Σύνδεση

View Full Version : Αλλαγή λαδιών μπροστινού...Κάθε πότε ???



Σελίδες : 1 [2]

makis206
27/05/2010, 07:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
Υ.Γ.: την ίδια προηγμένη τεχνολογία με το Bros χρησιμοποιεί και το δικό σου. :p

Nά'χαμε και το μονόμπρατσο γαμώτ γαμώτ...:lol:

Ευχαριστώ για την απάντηση Γιώργη :beer:


byron: προτιμώ να τα ρουψήξω με καλαμάκι κι ας τα καταπιώ κιόλας :lol:
Άρης: Δατ'ς γουάυ θα αναλάβει άλλος, σίγουρα θα το κατάφερνα αλλά ασ'το καλύτερα να έχουμε ήσυχο κεφάλι. :winka:

georgio
27/05/2010, 07:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από jimmis5
Μια ερωτηση μιας και σκισμενο το θεμα,αν οι τσιμουχες ειναι οκ εχουν γινει 30000κμ και δεν δακρυζουν αλλαζουμε λαδια και τις αφηνουμε ως εχει?ή πρεπει να γινει αντικατασταση και αυτον προλυπτικα.Το KLE εχει στο κατω μερος βιδα αποστραγγισης οποτε δεν ειναι απαραιτητο να κατεβουν τα καλαμια για αλλαγη των λαδιων:blush:

Ναι μπορούν να αλλαχθούν τα λάδια με τα καλάμια επάνω στο μηχανάκι. Πρέπει όμως να σηκώσεις το μηχανάκι ώστε η μπροστά ρόδα να είναι στον αέρα γιατί αλλιώς όταν θα βγάλεις τις τάπες επάνω θα "βουτήξει" το μηχανάκι. Επίσης πάρε και καινούργιες χάλκινες ροδέλες για να βάλεις στις ταπίτσες κάτω.

Οι τσιμούχες τώρα εξαρτάται. Αν υπολογίζεις να τις αλλάξεις σε άλλα 30.000χλμ μαζί με την επόμενη αλλαγή λαδιών, δεν νομίζω ότι θα αντέξουν τόσο. Οι τσιμούχες δεν είναι αυτές που φαίνονται εξωτερικά, αυτά είναι dust seals ή wipers. Για τη σκόνη και τα νερά δηλαδή. Η τσιμούχα είναι κάτω από αυτήν. Μπορείς να σηκώσεις την εξωτερική με ένα ίσιο κατσαβίδι (προσεκτικά ώστε να μην "πληγώσεις" την μπότα) ώστε να δεις από κάτω τι γίνεται. Αν έχει λίγο λάδι πχ, αν έχει αρχίσει να ξερένεται.

jimmis5
27/05/2010, 07:51
Thanks man σχετικα φθηνα ειναι τα λαδια οποτε ας κανω μια αλλαγη λαδιων και μολις σκασει η τσιμουχα τα κατεβαζω για να τους κανω ολικο service.Νομιζω οτι ειναι ψιλοδυσκολο να δω κατω απο dust seals πρεπει να βγει η ασφαλεια και σιγουρα ζημια θα κανω και θα την σκισω την τσιμουχα οποτε το αφηνω αλλαζω λαδακια και σε λιγα χιλιομετρα πρατω αντιστοιχα.

Μια ερωτηση ακομα επειδη σιγουρα το λαδι θα ειναι πλεον μουργα θα ητα σωστω να εριχνα μεσα καθολου Παραφινελαιο να ξεπλυθει ή κεφτεδια θα εκανα?

georgio
27/05/2010, 08:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από jimmis5
Thanks man σχετικα φθηνα ειναι τα λαδια οποτε ας κανω μια αλλαγη λαδιων και μολις σκασει η τσιμουχα τα κατεβαζω για να τους κανω ολικο service.Νομιζω οτι ειναι ψιλοδυσκολο να δω κατω απο dust seals πρεπει να βγει η ασφαλεια και σιγουρα ζημια θα κανω και θα την σκισω την τσιμουχα οποτε το αφηνω αλλαζω λαδακια και σε λιγα χιλιομετρα πρατω αντιστοιχα.

Μια ερωτηση ακομα επειδη σιγουρα το λαδι θα ειναι πλεον μουργα θα ητα σωστω να εριχνα μεσα καθολου Παραφινελαιο να ξεπλυθει ή κεφτεδια θα εκανα?

Ε κάπου στα 15ευρώ το λίτρο έχει ένα καλό λαδάκι. Αν το πουλάς κιόλας (το είδα μετά) κάνε μόνο αλλαγή στα λάδια.

