Σύνδεση

View Full Version : Ducati χωρις πλαισιο...δλδ???



Xrider
02/05/2010, 17:23
Σημερα βλεπωντας τον αγωνα...ακουσα καποια στιγμη τον Διατσιδη να λεει κατι για τις ΓΠ10 οτι ειναι χωρις πλαισιο και οτι η Ducati θα το περασει και στις μοτο παραγωγης,ειπε για το αρθρο καποιου σε καποιο περιοδικο που αναλυει τι γινεται...

επειδη δεν εχω διαβασει αυτο το αρθρο και πρωτη φορα το ακουσα αυτο,μπορει καποιος να πει τι σημαινει αυτο το περιεργο...μηχανη χωρις πλαισιο!??

makis206
03/05/2010, 00:58
Χωρίς να δω τον χτεσινό αγώνα υποθέτω ότι μίλησε για τις αγωνιστικές Ducati GP9 και GP10 στις οποίες το ψαλίδι και το μοχλικό της ανάρτησης συνδέονται απ'ευθείας πάνω στον κινητήρα, και στο μπροστινό μέρος του μοτέρ αντί για κανονικό πλαίσιο έχει τοποθετηθεί μία βάση από ανθρακόνημα για να "φιλοξενεί" τον λαιμό για το πιρούνι. Περισσότερα θα διαβάσεις στο περιοδικό Moto, τεύχος 457 (5 του 2010) που κυκλοφόρησε στις 15/03.

Η φωτό είναι από την GP9 :beer:


196614

McGyver
03/05/2010, 01:05
:)


196615

McGyver
03/05/2010, 01:05
;)


196616

filipp0s
03/05/2010, 01:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrider
..
επειδη δεν εχω διαβασει αυτο το αρθρο και πρωτη φορα το ακουσα αυτο,μπορει καποιος να πει τι σημαινει αυτο το περιεργο...μηχανη χωρις πλαισιο!??


να κι ενα παλιοτερο παραδειγμα http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=57223&highlight=exactweld :wave2:

Stabak
03/05/2010, 04:06
η σωστη ορολογία ειναι "ο κινητηρας ειναι μερος του πλαισιου"...

kachius
03/05/2010, 05:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από Stabak
η σωστη ορολογία ειναι "ο κινητηρας ειναι μερος του πλαισιου"...

έτσι δεν είναι και το χορνετ '07 ?

byron
03/05/2010, 06:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από kachius
έτσι δεν είναι και το χορνετ '07 ?

Αυτο που λες, είναι ολίγον διαφορετικό. Το πλαίσιο υπάρχει και χρησιμοποιεί και τον κινητήρα ως άκαμπτο τμήμα του.
Το ducati έχει μόνο εμπρός και πίσω "σκελετό".

Αν δεν κάνω λάθος, αυτό δεν είναι κάτι νέο στο ducati. Kαι η GP09 το ίδιο σύστημα με το carbon είχε. Η τελευταία ducati με trelis ήταν η GP08.

H.A.Balafoutre
03/05/2010, 06:39
Κάπως έτσι?


196633

byron
03/05/2010, 06:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από H.A.Balafoutre
Κάπως έτσι?


Κάπως έτσι. Σαν ιδέα είναι παλιά (αν θυμάμαι καλά κάποιο εγγλέζικο -Vincent?- ) το χρησιμοποιούσε απ΄το 30. Το Exactweld που μπήκε παραπάνω ήταν ίδιο βέβαια, αν εξαιρέσεις το αλουμίνιο αντι για carbon.


196636

Xrider
04/05/2010, 04:12
Και ποιο το οφελος να μην εχει πλαισιο :confused:
αποροφηση των ταλαντοσεων?

makis206
04/05/2010, 04:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Αν δεν κάνω λάθος, αυτό δεν είναι κάτι νέο στο ducati. Kαι η GP09 το ίδιο σύστημα με το carbon είχε. Η τελευταία ducati με trelis ήταν η GP08. :winka:

Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
μίλησε για τις αγωνιστικές Ducati GP9 και GP10

Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrider
Και ποιο το οφελος να μην εχει πλαισιο :confused:
αποροφηση των ταλαντοσεων?

Μεγαλύτερη ακαμψία όπως ανάφερε κι ο Βύρωνας πιο πριν :beer:

Aggelos_SV
04/05/2010, 05:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
:winka:



Μεγαλύτερη ακαμψία όπως ανάφερε κι ο Βύρωνας πιο πριν :beer:


Δεν ξέρω για μεγαλύτερη δυσκαμψία (και όχι ακαμψία...είναι κατ'αντιστοιχία σα να λες ότι ΥΠΑΡΧΕΙ η τέλεια γυναίκα...:D ) αλλά σίγουρα προσφέρει μικρότερο συνολικό βάρος μοτοσακού χαμήλωμα του κέντρου βάρους και ευκολότερη πρόσβαση στην περιοχή του μοτέρ από τους τεχνικούς.

