View Full Version : XTZ 660 Tenere vs F650GS Dakar
Συνεχίζοντας τις ηλίθιες σκέψεις για την αγορά επόμενης μηχανής, μπήκαν και τέτοιες μονοκύλινδρες ιδέες στο μυαλό μου. Για πάμε λοιπόν, ποιο και γιατί;
Προσωπική άποψη θα εκφράσω αργότερα.
Χρήση: όλες.
ΥΓ: Κάντε έναν κόπο να το βάλετε στα "Μοντέλα". Αστόχησα.
Πραγματικά ωραία αντιπαράθεση, θα ψηφίσω gs dakar γιατί πάντα το έβρισκα όμορφο και ιδιαίτερο.
Τώρα το Tenere είναι πιο φρέσκο , μπορείς να το πάρεις καινούριο και παρουσιάζει μάλλον καλύτερη αντοχή στις πτώσεις. Αν δεν είσαι στην κατηγορία που τους χαλάει σχεδιαστικά δείχνει πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση.
1) Κιλα, τα ιδια
2) Κινητηρες, τα ιδια (αλλα το τενερε σηκωνει πιο πολυ βελτιωση και το ντακαρ ειναι λιγο πιο ομαλο, πιο σπιρτοζικο μαμα και σηκωνει υψηλοτερη μεση ταξιδιου, λογω απουσιας κραδασμων)
3) Αναρτησεις, τα ιδια χαλια
4) Ανεση τα ιδια
5) Καταναλωση και κοστος χρησης-συντηρησης, τα ιδια
6) Αυτονομια, το τενερε λογω μεγαλυτερου τεποζιτου
7) Αξιοπιστια, τα ιδια
8) Φρενα, ABS το τενερε δεν εχει, κατα τ'αλλα πανω κατω τα ιδια.
9) Οδηγικη συμπεριφορα, τα ιδια, με το τενερε να δινει λιγο καλλιτερη αισθηση κατανομης μαζων.
Συμπερασμα, παιρνεις οποιο ταιριαζει στη τσεπη σου και σου αρεσει εμφανισιακα περισσοτερο, εκτος αν θελεις ABS.
Εγω προσωπικα μεταξυ των δυο θα επαιρνα το ντακαρ (αρκετα φτηνοτερα) και θα το βελτιωνα στα σημεια, παρ'ολο που βρισκω το τενερε πολυ πιο ομορφο.
αυτο ειναι το πιο καλοστημενο τενερε που κυκλοφορει στη πιατσα αλλα κοστιζει μουτσο ντιναριο....
198157
Υπέροχο το παραπάνω Tenere, αλλά δεν με ενδιαφέρει κάτι τέτοιο.
Ένα καλό Dakar το βρίσκει κανείς με 3500, αρκετά προικισμένο.
Που και που σκάνε μερικά Tenere για 4500. Γυμνά βέβαια.
Από θέμα εμφάνισης κι εγώ προτιμώ το Tenere. Και όντως τα υπόλοιπα χαρακτηριστικά τους είναι πάνω κάτω τα ίδια. Άρα έχει να κάνει κυρίως με τιμή και εξοπλισμό θα έλεγα.
Χμμ, ενδιαφέρον.
LOUKILOUK
18/05/2010, 08:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
1) Κιλα, τα ιδια
2) Κινητηρες, τα ιδια (αλλα το τενερε σηκωνει πιο πολυ βελτιωση και το ντακαρ ειναι λιγο πιο ομαλο, πιο σπιρτοζικο μαμα και σηκωνει υψηλοτερη μεση ταξιδιου, λογω απουσιας κραδασμων)
3) Αναρτησεις, τα ιδια χαλια
4) Ανεση τα ιδια
5) Καταναλωση και κοστος χρησης-συντηρησης, τα ιδια
6) Αυτονομια, το τενερε λογω μεγαλυτερου τεποζιτου
7) Αξιοπιστια, τα ιδια
8) Φρενα, ABS το τενερε δεν εχει, κατα τ'αλλα πανω κατω τα ιδια.
9) Οδηγικη συμπεριφορα, τα ιδια, με το τενερε να δινει λιγο καλλιτερη αισθηση κατανομης μαζων.
Συμπερασμα, παιρνεις οποιο ταιριαζει στη τσεπη σου και σου αρεσει εμφανισιακα περισσοτερο, εκτος αν θελεις ABS.
Εγω προσωπικα μεταξυ των δυο θα επαιρνα το ντακαρ (αρκετα φτηνοτερα) και θα το βελτιωνα στα σημεια, παρ'ολο που βρισκω το τενερε πολυ πιο ομορφο.
++ ....και από μένα...
Δεν θα μπορούσα να πω τίποτα διαφορετικό πραγματικά, εκτός ίσως από μια ερώτηση για την άνεση...στο BMW έχω κάτσει και σαν οδηγός και σαν συνεπιβάτης...πραγματικά χλιδή... για το τενερέ δεν έχω εμπειρία αλλά δεν τη κόβω για τόση ρέκλα τη σέλα... κάνω λάθος;:wave2:
XJR_Billy
18/05/2010, 08:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
αυτο ειναι το πιο καλοστημενο τενερε που κυκλοφορει στη πιατσα αλλα κοστιζει μουτσο ντιναριο....
Ουόι μανούλα'μ τι ν' τούτου? :eek: :eyepop: :a8:
Καλό είναι εδώ το θεματάκι :winka:
Λοιπόν, έχουμε και λέμε τα εξής :
Το Tenere, είναι πιο χωμάτινο, πιο μαλακό. Κατανάλωση υπερτερεί το Dakar, όπως και στο θέμα άνεσης σέλας.
Κινητήρας προσωπικά θα προτιμούσα το Rotax από το Minarelli. Επίσης, επειδή η συνομιλία μας σε επηρέασε, σκέψου πόσοι στο κόσμο ταξιδεύουν με Dakar & πόσοι με Tenere.
Από θέμα εμφάνισης, μάλλον υπερτερεί το Tenere. Βελτιώσεων, σαφώς το Tenere. Μπλιμπλίκια και κοκοκόψαρα θα βρεις και για τα 2 τα πάντα.
Οπότε προσωπικά θα επέλεγα το καλύτερο πακέτο που έβρισκα (βαλίτσες, extra, τιμή..).
Νομίζω ότι σωστά σκέφτεσαι... :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK
++ ....και από μένα...
Δεν θα μπορούσα να πω τίποτα διαφορετικό πραγματικά, εκτός ίσως από μια ερώτηση για την άνεση...στο BMW έχω κάτσει και σαν οδηγός και σαν συνεπιβάτης...πραγματικά χλιδή... για το τενερέ δεν έχω εμπειρία αλλά δεν τη κόβω για τόση ρέκλα τη σέλα... κάνω λάθος;:wave2:
Η σελλα του ντακαρ ικανοποιει και τους πιο απαιτητικους πισινους. Στο τενερε ομως τρως λιγοτερο αερα, αλλα πολλοι ενοχλουνται απο την τυρβη. (και η σελλα του μια χαρα ειναι εδω που τα λεμε).
Μαικ, το ντακαρ πουλαει εδω και 8 χρονια, το τενερε μονο 1. Μια και η μπε-εμ-βε εκανε τη μαλακια να το καταργησει, οι ταξιδευτες τενερε θα παιρνουν απο δω και μπρος...
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Μια και η μπε-εμ-βε εκανε τη μαλακια να το καταργησει, οι ταξιδευτες τενερε θα παιρνουν απο δω και μπρος...
Το έχει ξαναβγάλει στην αγορά αλλά αυτή τη φορά made in china με τιμή λίγο πιο χαμηλά από το tenere.
Πέρισυ νομίζω είχε κάνει κι ένα περιοδικό ένα συγκριτικό μεταξύ αυτών των δύο
Αν αυτό που θέλεις είναι μια μηχανή on τότε πας για το Ντακάρ.
Υπόψιν όμως πως απλά θα σε περάσει από χωμάτινες καταστάσεις, λόγο ντεπόζιτου τελείως λάθος θέση οδήγησης, αν σηκωθείς όρθιος γίνεται ακόμα χειρότερο, άσε που αν σου πέσει θα πονέσει η τσέπη σου.
Για off καταστάσεις πας για τενερε, θα κάνεις συμβιβασμούς σε άσφαλτο αλλά στο χώμα θα το χαρείς. Δεν είναι ΚΤΜ, αλλά δεν είναι και κακό.
Έχουν προσθέσει κάτι πλαστικά μάλιστα, (ντεπόζιτο/ψυγείο/χειρολαβές) που λειτουργούν σαν μανιτάρια σε περίπτωση τούμπας.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
Το έχει ξαναβγάλει στην αγορά αλλά αυτή τη φορά made in china με τιμή λίγο πιο χαμηλά από το tenere.
Πέρισυ νομίζω είχε κάνει κι ένα περιοδικό ένα συγκριτικό μεταξύ αυτών των δύο
Το χαμηλο εβγαλε, οχι το ντακαρ.
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Το χαμηλο εβγαλε, οχι το ντακαρ.
οκ πάσο :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από bull13
Αν αυτό που θέλεις είναι μια μηχανή on τότε πας για το Ντακάρ.
Υπόψιν όμως πως απλά θα σε περάσει από χωμάτινες καταστάσεις, λόγο ντεπόζιτου τελείως λάθος θέση οδήγησης, αν σηκωθείς όρθιος γίνεται ακόμα χειρότερο, άσε που αν σου πέσει θα πονέσει η τσέπη σου.
Αυτο γιατι το λες? Στο χωμα ειναι προσον το βαρος να ειναι προς τα πισω σε τετοιου ειδους μηχανη.
εγω απο το λιγο που οδηγησα το τενερε...μπορω να πω πως αδικειται απο το μοτερ...πολυ διασκεδαστικο στην οδηγηση και πολυ ελαφρυ σε αισθηση, αλλα ηθελε καμια 10ρια αλογα παραπανω....τα σηκωνει(και τα ζηταει) η υπολοιπη μηχανη...
παντως μ'αρεσε η καμαρωτη θεση οδηγησης...γενικα μ'αρεσε...αμα ηταν πιο δυνατο θα το παιρνα ανετα για καθημερινη μετακινηση...με τετοιο υψος στην πολη εινα μανουλα....
XJR_Billy
18/05/2010, 14:11
Η Ντακάρ πάει άνετα όπου πάει κι η Τενερέ.
Και το αντίστροφο.
Αξιόπιστες, σκληρές μηχανές.
Τον κινητήρα της Μιναρέλλι φοράνε μέχρι στιγμής 7 μηχανές.
ΧΤ660R, XT660X, XT660Z, MT-03, PEGASO, PEGASO TRAIL, MZ660 BAGHIRA.
Από την άνοιξη του 2004 μέχρι σήμερα έχει δοκιμαστεί σκληρά και έχει βγει τέρας αξιοπιστίας.
Μια απ' τα ίδια και ο Rotax. Τόσα χρόνια και ακόμα οι μπέμπες τρώνε χιλιόμετρα με τη σέσουλα.
Κραδασμούς δεν έχουν κι οι δύο. Φορτώνονται σαν μουλάρια και πας όπου γουστάρεις χωρίς φόβο. Σε γενικές γραμμές, ΚΑΡΑδύσκολο να πεις ποιά η καλύτερη.
Φίλε Qspec, ποιά θα ήθελες να βλέπεις στο γκαράζ σου?:winka: :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
εγω απο το λιγο που οδηγησα το τενερε...μπορω να πω πως αδικειται απο το μοτερ...πολυ διασκεδαστικο στην οδηγηση και πολυ ελαφρυ σε αισθηση, αλλα ηθελε καμια 10ρια αλογα παραπανω....τα σηκωνει(και τα ζηταει) η υπολοιπη μηχανη...
παντως μ'αρεσε η καμαρωτη θεση οδηγησης...γενικα μ'αρεσε...αμα ηταν πιο δυνατο θα το παιρνα ανετα για καθημερινη μετακινηση...με τετοιο υψος στην πολη εινα μανουλα....
Για να πουμε και του στραβου το δικιο, το τενερε με καμια 700αρα μεταμορφωνεται οσον αφορα τον κινητηρα, αλλα ποιος τα δινει...
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Αυτο γιατι το λες? Στο χωμα ειναι προσον το βαρος να ειναι προς τα πισω σε τετοιου ειδους μηχανη.
Σε βάζει πολύ πίσω και δεν έχεις πληροφόρηση από το μπροστινό, σαν TDM είναι, πόσο γρήγορα θα πας με TDM στο χώμα?
Αρχικά δημιουργήθηκε από bull13
Σε βάζει πολύ πίσω και δεν έχεις πληροφόρηση από το μπροστινό, σαν TDM είναι, πόσο γρήγορα θα πας με TDM στο χώμα?
Είσαι υπερβολικός νομίζω :winka:
Λευκάδιος
18/05/2010, 16:03
bmw με 2 μπουζι:
καλυτερες επιδοσεις(ρεπριζ,επιταχυνση,ταχυτητα ταξιδιου)
μικροτερη καταναλωση
μικροτερο βαρος(περιπου 10 κιλα)
εξωτερικη προφορτιση πισω ελατηριου+αποσβεση επαναφορας
θερμαινομενα γκριπ
[/list=1]yamaha:[list]
ρυθμιση βαλβιδων στις 20.000χλμ(10 στο bmw)
43αρι μπροστινο(bmw 41)
καλυτερα φρενα
καλυτερο ζυγισμα ειδικα στο χωμα(εκει βεβαια παιζουν ρολο και τα χερια)[list]
προφορτιση μπροστινων ελατηριων
και τα δυο ειναι αξιολογες μοτοσυκλετες,με το yamaha να εχει πιο φρεσκια σχεδιαση και ενα πανεμορφο ψαλιδι.το bmw εχει αποδειξει την αξια του και εχει και αυτο εναν αερα απο αγωνες rally.
Αρχικά δημιουργήθηκε από XT_Billy
Φίλε Qspec, ποιά θα ήθελες να βλέπεις στο γκαράζ σου?:winka: :wave2: +650
Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgos76
ρυθμιση βαλβιδων στις 20.000χλμ(10 στο bmw)
καλυτερα φρενα
[/list] και τα δυο ειναι αξιολογες μοτοσυκλετες,με το yamaha να εχει πιο φρεσκια σχεδιαση και ενα πανεμορφο ψαλιδι.το bmw εχει αποδειξει την αξια του και εχει και αυτο εναν αερα απο αγωνες rally. +650 [/B]
Βαλβίδες στο BMW το manual λέει check στις 30000.
Επίσης για τα φρένα θα έλεγα ότι τα Brembo του BMW είναι καλύτερα. Το πίσω στο Tenere μπλοκάρει πολύ πολύ εύκολα :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgos76
bmw με 2 μπουζι:yamaha:
ρυθμιση βαλβιδων στις 20.000χλμ(10 στο bmw)
και τα δυο ειναι αξιολογες μοτοσυκλετες,με το yamaha να εχει πιο φρεσκια σχεδιαση και ενα πανεμορφο ψαλιδι.το bmw εχει αποδειξει την αξια του και εχει και αυτο εναν αερα απο αγωνες rally. +650
Για Ελληνικές συνθήκες κυκλοφορίας η Yamaha προτείνει Έλεγχος/Ρύθμιση βαλβίδων κάθε 10,000χλμ
Λευκάδιος
18/05/2010, 16:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Βαλβίδες στο BMW το manual λέει check στις 30000.
Επίσης για τα φρένα θα έλεγα ότι τα Brembo του BMW είναι καλύτερα. Το πίσω στο Tenere μπλοκάρει πολύ πολύ εύκολα :wave2: και ποιος φρεναρει με το πισω?:winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Για Ελληνικές συνθήκες κυκλοφορίας η Yamaha προτείνει Έλεγχος/Ρύθμιση βαλβίδων κάθε 10,000χλμ ξεχασα,εδω ειμαστε τζιμπουντι!γιατι ομως?συνηθως οι κατασκευαστες λενε για συχνοτερη αλλαγη λαδιων(πχ καθε 5000χλμ απο 10 που γραφει το σερβις μανουαλ)και οχι βαλβιδες.η' κανω λαθος?
Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgos76
και ποιος φρεναρει με το πισω?:winka: ξεχασα,εδω ειμαστε τζιμπουντι!γιατι ομως?συνηθως οι κατασκευαστες λενε για συχνοτερη αλλαγη λαδιων(πχ καθε 5000χλμ απο 10 που γραφει το σερβις μανουαλ)και οχι βαλβιδες.η' κανω λαθος?
Και για τα λάδια το ίδιο λέει.
Στην περιοδική συντήρηση γράφει:
λάδια κάθε 10000
φίλτρο κάθε 20000
βαλβίδες κάθε 20000
και στο τέλος έχει σημείωση.
Για τις ελληνικές συνθήκες κυκλοφορίας προτείνουμε τα παρακάτω:
βαλβίδες κάθε 10000
λάδι κάθε 5000
φίλτρο λαδιού κάθε 10000
Λευκάδιος
18/05/2010, 17:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Και για τα λάδια το ίδιο λέει.
Στην περιοδική συντήρηση γράφει:
λάδια κάθε 10000
φίλτρο κάθε 20000
βαλβίδες κάθε 20000
και στο τέλος έχει σημείωση.
Για τις ελληνικές συνθήκες κυκλοφορίας προτείνουμε τα παρακάτω:
βαλβίδες κάθε 10000
λάδι κάθε 5000
φίλτρο λαδιού κάθε 10000 10000χλμ για συγχρονο υδροψυκτο κινητηρα λιγα δεν ειναι?με καπελοτα δεν ειναι?να φανταστεις εχω ενα honda dominator,αεροψυκτο με ρυθμιση 'κοντρα παξιμαδι'.το μανουαλ γραφει ρυθμιση καθε 6000χλμ.οταν το πηρα με 54000χλμ ρυθμισα βαλβιδες.στις 62000 περιπου που ανοιχτηκε ξανα δεν χρειαζονταν ρυθμιση.μηπως οι 'ελληνικες συνθηκες' ειναι μια καραμελα των ελληνικων αντιπροσωπειων ωστε να αυξανεται το κοστος των σερβις?στην ιταλια-ισπανια αραγε λενε το ιδιο?για τα λαδια συμφωνω αλλα για τις βαλβιδες μου φαινεται περιεργο
Και εμένα. Δεν ξέρω τι διαφορά έχουμε με τις άλλες χώρες όσον αφορά τις βαλβίδες. Τις επηρεάζει το κλίμα?
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Και εμένα. Δεν ξέρω τι διαφορά έχουμε με τις άλλες χώρες όσον αφορά τις βαλβίδες. Τις επηρεάζει το κλίμα?
Το μονο που μπορω να σκεφτω, ειναι η πολυ χειροτερη ποιοτητα βενζινης και οι υψηλοτερες θερμοκρασιες. Ποσοτικα, το τι επιδραση εχουν δεν το γνωριζω, αλλα ποιοτικα, σιγουρα εχουν.
Ακομα αλλα τα χιλιομετρα του γερμανου η του αγγλου που βγαζει τη μηχανη μια στις τοσες για μια μεγαλη βολτα, και αλλα τα χιλιομετρα σταματα-ξεκινα του ελληνα στην Αθηνα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από XT_Billy
Φίλε Qspec, ποιά θα ήθελες να βλέπεις στο γκαράζ σου?:winka: :wave2:
Από τις 2 το Tenere, αλλά η μεγάλη αγάπη είναι άλλη. Anyway, μην μου δίνετε πολύ σημασία, δεν ξέρω τι θέλω. :bigcry:
DrBig, ενδιαφέρον ακούγεται αυτό που λες για το Μιναρέλλι και το 700άευρο, για πες κάτι παραπάνω.
Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
DrBig, ενδιαφέρον ακούγεται αυτό που λες για το Μιναρέλλι και το 700άευρο, για πες κάτι παραπάνω.
Τιποτε που δεν ξερεις ηδη, καταργηση σνορκελ εισοδου στο φιλτροκουτι, φιλτρο αερα, εξατμιση και PC. Απλα ενω σε αλλες μηχανες δεν βλεπεις μεγαλη βελτιωση (εως και καθολου, βλεπε βστρομ) στο τενερε ο κινητηρας ξυπναει και γινεται πολυ απολαυστικος. Σε απολυτα νουμερα γυρω στα +7 αλογα (αναλογα την εξατμιση, φιλτρο κλπ), αλλα η αισθηση (που τελικα μετραει) ειναι οτι οδηγεις αλλη μηχανη.
Εξατμιση κανει οποιαδηποτε για μεγαλο μονοκυλινδρο η δικυλινδρο και βρισκεις με 100 ευρω, αλλα 50-100 για να την προσαρμοσεις σε ενα εξατμισα, φιλτρο 100 ευρω και το PC με ενα καλο χαρτη τα υπολοιπα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Είσαι υπερβολικός νομίζω :winka:
Για τη θέση οδήγησης και την αίσθηση όχι, οδηγούσα ένα για δυο χρόνια έχοντας συγχρόνως το TT600R σαν προσωπική μηχανή, είναι λίγο πιο off από το απλό GS λόγω τροχών αλλά δεν παύει να είναι πολύ πιο street από το tenere. Δύσκολα θα το εμπιστευτείς να "παίξεις".
Όσο για τη σύγκριση με το TDM στο χώμα, ε, λέμε και καμιά ........... να περάσει η ώρα.:rotflmao:
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
Aν στην εκδρομή του Μάνου είχες την δυνατότητα να πας με μία από τις δύο, με ποια θα πήγαινες ?
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Τιποτε που δεν ξερεις ηδη, καταργηση σνορκελ εισοδου στο φιλτροκουτι, φιλτρο αερα, εξατμιση και PC. Απλα ενω σε αλλες μηχανες δεν βλεπεις μεγαλη βελτιωση (εως και καθολου, βλεπε βστρομ) στο τενερε ο κινητηρας ξυπναει και γινεται πολυ απολαυστικος. Σε απολυτα νουμερα γυρω στα +7 αλογα (αναλογα την εξατμιση, φιλτρο κλπ), αλλα η αισθηση (που τελικα μετραει) ειναι οτι οδηγεις αλλη μηχανη.
Εξατμιση κανει οποιαδηποτε για μεγαλο μονοκυλινδρο η δικυλινδρο και βρισκεις με 100 ευρω, αλλα 50-100 για να την προσαρμοσεις σε ενα εξατμισα, φιλτρο 100 ευρω και το PC με ενα καλο χαρτη τα υπολοιπα.
Ενδιαφέρον. Είχα ένα MT-03 για μερικούς μήνες οπότε έχω δει την αίσθηση του μοτέρ και κάτι μου έλειπε. Δεν μπορώ να το προσδιορίσω αλλά πιθανόν να το διορθώνουν οι παραπάνω αλλαγές.
Αρχικά δημιουργήθηκε από VALES
Aν στην εκδρομή του Μάνου είχες την δυνατότητα να πας με μία από τις δύο, με ποια θα πήγαινες ?
Με το Tenere. Γενικά προτιμώ το Tenere. Ή για να το θέσω καλύτερα ποτέ δεν μου άρεσε ιδιαίτερα το Dakar. Το θέμα είναι καθαρά οικονομικό. Το threadάκι το άρχισα όχι για να αποφασίσω τι θα πάρω (έχετε καταλάβει οτι αλλάζω γνώμη πιο συχνά από εσώρουχα :p) αλλά για να δω γνώμες και μπας και ακούσω τίποτα που δεν ήξερα. Η "μεταμόρφωση" του 660 για παράδειγμα βοηθάει στο να πιστέψω ότι δεν θα ξενερώσω με ένα μονοκύλινδρο στους πρώτους 3 μήνες.
Ωραίες απαντήσεις πάντως! :beer:
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
Με το Tenere. Γενικά προτιμώ το Tenere. Ή για να το θέσω καλύτερα ποτέ δεν μου άρεσε ιδιαίτερα το Dakar.
Άρα να υποθέσω πως θα ακολουθούσες και την χωμάτινη διαδρομή. Αν ''έπεσα μέσα'' και σ΄αυτό, νομίζω πως έχεις απαντήσει ήδη στην ερώτησή σου. :wave2:
Μέσα έπεσες.
Γενικά υπάρχει μια εσωτερική διαμάχη μεταξύ της επιθυμίας για επιστροφή στο χώμα και της ξενέρας που θα τρώω στις ασφάλτινες βόλτες. Γι' αυτό ιδανικά θα ήθελα ένα F800GS, πιστεύω πως θα με καλύψει και στα 2. Θέλει κανένας να ανταλλάξει ένα με το δεξί νεφρό μου + διαφορά από μέρους μου; :p
Γενικότερα μην προσπαθείτε να μου βρείτε τι να πάρω, χάνετε τον χρόνο σας. Εδώ έχω κάνει τον gixxerpap να απηυδήσει. :D
Από τα 2 πάντως, αν τα χρήματα δεν έπαιζαν ρόλο, το Tenere θα έπερνα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
Μέσα έπεσες.
Γενικά υπάρχει μια εσωτερική διαμάχη μεταξύ της επιθυμίας για επιστροφή στο χώμα και της ξενέρας που θα τρώω στις ασφάλτινες βόλτες. Γι' αυτό ιδανικά θα ήθελα ένα F800GS, πιστεύω πως θα με καλύψει και στα 2. Θέλει κανένας να ανταλλάξει ένα με το δεξί νεφρό μου + διαφορά από μέρους μου; :p
Γενικότερα μην προσπαθείτε να μου βρείτε τι να πάρω, χάνετε τον χρόνο σας. Εδώ έχω κάνει τον gixxerpap να απηυδήσει. :D
Από τα 2 πάντως, αν τα χρήματα δεν έπαιζαν ρόλο, το Tenere θα έπερνα.
κάποιες σκόρπιες παρατηρήσεις
-για να ευχαριστηθείς και τα δυο σε χωμάτινα ταξίδια, θα τους βάλεις χωμάτινα λάστιχα, οπότε αναγκαστικά θα ταξιδευεις το πολύ 120-130 οπότε δεν θα σου λείψουν ιδιαίτερα τα παραπάνω άλογα. Μπορείς όμως να κοντύνεις ελαφρώς την τελική μετάδοση...
-με την τιμή της βενζίνης στα υψη θα αφηνα μαμα το τενερε αφού ειναι εξαιρετικά οικονομικό...
-η σελα του ντακάρ ειναι πολύ ανετη και για τους δυο, ενώ στο τενερε του συνεπιβατη ειναι απλώς ανεκτή.
-οποιο και να πάρεις θα το καταευχαριστηθείς, αυτά ειναι τα ιδανικά μηχανάκια να γυρίσεις την Ελλάδα (και οχι μονο) αφού δεν λένε οχι πουθενα.
Αμα ειναι να δώσεις νεφρό για το 800, δώσε μισό ακόμα και πήγαινε σε 990. Θα το χαρείς τόσο πολύ που θα soy φυτρώσουν καινούργια.:lol:
Cpt. Haddock
19/05/2010, 04:32
Απο τα δύο που έβαλες δεν υπάρχει ευκολη επιλογή, ειναι πολύ καλά μηχανάκια με το Ντακαρακι πιο ανετο σε ταξιδι και το Τενερε πιο "οφ". Δεν υπάρχει νικητής σε αυτά, αν και τα λιγα άλογα που βγαζει το τενερε ειναι γερό μείον...
Αλλού ειναι το πρόβλημα
Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
[...]Γενικά υπάρχει μια εσωτερική διαμάχη [...]
Απο τη στιγμή που δεν έχεις αποφασίσει για ποιό λογο θες μηχανή, θα παιδεύεσαι....
Και θα περνάει ο καιρός
Και θα πηγαινεις στα ΔΣ
Και θα βλέπεις βόλτες
και, και...
Μην το ψάχνεις άλλο, κανε μια κίνηση να ξεκολήσεις, μηχανή είναι οχι σπίτι
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Μην το ψάχνεις άλλο, κανε μια κίνηση να ξεκολήσεις, μηχανή είναι οχι σπίτι
:wave2:
Σύντομα, σύντομα... :a018:
Άυριο πουλάω το τρακαρισμένο και θα έχω λίγο ρευστό. Βλέπωντας και κάνοντας. :a2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
Γενικά υπάρχει μια εσωτερική διαμάχη μεταξύ της επιθυμίας για επιστροφή στο χώμα και της ξενέρας που θα τρώω στις ασφάλτινες βόλτες.
Δεν θα τρως ξενέρα. Ούτε εγώ περίμενα πως θα ταξιδεύει έτσι όπως ταξιδεύει. Για 7 ημέρες γύριζα στην Νότια Ιταλία με συνεπιβάτη. Ξέρω τι σου λέω.
Edit: Ούτε από την συνεπιβάτη υπήρχαν παράπονα.
198327
Ούτε σε ορεινό στροφιλίκι θα σε απογοητεύσει. Όσο μπορεί να το κάνει αυτό μια μηχανή με 21" εμπρός τροχό.
Εξάλλου εξαρτάται και από τα χέρια του καθενός.
http://www.youtube.com/watch?v=BY_ZBQOUgJc&feature=PlayList&p=2AD6E3394D43DD67&playnext_from=PL&index=0
χεχε
Νταξ για χώμα δεν λέω τίποτα.
http://www.youtube.com/watch?v=J8XUcWYJ310&feature=PlayList&p=2AD6E3394D43DD67&playnext_from=PL&index=1
Το θέμα είναι πως δεν ξέρω πόσο καλή ή καλύτερη είναι η μπεμπα σε όλους αυτούς του τομείς.
Φίλε μου επειδή είχα το dakar 4.5 χρόνια και το πήγαινα και χώμα κανονικά!
Πάει μια χαρα στο χώμα....
Με ενα δόντι πιο κοντό γρανάζι εμπρός (15αρι δηλαδή), με αποστάτες τιμονιού (ανάλογα και τον σωματότυπο σου βέβαια) και λαστιχάκια michelin T63 πας ΠΑΝΤΟΥ!
Είχα φτιάξει και τις αναρτήσεις, είχα βάλει wp εμπρός και πλήρη επισκευη πίσω αλλα βέβαια αυτο το έκανα στα 70.000χλμ και μετά απο αρκετά χιλιόμετρα στο χώμα! Φυσικά το μηχανάκι πέταγε....:rotflmao:
Όσο για το βάρος και το τεπόζιτο που ειπαν παραπάνω, εχει πολύ καλό ζυγισμα το μηχανάκι καθώς το κέντρο βάρους είναι πιο χαμηλά απο άλλα που το εχουν κανονικά το τεπόζιτο....
Επίσης αν πέσει το μηχανάκι να ξέρεις ότι βρίσκουν κάτω μόνο τα μαρσπιέ και το αντίβαρο του τιμονιού! Τίποτε άλλο !
Και οπως είπαν οι κύριοι παραπάνω αν βάλεις χωμάτινα λάστιχα το πολύ 130 θα να το ανοίγεις γιατι μετά θα αρχίσει ο χορός....:D΄ οπότε το να μετράς την ιπποδύναμη και τους απόλυτους αριθμούς της είναι άτοπο!
Εμένα μου αρέσει παρα πολύ το tenere και αν ηταν στην αγορά τότε που διάλεξα το dakar ίσως να το αγόραζα! Αλλα περίμενα κάτι καλύτερο απ'την yamaha.... θεωρητικά είναι ο ανταγωνιστης (ηταν πιο σωστά) του dakar, και φυσικά παρουσιαστηκε στην αγορά 4 χρόνια μετά το BMW και το έβγαλαν πιο βαρύ και εντάξει για τους ιππους που εχει κάτι λιγότερους δε με πολυ ενδιαφερει αρκει να εχει ροπή...αλλα δυστυχώς δεν εχει ΑBS το οποίο το θεωρώ απαραίτητο στην Ελλάδα (και οχι μόνο βέβαια...)!
Φίλε Konti πόσα χλμ έβγαλε ο μονοκύλινδρος? (Από περιέργεια ρωτάω)
Κρίμα πραγματικά που το σταμάτησε η bmw αυτό το μοντέλο. Αντί για το καινούριο f650gs που είναι 800 νομίζω πως θα ήταν καλύτερο να έβγαζε κάτι πιο κοντά στο παλιό f650gs το οποίο τώρα ονομάζει g650gs. (Για να μην μπερδευόμαστε)
XJR_Billy
19/05/2010, 13:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Κρίμα πραγματικά που το σταμάτησε η bmw αυτό το μοντέλο. Αντί για το καινούριο f650gs που είναι 800 νομίζω πως θα ήταν καλύτερο να έβγαζε κάτι πιο κοντά στο παλιό f650gs το οποίο τώρα ονομάζει g650gs. (Για να μην μπερδευόμαστε)
+ 1000000
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Φίλε Konti πόσα χλμ έβγαλε ο μονοκύλινδρος? (Από περιέργεια ρωτάω)
Κρίμα πραγματικά που το σταμάτησε η bmw αυτό το μοντέλο. Αντί για το καινούριο f650gs που είναι 800 νομίζω πως θα ήταν καλύτερο να έβγαζε κάτι πιο κοντά στο παλιό f650gs το οποίο τώρα ονομάζει g650gs. (Για να μην μπερδευόμαστε)
Εγω του έκανα 77.000χλμ σε ταξίδια, χώμα και πόλη! Τώρα ο καινούριος ιδιοκτήτης έχει φτάσει στα 80.000!
Κοίτα τώρα πια σ'αυτη την κατηγορία των μονοκύλινδρων "travel enduro" είναι μόνο το tenere! Το 800 δεν παίζει σάυτη την κατηγορία για πολλούς λόγους και κυρίως λόγο τιμής€€€:ninja:
XJR_Billy
19/05/2010, 13:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από Konti
Εγω του έκανα 77.000χλμ ! Τώρα ο καινούριος ιδιοκτήτης έχει φτάσει στα 80.000!
Κοίτα τώρα πια σ'αυτη την κατηγορία των μονοκύλινδρων "travel enduto" είναι μόνο το tenere!
Εεεεεπππ!!!:nono:
Μην ξεχνάμε την XT660R ...:smokin: :D
φίλε καλησπέρα! έχω το dakar από το Σεπτέμβρη, όταν κι έδωσα το CBF 600 που είχα. αν απορήσεις για το αν έπαθα σοκ από τους 4 στον 1 κύλινδρο....όχι! αν εξαιρέσεις ότι μέχρι τις 3.000 περίπου στροφές κάνει σα γκαζοτενεκές δεν υπάρχει θέμα κραδασμών. είναι περισσότερο ηχητικοί οι κραδασμοί. με τη γυναίκα μου, μία από τις πλαϊνές βαλίτσες - τόσο ηλίθιος - , το βαλιτσάκι και το tank bag, είδα στο ταχύμετρο και 150 χλμ, σημειωτέον έχω αλλάξει γρανάζι μπροστά, ένα δόντι λιγότερο. στην πόλη καίει κάτι περισσότερο από 5λ/100χλμ στην Αθήνα. θα έλεγα ότι αν καταφέρω να βρω 10 άλογα ακόμη, θα το κρατήσω χρόνια, είναι πραγματικά ευχάριστο κι άνετο. έχει μιά σχετικά ξερή αντίδραση στα σαμάρια, αλλά μάλλον δεν έχω ρυθμίσει σωστά το πίσω αμορτισέρ. να επισημάνω ότι είμαι 93- 95 κιλά και 40+, οπότε είναι σημαντικό ότι δε μου σπάει τη μέση.
κι έχω και γω μιά ερώτηση, αν ξέρει κανείς....
αν βάλω ένα μόνο τελικό, race tech για παράδειγμα, θα έχω πρόβλημα με τον εγκέφαλο της μηχανής;
και προσωπική μου άποψη.... θα το γούσταρα περισσότερο με καρμπυρατέρ κι ας έκαιγε κάτι παραπάνω, βήχει καμιά φορά και μου γυρνάν τα μάτια.....
δεν ξέρω αν βοήθησα καθόλου.....
Αρχικά δημιουργήθηκε από ortho
κι έχω και γω μιά ερώτηση, αν ξέρει κανείς....
αν βάλω ένα μόνο τελικό, race tech για παράδειγμα, θα έχω πρόβλημα με τον εγκέφαλο της μηχανής;
Κανένα πρόβλημα. Δε χρειάζεσαι ούτε καυσανάλυση, ούτε ρύθμιση ψεκασμού και τα σχετικά. Όλα γίνονται μόνα τους από τον αισθητήρα λ σε συνδυασμό με τον εγκέφαλο και άλλους 2 αισθητήρες που διαθέτει.
Επίσης να σε ρωτήσω, έχεις link από το τελικό που λες? Ποιας εταιρείας είναι? Arrow?
Αρχικά δημιουργήθηκε από MikeG
Κανένα πρόβλημα. Δε χρειάζεσαι ούτε καυσανάλυση, ούτε ρύθμιση ψεκασμού και τα σχετικά. Όλα γίνονται μόνα τους από τον αισθητήρα λ σε συνδυασμό με τον εγκέφαλο και άλλους 2 αισθητήρες που διαθέτει.
Επίσης να σε ρωτήσω, έχεις link από το τελικό που λες? Ποιας εταιρείας είναι? Arrow?
Αυτο εχει καλυφθει πολλες φορες εδω. Γενικα δεν θα υπαρχει προβλημα, αλλα δεν θα δουλευει 'σωστα', ειδικα σε μεγαλα ανοιγματα γκαζιου. Υπαρχει ομως PC3 για το ντακαρ.
ο Παπαγιάννης φτιάχνει αυτές τις εξατμίσεις, στον Πειραιά.
Πήγα και τις είδα, καλό φινίρισμα κι οικονομική η ανοξείδωτη
orizontas
26/05/2010, 15:24
telika αποφασισε τι θα παρεις ??
latris mixanis
31/05/2010, 22:13
Καλά αν πάρεις τελικά αυτό που είδα σήμερα καμία σχέση με αυτά που έγραψες...
Μάλλον θα πρέπει να ξεκαθαρίσεις καλύτερα μέσα σου τι ακριβώς θες από το μηχανάκι που θα πάρεις εννοώντας θες να μπαίνεις περισσότερο χώμα και να παίζεις ή περισσότερη άνεση στα ταξίδια?
Επίσης με τα χρήματα που διαθέτεις θα πρέπει να κάνεις κάποιες υποχωρήσεις :winka:
Για ποιο απ τα δυο που έγραψες είναι καλύτερο λυπάμαι δε μπορώ να βοηθήσω περαστική είμαι :rotflmao:
Καλά ψώνια, αααα τα κρόσσια μη ξεχάσεις :p
Το thread το άνοιξα ενώ είχα άλλο budget στο μυαλό μου. :a018:
Θα δούμε, θα δούμε...
Κρόσσια θα πάρω κι ας μην πάρω μηχανάκι. :lol:
Cpt. Haddock
01/06/2010, 03:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
Κρόσσια θα πάρω κι ας μην πάρω μηχανάκι. :lol:
Κάνε γρήγορα όμως γιατι θα γινουν αλλα πράγματα κρόσσια :evil: :D :evil:
Τα δικά μου έχουν γίνει εδώ και πολύ καιρό. Τώρα όλοι εσείς που σας πρήζω δεν ξέρω πόσο θα αντέξετε... :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Κάνε γρήγορα όμως γιατι θα γινουν αλλα πράγματα κρόσσια :evil: :D :evil:
megaλες ανακαταταξεις...
QSpec σκεφτηκα κι ενα αλλο σεναριο, πρωτα ο Θεος αν παρεις το τελευταιο ατι που δοκιμασες, παιζει και μονοημερη ανταλλαγη με 2.5 διχρονο ΚΤΜ :D :lol: :lol: :lol:
Χεχεχε,
ενδιαφέρον ακούγεται.
Για το χθεσινο, είπα να το σκεφτώ λιγάκι (κακή ιδέα ίσως γιατί το όρνιο καραδοκεί) γιατί εξετάζω το ενδεχόμενο να προβώ σε extreme measures για την ανεύρεση κεφαλαίου.
latris mixanis
02/06/2010, 08:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από QSpec
Χεχεχε,
ενδιαφέρον ακούγεται.
Για το χθεσινο, είπα να το σκεφτώ λιγάκι (κακή ιδέα ίσως γιατί το όρνιο καραδοκεί) γιατί εξετάζω το ενδεχόμενο να προβώ σε extreme measures για την ανεύρεση κεφαλαίου.
Νομίζω ότι αργείς... :smokin:
Αρχικά δημιουργήθηκε από latris mixanis
Νομίζω ότι αργείς... :smokin:
12ωρα δουλειάς αυτή τη βδομάδα :sad:
Οπότε αφού έτσι κι αλλιώς πάμε απο βδομάδα, είπα να το σκεφτώ λίγο.
Αρχικά δημιουργήθηκε από XT_Billy
Τον κινητήρα της Μιναρέλλι φοράνε μέχρι στιγμής 7 μηχανές.
ΧΤ660R, XT660X, XT660Z, MT-03, PEGASO, PEGASO TRAIL, MZ660 BAGHIRA.
Το ΜΖ (Baghira & Mastiff) φοράει τον κινητήρα του πρώτου Tenere 660 του '91 (με 4βάλβιδη κεφαλή αντί για 5βάλβιδη), ο οποίος αν δεν κάνω λάθος, δεν είναι Minareli.
XJR_Billy
07/06/2010, 02:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από stokos
Το ΜΖ (Baghira & Mastiff) φοράει τον κινητήρα του πρώτου Tenere 660 του '91 (με 4βάλβιδη κεφαλή αντί για 5βάλβιδη), ο οποίος αν δεν κάνω λάθος, δεν είναι Minareli.
Σωστός ο φίλος!!:a013:
Όπως τα λες είναι.
giorgoschef
22/09/2010, 18:23
φιλαράκι για δεσ κ το pegaso trail,οπωσ κ το xtr!η διαφορα με το τενερε ειναι στην αυτονομια λογω τεποζιτου.το trail εχει καποια τεχνικα θεματακια αλλα κυκλοφορουν πολλα θεραπευμενα.αν βρεισ θεραπευμενο πιστευω οτι απο αξιοπιστια θα ναι σα να εχεισ ενα XT-TENERE με πιο πολιτικη συμπεριφορα κ στο χωμα που ειναι πολυ καλο οπωσ κ στην πολη,για την κατηγορια του παντα,απο θεση οδηγησησ για ταξιδια μεχρι ευκινησια στην πολη στην καθημερινοτητα!
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.