εγω....:(
τα κοκκινα πρεπει να κοπουν και το πρασινο ειναι κομματι που πρεπει να κολληθει.
218673
GiannisBlessed
01/12/2010, 23:41
μετα γινεται καπως ετσι....λογικα ειναι και ελαφρωμα...:lol:
και οσο πιο μινιμαλ γινεται τοσο πιο κ@βλ@ ειναι νομιζω:ninja:
218674
GiannisBlessed
01/12/2010, 23:45
εδω φαινεται καθαρα πως πρεπει να ειναι...
πρεπει να φτιαχτουν και να κολληθουν και κατι ψηλα ακομα οπως το στηριγμα της σελλας κτλ.
χαος...:sick:
218676
GiannisBlessed
01/12/2010, 23:47
τελικο αποτελεσμα:beer:
218677
GiannisBlessed
01/12/2010, 23:49
και μια με αλλο ρεζερβουαρ..
αντε καλη μας πικρα:beer: :bawl: :a029:
218678
GiannisBlessed
02/12/2010, 00:03
σε προηγουμενες φωτο πρεπει να προσεξατε οται με την αλλαγη του μπροστινου ειχα πιασει την κλειδαρια με τσιντουρινια στην ντιζα του συμπλεκτη...(γυφτος γαρ..χαχα) ηταν κατι που επρεπε να γινει αλλα δεν ειχα χρονο να ασχοληθω...τελικα βρηκα ενα γραναζι απο ενα μπομπο και μου ηρθε μια ιδεα..:winka:
218679
GiannisBlessed
02/12/2010, 00:05
ξεχασα να βγαλω μια πριν το βαλω κατω και το τεμαχιζω και χαλασα την εκπληξη...:smilea:
να πως βγηκε...
218680
GiannisBlessed
02/12/2010, 00:09
η κλειδαρια εμπαινε ακριβως στην τρυπα.
η τρυπες για τις βιδες απεχουν ακριβως οσο επρεπε απο το κεντρο αλλα ειχαν μια πολυ μικρη διαφορα στην μεταξυ τους αποσταση οποτε και ανοιξα μια τρυπα διπλα στην αλλη.
ειναι απιστευτο το ποσο πολυ με βολεψε το γραναζι.
δεν χρειαστηκε να κανω ουτε την εγκοπη που ειναι στην μεση για να μην βρισκει στον λαιμο του πλαισιου.πω...τα εχω παιξει με αυτην την μηχανη...ολα στραβα μου πανε...:eyepop: :) :rolleyes: :lol:
ε....ηθελε να την βαλω και στην φρεζα να κατεβασω τις βασεις που βιδωνει στην τιμονοπλακα 6mm να βαθυνω τις τρυπες μεσα και να κανω καινουρια πασα για να βιδωσει....αλλα αυτα ειναι ψηλα...:rotflmao:
218681
GiannisBlessed
02/12/2010, 00:36
και μια φωτο απο μια βολτα στα βουνα της ομορφης και βροχερης κερκυρας...
218682
Και γαμω ρε Γιαννη.Ωραια πατεντα.Αν το κανεις ετσι με το φτιαχτο πλαισιο να φαινεται.....απλα μουν@ρ@@@@...
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.