View Full Version : Δυο δικυλινδρα 750 &1100??Απορια
Η απορια ειναι η εξης.Πως γινεται το dorsoduro 750 να βγαζεις 92 ιππους και το hypermotard 1100 90~.H κατι λεω λαθος η τι....?
Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrated
Η απορια ειναι η εξης.Πως γινεται το dorsoduro 750 να βγαζεις 92 ιππους και το hypermotard 1100 90~.H κατι λεω λαθος η τι....?
dinamometrisi :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrated
Η απορια ειναι η εξης.Πως γινεται το dorsoduro 750 να βγαζεις 92 ιππους και το hypermotard 1100 90~.H κατι λεω λαθος η τι....?
το ενα ειναι αεροψυκτο, το αλλο υδροψυκτο...
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
το ενα ειναι αεροψυκτο, το αλλο υδροψυκτο...
ουτε που το ειχα προσεξει....καλα αυτο ειναι λογικο?Γιατι να το κανουν αεροψυκτο και να βγαζει λιγοτερα αλογα.Πιο το οφελος?
Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrated
ουτε που το ειχα προσεξει....καλα αυτο ειναι λογικο?Γιατι να το κανουν αεροψυκτο και να βγαζει λιγοτερα αλογα.Πιο το οφελος?
Το οφελος ειναι η ροπη του μεγαλυτερου κυβισμου, σε συνδυασμο με το μικροτερο βαρος (και κοστος κατασκευης) ενος αεροψυκτου κινητηρα απο εναν υδροψυκτο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Το οφελος ειναι η ροπη του μεγαλυτερου κυβισμου, σε συνδυασμο με το μικροτερο βαρος (και κοστος κατασκευης) ενος αεροψυκτου κινητηρα απο εναν υδροψυκτο.
Δηλαδη υστερει σε ιππους αλλα σε ροπη ξεπερναει το aprilia?Και γιατι μια εταιρια σαν την ducati να θελει φθηνο κοστος κατασκευης?Δε αντιλεγω σε αυτα που λες αλλα νομιζα οτι τα αεροψυκτα ειχαν ξεπεραστει..οτι ηταν παλια τεχνολογια..
Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrated
Δηλαδη υστερει σε ιππους αλλα σε ροπη ξεπερναει το aprilia?Και γιατι μια εταιρια σαν την ducati να θελει φθηνο κοστος κατασκευης?Δε αντιλεγω σε αυτα που λες αλλα νομιζα οτι τα αεροψυκτα ειχαν ξεπεραστει..οτι ηταν παλια τεχνολογια..
Ειναι παλια τεχνολογια, αλλα ακομα δεν εχουν ξεπεραστει. Ο παραγοντας που θα τα εξαφανισει ειναι οι κανονισμοι θορυβου και ρυπων, αλλιως μια χαρα κρατουν. Τα μποξερ της μπε-εμ-βε πχ στα 1200 κυβικα εχουν αξιοπρεπεστατες επιδοσεις και με τα σημερινα δεδομενα της κατηγοριας.
Δεν ειχα ποτε την τυχη να οδηγησω το Hypermotard, αλλα ειμαι σιγουρος οτι το τελευταιο που θα μου ελειπε ειναι ισχυς, η οποια παρεπιπτοντως δεν ειναι το παν.
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Ειναι παλια τεχνολογια, αλλα ακομα δεν εχουν ξεπεραστει. Ο παραγοντας που θα τα εξαφανισει ειναι οι κανονισμοι θορυβου και ρυπων, αλλιως μια χαρα κρατουν. Τα μποξερ της μπε-εμ-βε πχ στα 1200 κυβικα εχουν αξιοπρεπεστατες επιδοσεις και με τα σημερινα δεδομενα της κατηγοριας.
Δεν ειχα ποτε την τυχη να οδηγησω το Hypermotard, αλλα ειμαι σιγουρος οτι το τελευταιο που θα μου ελειπε ειναι ισχυς, η οποια παρεπιπτοντως δεν ειναι το παν.
Δεν το ξερα οτι τα μποξερ ειναι αεροψυκτα ;o.Παρολαυτα δεν καταλαβαινω τεχνικα πως γινεται να εχουν μεγαλυτερη ροπη τα αεροψυκτα.Δεν διατηρουν σταθερες θερμοκρασιες πως επηρεαζει αυτο θετικα τη ροπη η μηπως η υδροψυκη την επηρεαζει αρνητικα συγκριτικα με τον αερα?
~ασχετο αλλα αυτο στην υπογραφη σου τι σημαινει ακριβως?ξερω τις λεξεις αλλα δεν πιανω το νοημα
Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrated
.Παρολαυτα δεν καταλαβαινω τεχνικα πως γινεται να εχουν μεγαλυτερη ροπη τα αεροψυκτα.Δ
Δεν έχει μεγαλύτερη ροπή λόγω αερόψυξης, αλλά γιατί είναι 1100 :lol:
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Δεν έχει μεγαλύτερη ροπή λόγω αερόψυξης, αλλά γιατί είναι 1100 :lol:
:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrated
~ασχετο αλλα αυτο στην υπογραφη σου τι σημαινει ακριβως?ξερω τις λεξεις αλλα δεν πιανω το νοημα
Ειναι λογοπαιγνιο και εχει να κανει με το πως οριζουμε μεταβλητες στον προγραμματισμο, ως πραγματικους αριθμους (real) η ακεραιους (integer). Κατ'αντιστοιχο τροπο, η υπαρξη του 'θεου' ειναι θεμα ορισμου.
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Ειναι λογοπαιγνιο και εχει να κανει με το πως οριζουμε μεταβλητες στον προγραμματισμο, ως πραγματικους αριθμους (real) η ακεραιους (integer). Κατ'αντιστοιχο τροπο, η υπαρξη του 'θεου' ειναι θεμα ορισμου.
καλα το θυμομουν dim as integer ;p
+ ότι συνήθως, χωρίς να έχω δει τα διαγράμματα ροπής - ισχύος των δύο μηχανών, όταν η μικρότερου κυβισμού βγάζει περισσότερα άλογα τα βγάζει συνήθως ψηλά σε συγκεκριμένο εύρος στροφών, και σε όλες τις άλλες στροφές μπορεί να βγάζουν τα ίδια άλογα, ίσως και λιγότερα το dorso
Nostradamus
22/04/2010, 11:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Δεν ειχα ποτε την τυχη να οδηγησω το Hypermotard, αλλα ειμαι σιγουρος οτι το τελευταιο που θα μου ελειπε ειναι ισχυς, η οποια παρεπιπτοντως δεν ειναι το παν.
Χρειαζεσαι αλλο "κρανος" απο αυτο του αβαταρ σου γιατι το εργαλειο παει αεροπορια!!! Το ειχα δοκιμασει στο Ducati weekend στας Σερρας σε διαδρομη εκτος πιστας και ηθελα να βαλω τα κλαμματα για τα ρημαδια τα ? που λειπουν!!
και για του λόγου το αληθές, έψαξα και βρήκα διάγραμμα δυναμομέτρησης dorso vs hyper από το site sportrider.com
διάγραμμα ροπής ισχύος hyper vs dorso (http://image.sportrider.com/f/24474199+w750+st0/146_0909_11_z+urban_brawlers+HP_TQ_graph.jpg)
Αν προσέξετε η ροπή του hyper είναι παντού πολύ ψηλά αππο την αντίστοιχη του dorso,ειδικά χαμηλές - μεσαίες.
Το ίδιο και η ιπποδύναμη με μεγάλη διαφορά, εκτός από ψηλά , όπως το υποψιάστηκα απο την αρχή ,όπου στο pick της και σε διάστημα περίπου 500 στροφών φαίνεται ότι κρατάει την μέγιστη τιμή κατά 1,5 άλογο απο την αντίστοιχη μέγιστη του hyper
ελπίζω να βοήθησα
:beer: :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από billk
και για του λόγου το αληθές, έψαξα και βρήκα διάγραμμα δυναμομέτρησης dorso vs hyper από το site sportrider.com
διάγραμμα ροπής ισχύος hyper vs dorso (http://image.sportrider.com/f/24474199+w750+st0/146_0909_11_z+urban_brawlers+HP_TQ_graph.jpg)
Αν προσέξετε η ροπή του hyper είναι παντού πολύ ψηλά αππο την αντίστοιχη του dorso,ειδικά χαμηλές - μεσαίες.
Το ίδιο και η ιπποδύναμη με μεγάλη διαφορά, εκτός από ψηλά , όπως το υποψιάστηκα απο την αρχή ,όπου στο pick της και σε διάστημα περίπου 500 στροφών φαίνεται ότι κρατάει την μέγιστη τιμή κατά 1,5 άλογο απο την αντίστοιχη μέγιστη του hyper
ελπίζω να βοήθησα
:beer: :beer:
ωραια ευρεση..=D Οι κατασκευαστες γιατι τα δινουν και τα 2 ~90hp και το διαγραμμα δειχνει κατι τοσο μακρινο?
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.