PDA

View Full Version : multistrada 1200



Σελίδες : 1 [2]

makis206
22/06/2010, 05:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
ενα σκρινιο 250+ κιλών

Λίγο σεμνά αγαπητέ, τα σκρίνια δεν στρίβουν έτσι (http://www.youtube.com/watch?v=xry6HO00iYY&feature=related)..:D

Σκρίνιο είναι το GS και μάλιστα υπέρτριπλο για να χωράει όλα τα προυκιά..:lol:

Το μηχανάκι είναι απίστευτα όμορφο (κατ'εμέ) και αν κάνει τόσο καλά όλα όσα υπόσχεται, χαλάλι κι όσα κοστίζει..:p

Καλοτάξιδο στον HFK :beer:

Cpt. Haddock
22/06/2010, 05:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
[....]

Τι λέει το Transalp μακι, καλό; :evil:

Ρε σεις, είπα εγω πουθενά οτι δεν ειναι ωραίο μηχανάκι και οτι δε θα ξυρίζει στο δρόμο; Απο πάνω θα περναει απο πολλά (στα σωστά χέρια φυσικά)

Η μονη μου ένσταση ειναι στην τιμή (αλλα η υπερτιμολόγηση ειναι προβλημα γενικότερο σε πολλές μαρκες) και στο οτι το πλασαρουν σαν ονοφ που ΔΕΝ ειναι.

κατα τα άλλα, γαμεί το εργαλείο δε λεει κανείς οχι

:wave2: :beer: :wave2:

makis206
22/06/2010, 05:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Τι λέει το Transalp μακι, καλό; :evil:

Περιμένω να μου φέρουν ένα 700άρι μεταχείρω σαν του Θωμά να το δω, σύντομα θα πηγαίνω χώματα..!:a2: :uplate: :hypnotize :look: :lol:

LOUKILOUK
22/06/2010, 06:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Τι λέει το Transalp μακι, καλό; :evil:

Ρε σεις, είπα εγω πουθενά οτι δεν ειναι ωραίο μηχανάκι και οτι δε θα ξυρίζει στο δρόμο; Απο πάνω θα περναει απο πολλά (στα σωστά χέρια φυσικά)

Η μονη μου ένσταση ειναι στην τιμή (αλλα η υπερτιμολόγηση ειναι προβλημα γενικότερο σε πολλές μαρκες) και στο οτι το πλασαρουν σαν ονοφ που ΔΕΝ ειναι.

κατα τα άλλα, γαμεί το εργαλείο δε λεει κανείς οχι

:wave2: :beer: :wave2:

Σόρρυ κιόλας ρε καπετάνιο, αλλά για ένα μηχανάκι που είναι ακριβώς στην ίδια κατηγορία με τον δικό σου "τίγρη" και προσφέρει όλα αυτά τα παραπάνω που προσφέρει (ιπποδύναμη, περιφεριακά κ.α...) τα 4 χιλάρικα διαφορά (16 το μούλτι 12 το δικό σου αν δεν κάνω λάθος...) θεωρείς ότι είναι εξωπραγματικά... δεν νομίζω...
Ο χαρακτηρισμός "σκρίνιο" είναι τουλάχιστον ατυχής και επειδή το μηχανάκι το καβάλησα, στατικά δυστυχώς μόνο, μπορώ να πω ότι φαντάζει πολύ μικρό και μαζεμένο... για 1200άρι δεν γεμίζει το μάτι με τίποτα...
ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΚΟΥΚΛΑ .-

Το να μην μας αρέσει, ταιριάζει, ιντριγκάρει, "παίρνει" οικονομικά ένα μηχανάκι δεν είναι λόγος να το απαξιώνουμε...και κανένα μηχανάκι επίσης δεν διαλέγει τα χέρια που το πάνε...
Τώρα σχετικά με το χώμα που φωνάζετε πολλοί θα πω ότι το μηχανάκι θα περάσει το χώμα που το 90% των αναβατών περνάμε και σε καμία περίπτωση δεν θα σε αποκλίσει από την επαφή με την φύση... θα κάνει "παρέα" με στρώμα, βαραντέρο, τίγρη άνετα και μόνο σε δύσκολα κομμάτια θα πει όχι... Στην τελική όσοι εδώ μέσα τρώνε τα βουνά και τις ερήμους με το κουτάλι ας πάρουν κάτι άλλο και ας αφήσουν το μούλτι στους "φλώρους" που πάνε μόνο "χαλαρή" και έυκολη Ευρώπη...
Μεγειές σε όσους το απέκτησαν και καλά χιλιόμετρα... :beer: :wave2:

υ.γ. Τον τελευταίο καιρό διαβάζω όλο και ποιο συχνά εδώ μέσα εκφράσεις του στιλ "Αν θες ένα μηχανάκι για να πηγαίνεις καμιά εκδρομούλα τότε αυτό είναι οκ, αλλά αν θελεις να κάνεις τον γύρο του κόσμου τότε...θα σου πω εγώ τι να πάρεις, αυτό δεν κάνει...":confused: Τελικά τόσοι πολλόι είναι οι adventurous "ταξιδιώτες" εδώ μέσα και δεν το είχαμε πάρει γραμμή ή μήπως μιλάμε για "στρατηγούς" που εκτελούν "αποστολές" επί χάρτου σε αμμοδόχους με πλαστικά στρατιωτάκια και σημαιούλες σε οδοντογλυφλιδες νομίζοντας ότι αυτός είναι και ο πραγματικός πόλεμος...:dizzy: ;

Cpt. Haddock
22/06/2010, 06:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK
Σόρρυ κιόλας ρε καπετάνιο, αλλά για ένα μηχανάκι που είναι ακριβώς στην ίδια κατηγορία με τον δικό σου "τίγρη" και προσφέρει όλα αυτά τα παραπάνω που προσφέρει (ιπποδύναμη, περιφεριακά κ.α...) τα 4 χιλάρικα διαφορά (16 το μούλτι 12 το δικό σου αν δεν κάνω λάθος...) θεωρείς ότι είναι εξωπραγματικά... δεν νομίζω...

Ειναι λιγα τα 4 χιλιαρικα; :confused: (που ειναι 5 εαν συγκρινουμε τις "απλές" εκδόσεις - τεσπα)

Εαν τα θεωρείς λιγα, πάσο αλλα εγω ποτέ δεν έκανα συγκριση με κανένα άλλο, αλλωστε εγραψα μονο καλά λόγια για το μουλτι. 16 χιλιάρικα φυσικά δε θα δώσει κανένας, 18+ θα στοιχιζει για όλους, αλλα δεν ειναι εκεί το θέμα - άλλωστε ΞΑΝΑείπα οτι όλα τα μηχανάκια - πλην του βστρωμ - ειναι υπερτιμολογημένα.

Το σκρίνιο πάει στο γεγονός οτι το πλασάρουν για χώμα. Ε, δεν ειναι, τι να κάνουμε, γαμεί όπουδήποτε αλλα δεν ειναι ονοφ (περισσότερο απο τα άλλα της κατηγορίας του - ψευδοονοφ ειναι ολα). Το μονο πραγματικο ονοφ ειναι το 950/990 adv, τελος

Πιστεύω να μη χρειαστεί να τα ξαναγράψω
:lol: :bigcry: :lol:


υ.γ. Αλλωστε τη βλέπω τη δουλειά, θα βγαλει η "T" κι αυτή κανεναν τιγρη στα 1200, θα τον ψηλωσει και καλα για χωμα (μια και για τουρινγκ εχει πλεον το Sprint GT), θα βαλει κανενα μπλιμπλικι της συμφοράς και θα τον κοστολγήσει επισης στα 15+ και κλάφτα χαράλαμπε....

