Σύνδεση

View Full Version : Service αναρτήσεων 640



KaTaNaS
29/04/2010, 16:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
γιατί και ενα απλό service εμπρός πίσω ενα 250άρι το θέλει.

210 με ρεβαλβινγκ και αλλαγη ξυστρες... γυρω στα 150 (70+80) απλο σερβις! :wave2:

camen
29/04/2010, 16:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
γυρω στα 150 (70+80) απλο σερβις! :wave2:

Για πες γτ με ενδιαφερει...Στον Τασουλη αυτες οι τιμες?Τι περιλαμβανει το σερβις?

SeNNinhA
29/04/2010, 16:49
210-250 ανάλογα με τον μάστορα (με ξύστρες). Το βάλε-βγάλε το υπολόγισες στο κόστος?

θεωρώ ότι είναι χαζό να μην αλλάξεις και τις ξύστρες όταν κάνεις service. Παίζει να είναι έστω και λίγο φθαρμένες και να έχεις διαρροές μετά από λίγο χώμα.

camen
29/04/2010, 16:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
210-250 ανάλογα με τον μάστορα (με ξύστρες). Το βάλε-βγάλε το υπολόγισες στο κόστος?

θεωρώ ότι είναι χαζό να μην αλλάξεις και τις ξύστρες όταν κάνεις service. Παίζει να είναι έστω και λίγο φθαρμένες και να έχεις διαρροές μετά από λίγο χώμα.

Τι εννοειται με το "ξυστρες" ρε παιδια?:rolleyes:

Εγω που θελω να στειλω τις αναρτησεις μου για σερβις στον Τασουλη(αυτος δεν εχει τις WP?!!!) για ενα απλο,κανονικο σερβις.Λαδια,αζωτο και τσιμουχες...Λυμενα θα τα στειλω.
Ποσο υπολογιζω?!Ενα 200αρικο ολα μαζι?!

SeNNinhA
29/04/2010, 16:58
Οι τσιμούχες είναι εσωτερικά στα καλάμια και δεν τις βλέπεις. Οι ξύστρες είναι αυτά τα μαύρα που βλέπεις εσύ εξωτερικά στα καλάμια και η δουλειά τους ειναι να μην αφήνουν ακαθαρσίες να φτάσουν στις τσιμούχες και να τις φθείρουν. Επειδή και ελάχιστα φθαρμένες να είναι εαν μπεις χώμα όλο και κάτι θα περάσει μέσα, καλό είναι να αλλάζονται προληπτικά στο service. Άλλωστε κανα 20άρι-25άρι κοστίζουν το πολύ.

Με ενα 200άρι είσαι κομπλέ.

camen
29/04/2010, 16:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Οι τσιμούχες είναι εσωτερικά στα καλάμια και δεν τις βλέπεις. Οι ξύστρες είναι αυτά τα μαύρα που βλέπεις εσύ εξωτερικά στα καλάμια και η δουλειά τους ειναι να μην αφήνουν ακαθαρσίες να φτάσουν στις τσιμούχες και να τις φθείρουν. Επειδή και ελάχιστα φθαρμένες να είναι εαν μπεις χώμα όλο και κάτι θα περάσει μέσα, καλό είναι να αλλάζονται προληπτικά στο service. Άλλωστε κανα 20άρι-25άρι κοστίζουν το πολύ.

Με ενα 200άρι είσαι κομπλέ.

Ναι οκ,αυτες ειχα καταλαβει...:winka:

SeNNinhA
29/04/2010, 17:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
210 με ρεβαλβινγκ και αλλαγη ξυστρες... γυρω στα 150 (70+80) απλο σερβις! :wave2:

Το revalving που λες είναι απλή αλλαγή του σεταρίσματος των υπάρχουσων βαλβίδων (εαν το θέλεις και αναλόγως τι θέλεις). Γιατί εαν μιλήσουμε για πραγματικό revalving με aftermarket βαλβίδες πάμε σε άλλα ποσά....

KaTaNaS
29/04/2010, 17:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Άλλωστε κανα 20άρι-25άρι κοστίζουν το πολύ.

Με ενα 200άρι είσαι κομπλέ.

τιμές Τασουλη, 150 + 30 (ξυστρες) =180 ευρω περιπου .

στο σερβις συγκαταλεγεται το συμπληρωμα αζωτου, αλλαγη σε τσιμουχακια και μικροϋλικα που αλλζονται στανταρ και τα λαδια βεβαιαως, αν εχει καποια επιπρόσθετη ζημια (παρα πολυ σπανιο για μηχανακι που δουλευει ασφαλτο) χρεωνεσαι επιπλεον...

τα βγαλε βαλε δεν τα εβαλα... οι τιμες ειναι οταν του τα πας στο χερι.

camen εξαερωση να κανεις συχνα... μην την ξεχνας... λειτουργει πολυ καλυτερα το πηρουνι :wave2:

KaTaNaS
29/04/2010, 17:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Το revalving που λες είναι απλή αλλαγή του σεταρίσματος των υπάρχουσων βαλβίδων (εαν το θέλεις και αναλόγως τι θέλεις). Γιατί εαν μιλήσουμε για πραγματικό revalving με aftermarket βαλβίδες πάμε σε άλλα ποσά....

θ ατο γραψω ακριβως οπως μου το ειπανε, εκανα "ρεβαλβινγκ 2009" κοινώς έχουν βρει τις βαλβιδες των πηρουνιων των μοντελων 2009, και βαζουν αντιστοιχες στο δικο μου 05'αρι μπροστινο.

ειδα θεαματικη διαφορα παντως μεχρι να χαλασουν τα λαδια, που ομολογω πως τα υδραυλικα λαδια της WP σταματησαν να δουλευουν παρα πολυ γρηγορα...

camen
29/04/2010, 17:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
τιμές Τασουλη, 150 + 30 (ξυστρες) =180 ευρω περιπου .

στο σερβις συγκαταλεγεται το συμπληρωμα αζωτου, αλλαγη σε τσιμουχακια και μικροϋλικα που αλλζονται στανταρ και τα λαδια βεβαιαως, αν εχει καποια επιπρόσθετη ζημια (παρα πολυ σπανιο για μηχανακι που δουλευει ασφαλτο) χρεωνεσαι επιπλεον...

τα βγαλε βαλε δεν τα εβαλα... οι τιμες ειναι οταν του τα πας στο χερι.

camen εξαερωση να κανεις συχνα... μην την ξεχνας... λειτουργει πολυ καλυτερα το πηρουνι :wave2:

Εξαερωση κανω συνεχεια...:winka: :winka: :winka:
Ζημια δεν εχω(λογικα) και θα τα στειλω λυμενα.Φρεσκα λαδακια θελω και αζωτο...:winka:


Μια χαρα τιμη ειναι τα 180 πιστευω:D :D :D
Thanks για τις πληροφοριες:beer: :beer: :beer:

SeNNinhA
29/04/2010, 17:20
Δεν είναι αυτό που λες.

Revalving 2009 σημαίνει ότι σετάρισαν τις υπάρχουσες βαλβίδες σου σύμφωνα με το σετάρισμα των βαλβίδων στο μοντέλο του 2009 ώστε να δουλεύουν το ίδιο. Δεν τις άλλαξαν. Οι βαλβίδες στα πηρούνια έχουν κάτι εσωτερικούς δακτυλίους που τους στρίβεις και αλλάζεις ουσιαστικά τις οπές από τις οποίες περνάει το λάδι αλλάζοντας και την ταχύτητα με την οποία περνάει και άρα τα χαρακτηριστικά των αποσβέσεων. Δεν συμφέρει να αλλάξεις βαλβίδες ακόμη και μαμά. Ξέρεις πόσο έχουν?

camen
30/04/2010, 03:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από kaggelos
ερωτηση:σε περιπτωση που το μοτερ ψοφησει συντομα,ξερει κανεις τιμες και ανθρωπο που μπορω να βρω κανα μεταχειρισμενο?

Και γτ να μπεις σε αυτη την διαδικασια και να μην ψαξεις κατι καλυτερο απο την αρχη?:winka:

KaTaNaS
30/04/2010, 03:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από SeNNinhA
Δεν είναι αυτό που λες.

Revalving 2009 σημαίνει ότι σετάρισαν τις υπάρχουσες βαλβίδες σου σύμφωνα με το σετάρισμα των βαλβίδων στο μοντέλο του 2009 ώστε να δουλεύουν το ίδιο. Δεν τις άλλαξαν. Οι βαλβίδες στα πηρούνια έχουν κάτι εσωτερικούς δακτυλίους που τους στρίβεις και αλλάζεις ουσιαστικά τις οπές από τις οποίες περνάει το λάδι αλλάζοντας και την ταχύτητα με την οποία περνάει και άρα τα χαρακτηριστικά των αποσβέσεων. Δεν συμφέρει να αλλάξεις βαλβίδες ακόμη και μαμά. Ξέρεις πόσο έχουν?

ok ! :a013:

ειχα την εντυπωση πως τα δαχτυλιδια εχουν οπες πανω τους και πως αλλαζες τον αριθμό και το Φ τους.

:wave2:

SeNNinhA
30/04/2010, 04:55
Σωστό είναι και αυτό. Τα δαχτυλίδια που λες δεν νομίζω ότι είναι αναλώσιμα και μπορείς να τα αλλάξεις, να τα αφαιρέσεις, να τα προσθέσεις αλλά νομίζω ότι κάνεις αυτό με τις ροδέλες παρακάτω. Δεν αλλάζεις την βαλβίδα ολόκληρη της οποίας ο σχεδιασμός αλλάζει και αυτός την λειτουργία της ανάρτησης. Τα δαχτυλίδια που λεμε σίγουρα κάποια αλλάχθηκαν, αφαιρέθηκαν, προστέθηκαν (ή όποιος άλλος συνδιασμός όλων των παραπάνω) σύμφωνα με τα δεδομένα της αναρτησης 2009.

Απλά έχω την εντύπωση ότι το συγκεκριμένο revalving αφορά τα κίτρινα δαχτυλίδια στο σχήμα και όχι τα πράσινα που για να τα αλλάξεις κοστίζει αρκετά (στην πράξη είναι μια aftermarket νέα βαλβίδα). Μπορεί και να κάνω λάθος βεβαια πάντα....

Τα ίδια λέμε μάλλον τελικά αλλά με άλλα λόγια.

:wave2: :wave2: :wave2:


EDIT: Παίζει ίσως να αλλάζεται και μέρος των πράσινων δαχτυλιδιών (αν και δεν το νομίζω) :confused:


196421