Σύνδεση

View Full Version : Honda cb1.



Hondakias23
04/06/2010, 07:58
Παιδια το εν λογω μοντελο ειναι καλο για πρωτο? Για ταξιδακια μεχρι 100χιλιομετρα. Τιμη αποκτησης μεχρι 800 ευρω. Ειναι καλη? Ανταλλακτικα υπαρχουν? Ειναι γερα? Τι να προσεξω κατα την αγορα? Αυτα. Και γενιως γνωμες.

DUKASII
04/06/2010, 08:05
Αρχικά δημιουργήθηκε από Hondakias23
Παιδια το εν λογω μοντελο ειναι καλο για πρωτο? Για ταξιδακια μεχρι 100χιλιομετρα. Τιμη αποκτησης μεχρι 800 ευρω. Ειναι καλη? Ανταλλακτικα υπαρχουν? Ειναι γερα? Τι να προσεξω κατα την αγορα? Αυτα. Και γενιως γνωμες. μια χαρα ειναι αλλα με τα λεφτα που θα δωσεις μπορει να χρειαζεται αλλα τοσα για να γινει οκ.

XJR_Billy
04/06/2010, 08:28
+1 σε ότι σου είπε ο γατούλης, οπωσδήποτε να τη δει μηχανικός πριν την αγορά.:wave2:

daddy78
05/06/2010, 12:28
Γεία σου φίλε,

ώς μέχρι πολύ πρόσφατα κάτοχος του θα σου πώ τα εξής:

1. Αν είναι σε καλή κατάσταση και το προσέξεις και εσύ είναι γενικά άσπαστο

2. Στα 800? ή μεγάλο κελεπουρι θα είναι ή σώβρακο. Με τις τιμές που παίζουν τώρα πιστεύω το πολύ μέχρι τα 1500? θα περιμένα να βρώ κάτι πάρα πολύ καλό.

3. ΣΤΡΙΒΕΙ: Στο δικό μου, πρίν ακομα του φτιάξω αναρτήσεις και αλλάξω λάστιχα, δικάβαλο στο σουνιο έξυνε μαρσπιέδες για πλάκα. Μεγάλη του δύναμη η ικανότητα να πέφτει απο τη μια στροφή στην άλλη - λόγω πολύ γρήγορης γεωμετρίας. Στα Sακια, στα κατάλληλα χέρια (οχι τα δικά μου :lol: ) πιστεύω οτι μπορεί να πάρει πολλά σώβρακα...

4. Τελική: Προσωπικά δεν κατάφερα να το τερματίσω ποτε... είδα το κοντέρ να τερματίζει πολύ κατω απο τα 180 και γέμιζε ακόμα...

5. Ανταλλακτικά υπάρχουν. Προσοχή όμως απο Ελλάδα γιατι μπορεί να σου πιάσουν τον κώλο. Ενδεικτικά, wemoto.co.uk, bikebandit, cmsnl κλπ. Εγω για να μην τραβιέμαι βρήκα ενα σπασμένο CB-1, φτηνό, για να μη μου λείψει τίποτα. Τελικά αχρείαστο ήταν....

6. Κατα την αγορά σου πρόσεξε πολύ τα αναλώσιμα και τα βασικά γιατι εκει μπορεί να δώσεις μια περιουσία. Καλυτερα να δωσεις παραπάνω και να είναι σε καλή κατασταση γιατι μπορεί και να το πληρώσεις διπλα. Ενδεικτικά σου αναγράφω τιμές στο περίπου (όλες οι τιμές παρακάτω συμπεριλαμβάνουν και εργασία), για να ξέρεις που πατας:

- Λάστιχα ~180 - 300
- Καθαρισμα -ρύθμισμα καρμπς ~ 100
- Βαλβίδες ~120
- Λάδια ~40
- Αλυσιδογράναζα ~150
- Αναρτήσεις (ελατηρια & σερβις μπρος πισω) ~350
- Τσιμούχες μπροστά ~60
- Δίσκοι μπρος -πισω ~250
- Τακάκια μπρος πισω ~60
- Μπουζί ~ 45 (απλα) / ~ 80 (iridium)
- Φίλτρο ~ 50 (εναλλακτικά, φυλλο twin air πλενομενο - απλή πατέντα)
- Ανορθωτής ~90 (αγγλία) ή ~100 (sxelectronics - πολύ καλυτερος)
- Καρβουνάκια μίζας ~40?
- Μπαταρία ~60
- Δίσκοι συμπλέκτη ~ 120
- Ζιγκλερ αέρα (καρμπ) ~120 (30 έκαστο) ανάλογες τιμές έχουν και τα υπολοιπα ζιγκλερ του κάρμπ
- Ρουλεμάν τροχών ~50 το ζευγάρι

7. Ζήτα απο ιδιοκτήτες να το δείς κρύο. Αν και με τσοκ δυσκολεύεται να πάρει μπρος καλοκαιριάτικα, ψάξε το καλύτερα . Το χειμώνα λογικά με τη 2η-3η το πολύ παίρνει, τα CB-1 ζορίζονται λίγο να πάρουν το χείμώνα

8. Όπως όλα τα 4κυλινδρα δεν του αρέσει η κίνηση και το μποτιλιάρισμα. Αν η κύρια χρήση του θα είναι μέσα στην πόλη, σταμάτα - ξεκίνα, καλύτερα να πάς για κάτι άλλο, κρίμα να το κουράζεις. Παρολα αυτα είναι μανιτζιβελο και περναει αποπου και ένα παπι. Σε αυτο βοηθάει και το χαμηλό του βάρος, ύψος και η γενικότερη σταθερότητα του.

9. Να ξέρεις επίσης οτι η θέση οδήγησης είναι αρκετά σπόρ. Όχι βέβαια SS αλλα είναι λίγο σκυφτό. Γενικά δεν δυσκολεύει, αλλα για μεγάλα ταξίδια σε εθνική και ειδικά με συνεπιβάτη θα χρειαστειτε μερικές στάσεις. Σαν μηχανή πάντως δεν θα ζοριστεί καθόλου να ταξιδέψει με όσα αντέχουν οι αναβάτες της. Σιγουρα μια ζελατινούλα θα κάνει τα πράγματα πολύ ευκολότερα.

10. Κλασσίκά, αν καπνίζει, ή "τραβάει" η οτιδήποτε μαρτυρα σκίσιμο η πέσιμο, μακριά....


Οπως καταλαβαίνεις, απο ένα μηχανάκι που έχει τα χρονάκια του, κοιτάζεις να είναι στην καλύτερη κατάσταση που μπορεί να είναι. Ολα τα παραπάνω ισχύουν και για όλες τις μηχανές ανεξαρτήτως χρονολογίας.

Εν κατακλείδι φίλε μου εάν σου αρέσει και είναι και σε αποδεκτή κατάσταση να το πάρεις ασυζητητί. Θα το ευχαριστηθείς πολύ, θα σου δώσει πολλά περισσότερα απ'οτι θα δώσεις για να το πάρεις.


Ελπίζω να σε βοήθησα
:wave2:

sarimarina
05/06/2010, 13:38
Αύριο το πρωί θα βρίσκεται στα χέρια μου η κόκκινη "κούκλα" που αγόρασα απο τον daddy78.
Ειναι και για μένα η πρώτη μου μηχανή, οπότε θα μπορώ να σου μεταφέρω εντυπώσεις.
Πηρα όμως μια πρώτη ιδέα στην σχολή οδήγησης , καθώς κάνουν μάθημα με μια τέτοια, και ειναι ....τρελό βρωμόγκαζο!!:winka: :winka:

sarimarina
05/06/2010, 14:11
θεωρώ , αν και αρχικά αρνητική καθότι μου άρεσαν πιο ογκώδεις μηχανές, οτι η συγκεκριμμένη μηχανή ειναι μια πολύ σοφή επιλογή, ειδικά για πρώτη.
θεωρείται κορυφαία στο είδος της και εχει αποτελέσει πολυαγαπημένο μηχανακι για πολλούς απο εδω μέσα.
δεν ειναι τυχαίο οτι δεινοί μοτοσυκλετιστές του φόρουμ είχαν ή εχουν και ένα cb1 στην κατοχη τους το οποίο υπεραγαπούν.
κάποιο λόγο θα έχουν !!

TROOPER
05/06/2010, 14:14
καλοταξιδη επισημα λοιπον !!!

:beer: :beer: :beer: :beer:

sarimarina
05/06/2010, 14:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
καλοταξιδη επισημα λοιπον !!!

:beer: :beer: :beer: :beer:
αν και με σοκάρεις......ευχαριστώ!!!

υ.γ. σε παρακαλώ μην μεταλαγχθείς σε καλό και ευγενικό άνθρωπο.....έχω αρχίσει να σε συνηθίζω πλέον!!:winka: :winka:

TROOPER
05/06/2010, 14:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από sarimarina
αν και με σοκάρεις......ευχαριστώ!!!

υ.γ. σε παρακαλώ μην μεταλαγχθείς σε καλό και ευγενικό άνθρωπο.....έχω αρχίσει να σε συνηθίζω πλέον!!:winka: :winka:

:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

κακο πραγμα η συνηθεια και αν δεν προσεξεις εσυ,προσεχω εγω για σενα :winka:

:wave2:

sarimarina
05/06/2010, 14:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
:rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

κακο πραγμα η συνηθεια και αν δεν προσεξεις εσυ,προσεχω εγω για σενα :winka:

:wave2:
αντε γεια σου και αγχώθηκα!!:winka:

TROOPER
05/06/2010, 14:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από sarimarina
αντε γεια σου και αγχώθηκα!!:winka:

οχι προς θεου !!!! (http://www.google.gr/imgres?imgurl=http://www.nosokomia.gr/web/images/stories/no-sex-480.gif&imgrefurl=http://www.nosokomia.gr/web/index.php%3Foption%3Dcom_content%26task%3Dview%26id%3D168%26Itemid%3D180&usg=__l_ZKtytBqORoVmqyUPuVa_dZcYU=&h=480&w=480&sz=8&hl=en&start=46&um=1&itbs=1&tbnid=D7hlQNnhKeib8M:&tbnh=129&tbnw=129&prev=/images%3Fq%3D%25CE%25B1%25CE%25B3%25CF%2587%25CE%25BF%25CF%2582%26start%3D40%26um%3D1%26hl%3Den%26sa %3DN%26ndsp%3D20%26tbs%3Disch:1)

:lol: :lol: :lol:

webassasin
27/08/2010, 18:20
Αρχικά δημιουργήθηκε από daddy78

8. Όπως όλα τα 4κυλινδρα δεν του αρέσει η κίνηση και το μποτιλιάρισμα. Αν η κύρια χρήση του θα είναι μέσα στην πόλη, σταμάτα - ξεκίνα, καλύτερα να πάς για κάτι άλλο, κρίμα να το κουράζεις. Παρολα αυτα είναι μανιτζιβελο και περναει αποπου και ένα παπι. Σε αυτο βοηθάει και το χαμηλό του βάρος, ύψος και η γενικότερη σταθερότητα του.




:
Οταν λες το χαμηλο του βαρος,τι εννοεις? Χαμηλο κεντρο βαρους η οντως το συνολικο βαρος? γιατι 190 κιλα δεν ειναι λιγο,νομιζω..
Να ρωτησω και εγω κατι,ειχα ενα θεμα το χειμωνα,δεν επαιρνε μπροστα με τιποτα. Ειχα παει ιδρωμενος πολλες φορες στη δουλεια.. Τελικα οταν το λυσαμε για να τραμπαρουμε τα πραματα σε ενα αλλο τρακαρισμενο, ειδαμε οτι δε δουλευε η τρομπα βενζινης.
Παιζει να ηταν αυτο που δεν επαιρνε με τιποτε το μηχανακι?
Γιατι τωρα που ερχεται χειμωνας δε θελω να τραβαω τα ιδια.

daddy78
29/08/2010, 16:17
εννοείται... εγω απορώ και πως δεν σου εσβηνε...

webassasin
30/08/2010, 12:03
Δεν παιρνει χαμπαρι το σκυλι,μονο χωρις βενζινη σβηνει και αυτο οχι παντα!
δε μου απαντησες για το βαρος ομως..

daddy78
31/08/2010, 02:20
εννούσα και χαμηλό κέντρο βάρους και βάρος (αν δεν κάνω λάθος ε΄ναι 168 στεγνή)

kostas777
31/08/2010, 15:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από webassasin
Να ρωτησω και εγω κατι,ειχα ενα θεμα το χειμωνα,δεν επαιρνε μπροστα με τιποτα. Ειχα παει ιδρωμενος πολλες φορες στη δουλεια.. Τελικα οταν το λυσαμε για να τραμπαρουμε τα πραματα σε ενα αλλο τρακαρισμενο, ειδαμε οτι δε δουλευε η τρομπα βενζινης.
Παιζει να ηταν αυτο που δεν επαιρνε με τιποτε το μηχανακι?
Γιατι τωρα που ερχεται χειμωνας δε θελω να τραβαω τα ιδια.

ίσως να είναι και μπαταρία. το δικό μου δίνει λίγο πιο χαμηλό ρεύμα, αλλά από την τελευταία φορά που έβαλα καλή μπαταρία δεν είχα ξανά πρόβλημα. έχω πάει κι εγώ ιδρωμένος στη δουλειά!

πάντως θέλει κόλπο για να πάρει με τη μια μπροστά. βέβαια η μίζα δουλεύει λίγο περισσότερο, ίσως και 2 δευτερόλεπτα, ακόμη και το καλοκαίρι. σε κάθε περίπτωση χειμώνα-καλοκαίρι, θέλει μίζα με λίγο γκάζι και μόλις ξεκινήσει αμέσως τσοκ για λίγα δευτερόλεπτα, ή για λίγα λεπτά τον χειμώνα. μόλις ζεσταθεί και αφού κάνεις τα πρώτα 100-200 μέτρα, κρατάει σταθερό ρελαντί και δεν σβήνει ποτέ. αν κάνω ο,τιδήποτε άλλο και δεν πετύχω καλά τον συνδυασμό ή που θα το μπουκώσω ή που θα μου σβήσει. :smokin: στις πολύ κρύες μέρες ανοίγω πρώτα όλο το τσοκ και πατάω μίζα πάλι με λίγο γκάζι. μπορεί να μην πάρει με τη μια, αλλά τελικά με τις πολλές θα πάρει. έχω παρατηρήσει ότι του αρέσουν περισσότερο οι φθινοπωρινές θερμοκρασίες, όχι όμως ότι έχει πρόβλημα ακόμη και σε ακραίες συνθήκες. είναι παντός καιρού σαν puma :cool:

webassasin
06/09/2010, 19:10
εγω αναγκαζομαι στα πολλα κρυα να το ανεβασω 2 σκαλια και να το βαζω στο σπιτι,για να παω σαν ανθρωπος το πρωι στη δουλεια...
Εκει παιρνει χωρις τσοκ και κραταει κ ρελαντι..

devil's animal
06/09/2010, 19:38
παντα τερμα τσοκ και μια ΚΑΛΗ μιζια. οταν λεμε ομως καλη εννουμε ΚΑΛΗ!! δεν νοιωθει η μιζα και η μπαταρια.μολις παρει κρατηστε το με το τσοκ για 30'' και μετα κλειστε το.


εμενα με τερμα ανοιχτο το τσοκ μου δειχνει 4000στρ/λεπτο. αλλα επειδη μου τρωει τ'αυτια η εξατμιση στην πυλωτη το ριχνω manually στις 3000.


αυτια και καλες βολτες.
:wave2: