Σύνδεση

View Full Version : πρωτο enduraki.τι να παρω? (συγχώνευση σχετικών συζητήσεων)



Σελίδες : 1 [2] 3 4 5 6

Lakaros
16/10/2008, 21:30
Παρε ενα exc 250 2t
Εχει πολυ γκαζι αλλα μπορεις κ να το οδηγησεις..
Το 200 ειναι ακομα καλυτερο.
Μην συγκρινεις το γκαζι στην ασφαλτο κ στο χωμα....δεν υπαρχει σχεση.
Δεν βαριεσαι ενα 125 2τ απλα καταλαβαινεις οτι δεν σου ταιριαζει...
Αμα ειναι ετσι δεν θα υπηρχε πρωταθλημα με 125 2τ / 250 4τ!!!
'Ψιλοροπα' δεν θα το ελεγε κανεις ετσι, κ δεν μπορεις να χαρακτηρησεις μια εταιρια με αυτο το τιτλο!!!!!
Πιο καλα...το 125 εχει λιγη δυναμη χαμηλα κ σχεδον ολη η αποδοση βρισκετε στις ψηλες στροφες με ευνοικο ευρος στροφων τις 11556-11559:beer: Αστειευομαι για το ευρος!!
Οσο ανεβαινουμε κυβικα αλλαζει αυτη η σχεση και τα πιο μεγαλα μοτορια ακομα εχουν πολυ καλη δυναμη στις χαμηλες στροφες...Ομως το μεγαλο μοτορι θα σου κουραζει τα χερια πολυ γρηγορα κ γενικα δεν ειναι οτι καλυτερο να ξεκινησεις με πολυ δυνατο:nono:

:beer:

marios8
16/10/2008, 22:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από coliman
250 4T δεν θελω γιατι νομιζω οτι θα το βαρε8ω μετα απο λιγο καιρο...



Θα το τελειώσεις και θα θές κάτι μεγαλύτερο ?????:confused: :confused: :confused: :confused:

Μικρή Λουλού
17/10/2008, 09:45
θα σου φανει αστειο,αλλα δεν μας λες πρωτα απ'ολα τι υψος και τι βαρος εχεις..??

για να αρχισουμε να μιλαμε σωστα.

KaTaNaS
17/10/2008, 10:08
πάρε το μηχανακι του mpou

Μικρή Λουλού
17/10/2008, 10:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από marios8
Θα το τελειώσεις και θα θές κάτι μεγαλύτερο ?????:confused: :confused: :confused: :confused:








24 χρονων ειναι ρε Μαριε :winka:

εγω θα ελεγα να παρεις ενα 520 που ειναι και τσαμπα και οταν γινεις ξεφτερι θα εχεις να ανοιγεις γκαζι οοοοσοοο θες !!:D :D

daddy78
17/10/2008, 10:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
πάρε το μηχανακι του mpou

+1000 οτι χρειαζεσαι για αρχη

KaTaNaS
17/10/2008, 10:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικρή Λουλού...
εγω θα ελεγα να παρεις ενα 520

ρε πουστη μου... οι παλιοι ειχαν αλλες κοχονες... φαινεται απο τις συμβουλες τους! :a35:

STOYBI
17/10/2008, 10:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από marios8
Θα το τελειώσεις και θα θές κάτι μεγαλύτερο ?????:confused: :confused: :confused: :confused:

Εδω ο αλλος ρε Μαριε τελειωνε το σουπερ εντουρο το 1000 (σε αλλο θρεντ..) :lol:

Που σου φαινετε το παραξενο......??? :smilea:

Μικρή Λουλού
17/10/2008, 10:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
ρε πουστη μου... οι παλιοι ειχαν αλλες κοχονες... φαινεται απο τις συμβουλες τους! :a35:




ετσι ειναι οι παλιοι Σταυρο μου..
οταν δεν ξερουν ενα μηχανακι ψηνουν καποιον να το παρει,αρχιζουν ολοι να το πηγαινουν και στο τελος λενε,"μπαααααα δεν κανει αυτο για μενα" και μενει στον αλλον να το οδηγαει ή να ψαχνει απελπισμενα καποιον να το πασσαρει..:lol: :lol: :lol:

KaTaNaS
17/10/2008, 10:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικρή Λουλού...
ψηνουν καποιον να το παρει,αρχιζουν ολοι να το πηγαινουν και στο τελος λενε,"μπαααααα δεν κανει αυτο για μενα" και μενει στον αλλον να το οδηγαει ή να ψαχνει απελπισμενα καποιον να το πασσαρει..:lol: :lol: :lol:

:lol: :rotflmao: :bawl: :lol: :rotflmao:

marios8
17/10/2008, 11:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
ρε πουστη μου... οι παλιοι ειχαν αλλες κοχονες... φαινεται απο τις συμβουλες τους! :a35:

Ρώτα και τον geotriada (δεν μπορώ να σκεφτώ κάποιον παλαιότερο :lol: :lol: ) που οδηγούσε τόσα χρόνια το 450 , τί έρωτα έπαθε με το 250 τώρα. Και απο θέμα κούρασης, αλλά άσε που κατέβασε τα χρονόμετρα :winka:

Φίλε coliman το χώμα είναι χώμα , τα κυβικά περνάνε σε δεύτερη (μην σου πώ τρίτη ) μοίρα .
Το θέμα είναι η μηχανή να κατσει στα γούστα σου . Γι αυτό το καλύτερο που έχεις να κάνεις είναι να δοκιμάσεις . Και όταν λέμε να δοκιμάσεις όχι μια ευθεία πήγαινε - έλα , αλλα κανα 2ωράκι σε μονοπάτι για να δείς τί γίνεται :wave2:

geotriada
17/10/2008, 11:48
παιδια, ενα ειναι το μηχανακι ..........................250 4Τ

ΚΑΝΕΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΛΕΜΕΕΕΕΕΕ

:beer: :beer: :beer:

coliman
17/10/2008, 12:34
Μαλιστα....
βασικα να σας ευχαριστησω ολους για την ανταποκριση σας!!!

οσο αναφορα καποιους που ''πσιλοειρωνευονται''θα ηθελα να τους πω οτι οπως λεω κ στον τιτλο τωρα ξεκιναω και ολα μου φαινονται βουνο σαν ιδεα...αρα μου φαινεται λογικο να τελειωνω ενα 250 4τ....αν ηξερα τι παιζεται...οπως ειπε ενα παλικαρι οτι στο χωμα δεν παιζουν ρολο τα κυβικα αλλα τι σου ταιριαζει,τοτε ισως να μην χρειαζομουν καμια συμβουλη απο εσας...
εως τοτε ομως καπως πρεπει να μαθω!εστω κ λεγοντας πραγματα που φαινονται κουλα σε πολλους...

λοιπον οσο για τα κτμ που λετε ετσι ακουσα οτι ειναι για τους πιο εμπειρους...τωρα ομως καταλαβα τι γινεται με την κτμ.
αα μου πουλανε ενα κτμ 200 2τ 99' με φμφ ολοσωμη εξατμιση αριστη κατασταση 2500ε πολλα δεν ειναι???

τωρα το μηχανακι του μπου που λετε τι παιζει τι ακριβως ειναι για πειτε...

αα και για αναλογιες μου που ρωτατε ειμαι 1,83 και 88 κιλα.τι ταιριαζει ρε παιδια για βγαλτε αποφαση...;)

TSiTas
17/10/2008, 13:05
Γεια χαρα σε ολους

Η αποψη μου ειναι να παρεις 2χρονο γιατι:

- ειναι πιο ελαφρια απο τα αντιστοιχα 4χρονα, (δεν ειναι μονο τα νουμερα αλλα κυριως η αισθηση)

- δεν σπανε-χαλανε ευκολα σε ατσαλη-πρωταρικη χρηση

- πολυ ευκολη και πιο φτηνη συντηρηση.

- ακομη πιο φτηνη επισκευη σε περιπτωση βλαβης.

- με λιγο διαβασμα μπορεις να κανεις απο μονος την βασικη συντηρηση και διαγνωση προβληματων.

Τωρα για τα κιλα - υψος σου καλυτερα να πας σε 200 - 250 κυβικα .Αν εχεις την δυνατοτητα να αλλαξεις μοτο στα επομενα 2-3 χρονια παρε 200 και μετα αν δεις οτι δεν σου φτανει πας σε μεγαλυτερη. Αλλιως χτυπα κατευθειαν 250.