Για το δεύτερο τι να σου πω. Εγώ τα έλυσα τελείως και τα έπλυνα κανονικά (wd40, πανί, νερό, φύσημα με αέρα, ξανά πανί) ώστε να φύγουν τα πάντα. Η περισσότερη μούργα θα φύγει γιατί η τάπα είναι κάτω-κάτω (όπως στα λάδια κινητήρα). Σίγουρα μην ρίξεις wd40 γιατί δεν θα μπορέσεις να το απομακρύνεις και θα σου χαλάσει τα καινούργια λάδια. Λίγο παραφινέλαιο για ξέπλυμα μάλλον καλό θα έκανε αλλά αυτό το υποθέτω, δεν ξέρω αν θα υπάρχει πρόβλημα κάπου αλλού αλλά δεν νομίζω.
Αφού βγάλεις τα ελατήρια και αδειάσεις τα λάδια "παίξε" μερικές φορές με τις αναρτήσεις σε όλη τους τη διαδρομή ώστε να βγει λίγο ακόμα λάδι που έχουν μέσα. Το ίδιο θα πρέπει να κάνεις και αφού βάλεις τα καινούργια λάδια ώστε να φύγουν φυσαλίδες αέρα από μέσα (έχοντας βάλει τις ταπίτσες κάτω προφανώς).

makis206
27/05/2010, 08:19
Ρε παίδες τώρα που το ξαναβλέπω...:p

Αν αφαιρέσω τη βίδα (22) (αφού έχω αφαιρέσει τη βίδα (21) και τον άξονα του τροχού εννοείται) που βρίσκεται κάτω απ'τη μπότα με ένα αερόκλειδο ώστε να ξεσφίξει απ'το άντενατοπειςτώρααυτό με το νούμερο (14) για να μη γυρίζει μέσα στο καλάμι σαν τρελό, δεν θα αδειάσει το παλιό λάδι από κάτω;:look:

Άλλος θα το κάνει ξαναλέω..!:lol:


199414

OldMan
27/05/2010, 08:22
Συντεκνάτσι...

Έχω γίνει sensei στον έλεγχο του νου με τη μέθοδο Silva, οπότε όσο και να προσπαθείς ... :beer:

georgio
27/05/2010, 08:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Ρε παίδες τώρα που το ξαναβλέπω...:p

Αν αφαιρέσω τη βίδα (22) (αφού έχω αφαιρέσει τη βίδα (21) και τον άξονα του τροχού εννοείται) που βρίσκεται κάτω απ'τη μπότα με ένα αερόκλειδο ώστε να ξεσφίξει απ'το άντενατοπειςτώρααυτό με το νούμερο (14) για να μη γυρίζει μέσα στο καλάμι σαν τρελό, δεν θα αδειάσει το παλιό λάδι από κάτω;:look:

Άλλος θα το κάνει ξαναλέω..!:lol:

Είναι η μια βίδα ακόμα που σου είπα ότι χρειάζεται να βγάλεις για να λυσεις όλο το καλάμι και να πάρεις την μπότα στο χέρι.

Αυτή η βίδα συγκρατεί την μπότα στη θέση της. Θεωρητικά μπορείς. Πρακτικά κάνεις λίγο ζογκλερικά.

catmaster
27/05/2010, 08:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από jimmis5
Μια ερωτηση ακομα επειδη σιγουρα το λαδι θα ειναι πλεον μουργα θα ητα σωστω να εριχνα μεσα καθολου Παραφινελαιο να ξεπλυθει ή κεφτεδια θα εκανα?


σωστότερο είναι να ρίξεις μέσα λίγο από το καινούργιο λάδι που θα βάλεις (καμιά 150 ml σε κάθε μπότα) ... μην λυπηθείς τα λ7 ακόμα και αν χρειαστεί να αγοράσεις δεύτερο μπουκάλι...

θα δουλέψεις το καλάμι να ξεπλυθεί καλά και το αδειάζεις αφήνοντάς το ανάποδα αρκετή ώρα να στραγγίξει τελείως ...


:wave2:

makis206
27/05/2010, 08:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
Είναι η μια βίδα ακόμα που σου είπα ότι χρειάζεται να βγάλεις για να λυσεις όλο το καλάμι και να πάρεις την μπότα στο χέρι.
Αυτή η βίδα συγκρατεί την μπότα στη θέση της. Θεωρητικά μπορείς. Πρακτικά κάνεις λίγο ζογκλερικά.

Και πάλι ευχαριστώ Γιώργο :beer:


ν'αφήσω ήσυχο και τον Σενσέϊ..:lol:

georgio
27/05/2010, 08:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
σωστότερο είναι να ρίξεις μέσα λίγο από το καινούργιο λάδι που θα βάλεις (καμιά 150 ml σε κάθε μπότα) ... μην λυπηθείς τα λ7 ακόμα και αν χρειαστεί να αγοράσεις δεύτερο μπουκάλι...

θα δουλέψεις το καλάμι να ξεπλυθεί καλά και το αδειάζεις αφήνοντάς το ανάποδα αρκετή ώρα να στραγγίξει τελείως ...


:wave2:

Όντως αυτό θα ήταν σωστότερο. Αλλά τα καλάμια δεν θα τα βγάλει πάνω από το μηχανάκι οπότε πάλι από τις βίδες αποστράγγισης θα πρέπει να αδειάσει.

Μάκη κάτσε να φάω και θα σου εξηγήσω πιο είναι το μικροπρόβλημα σε αυτό που λες. :wave2:

catmaster
27/05/2010, 08:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
Όντως αυτό θα ήταν σωστότερο. Αλλά τα καλάμια δεν θα τα βγάλει πάνω από το μηχανάκι οπότε πάλι από τις βίδες αποστράγγισης θα πρέπει να αδειάσει.

Μάκη κάτσε να φάω και θα σου εξηγήσω πιο είναι το μικροπρόβλημα σε αυτό που λες. :wave2:


σόρρυ αλλά δεν κατάλαβα .... γιατί δεν θα βγούν τα καλάμια ;;;


:wave2:

reinmeister
27/05/2010, 08:35
καλο ειναι να λυθει εξ οκοληρου και να πλυθει...και μια που θα το κανεις πες στον "αλλο" να οξυγονοκολλησει και μια απο τις τρυπες του "14"...και στα δυο καλαμια ε...:cool:

McTalas
27/05/2010, 08:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από catmaster
σόρρυ αλλά δεν κατάλαβα .... γιατί δεν θα βγούν τα καλάμια ;;;


:wave2:
γιατι ο μακης δεν εχει και πολυ εμπιστοσύνη στα χερια του και αγχώνεται λιγουλακι...

makis206
27/05/2010, 08:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από McTalas
γιατι ο μακης δεν εχει και πολυ εμπιστοσύνη στα χερια του και αγχώνεται λιγουλακι...

Βασικά αν το έκανα εγώ θα το έλυνα και μόνος μου όλο εννοείται, το καλάμι όπως βλέπω αφαιρείται πανεύκολα απ'την κάτω γέφυρα οπότε δεν βρίσκω τον λόγο να μην τις κατεβάσω εντελώς, όπως θα κάνει κι ο μηχανικός που θα το πάω βέβαια (φίλος είναι :winka: ). Ούτως ή άλλως θα αντικατασταθούν και οι τσιμούχες (αν και δείχνουν ολοκαίνουργιες) οπότε δεν γίνεται διαφορετικά..:winka:

:beer:

makis206
27/05/2010, 08:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
και μια που θα το κανεις πες στον "αλλο" να οξυγονοκολλησει και μια απο τις τρυπες του "14"...και στα δυο καλαμια ε...:cool:

Τι πατέντα είναι πάλι αυτή; Θα το αισθάνομαι σαν Όχλινς μετά;:D :a48: :a46:

georgio
27/05/2010, 08:58
Τα μπλέξαμε.

Τα καλάμια που δεν θα βγουν από πάνω είναι του jimmis5. Γιατί; Για ευκολία.

@reinmeister: γιατί να κλείσει την τρύπα ο Μάκης; Για να βελτιώσει την απόσβεση; Αφού μειώνει τις διόδους του λαδιού θα γίνει πιο σφιχτό ε; Απλά δεν είναι λίγο χοντροκομμένη πατέντα;

Μάκη δύο είναι τα θέματα που μπορεί να έχεις αν βγάλεις την κάτω βίδα:

1ον η μπότα θα πέσει πιο κάτω και πλέον θα στηρίζεται μέσω των κουζινέτων (bushings), είναι τα 8 και 9. Αυτά έχουν τεφλόν το ένα στην εσωτερική και το άλλο στην εξωτερική για να γλιστράνε. Το θέμα είναι όταν θα πέσει η μπότα να ακουμπήσουν μεταξύ τους και να μην χτυπήσουν γιατί μπορεί να χαλάσουν.
2ον το 12 είναι το oil lock piece, και είναι ανάμεσα από τη βίδα και το 14. Είναι σαν μικρό σφηνοπότηρο με τρύπα στον πάτο για να περάσει η βίδα. Μπορεί βγάζοντας τη βίδα αυτό να πέσει στο πλάι και μετά να προσπαθείς κουνώντας την μπότα ή με κανένα σύσμα από την τρύπα να το σηκώσεις.