Εμπρός στο δρομο που χαραξε το τενερε :bawl: :lol: :bawl:

p@nos
22/06/2010, 07:06
παντως εινα αποριας αξιο που θα φτασουν τα πραγματα...

ειναι ξεκαθαρο πως πλεον η ευρωπη εχει τον πρωτο λογο στην μοτοσυκλετα σημερα, και ανεβαζουν συνεχως τον πηχη...πλεον παιζουν στα ισα τους ιαπωνες, στο παιχνιδι της ιπποδυναμης, και τους κερδιζουν κιολας:eek: (βλεπε bmw)
οι ευρωπαικες μοτο αυτη τη στιγμη ειναι κορυφη σε ολες ις κατηγοριες...


και για την αρχικη μου απορια...η ντουκατι εβγαλε ενα μηχανακι, με ιπποδυναμη που παιζει στα ισα 1000αρια SS προηγουμενης γενιας, ενω ταυτοχρονα, του φορτωνεις βαλιτσες, καθεσαι στην πολυθρονα και πας και 500χλμ για καφε...

ετοιμαζεται και η κτμ τωρα με καινουριο αντβ(το οποιο λογω του μουλτι δεν παρουσιασε τελικα φετος), το οποιο οπως δειχνουν τα πραγματα, στο σημειο που εβαλε τον πηχη η ντουκατι, θα εχει κατευθειαν μοτερ απο το rc8 για να βρισκεται στην ιδια ιπποδυναμη με το μουλτι...

να δουμε που θα φτασουν τα πραγματα σε λιγα χρονια(πριν γινουν ολα ηλεκτρονικα δηλαδη:uplate: :uplate: )

p@nos
22/06/2010, 07:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock


Εμπρός στο δρομο που χαραξε το τενερε :bawl: :lol: :bawl:


το τενερε εχει την ιδια σχεση με το μουλτι, οπως εχει ο τιγρης με κανα τρανσαλπ 600:winka:

Cpt. Haddock
22/06/2010, 07:09
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
το τενερε εχει την ιδια σχεση με το μουλτι, οπως εχει ο τιγρης με κανα τρανσαλπ 600:winka:

"ονοφ", πολλά κυβικα

Να βλέπεις και λιγο πιο πέρα απο τα νουμερα πανούλη :wave2:

p@nos
22/06/2010, 07:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
"ονοφ", πολλά κυβικα

Να βλέπεις και λιγο πιο πέρα απο τα νουμερα πανούλη :wave2:


σε καμια περιπτωση δεν ειανι ον οφφ κανενα απο τα μηχανακια αυτης της κατηγοριας...

χωμα πανε οσο παει και ενα μπουσα...η μονη τους διαφορα ειναι οτι θα καβαλησουν και κανα πεζοδρομιο χωρις να σπασει φεριγκ/εξατμισεις κλπ...αντε ειναι και πιο ανετα σε κακοτεχνιες του δρομου...μεχρι εκει ειναι το ''on-off'' που πλασαρεται...

Cpt. Haddock
22/06/2010, 07:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
σε καμια περιπτωση δεν ειανι ον οφφ κανενα απο τα μηχανακια αυτης της κατηγοριας...

χωμα πανε οσο παει και ενα μπουσα...η μονη τους διαφορα ειναι οτι θα καβαλησουν και κανα πεζοδρομιο χωρις να σπασει φεριγκ/εξατμισεις κλπ...αντε ειναι και πιο ανετα σε κακοτεχνιες του δρομου...μεχρι εκει ειναι το ''on-off'' που πλασαρεται...


αντε παλι.....

ρεεεεεε




ΑΥΤΟ ΛΕΩ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΕΒΑΛΑ ΤΑ ΓΑΜΗΜΕΝΑ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ! :lol:

ρε μλκες, στραβοι είστε; Το γραφω ΔΕΝ ειναι ονοφ, τα ΠΛΑΣΑΡΟΥΝ σαν ονοφ (ακομα και τον τιγρη η "Τ" τον εχει στην κατηγορία adventure :rotflmao: )

p@nos
22/06/2010, 07:13
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
αντε παλι.....

ρεεεεεε




ΑΥΤΟ ΛΕΩ ΓΙ' ΑΥΤΟ ΕΒΑΛΑ ΤΑ ΓΑΜΗΜΕΝΑ ΕΙΣΑΓΩΓΙΚΑ ! :lol:

ρε μλκες, στραβοι είστε, ΔΕΝ ειναι ονοφ, τα ΠΛΑΣΑΡΟΥΝ σαν ονοφ (ακομα και τον τιγρη η "Τ" τον εχει στην κατηγορία adventure :rotflmao: )


μα ποιος σου πε οτι μιλαω για σενα τοση ωρα?

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Cpt. Haddock
22/06/2010, 07:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
μα ποιος σου πε οτι μιλαω για σενα τοση ωρα?

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

ε, ασταδιαλα τι με κανεις κουότ τοτεΣ :lol:

MikeG
22/06/2010, 07:18
Ας φτάσει πρώτα κανά κάρβουνο από δαυτα τα 80000 χιλιόμετρα και μετά συζητάμε:alien:

LOUKILOUK
22/06/2010, 08:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Ειναι λιγα τα 4 χιλιαρικα; :confused: (που ειναι 5 εαν συγκρινουμε τις "απλές" εκδόσεις - τεσπα)

Εαν τα θεωρείς λιγα, πάσο αλλα εγω ποτέ δεν έκανα συγκριση με κανένα άλλο, αλλωστε εγραψα μονο καλά λόγια για το μουλτι. 16 χιλιάρικα φυσικά δε θα δώσει κανένας, 18+ θα στοιχιζει για όλους, αλλα δεν ειναι εκεί το θέμα - άλλωστε ΞΑΝΑείπα οτι όλα τα μηχανάκια - πλην του βστρωμ - ειναι υπερτιμολογημένα.

Το σκρίνιο πάει στο γεγονός οτι το πλασάρουν για χώμα. Ε, δεν ειναι, τι να κάνουμε, γαμεί όπουδήποτε αλλα δεν ειναι ονοφ (περισσότερο απο τα άλλα της κατηγορίας του - ψευδοονοφ ειναι ολα). Το μονο πραγματικο ονοφ ειναι το 950/990 adv, τελος

Πιστεύω να μη χρειαστεί να τα ξαναγράψω
:lol: :bigcry: :lol:


υ.γ. Αλλωστε τη βλέπω τη δουλειά, θα βγαλει η "T" κι αυτή κανεναν τιγρη στα 1200, θα τον ψηλωσει και καλα για χωμα (μια και για τουρινγκ εχει πλεον το Sprint GT), θα βαλει κανενα μπλιμπλικι της συμφοράς και θα τον κοστολγήσει επισης στα 15+ και κλάφτα χαράλαμπε....

Εμπρός στο δρομο που χαραξε το τενερε :bawl: :lol: :bawl:

Πάω πάσο και συμφωνώ με όσα λες τώρα, γιατί τα προηγούμενα δύσκολα έβγαζαν το ίδιο νόημα...
Για τα 4 (ή και5 ) χιλιάρικα απλά πιστευω ότι, εντελώς ρεαλιστικά και με βάση τιμολόγια ανταλακτικών, η διαφορά είναι δικαιλογημένη... αυτό που ίσως δεν δικαιολογείται εύκολα είναι το κατά πόσο είναι απαραίτητα για τους περισσότερους από εμάς και κατά πόσο θα πέσουν "θύματα εκμετάλλευσης", με την καλή την έννοια, από τα δικά μας χέρια... Με απλά λόγια αν εγώ είμαι κουλάδι στις στροφές και στις ευθείες φοβάμε τι να τα κάνω τα άλογα τις αναρτήσεις και τα φρένα...;
Γενικώς η κατηγορία παίζει πλέον στο ον και όχι στο οφ και το Μούλτι δείχνει κυρίαρχο...
:wave2:

tsak8
22/06/2010, 10:15
http://www.youtube.com/watch?v=UvwS...feature=related

Το ξαναβάζω
Θα είχε ενδιαφέρον να ποστάρει κάποιος και ενα με το Μπούσα να κάνει τα αντίστοιχα:evil:

Ειναι τόσο οφ, όσο χρειάζεται κατά την γνώμη μου

Cpt. Haddock
22/06/2010, 10:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από tsak8
Ειναι τόσο οφ, όσο χρειάζεται κατά την γνώμη μου

Δηλαδή;

benny
22/06/2010, 11:24
ρε μην ποσταρετε αλλα βιντεο απ το διαολεμενο το ιντερνετ!

στα καταλληλα χερια μπορει να κανει και εντουρο!τι σας νοιαζει εσας τι κανει καποιος πιλοτος με δανεικο μοτορι; ρε μην ψαρωνετε με το κωλομαρκετιγκ!

υπαρχει κανεις που θα δωσει 20.000 και θα παει το δικο του multistrada μες τις πετρες!

εγω μονο στην υποψια οτι θα χτυπησει καποια βρωμο κοτρωνα το χρωματακι του με πιανει η καρδια μου :blush: (τι φλωρος θεε μου :bigcry: )

καλα εσεις που ανεβαζετε τα βιντεο τι στο καλο θελετε ν αποδειξετε.οτι ειναι on off.δεν πα να ναι.αν εσεις το πατε χωμα τι σας κοφτει αν εγω νομιζω οτι δεν παει.δηλαδη οχι οτι δεν παει, ολα πανε αλλα οτι δεν ειναι φτιαγμενο γι αυτη τη δουλεια.
η ντουκατι on off θεωρει μαλλον τις συνθηκες στους δρομους της ελλαδας.
αλλα και παλι εσας στα @@ σας.αν θελετε πηγαιντε το οπου δειχνουν τα βιντεο και ακομα παραπερα και τραβηξτε και φωτο να σας χαρουμε και εμεις και τελος παντων δωστε το μας και μια βολτα να το δοκιμασουμε να παραδεχτουμε το σφαλμα μας :D


τελος παντων ον οφ, οφ ον μικρη η διαφορα.οτι και να ναι μουναρ@ ειναι!


υγ
και για να αποκαταστησω την μοτοσυκλετιστικη αληθεια :a12: :eyepop:

-ktm 950/990, bmw f800gs και v strom on OFF

-1200gs, tenere 1200,caponard, stelvio και v strom ειναι οι ενδιαμεσες πολυθρονες

-multi , tiger και v strom ΟΝ off . streetakia μου κανουν εμενα αλλα για να μην χαλαω χατιρια :lol: :lol:

το granpasso δεν ξερω που να το ενταξω, ουτε που το χω δει και απο κοντα βεβαια.

αυτα ο καθενας παιρνει οτι νομιζει και το παει επισης οπου νομιζει.


:dizzy:

edit ειλικρινα δεν τα εγραψα εγω τα v strom :eek:
μυστηρια πραγματα


:a01:

tsak8
22/06/2010, 14:59
benny μαζί σου

Cpt εννοώ ότι ειναι τόσο οφφ όσο για να μην κανεις αναστροφή σε δύσκολους σχετικ΄ά χωματόδρομους..
οχι για βράχια ,λάσπες και γύρο Αφρικής..
Απλά νομίζω ότι άλλο τι μπορεί να κάνει το μηχανάκι και άλλο τι τελικά θα κάνει
:beer:

daz
22/06/2010, 18:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Το μονο πραγματικο ονοφ ειναι το 950/990 adv, τελος
:bawl: :lol: :bawl:


ε! ε!! ε!!! helloooo Είμαστε και εμείς εδώ! :D


Αρχικά δημιουργήθηκε από benny


-ktm 950/990, bmw f800gs και v strom on OFF

-1200gs, tenere 1200,caponard, stelvio και v strom ειναι οι ενδιαμεσες πολυθρονες

-multi , tiger και v strom ΟΝ off . streetakia μου κανουν εμενα αλλα για να μην χαλαω χατιρια :lol: :lol:

το granpasso δεν ξερω που να το ενταξω, ουτε που το χω δει και απο κοντα βεβαια.




edit ειλικρινα δεν τα εγραψα εγω τα v strom :eek:
μυστηρια πραγματα


:a01:

Υπάρχει και το μικρό κύριος!!! :)








Όλα τα μηχανάκια πάνε παντού και κάνουν τα πάντα στα κατάλληλα χέρια.
Βαριέμαι να ψάξω τον τύπο που έβαλε τρακτερωτά στο ρ1 και γύρισε ερήμους και πέρασε ποτάμια κτλ με την μηχανή φορτωμένη.

Το θέμα είναι για τι έχει φτιαχτεί η κάθε μηχανή και όχι τι μπορεί να κάνει.

Αν μπορεί το Multi να πάει χώμα? Μπορεί. Και κροκάλα περνάει, και εντούρο κάνει. Αν μετά όμως στα 220 σας κουνάει το τιμόνι αλλάξτε ζάντα. Γιατί δεν φτιάχτικε γι' αυτό. Το ίδιο ισχύει και για τα περισσότερα της κατηγορίας. Αυτή τη στιγμή κατά τη γνώμη μου τα μόνα ον - οφ είναι
xtz660 50/50
f800 50/50
ktm 990 70/70



Υγ. Κατά τη γνώμη μου αυτή τη στιγμή το multi είναι το καλύτερο στην κατηγορία του.

wihfue
22/06/2010, 18:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
ε! ε!! ε!!! helloooo Είμαστε και εμείς εδώ! :D


Αυτή τη στιγμή κατά τη γνώμη μου τα μόνα ον - οφ είναι
xtz660 50/50
f800 50/50
ktm 990 70/70



Υγ. Κατά τη γνώμη μου αυτή τη στιγμή το multi είναι το καλύτερο στην κατηγορία του.

Συμφωνώ γενικά αλλά θα μου επιτρέψεις μια διόρθωση.

xtz660 50/50
f800 60/60
ktm 990 70/70

Πολύ καλό μηχανάκι το xtz660 (σε αντίθεση με το μεγάλο αδελφό που το θεωρώ αποτυχία) αλλά δεν είναι στα ίδια επίπεδα με την 800gs.
:beer:

daz
22/06/2010, 18:54
Ε μωρέ λεπτομέριες. :lol:

benny
22/06/2010, 19:27
το δικο σου daz απευθυνεται μονο σε συνειδητοποιημενους αναβατες που ξερουν τι παιρνουν και δεν παλευουν ν αποδειξουν τιποτες(πω πω σποντα που εριξα ο ανθρωπας στους μουλτιστραντες) :bigcry:


τελος παντων μεγαλος ερωτας το μικρο tenere


αλλα ρε γαμωτο παλι βγηκαμε εκτος θεματος :a022:

:lol:

DrBig
23/06/2010, 07:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από wihfue
Συμφωνώ γενικά αλλά θα μου επιτρέψεις μια διόρθωση.

xtz660 50/50
f800 60/60

:beer:

Αν υπονοεις οτι το 800 ειναι πιο οφφ απο το 660,τοτε υποθετω οτι η το ενα δεν εχεις οδηγησει, η το αλλο, η κανενα απο τα δυο.

Cpt. Haddock
23/06/2010, 07:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από wihfue
Συμφωνώ γενικά αλλά θα μου επιτρέψεις μια διόρθωση.

xtz660 50/50
f800 60/60
ktm 990 70/70
[...]


xtz660 50/50 = 100%
f800 60/60 = 120%
ktm 990 70/70 = 140%




:dizzy:

wihfue
23/06/2010, 07:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Αν υπονοεις οτι το 800 ειναι πιο οφφ απο το 660,τοτε υποθετω οτι η το ενα δεν εχεις οδηγησει, η το αλλο, η κανενα απο τα δυο.

Είμαι ιδιοκτήτης ενός 800gs και έχω οδηγήσει και το tenere το οποίο βρίσκω ιδιαίτερα αξιόλογο. Από εκεί και πέρα δεν υπονοώ κάτι, μιλάω με στοιχεία:

Περι OFF:

1)Το 800 gs έχει μεγαλύτερες διαδρομές αναρτήσεων από το tenere. Επίσης έχει Usd μπρτοστινό. Το Tenere έχει μια χαρά συμπεριφορά αλλά λίγο περίεργη (απότομη) επαναφορά της πίσω ανάρτησης.

2) Το 800 gs έχει πιο λεπτή σέλα στο μπροστά μέρος που σου επιτρέπει πολύ καλό έλεγχο με τα γόνατα σε όρθια οδήγηση. Το Tenere δεν είναι τόσο στενό και η ανισόπεδη θέση του συνεπιβάτη μερικές φορές προβληματίζει.

3) Το 800gs έχει 85hp ενώ το tenere 49hp. Οκ στο χώμα δεν χρειάζεσαι μεγάλη ισχύ αλλά σε κάποιες φλαταδούρες είναι ωραία που έχεις δύναμη και μπορείς να την χαρείς. Αν δεν κάνω λάθος έχεις ΚΤΜ οπότε μπορείς να καταλάβεις τι εννοώ.

:smilea: :smilea:

Tώρα στο ''ΟΝ'' κομμάτι οι διαφορές είναι μεγαλύτερες αλλά επειδή δεν νομίζω ότι διαφωνείς δεν θα επεκταθώ. :beer:

daz
23/06/2010, 07:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
xtz660 50/50 = 100%
f800 60/60 = 120%
ktm 990 70/70 = 140%




:dizzy:

Εγώ πάντως μόνο το κτμ πιστεύω πως έχει τεντώσει λίγο γα ποσοστά της κατηγορίας. :beer:

DrBig
23/06/2010, 07:45
Για το 'ον' καμια αντιρρηση!
Για το 'οφφ' μπορει και να εχεις δικιο γι αυτα που λες, εξ'αλλου μια βολτα τα εχω παει και τα δυο. Το θεμα ειναι οτι το οφφ περιλαμβανει συνθηκες πολυ διαφορετικες μεταξυ τους και πλεον εχει να κανει για τι συνθηκες μιλαμε. Εκει που τα πηγα εγω ηταν αρκετα κακοτραχαλα και το τενερε μου φανηκε πιο ευκολο, πιο ζυγισμενο και με καλλιτερη διαχειρηση της ροπης του κινητηρα και συμπεριφορα αναρτησεων. Στο 800 ουτε το μπροστινο ουτε το πισω μου φανηκαν οσο προοδευτικα θα ηθελα. Δεν αμφιβαλλω ομως οτι σε πιο ανοικτα κομματια με μεγαλυτερες ταχυτητες μπορει η διαφορα να αντιστρεφοταν. :)

Anty12
23/06/2010, 07:48
:a014:

Cpt. Haddock
23/06/2010, 07:52
Να ξαναπω γιατι μαλλον περασε ντουκου, οτι όταν λέμε για μηχανάκι αναλογία ον/οφ, καλό ειναι αυτη να μην ξεπερνάει το 100% για να βγαζουμε ακρη.

αλλιως θα έχουμε και μηχανακια με αναλογια 20/20 ( = πιασ' τ' αυγο...)

:wave2:

S.Nikos
23/06/2010, 07:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Να ξαναπω γιατι μαλλον περασε ντουκου, οτι όταν λέμε για μηχανάκι αναλογία ον/οφ, καλό ειναι αυτη να μην ξεπερνάει το 100% για να βγαζουμε ακρη.

αλλιως θα έχουμε και μηχανακια με αναλογια 20/20 ( = πιασ' τ' αυγο...)

:wave2:



Yamaha tenere 660 50/50
Bmw f800gs 50/50
Ktm 990 Adventure 50/50

Ducati Multistrada 1200 99/1

Anty12
23/06/2010, 08:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Να ξαναπω γιατι μαλλον περασε ντουκου, οτι όταν λέμε για μηχανάκι αναλογία ον/οφ, καλό ειναι αυτη να μην ξεπερνάει το 100% για να βγαζουμε ακρη.

αλλιως θα έχουμε και μηχανακια με αναλογια 20/20 ( = πιασ' τ' αυγο...)

:wave2:

Να ρωτήσω και γω, με ποιο τρόπο τα παραμετροποιείτε τα μοτόρια , και κάνετε την στατιστική ανάλυση , και βγάζετε τα ποσοστά Herr Kapitan :confused: :confused:

daz
23/06/2010, 08:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Να ξαναπω γιατι μαλλον περασε ντουκου, οτι όταν λέμε για μηχανάκι αναλογία ον/οφ, καλό ειναι αυτη να μην ξεπερνάει το 100% για να βγαζουμε ακρη.

αλλιως θα έχουμε και μηχανακια με αναλογια 20/20 ( = πιασ' τ' αυγο...)

:wave2:

Έλα ρε συ! Εννοούσα πως το κτμ είναι δυσανάλογα καλό και στα δύο κομάτια. Είναι τόσο καλό στο δρόμο και πιστεύεις πως κάπου θα χάνει εκτός. Έχω οδηγήσει μόνο το 950 για λίγο και μόνο στο δρόμο αλλά το έχω δει να κάνει τα απίστευτα για την κατηγορία του και εκτός δρόμου.

Ένα δίκιο πάντως το έχεις!

DrBig
23/06/2010, 08:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Να ξαναπω γιατι μαλλον περασε ντουκου, οτι όταν λέμε για μηχανάκι αναλογία ον/οφ, καλό ειναι αυτη να μην ξεπερνάει το 100% για να βγαζουμε ακρη.

αλλιως θα έχουμε και μηχανακια με αναλογια 20/20 ( = πιασ' τ' αυγο...)

:wave2:

Εξαρταται πως το βλεπεις καπετανιο. Μαθηματικως εχεις απολυτο δικιο, αλλα αν το αθροισμα δεν ειναι κατ'αναγκη 100% τοτε μπορουμε να συμπεριλλαβουμε και κριτικη μεταξυ διαφορετικων μηχανων και οχι μονο αναλογια χρησης μιας μηχανης ξεχωριστα.

Για παραδειγμα, και το drz και το 690 ειναι μηχανες 50/50. Αλλα συγκριτικα μεταξυ των δυο, θα μπορουσαμε να πουμε οτι το ενα ειναι 40/40 ενω το αλλο 70/70 μιας και ειναι καλλιτερο παντου.
Αυθαιρετο μεν αλλα απο την αλλη και το 50/50 που υποθεσαμε αρχικα ειναι αυθαιρετο, γιατι ο καθενας βλεπει το ον/οφφ διαφορετικα.

:wave2:


εντιτ
Υπαρχει ενα επικο θρεντ στο advrider για το τι ειναι ενα dualsport μηχανακι. Αλλος λεει το drz αλλος το 990 αλλος το 690 και παει λεγοντας. Προφανως δεν εχουν καταληξει ουτε προκειται.

DrBig
23/06/2010, 08:15
ισως το πιο σωστο θα ηταν να εχουμε δυο ζευγαρια αριθμων. Ενα για χρηση και ενα για γκαβλα...

:D

Cpt. Haddock
23/06/2010, 08:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Έλα ρε συ! Εννοούσα πως το κτμ είναι δυσανάλογα καλό και στα δύο κομάτια. Είναι τόσο καλό στο δρόμο και πιστεύεις πως κάπου θα χάνει εκτός. Έχω οδηγήσει μόνο το 950 για λίγο και μόνο στο δρόμο αλλά το έχω δει να κάνει τα απίστευτα για την κατηγορία του και εκτός δρόμου.

Ένα δίκιο πάντως το έχεις!

Ναι αλλα (απαντώντας και στον Μπιγκ πιο πανω), ΕΙΘΙΣΤΑΙ (χωρις να ειναι απαραιτητο) να το εννοούμε ετσι. Στο συνολο των 100 αυτό ειναι 70 δρομου και 30 χωμα.

Φυσικα, μπορείς να το πεις οτι με άριστα το 100, το ταδε μηχανακι παιρνει 60 στο χωμα και 70 στο δρόμο. Μετα εαν θες τη μεταξυ τους αναλογία κανεις extrapolate όπως λενε στον Ανω Μπράλο.

Ακομα και την αρχη του Paretto μπορείς να εφαρμοσεις, αλλα μπλεκουμε :lol:


Φυσικα, οπως λεει κι ο Μπιγκ, η συζητηση θα ειναι αέναη, ακρη δε θα βρουμε. :wave2: :beer: :wave2:

Cpt. Haddock
23/06/2010, 08:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anty12
Να ρωτήσω και γω, με ποιο τρόπο τα παραμετροποιείτε τα μοτόρια , και κάνετε την στατιστική ανάλυση , και βγάζετε τα ποσοστά Herr Kapitan :confused: :confused:

Ich weiss nicht herr President :beer:

tsak8
23/06/2010, 10:16
Παρα λίγο και θα βγαίναμε οφφ τόπικ:rotflmao: :rotflmao:

Anty12
23/06/2010, 10:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από tsak8
Παρα λίγο και θα βγαίναμε οφφ τόπικ:rotflmao: :rotflmao:

Δεν πειράζει....θα βγαίνει το strada οφφ....γενικότερα

x-cite 135
28/06/2010, 12:22
Complete 2-into-1 racing exhaust system with oversized steel manifolds, all titanium silencer with removable dB killer and complete with carbon fiber heat guards. This exhaust system provides significantly increased maximum torque and power output (+5%) supported by a racing ECU (supplied) that ensures the correct air/fuel ratio and timing advance at all times on your Ducati Multistrada 1200. It comes with a high-efficiency air filter for increased air intake to the fuel-injection system............* $2,399.95


202562

x-cite 135
28/06/2010, 12:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από x-cite 135
Complete 2-into-1 racing exhaust system with oversized steel manifolds, all titanium silencer with removable dB killer and complete with carbon fiber heat guards. This exhaust system provides significantly increased maximum torque and power output (+5%) supported by a racing ECU (supplied) that ensures the correct air/fuel ratio and timing advance at all times on your Ducati Multistrada 1200. It comes with a high-efficiency air filter for increased air intake to the fuel-injection system............* $2,399.95




http://www.youtube.com/watch?v=kV8QY5d5Ulo&feature=related


202563

x-cite 135
28/06/2010, 12:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από x-cite 135
Complete 2-into-1 racing exhaust system with oversized steel manifolds, all titanium silencer with removable dB killer and complete with carbon fiber heat guards. This exhaust system provides significantly increased maximum torque and power output (+5%) supported by a racing ECU (supplied) that ensures the correct air/fuel ratio and timing advance at all times on your Ducati Multistrada 1200. It comes with a high-efficiency air filter for increased air intake to the fuel-injection system............* $2,399.95


http://www.youtube.com/watch?v=B5qHBDCbpDI&NR=1

x-cite 135
28/06/2010, 13:02
First Look: Ducati Multistrada 1200 Troy Bayliss
One of the best bikes of 2010 gets the Aussie touch: Posted: 7 May 2010
"WE'RE NOT sure what the Nana Mouskouri look-a-like's doing in the shot, but the bloke behind her is multiple WSB champ Troy Bayliss, pictured with the Ducati 1200 Multistrada Troy Bayliss special.
Details are scant, so we can't tell you just yet whether we should expect the Bayliss tribute in dear Old Blighty. Ducati UK know nothing about it and, following a phone call from Visordown, are looking into the situation. We'll keep you posted.


202566

x-cite 135
28/06/2010, 13:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από x-cite 135
First Look: Ducati Multistrada 1200 Troy Bayliss
One of the best bikes of 2010 gets the Aussie touch: Posted: 7 May 2010
"WE'RE NOT sure what the Nana Mouskouri look-a-like's doing in the shot, but the bloke behind her is multiple WSB champ Troy Bayliss, pictured with the Ducati 1200 Multistrada Troy Bayliss special.
Details are scant, so we can't tell you just yet whether we should expect the Bayliss tribute in dear Old Blighty. Ducati UK know nothing about it and, following a phone call from Visordown, are looking into the situation. We'll keep you posted.


202567

x-cite 135
28/06/2010, 13:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από x-cite 135



202569

x-cite 135
28/06/2010, 13:06
Αρχικά δημιουργήθηκε από x-cite 135



202570

x-cite 135
28/06/2010, 13:12
Multistrada 1200 Standard
A dream Ducati - 4 bikes in 1. A sport bike, long-distance tourer, urban and road enduro are now separated by just one click.
Multistrada 1200 - Adrenaline and excitement alternate with comfort and relaxation. The components mounted on the Multistrada 1200, including DTC and R-b-W as standard equipment and optional ABS, use state-of the-art technology, performance and design to deliver a stunning and accessible motorcycle.

Specifications

*

Engine: Type L-Twin cylinder, 4 valve per cylinder, Desmodromic, liquid cooled.
*

Power: 150 hp (110.3 kw) @ 9250 rpm. Torque 87.5 lb-ft (118.7 Nm) @ 7500 rpm.
*

Transmission: Clutch Light action, wet, multi-plate clutch with hydraulic control. Self-servo action on drive, slipper action on over-run.
*

Front Suspension: Marzocchi 50mm fully adjustable upside-down fork.
*

Front Wheel: 10 spokes in light alloy 3.50 x 17.
*

Rear Suspension: Progressive linkage with fully adjustable Sachs monoshock. Aluminium single-sided swingarm.
*

Rear Wheel: 10-spoke light alloy 6,00 x 17.
*

Front Brakes: 2 x 320 mm semi-floating discs, radially mounted Brembo callipers, 4-piston, 2-pad.
*

Rear Brake: 245 mm disc, 2-piston caliper
*

ABS available upon request.
*

Fuel Tank Capacity: 20 liters (including reserve).
*

Dry Weight: 417 lb.
*

Seat Height: 850 mm.


202571

VALES
28/06/2010, 13:12
Αρχικά δημιουργήθηκε από x-cite 135




Πάντως μπράβο σου... έχεις έναν τρόπο να τα λες!!!!!!!!!!! ΓΛΑΦΥΡΟΤΑΤΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!! :)

x-cite 135
28/06/2010, 13:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από x-cite 135
Multistrada 1200 Standard
A dream Ducati - 4 bikes in 1. A sport bike, long-distance tourer, urban and road enduro are now separated by just one click.
Multistrada 1200 - Adrenaline and excitement alternate with comfort and relaxation. The components mounted on the Multistrada 1200, including DTC and R-b-W as standard equipment and optional ABS, use state-of the-art technology, performance and design to deliver a stunning and accessible motorcycle.