Εγω ξεκινησα με 250 2τ, με το οποιο μπορει να μου πηρε λιγο παραπανω μεχρι να μαθω να πηγαινω σβελτα αλλα λογο της ροπης χαμηλα ηταν ιδαιτερα βοηθητικο σε δυσκολα περασματα που λογο απειριας, η λιγη εξτρα δυναμη βοηθαγε αρκετα(βλεπε πχ ανηφορες αγωγου παρνηθας κλπ).

Σε οτι και αν καταληξεις παντως, να εισαι σιγουρος πως οι κυριακες σου θα γινουν απλα απιστευτες!


Ελπιζω να βοηθησα..

coliman
17/10/2008, 13:13
βοηθησες φιλε μου να σαι καλα!

τα εχω λαβει ολα αυτα που λες υποψιν ακουγοντας τα και απο αλλους και πιστευω πως για κανα 2τ με κοβω,αλλα βλεπουμε...ακομα ερευνα κανω..

jasondakar
17/10/2008, 13:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από STOYBI
Εδω ο αλλος ρε Μαριε τελειωνε το σουπερ εντουρο το 1000 (σε αλλο θρεντ..) :lol:

Που σου φαινετε το παραξενο......??? :smilea:


:eyepop: o sala? o coma? ποιος?

MikeG
17/10/2008, 13:14
KTM 200 exc ή KTM 400 EXC:D

coliman
17/10/2008, 13:20
ρε παιδια εχω πμερδευτει καπως..τι διαφορα μπορει να εχει το κτμ 200 απο το 250 για 50 κυβικα μιλαμε!τι αλλο παιζει που δεν παει το μυαλο μου?
το λεω αυτο γιατι ενα παλικαρι ειπε πριν οτι καλυτερα το 200 παρα το 250?

MikeG
17/10/2008, 13:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από coliman
ρε παιδια εχω πμερδευτει καπως..τι διαφορα μπορει να εχει το κτμ 200 απο το 250 για 50 κυβικα μιλαμε!τι αλλο παιζει που δεν παει το μυαλο μου?
το λεω αυτο γιατι ενα παλικαρι ειπε πριν οτι καλυτερα το 200 παρα το 250?

Δε θα σε κουράζει τόσο, δεν έχει απότομα ξεσπάσματα που δε θα σε βοηθούν.
Στο χώμα δε παίζουν ρόλο τα κυβικά. Μη σκέφτεσαι σαν τα street.

coliman
17/10/2008, 13:29
καταλαβα αρχηγε μου!thx:winka:

πιο πριν γραφω για ενα κτμ 200 2τ που πουλαει ενας γνωστος..ειναι μοντ 99 με ολοσωμη fmf και λεει οτι ειναι σε τελεια κατασταση γενικως..το δινει 2500ε πολλα δεν ειναι???

MikeG
17/10/2008, 13:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από coliman
καταλαβα αρχηγε μου!thx:winka:

πιο πριν γραφω για ενα κτμ 200 2τ που πουλαει ενας γνωστος..ειναι μοντ 99 με ολοσωμη fmf και λεει οτι ειναι σε τελεια κατασταση γενικως..το δινει 2500ε πολλα δεν ειναι???

Θα έλεγα πάρα πολλά.
Προσπάθησε για KTM να βρεις κάτι από 2004 και μετά. :winka:

coliman
17/10/2008, 13:30
α και κατι αλλο!το quote πως το κανετε?

MikeG
17/10/2008, 13:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από coliman
α και κατι αλλο!το quote πως το κανετε?

Πατάς το δεξιά κουμπάκι που λέει παράθεση

coliman
17/10/2008, 13:34
επιλεγω πρωτα την απαντηση καποιου στιλ copy paste κ μετα παταω το κουμπι quote?

apav
17/10/2008, 13:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από coliman
επιλεγω πρωτα την απαντηση καποιου στιλ copy paste κ μετα παταω το κουμπι quote?

Κατευθείαν :winka:

MikeG
17/10/2008, 13:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από coliman
επιλεγω πρωτα την απαντηση καποιου στιλ copy paste κ μετα παταω το κουμπι quote?


Όχι.
Στο μήνυμα που θες να κάνεις quote πατάς το κουμπί παράθεση δεξιά.

OldMan
17/10/2008, 13:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από coliman
και για αναλογιες μου που ρωτατε ειμαι 1,83 και 88 κιλα.
Μια χαρά είσαι για οποιοδήποτε μηχανάκι (αν και 5-6 κιλάκια θα μπορούσαν να λείπουν...) :winka:

Μην ακούς τις γεροκουλάντζες που το δεξί τους χέρι έχει πάθει αγκύλωση προς τα κάτω (αν δεν είχαν κλειστή την χούφτα να νόμιζες ότι κάνουν την γνωστή κίνηση "στα @ρχιδια μου...) :smokin:

ΟΛΑ τα μηχανάκια κάνουν για την δουλειά που τα θέλεις !!! :winka:

(αν δεν βαριέσαι να χορεύεις κλακέτες στον λεβιέ του 125 2Τ και προσέχεις όταν βήχεις ή φτερνίζεσαι στο 500 2Τ - τα τετράχρονα άστα για τους προαναφερθέντες σκατόγερους που θέλουν να ανεβαίνουν μονοπάτια χωρίς να αλλάζουν ταχύτητα ...) :wave2:

coliman
17/10/2008, 13:51
Όχι. Στο μήνυμα που θες να κάνεις quote πατάς το κουμπί παράθεση δεξιά.

καπως ετσι?

coliman
17/10/2008, 13:55
το πσιλοπιανω αλλα το μην που λεει αρχικα δημιουργηθηκε απο τον ταδε πως βγαινει?
πρεπει να το γραφω εγω?

coliman
17/10/2008, 14:00
Μια χαρά είσαι για οποιοδήποτε μηχανάκι (αν και 5-6 κιλάκια θα μπορούσαν να λείπουν...) Μην ακούς τις γεροκουλάντζες που το δεξί τους χέρι έχει πάθει αγκύλωση προς τα κάτω (αν δεν είχαν κλειστή την χούφτα να νόμιζες ότι κάνουν την γνωστή κίνηση "στα @ρχιδια μου...) ΟΛΑ τα μηχανάκια κάνουν για την δουλειά που τα θέλεις !!! (αν δεν βαριέσαι να χορεύεις κλακέτες στον λεβιέ του 125 2Τ και προσέχεις όταν βήχεις ή φτερνίζεσαι στο 500 2Τ - τα τετράχρονα άστα για τους προαναφερθέντες σκατόγερους που θέλουν να ανεβαίνουν μονοπάτια χωρίς να αλλάζουν ταχύτητα ...)

σε πιανω τι θες να πεις!
αλλα αυτο με τα κιλα μου ηταν υπονοουμενο??εννοεις πως ειμαι χοντρος????χαχα:winka:

apav
17/10/2008, 14:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από coliman
το πσιλοπιανω αλλα το μην που λεει αρχικα δημιουργηθηκε απο τον ταδε πως βγαινει?
πρεπει να το γραφω εγω?

Όχι. Πατάς "Παράθεση" στον χρήστη που θες και όλα τα υπόλοιπα γίνονται αυτόματα.

Πχ πήγαινε στην προηγούμενη σελίδα και πάτα "Παράθεση" στο δεύτερο μήνυμα. Εάν πατήσεις "Απάντηση", Θα πρέπει να σου εμφανίσει κάτι τέτοιο:


Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
:lol: :rotflmao: :bawl: :lol: :rotflmao:

Μικρή Λουλού
17/10/2008, 14:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από coliman
εννοεις πως ειμαι χοντρος????χαχα:winka: [/B]












οχι αγορι μου..
χοντρος ειναι οποιος ειναι 1.80 και 100 κιλα...:( :( :sad: :sad:

coliman
17/10/2008, 14:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από apav
Όχι. Πατάς "Παράθεση" στον χρήστη που θες και όλα τα υπόλοιπα γίνονται αυτόματα.

Πχ πήγαινε στην προηγούμενη σελίδα και πάτα "Παράθεση" στο δεύτερο μήνυμα. Εάν πατήσεις "Απάντηση", Θα πρέπει να σου εμφανίσει κάτι τέτοιο:

καταλαβα πωσ παιζεται η ιστορια! να σαι καλα φιλε:beer:

coliman
17/10/2008, 14:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικρή Λουλού...
οχι αγορι μου..
χοντρος ειναι οποιος ειναι 1.80 και 100 κιλα...:( :( :sad: :sad:

ετσι οπως το ειπες 1,80 και 100 κιλα....φαινεται σαν να εισαι πληγωμενος...ε???

OldMan
17/10/2008, 14:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από coliman
καταλαβα πωσ παιζεται η ιστορια! να σαι καλα φιλε:beer:
Εσύ κατάλαβες αλλά ο Βρωμόπουλος πρέπει να πιάσει τα ράκη και τα σάρωθρα ...!!! :winka:

OldMan
17/10/2008, 14:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από coliman
ετσι οπως το ειπες 1,80 και 100 κιλα....φαινεται σαν να εισαι πληγωμενος...ε???
Μπαααα ....

Απλά σκέφτεται πως μπορεί να κάνει 1000άρι το Tenere μπας και σταματήσουν να τον σκίζουν τα γκαρελάκια !!! :winka:

KaTaNaS
17/10/2008, 14:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικρή Λουλού...
χοντρος ειναι οποιος ειναι 1.80 και 100 κιλα...

εγω σε βριζω; :mad:


:lol:

Μικρή Λουλού
17/10/2008, 14:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από coliman
ετσι οπως το ειπες 1,80 και 100 κιλα....φαινεται σαν να εισαι πληγωμενος...ε???








Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Μπαααα ....

Απλά σκέφτεται πως μπορεί να κάνει 1000άρι το Tenere μπας και σταματήσουν να τον σκίζουν τα γκαρελάκια !!! :winka:







μην αγχωνεστε..
ηπια 2-3 μπυριτσες,το ξανασκεφτηκα πιο ηρεμα και ειμαι μια χαρα.:) :beer:

coliman
17/10/2008, 14:18
και κατι ακομα κυριοι...!

ας πουμε οτι χτυπαω 250 2τ...ποια μαρκα ειναι η πιο αξιολογη???
το λεω αυτο γιατι βλεπω οτι σχεδον ολοι σας δειχνετε μια προτιμηση προς την ΚΤΜ...

MikeG
17/10/2008, 14:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από coliman
και κατι ακομα κυριοι...!

ας πουμε οτι χτυπαω 250 2τ...ποια μαρκα ειναι η πιο αξιολογη???
το λεω αυτο γιατι βλεπω οτι σχεδον ολοι σας δειχνετε μια προτιμηση προς την ΚΤΜ...

Γενικά ναι, οι περισσότεροι αγοράζουν KTM.
Καλές μάρκες είναι όλες. Απλά σε ΚΤΜ είναι πλέον διαδεοδομένα περισσότερο άρα πιο εύκολο να βρεις ανταλλακτικά, service κ.α.

TSiTas
17/10/2008, 14:23
Συμφωνω για την χρονολογία

Για KTM κοιτα απο 2004 και μετά. Εκείνη την χρονιά έγιναν σημαντικές αλλαγές (πχ νεο μοτερ στο 250). Οχι πως με παλαιότερο θα εχεις θεμα ..αλίμονο .. απλα τα νεοτερα ειναι πιο σωστα-φιλικά στημένα

Για το 99 που εχεις βρει τα λεφτα ειναι ισως υπερβολικα..

KaTaNaS
17/10/2008, 14:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από coliman

το λεω αυτο γιατι βλεπω οτι σχεδον ολοι σας δειχνετε μια προτιμηση προς την ΚΤΜ...

κολιανδρα σε διχρονο γαι τα κιλα σου ειναι το 200αρι και το 2.5αρι της ΚΤΜ ...

γιατι ΚΤΜ; σιγουρα οχι επειδη εχει μποξερ! :a01:

επειδη στα χωματινα της ειναι μακραν η πιο αξιοπιστη εταιρεια, με ανταλλακτικα στην ωρα τους και την καλυτερη μεταπωληση απ'ολα τ'άλλα...

το μονο μειων στα παλαιοτερα ειδικα μοντελα ειναι το συστημα μοχλικου που ειναι καπως αποτομο σε σχεση με τον ανταγωνισμο...

απο εκει και περα μπορεις να κοιταξεις σε χουσκβαρνα (δε ξερω τι παιζει με τα ανταλλακτικα- καποτε περιμενες την επομενη σαιζον)

σε γιαμαχα (επιφυλασομαι αν βγαει μαμα εντουρο διχρονα)


τεσπα... πριν οποιαδηποτε αποφαση προσπαθησε να καβαλησεις αμφωτερα κυβικα , γιατι εχουν μεγαλη διαφορα... το 200αρι δε σε κουραζει αλλα οδηγιεται πιο ψηλα... το 2.5αρι σε κοβει αλλα κραταει πιο ευκολα ροη λοφω υψηλοτερης ροπουλας

OldMan
17/10/2008, 14:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
το μονο μειων στα παλαιοτερα ειδικα μοντελα ειναι το συστημα μοχλικου που ειναι καπως αποτομο σε σχεση με τον ανταγωνισμο..
Ρε γι'αυτό που έχουν πέσει οι πέτρες από τα νεφρά ?? :look:
(και γλύτωσα τις λιθοτριψίες...)



Αρκουδάκι, ο άνθρωπος θέλει να ξεκινήσει βόλτες στο βουνό ...!!
(και όχι να κερδίζει Δεκατάκια στις ειδικές...)
:winka:

marios8
17/10/2008, 14:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από coliman
ρε παιδια εχω πμερδευτει καπως..τι διαφορα μπορει να εχει το κτμ 200 απο το 250 για 50 κυβικα μιλαμε!τι αλλο παιζει που δεν παει το μυαλο μου?


To 250 με το 200 είναι τελείως διαφορετικά μηχανάκια.

Το 200 είναι υπερκυβισμένο 125 και όχι ένα 250 με λιγότερα κυβικά , με ότι σημαίνει αυτό :winka:

TSiTas
17/10/2008, 16:26
Αν μπορει να ελέγξει το δεξί καρπο και δεν βιάζεται να δει χρονους σε πιστες κλπ, δαγκωτό 250

Αν ειναι του στυλ βιάζομαι να γινω σαν τον Aro..ας παρει καλυτερα το 200

Ειναι και ποσο ευκολα η δυσκολα τα αφομοιώνει ο καθενας..

...και οντως τα 50 κυβικα εχουν αρκετή διαφορα σε ολο το φασμα των στροφων.

Οποιο και να παρει παντως ειναι κερδισμενος..και το 200 ΔΕΝ ειναι αργο...

Θα πρεπει σιγουρα οπως ειπε και καποιος σε προηγουμενο post να οδηγήσει σε χωμα τα δυο μοντελα για να δει ποια μορφή απόδοσης του ταιριάζει

TSiTas
17/10/2008, 16:30
..επισης σε αυτη τη κατηγορια μην ψαχνεις για αλλο κατασκευαστη..ΚΤΜ και παλι ΚΤΜ!!

kordix
17/10/2008, 16:36
για ρίξε μια ματιά εδώ (http://www.moto.gr/forums/showthread.php?threadid=65531)

dirtbird
17/10/2008, 17:55
Τι ωραία που τα ξανα λέτε.....:rolleyes: :rolleyes: :evil:

ARISPEED1
17/10/2008, 19:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικρή Λουλού...
οχι αγορι μου..
χοντρος ειναι οποιος ειναι 1.80 και 100 κιλα...:( :( :sad: :sad:

Γιατί παρακαλώ κύριοι Ρατσιστές εμείς δεν εχουμε δικαίωμα σε αυτή την ζωή σαν υπέρβαροι να τρέχουμε εντούρο ...................κ να πατάμε κάτι τσιλιβίθρες εντουράδες !

STOYBI
17/10/2008, 21:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από Μικρή Λουλού...
οχι αγορι μου..
χοντρος ειναι οποιος ειναι 1.80 και 100 κιλα...:( :( :sad: :sad:

:sad: :sad: :sad: :sad: :sad: :sad:

Aν εχει περιπου 95% μυικη μαζα .....

Σωνει τιποτα...???? :(

coliman
19/10/2008, 22:05
λοιπον παιδια βρηκα μηχανακι!!!:D
ειναι ενα 2τ 250 ΚΤΜ του 2003...αυτο με τον υδραυλικο συμπλεκτη κλπ
ενα παλικαρι μου ειπε οτι ειναι το πιο γρηγορο 250αρι που εχει βγαλει ποτε η ΚΤΜ ισχυει???

Grea
20/10/2008, 00:57
XR 250
TTR 250

Ίσως και XLR 250 (μπορεί να βρείς κανένα παρθένο χωρίς βουνίσια χιλιόμετρα από ανθρώπους που το οδηγο΄σαν συντηρητικά και θα το χαρείς εσύ):wacko:

Φθηνά μηχανάκια, σκυλιά αντοχής, χωρίς έξοδα συντήρησης και αν τους ρίξεις λίγα λεφτά για βελτίωση θα είσαι μια χαρά σε οποιοδήποτε μονοπάτι...

Ξόδεψε λεφτά σε προστατευτικό εξοπλισμό φίλε μου !! Τα δυνατά μηχανάκια θα τα πάρεις αργότερα...

Zid
20/10/2008, 07:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από coliman
λοιπον παιδια βρηκα μηχανακι!!!:D
ειναι ενα 2τ 250 ΚΤΜ του 2003...αυτο με τον υδραυλικο συμπλεκτη κλπ
ενα παλικαρι μου ειπε οτι ειναι το πιο γρηγορο 250αρι που εχει βγαλει ποτε η ΚΤΜ ισχυει???
Το 250 03 ειναι οντως πολύ δυνατό μηχανάκι μπορεί να σε δυσκολέψει λόγω απειρίας....

Τα

XR 250
TTR 250 και XLR 250

Ειδικά τα 2 τελευταία.... δεν κάνουν για enduro....

Εφόσον είσαι νέος πρέπει να πάρεις ένα μηχανάκι που θα σε βοηθάει... και δεν θα σε δυσκολεύει...
Δηλαδή να παίρνει έυκολα μπροστά... (πχ.. το xr μουλαρώνει και δεν παίρνει εύκολα)
Να είναι ελαφρύ... (το xr δεν είναι ελαφρύ...)
Να έχει καλές αναρτήσεις... (το xr δεν έχει καλές... )
Να έχει σωστό και προβλέψιμο γκάζι ...

Γενικά οσο πιο καινούργιο είναι το μηχανάκι τόσο το καλύτερο!!


:wave2:

dirtbird
20/10/2008, 09:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zid
Το 250 03 ειναι οντως πολύ δυνατό μηχανάκι μπορεί να σε δυσκολέψει λόγω απειρίας....

Τα

XR 250
TTR 250 και XLR 250

Ειδικά τα 2 τελευταία.... δεν κάνουν για enduro....

Εφόσον είσαι νέος πρέπει να πάρεις ένα μηχανάκι που θα σε βοηθάει... και δεν θα σε δυσκολεύει...
Δηλαδή να παίρνει έυκολα μπροστά... (πχ.. το xr μουλαρώνει και δεν παίρνει εύκολα)
Να είναι ελαφρύ... (το xr δεν είναι ελαφρύ...)
Να έχει καλές αναρτήσεις... (το xr δεν έχει καλές... )
Να έχει σωστό και προβλέψιμο γκάζι ...

Γενικά οσο πιο καινούργιο είναι το μηχανάκι τόσο το καλύτερο!!


:wave2:

Ότι γράφεις για το XR είναι λάθος.

Τα άλλα είναι σωστά.

Zid
20/10/2008, 10:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Ότι γράφεις για το XR είναι λάθος.

Τα άλλα είναι σωστά.

Οτι γράφω είναι σε σύγκριση με ένα καθαρόαιμο enduro (δίχρονο) μιας και ανέφερε το 250 exc

Το xr μετά απο πτώση παίρνει εύκολα οπως το δίχρονο ?

Exει το βάρος και τις αναρτήσεις του exc?

dirtbird
20/10/2008, 11:41
Αρχικά δημιουργήθηκε από Zid
Οτι γράφω είναι σε σύγκριση με ένα καθαρόαιμο enduro (δίχρονο) μιας και ανέφερε το 250 exc

Το xr μετά απο πτώση παίρνει εύκολα οπως το δίχρονο ?

Exει το βάρος και τις αναρτήσεις του exc?

Θα ήταν προτιμότερο ωα γράφεις για αυτά που έχεις οδηγήσει-ζήσει.

Το XR250 είναι ελαφρύ μηχανάκι που παίρνει μπροστά με τη σκέψη. Αν δεν, τότε κάποιο άλλο είναι το πρόβλημα. Όσον αφορά τα επιμέρους σημεία μπορεί να χάνει, αλλά την ομοιογένεια που έχει θα την ζήλευαν πολλά σύγχρονα μηχανάκια.

Το πρόβλημα θα έλεγα ότι είναι να βρεις κάποιο σε καλή κατάσταση.

888
07/11/2008, 23:45
ΑΝ κάποιος έχει εμπειρία από τα συγκεκριμένα, παρακαλώ πείτε μου τη γνώμη σας για τα

1. Husky WR 125 2006
2. KTM SX 125 2007
3. Yamaha YZ 125 2006
4. Kawa KX 125 2006

αξιοπιστία/απόδοση/υποστήριξη... κλπ

kordix
08/11/2008, 08:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Θα ήταν προτιμότερο ωα γράφεις για αυτά που έχεις οδηγήσει-ζήσει.

Το XR250 είναι ελαφρύ μηχανάκι που παίρνει μπροστά με τη σκέψη. Αν δεν, τότε κάποιο άλλο είναι το πρόβλημα. Όσον αφορά τα επιμέρους σημεία μπορεί να χάνει, αλλά την ομοιογένεια που έχει θα την ζήλευαν πολλά σύγχρονα μηχανάκια.

Το πρόβλημα θα έλεγα ότι είναι να βρεις κάποιο σε καλή κατάσταση.



[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
[B]
Το XR250 είναι ελαφρύ μηχανάκι που παίρνει μπροστά με τη σκέψη. Αν δεν, τότε κάποιο άλλο είναι το πρόβλημα. Όσον αφορά τα επιμέρους σημεία μπορεί να χάνει, αλλά την ομοιογένεια που έχει θα την ζήλευαν πολλά σύγχρονα μηχανάκια.



Σπάνια μουλαρώνει αλλά υπάρχουν δυο τρόποι που πάντα παίρνει μπροστά ακόμα και τότε:

1. το γέρνεις τέρμα κάτω να "κάνει υπερχύλιση" και μετά παίρνει με την πρώτη
2. ανοίγεις μία τέρμα το γκάζι, το κλείνεις και με την πρώτη μανιβελιά ακούς αυτό το πορωτικό - μπάσο ήχο που μόνο τα αερόψυχτα έχουν...

Όσον αφορά την ομοιογένεια που πολύ σωστά αναφέρει ο Σωτήρης, δεν πρέπει να βλέπουμε τα μηχανάκια σαν κομμάτια ανταλλακτικών αλλά σαν σύνολο. Και το XRάκι ακόμα και τώρα που τεχνολογικά είναι ξεπερασμένο μπορεί να βοηθήσει κάποιον στα πρώτα του βήματα στο χώμα αλλά είναι ικανό να τερματίσει άνετα σε αγώνα εντούρο χωρίς καμία βελτίωση, όπως βγαίνει από το εργοστάσιο. Α και δεν χαλάει, έχει απίστευτη ποιότητα κατασκευής και δεν καίει τίποτα. Υπάρχουν πολλά τέτοια μηχανάκια;

Για μένα ΤΟ ιδανικό μηχανάκι για μύηση στο χώμα, αρκεί να ξέρει κανείς τι αγοράζει.

Grea
09/11/2008, 16:03
O filos exei apolito dikio gia to XR, tin kouventa gia ta XR, XLR,TTR tin ksekinisa gia na proteino sto palikari enellaktikes liseis me poli kala mixanakia gia ksekinima sto vouno, fysika den einai gia na ktipisei to panellinio...
Oso gia to xlr pou to aperipsan kapioi eksarxis diaferei apo to XR se anartisi kai granazi, moter exoun sxedon idio , kai kati kainouries patates tipou CRF 230 tis pataei xalara sto vouno...
Min ipotimate ta gerika skilia... :nono:

themistoclayser
21/12/2008, 21:04
Καλησπερα σε ολους...

Σημερα ανακαλυψα το site σας και πιστευω οτι το βρηκα την καταληλη στιγμη..
Ειμαι 18 και θελω να ασχοληθω με το enduro.

θελω κατι να βγαινω και σε δρομο εννοειται.. ας πουμε να ειμαι κ νομιμος.. ενταξει δεν ειναι και προτεραιοτητα μου:p ..

δεν θελω να ασχοληθω με αγωνες...
μονο να τρωω χωμα θελω και να αναπνεω καθαρο αερα.. και οπου βγει...

ψαχνω εννοειται κατι μεταχειρισμενο.. γι αυτο θα ηθελα να μου προτεινετε ενα καλο αξιοπιστο οικονομικο και καινουργιο οσο γινεται μοτορι για να παρω..

ας πουμε οτι μπορω να δωσω μεχρι 3500-4000 χιλιαρικα. και 600 -700 για εξοπλισμο..

δεν θελω καθε τριτη συνεργειο αν ισχυει αυτη η φημη...;) ;)


οι εμπειριες που εχω απο μηχανες ειναι μηδαμηνες μιας και εχω οδηγησει μονο σκουτερ..
αυτα προς το παρον..


ευχαριστω προκαταβολικα... θεμης

MikeG
22/12/2008, 14:39
Το drz είναι μια λύση σίγουρα για καθημερινό μηχανάκι & για χαλαρό enduro.
Αν τώρα ζητάς κάτι πιο σκληρό, που νομίζω ότι αυτό ψάχνεις, τότε με τα χρήματα που διαθέτεις έχεις αρκετές επιλογές.
Θα σου πρότεινα κάποιο τετράχρονο της KTM ( 400 exc ή 250 exc-f 4Τ) ή της Yamaha (wr250F ή wr450F).


Σίγουρα συντήρηση ότι και να επιλέξεις χρειάζεται περισσότερη από ένα "απλό" μηχανάκι. :wave2:

themistoclayser
23/12/2008, 18:42
το drz δεν μαρεσει καθολου..

παιζει κατι καλο να καλυπτεται και απο το A1??

POLLA ZHTAW...??:confused: :confused:

MikeG
23/12/2008, 18:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από themistoclayser
το drz δεν μαρεσει καθολου..

παιζει κατι καλο να καλυπτεται και απο το A1??

POLLA ZHTAW...??:confused: :confused:


XR250, TTR250,WR250... και λογικά τα δίχρονα KTM 125, 200, 250 exc :wave2:

themistoclayser
31/12/2008, 13:19
τα exc 250 απο 2005 εως 2007 δεν ειναι τα ιδια??

δεν υπαρχει καποια αλλαγη σωστα?? μοτο το 2008 δεν εχει αλλαγες στο μοτερ κ στις αναρτησεις??

εχω καταλληξει σε αυτο το μηχανακι και βρισκω μεγαλες διαφορες στις τιμες σε αυτα του 2005 με του 2006..

υπαρχουν διαφορες??

μπορω να διαθεσω μεχρι 4500.. βρισκω κατι σε 2005 στα 4000Ε ειναι καλα??

ριξτε τα φωτα σας!!

taxydromos
31/12/2008, 13:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από themistoclayser
τα exc 250 απο 2005 εως 2007 δεν ειναι τα ιδια??

δεν υπαρχει καποια αλλαγη σωστα?? μοτο το 2008 δεν εχει αλλαγες στο μοτερ κ στις αναρτησεις??

εχω καταλληξει σε αυτο το μηχανακι και βρισκω μεγαλες διαφορες στις τιμες σε αυτα του 2005 με του 2006..

υπαρχουν διαφορες??

μπορω να διαθεσω μεχρι 4500.. βρισκω κατι σε 2005 στα 4000Ε ειναι καλα??

ριξτε τα φωτα σας!!

μια χαρα ειναι....πανε σ'ενα μηχανικο και τσεκαρε τα μηχανολογικα και τις αναρτησεις..
αν χρειαζεται καποια αλλαγη αφαιρεσε τα απο την τιμη..
δες αν εχουν γινει προσφατα σερβις σε κινητηρα-αναρτησεις..
σφυρα αν πας προς βαρυμπομπη

themistoclayser
02/01/2009, 11:16
telika oso psaxneis briskeis...

brhka kapies kalyteres eykairies kai tha pao na ta do apo deftera..
h xrhsh poy thelo na toy kano einai as poume 70% xoma 30% dromo..

mipos na pigena se 4xrono??
afto mou lele oloi..

kai kati telefteo..
akousa oti ta kathara mhxanakia k ta hmikathara einai to pio efkolo na klapoun..

isxyei kati tetio?? an nai h hlektrikh miza (and den exei hdh) kai enas sinagermos tha voithoyse?? ta fota sas...:beer:

KaTaNaS
02/01/2009, 12:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από themistoclayser
telika oso psaxneis briskeis...

brhka kapies kalyteres eykairies kai tha pao na ta do apo deftera..
h xrhsh poy thelo na toy kano einai as poume 70% xoma 30% dromo..

mipos na pigena se 4xrono??
afto mou lele oloi..

kai kati telefteo..
akousa oti ta kathara mhxanakia k ta hmikathara einai to pio efkolo na klapoun..

isxyei kati tetio?? an nai h hlektrikh miza (and den exei hdh) kai enas sinagermos tha voithoyse?? ta fota sas...:beer:

δεν κλειδωνουν αυτα τα μηχανακια, εχουν μονο μια ψευτοκλειδαριά που κλειδώνει το τιμόνι...

αν το χρησιμοποιείς δηλαδή έξω , να κουβαλάς disk lock, κουλούρα και ποτέ μακρυά απο τα μάτια σου

KaTaNaS
02/01/2009, 12:22
επίσης φίλε Θεμιστοκλή σου έχω στείλει προσωπικό μήνυμα (π.μ.) . αν θέλεις δώσε μου το κινητο σου να σε πάρω ή πάρε στο 6948323926 (αφορά μηχανακι) :wave2:

themistoclayser
05/01/2009, 23:34
me misi ora th mera sto dromo tha pathei tipota to dixrono???

opos grafo kai pio pano 70 xoma 30% dromo..
lete na peksei problima?>?

KaTaNaS
06/01/2009, 00:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από themistoclayser
me misi ora th mera sto dromo tha pathei tipota to dixrono???

opos grafo kai pio pano 70 xoma 30% dromo..
lete na peksei problima?>?

den παθαίνει τιποτα αν και ειναι περίεργη η οδήγηση ενος καθαροαιμου εντουρο σε πολιτική χρήση.

ωστόσο αν σε ενδιαφέρει ακόμα ενα 2.5 05' αξιζει αν δείς και αυτο που έχω


:wave2:

STOYBI
06/01/2009, 09:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από themistoclayser
me misi ora th mera sto dromo tha pathei tipota to dixrono???

opos grafo kai pio pano 70 xoma 30% dromo..
lete na peksei problima?>?

Οχι..... Με πρωτιστη προσοχη στο.....

Δεν σπαμε το μηχανακι ( Οι μεσαιες του ειναι υπεραρκετες... )

Προσοχη μεγαλη τις βροχερες μερες.....


:wave2:

themistoclayser
11/01/2009, 12:06
eimai anamesa se exc 250 2t kai WR 450 4t..

ta fragka anebenoun stadiaka sthn tseph mou kai h anazhthsh agoras astamthth giati mono ktm blepo na poulane k oxi wr...

den skopebo na doso gia ena wr 06 5500-6000!!!:nono: :nono:

loipon..
akyro..

ta mx kanoun kai gia enduro xrhsh.???

an oxi gia pio logo?? ((periliptika))
blepo kati crf - yz -kx 06-07 kai ta dinoun poli fthna... 3500-4000 bromaei bebea h douleia...

alla rotao.. giati exei kero na treksei to topic...

kalimera se olous..:beer: :ZZZ: :ZZZ:

jasondakar
11/01/2009, 12:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από themistoclayser
eimai anamesa se exc 250 2t kai WR 450 4t..

ta fragka anebenoun stadiaka sthn tseph mou kai h anazhthsh agoras astamthth giati mono ktm blepo na poulane k oxi wr...

den skopebo na doso gia ena wr 06 5500-6000!!!:nono: :nono:

loipon..
akyro..

ta mx kanoun kai gia enduro xrhsh.???

an oxi gia pio logo?? ((periliptika))
blepo kati crf - yz -kx 06-07 kai ta dinoun poli fthna... 3500-4000 bromaei bebea h douleia...

alla rotao.. giati exei kero na treksei to topic...

kalimera se olous..:beer: :ZZZ: :ZZZ:

τα mx δεν κανουν και τοσο για εντουρο λογο διαφορετικων αναρτησεων διαφορετικες μεταδοσης απο γραναζια και ταχητητες και δεν βγαζουν ασφαλεια οποτε ακυρο για ελληνικους αγωνες χωρις ασφαλεια.


ktm η wr? για εμενα που θελεις να κανεις τις εντρουβολτες σου και λιγο δρομο καθε μερα θα ελεγα wr. Ασε που δεν ξερω αν σε βολευει ενα 2τ. Το καλο με τα 2τ ειναι οτι και να παθει μηχανολογικα αλλαζεις την μιση μηχανη με σχετικα λιγα λεφτα. Αν σκεφτεσαι παντως την μεταπωληση τα 4τ τα προτιμουν και ψιλοκαγκουρες που τα κανουν μοταρντ οποτε εχεις μεγαλυτερο ευρος κοινου που θα κοιταξει. αυτα. Δεν ειμαι απολυτος απλα λεω οτι σκεφτομαι.



τα διχρονα ομως ειναι σχολειο στο χωμαα τελος:winka:

themistoclayser
12/01/2009, 14:00
α... οκ καλυφθηκα...

οντως η ασφαλεια ειναι σημαντικος παραγοντας...

αν και με καποια μετατροπη///(( καγκουρααααςςςςςςςς:yuck: :yuck: ):lol:

οχι οκ..
καλυτερα enduro οκ..

απλα ειδα οτι αγοραζοντας ενα yz250 06 σε σχεση με ενα wr 250 06..

μου μενει κ ενα χιλιαρικο στην τσεπη..
ποσο μαλλον ενα crf η kxf που ειδικα τα τελεφταια τα βρισκω

3600-3800 μοντελα 07...

anyway...

ψαχνω ψαχνω...

LARISEOS
23/02/2009, 06:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από themistoclayser
α... οκ καλυφθηκα...

οντως η ασφαλεια ειναι σημαντικος παραγοντας...

αν και με καποια μετατροπη///(( καγκουρααααςςςςςςςς:yuck: :yuck: ):lol:

οχι οκ..
καλυτερα enduro οκ..

απλα ειδα οτι αγοραζοντας ενα yz250 06 σε σχεση με ενα wr 250 06..

μου μενει κ ενα χιλιαρικο στην τσεπη..
ποσο μαλλον ενα crf η kxf που ειδικα τα τελεφταια τα βρισκω

3600-3800 μοντελα 07...

anyway...

ψαχνω ψαχνω...

φιλε ιδιο προβλημα εχω και εγω .....ψαχνω αναμεσα σε mx h enduro..... αλλος λεει το ενα αλλος το αλλο.....
και η διαφορα τιμης ειναι πολυ μεγαλη.... εγω σκεφτομαι για καινούριο 08-09 250 τετράχρονο mx!
δεν ξερω ομως ακομα ..... διαβάζω και ακουω ιδεες και προτάσεις!

mivvo
23/02/2009, 10:14
Enduro! :beer:

petrogazz
23/02/2009, 11:05
Αν το θες για χωματοβόλτες enduro!

Aν το θες για enduro, enduro!

Αν το θες για motocross, mx!

Απλά πράγματα :beer:

SKALP
28/08/2009, 12:15
Καλησπέρα

Ελπίζω να είμαι στο σωστό τόπικ.
Ψάχνω για μιά μηχανή για τον πατέρα μου (1,90 , 125 κιλά , ουσιαστικά άσχετος με μηχανές).
Αυτό που θέλει να κάνει είναι αξιοπρεπείς βόλτες κυρίως σε χωματόδρομους , αλλά όχι και τόσο καλής ποιότητας , και ενίοτε να βγαίνει και απο κανένα χωράφι . Μονοπάτια και περίεργα μέρη τα ψιλοαποκλείουμε .
Τον ενδιαφέρει να είναι λίγο άνετη η θέση οδήγησης . Και το δυνατόν ευκολότερη και αραιώτερη συντήρηση.

Τα λεφτά που σκοπέυει να κινηθεί είναι μέχρι 3000-3500ε (με τα 2500 να είναι πιό κοντα).

Δεν έχει ο ίδιος την δυνατότητα να καβαλήσει για να δεί τι τον βολέυει , καθώς τώρα θα μπεί στην διαδίκασία του διπλώματος .

Οποιαδήποτε πρόταση ευπρόσδεκτη.

Ευχαριστώ

mplah
01/09/2009, 10:37
καλησπερα χωματινοι και εγω τις αποριες μου οπως και ο προλαλησαντας!

τα φωτα σας ,
προτου κανω αυτο το ποστ διαβασα το ολο το θρεντ, αλλα δεν μπορω να πω οτι με βοηθησε . (ισως μπερδευτηκα περισοτερο!)

facts.

1.θελω εντουρο.
2.εμπειρια 0. (εχω κανει καπια trails με mountain bike αλλα δεν θεωρω οτι μετραει και πολυ.)
3.η μηχανη θα ειναι μονιμα σε ορεινο χωριο.ασφαλτο δεν θα παταει σχεδον καθολου.(πλησιεστερο συνεργειο στα 40 χλμ)

2Τ 125 η 4Τ 250 ?

τεινω προς XR400 η WR400F (καλα το σκεφτομαι η λαθος επιλογη?)

Sofo007
09/11/2009, 02:15
Παιδιά εγώ έχω να προτείνω ένα πράγμα για πρωτάρηδες (σαν εμένα).
Enduro δαγκωτό.
Εγώ της χρονιάς του 90' στα 17 μου πήρα ένα Glx 90άρι και άρχισα να μαθαίνω να οδηγάω.
Στο εξάμηνο πάνω έπιασα δουλειά ως ντελίβερι και δούλευα με ένα δίχρονο SM 50άρι με συμπλέκτη κανονικά. Όταν μετά από καιρό έπαιζα το μηχανάκι στα δάχτυλα πήγα και αγόρασα μια WR250 2Τ του 98 ολίγον πειραγμένη με καινούριο μοτέρ γιατί μου την έδωσε να πάρω μηχανή και προτίμησα κάτι παλιό χωρίς να με πολυνοιάζει άμα θα πέσω για ζημιές που κάποιος πρωτάρης είναι λογικό να πέσει (ευτυχώς ακόμα δεν έχω πέσει).
Το είχα στο δρόμο περίπου 2 εβδομάδες μέχρι να μάθω πως κινείται και μετά άρχισα τις εντουροβόλτες που λέμε. Σιγά σιγά, μέρα με τη μέρα το μηχανάκι το μάθαινα όλο και πιο καλά. Άρχισα κάτι αλματάκια που είχε πάνω στο βουνόσε ένα φτιαγμένο οικόπεδο σαν μικρή πίστα και τώρα το έχω μάθει αρκετά καλά. Κάθε φορά πιο καλά. Έκανα την ασφάλειά μου για να είμαι καλυμένος και δε με νοιάζει τίποτα πλέον. Βέβαια συνειδητοποίησα πως τα 55 άλογα για τη Σάμο είναι πολλά αλλά δε το έχω μετανοιώσει.

Συμπέρασμα. . . το εντούρο κάνει λίγο ΜΧ (από προσωπική εμπειρία). Το ΜΧ δε κάνει για εντούρο. Ένα δίχρονο 125 είναι τέλειο για να μάθεις. Αλλά για δρόμο δε στο συνιστώ το δίχρονο. Εγώ πλέον στο δρόμο δε το βγάζω παρά μόνο για να πάω στη πίστα. Έχω το παπάκι.

panos1050
01/12/2009, 01:42
γεια σας και απο εμενα
μετα απο καμια 10αρια χρονια με μηχανες δρομου και καποια μεγαλa enduro(990 ktm)
λεω να μπω και εγω στα χωματα.
δεν θελω να οδηγαω πια στην ζουγκλα που λεγετε ελληνικοι δρομοι
ιδιαιτερα μετα την αποκτηση του παιδιου μου,προτημω να το κανω σε ελεγχομενο περιβαλον
θελω λοιπων να παρω ενα enduro 250 η 450.
ξερω οτι το 450 ειναι παρα πολυ για χωμα για εναν αρχαριο αλλα θελω αυτο που θα παρω να μπορω να το πηγαινω και σε καμια πιστα για sm και φοβαμαι οτι εκει τα 250 θα ειναι λιγα.
θελω ακομα να μου πειτε ποσο πιο ακριβη ειναι η συντηρηση ενος 450,γιατι με εχουν φοβησει πολυ με αυτο?
ευχαριστω και ελπιζω να μην σας μπερδεψα!

KaTaNaS
01/12/2009, 09:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από panos1050

θελω λοιπων να παρω ενα enduro 250 η 450.
ξερω οτι το 450 ειναι παρα πολυ για χωμα για εναν αρχαριο αλλα θελω αυτο που θα παρω να μπορω να το πηγαινω και σε καμια πιστα για sm και φοβαμαι οτι εκει τα 250 θα ειναι λιγα.
θελω ακομα να μου πειτε ποσο πιο ακριβη ειναι η συντηρηση ενος 450,γιατι με εχουν φοβησει πολυ με αυτο?


γεια χαρά, καλώς να μπεις στο χώμα... αλλά μολις δεις περι τίνος ομορφιάς πρόκειται δε σε βλέπω να ψαχνεσαι για δευτερο ζευγαρι τροχων ΣΜ... (αυτο απλα αφηνω να το επιβεβαιωση η ιστορία)

η συντηρηση ενος τετραχρονου ειναι ιδια είτε ειναι 2.4 ειτε 4.5 είτε 5.25 , μια φορα το χρονο (αν κανεις ερασιτεχνικα μονο χωμα) βαλβιδες , λαδάκια 2-3 φορες το χρονο και εισαι κομπλέ!

ξέχνάς τα πολλά έξοδα των στρητ, τα χωματινα δεν σπανε δεν χαλανε (ουτε απο τουμπες ουτε απο μονα τους αν τα συντηρεις σωστα), ενα ζευγαρι λαστιχα κοστιζει μαξιμουμ 140 ευρω και κραταει για μια ολοκληρη σαιζον αν εισαι βολταδώρος.

απλα χρειαζεται να συμπληρωσεις σε προστατευτικό εξοπλισμό ενα ποσο της τάξης των 300 ευρω περιπου (μινιμουμ)

:wave2:


επίσης υπάρχουν και τα δίχρονα (τα γνησια χωματινα που λένε πολλοί) που θελουν ενα πιστονακι καθε 2 χρονια (αναλόγως τη χρηση) και το λαδακι τους στη βενζίνη και καθαρισες... αισθητα πιο ελαφρά, αισθητά πιο νευρικά, απαιτούν περισσοτερη τεχνική και χαρίζουν πιο αέρινα περάσματα!

panos1050
02/12/2009, 01:43
ευχαριστω katanas
γιατι ειχα ακουσει πολλα για τα 450

Raftopoua
29/01/2010, 22:23
Γεια σας παιδια!

Έχοντας εμπειρία μέχρι τώρα μόνο απο street μηχανες (bandit 400 και monster 900) χρειάζομαι την βοήθεια σας...
Θα ήθελα μία μηχανή για μικρές μετακινήσεις εντός πόλης και για να κάνω τις εκτός δρόμου βόλτες μου.
Δεν ενδιαφέρομαι να κυνηγάω χρόνους κτλ παρα μόνο να διασκεδάζω εκτός δρόμου και να χαίρομαι την φύση.
Διάβασα όλο το θέμα από την αρχή και αυτό που κατάλαβα είναι ότι η καλύτερη επιλογή είναι κάποιο ΚΤΜ 200 2Τ. Μήπως όμως είναι πολύ σκληροπυρινικό για αυτά που ζητάω? Μήπως πρέπει να κοιτάξω κάτι σε 4Τ?

Κάτι τελευταίο... πώς τα πάνε τα 2Τ από κατανάλωση γιατί μόνο vespa είχα στην κατοχή μου (50s και 125 primavera)

Τέλος να πω ότι είμαι 24 ετών, 1.77, 73 κιλά.

ευχαριστώ πολύ και συγνώμη για το μακροσκελές ερωτημά μου.

KaTaNaS
30/01/2010, 02:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από Raftopoua

Θα ήθελα μία μηχανή για μικρές μετακινήσεις εντός πόλης και για να κάνω τις εκτός δρόμου βόλτες μου.
Δεν ενδιαφέρομαι να κυνηγάω χρόνους κτλ παρα μόνο να διασκεδάζω εκτός δρόμου και να χαίρομαι την φύση.
Διάβασα όλο το θέμα από την αρχή και αυτό που κατάλαβα είναι ότι η καλύτερη επιλογή είναι κάποιο ΚΤΜ 200 2Τ. Μήπως όμως είναι πολύ σκληροπυρινικό για αυτά που ζητάω? Μήπως πρέπει να κοιτάξω κάτι σε 4Τ?


απο τη στιγμη που το μηχανακι προορίζεται ΚΑΙ για εργατης ξεχνας το δίχρονο...

οποτε πας σε 4χρονο και μεχρι 400 κυβικα.

XR 250, XR 400, LC4 400, DRZ 400 S ακομα καλυτερα E με πινακιδα.
DR 350, exc 400, yamaha WRF 250

SeNNinhA
30/01/2010, 07:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
απο τη στιγμη που το μηχανακι προορίζεται ΚΑΙ για εργατης ξεχνας το δίχρονο...

οποτε πας σε 4χρονο και μεχρι 400 κυβικα.

XR 250, XR 400, LC4 400, DRZ 400 S ακομα καλυτερα E με πινακιδα.
DR 350, exc 400, yamaha WRF 250

Ενα πιο on-OFF μοντέλο από την γκάμα θα ήταν προτιμότερο από το EXC & WRF. Είναι λίγο πιο βαριά από τα εντούρο μοντέλα αλλά θέλουν ελάχιστη και φθηνή συντήρηση και βολευουν περισσότερο σε καθημερινή μετακίνηση χωρίς να λένε όχι σε εντουράδες. Στο εντούρο βέβαια θα σε κουράσουν λόγω βάρους περισσότερο και είναι για πιο χαλαρές βόλτες και όχι σκληροπυρηνικά πράγματα. Είναι ενα trade-off που πρέπει να κάνεις είτε προς την μια είτε προς την άλλη πλευρά.

Πάντως σίγουρα πάς σε 4Τ και μάλιστα μεγάλο γιατί λογικά και μια βόλτα μακρύτερα θα θελήσεις να την πας.

Raftopoua
30/01/2010, 08:36
Το ttr600 πώς σας φαίνεται?

KaTaNaS
30/01/2010, 09:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από Raftopoua
Το ttr600 πώς σας φαίνεται?

poly ψηλο , πλαισιο που λαστιχαρει, βαρυ για χωμα και μανιβελα δυστηχως!

κατα τα αλλα πανεμορφο! :D

SeNNinhA
30/01/2010, 14:31
Εκτός αυτών που αναφέρθηκαν μπορείς να κοιτάξεις και

KTM LC4 640
Husqvarna TE 610
Husaberg FE 501
KTM MXC 525 (εάν βρεις είναι πολύ καλή επιλογή μιας και έχει μεγάλο τεποζιτο και μακρύ γραναζωμα)

Raftopoua
30/01/2010, 17:54
Ευχαριστώ πολύ για τις απαντήσεις!

Σήμερα όλη μέρα ψάχνω αγγελίες για να βρω ένα μηχανάκι κοντά σε αυτά που ζητάω και δυστυχώς συνηδειτοποίησα ότι οι τιμές των 4Τ είναι πολύ μεγαλύτερες των 2Τ.
(*Είμαι τελείως απειρος στο θέμα...)
Edit: αυτό το KLX 250 τι σας λέει? http://www.car.gr/classifieds/bikes/photos/495335/

Μόνο ΤΤR βρίσκω σε καλές τιμές και όπως μου είπατε δεν κάνει για την δουλειά που το θέλω...
Επίσης αυτό που κατάλαβα είναι ότι τα 4Τ χρειάζονται προσεκτική και συχνή συντήρηση η οποία σε ενα σύγχρονο τετράχρονο εντούρο κοστίζει αρκετά από ότι λέτε.

Το καλό είναι ότι έχω αρχίσει να βλέπω με άλλο ματι τα 2Τ και λέω να κοιτάξω αυτήν την οδό τελικά...
Στο κάτω κάτω αν δεν την παλεύω στην πόλη υπάρχει πάντα η vespa αν και την έχω βαρεθεί πάρα πολύ!
5-10 χλμ την μέρα θα κάνω max... ελπίζω να μην χρειαστεί να επιστρέψω σε αυτή!!!

-Ανάμεσα σε 125 και 250 ποιο θεωρείται ποιο αξιόπιστο? Ποιο έχει περισσότερα εξοδα?
Σε αυτό το θέμα διαβασα ότι τα 250 είναι πιο ανθεκτικα για αυτό ρωτάω.

-To crm είναι καλό μηχανάκι?

-Η μη υπαρξη ανεστραμένου πιρουνιού είναι κατι που πρέπει να με φοβίζει στα endouro?

Πολύ σας κουράζω και θα μου την πείτε...

nobody
30/01/2010, 18:21
http://www.xe.gr/pages/AutoMotoResults.aspx?catId=2200

δεν ειναι και τοσο ακριβα τα τετραχρονα τελικα,τουλαχιστον οχι ολα...

http://www.xe.gr/pages/AutoMotoResults.aspx?catId=2403

http://www.xe.gr/pages/AutoMotoResults.aspx?catId=2476

SeNNinhA
30/01/2010, 18:55
Δεν ισχύει αυτό που λες για τις τιμές. Ποσά θέλεις να δώσεις; Εγω βρήκα στα 2500-3000 αρκετά 4Τ 2004+

Αν ψάχνεις κάτι εώς 2000 ευρω θα πρέπει να πας πιο παλιά αλλά πρόσεξε μόνο να έχουν μίζα.

Τα 2Τ και 4Τ στην ίδια τιμή παίζουν περίπου μεταχειρισμένα και 1000 περίπου ευρώ πιο φθηνά καινούργια.

Εάν πάρεις κάτι από αυτά που ανέφερα δεν θα θέλεις ακριβή και συχνή συντήρηση γιατί είναι πιο on-off μοντελα. Πιο δύσκολα και βαριά για εντουρο αλλά πιο καλά για κάθε μέρα και για εκδρομικο ή χαλαρό εντουρο.

Πάντως από τα 2Τ πάρε 250 ή ακόμη και 300. Όσο πιο μικρό τόσο πιο νευρικό και δύσκολο και θέλει να δουλεύει ψηλά. Ειδικά τα παλιότερα του 2006 μοντέλα. Απλά θα πρέπει να είσαι πιο προσεκτικός με το γκάζι αλλά θα έχεις δυναμη ακόμη και με λάθος σχέση. Αυτό ισχύει και για τα 4Τ.

dpapag3
01/02/2010, 18:51
o τιτλος σου φιλε μου ειμαι για πρωτο εντουρακι οχι για καθαροαιμο εντουρο η μοτοκρος.εγω ειμαι της γν ωμης για ενα 4Τ εντουρο εως 250 κυβικα και μετα προχορας.ξεχασαμε ολλη τα XR, DR,XT,TTR,XLR/XLX,KLR που οργωναμε ολλα τα βουνα και ειταν πολλη πολλη καλλα;ΡΕ ΠΟΥ ΠΑΜΕ ΡΕ, ΠΟΥ ΠΑΜΕ.ελεγε ο αιμνηστος Αυλωνιτης στης παλλιες καλλες ταινιες

Raftopoua
01/02/2010, 19:19
Ρώτησα αν το TTR είναι καλό και πήρα αρνητική απάντηση.
Γενικά το TTR 250 μου αρέσει παντως και είναι και αρκετά οικονομικό στην συμβίωση από ότι έχω διαβασει.

NUKE
01/02/2010, 19:56
Εγω φιλε που εχω ενα TTR250 θεωρω οτι κανει τα παντα απο λιγο.Εχει μιζα που ειναι πολυ βολικο σε πολλες περιπτωσεις.Κανω γυρω στα 220 χιλιομετρα με ολοκληρο το ντεποζιτο....

Δυναμη δεν εχει πολυ ουτε μπορεις να κανεις κολπα κτλ στο χωμα...Ειναι οικονομικο για να κανεις τη δουλεια σου...

nobody
01/02/2010, 20:02
νομιζω πως τα αρνητικα σχολια πηγαιναν στο ttr600 και οχι στο ttr250 η στο ttr raid 250

KaTaNaS
01/02/2010, 20:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από nobody
νομιζω πως τα αρνητικα σχολια πηγαιναν στο ttr600 και οχι στο ttr250 η στο ttr raid 250

:a013:

SeNNinhA
01/02/2010, 20:42
Αν σου φτάνουν τα χρήματα πάρε αυτό:

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=95775&highlight=wr450f

Yamaha WR450f '04

- Είναι προσεγμένο
- Είναι WR-f τα οποία δεν βγάζαν προβλήματα και δεν ήθελαν πολύ συντήρηση
- Είναι 450 και έχει δύναμη και για το βουνό (αλλά όχι υπερβολική όπως τα άλλα 450) και για την άσφαλτο (τα 250 ήταν λίγο αδύναμα)
- Έχει αναρτήσεις που βολεύουν σε πιο χαλαρούς ρυθμούς
- Είναι από τα φιλικά σε συμπεριφορά μοντέλα
- Έχει μίζα
- Έχει σετ τροχών motard για κάθε μέρα στην πόλη
- Έχει καλή τιμή


Επιμένω πάντως να πάρεις κάτι σε 400+ 4Τ ή 200+ 2Τ και όχι κάτι μικρό. Εαν μπορείς να κοντρολάρεις το γκάζι σου τα κυβικά κρύβουν την απειρία και σε βγάζουν στα δύσκολα κι ας κουράζουν λίγο παραπάνω.

:wave2: :wave2: :wave2:

Raftopoua
01/02/2010, 21:32
Νόμιζα πως to TTR 600 είναι καλύτερο από το 250!!

την εχω δει την αγγελία του συμφορουμίτη και πρόκειται πραγματικά για φοβερο μηχανάκι αλλα είναι πολύ πιο ακριβό από τα χρήματα που μπορώ να διαθέσω!

Πλέον κοιτάω για ΤΤR 250 (ακούγοντας την λογική).

Και ΚΤΜ EXC 200 (ακούγοντας ούτε και εγώ ξερω τι... απλά μου αρέσει πολυ!! Οχι μόνο αισθητικά αλλα και η γενικότερη φάση στην οποία θα με βάλει!!).

SeNNinhA
02/02/2010, 00:15
TTR 250 '05 ---> 1300

http://www.car.gr/classifieds/bikes/view/496004/

KTM EXC:

http://www.car.gr/classifieds/bikes/?c=16&ot=sale&ca=31&ma=288&va=EXC&bpr=&tpr=2500&so=dm&or=d&bre=2000&tre=2011&rg=&bmi=&tmi=&bpo=&tpo=&ben=&ten=550&fu=&co=&cr=&hi=&ag=



Πληροφοριακα:

Στα 2500 είχα βρει το δικό μου που πήρα πρόσφατα (Husqvarna TE450 '04) και με ενα quick search στο car.gr βρήκα τα παρακάτω στην ίδια τιμή (η οποία λόγικά είναι συζητήσιμη):

- Husqvarna ΤΕ250 '04
- Husaberg FE400e '02
- Husaberg FE501e '00
- Yamaha WR250F '06 !!!!
- KTM LC540 '02
- KTM EXC400 '02
- SUZUKI DRZ400 '00


- Husqvarna TE410e '01 --->1900
- KTM EXC 250 '00 ---> 1600
- KTM EXC400 '00 ---> 2200
- Husaberg FE501e '01 --->2100
- HUSQVARNA 410 '00 --->2000