Γίνεται απλά θέλει προσοχή. Όταν βγάλεις τη βίδα να αλλάξεις και την ροδέλα (23) με καινούργια, εννοείτε δεν χρειάζεται να είναι "μαμά", μια χάλκινη ροδέλα είναι. Επίσης βάζοντας τις βίδες κοίτα να είναι καλό το κεφάλι τους ώστε να ξαναβγούν εύκολα. Στο εμπόριο δυστυχώς δεν θα βρεις γιατί έχουν κοντό κεφάλι, αν έχει χαλάσει το κεφάλι θα πρέπει να πέσεις στα @@ της Honda.

Επίσης δεν χρειάζεται αερόκλειδο, μπορείς να κρατάς σε έκταση το καλάμι ώστε το ελατήριο 10 να πιέζει το 14 και να μην το αφήνει να περιστραφεί. Εγώ έτσι έλυσα και έδεσα.

Υ.Γ.: βέβαια δεν κάνει και το κλασικό allen Γ, θες μακρύ allen που να μπαίνει σε καστάνια.:wave2:

reinmeister
27/05/2010, 09:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio

@reinmeister: γιατί να κλείσει την τρύπα ο Μάκης; Για να βελτιώσει την απόσβεση; Αφού μειώνει τις διόδους του λαδιού θα γίνει πιο σφιχτό ε; Απλά δεν είναι λίγο χοντροκομμένη πατέντα;




γιατι το θεωρεις χοντροκομμενο?

Cpt. Haddock
27/05/2010, 09:22
Γιατι ασχολείστε ρε σεις με το Μακι?

Αφου σε μαστορα θα το παει.... :look:

OldMan
27/05/2010, 09:23
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
γιατι το θεωρεις χοντροκομμενο?
Άμα χρησιμοποιήσει 12άρι ηλεκτρόδιο, είναι ... :winka:

georgio
27/05/2010, 09:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
γιατι το θεωρεις χοντροκομμενο?

π.χ. γιατί να μην κλείσει δύο; ή να μην μικρύνει τη μια και να την κλείσει τελείως; Πώς έχει προκύψει αυτό;

reinmeister
27/05/2010, 09:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Άμα χρησιμοποιήσει 12άρι ηλεκτρόδιο, είναι ... :winka:

υπαρχουν και σμυριδοτροχοι...και τορνοι αμα θες...:cool:

makis206
27/05/2010, 09:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Γιατι ασχολείστε ρε σεις με το Μακι?
Αφου σε μαστορα θα το παει.... :look:

Κάλλιο να το παίξω γνώστης παρά κάνα βούι Τάσο :lol:

OldMan
27/05/2010, 09:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
υπαρχουν και σμυριδοτροχοι...και τορνοι αμα θες...:cool:
Προσωπικά, το μόνο που θέλω έιναι να πιάσει τις 10 σελίδες για να πάει αύτανδρο ... :winka:

reinmeister
27/05/2010, 09:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
π.χ. γιατί να μην κλείσει δύο; ή να μην μικρύνει τη μια και να την κλείσει τελείως; Πώς έχει προκύψει αυτό;

εμπειρικα...μπορει να προκυψει και επιστημονικα αν θες,υπολογιζοντας ιξωδη,centistokes σε συγκεκριμενες θερμοκρασιες λειτουργιας,ταχυτητες ροης,σχημα και υφη τρυπας,κλπ κλπ...λογος δεν υπαρχει ομως...

reinmeister
27/05/2010, 09:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Προσωπικά, το μόνο που θέλω έιναι να πιάσει τις 10 σελίδες για να πάει αύτανδρο ... :winka:

εαν ειναι ετσι να σταματησω να δινω τα ζινον μου...:D

makis206
27/05/2010, 09:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
μπορει να προκυψει και επιστημονικα αν θες,υπολογιζοντας ιξωδη,centistokes σε συγκεκριμενες θερμοκρασιες λειτουργιας,ταχυτητες ροης,σχημα και υφη τρυπας,κλπ κλπ...λογος δεν υπαρχει ομως...

Κοίτα, αν έχεις στο μυαλό σου το CBF δεν έχεις κι άδικο αλλά αν θυμηθείς ότι το χειρίζονται τα δικά μου τα βαριά τα χέρια..:a2: :lol:

OldMan
27/05/2010, 09:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
εαν ειναι ετσι να σταματησω να δινω τα ζινον μου...:D
Όχι ρε συ, αλλά πρέπει να μπλέξω με διαχωρισμούς ...

(αφού ο γκαβοκουλάντζας ο σύντεκνος δεν βλέπει ότι το thread λέιε: "Κάθε πότε??" και όχι: "Πως θα μου το κάνει μάστορας ???" :blush: )

georgio
27/05/2010, 09:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
εμπειρικα...μπορει να προκυψει και επιστημονικα αν θες,υπολογιζοντας ιξωδη,centistokes σε συγκεκριμενες θερμοκρασιες λειτουργιας,ταχυτητες ροης,σχημα και υφη τρυπας,κλπ κλπ...λογος δεν υπαρχει ομως...

ok, αλλά δεν θα ήταν πιο εύκολο να έβαζε λάδι με μεγαλύτερο ιξώδες; Το ίδιο αποτέλεσμα δεν θα είχε με το να κλείσει μια τρύπα;

reinmeister
27/05/2010, 09:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
Όχι ρε συ, αλλά πρέπει να μπλέξω με διαχωρισμούς ...

(αφού ο γκαβοκουλάντζας ο σύντεκνος δεν βλέπει ότι το thread λέιε: "Κάθε πότε??" και όχι: "Πως θα μου το κάνει μάστορας ???" :blush: )

ενα δικιο το εχεις ομολογουμενως...

OldMan
27/05/2010, 09:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
ok, αλλά δεν θα ήταν πιο εύκολο να έβαζε λάδι με μεγαλύτερο ιξώδες; Το ίδιο αποτέλεσμα δεν θα είχε με το να κλείσει μια τρύπα;
:nono: :nono: :nono:

Αυτό που λες εσύ είναι παπάντζα δουλειά ενώ ο rein μιλάει για revalving ...!!! :winka:

(παραδέξου ότι ακούγεται πιο "κάπως" ...)

georgio
27/05/2010, 09:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από OldMan
:nono: :nono: :nono:

Αυτό που λες εσύ είναι παπάντζα δουλειά ενώ ο rein μιλάει για revalving ...!!! :winka:

(παραδέξου ότι ακούγεται πιο "κάπως" ...)

Εννοείται ότι ακούγεται πιο κάπως! Αλλά αυτό είναι reholing όχι revalving! :D

Έκανα revalving στο δικό μου ανοίγοντας άλλο ένα ζευγάρι τρύπες και βάζοντας πάνω στο damping rod emulator της racetech ώστε να ρυθμίζει αυτός την απόσβεση συμπίεσης (με ελατήριο).

Απλά γιατί είναι καλύτερο να αναγκάσεις ένα υγρό ίδιου ιξώδους να περάσει από λιγότερες τρύπες από το να αναγκάσεις υγρό μεγαλύτερου ιξώδους να περάσει από τις ίδιες τρύπες;

Tpap
27/05/2010, 09:51
Γιατί κάποιος μπορεί να το έκανε και να πέτυχε.

Και να έκανε και αυτό που λές εσύ και να ΜΗΝ πέτυχε. Λέω, τώρα. :wave2:

Λευκάδιος
27/05/2010, 09:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
http://www.trade-wind.gr/index.php?page=shop.product_details&flypage=flypage.tpl&product_id=147&category_id=37&option=com_virtuemart&Itemid=57&lang=el αυτα που εβαλα εγω ειναι full synthetic(για τους αγωνιαρηδες :wacko: ).τον ξερω τον μπαρμπα απο εκει παιρνω τα λαδοξυδα :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από jimmis5
Μια ερωτηση μιας και σκισμενο το θεμα,αν οι τσιμουχες ειναι οκ εχουν γινει 30000κμ και δεν δακρυζουν αλλαζουμε λαδια και τις αφηνουμε ως εχει?ή πρεπει να γινει αντικατασταση και αυτον προλυπτικα.Το KLE εχει στο κατω μερος βιδα αποστραγγισης οποτε δεν ειναι απαραιτητο να κατεβουν τα καλαμια για αλλαγη των λαδιων:blush: λογω οτι εχει τις προστατευτικες φυσουνες δεν πιανει σκονη-υγρασια και οι τσιμουχες αντεχουν περισσοτερο καιρο.οταν λυσεις την κατω βιδα συμπιεσε το μπροστινο για να βγουν τα λαδια http://www.youtube.com/watch?v=xoGRKS3svpc :wave2:

OldMan
27/05/2010, 10:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
Απλά γιατί είναι καλύτερο να αναγκάσεις ένα υγρό ίδιου ιξώδους να περάσει από λιγότερες τρύπες από το να αναγκάσεις υγρό μεγαλύτερου ιξώδους να περάσει από τις ίδιες τρύπες;
Έχεις επίγνωση του μεγέθους του προς συζήτησιν ζητήματος που ανοίγεις τώρα ..??? :D

reinmeister
27/05/2010, 10:02
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio


Απλά γιατί είναι καλύτερο να αναγκάσεις ένα υγρό ίδιου ιξώδους να περάσει από λιγότερες τρύπες από το να αναγκάσεις υγρό μεγαλύτερου ιξώδους να περάσει από τις ίδιες τρύπες;

κανεις πλακα τωρα ναι? ποσα σετ δαχτυλα λες να εχω για το γραψιμο που χρειαζεται?

reinmeister
27/05/2010, 10:04
ουπς...dοuble post...:lol: :lol: :lol:

SeNNinhA
27/05/2010, 10:07
Ωραια όλα αυτά αλλά πείτε μου κάτι...

Ο THEOD θα αλλάξει τελικά Λαδια στο μπροστινό του ή όχι?

Μήπως να κάνουμε ένα γκάλοπ?


:smokin:

georgio
27/05/2010, 10:12
Να ρωτάω εγώ και να μου απαντάτε με ναι και όχι; :rotflmao:

Τη θεωρία την ξέρω χοντρικά. Γιατί δηλαδή το damping rod κοπανάει στις λακούβες (απότομες συμπιέσεις) ενώ στα φρένα βυθίζεται πολύ. Το θέμα είναι να βρεθεί το καλύτερο σημείο μεταξύ των δύο, πειράζοντας τις τρύπες ή/και το ιξώδες. Το μεγαλύτερο ιξώδες και οι λιγότερες τρύπες πάνε προς μια πιο σφιχτή ανάρτηση που ναι μεν δεν βυθίζεται τόσο, αλλά ταυτόχρονα κοπανάει και περισσότερο.

Για την εξήγηση έχετε κανένα άρθρο πρόχειρο να διαβάσω;

reinmeister
27/05/2010, 10:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
Να ρωτάω εγώ και να μου απαντάτε με ναι και όχι; :rotflmao:

Τη θεωρία την ξέρω χοντρικά. Γιατί δηλαδή το damping rod κοπανάει στις λακούβες (απότομες συμπιέσεις) ενώ στα φρένα βυθίζεται πολύ. Το θέμα είναι να βρεθεί το καλύτερο σημείο μεταξύ των δύο, πειράζοντας τις τρύπες ή/και το ιξώδες. Το μεγαλύτερο ιξώδες και οι λιγότερες τρύπες πάνε προς μια πιο σφιχτή ανάρτηση που ναι μεν δεν βυθίζεται τόσο, αλλά ταυτόχρονα κοπανάει και περισσότερο.

Για την εξήγηση έχετε κανένα άρθρο πρόχειρο να διαβάσω;

δυστυχως μονο προχειρη δεν μπορει να ειναι η εξηγηση...

ανοιξε google και δως του οσο αντεχεις...

edit...βασικα ξεκινα απο το τεχνικο αρθρο των αναρτησεων που εχει γραψει το ραμολι...:wave2:

georgio
27/05/2010, 10:32
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
δυστυχως μονο προχειρη δεν μπορει να ειναι η εξηγηση...

ανοιξε google και δως του οσο αντεχεις...

edit...βασικα ξεκινα απο το τεχνικο αρθρο των αναρτησεων που εχει γραψει το ραμολι...:wave2:

Το έχω διαβάσει και παλιότερα, όπως και διάφορα άλλα, απλά στην συγκεκριμένη ερώτηση

Απλά γιατί είναι καλύτερο να αναγκάσεις ένα υγρό ίδιου ιξώδους να περάσει από λιγότερες τρύπες από το να αναγκάσεις υγρό μεγαλύτερου ιξώδους να περάσει από τις ίδιες τρύπες; δεν έχω απάντηση. Και δεν έχω κάνει και θεωρία ρευστών.

Θα κάνω ένα refresh και θα επανέλθω. thanx :wave2:

sapila racing
27/05/2010, 11:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
Εκτός και αν κάνω λάθος, damping rod βλέπω στη φωτογραφία του makis206 :confused:

Δεν κάνεις λάθος! Εγώ έκανα λάθος που πίστευα οτι εχει cartridge μια και το Hornet μου εχει!
Κάνανε οικονομία οι μπαγάσηδες...

:beer:

stefanos
27/05/2010, 13:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από sapila racing
[BΚάνανε οικονομία οι μπαγάσηδες...

:beer: [/B]

Ποιός μπορεί να τους κατηγορήσει?

jimmis5
27/05/2010, 18:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από giorgos76
λογω οτι εχει τις προστατευτικες φυσουνες δεν πιανει σκονη-υγρασια και οι τσιμουχες αντεχουν περισσοτερο καιρο.οταν λυσεις την κατω βιδα συμπιεσε το μπροστινο για να βγουν τα λαδια http://www.youtube.com/watch?v=xoGRKS3svpc :wave2:

Ευχαριστω Γιωργο αυτο θα κανω να για λιγα χιλομετρα και μετα με τακτικο ελενχο θα κατσω να τις κατεβασω για να αλλαξω τις τσιμουχες τους.:beer: :wave2:

georgio
27/05/2010, 19:30
Λοιπόν μετά από διάβασμα ακόμα δεν έχω βγάλει άκρη γιατί είναι καλύτερο να έχεις μείον μια τρύπα αντί για λάδι μεγαλύτερου ιξώδους (βέβαια κατάλαβα τι κάνει το oil lock piece :) ). Το τι κάνει το κάθε τι στην ανάρτηση το ήξερα εκτός από τον αέρα, το οποίο δεν το έχω πιάσει 100% ακόμα.

Βασικά όλη η ιστορία με την απορία μου πρέπει να είναι καθαρά θέμα φυσικής και δυστυχώς δεν ξέρω από ρευστά. Το μόνο που ξέρω είναι ότι αν διπλασιάσεις την ταχύτητα με την οποία αναγκάζεις το λάδι να περάσει μέσα από τις τρύπες τετραπλασιάζεται η αντίσταση που παρουσιάζεται (Velocity Squared Damping).

Είναι τόσο δύσκολο να εξηγηθεί τι γίνεται όταν ένα υγρό περνάει μέσα από μια οπή; Ή αν γίνεται να μου πείτε τι ακριβώς να ψάξω σε ρευστομηχανική; Κοινώς γιατί σε υγρό συγκεκριμένου ιξώδους, που περνάει από συγκεκριμένη οπή, η αντίσταση που παρουσιάζεται δεν εξαρτάται μόνο από τα δύο πιο πάνω χαρακτηριστικά αλλά και από την ταχύτητα με την οποία συμβαίνει αυτό;


@ sapila racing: ήξερα τι κάνει το cartridge, τη χωροταξία του δεν ξέρω ώστε να καταλάβω γιατί δεν μπορείς να βάλεις τάπα αποστράγγισης. Επομένως στου Μάκη είναι απαράδεκτοι που δεν έχουν βάλει μια βίδα για να του κάνουν τη ζωή πιο εύκολη στην αλλαγή λαδιών.

@ stefanos: εγώ τους κατηγορώ. Έχουν ένα ΚΑΛΟ μηχανάκι, με έναν κινητήρα διαμάντι και πάνε και του βάζουν ό,τι πιο πρωτόγονο υπάρχει για μπροστά ανάρτηση. Και μετά σου λέει τα ιταλικά στρίβουν... ε φυσικά! Τελειώνει ο θρύλος της Honda και πρέπει να το πάρουν χαμπάρι να ξαναβγάλουν μηχανάκια που να αξίζουν τα λεφτά τους, για να πάνε και το θέμα μοτοσυκλέτα λίγο πιο μπροστά.

Λευκάδιος
27/05/2010, 20:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio



@ sapila racing: ήξερα τι κάνει το cartridge, τη χωροταξία του δεν ξέρω ώστε να καταλάβω γιατί δεν μπορείς να βάλεις τάπα αποστράγγισης.
δες ενα σχεδιαγραμμα για το cartridge και θα καταλαβεις γιατι δεν γινεται αυτο :wave2:

Λευκάδιος
27/05/2010, 20:04
.


199475

dirtbird
28/05/2010, 02:25
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
ok, αλλά δεν θα ήταν πιο εύκολο να έβαζε λάδι με μεγαλύτερο ιξώδες; Το ίδιο αποτέλεσμα δεν θα είχε με το να κλείσει μια τρύπα;

Την εμπρός ή την πίσω? :lol: :lol: :lol:

Με τις τρ00πες της απόσβεσης επαναφοράς τι θα κάνωμεν? :winka:

Anyways...... n'joy ....

:sun:


199479

OldMan
28/05/2010, 05:43
Το σοβαρέψαμε το θέμα και πάμε για Διαχωρισμούς ... :D

Billymuse
14/08/2015, 15:10
Ξεθάβω το θέμα μιας και βρήκα ενα ωραίο βιντεάκι για την διαδικασία αλλαγής λαδιών μπροστινού


https://www.youtube.com/watch?v=k884DfM2LsU

alexxander
27/03/2017, 14:50
ποσο λαδι περνει η αναρτηση εμπρος σε kawasaki z750?

amyroukai
27/03/2017, 14:58
ποσο λαδι περνει η αναρτηση εμπρος σε kawasaki z750?

Χωρίς παρεξήγηση, ελπίζω, χτυπάς google το "Z750 fork oil capacity" που ναι ξέρω δεν είναι "σωστό" ακριβώς αλλά να βγάζει το μάνιουαλ δεύτερο-τρίτο αποτέλεσμα και ...


https://www.manualslib.com/manual/802560/Kawasaki-Z750.html?page=344


385ml ανά καλάμι.

alexxander
27/03/2017, 15:04
Χωρίς παρεξήγηση, ελπίζω, χτυπάς google το "Z750 fork oil capacity" που ναι ξέρω δεν είναι "σωστό" ακριβώς αλλά να βγάζει το μάνιουαλ δεύτερο-τρίτο αποτέλεσμα και ...


https://www.manualslib.com/manual/802560/Kawasaki-Z750.html?page=344


385ml ανά καλάμι.

λλει οτι μετρας τα εκατοστα ,κ οχι ποσα ml βαζεις μεσα

amyroukai
27/03/2017, 15:14
λλει οτι μετρας τα εκατοστα ,κ οχι ποσα ml βαζεις μεσα

που το λέει αυτό, ακριβώς;


380399



*με την επιφύλαξη ότι συζητάμε για το ίδιο μοντέλο πάντα... γιατί έχει πολλές χρονιές Ζ. Τέλος πάντων, θα το βρεις τώρα που είδες πως γίνεται.

alexxander
27/03/2017, 15:25
που το λέει αυτό, ακριβώς;


380399



*με την επιφύλαξη ότι συζητάμε για το ίδιο μοντέλο πάντα... γιατί έχει πολλές χρονιές Ζ. Τέλος πάντων, θα το βρεις τώρα που είδες πως γίνεται.
Front Fork•Hold the outer tube vertically in a vise and compress thefork completely.•Wait until the oil level stabilizes.•Use the fork oil level gauge [A] to measure the distancebetween the top of the inner tube to the oil level.Special Tool - Fork Oil Level Gauge: 57001–1290○Set the oil level gauge stopper [B] so that the distance [C]from the bottom of the stopper to the lower end of the pipeis the standard oil level distance.○A correct measurement can not be obtained unless thelevel gauge pipe is placed in the center of the inner tube.Oil Level (fully compressed, without spring)Standard:115 ±2 mm (4.53 ±0.08 in.)○Place the stopper of the level gauge at the top [E] of theinner tube [D] and pull the handle slowly to draw out theexcess oil from fork into the gauge, thus attaining the stan-dard level.○If not oil is drawn out, there is not enough oil in the fork.Pour in some more oil and measure again.•Repeat the same procedure for adjusting the other fork.•Install the fork spring [A], fork spring seat [B] and collar[C].•Inspect the top plug O-ring and replace it with a new one.•Install the front fork (see Front Fork Installation

alexxander
27/03/2017, 15:27
Z750 ABS13-6 SUSPENSIONSpecificationsItem StandardFront Fork (Per One Unit)Fork Inner Tube Diameter 41 mm (1.6 in.)Air Pressure Atmospheric pressure (Non-adjustable)Rebound Damper Setting (OnlyRight Fork Leg)7th click from the 1st click of the fully clockwise position(Usable Range: 0 ←→ 11 clicks)Fork Spring Preload Setting Adjuster protrusion is 12 mm (0.47 in.)(Usable Range: 4 ∼ 19 mm (0.16 ∼ 0.75 in.))Fork Oil:Viscosity KAYABA 01 (KHL15-10) or equivalent SAE 5WAmount:Right Fork LegApprox. 400 mL (13.5 US oz.) (when changing oil)469 ±4 mL (15.9 ±0.135 US oz.) (after disassembly andcompletely dry)Left Fork Leg Approx. 410 mL (13.9 US oz.) (when changing oil)485 ±4 mL (16.4 ±0.135 US oz.) (after disassembly andcompletely dry)Fork Oil Level:Right Fork Leg106 ±2 mm (4.17 ±0.08 in.) (fully compressed, without forkspring, below from the top of the outer tube)Left Fork Leg 100 ±2 mm (3.94 ±0.08 in.) (fully compressed, without forkspring, below from the top of the outer tube)Fork Spring Free Length 260.6 mm (10.26 in.) (Service limit 255 mm (10.04 in.))Rear Shock AbsorberRebound Damper Setting 1 2/4 turns out from the fully clockwise position(Usable Range: 0 ←→ 3 turns out)Spring Preload Setting3rd position (Adjustable Range: 1st ∼ 7th position)Gas Pressure 980 kPa (10 kgf/cm², 142 psi, Non-adjustable)

amyroukai
27/03/2017, 16:03
Ναι, οπότε ότι γράφει (παρασύρθηκα απο το Ζ που είχα, που ήταν του 05...)

alexxander
27/03/2017, 16:07
Ναι, οπότε ότι γράφει (παρασύρθηκα απο το Ζ που είχα, που ήταν του 05...)

εχουμε κανεναmanual γιατι το δικο μου φοραει αναποδη αναρτηση.μοντελο του 2007