PDA

View Full Version : Θεσσαλονικιος μαθητης στην κορυφη του βαθρου των μαθηματικων



koulis19
11/05/2010, 08:32
Ένας μαθητής της Γ’ Λυκείου από τη Θεσσαλονίκη κατάφερε να κατακτήσει τη δεύτερη θέση στην 27η Βαλκανιάδα Μαθηματικών, που πραγματοποιήθηκε στο Chisinau της Μολδαβίας.

Ο Ευάγγελος Ταρατόρης είναι ο ένας εκ των έξι μαθητών που εκπροσώπησαν την Ελλάδα στις διεθνείς Ολυμπιάδες και Βαλκανιάδες Μαθηματικών για το 2010 και διαγωνίστηκε με άλλους δεκαέξι συνομήλικούς του από όλα τα Βαλκάνια στην άλγεβρα, τη γεωμετρία, στα διακριτά μαθηματικά και στη θεωρία των αριθμών.

Ο Θεσσαλονικιός μαθητής δήλωσε ότι η επιτυχία του οφείλεται σε καθαρά προσωπικό διάβασμα 3-4 ωρών την ημέρα, καθώς το επίπεδο των μαθηματικών στις Βαλκανιάδες είναι πολύ πιο υψηλό από τα μαθηματικά στο σχολείο.

Ο ίδιος, έχοντας επιτύχει πολλές διακρίσεις, έγινε δεκτός με υποτροφία στο πανεπιστήμιο ΜΙΤ των ΗΠΑ, όπου αποφάσισε να φοιτήσει, ενώ μπορεί να εισαχθεί χωρίς εξετάσεις σε όποια σχολή πανεπιστημίου επιθυμεί.

Ο Ευάγγελος Ταρατόρης απέσπασε το χρυσό μετάλλιο στην 27η Εθνική Μαθηματική Ολυμπιάδα, στην περσινή Βαλκανιάδα της Σερβίας απέσπασε το χάλκινο μετάλλιο, ενώ στην 50 Ολυμπιάδα Μαθηματικών στη Βρέμη της Γερμανίας τιμήθηκε με Εύφημη Μνεία.
Υ.Γ.και αναρωτιεμαι εγω πως το παιδι μπορεσε να κανει τετοιο βημα στην ζωη του με την χαλια εκπαιδευση που επικρατει σε αυτο τον τοπο.ΧΙΛΙΑ ΜΠΡΑΒΟ ΤΟΥ ΠΑΝΤΩΣ.Αλλος ενας επιστημονας που θα τον χαρει για τις επιτυχιες του ενα σοβαρο κρατος και οχι η Ελλαδα

menelaos46
11/05/2010, 08:34
Γλητωσε το παλικαρι εμεις εδω που να ξεστραβωθουμε να τα δουμε αυτα...

cityfly
11/05/2010, 09:21
να σου πω πώς το έκανε

ή μάλλον το είπες μόνος σου
με προσωπικό διάβασμα και μέσα από αυτό το χάλια σύστημα που επικρατεί μπορεί να βρέθηκε κάποιος δάσκαλος να τον κάνει να αγαπήσει τα μαθηματικά μπορεί και να τα αγάπησε από το σπίτι του. Αλλά η ουσία είναι η προσωπική προσπάθεια και ας μη γελιόμαστε δεν υπάρχει ΚΑΝΕΝΑ σύστημα στον κόσμο που από μόνο του να μπορεί να οδηγήσει σε τέτοια επίπεδα επιτυχίας, πάντα η προσωπική προσπάθεια καταλαμβάνει το αισθητά (εώς συντριπτικά) μεγαλύτερο μερίδιο

:wave2: :wave2:

Akatanomastos
11/05/2010, 09:39
μην ειμαστε μια ζωη υπερβολικοι παιδια..



κανενα σχολειο του κοσμου δεν φτανει ωστε να φτασεις σε υψηλο επιπεδο..

η προσωπικη δουλεια ειναι κατι που απαιτειτε παντου, το σχολειο σου δινει καποια ωθηση..


και δυσικα το παιδι αυτο δεν ειναι η εξαιρεση, εχουμε πολλους επιστημονες, και στο παρελθον διακρισεις οπως του παιδιου..