Σίγουρα πάντως θα έχουν προβλέψει η νέα ''πλαισιακή" διάταξη να εξασφαλίζει επαρκή/τουλάχιστον ίση δυσκαμψία με τα προϋπάρχοντα πλάισια.
Εικασία δικιά μου...στα αγωνιστικά μηχανάκια θα μπορούσαν να προσαρμόζουν την δυσκαμψία του "πλαισίου" ανάλογα με τις ανάγκες κάθε ξεχωριστού αγώνα,αλλάζοντας (εύκολα λόγω απλότητας) τα τμήματα που συνδέουν ψαλίδι π.χ. με το μοτέρ...

sapila racing
04/05/2010, 05:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από Aggelos_SV
Δεν ξέρω για μεγαλύτερη δυσκαμψία (και όχι ακαμψία...είναι κατ'αντιστοιχία σα να λες ότι ΥΠΑΡΧΕΙ η τέλεια γυναίκα...:D ) αλλά σίγουρα προσφέρει μικρότερο συνολικό βάρος μοτοσακού χαμήλωμα του κέντρου βάρους και ευκολότερη πρόσβαση στην περιοχή του μοτέρ από τους τεχνικούς.

Σίγουρα πάντως θα έχουν προβλέψει η νέα ''πλαισιακή" διάταξη να εξασφαλίζει επαρκή/τουλάχιστον ίση δυσκαμψία με τα προϋπάρχοντα πλάισια.
Εικασία δικιά μου...στα αγωνιστικά μηχανάκια θα μπορούσαν να προσαρμόζουν την δυσκαμψία του "πλαισίου" ανάλογα με τις ανάγκες κάθε ξεχωριστού αγώνα,αλλάζοντας (εύκολα λόγω απλότητας) τα τμήματα που συνδέουν ψαλίδι π.χ. με το μοτέρ...

Αυτο που περιγράφεις είναι πιο δύσκολο να γίνει μια και το ψαλίδι εδράζεται στον κινητήρα.
Αυτη η τακτική ειναι παλιά συνήθεια της Ducati κι εχει πλεονεκτήματα αλλά και κάποια μειονεκτήματα.

byron
04/05/2010, 05:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Μεγαλύτερη ακαμψία όπως ανάφερε κι ο Βύρωνας πιο πριν :beer:

Τα σαφή πλεονεκτήματα δεν τα γνωρίζω. Σίγουρα δεν είναι το ζητούμενο η μέγιστη ακαμψία.
Το να φτιαχτεί ένα εντελώς άκαμπτο πλαίσιο δεν είναι δύσκολο. Εχει περισσότερα μειονεκτήματα όμως από πλεονεκτήματα.

fantacid
04/05/2010, 05:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από byr0n
Κάπως έτσι. Σαν ιδέα είναι παλιά (αν θυμάμαι καλά κάποιο εγγλέζικο -Vincent?- ) το χρησιμοποιούσε απ΄το 30. Το Exactweld που μπήκε παραπάνω ήταν ίδιο βέβαια, αν εξαιρέσεις το αλουμίνιο αντι για carbon.

για να ρυθμισεις βαλβιδες σε ενα τετοιο πρεπει να το κανεις 2 κομματια??
:hypnotize

byron
04/05/2010, 06:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από fantacid
για να ρυθμισεις βαλβιδες σε ενα τετοιο πρεπει να το κανεις 2 κομματια??
:hypnotize

Καταρχήν δεν είναι 4χρονο :D

κατα δεύτερον, αν δεις τι χρειάζεται να λύσεις για να ρυθμίσεις βαλβίδες σε ένα SS δεν θα σου έκανε εντύπωση. :smokin:

MG
04/05/2010, 08:38
νομιζω οτι αυτο δεν ειναι κατι νεο....

ο κινητηρας ειναι ενεργο μερος του πλαισιου στα περισσοτερα σκουτερ... διορθοστε με αν κανω λαθος

sapila racing
04/05/2010, 08:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από MG
νομιζω οτι αυτο δεν ειναι κατι νεο....

ο κινητηρας ειναι ενεργο μερος του πλαισιου στα περισσοτερα σκουτερ... διορθοστε με αν κανω λαθος

Oπως προαναφέρθηκε, εδω δεν υπάρχει πλαίσιο. :winka:

turist
05/05/2010, 14:31
Στο τεύχος 3 του περιοδικού Ignition γίνεται μια ανάλυση στο θέμα...

nicket456
06/06/2010, 05:37
It's a ''Lefas'' !!! (Περίπου)

pav.ion
31/07/2012, 22:54
It's a ''Lefas'' !!! (Περίπου)
ακομα διαβαζω για τις πατεντες του και δακριζω....!!!!!!!!!!

MG-KTiNoS
01/08/2012, 14:10
Ναι ρε παιδιά αντέξει και η BMW κάπως έτσι είναι…
:lol: