PDA

View Full Version : power commander και αντικοφτης ΝΙΚΚΟ



panagelos
30/05/2010, 13:09
kapou diavasa se ayto to forum(den thimame akrivos se pio post) oti kapios(me R1 kai aytos0 estile email stin NIKKO kai tou apantisan oti mpenei MONO se mamisia R1 kai oti den prepi na mpenei taytoxrona me alou idous ilektronika boithimata p.x. power commander.
an kapios xeri me sigouria, na mas pei giati to motori mou exei power commander kai prosfata evala kai enan antikofti NIKKO.an ontos iparxei periptosi na dimiourgithi to paramikro provlima,kalitera na to petaxo stin thalasa kai na xeso ta 150 eyropoula pou edosa.to mixanaki to xrostao akoma :confused: :confused: :confused:

Y.G. exo to R1 tou 2008 an ayto exei kapia simasia

typhoon
30/05/2010, 16:26
Δηλαδή με την απλή λογική να σκεφτείς...

Τι είναι ο αντικόφτης?Εχει άραγε καμια σχέση με τον κόφτη στροφών? Τον βάζουμε και το μηχανάκι απο κεί που ανέβαζε 13.000σαλ (νούμερα λεμε τώρα) και χτύπαγε κόφτη, τώρα ανεβάζει 14.500?

Υποτίθεται ότι η εταιρεία (εν προκειμένω η Yamaha) χρησιμοποιεί διαφορετικούς χάρτες ανάφλεξης ανάλογα με την επιλεγμένη σχέση στο κιβώτιο κάθε φορά.

Θεωρητικά (για λόγους οδηγησιμότητας απο την πλειοψηφία των αναβατών) χρησιμοποιεί χάρτες που μειώνουν (ελαφρώς) την ιπποδύναμη στις 3 πρώτες σχέσεις ενώ στις επόμενες 3(4η-5η-6η) διαβάζει χάρτες που προσφέρουν πλήρη δύναμη και απόκριση.

Η δουλειά του αντικόφτη λοιπόν είναι να ξεγελάει τον εγκέφαλο και να νομίζει ότι έχεις διαρκώς επιλεγμένη την 6η, οπότε και να σου δίνει το 100% των δυνατοτήτων του κινητήρα ακόμη και στην πρώτη δευτερα τρίτη(και εκεί βλέπεις ότι ανοίγεις το γκάζι και το μηχανακι σουζάρει ασυστολα, φαινόμενο που ήταν ηπιότερο πριν)

Εσύ βέβαια προβληματίζεσαι αν δημιουργεί πρόβλημα στον κινητήρα...

Θεωρητικά λοιπόν όπως καταλαβαίνεις απο τα παραπάνω δεν σου δημιουργεί πρόβλημα (εκτός ίσως απο την επιθυμία σου να ανοίγεις συχνότερα το γκάζι για να γουστάρεις)

Απ ότι έχει πάρει τ αυτί μου όμως ο αντικόφτης μπερδεύει λίγο τα πράγματα στο κοντέρ το οποίο πολλές φορές χάνεται και δείχνει αλλα αντ΄αλλων στα χλμ. Διορθώνεται το θεματάκι αυτό με ένα παπαράκι του οποίου αγνοω την ονομασία.

Επίσης για να σου φύγει κάθε άγχος σου λέω ότι ο εγκέφαλος των Yamaha είναι τόσο ευαίσθητος που ακόμη και φίλτρο να αλλάξεις εκτός απο το μανίσιο το καταλαβαίνει και το κρατάει στο αρχείο του, όπου κάποιος που κατέχει μπορεί να δεί τι βλάβες είχαν παρουσιαστεί, τι έχει πειραχτει, αν έχει πέσει κλπ.

Στο δικό σου με pc και αντικόφτη θα έχει πήξει στα μυνήματα λάθους, αλλά στα τέτοια σου αφου αφενός αυτά δεν σε βάζουν σε safe mode(ούτε σου ανάβουν την ένδειξη check engine), αφετέρου κάποιος που γνωρίζει μπορεί ανετότατα να στα σβήσει και να κάνει το μηχανάκι σου να ξαναφαίνεται απείραχτο όταν αφαιρέσεις pc και αντικόφτη.

Γενικότερα πρόβλημα στον κινητήρα σου δεν θα έχεις οπότε φρόντισε να τον ευχαριστηθείς όσο ακόμη είναι καιρός και η βενζίνη είναι φθηνή...(αφου προβλέπεται το 2? μετά το καλοκαίρι...)

panagelos
30/05/2010, 18:22
eyxaristo poli file mou gia tin apantisi sou.
oso gia ta trela pou les sto konter eine alithia !! an epitaxinis apotoma tote ta xiliometra ta dixni se dekades. p.x. to 150 to grafei 15 ta 200 ta grafei 20. an epitaxinis xalara tote ta grafei sosta.
eyxaristo kai pali