συγχαρητηρια στο παιδι, και μακαρι να χει την συνεχεια που του αξιζει

ktman710
11/05/2010, 09:46
δεν ειναι σιγουρα θεμα εκπαιδευτικου συστηματος, ειναι λιγο περισσοτερο θεμα διαβασματος και απο κει και περα ειναι θεμα ταλεντου-μυαλου-διανοιας. Δε μιλαμε απλα για ενα καλο μυαλο.. Οποτε αυτο ή το χεις ή δεν το χεις..

cityfly
11/05/2010, 09:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από ktman710
Δε μιλαμε απλα για ενα καλο μυαλο.. Οποτε αυτο ή το χεις ή δεν το χεις..

δεν αρκεί να το χεις πρέπει και να το καλιεργήσεις

menelaos46
11/05/2010, 09:57
Δεν υπαρχει κανεις στον κοσμο αυτο που να εγινε μονος του πρωτος
αλλα και κανεις που εγινε πρωτος χαρη των αλλων.
Ειναι συνδεδεμενα πρεπει να το εχεις (για μενα ταλεντο ειναι να το αγαπας) να σε βοηθησουν και να το παλεψεις.

koulis19
11/05/2010, 10:07
Δεν αναφερομαι στο επιπεδο αυτου του παιδιου στα μαθηματικα και στο κατα ποσο ειναι υπευθυνο το εκπαιδευτικο συστημα αλλα τονιζω την σημασια του κρατους οπου δεν μπορει να αξιοποιηση προς οφελος δικο του και της Ελλαδας τετοια μυαλα.Το παιδι θα σπουδασει στο ΜΙΤ.Αργοτερα?Οποιος πιστευει οτι θα βγει εκει περα και θα ερθει εδω να μπορεσει να αξιοποιηση την γνωση που εμαθε εκει ας μου το πει

fantacid
11/05/2010, 10:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από Akatanomastos
......... και μακαρι να χει την συνεχεια που του αξιζει

+1000

dond4le
11/05/2010, 10:32
Στην Ελλαδα εχουμε ενα καλο επιπεδο πανεπιστοιμιακης εκπαιδευσης και αρκετες υποδομες.

Απλα τα πραγματα ειναι πιο χαλαρα και ποιο φθηνα.

Το κακο ειναι οτι δεν δημιουργουνται εργαστηρια η βιομηχανιες που να μπορεσουν να αξιοποιησουν τετοιους ανθρωπους, με τοση ευφυΐα και ορεξη για δουλεια, σε ερευνες και καινοτομιες.

Οποτε εκει που υπαρχει αναγκη(και χρημα φυσικα) υπαρχει και ζητηση!

menelaos46
11/05/2010, 10:37
Στην Ελλαδα οσο περισσοτερα ξερεις χειροτερα για σενα...

dond4le
11/05/2010, 10:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από menelaos46
Στην Ελλαδα οσο περισσοτερα ξερεις χειροτερα για σενα...

Αυτο ισχυει μονο για τον στρατο....:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Akatanomastos
11/05/2010, 10:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από dond4le
Αυτο ισχυει μονο για τον στρατο....:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

στο στρατο

και επιστημονας να εισαι

σκατα θα καθαριζεις..:bigcry: :rotflmao: :bigcry: :rotflmao:

menelaos46
11/05/2010, 10:51
Αυτο ισχυει μονο για τον στρατο.

Η μαλλον να το θεσω αλλιως στην Ελλαδα δε μετραει ποσα ξερεις αλλα ποιους ξερεις...

DrBig
11/05/2010, 11:00
Σχετικα με το αν το εχεις η το καλλιεργεις, να πω οτι ο κολλητος μου και τοτε συμφοιτητης Κωστας, συμμετειχε στην Ελληνικη αποστολη της Ολυμπιαδας Μαθηματικων το 1987 η 88 (δεν θυμαμαι ακριβως) στην Κουβα και αν δε παθαινε τροφικη δηλητηριαση και πηγαινε στις εξετασεις θα επερνε χαλκινο η αργυρο βραβειο (τα θεματα τα ελυσε εντος χρονου στο κρεβατι του νοσοκομειου).

Ο κωστας λοιπον που λετε, μονος του, οταν τελειωσε την τριτη γυμνασιου, αγορασε ενα βιβλιο αναλυτικης θεωριας αριθμων (τοτε διδασκονταν στο 4ο ετος της θεωρητικης κατευθυνσης του μαθηματικου του Caltech), ελυσε ολες τις ασκησεις και εστειλε τις λυσεις (πολλες απο τις οποιες ηταν πρωτοτυπες) στο Πανεπιστημιο του Εδιμβουργου.

Ο Κωστας, τελειωσε το φυσικο της θεσσαλονικης, εφυγε με υποτροφια στο Stanford, εφαγε μπαν απο τα καζινο του Βεγκας και αηδιασε απο τον πολεμο που του εκαναν τα 'λαμπρα μυαλα' του Νο2 πανεπιστημιου στο κοσμο, μολις ειδαν καποιον που θα τους επερνε το ψωμι απο το στομα.

Ακομα αηδιασε και απο το τελμα στο οποιο εχει επελθει η θεωρητικη φυσικη και μετα απο ενα φλερτ με το Cambridge παρατησε την ακαδημια για τα καλα, (αλλα αυτο ειναι μια αλλη πολυ μεγαλη ιστορια).

Ο κωστας λοιπον που λετε, ηταν και ειναι ενα απιστευτο μυαλο που αν ειχε το στομαχι και δεν ειχε το ηθος να παιξει το παιχνιδι θα εμενε στη ιστορια.

Να ζησεις ρε Κωστα κι ας σε ξερει μονο η μανα σου και λιγοι καλοι φιλοι! :beer:


ΥΓ
Και το κλου της συντομης ιστοριας μου, σε αυτο το επιπεδο νοησης, γεννιεσαι, ειχα την τυχη να ζησω ενα τετοιο μυαλο απο πολυ κοντα.

vassilis88
11/05/2010, 11:03
πολλα μπραβο στο παιδι....

το 2004-5 καπου κει ενας απ το σχολειο μου βγηκε 2ος στον κοσμο στα μαθηματικα. ειναι θεμα μυαλου.... καποιοι ανθρωποι απλα εχουν ταλεντο στα μαθηματικα.. θυμαμαι κ τον ρωτουσαμε τι εγινε μια φορα που πηρε 19 σε διαγωνισμα(οταν οι υπολοιποι ημασταν κατω απ τη βαση), μας ειπε πονουσε το κεφαλι του κ τελειωσε αμεσως για να φυγει..:D ειχε υποτροφια για το ΜΙΤ κ πηγε, αλλα επεστρεψε γιατι του φανηκαν υπερβολικα δυσκολα τα οσα εκαναν εκει.

κ ο αδερφος μου ηξερε εναν τετοιο στο μαθηματικο που ηταν.... μια φορα ρωτησε τον καθηγητη τους γιατι προχωρουσαν τοσο αργα στην υλη.. κ του πε αμα ημασταν οι δυο μας θα την ειχαμε τελειωσει τωρα.. αλλα κ αυτος εγραφε 10αρια παντου σε μαθηματα που περνουσε το 3% κ αυτο με 5. τετοιες περιπτωσεις ειναι ξεχωριστες...

ktman710
11/05/2010, 15:35
μα κι εγω δεν διαφωνησα οτι πρεπει να το καλλιεργησεις.. αλλα πρεπει να το χεις κιολας.. οσο και να εξασκηθεις αμα δεν εισαι ταλεντο δεν κανεις απολυτως τιποτα..

VRV
11/05/2010, 16:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από menelaos46
Στην Ελλαδα οσο περισσοτερα ξερεις χειροτερα για σενα...

Τι μου θυμισες:

Το θεώρημα του Dilbert για τους Μισθούς λέει ότι οι μηχανικοί, λογιστές, προγραμματιστές και οι άλλοι επιστήμονες δεν θα μπορέσουν ποτέ να πάρουν μισθούς τόσο υψηλούς όσο τα στελέχη επιχειρήσεων και οι πωλητές. Το θεώρημα μπορεί να αποδειχθεί με μία μαθηματική εξίσωση, η οποία βασίζεται στα τρία παρακάτω αξιώματα :



ΑΞΙΩΜΑ 1 : Η γνώση είναι Δύναμη ( Γνώση = Ισχύς)

ΑΞΙΩΜΑ 2 : Ο Χρόνος είναι Χρήμα (Χρόνος = Χρήμα)

ΑΞΙΩΜΑ 3 : Ισχύς = Έργο / Χρόνο



Συνεπάγεται λοιπόν ότι :

Γνώση = Έργο/Χρόνο

Και εφόσον Χρόνος = Χρήμα

Έχουμε: Γνώση = Έργο/Χρήμα

Λύνοντας ως προς το Χρήμα, έχουμε:



Χρήμα = Έργο / Γνώση.



Συνεπώς, καθώς η Γνώση τείνει στο 0, το Χρήμα τείνει στο άπειρο, άσχετα με το παραγόμενο Έργο.



Συμπέρασμα:



Όσα λιγότερα ξέρεις, τόσο περισσότερο χρήμα αποκτάς !!!

:rotflmao: