View Full Version : Κράνος Arai Tour-x
Παιδιά αυτό το κράνος το ξέρει κανείς ?
Εντυπώσεις, επιδόσεις κτλ κτλ.
Είναι κουραστικό στο ταξίδι ?
Ε ? ΕΕΕΕ ?
18524
Μεχρι τα 120 μπορει να μην εχεις προβλημα!
Ομως αυτος ο γεισος και το ανοιγμα μπροστα θα σου κανουν τζαμπα lifting
Αρχικά δημιουργήθηκε από AFTER
Μεχρι τα 120 μπορει να μην εχεις προβλημα!
Ομως αυτος ο γεισος και το ανοιγμα μπροστα θα σου κανουν τζαμπα lifting
Το γείσο είναι αφαιρούμενο. Όπως και το visor ανοιγοκλείνει αλλά και μπαινοβγαίνει...
Κανείς που να το έχει βάλει ?:confused: :sad:
Ακριβο δεν ειναι στα £299.99?
http://www.sportsbikeshop.co.uk/motorcycle_parts/content_cat/43
Υπάρχει παρομοιο φτηνοτερο μαζι με ζελατινα??
Αρχικά δημιουργήθηκε από n1k3man
Ακριβο δεν ειναι στα £299.99?
http://www.sportsbikeshop.co.uk/motorcycle_parts/content_cat/43
Υπάρχει παρομοιο φτηνοτερο μαζι με ζελατινα??
Πήρα μερικά τηλέφωνα για τιμές εδώ και το βρήκα 525 ευρώ
μονόχρωμο και 625 με γραφικά.
Εσύ θα φαντάζεσαι που το είδα και το
λιγουρεύτηκα. !! :D :D :D
Το παρόμοιο φτηνότερο δεν το κατάλαβα...
Έχει ζελατίνα αυτό. :confused: :confused:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nik0s
Παιδιά αυτό το κράνος το ξέρει κανείς ?
Εντυπώσεις, επιδόσεις κτλ κτλ.
Είναι κουραστικό στο ταξίδι ?
Ε ? ΕΕΕΕ ?
Μάπα
Έχει 0 αεροδυναμική ακόμα και εάν αφαιρέσεις το γείσο, που σημαίνει..... άπειρος θόρυβος, αέρας κλπ
Η ζελατίνα ελαφριά (μπορεί και χοντρά) θα παραμορφώνει λόγο κούρμπας (παλαιότερα μοντέλα το έκαναν σίγουρα)
Αντιπροτείνω, χτύπα ένα καθαρόαιμο enduroκράνος και googles με 200 euro, και με τα υπόλοιπα ένα καλό fullface
Επίσης όσο αφορά το ταξίδι, για να κάνεις 5000 χιλιόμετρα….. fullface οπωσδήποτε, για μεγαλύτερη ασφάλεια και για να μην κουφαθείς τελείως
Εάν πάς να εξερευνήσεις την ορεινή Ελλάδα, δηλαδή μακριά από μεγάλες μ.ο.τ., προτίμησε to enduro, ποιο δροσερό, ποιο «εύκολο» ποιο ανθεκτικό στην κακή χρήση.
Αρχικά δημιουργήθηκε από Julius
Μάπα
Έχει 0 αεροδυναμικότητα ακόμα και εάν αφαιρέσεις το γείσο, που σημαίνει..... άπειρος θόρυβος, αέρας κλπ
Η ζελατίνα ελαφριά (μπορεί και χοντρά) θα παραμορφώνει λόγο κούρμπας (παλαιότερα μοντέλα το έκανα σίγουρα)
Αντιπροτείνω, χτύπα ένα καθαρόαιμο enduroκράνος και googles με 200 euro, και με τα υπόλοιπα ένα καλό fullface
Επίσης όσο αφορά το ταξίδι, για να κάνεις 5000 χιλιόμετρα….. fullface οπωσδήποτε, για μεγαλύτερη ασφάλεια και για να μην κουφαθείς τελείως
Εάν πάς να εξερευνήσεις την ορεινή Ελλάδα, δηλαδή μακριά από μεγάλες μ.ο.τ., προτίμησε to enduro, ποιο δροσερό, ποιο «εύκολο» ποιο ανθεκτικό στην κακή χρήση.
Χμμμμ....
Σωστή τοποθέτηση..
Αλλά τι κάνεις ? Παίρνεις 2 κράνη, ένα για εθνικές και ταχύτητες κι ένα εντουράδικο και τα κουβαλάς και τα 2 μαζί σου ?:confused:
Κι εγώ προτιμώ το full face για ταξίδι αλλά μετά όταν θες
κάτι πιο ανοιχτό για ορεινά, χώμα, χαμηλές μοτ κτλ... ?
Δεν υπάρχει φαίνεται κάτι στη μέση...
Και η nolan ειχε βγαλει ενα αντιστοιχο,το Ν50 αν θυμαμαι καλα!
Κακα τα ψεματα,χρειαζεσαι 2 κρανη!
Αν οποσδηποτε θες κατι καλο για ταξιδια με νορμαλ ταχυτητες, και κατι ''δρωσερο'' ταυτοχρονα.παρε ενα ανοιγομενο!
Αν και ειμαι υπερ της αγορας 2
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nik0s
Χμμμμ....
Σωστή τοποθέτηση..
Αλλά τι κάνεις ? Παίρνεις 2 κράνη, ένα για εθνικές και ταχύτητες κι ένα εντουράδικο και τα κουβαλάς και τα 2 μαζί σου ?:confused:
Κι εγώ προτιμώ το full face για ταξίδι αλλά μετά όταν θες
κάτι πιο ανοιχτό για ορεινά, χώμα, χαμηλές μοτ κτλ... ?
Δεν υπάρχει φαίνεται κάτι στη μέση...
Όχι δεν κουβαλάς δύο κράνη
Εάν σκοπεύεις να κάνει πολλά χιλιόμετρα παίρνεις μονο το fullface με το κάλυματακι του και το προσέχεις παραπάνω. Εάν δεν σε ενδιαφέρει η μεγάλη μέση ωριαία ταχύτητα και το μεγαλύτερο ταξίδι σου είναι σε επαρχιακό παίρνεις το enduro.
Σε κάθε περίπτωση, έχε υπόψη σου ότι τα κράνη τύπου enduro δεν παρέχουν την ίδια προστασία με ένα fullface σε ενδεχόμενη πτώση στον δρόμο.
Με ένα εντουράδικο και goggles, μέχρι πόσα χιλιόμετρα
μπορεί να πάει κανείς ?
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nik0s
Με ένα εντουράδικο και goggles, μέχρι πόσα χιλιόμετρα
μπορεί να πάει κανείς ?
Εξαρτάτε
Από το πόσα euro διαθέτεις για βενζίνα, πόσο γυμνασμένο λαιμό έχεις, πόσο καλά λειτουργούν τα αφτιά σου.
Με μέση ωριαία 110 και ωτοασπίδες πχ, μπορείς να πάς παντού
:alien: :alien: :alien: :dizzy:
παιδες εχετε υποψιν καποιο καλο ευρωπαικο site για αγορα enduroκρανους??
καλες τιμες ε? :beer:
Πολλα λεφτα για εντουραδικο κρανος - και εδω μαλιστα στερεισαι πολλα απο τα καλα των κλειστων κρανων.
Δεν δικαιολογω το κοστος να ειναι ιδιο με ενα full face που εχει και καλυτερη τεχνολογια και φυσικα προστασια......
Αρχικά δημιουργήθηκε από n1k3man
παιδες εχετε υποψιν καποιο καλο ευρωπαικο site για αγορα enduroκρανους??
καλες τιμες ε? :beer:
Δοκίμασε το http://www.motocard.com/PAGES/INICIING.ASP
Μικρή Λουλού
04/07/2005, 15:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από gmakris
Πολλα λεφτα για εντουραδικο κρανος - και εδω μαλιστα στερεισαι πολλα απο τα καλα των κλειστων κρανων.
Δεν δικαιολογω το κοστος να ειναι ιδιο με ενα full face που εχει και καλυτερη τεχνολογια και φυσικα προστασια......
Αυτο πως σου προεκυψε??
η τεχνολογια (τεχνογνωσια)ειναι κοινη και η μονη τους διαφορα ειναι η χρηση..!!
να το δικαιολογεις το κοστος γιατι εχει ακριβως την ιδια λογικη σε ολα τα κρανη.
Λοιπόν τελικά άκουσα τη γνώμη σας....
.................
και το πήρα ! :lol:
Πείτε μεγιά.....:p
28537
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nik0s
Λοιπόν τελικά άκουσα τη γνώμη σας....
.................
και το πήρα ! :lol:
Πείτε μεγιά.....:p
Αφού είσαι ξεροκέφαλος.....Μεγιά!!!:beer: :beer:
Μεγιά φιλέ συναφρικάνε! Αντιθέτως με αυτά που γράφονται εδώ, στο forum http://www.horizonsunlimited.com/ubb/Forum22/HTML/000141.html διάβασα τα καλύτερα και σκοπεύω κι εγώ να το πάρω. Με ψιλή ζελατίνα στο Africa, δε νομίζω ότι θα 'χεις πρόβλημα, ούτε με αέρα, ούτε με θόρυβο. Στη δικιά μου, όταν ταξιδεύω (μέχρι 120 περίπου), συνήθως έχω ανοιχτή τη ζελατίνα του full face κράνους που έχω τώρα και δε μου 'ρχεται αέρας! Με ύψος 1.80. Φυσικά, αν βγω στην εθνική την κλείνω για λόγους ασφαλείας. Άντε δοκίμασε το και πες μας εντυπώσεις! Από Ελλάδα το πήρες ή μέσω Internet; Πόσο; :wave2:
Palios-neos
30/11/2005, 18:51
Τα ανοιγόμενα γιατί δεν τα σκέφτηκες?:winka:
Τα σπαστα κρανη (ανοιγομενα) δεν εχουν καμια σχεση με το συγκεκιμενο κρανος...Μιλαμε για ενα full face κρανος που εχει το design εντουρο, τα σπαστα δεν εχουν καμια σχεση....Ειδικα σε θεμα θορυβου και στυλ....Οχι πως ειναι κακα αλλα ειναι αλλο πραγμα.....!!
Και ο Νικος εχει και σπαστο κρανος και δεν του πολυ αρεσει....!!
Palios-neos
30/11/2005, 19:48
Αρχικά δημιουργήθηκε από rsp
Τα σπαστα κρανη (ανοιγομενα) δεν εχουν καμια σχεση με το συγκεκιμενο κρανος...Μιλαμε για ενα full face κρανος που εχει το design εντουρο, τα σπαστα δεν εχουν καμια σχεση....Ειδικα σε θεμα θορυβου και στυλ....Οχι πως ειναι κακα αλλα ειναι αλλο πραγμα.....!!
Και ο Νικος εχει και σπαστο κρανος και δεν του πολυ αρεσει....!!
Το ανοιγόμενο συνδιάζει τις χάρες και των δύο. Έτσι δεν είναι???:beer:
Εχεις κανεις ποτε εντουρο ή πτιδηποτε εχει να κανει με χωμα, λασπη, πετρες??? Δεν εχουν καμια σχεση τα σπαστα με τα εντουραδικα...!!:wave2: :beer:
Palios-neos
30/11/2005, 19:59
Αρχικά δημιουργήθηκε από rsp
Εχεις κανεις ποτε εντουρο ή πτιδηποτε εχει να κανει με χωμα, λασπη, πετρες??? Δεν εχουν καμια σχεση τα σπαστα με τα εντουραδικα...!!:wave2: :beer:
Σε enduro και χώμα το καταλαβαίνω.
Νόμιζα ότι το ήθελε για ταξίδι με μεγάλες ταχύτητες και τουρισμό ................
Ελπίζω να το χαρεί ....... καλοφόρετο που λένε
:winka:
Η μαγκια στο συγκεκριμενο κρανος ειναι οτι τα συνδιαζει και τα δυο, και εντουρο και ταξιδακια!!!!
Αρχικά δημιουργήθηκε από Palios-neos
Τα ανοιγόμενα γιατί δεν τα σκέφτηκες?:winka:
Σπαστό κράνος έτσι κι αλλιώς έχω.
Άλλα όπως και να το κάνεις, το σπαστό δεν
σε προστατεύει όπως ένα full-face κράνος.
Προτίμησα το συγκεκριμένο γιατί έχει διπλή
λειτουργία.
Και εξηγούμαι. Το γείσο αλλά και η ζελατίνα αφαιρούνται
με όποιο συνδυασμό θέλεις.
Θες Εθνική και ταχύτητα ? Βγάζεις το γείσο (αν κι εμένα
δε με ενοχλεί)
Θες χώμα και enduro ? Βγάζεις μόνο ζελατίνα και αφήνεις γείσο, βάζεις και goggles αν θες.
Α - και είναι και Arai :smokin:
Με το θάμπωμα και τη βροχή πώς τα πάει;
Αρχικά δημιουργήθηκε από furious
Με το θάμπωμα και τη βροχή πώς τα πάει;
Δεν αντιμετώπισα κανένα ιδιαίτερο πρόβλημα και
κινήθηκα αρκετά στη βροχή των προηγούμενων
ημερών.
Στις χαμηλές ταχύτητες δε, κι αν δε ρίχνει καρέκλες,
το γείσο δεν αφήνει τη βροχή να πέσει στη ζελατίνα :winka:
Επίσης ο αεραγωγός που έχει στο πηγούνι είναι αρκετά
μεγάλος, ωστε να πέρνει αέρα το κράνος και να μην θαμπώνει όταν η ζελατίνα είναι φουλ
κλειστή.
Να και μία άλλη χρησιμότητα του γείσου! Άρα στις μικρές ταχύτητες δε σου έρχεται βροχή, λόγω του γείσου, στις μεγάλες ταχύτητες απομακρύνεται πάνω από τη ζελατίνα, ούτως ή άλλως, λόγω του αέρα, οπότε μια χαρά θα είμαστε και στη βροχή!
Ωραία, φεύγω να το πάρω κι εγώ το κρανάκι...
Palios-neos
04/12/2005, 14:57
To system 4 Elite της BMW το έχει δεί κανείς??:rolleyes:
'Εχετε υπόψη σας την προταση της AIROH στο στυλ του
ARAI Tour X-2? Λέγεται ΤΥ-11 Tyger και κοστίζει μόλις 140Ε σε μονοχρωμο.
Trickster
24/08/2006, 20:12
Καλησπέρα,
βρήκα το συγκεκριμένο κράνος 410euro. Πως το βλέπετε αξίζει;
Σκέφτομαι να το κάνω πρώτο αντικαθιστόντας το nolan n102 (παει για συνεπιβάτη).
Σε σχετικά χαλαρή εντουροβόλτα της προηγούμενης εβδομάδας, έφυγε η μία πλαστική βίδα από τις 2 σε κάθε πλευρά που κρατάνε το γείσο και την ζελατίνα... :rolleyes:
Το προηγούμενο βράδυ είχα αφαιρέσει την ζελατίνα, οπότε παίζει να μην τις έσφιξα καλά μετά.
Το νου σας !
Νέα χρώματα για το 2007
69577
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.