Σύνδεση

View Full Version : Πόσο ρευστά είναι τα πράγματα στους δρόμους



jp79
31/05/2010, 05:32
http://acidcow.com/video/10171-accident_on_a_highway_in_dallas_usa.html

Τα πράγματα όταν οδηγούμε είναι πολύ ρευστά και απο την μια στιγμή στην άλλη εμφανίζεται ο κίνδυνος απο το πουθενά.

1) Πρέπει να καταλάβουμε οτι όταν τρέχουμε με 200 στην εθνική ο κίνδυνος δεν προέρχεται μόνο απο το ρεύμα απο βρισκόμαστε αλλά και απο το αντίθετο. Η αίσθηση που έχουμε οτι το ελέγχουμε το άθλημα είναι πολύ εσφαλμένη.

2) Σε όλους αυτούς που κάνουν μια ώρα να περάσουν τα φορτηγά και οδηγούνε πλάι πλάι μαζί τους σαν να μην συμβαίνει τίποτα είναι επίσης αφιερωμένο αυτό το video. Όταν προσπερνάμε ένα φορτηγό το προσπερνάμε όσο πιο γρήγορα γίνεται.

Ichigo
31/05/2010, 05:47
:eek:

Δε μπορώ να καταλάβω την κίνηση του κουτιού που πάει να προσπεράσει από δεξιά και καταλήγει να πέσει πάνω στο φορτηγό το οποίο βέβαια θα έπρεπε να είναι τέρμα δεξιά και όχι στη μέση. :confused:

danaos75
31/05/2010, 05:59
σκασμενο μπροστινο λαστιχο, στο κουτι ή κατι να επαθε ο οδηγος,
:confused:


απο εκει που δεν το περιμενεις

:eek: :eek:

KaTaNaS
31/05/2010, 06:02
απιστευτο πώς καβαλαει μια ολοκληρη νταλικα ενα στηθαιο του μετρου! :look:

υποτιθεται κιόλας πως τα στηθαια εχουν σχεδιασθεί (εχουν μια κλιση χΑΜΗΛΑ) για να αποτρεπουν την υπερπήδηση αυτων.

makis206
31/05/2010, 06:23
:uplate: :uplate: :uplate:

transalpblack
31/05/2010, 06:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από jp79
http://acidcow.com/video/10171-accident_on_a_highway_in_dallas_usa.html

Τα πράγματα όταν οδηγούμε είναι πολύ ρευστά και απο την μια στιγμή στην άλλη εμφανίζεται ο κίνδυνος απο το πουθενά.

1) Πρέπει να καταλάβουμε οτι όταν τρέχουμε με 200 στην εθνική ο κίνδυνος δεν προέρχεται μόνο απο το ρεύμα απο βρισκόμαστε αλλά και απο το αντίθετο. Η αίσθηση που έχουμε οτι το ελέγχουμε το άθλημα είναι πολύ εσφαλμένη.

2) Σε όλους αυτούς που κάνουν μια ώρα να περάσουν τα φορτηγά και οδηγούνε πλάι πλάι μαζί τους σαν να μην συμβαίνει τίποτα είναι επίσης αφιερωμένο αυτό το video. Όταν προσπερνάμε ένα φορτηγό το προσπερνάμε όσο πιο γρήγορα γίνεται.

Σωστόοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοτατος!!!!!!!
Όχι για την ταχύτητα αλλά για τον τρόπο προσπεράσματος, άσχετα αν είναι φορτηγό, πούλμαν ή αυτοκίνητο.
Το προσπερνάμε όσο γρηγορότερα και ξανακαθόμαστε στην λωρίδα μας χωρίς να ελαττώνουμε τόσο ώστε να τον αναγκάσουμε να μας προσπεράσει ξανά.
Ένας άλλος λόγος που προσπερνάμε γρήγορα, κατά την γνώμη μου πάντα, είτε οδηγούμε αυτοκίνητο ή μηχανή, είναι γιατί μπορεί να έρχεται κι άλλως από πίσω και μπορεί να τον αφήσουμε εκτεθειμένο.
Μην μου πείτε πως κανονικά θα έπρεπε ο άλλος να περιμένει να τετλειώσουμε την προσπέραση και μετά να βγεί. Απο κεί και πέρα λέω.
Και για όσους ηγούνται κομβόι μηχανών και δεν τους κόβει, για διάφορους λόγους, όταν προσπερνάμε, μπαίνουμε στην λωρίδα μας ξανά μετά από αρκετά μέτρα για να δώσουμε χώρο και σε αυτούς που ακολουθούν.
Αυτά...

TROOPER
31/05/2010, 06:39
ω ρε φιλε εμπειρια!!!!

DUKASII
31/05/2010, 06:45
NOMIZΩ πωσ να μη σου τυχει εναι αυτο το βιντ..αν σου τυχει τι εμπειρια κ παπαρια.. αν ξεφυγεισ την εβλεπεις μετα δαλαι λαμα κ ετσι..

Tpap
31/05/2010, 07:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
απιστευτο πώς καβαλαει μια ολοκληρη νταλικα ενα στηθαιο του μετρου! :look:
υποτιθεται κιόλας πως τα στηθαια εχουν σχεδιασθεί (εχουν μια κλιση χΑΜΗΛΑ) για να αποτρεπουν την υπερπήδηση αυτων.

Aν δεν τρόμαζε ο οδηγός της νταλίκας και δεν έκοβε το τιμόνι του αριστερά -πάνω στο στηθαίο- παρά κρατούσε τον τράκτορα στην γραμμή του φρενάροντας σιγά-σιγά, θα είχαν αποφευχθεί όλα... :(

KaTaNaS
31/05/2010, 07:47
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Aν δεν τρόμαζε ο οδηγός της νταλίκας και δεν έκοβε το τιμόνι του αριστερά -πάνω στο στηθαίο- παρά κρατούσε τον τράκτορα στην γραμμή του φρενάροντας σιγά-σιγά, θα είχαν αποφευχθεί όλα... :(

εγω καταλαβα πως το τιμονι γυρισε μονο του... απο την πιεση που ασκησε το αυτοκινητο στη μουρη

PortisHead
31/05/2010, 07:55
Ρε τι λετε τωρα ?
Εγω θελω το IX (Cruze ηταν ?) που με μια τιμονια a la Burt Reynolds εκτοπισε ολοκληρο φορτηγο.
:lol:

fdTolis
31/05/2010, 08:10
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Aν δεν τρόμαζε ο οδηγός της νταλίκας και δεν έκοβε το τιμόνι του αριστερά -πάνω στο στηθαίο- παρά κρατούσε τον τράκτορα στην γραμμή του φρενάροντας σιγά-σιγά, θα είχαν αποφευχθεί όλα... :(

Τ κουτι ειναι σε νεκρη γωνια για τον οδηγο της νταλικας+ πεφτει με μεγαλη δυναμη πανω στον αξωνα κινησης της νταλικας= η στουκα που γινετε

ο οδηγος της νταλικας δεν μπορουσε να κανει κατι........

Tpap
31/05/2010, 08:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από KaTaNaS
εγω καταλαβα πως το τιμονι γυρισε μονο του... απο την πιεση που ασκησε το αυτοκινητο στη μουρη

Όχι σταυρε...δεν θα έπρεπε να κουνήσει.
Το αμάξι ζυγίζει το πολύ 1 τόνο ενώ το μοτέρ μόνο του τράκτορα ζυγίζει 1,5...

Και η γωνία πρόσκρουσης πολύ μικρή (αμαξιου και τράκτορα...)

sergiosm
01/06/2010, 11:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ingenius
...στο φορτηγό το οποίο βέβαια θα έπρεπε να είναι τέρμα δεξιά και όχι στη μέση. :confused:



Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Aν δεν τρόμαζε ο οδηγός της νταλίκας και δεν έκοβε το τιμόνι του αριστερά -πάνω στο στηθαίο- παρά κρατούσε τον τράκτορα στην γραμμή του φρενάροντας σιγά-σιγά, θα είχαν αποφευχθεί όλα... :(


όπα ρε παιδιά

σε λίγο θα πούμε ότι φταίει και το φορτηγό επειδή ο άλλος πήγε και έπεσε πάνω του

Αν προσέξετε στο 20'' φαίνεται καθαρά η δύναμη με την οποία πέφτει πάνω του από την οποία μετατοπίζεται όλος ο τράκτορας.
Μετά η κατάληξη ήταν απλά αναπόφευκτη...

Πάντως μάλλον φθηνά την γλίτωσαν.

vagtav
01/06/2010, 12:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
Aν δεν τρόμαζε ο οδηγός της νταλίκας και δεν έκοβε το τιμόνι του αριστερά -πάνω στο στηθαίο- παρά κρατούσε τον τράκτορα στην γραμμή του φρενάροντας σιγά-σιγά, θα είχαν αποφευχθεί όλα... :(
:eyepop: :eyepop: :eyepop: :eyepop:

devil's animal
01/06/2010, 13:18
:eek: :eek: :eek: :eek: :eek:

τρελη κεντα...

konsttanttinos
01/06/2010, 13:30
Οποιος οδηγαει τρακτορα με φορτιο, μπορει να καταλαβει οτι αυτο που εγινε στο βιντεο ειναι σχεδον απιστευτο.
Η ''κρεμαγιερα'' του τρακτορα, και του συγκεκριμμενου ασφαλως θηριου, δεν εχει τοσο γρηγορη γεωμετρια ωστε να αλλαξει τοσο γρηγορα κατευθυνση.Καταχας τα παντα ειναι ηλεκτρουδραυλικα, δεν υπαρχει κατι μηχανικο ωστε να αλλαζει η διευθυνση του τροχου ακουσια, εστω και με ενα τοσο δυνατο χτυπημα.
Δευτερον, υποθετω οτι το φορτηγο εχει ταχυτητα 60-80 km/h.
Mε τετοιο βαρος η κινητικη του ενεργεια ειναι τεραστια, και σε τετοια συγκρουση, η αδρανεια θα εκανε το φορτηγο να παει πρωτα ευθεια και μετα να ανατραπει.Εδω μπροστινο παταμε και φευγουμε φετα και ευθεια.Επισης προσεξτε στο 0,22 ποσο ευκολα η αριστερη μπροστινη ροδα περναει απο το ενα τουλαχιστον μετρο του στηθαιου, χωρις καμμια παραμορφωση, σαν να παταει σε πεζοδρομιο.Εχετε παρατηρησει το σασι ενος τρακτορα σε συνδυασμο με τις σουστες?Ξερετε ποσο σκληρο ειναι ολο το συστημα?Η ουσιωδης αναρτηση ειναι μονο το λαστιχο.
Η ζαντα του φορτηγου ειναι πολυ μικρη σε σχεση με το ελαστικο του.Ειναι σχεδον ιση με τις βασεις των αξονων που εδραζονται τα φρενα και καταληγουν στο κιβωτιο.Ακομη και αν το αυτοκινητο χτυπουσε στην ακρη της ροδας, ωστε να εχει το μεγιστο αποτελεσμα αλλαγης διευθυνσης, θα εβρισκε στο ελαστικο, το οποιο με την σειρα του θα ειχε μια παραμορφωση που θα αντιστοιχουσε σε κλαταρισμα.
Ετσι το αποτελεσμα θα ηταν να πεσει πανω στο αυτοκινητο και οχι στο στηθαιο.

Οδηγουσα ενα παρομοιο εργαλειο, και απο προσωπικη εμπειρια καταληγω πως ειτε ο οδηγος της νταλικας μαλακιστηκε (λιγο απιθανο μιας και υπαρχει περιπτωση να ηταν σε τυφλη γωνια το αμαξι), ειτε καποιος εκανε ενα ωραιο μονταζ.