PDA

View Full Version : Αισθητήρας προανάφλεξης ή αυτανάφλεξης...



McGyver
12/05/2010, 08:17
Μιας και αναφέρθηκε και γνωρίζοντας πως ο Αντώνης με "διόρθωσε" αστειευόμενος...


Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
θωμα το θεμα προαναφλεξης-αυταναφλεξης ειναι τεραστιο και παρα πολυ ενδιαφερον θα ελεγα...

και ηταν περισσοτερο χαβαλες παρα διορθωση...:beer:

Απ' όσο γνωρίζω ο αισθητήρας προανάφλεξης (όπως έχει επικρατήσει να λέγεται στην ελληνική) είναι ένας αισθητήρας ο οποίος ανιχνεύει την "τάση" του μίγματος να αναφλεγεί λόγω συμπίεσης και όχι λόγω σπινθήρα από τα μπουζι(ά)...

Ανάλογα με την ποιότητα της βενζίνης οι "τάσεις" αυτές του μείγματος διαφέρουν.
Με τον αισθητήρα αυτό ο εγκέφαλος "καταλαβαίνει" πότε πρέπει να δώσει σπινθήρα ούτως ώστε να έχουμε όσο το δυνατό αποτελεσματικότερη καύση και μέγιστη απόδοση (δεδομένου του καυσίμου).

Η ιδιότητα του καυσίμου να αναφλεγεί (λόγω συμπίεσης) ΠΡΙΝ τον σπινθήρα του μπουζί έδωσε την ονομασία αισθητήρας ΠΡΟανάφλεξης.

Επειδή λοιπόν το μίγμα ΔΕΝ αναφλέγεται από μόνο του αλλά λόγω συμπίεσης, ορθά αποκαλείται ΠΡΟανάφλεξης και όχι ΑΥΤΑνάφλεξης...

Παρακαλώ όπως καταθέσετε τις απόψεις σας :D ...

Tpap
12/05/2010, 08:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Μιας και αναφέρθηκε και γνωρίζοντας πως ο Αντώνης με "διόρθωσε" αστειευόμενος...



Απ' όσο γνωρίζω ο αισθητήρας προανάφλεξης (όπως έχει επικρατήσει να λέγεται στην ελληνική) είναι ένας αισθητήρας ο οποίος ανιχνεύει την "τάση" του μίγματος να αναφλεγεί λόγω συμπίεσης και όχι λόγω σπινθήρα από τα μπουζι(ά)...

Ανάλογα με την ποιότητα της βενζίνης οι "τάσεις" αυτές του μείγματος διαφέρουν.
Με τον αισθητήρα αυτό ο εγκέφαλος "καταλαβαίνει" πότε πρέπει να δώσει σπινθήρα ούτως ώστε να έχουμε όσο το δυνατό αποτελεσματικότερη καύση και μέγιστη απόδοση (δεδομένου του καυσίμου).

Η ιδιότητα του καυσίμου να αναφλεγεί (λόγω συμπίεσης) ΠΡΙΝ τον σπινθήρα του μπουζί έδωσε την ονομασία αισθητήρας ΠΡΟανάφλεξης.

Επειδή λοιπόν το μίγμα ΔΕΝ αναφλέγεται από μόνο του αλλά λόγω συμπίεσης, ορθά αποκαλείται ΠΡΟανάφλεξης και όχι ΑΥΤΑνάφλεξης...

Παρακαλώ όπως καταθέσετε τις απόψεις σας :D ...

Αν ισχύουν τα παραπάνω ρε Μακ, θα ανίχνευε το σενσόρι σου το ''χτύπημα'' και μετά τι θα γινόταν...?

πώς θα μεταβαλλόταν η συμπίεση για να μην ''ξαναχτυπήσει''...? :lol:

τα μπεμβέ είναι μεταβαλλόμενης συμπίεσης πλέον...?:rotflmao:


έδιτ:
ΠΡΩΤΑ θα ορίσετε τι είναι αυτανάφλεξη/κρουστική καύση και ΤΙ προανάφλεξη και μετά μπορεί να συνεννοηθούμε.

sapila racing
12/05/2010, 08:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver


Η ιδιότητα του καυσίμου να αναφλεγεί (λόγω συμπίεσης) ΠΡΙΝ τον σπινθήρα του μπουζί έδωσε την ονομασία αισθητήρας ΠΡΟανάφλεξης.

Επειδή λοιπόν το μίγμα ΔΕΝ αναφλέγεται από μόνο του αλλά λόγω συμπίεσης, ορθά αποκαλείται ΠΡΟανάφλεξης και όχι ΑΥΤΑνάφλεξης...

Παρακαλώ όπως καταθέσετε τις απόψεις σας :D ...

H αυτανάφλεξη δεν προκαλείται μόνο από την συμπίεση.
Παραθέσατε τους παράγοντες που επηρρεάζουν την εμφάνιση αυτανάφλεξης.

Εμ τι τα κάναμε τα πειράματα με κινητήρα μεταβλητής συμπίεσης σε δυναμόμετρο eddy current.

Στην Ελλάδα το 1989 κιόλας....

reinmeister
12/05/2010, 08:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
GIATI RE SKATOPSYXE ...??? :cry:

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :bawl: :bawl: :bawl: :bawl:

ειμαι πολυ καλος...κορυφαιος...πως το ξερα ρπμ...

επι του θεματος μονο λιγα λογια απο μενα...

η διορθωση σωστη ηταν παρεμπιπτοντως μια και η προαναφλεξη δεν ειναι δυνατον να διαπιστωθει μια και ειναι μορφη καυσης κι οχι εκρηξης οπως η αυταναφλεξη...

αισθητηρας αυταναφλεξης ειναι λοιπον...και δουλευει αντιλαμβανομενος τον κραδασμο που δημιουργειται απο την εκρηξη του μιγματος και συνηθως ειναι της ταξης των 6.400 hertz...

oldman...δικο σου απο δω και κατω...ειναι θεμα σεβασμου...καταλαβαινεις...:D

OldMan
12/05/2010, 08:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Απ' όσο γνωρίζω ο αισθητήρας προανάφλεξης (όπως έχει επικρατήσει να λέγεται στην ελληνική) είναι ένας αισθητήρας ο οποίος ανιχνεύει την "τάση" του μίγματος να αναφλεγεί λόγω συμπίεσης και όχι λόγω σπινθήρα από τα μπουζι(ά)...
Ανάλογα με την ποιότητα της βενζίνης οι "τάσεις" αυτές του μείγματος διαφέρουν.
Με τον αισθητήρα αυτό ο εγκέφαλος "καταλαβαίνει" πότε πρέπει να δώσει σπινθήρα ούτως ώστε να έχουμε όσο το δυνατό αποτελεσματικότερη καύση και μέγιστη απόδοση (δεδομένου του καυσίμου).

Ότι θυμάσαι, χαίρεσαι ... :winka:

Το μόνο που κάνει αυτή η παπαριά που λέγεται anti-knock sensor είναι να "υπολογίζει" το φορτίο του μοτέρ σε σχέση με τις στροφές του κινητήρα και την σχέση στο σασμάν (case closed) :smokin:


Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Η ιδιότητα του καυσίμου να αναφλεγεί (λόγω συμπίεσης) ΠΡΙΝ τον σπινθήρα του μπουζί έδωσε την ονομασία αισθητήρας ΠΡΟανάφλεξης.
Κάτι έκανες τώρα ..


Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Επειδή λοιπόν το μίγμα ΔΕΝ αναφλέγεται από μόνο του αλλά λόγω συμπίεσης, ορθά αποκαλείται ΠΡΟανάφλεξης και όχι ΑΥΤΑνάφλεξης...
Τώρα τα μάμησες την μάνα και τον πατέρα ... :winka:

Σαν ΑΥΤανάφλεξη ορίζεται η ανάφλεξη του μίγματος από αιτίες άλλες πλην του σπινθήρα ..!! (case closed)
Η ΠΡΟανάφλεξη αποτελεί υποσύνολο της ΑΥΤανάφλεξης (η οποία μπορεί να προκαλείται και από άλλες αιτίες πλην του βαθμού συμπίεσης, όπως π.χ. διάπυρα κατάλοιπα στον θάλαμο καύσης ή στην κεφάλα του πιστονιού σου...) (case closed)





Υ.Γ.
Δεν νομίζεις ότι είναι καιρός να πεις την αλήθεια στην Μαγισσούλα και να σταματήσουμε να βλεπόμαστε έτσι ..???
:blush:

McGyver
12/05/2010, 08:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Αν ισχύουν τα παραπάνω ρε Μακ, θα ανίχνευε το σενσόρι σου το ''χτύπημα'' και μετά τι θα γινόταν...?

πώς θα μεταβαλλόταν η συμπίεση για να μην ''ξαναχτυπήσει''...? :lol:

τα μπεμβέ είναι μεταβαλλόμενης συμπίεσης πλέον...?:rotflmao:

Δε νομίζω πως ανιχνεύει το ίδιο το "χτύπημα" αλλά, όπως έγραψα παραπάνω, την "τάση" του μίγματος να "χτυπήσει"...

Ο εγκέφαλος φυσικά και δεν αλλάζει τη συμπίεση αλλά το πότε θα δώσει σπινθήρα στο μίγμα.
Με άλλα λόγια ο εγκέφαλος προσπαθεί να αναφλέξει το μίγμα όποτε είναι το βέλτιστο για την απόδοση (καλή βενζίνη που δεν προαναφλέγεται λόγω συμπίεσης) Ή όποτε είναι το βέλτιστο για την καλύτερη καύση (κακή βενζίνη).

Αν δεν κάνω λάθος δηλαδή ο εγκέφαλος προσαρμόζει το χρονισμό της ανάφλεξης στην ποιότητα της βενζίνης...

vaska
12/05/2010, 08:32
Μπερδεύτηκα ....:confused:

Μπορεί το μείγμα βενζίνης αέρα να αυταναφλεγεί? Νόμιζα ότι την ιδιότητα αυτή την έχει μόνο το πετρέλαιο (εξ ου και η απουσία μπουζί στους ντιζελοκίνητες). Μήπως μιλάτε για το ηλεκτρονικό "αβάνς" ή αλλιώς προ πορεία, δλδ πόσο πριν το έμβολο φτάσει στο άνω νεκρό σημείο θα σπινθηρίσει το μπουζί?

Βοηθείστε ντε, γράψτε ωραία τεχνικά να μαθαίνουμε κι εμείς..
:)

Tpap
12/05/2010, 08:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Η ΠΡΟανάφλεξη αποτελεί υποσύνολο της ΑΥΤανάφλεξης (η οποία μπορεί να προκαλείται και από άλλες αιτίες πλην του βαθμού συμπίεσης, όπως π.χ. διάπυρα κατάλοιπα στον θάλαμο καύσης ή στην κεφάλα του πιστονιού σου...) (case closed)..

Αντωνακοπουλίνο μου :blush: , τα διάπυρα κατάλοιπα ΤΙ δημιουργούν δεν κατάλαβα. ΠΡΟ ή ΑΥΤ...?

Κάτι έκανες με την διατύπωσή σου εκεί... :confused:

OldMan
12/05/2010, 08:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Κάτι έκανες με την διατύπωσή σου εκεί... :confused:
Μι χαρά είναι η διατύπωσή μου Τασούκο μας ... :look:

ΑΥΤανάφλεξη προκαλείται όταν έχεις να καθαρίσεις το μοτέρ σου από τότε που γεννήθηκε ...:winka:
(και μπρορεί να προκληθεί - θεωρητικά - σε οποιαδήποτε φάση του κύκλου καύσης ..)

sapila racing
12/05/2010, 08:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Σιγά μην πάτησες το πόδι σου σε εργαστήριο ΜΕΚ ρε ρεμάλι της Sin-Doh ...:smokin:

Οχι μόνο πάτησα μάστορα, έκανα και την 6μηνη πρακτική μου σαν βοηθός στο εργαστήριο ΜΕΚ, αλλά η πτυχιακή μου ηταν να φτιάξω την Plint μεταβλητής συμπίεσης που δεν είχε δουλέψει ποτέ από τότε που την είχαν εγκαταστήσει!
Τρομερό μοτέρι. Μονοκυλινδρο πλαγιοβάλβιδο, συμπίεση απο 4/1 εως 10/1, ανάφλεξη ρυθμιζόμενη όσες μοίρες θέλεις με μανιατό, μίγμα ρυθμιζόμενο όσο θέλεις.
Ειχαν κάνει ενα σωρό μαλακίες στην εγκατάσταση...
:wave2: :wave2:

McGyver
12/05/2010, 08:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
ΑΥΤανάφλεξη προκαλείται όταν έχεις να καθαρίσεις το μοτέρ σου από τότε που γεννήθηκε ...

Ασχέτως χρησιμοποιούμενου καυσίμου;
Πώς διατηρούμε τον κινητήρα καθαρό εμείς που δεν έχουμε αισθητήρα;

Tpap
12/05/2010, 08:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
Γράφω από μνήμης κάποια πράγματα που διάβασα σε ένα MOTO (μια κολώνα σε αριστερή σελίδα ήταν) σε μια δύσκο(ι)λη φάση της ζωής μου :blush: ...

μακ,
το σενσορΑΚΙ τσιμπάει ένα εύρος συχνότητας (χτύπημα) -όπως έιπε ο ρέιν- όταν αυτό συμβαίνει και δίνει σήμα στην ανάφλεξη να ''καθυστερήσει'' το σπινθήρα.
Τέλος.

Και όπως είδες δεν ακούμπησα καν ΑΥΤ/ΠΡΟ. :D


Ακόμη δεν μου απάντησε καμία κυρία με μπεμβέ, για το ΠΟΥ είναι τα νοκ τοποθετημένα... ;)

reinmeister
12/05/2010, 08:46
η προαναφλεξη λαμβανει χωρα πριν την εναυση του μπουζι ,ενω η αυταναφλεξη μετα...

παλιοτερα θεωρουσαν οτι το χτυπημα που ακουγοταν ηταν η συγκρουση των δυο μετωπων φλογας (ενα της εναυσης κι ενα της αυταναφλεξης),αλλα αποδειχθηκε τα τελευταια χρονια οτι δεν ισχυει αυτο...

η αυταναφλεξη ειναι μια μορφη πολυ αποτομης καυσης η οποια αυξανει πολυ αποτομα την συμπιεση στον θαλαμο καυσης,με αποτελεσμα να δημιουργειται τεραστιο δυναμικο φορτιο που κανει το μοτερ να συντονιζεται και να βγαζει τον ηχο που ολοι ξερουμε...

αυτος ο συντονισμος ειναι στις 6.400 hertz ,οπως προειπα και γι αυτο οι συγχρονοι knock σενσορσ ενεργοποιουνται σε αυτη την συχνοτητα...

McGyver
12/05/2010, 08:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
μακ,
το σενσορΑΚΙ τσιμπάει ένα εύρος συχνότητας (χτύπημα) -όπως έιπε ο ρέιν- όταν αυτό συμβαίνει και δίνει σήμα στην ανάφλεξη να ''καθυστερήσει'' το σπινθήρα.
Τέλος.

Και όπως είδες δεν ακούμπησα καν ΑΥΤ/ΠΡΟ. :D

Ευχαριστώ πολύ κ. Τάσε μας.
Καλύφθηκα...

Αν και στ' @@ μου γιατί το ΤΑ δεν έχει τέτοια μπλιμπλίκια...


Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Ακόμη δεν μου απάντησε καμία κυρία με μπεμβέ, για το ΠΟΥ είναι τα νοκ τοποθετημένα... ;)

Εγώ είμαι κύριος και δεν έχω BMW οπότε δε σου λέω...

McGyver
12/05/2010, 08:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
η αυταναφλεξη ειναι μια μορφη πολυ αποτομης καυσης η οποια αυξανει πολυ αποτομα την συμπιεση στον θαλαμο καυσης,με αποτελεσμα να δημιουργειται τεραστιο δυναμικο φορτιο που κανει το μοτερ να συντονιζεται και να βγαζει τον ηχο που ολοι ξερουμε...

Αυτό που λέμε "βαράει πιράκια";

sapila racing
12/05/2010, 08:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Γι'αυτό τα βρήκα έτσι νοικοκυρεμένα 5 χρόνια μετά...

Ωπα! Τι παίχτηκε Τάσε?
Μη μου πεις οτι ησουν εκει κι εσυ?
Εγω τέλειωσα το 89.

Το μοτερακι φτιάχτηκε μετα κόπων και βασάνων, ειχαν γίνει και ζημιές.
Το κοντεράκι που μετραει την συμπίεση ειχε διαλύσει κι εβαλα απο CB50! Το μανιατό ειχε μπει λάθος και ειχε απομαγνητιστεί. Ευτυχώς το πήρα και πήγα Αθήνα και μ εστειλε ο θείος μου ο Ευριπίδης και το μαγνήτισα στον μπαρμπα στην Θερμποπυλών.
Παει κι ο Ευριπίδης, παει και ο μπαρμπας....
Με συμπίεση 10/1 οι κραδασμοί ηταν τρομεροί, ηθελε βενζίνη Bristish Standards Four Stars για να πάει πάνω απο 7/1.

Πιστεύω να δουλεύει ακόμα! Ειχα πάρει φυσικά άριστα 10. :smokin:

Tpap
12/05/2010, 09:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
η προαναφλεξη λαμβανει χωρα πριν την εναυση του μπουζι ,ενω η αυταναφλεξη μετα...


Διαφωνώ Αντουάν...

Η προανάφλεξη συμβαίνει από έναυση.
Η οποία έναυση μπορεί να γίνεται είτε σε λάθος χρονική στιγμή για τα δεδομένα φορτία/στροφές, είτε από άλλους παράγοντες (διάπυρα σωματίδια/κατάλοιπα που δουλεύουν σαν glow plugs, διάπυρες βαλβίδες εξαγωγής κλπ)

Η αυτανάφλεξη συμβαίνει υπό ''ορισμένες'' συνθήκες πίεσης/θερμοκρασίας.
Στην οποία δεν έχουμε ένα ομαλά εξαπλούμενο μέτωπο φλόγας και καύσης παρά μιά απότομη ΕΚΡΗΞΗ όλης της ποσότητα του μίγματος ταυτόχρονα.
Εκεί οφείλεται και η εμφάνιση υψηλών πιέσεων όπως είπες.

Σε αυτή στηρίζεται και η αρχή λειτουργίας των diesel.


Τώρα στα δικάμας.
όταν στο αμάξι/μηχανή συμβαίνει να ''χτυπάει'' το μοτέρ αυτό είναι ΠΡΟανάφλεξη. Το νοκ κάνει την διάγνωση, παρεμβαίνει το εγκεφαλάκι και καθυστερεί την προπορεία του σπινθήρα.

Και Ω! σαν από θαύμα σταματά να ''χτυπάει''.

Αλλιώς κατεβάζεις μία. :wave2:


ΠαλιόγΕρα θα απάντήσεις αυτό που ερώτηΞα πριν ή όχι...?:mad:

OldMan
12/05/2010, 09:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
ΠαλιόγΕρα θα απάντήσεις αυτό που ερώτηΞα πριν ή όχι...?:mad:
σΕ απάντησα γκάβακα πιο πάνω ... :smokin:


Και μια παράκληση (για την αλόγιστη χρήση της ορολογίας):
ΚΑΝΕΝΟΣ είδους καύση που λαμβάνει χώρα μέσα στο μοτέρ ΔΕΝ μπορεί να θεωρηθεί (ούτε να παρομοιαστεί με) έκρηξη ... :winka:

Η μετάδοση του μετώπου της φλόγας μπορεί να είναι μεν ταχύτατη αλλά δεν είναι ακαριαία...

Tpap
12/05/2010, 09:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
σΕ απάντησα γκάβακα πιο πάνω ... :smokin:

Σωστός δεν το'χα δεί... ;)





Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
ΚΑΝΕΝΟΣ είδους καύση που λαμβάνει χώρα μέσα στο μοτέρ ΔΕΝ μπορεί να θεωρηθεί (ούτε να παρομοιαστεί με) έκρηξη ... :winka:
Η μετάδοση του μετώπου της φλόγας μπορεί να είναι μεν ταχύτατη αλλά δεν είναι ακαριαία...

Δεν υφίσταται κατ'ουσίαν μέτωπο καύσης καν....
Σε αυτό το φαινόμενο βασίζονται και οι κινητήρες HCCI.
Σαν ακαριαία έκρηξη αναφέρεται -ντιζελ λάικ

caesarsk
12/05/2010, 09:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap

Ακόμη δεν μου απάντησε καμία κυρία με μπεμβέ, για το ΠΟΥ είναι τα νοκ τοποθετημένα... ;)


H κυρία δουλευε....πρεπει να κάνει και την προίκα για την κόρη (ακούς Ζευκα?)

Λοιπον το knock sensor στο 1200 τουλαχιστον το δικό μου ειναι στην κάτω μεριά του τεπόζίτου και στην πάνω μεριά του κυλίνδρου μου (για την ακρίβεια το housing ειναι εκεί...το sensor ειναι ποιο μεσα...Σορρυ για την γλώσσα αλλα δεν ειμαι μηχανολογος αλλα μοκετάς!!!)

caesarsk
12/05/2010, 13:57
και επι του θέματος. Καταλαβες που ειναι ο knock sensor στην BMW??? αν θυμάσαι ακριβως πως ειναι το τριμπουρδελο ακριβως πίσω απο το throttle body...

Γιατι τέτοια καουρα με τον knock sensor στο BMW???

Tpap
12/05/2010, 15:06
Κατάλαβα, φίλε.

Ρώτηξα γιατί κάπου αλλού έγραψες ότι είναι ''κάτω από τον λάΒδα'' και απόρησα.

Αλλά και για να δώ αν είναι εύκολο να τον αποσυνδέσει μόνο του το παλλικάρι που ταξιδεύει στις κάτω χώρες ή πρέπει να το πάει σε εξουσιοδοτημένο στο χαρτούμ...:lol:

caesarsk
12/05/2010, 15:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Κατάλαβα, φίλε.

Ρώτηξα γιατί κάπου αλλού είπες ότι είναι ''κάτω από τον λάΒδα'' και απόρησα.

Αλλά και για να δώ αν είναι εύκολο να τον αποσυνδέσει μόνο του το παλλικάρι που ταξιδεύει στις κάτω χώρες ή πρέπει να το πάει σε εξουσιοδοτημένο στο χαρτούμ...:lol:




Και όσο γιατα περιουσιακά στοιχεία που παρέθεσες του Ζεύκα, να ξέρεις ότι τον νικάω.

+ ότι θα σε αφήνω να παίζεις όσο θές και με τα μηχανάκια μου.
Και αν είσαι σωστός και με τα αμάξια μου. :smilea: :smokin:


εγω??? ειμαι κάτω απο τον λ?? αν το ειπα κατι αλλο θα σκεφτομουν!!!

Στειλε το Ε9 με email και θα σου πω

Τα μηχανακια σου τα εχω χεσμενα...ΕΧΩ BMW...το απολυτο μηχανημα οδηγησης και περιπετειας (λεμε και καμια μαλακια να περναει η ώρα!!!)

dirtbird
13/05/2010, 07:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap


@Βρωμοπούλι, ρίξε και σύ κανά φωνήεν ρε, επί του θέματος πάντα γιατί καραδοκεί ο Άλλος.

:beer: :beer:

Και γιατί παρακαλώ?

Για ένα (ψευτοευ-)αισθητήρα που ο χαζοκέφαλος συνήθως τον γράφει στ'@@ του εκτός και αν γίνεται διαδήλωση μέσα στο γΚύλινδρο?

Επιμένω να ασχοληθούμε(-είτε δλδ.) με τις εξαβάλβιδες της maserati σε συνδυασμό με τον εξαναγκασμό των Ιταλών μηχανικών από τους βιομηχάνους του Βορρά... :cool: :cool:























περνάω την ίωση 0% λιπαρά από την Κυριακή.... :o

caesarsk
13/05/2010, 08:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από dirtbird
Και γιατί παρακαλώ?

Για ένα (ψευτοευ-)αισθητήρα που ο χαζοκέφαλος συνήθως τον γράφει στ'@@ του εκτός και αν γίνεται διαδήλωση μέσα στο γΚύλινδρο?

Επιμένω να ασχοληθούμε(-είτε δλδ.) με τις εξαβάλβιδες της maserati σε συνδυασμό με τον εξαναγκασμό των Ιταλών μηχανικών από τους βιομηχάνους του Βορρά... :cool: :cool:

περνάω την ίωση 0% λιπαρά από την Κυριακή.... :o


Κάτι τετοια διαβαζω και καταλαβαινω οτι ειμαι ασχετος τελειως..Βεβαια λενε οτι στους τυφλους κυριαρχει ο μονοφθαλμος...οποτε στους BMWδακηδες ειμαι γκουρου..χαχαχαχα


Εξηγησε το μου αυτο κυριε Σωτηρη για το αισθητηρι που το ο εγκεφαλος το παιζει sniper εξαιτιας του...

project.breeze
13/05/2010, 13:15
Μεταφέρω ακούσια τα γραφόμενα του καθηγητή ΜΕΚ στο Τμήμα Μηχανολογίας του ΤΕΙ Λάρισας



ΠΥΡΑΝΑΦΛΕΞΗ είναι η μη προγραμματισμένη αυτόματη ανάφλεξη του μίγματος στον κύλινδρο.Προκαλείται συνήθως από τις ανθρακούχες ή μολυβδούχες επικαθήσεις των θερμότερων τμημάτων των εσωτερικών τοιχωμάτων του θαλάμου καύσης όπως είναι η βαλβίδα εξαγωγής.τα ηλεκτρόδια του σπινθηριστή κλπ Εκεί αναπτύσσονται θερμοκρασίες μεγαλύτερες από τη θερμοκρασία αυτανάφλεξης του μίγματος λόγω της μονωτικής φύσης των επικαθήσεων αυτών.Η πυρανάφλεξη μπορεί να εμφανισθεί σε ένα ή και περισσότερα σημεία του άκαυστου μίγματος και μάλιστα πριν ή και μετά το σπινθήρα,οπότε έχουμε αντίστοιχα την προανάφλεξη και τη μετανάφλεξη


ΚΡΟΥΣΤΙΚΗ ΚΑΥΣΗ είναι το φαινόμενο κατά το οποίο μία αρχικά ομαλά εξελισσόμενη καύση μεταβεί ακαριαία σε εκρηκτικής μορφής καύση ολόκληρου του υπόλοιπου άκαυστου μίγματος.Η κρουστική καύση οφείλεται στην εκτεινόμενη "εκτοπιστική" συμπίεση,κατά την οποία το άκαυστο μίγμα περιορίζεται σε συνεχώς μικρότερο χώρο από την εξάπλωση του κανονικού μετώπου της φλόγας,με αποτέλεσμα τη συνεχή αύξηση της θερμοκρασίας του,επιπλέον από αυτή που προκαλείται κατά τη φάση της συμπίεσης,οπότε το άκαυστο μίγμα αυταναφλέγεται ακαραιαία.Η αυτανάφλεξη του άκαυστου μίγματος προκαλεί μία τοπική ανύψωση της πίεσης και της θερμοκρασίας.Από την τοπική ανύψωση της πίεσης έχουμε μια σχεδόν αδιαβατική συμπίεση του άκαυστου μίγματος,δηλαδή η πίεση μεταδίδεται ταχύτερα από τη θερμότητα.Τα κύματα πίεσης συντελούν στην αύξηση της ταχύτητας ανάφλεξης με αποτέλεσμα την επιτάχυνση της ακαριαίας καύσης.Αυτά τα κύματα πίεσης διαδίδονται με ταχύτητα μεγαλύτερη από την ταχύτητα του ήχου και ανακλώνται στα τοιχώματα του κυλίνδρου.Έτσι έχουμε δονήσεις που επεκτείνονται και στα τοιχώματα του κυλίνδρου με συνέπεια μεταλλικό ήχο (Knock-Πειράκια;; ) στην περιοχή συχνοτήτων 3000-5000Ηz





Υ.Γ Τελικά πώς είναι το σωστό; Πυράκια,πιράκια ή πειράκια;:confused:

OldMan
14/05/2010, 05:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από project.breeze
Μεταφέρω ακούσια τα γραφόμενα του καθηγητή ΜΕΚ στο Τμήμα Μηχανολογίας του ΤΕΙ Λάρισας
Κατ'αρχήν να δώσεις πολλά χαιρετίσματα στον Γιάννη... :wave2: :beer:

Και μετά να του πεις ότι:
1. Μετάκαυση ουσιαστικά δεν υπάρχει (εκτός αν δεν υπάρξει κανονική καύση στην φάση της συμπίεσης - π.χ. ψόφιος ή ανύπαρκτος σπινθήρας ή/και πολύ φευγάτο αβάνς...)

2. Ή θα έχουμε ΑΠΟΛΥΤΑ αδιαβατική συμπίεση (οπότε θα έχουμε και αντίστοιχη εκτόνωση με μορφή "έκρηξης") ή θα έχουμε ΣΧΕΔΟΝ αδιαβατική συμπίεση (οπότε η εκτόνωσή μας ΔΕΝ θα χαρακτηρίζεται "εκρηκτική" ...)

:wave2:

DrIoannis
14/05/2010, 06:23
Να ρωτήσω κάτι και εγώ ο αδαής?
Όταν βάλουμε μία βενζίνη 102 οκτάνια σε κινητήρα που παίρνει 100 οκτάνια θα έχουμε προανάφλεξη και άλλα τέτοια φαινόμενα?

sapila racing
14/05/2010, 06:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrIoannis
Να ρωτήσω κάτι και εγώ ο αδαής?
Όταν βάλουμε μία βενζίνη 102 οκτάνια σε κινητήρα που παίρνει 100 οκτάνια θα έχουμε προανάφλεξη και άλλα τέτοια φαινόμενα?

Oχι.

OldMan
14/05/2010, 06:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrIoannis
Όταν βάλουμε μία βενζίνη 102 οκτάνια σε κινητήρα που παίρνει 100 οκτάνια θα έχουμε προανάφλεξη και άλλα τέτοια φαινόμενα?
Το ανάποδο, ίσως .. :winka:

xtzanos
14/05/2010, 10:51
και αν κατεβασουμε ταχυτητα ή ελατωσουμε το γκαζι γιατι σταματανε τα πυρακια?

Tpap
14/05/2010, 11:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από xtzanos
α.και αν κατεβασουμε ταχυτητα ή β.ελατωσουμε το γκαζι γιατι σταματανε τα πυρακια?


α. αυξάνεις τις σαλ και μπαίνεις σε περιοχή που η υπάρχουσα προπορεία σπινθήρα είναι και η ''σωστή''. Και η απόδοση εκεί, είναι αρκετή για την δεδομένη απαίτηση/φορτίο.

β. μειώνεις τις απαιτήσεις απόδοσης σε αυτές τις σαλ. Σε άφορτη λειτουργία δεν έχεις εμφάνιση πΥρακίων.


Κατά βάση το φαινόμενο ''κτυπήματος'' εμφανίζεται όταν φορτίζεις οριακά το μοτεράκι σου σε -σχετικά- χαμηλές στροφές, εκείνο αδυνατεί/μόλις που καταφέρνει να ανεβάζει -πιθανόν και να ρίχνει τις στροφές του- και εσύ συνεχίζεις με το pedal to the metal ζητώντας ισχύ....

harris_x
31/07/2024, 11:50
Για το Peugeot εδώ... (https://www.moto.gr/forums/showthread.php?t=163478&page=25&p=3217306&viewfull=1#post3217306)