View Full Version : Helios
Giorgos19
27/04/2010, 07:18
Sorry για το οφ τοπικ, πιστευω οτι μερικοι θα το βρειτε ενδιαφερον.
"Βγηκε" το βιντεο που τραβηξαν τα F16 της 347 Μοιρας (συγκεκριμενα ο αρχηγος σχηματισμου), τα οποια ειχαν αποσταλει να αναχαιτησουν το 737 της Helios.
εδω (http://74.125.77.132/search?q=cache:QuubBiL-PK8J:www.metacafe.com/watch/4426412/gnews_f16/+http://www.metacafe.com/watch/4426412/gnews_f16&cd=2&hl=el&ct=clnk)
Εχετλαίος
27/04/2010, 08:01
; Για τσέκαρε...
Giorgos19
27/04/2010, 08:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από Εχετλαίος
; Για τσέκαρε...
Με Firefox ουτε εμενα μου ανοιγε. Δοκιμασε με explorer!
project.breeze
27/04/2010, 08:04
Συγκλονιστική η στιγμή της πρόσκρουσης :sad:
Giorgos19
27/04/2010, 08:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
Συγκλονιστική η στιγμή της πρόσκρουσης :sad:
Μαμησετα..... :sad:
Εχετλαίος
27/04/2010, 08:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από Giorgos19
Με Firefox ουτε εμενα μου ανοιγε. Δοκιμασε με explorer!
Με τον εξερευνητή προσπαθώ και εγώ αλλά δεν...:(
edit. ΟΚ τώρα
Πραγματικά συγκλονιστικό...
makis206
27/04/2010, 08:31
Τραγικό..:(
το link αυτο μου βγαζει μια αμερικανια....
μπορει καποιος να το ξαναβαλει?
Αρχικά δημιουργήθηκε από MG
το link αυτο μου βγαζει μια αμερικανια....
μπορει καποιος να το ξαναβαλει?
Πάτα επάνω στο video το link "Continue to video >>>" ...
makis206
27/04/2010, 08:41
Δείτε κι αυτό (http://www.youtube.com/watch?v=TIVRaIGbilI)..
DimChios
27/04/2010, 08:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Δείτε κι αυτό (http://www.youtube.com/watch?v=TIVRaIGbilI)..
το ειχα δει ολο το ντοκυμαντερ οταν ειχε παιξει στο ΣΚΑΙ πριν 3 χρονια περιπου!
:sad:
Ανατριχιαστικό!Αραγε ήξεραν μεσα στο σκάφος τι γινοτα;:ninja:
Giorgos19
27/04/2010, 09:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από ΗΛΙΑΣΚΤΜ
Ανατριχιαστικό!Αραγε ήξεραν μεσα στο σκάφος τι γινοτα;:ninja:
Εκτος απο τον αεροσυνοδο, που προσπαθησε να σωσει το αεροπλανο, ολοι οι υπολοιποι ηταν αναισθητοι. Να ενα σχετικα καλο, αφου δεν καταλαβαν τιποτα.
Ειλικρινα με εχει καθηλώσει το video-διαλογος!!!:(
project.breeze
27/04/2010, 10:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από Giorgos19
Εκτος απο τον αεροσυνοδο, που προσπαθησε να σωσει το αεροπλανο, ολοι οι υπολοιποι ηταν αναισθητοι. Να ενα σχετικα καλο, αφου δεν καταλαβαν τιποτα.
Γιώργο, ο κυβερνήτης και ο συγκυβερνήτης τί έπαθαν;Άκουσα τον χειριστή του F-16 να λέει πως δεν έβλεπε κανένα μέσα στο cockpit.Ξέρεις τίποτα γι'αυτό;
Giorgos19
27/04/2010, 10:21
Δεν διεγνωσαν εγκαιρως τα σημαδια της αποσυμπιεσης και συνεχισαν την ανοδο μετα την απογειωση, χωρις να εχουν φορεσει τις μασκες τους. Συνεπεια αυτου ηταν να λιποθυμησουν λογω της υποξιας.
project.breeze
27/04/2010, 10:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από Giorgos19
Δεν διεγνωσαν εγκαιρως τα σημαδια της αποσυμπιεσης και συνεχισαν την ανοδο μετα την απογειωση, χωρις να εχουν φορεσει τις μασκες τους. Συνεπεια αυτου ηταν να λιποθυμησουν λογω της υποξιας.
Κρίμα να μην μπορέσει ο συνοδός να επικοινωνήσει στον ασύρματο ώστε να τον βοηθήσουν να το προσγειώσει :sad:
Giorgos19
27/04/2010, 10:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
Κρίμα να μην μπορέσει ο συνοδός να επικοινωνήσει στον ασύρματο ώστε να τον βοηθήσουν να το προσγειώσει :sad:
Στην φαση της ανοδου, τους αναψε Master Caution, μαζι με ενδειξη υπερθερμανσης οργανων. Η κονσολα για να το τσεκαρουν αυτο ειναι ακριβως πισω απο τη θεση του κυβερνητη. Σηκωθηκε για να τσεκαρει και λιποθυμησε, ενω ο συγκυβερνητης εμεινε στη θεση του. Για αυτο και ο F16ας αναφερει αρχικα πως βλεπει μονο ενα ατομο στο πιλοτηριο πεσμενο πανω στα χειριστηρια!
Ο συνοδος ειχε διπλωμα ερασιτεχνη πιλοτου...Τι να πεις.. αυτος ο ανθρωπος θα περασε μαρτυρικες ωρες μεχρι το τελος..
Οταν βρεις χρονο τσεκαρε τη σειρα που ποσταρε ο Μακης πιο πανω. Αναφερει εκτενεστερα τα παντα!
Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
Κρίμα να μην μπορέσει ο συνοδός να επικοινωνήσει στον ασύρματο ώστε να τον βοηθήσουν να το προσγειώσει :sad:
Ακόμα και αν μπορούσε να επικοινωνήσει, και παρόλο που είχε κάποιες βασικές γνώσεις χειρισμού δεν θα άλλαζε τίποτα.
Προσγείωση τέτοιων αεροσκαφών με οδηγίες απ΄τον ασύρματο γίνονται μόνο στις ταινίες....:(
project.breeze
27/04/2010, 10:48
Βύρωνα είναι συγκεκριμένες οι διαδικασίες κατά την προσγείωση.Αν κατάφερνε μέσω οδηγιών να ευθυγραμμιστεί με το αεροδρόμιο,ακολουθώντας τις οδηγίες που θα αφορούσαν την ταχύτητα και την γωνία καθόδου ίσως θα μπορούσαν να σωθούν.Δεν μιλάμε για τέλεια προσγείωση φυσικά,μιλάμε για μία προσγείωση που θα άφηνε περιθώρια να βγει κάποιος ζωντανός απο κει μέσα...
Giorgos19
27/04/2010, 10:54
Αυτοι οι ανθρωποι ηταν τελειωμενοι... Και να καταφερνε να το προσγειωσει το παλικαρι, ολοι οι επιβατες ειχαν παθει σοβαρες εγκεφαλικες βλαβες...
Εχετλαίος
27/04/2010, 10:57
Γράψτε και το όνομά του βρε παιδιά...
Αξίζει να το θυμηθούμε.
Giorgos19
27/04/2010, 10:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από Εχετλαίος
Γράψτε και το όνομά του βρε παιδιά...
Αξίζει να το θυμηθούμε.
Ανδρεας Προδρομου...
Υπήρχε μια ασυνεννοησία μεταξύ του πιλότου και των υπολοίπων ή είναι ιδέα μου; Είκοσι φορές τους είπε να μην μιλάνε όλοι μαζί αλλά να μιλάει με μια συχνότητα. Τους εξηγούσε απλά και ξεκάθαρα τι έβλεπε και αυτοί καταλάβαιναν ό,τι ήθελαν, "βλέπω κάποιον με μάσκα", "βλέπεις κάποιον να βοηθάει τους άλλους να βάλουν μάσκες;;;" :confused:
Λίγο βλάκες μου φάνηκαν (οι του εδάφους όχι ο πιλότος). Που και που τον ρώταγαν αν βλέπει ακόμα το αεροσκάφος, έλεος αυτό κάνει, F16 έχει και ακολουθεί ένα σχεδόν ακυβέρνητο πολιτικό αεροσκάφος... είναι δυνατόν να το χάσει;;
Giorgos19
27/04/2010, 11:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
Υπήρχε μια ασυνεννοησία μεταξύ του πιλότου και των υπολοίπων ή είναι ιδέα μου; Είκοσι φορές τους είπε να μην μιλάνε όλοι μαζί αλλά να μιλάει με μια συχνότητα. Τους εξηγούσε απλά και ξεκάθαρα τι έβλεπε και αυτοί καταλάβαιναν ό,τι ήθελαν, "βλέπω κάποιον με μάσκα", "βλέπεις κάποιον να βοηθάει τους άλλους να βάλουν μάσκες;;;" :confused:
Λίγο βλάκες μου φάνηκαν (οι του εδάφους όχι ο πιλότος). Που και που τον ρώταγαν αν βλέπει ακόμα το αεροσκάφος, έλεος αυτό κάνει, F16 έχει και ακολουθεί ένα σχεδόν ακυβέρνητο πολιτικό αεροσκάφος... είναι δυνατόν να το χάσει;;
Ποσο δικιο εχεις σε αυτο... Φαντασου να πετας κλειστο σχηματισμο με ενα 737, να τσεκαρεις μεσα να δεις τι γινεται, να χειριζεσαι το δικο σου αεροσκαφος, να δινεις οδηγιες στον 2 σου και ταυτοχρονα να πρεπει να μιλας με 2 διαφορετικα ατομα και να λες 20 φορες τι βλεπεις! Και μεσα σε ολα αυτα να ακους και την κυκλοφορια απο το Βενιζελος.
Φαινεται οτι τα παιρνει σε μια φαση και τους ζηταει να ειναι σε μια συχνοτητα ολοι μαζι.
Ρωτανε συνεχεια γιατι δεν βλεπουν στα ρανταρ το σημα απο το τρανσποντερ του Μπόινκγ και πρεπει να ξερουν το υψος και την πορεια του... Εχουν αρκετα αλλα αεροσκαφη στην περιοχη και πρεπει να αποφευχθουν τα χειροτερα με την κινηση.....
Επίσης οι του εδάφους μάλλον απλά περίεργοι ήταν πάρα θέλαν να βοηθήσουν γιατί όταν πέφτει τελικά και ο πιλότος τρελαίνεται, αυτοί λένε ναι οκ περιμένουμε συντεταγμένες.
Μια απορία: μάλλον ήταν χαμένη υπόθεση ήδη όλοι τους όπως είπες και ζούσε μόνο ο συνοδός. Δε λέω να προσπαθούσαν να το προσγειώσουν ή προσθαλασσώσουν αλλά μια προσπάθεια να το οδηγήσουν στη θάλασσα ή εκτός κατοικημένης περιοχής γιατί δεν έγινε; Γιατί είναι ο μόνος ρεαλιστικός στόχος που υπήρχε και από όσο κατάλαβα καταλάθος έπεσε εκεί και όχι σε κατοικημένη περιοχή...
Εχετλαίος
27/04/2010, 11:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
αλλά μια προσπάθεια να το οδηγήσουν στη θάλασσα ή εκτός κατοικημένης περιοχής γιατί δεν έγινε;
Ποιός θα το έκανε αυτό; Ο Προδρόμου; Αφού δεν είχε radio επαφή με τα 2 jets
Ο ασύρματος γιατί δε δούλευε; Κι αυτός γιατί δεν προσπάθησε (μπορεί και να κάνω λάθος) να επικοινωνήσει με κάποιον; Το να το καταλάβει μόνος του ότι είναι χαμένος και να στείλει το αεροσκάφος στη θάλασσα για να μην πέσει σε κατοικημένη περιοχή 'ντάξει θέλει μεγάλα @@.