Specifications

*

Engine: Type L-Twin cylinder, 4 valve per cylinder, Desmodromic, liquid cooled.
*

Power: 150 hp (110.3 kw) @ 9250 rpm. Torque 87.5 lb-ft (118.7 Nm) @ 7500 rpm.
*

Transmission: Clutch Light action, wet, multi-plate clutch with hydraulic control. Self-servo action on drive, slipper action on over-run.
*

Front Suspension: Marzocchi 50mm fully adjustable upside-down fork.
*

Front Wheel: 10 spokes in light alloy 3.50 x 17.
*

Rear Suspension: Progressive linkage with fully adjustable Sachs monoshock. Aluminium single-sided swingarm.
*

Rear Wheel: 10-spoke light alloy 6,00 x 17.
*

Front Brakes: 2 x 320 mm semi-floating discs, radially mounted Brembo callipers, 4-piston, 2-pad.
*

Rear Brake: 245 mm disc, 2-piston caliper
*

ABS available upon request.
*

Fuel Tank Capacity: 20 liters (including reserve).
*

Dry Weight: 417 lb.
*

Seat Height: 850 mm.


202572

x-cite 135
28/06/2010, 13:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από VALES
Πάντως μπράβο σου... έχεις έναν τρόπο να τα λες!!!!!!!!!!! ΓΛΑΦΥΡΟΤΑΤΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!! :) :wave2: :wave2: :wave2:

x-cite 135
28/06/2010, 13:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από x-cite 135


Multistrada 1200 - powered by the new Testastretta 11° engine, a variant of the 1198 powerplant which produces 150bhp. All models feature a slipper clutch. The base model weighs in at 423lb (192kg) dry with the S models weighing 6lbs more.

The base model has a 50mm Marzocchi fork whereas the S models have 48mm Ohlins front ends with electronically adjustable compression and rebound damping. The 1200s Sport model is equipped with carbon fibre components such as cam belt covers, air intakes and hugger. In addition, standard equipment on the the S version of the Multistrada includes the innovative DES system (Ducati Electronic Suspension) that electronically adjusts the Öhlins suspsension and ABS.


202573

x-cite 135
28/06/2010, 13:43
"A buddy took it out on the track and passed quite a lot of guys.
He used to own a Multi and had ridden it on the same track. It would 'wallow' on the high speed (pinned in 5th) corner. This one was rock solid and he said it was VERY good on brakes.
157 mph and hard on the brakes for turn 1 and he said it felt great."


202579

x-cite 135
28/06/2010, 13:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από x-cite 135
"A buddy took it out on the track and passed quite a lot of guys.
He used to own a Multi and had ridden it on the same track. It would 'wallow' on the high speed (pinned in 5th) corner. This one was rock solid and he said it was VERY good on brakes.
157 mph and hard on the brakes for turn 1 and he said it felt great."


202581

x-cite 135
28/06/2010, 13:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από x-cite 135



202582

faraway
28/06/2010, 13:58
http://www.youtube.com/watch?v=V8_Wr5l-moM

:lol:

x-cite 135
28/06/2010, 14:04
Αρχικά δημιουργήθηκε από teneres
http://www.youtube.com/watch?v=V8_Wr5l-moM

:lol:


202583

VALES
28/06/2010, 15:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από teneres
http://www.youtube.com/watch?v=V8_Wr5l-moM

:lol:




Άφησε το παιδί να τα πει ρε Τενεράκια. Τι κακό είναι αυτό ρε... να θέλει κάποιος να μιλήσει και να μην τον αφήνουν!!!

x-cite 135
28/06/2010, 15:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από VALES
Άφησε το παιδί να τα πει ρε Τενεράκια. Τι κακό είναι αυτό ρε... να θέλει κάποιος να μιλήσει και να μην τον αφήνουν!!!



:wave2: :wave2: :wave2: :wave2:


202588

faraway
28/06/2010, 15:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από VALES
Άφησε το παιδί να τα πει ρε Τενεράκια. Τι κακό είναι αυτό ρε... να θέλει κάποιος να μιλήσει και να μην τον αφήνουν!!!

http://www.youtube.com/watch?v=XVuUvk4Fq6g

εντάξ ρε πατριωτ !!!! δε θα ξαναγίνει ....:lol:

Xrider
25/07/2010, 04:22
Ωραιο φαινετε απο κοντα,ειναι πιο σνελο απο τα ΒΜω σε ογκο,σε γκαζι δεν μου φαινετε τιποτα "πυραυλοκινητο",πετυχα εναν στον δρομο που το ανοιγε 2καβαλος και απορησα που δεν...

HFK
25/07/2010, 10:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrider
Ωραιο φαινετε απο κοντα,ειναι πιο σνελο απο τα ΒΜω σε ογκο,σε γκαζι δεν μου φαινετε τιποτα "πυραυλοκινητο",πετυχα εναν στον δρομο που το ανοιγε 2καβαλος και απορησα που δεν...

.................................................................................................... .........................................................

ΥOU MUST BE KIDDING US !!!!!!!!!!
ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΤΟ BUTON ΣΤΟ URBAN ΜΕ ΤΑ 100 ΗP ΚΑΙ ΒΑΡΙΟΤΑΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
ΡΙΧΝΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ 750 SUPERBIKES !! ΚΑΙ ΓΥΡΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΣΕ ΧΡΟΝΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΜΕ ΤΟ 999

tsak8
25/07/2010, 15:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrider
Ωραιο φαινετε απο κοντα,ειναι πιο σνελο απο τα ΒΜω σε ογκο,σε γκαζι δεν μου φαινετε τιποτα "πυραυλοκινητο",πετυχα εναν στον δρομο που το ανοιγε 2καβαλος και απορησα που δεν...

εμένα μου φαινεται οτι δεν το άνοιγε:rotflmao: :lol:

Xrider
26/07/2010, 05:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από HFK
.................................................................................................... .........................................................

ΥOU MUST BE KIDDING US !!!!!!!!!!
ΜΑΛΛΟΝ ΘΑ ΕΙΧΕ ΤΟ BUTON ΣΤΟ URBAN ΜΕ ΤΑ 100 ΗP ΚΑΙ ΒΑΡΙΟΤΑΝ ΝΑ ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ ΜΑΖΙ ΣΟΥ
ΡΙΧΝΕΙ ΣΕ ΟΛΑ ΤΑ 750 SUPERBIKES !! ΚΑΙ ΓΥΡΙΖΕΙ ΣΤΗΝ ΠΙΣΤΑ ΣΕ ΧΡΟΝΟΥΣ ΙΔΙΟΥΣ ΜΕ ΤΟ 999

:smokin:
oti na ne eisai file...
Egrapsa pou8ena oti stekomoun gia kontra???
Den imoun kan me mixani...monos tou itan o typos kai tin ANOIGE!!!-an katalaveneis ti simenei anoigo gkazi-
Apo ta xartia stin pragmatikotita....avyssos

HFK
27/07/2010, 18:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrider
:smokin:
oti na ne eisai file...
Egrapsa pou8ena oti stekomoun gia kontra???
Den imoun kan me mixani...monos tou itan o typos kai tin ANOIGE!!!-an katalaveneis ti simenei anoigo gkazi-
Apo ta xartia stin pragmatikotita....avyssos

KAMMIA ABΥΣΣΟΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ
ρωτα εμενα να σου πω αν εχει διαφορα απο τα χαρτιά στην πραγματικότητα που εχω κανει 5.000 km ηδη με το multi
Δεν υπαρχει καλλίτερο μηχανακι στην κατηγορία με διαφορα
142 άλογα τροχό.
Θα ακολουθήσουν και οι άλλες εταιρείες στην κατηγορία mega ψευδο- ON - off θελουν δε θελουν αλλιως θα ακουνε τον 1198 να βρυχαται και θα κοβουνε λάσπη
Σου μιλαει καποιος με DT 200 , YZ 250 , KAWASAKI GPZ 550 , KR1 S 250 TOYMPANO , ΖΧR 750, KLE 500, VARADERO 1000 , KTM 990 SM, ΤΩΡΑ ΠΛΕΟΝ MULTISTRADA 1200 S KAI ME 250.000ΚΜ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟ
ΤΟ multistrada παει όπως ενα φτιαγμενο τούμπανο TRIUMPH 675 και σε φτιαχνει παντου, απο το καβάλα πεζοδρόμιο στην Εθνική αλλά και στην πίστα
ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ !!

spyro
28/07/2010, 03:21
και εγώ είχα πετύχει μια μέρα ένα hayabusa και το πάτησα σε μια ευθεία... απο τότε καταλαβα οτι αυτά τα χρέπια δεν πάνε μια... φήμες μην ψαρώνετε.





:wacko:

Xrider
28/07/2010, 06:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από HFK
KAMMIA ABΥΣΣΟΣ ΦΙΛΕ ΜΟΥ
ρωτα εμενα να σου πω αν εχει διαφορα απο τα χαρτιά στην πραγματικότητα που εχω κανει 5.000 km ηδη με το multi
Δεν υπαρχει καλλίτερο μηχανακι στην κατηγορία με διαφορα
142 άλογα τροχό.
Θα ακολουθήσουν και οι άλλες εταιρείες στην κατηγορία mega ψευδο- ON - off θελουν δε θελουν αλλιως θα ακουνε τον 1198 να βρυχαται και θα κοβουνε λάσπη
Σου μιλαει καποιος με DT 200 , YZ 250 , KAWASAKI GPZ 550 , KR1 S 250 TOYMPANO , ΖΧR 750, KLE 500, VARADERO 1000 , KTM 990 SM, ΤΩΡΑ ΠΛΕΟΝ MULTISTRADA 1200 S KAI ME 250.000ΚΜ ΕΝΕΡΓΗΤΙΚΟ
ΤΟ multistrada παει όπως ενα φτιαγμενο τούμπανο TRIUMPH 675 και σε φτιαχνει παντου, απο το καβάλα πεζοδρόμιο στην Εθνική αλλά και στην πίστα
ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ !!
DT 200 , YZ 250 , KAWASAKI GPZ 550 , KR1 S 250 TOYMPANO , ΖΧR 750, KLE 500, VARADERO 1000 , KTM 990 SM

επειδη τυχαινει να τα εχω οδηγησει ολα αυτα και να ειχα ορισμενα ακομα...η συγκριση που κανεις με ενα DT,YZ,GPZ,KR (auto eidika itan psofio),ZXR (fantazomai me to 2plo ram air),VaRKadero :lol: δεν λεει τιποτα,το 990δεν το εχω οδηγησει και δεν ξερω,αλλα ειναι λογικο να το βρησκεις σε σχεση με αυτα πιο πυραυλατο γιατι ειναι το μοναδικο 2Κ/4Τ/Δεσμο/1200κκ.... και συγκρινεις με μικρα,2Τ και παλια μηχανακια.
Αν σου κατσει κανενα 600αρη 4Τ καιρουριο μαλλον θα τα δεις λιγο δυσκολα.

Οπως και να εχει αφου το εχεις καλες βολτες και καλη διασκεδαση....δεν ηταν για να σνομπαρω το μουλτι απλα μια διαπιστωση εκανα.
:beer:

DUKASII
28/07/2010, 07:01
καλα γραψε μας εντυπωσεις γενικα για τη μοτό και οχι για το γκάζι του φιλε .
οχι πως παιζει φυσικα να το αγοραζα ποτε σε τετοια τιμή ..αλλά μαρεσει σα μοτο πολυ.

daz
28/07/2010, 10:54
Εντάξει στη σπορ οδήγηση το Multi παίζει χωρίς αντίπαλο. Για πες..

Θέση οδήγησης, κάλυψη απ' τον αέρα? Η πολύωρη παραμονή κουράζει?

Στις χαμηλές στροφές τι λέει? Θέλει συνεχή κατεβάσματα κτλ κτλ?

Κιβώτιο - συμπλέκτης?

Το abs δουλεύει ή δουλεύει στο περίπου? Δλδ αν φρενάρεις σε δρόμο που γλιστράει ή είναι σπασμένος τ' αμολάει τα φρένα?

Εντάξει δεν περιμένεις από ένα τέτοιο μηχανάκι να είναι και user friendly έτσι όπως ένα yamapa ή varkadero αλλά δεν το παίρνεις και για πόλεμο στις πίστες.

Δούκα τι έγινε ρε 'συ! Εξεπλάγην όταν είδα το sutzouki να φιγουράρει στο avatar σου. Δλδ αν ήταν φθηνότερο θα το σκεφτόσουν? Αν αλλάξεις το gsxr και δεν πάρεις ktm φρόντισε να έχεις σβήσει πρώτα το λογαριασμό σου απ' το moto. :lol:

stavrogin
28/07/2010, 11:31
Δε διαβασα κανενα να λεει για την εμφανιση. Το εδειξα στο αδερφακι μου που ασχολειτε με το design και το σχολιο του ηταν :
"Σα σκουτερ ειναι" εγω εβαλα τα γελια , αυτος δικαιολογηθηκε.
"παρε ενα σκουτερ βαλτο πανω να δεις πως ταιριαζει." Εννοωντας προφανως τους ογκους πλαστικων απο πανω που κανουν τις δυο ροδες να μοιαζουν σα ροδες απο σκουτερ. Συμφωνησα
"οπως το βλεπω γω ειναι σα δυο μηχανες η μια πανω στην αλλη σαν η μια να πηδαει την αλλη." Ειπα εννοωντας οτι η μηχανη εχει δυο μουτρα σαν το ενα να καπαιλωνει το αλλο. Και ο μοναδικος λογος που εξεχει το κατω ρυγχος τοσο πολυ ειναι φανταζομαι για να διαφερει το μηχανακι αισθητικα απο τον ανταγωνισμο.αλλα αυτος δεν ειναι λογος για να σχεδιασεις τετοιο μουτρο,σα μπαρμπαρα στρειζαντ με δυο μυτες.
Και φυσικα ειμαι υπερβολικος.Δε μου αρεσει το μηχανακι. Η ducati του916, 999, 1048 του hypermotard μπορουσε καλητερα.Η Κτμ μπορεσε καλητερα, ακομα και το GS ειναι "τιμιο" αισθητικα.Τουτο δω, μπορει να ναι φοβερο και τρομερο σα μηχανακι αλλα...

Βεβαια θα μου πεις , γουστα ειναι... .Ε! ναι περι ορεξεως κολοκυθοπιτα. Αλλα το paso και το 916sp2 βρηκαν τη θεση τους στα μουσεια μοντερνας τεχνης ,Νεας Υορκης, Σαν φραντσισκο,Guggenheim...!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Τουτο δω ουτε απ'εξω δε θα βρεθει



205038

Xrider
28/07/2010, 13:30
Περι σχεδιασμου...
Ενα χρονο πριν βγαλει η Ντουκ το Μουλτι η μοτο μορινι εβγαλε αυτο...


205041

HFK
28/07/2010, 17:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από Xrider
DT 200 , YZ 250 , KAWASAKI GPZ 550 , KR1 S 250 TOYMPANO , ΖΧR 750, KLE 500, VARADERO 1000 , KTM 990 SM

επειδη τυχαινει να τα εχω οδηγησει ολα αυτα και να ειχα ορισμενα ακομα...η συγκριση που κανεις με ενα DT,YZ,GPZ,KR (auto eidika itan psofio),ZXR (fantazomai me to 2plo ram air),VaRKadero :lol: δεν λεει τιποτα,το 990δεν το εχω οδηγησει και δεν ξερω,αλλα ειναι λογικο να το βρησκεις σε σχεση με αυτα πιο πυραυλατο γιατι ειναι το μοναδικο 2Κ/4Τ/Δεσμο/1200κκ.... και συγκρινεις με μικρα,2Τ και παλια μηχανακια.
Αν σου κατσει κανενα 600αρη 4Τ καιρουριο μαλλον θα τα δεις λιγο δυσκολα.

Οπως και να εχει αφου το εχεις καλες βολτες και καλη διασκεδαση....δεν ηταν για να σνομπαρω το μουλτι απλα μια διαπιστωση εκανα.
:beer:

1ον Μαλλον δεν αντιλήφθηκες σωστα .Δεν τα συγκρινω με τα παραπάνω μηχανάκια , απλώς ηθελα να πω ότι εχω οδηγήσει πολλά μηχανακια και δεν βγηκα στην ασφαλτο και στο χωμα της Ελλάδας για πρωτη φορά

2ον Ζουσα στην Ευρωπη για αρκετα χρόνια και συγκεκριμενα στη Νοτια Γαλλία και περασα απίθανα με τουριστική μοτοσυκλέτα τοτε.( VARADERO)

3ον Δεν εχω προβλημα να μου κατσει κανενα εξακοσαρι 4Τ( τα εχω κανει αυτα όταν ήμουν πιτσιρικάκος με αναβασεις στο Μπραλο κλπ)

4ον Φευγω για Ουγγαρία - Αυστρία - ΣΛΟΒΑΚΙΑ μεσω FYROM και Σερβίας το Σαββατο αυτό κανοντας καθε μερα 650 km
όπως κανω καθε χρόνο ένα ταξίδι διαρκείας και τωρα λοιπόν θα γραψουμε συνολικά πάνω απο 5.000 km, οπότε οταν επιστρεψω με το καλό θα εχω άποψη και για τις τουριστικές ικανοτητες -δυνατότητες του MULTI και αν εχω κεφι θα τις περιγραψω.
Ωατόσω , πες σε όποιο εξακοσαρι θελει να με ακολουθήσει ( στα πρωτα 250 km θα εχει βγει BLR τουλαχιστον ο αναβάτης )

5ον ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΜΟΣ ΠΛΕΟΝ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΚΟΝΤΡΕΣ ΚΑΙ ΕΓΩ ΕΓΙΝΑ ΑΠΟ ΚΑΓΚΟΥΡΑΣ ΣΤΑ 25 -30 ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΗΣ ΣΤΑ 35 - 45 ΠΟΥ ΕΙΜΑΙ ΣΗΜΕΡΑ

6ΟΝ ΚΑΛΕΣ ΔΙΑΚΟΠΕΣ ΚΑΙ ΣΕ ΣΕΝΑ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΦΙΛΟΥΣ ΜΟΤΟΣΥΚΛΕΤΙΣΤΕΣ ΤΟΥ FORUM ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΟΡΘΟΙΟΙ ΚΑΙ ΑΓΡΑΤΣΟΥΝΙΣΤΟΙ

VALES
02/08/2010, 02:17
:uplate:

VALES
02/08/2010, 02:18
Ξέχασα τη φωτό :D


205355

DrBig
02/08/2010, 02:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από VALES
Ξέχασα τη φωτό :D

Βαλε Vale και το επομενο καρε που ξαπλωνει :D

VALES
02/08/2010, 09:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Βαλε Vale και το επομενο καρε που ξαπλωνει :D





Αμέσως.


205369

VALES
02/08/2010, 09:19
:(


205370

stavrogin
02/08/2010, 09:26
Πω πω!!!!!! Τον γλωσσοφαγα τον ανθρωπο :a53:

PQC
14/08/2010, 07:25
Διάβασα σε φόρουμ νομίζω Αγγλικό οτι θα βγάλουν και 796.

Ξέρει κανείς κάτι?:wave2:

efkola
24/10/2010, 17:52
Αρχικά δημιουργήθηκε από PQC
Διάβασα σε φόρουμ νομίζω Αγγλικό οτι θα βγάλουν και 796.

Ξέρει κανείς κάτι?:wave2: Αν γίνει αυτό θα χαρούμε πολύ πολλοί!
Η καινούρια κόκκινη multistrada είναι κατά τη γνώμη μου το πιο όμορφο δίτροχο που κυκλοφορεί...

Xrider
24/10/2010, 19:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από PQC
Διάβασα σε φόρουμ νομίζω Αγγλικό οτι θα βγάλουν και 796.

Ξέρει κανείς κάτι?:wave2:
Και εγω διαβασα κατι τετοιο σε ιταλικο φορουμ

Toumpas
24/10/2010, 21:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από VALES
:(
Μεγιές, καλορίζικο, καλοτάξειδο και ΠΡΟΠΑΝΤΩΣ


Α Γ Ρ Α Τ Σ Ο Υ Ν Ι Σ Τ Ο

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

Mokilock
16/05/2011, 11:02
http://multistrada1200.blogspot.com/2010/05/ducati-multistrada-850-848.html


Για να δούμε......

HFK
16/05/2011, 13:53
περσυνα ξυνα σταφιλια !!

taksidiotis25
20/05/2011, 10:37
το μηχανημα ετυχε να το δω και να το οδηγησω.
μου αρεσε η θεση οδηγησης,το γκαζακι του,τα φρενα και το ολο στησιμο.
με χαλασε ομως ο αερας που ετρωγα,οι πλευρικοι αεριδες που το κουνουσαν <<εχω συνηθισει με πιοο βαριες μηχανες>> και η ποιοτητα κατασκευης που προσωπικα δεν με πειθει.

τα 20.300 ειναι απλα υπερβολη.
κανενα 1200αρι δεν αξιζει την τιμη που πουλαει ομως τα 20.300 ειναι πολλα για μια μηχανη που θα μπορουσε να εχει ενα 17αρι φισκα μαζι με τις μπαγκαζιερες του.
τα 130-135 αλογατα στον τροχο ειναι ωραια και το κανουν να πηγαινει καλα το ψηλο streetaki ομως σαν συνολο δε με πειθει,γιατι απλα δεν ειμαι απο τους τυπους που θα γλυκαθουν απλα και μονο απο το γκαζακι του.
αν θα το επαιρνα???ισως ναι,αν το εβρισκα σε μια καλη τιμη.
ομορφο και ιδιαιτερο οπτικα,ειχαν καλο δασκαλο στο θεμα σχεδιασης οπως και αλλα 1200αρια που εχουν βγει η θα βγουν.

καμια συγκριση με on/off μηχανες...

συγκριση με tiger-ktm 990smt...

HFK
20/05/2011, 19:23
Στο 1200 , ο αέρας "μαζευεται " αρκετα , με αφτερ μαρκετ αποστατη και νεα μεγαλυτερη ζελατινα.

Δεν θα εχει ποτέ την απολυτη προστασία αερα που εχει το bmw 1200 GS ADV

Επειδη ηδη εχω 16.000 χλμ Ελλαδα και εξωτερικο , θα σου πω ότι ειναι αυτο που ηθελα.

Μηχανακι που να μπορει να περνα ελαφρα απο χωμα , απλά να περνα , και την απολυτη ασφαλεια που παιρνει απο το τρακτιον και το ABS αλλά και τη φοβερη δυνατότητα για σπορ δυνατή και γρηγορη οδηγηση και οχι μονο απλό τουρισμο που να σε παιρνει ο υπνος οδηγωντας.

Συμφωνω για την τιμη , επρεπε να ειναι γυρω στα 17.000 ευρω το πλουσιο μοντελο και 13.000 το απλό αλλα τελικα ........