Αλλά αν τον πλεύριζαν τα μαχητικά και του έδειχναν μια κατεύθυνση; Μπορεί και να είναι επικίνδυνο για τα ίδια τα μαχητικά απλά ρωτάω.
Αν θυμάμαι καλά από το documentary στο Discovery, ο Προδρόμου προσπαθούσε να κρατήσει τις αισθήσεις του με φορητή φιάλη οξυγόνου η οποία επαρκεί για πολύ λίγο.
Αυτό, σύμφωνα με τους ειδικούς που μιλούσαν, δεν του επέτρεπε να έχει πλήρη διαύγεια και απλά τον κράτησε στη ζωή λίγο περισσότερο από τους άλλους.
ο ασυρματος δουλευε αλλα σε αλλη συχνοτητα... επρεπε να συντονιστει με την αναλογη συχνοτητα για να μιλησει...
στη συχνοτητα που μιλουσε εδωσε 5 φορες may day παντως οπως το βρηκαν μετα απο τα ρικορντερς...
οι του εδαφους οταν λεει Μαμπο ειναι της ΠΑ κι οχι το Athens center και ειναι υποχρεωμενος να δωσει στιγμα... δεν ειναι περιεργεια αυτο αλλα μια συγκεκριμενη διαδικασια που πρεπει να ακολουθησει
Το βιντεο ειναι συγκλονιστικο:eyepop: :eyepop: :eyepop: Κριμα για ολους τους που πηγαν τοσο αδικα...:sad:
Αν θυμαμαι καλα το αεροσκαφος ειχε πεσει γτ ειχαν τελειωσει και τα καυσιμα του.Νομιζω οτι ειχε κανει μερικους κυκλους πανω απο το Ελ.Βεν. με αυτοματο πιλοτο και μετα αλλαξε πορεια και απομακρυνθηκε...Το ποσο ευκολο ή δυσκολο ηταν να επικοινωνησει με τον ασυρματο το παλικαρι δεν το ξερω.Υποθετω οτι δεν θα ηταν δυσκολο αφου ειχε μια Α εμπειρια,αλλα μαλλον η καταστασεις δεν του επετρεπαν να σκεφτει καθαρα.
Παντως τα μαχητικα και το εδαφος ηξεραν οτι ειναι καμενο χαρτι το αεροσκαφος.Ουτε πιλοτους εβλεπαν και ηξεραν οτι και το παλικαρι δε σκαμπαζε και πολλα αφου του εκαναν σηματα αναχαιτησης και δεν ανταποκρινονταν.Οποτε το μονο που τους ενδιεφερε ηταν να μην πεσει σε κατοικμενη περιοχη.
Τωρα,αν μπορουσαν να εχουν επαφη με τον ασυρματο αν θα μπορουσε ο Προδρομου να το προσγειωσει δεν ξερω.Αλλα δεν εχει κ καμια σημασια πλεον:sad:
Άρα αν απλά έζησε λίγο περισσότερο προφανώς και δεν μπορούσε να κοιτάξει να ρυθμίσει σωστά τον ασύρματο. Και οι του εδάφους να ψάχνουν σε όλες τις συχνότητες μήπως και ακούσουν κάτι είναι μάλλον αδύνατο.
Επομένως τα μαχητικά απλά ακολουθούσαν χωρίς να μπορούν να προσφέρουν τίποτα, απλά έδωσαν τις συντεταγμένες του σημείου πρόσκρουσης...
Ίσως να βοήθησαν δίνοντας τη θέση του (ύψος, πορεία) μέχρι να πέσει ώστε να "διώξουν" άλλα αεροσκάφη από εκεί.
Ktm.Prestige
27/04/2010, 12:11
Μάγκες υπάρχει κάποιο άλλο Link γιατι στο συγκεκριμένο μου βγάζει μια αμερικανιά?
Το προσπάθησα και με τους δυο browser μου Firefox,Explorer.
:beer:
project.breeze
27/04/2010, 12:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
Άρα αν απλά έζησε λίγο περισσότερο προφανώς και δεν μπορούσε να κοιτάξει να ρυθμίσει σωστά τον ασύρματο. Και οι του εδάφους να ψάχνουν σε όλες τις συχνότητες μήπως και ακούσουν κάτι είναι μάλλον αδύνατο.
Επομένως τα μαχητικά απλά ακολουθούσαν χωρίς να μπορούν να προσφέρουν τίποτα, απλά έδωσαν τις συντεταγμένες του σημείου πρόσκρουσης...
Ίσως να βοήθησαν δίνοντας τη θέση του (ύψος, πορεία) μέχρι να πέσει ώστε να "διώξουν" άλλα αεροσκάφη από εκεί.
Τα μαχητικά υπήρχαν δίπλα στο 737 και για άλλο λόγο,όλοι καταλαβαίνετε...
Αρχικά δημιουργήθηκε από Giorgos19
Στην φαση της ανοδου, τους αναψε Master Caution, μαζι με ενδειξη υπερθερμανσης οργανων. Η κονσολα για να το τσεκαρουν αυτο ειναι ακριβως πισω απο τη θεση του κυβερνητη. Σηκωθηκε για να τσεκαρει και λιποθυμησε, ενω ο συγκυβερνητης εμεινε στη θεση του. Για αυτο και ο F16ας αναφερει αρχικα πως βλεπει μονο ενα ατομο στο πιλοτηριο πεσμενο πανω στα χειριστηρια!
Ο συνοδος ειχε διπλωμα ερασιτεχνη πιλοτου...Τι να πεις.. αυτος ο ανθρωπος θα περασε μαρτυρικες ωρες μεχρι το τελος..
Οταν βρεις χρονο τσεκαρε τη σειρα που ποσταρε ο Μακης πιο πανω. Αναφερει εκτενεστερα τα παντα!
O Ανδρέας Προδρόμου είχε CPL.. για την ιστορία.. όχι ότι θα άλλαζε τπτ.. :sad:
GiannisBlessed
27/04/2010, 12:15
τελικα αποδοθηκαν ευθυνες στον μηχανικο που κατα τον ελεγχο της καμπινας δεν γυρισε τον ρυθμιστη στο auto η την γλυτωσε?
η η ευθυνη ειναι των κυβερνητων να ελεγχουν τα ΠΑΝΤΑ πριν απο την πτηση?
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Αν θυμάμαι καλά από το documentary στο Discovery, ο Προδρόμου προσπαθούσε να κρατήσει τις αισθήσεις του με φορητή φιάλη οξυγόνου η οποία επαρκεί για πολύ λίγο.
Αυτό, σύμφωνα με τους ειδικούς που μιλούσαν, δεν του επέτρεπε να έχει πλήρη διαύγεια και απλά τον κράτησε στη ζωή λίγο περισσότερο από τους άλλους.
+125.. Air crash investigation.. ψάξτε το..
project.breeze
27/04/2010, 12:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
Βύρωνα είναι συγκεκριμένες οι διαδικασίες κατά την προσγείωση.Αν κατάφερνε μέσω οδηγιών να ευθυγραμμιστεί με το αεροδρόμιο,ακολουθώντας τις οδηγίες που θα αφορούσαν την ταχύτητα και την γωνία καθόδου ίσως θα μπορούσαν να σωθούν.Δεν μιλάμε για τέλεια προσγείωση φυσικά,μιλάμε για μία προσγείωση που θα άφηνε περιθώρια να βγει κάποιος ζωντανός απο κει μέσα...
Όσο γι'αυτο που έγραψα ήταν καθαρά φιλοσοφικό το θέμα.Προφανώς και ένας άνθρωπος σε αυτή την κατάσταση δεν έχει τις αντοχές και την ψυχραιμία να αντιδράσει σε κάποια τέτοια περίσταση.Ακόμα και επαγγελματίας πιλότος θα λύγιζε γνωρίζοντας πως όλοι είναι λιπόθυμοι και το οξυγόνο δεν του αρκεί για πολύ ώρα.Μπράβο πάντως στο παλλικάρι που το πάλεψε,ας ησυχάσει η ψυχή του εκεί που βρίσκεται
Banana hammock*
27/04/2010, 12:17
Εμένα με άρεσε που πετάχτηκαν όλα τα γεράκια των αιθέρων να αναλύσουν τι πήγε στραβά και να κριτικάρουν τους πιλότους και το κέντρο ελέγχου και όποιον τέλος πάντων είχε ανάμιξη, λες και μπορούσαν να κάνουν κάτι περισσότερο από αυτό που έκαναν και θα σώζονταν η κατάσταση.
Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
Όχι αυτόβουλη.Με εντολή άνωθεν.Δεν γνωρίζω το πρωτόκολλο σε τέτοιες περιπτώσεις αλλά φαντάζομαι θα έρχεται από πολύ ψηλά (πρωθυπουργό-αρχηγό ΓΕΕΘΑ κτλ)
99% To EKAE.. (Τα πμ σου εσύ.. :lol: με είχες ρωτήσει κάτι πριν κάνα δυο βδομάδες.. :lol: )
Giorgos19
27/04/2010, 12:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
Τα μαχητικά υπήρχαν δίπλα στο 737 και για άλλο λόγο,όλοι καταλαβαίνετε...
Ηρακλη και ομως ο Master Arm ηταν συνεχως σε NAV! Ακομα και οταν βλεπουν οτι πηγαινει προς κατοικημενη περιοχη.
Banana hammock*
27/04/2010, 12:39
Εμένα με άρεσε που πετάχτηκαν όλα τα γεράκια των αιθέρων να αναλύσουν τι πήγε στραβά και να κριτικάρουν τους πιλότους και το κέντρο ελέγχου και όποιον τέλος πάντων είχε ανάμιξη, λες και μπορούσαν να κάνουν κάτι περισσότερο από αυτό που έκαναν και θα σώζονταν η κατάσταση.
Dodok edessa
27/04/2010, 12:43
απιστευτες στιγμες..:sad:
project.breeze
27/04/2010, 12:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από Giorgos19
Ηρακλη και ομως ο Master Arm ηταν συνεχως σε NAV! Ακομα και οταν βλεπουν οτι πηγαινει προς κατοικημενη περιοχη.
Μα δεν είπα ότι θα ήταν εύκολη απόφαση Γιώργο,προς Θεού.Σε τέτοιες περιπτώσεις όμως πρέπει να είσαι έτοιμος για τα πάντα και αν το αεροπλάνο αντί για Τανάγρα,κατευθυνόταν προς το κέντρο της Αθήνας ή σε κάποια κατοικημένη περιοχή και δεν υπήρχε άλλο περιθώριο κάποιος θα έπρεπε να πάρει αυτή την απόφαση.Ακούγεται σκληρό αλλά δυστυχώς έτσι είναι και πρέπει να είναι τα πράγματα...
Giorgos19
27/04/2010, 12:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
Μα δεν είπα ότι θα ήταν εύκολη απόφαση Γιώργο,προς Θεού.Σε τέτοιες περιπτώσεις όμως πρέπει να είσαι έτοιμος για τα πάντα και αν το αεροπλάνο αντί για Τανάγρα,κατευθυνόταν προς το κέντρο της Αθήνας ή σε κάποια κατοικημένη περιοχή και δεν υπήρχε άλλο περιθώριο κάποιος θα έπρεπε να πάρει αυτή την απόφαση.Ακούγεται σκληρό αλλά δυστυχώς έτσι είναι και πρέπει να είναι τα πράγματα...
+675..
Εχετλαίος
27/04/2010, 12:53
Eίναι ο αρχηγός σμήνους σε θέση (ή με εξουσιοδότηση) να πράξει κάτι τέτοιο; Την αυτόβουλη κατάριψη του κινδύνου;
και κει που επεσε ειναι να γινει ο χυτα γραμματικου
manos*gsxr
27/04/2010, 12:59
συκλονιστικο....:sad: :sad: :sad:
project.breeze
27/04/2010, 13:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από Εχετλαίος
Eίναι ο αρχηγός σμήνους σε θέση (ή με εξουσιοδότηση) να πράξει κάτι τέτοιο; Την αυτόβουλη κατάριψη του κινδύνου;
Όχι αυτόβουλη.Με εντολή άνωθεν.Δεν γνωρίζω το πρωτόκολλο σε τέτοιες περιπτώσεις αλλά φαντάζομαι θα έρχεται από πολύ ψηλά (πρωθυπουργό-αρχηγό ΓΕΕΘΑ κτλ)
Giorgos19
27/04/2010, 13:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από Εχετλαίος
Eίναι ο αρχηγός σμήνους σε θέση (ή με εξουσιοδότηση) να πράξει κάτι τέτοιο; Την αυτόβουλη κατάριψη του κινδύνου;
Στην προκειμενη περιπτωση ο πιλοτος αναφερει ο,τι βλεπει. Αυτα μεταβιβαζονται στους παραπανω, και αυτοι ειναι που δινουν την εντολη!
Σε αλλες καταστασεις μπορει να ενεργησει με μια πιο μεγαλη ευχαιρια "αυτοσχεδιασμου" αναλογως των κανονων εμπλοκης που εχει.
Εχετλαίος
27/04/2010, 13:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από Giorgos19
Στην προκειμενη περιπτωση ο πιλοτος αναφερει ο,τι βλεπει. Αυτα μεταβιβαζονται στους παραπανω, και αυτοι ειναι που δινουν την εντολη!
Σε αλλες καταστασεις μπορει να ενεργησει με μια πιο μεγαλη ευχαιρια "αυτοσχεδιασμου" αναλογως των κανονων εμπλοκης που εχει.
Στην τραγική περίπτωση που αναμοχλεύουμε, πιστεύετε ότι ό,τι μετέδιδε ο αρχηγός του σμήνους έφταναν άμεσα και με ακρίβεια στους άνωθεν; Περιθώριο αντίδρασης δε φαίνεται να υπήρξε (εξ άνωθεν τουλάχιστον)...Όλα έγιναν τόσο γρήγορα...
Giorgos19
27/04/2010, 13:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από Εχετλαίος
Στην τραγική περίπτωση που αναμοχλεύουμε, πιστεύετε ότι ό,τι μετέδιδε ο αρχηγός του σμήνους έφταναν άμεσα και με ακρίβεια στους άνωθεν; Περιθώριο αντίδρασης δε φαίνεται να υπήρξε (εξ άνωθεν τουλάχιστον)...Όλα έγιναν τόσο γρήγορα...
Γνωριζω οτι εχουν την δυνατοτητα ακριβως εκεινη τη στιγμη να ακουνε ολες τις συνομιλιες, οποτε θελω να πιστευω (γιατι και στην Ελλαδα ειμαστε..) πως εφτασαν στα αυτια αυτων που επρεπε να φτασουν!
project.breeze
27/04/2010, 13:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από koulis19
Στην αρχη του βιντεο μιλανε με τον πιλοτο του αεροσκαφους?
Ο χειριστής του F-16 δεν είχε καμμία επαφή με τον κυβερνήτη του 737.Ακους συνομιλία με τον πύργο ελέγχου του Ελ.Βενιζέλος και με την 111 Π.Μ
Banana hammock*
27/04/2010, 13:34
Εμένα με άρεσε που πετάχτηκαν όλα τα γεράκια των αιθέρων να αναλύσουν τι πήγε στραβά και να κριτικάρουν τους πιλότους και το κέντρο ελέγχου και όποιον τέλος πάντων είχε ανάμιξη, λες και μπορούσαν να κάνουν κάτι περισσότερο από αυτό που έκαναν και θα σώζονταν η κατάσταση.
koulis19
27/04/2010, 13:57
Στην αρχη του βιντεο μιλανε με τον πιλοτο του αεροσκαφους?
XJR_Billy
27/04/2010, 14:00
Πολύ συγκηνητικό...:(
http://www.k-makris.gr/Helios/Helios-gr.htm
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.