View Full Version : Νέος οδηγός κ πρώτη μηχανή
Καλησπέρα, θα ήθελα να ζητήσω τη γνώμη των μελών που κάτι παραπάνω ξέρουν:Σκέφτομαι να πάρω την fz6 για πρώτη μηχανή και θέλω να μου πείτε νομίζετε ότι θα μπορέσω να αντεπεξέλθω?θα ήθελα να πάρω μια μηχανή για την οποία θα είμαι προσεκτικός στην αρχή, δε θα το παίρνω στις βροχές, με βολεύει η θέση της γιατι το θέλω για μέσα στην πόλη αλλά κ σε ταξίδια κ μετά από κάποιο καιρό θα μπορέσω να το ανοίξω κ λίγο παραπάνω μιας κ ακούω ότι στα χαμηλά είναι σχετικά γραμμική.Έχει καλή μεταπωλητική αξία σε σχέση με μια er 6f, μπορώ να βάλω μπαγκαζιέρακαι γενικότερα νιώθω ότι θα με βολεύει για τη χρήση που θέλω αλλά είμαι επιφυλακτικός γιατι η συνολική μου εμπειρία σε μηχανές είναι 15 ώρες των μαθημάτων οδήγησης.Τι λέτε?
εσυ πως τον "κωβεις" τον εαυτο σου; το εχεις;
γιατι δεν ειναι και λιγα 90/100 αλογατα (τοσα νομιζω εχει η οχι :confused: )
για πρωτη μηχανη:wave2:
να πω την αλήθεια δε μπορώ να καταλάβω για αυτό κ ρωτάω, την έκανα test ride αλλά κάτω από τις 6 χιλ στροφές από όπου ακούω ότι η μηχανή αλλάζει συμπεριφορά..
μια χαρα ειναι.go for it!
η χρήση για την οποία τη θέλω είναι για κυψέλη κέντρο καθημερινά(κ μετά από 6 μήνες μελίσσια κέντρο), 2-3 εξόδους την εβδομάδα στην αθήνα κ μια εκδρομή περίπου το μήνα ή δίμηνο, κ το καλοκαίρι κανα νησί, από λεφτά θέλω να δώσω max 6000 (οπότε μάλλον μια καλή μεταχειρισμένη) κ καμια 700ρια για καλό μπουφάν,κράνος,γάντια. απλά μου αρέσει να υπάρχει η δυνατότητα να το ανοίγω λίγο περισσότερο αργότερα, να κάνω ανετα ταξίδια αλλά κ να μην είναι πολύ ογκώδης (transalp κ τέτοια).Για abs τι λέτε?
το γκάζι είναι γραμικό και άμα έχεις το νου σου θα είσαι μια χαρά.
βέβαια λες ότι είναι το 1ο σου μηχανάκι, οπότε έχω κάποιους ενδοιασμούς για το πόσο θα το ευχαριστηθείς και θα το αξιοποιήσεις.. θα πρότεινα να δεις και το mt-03
imitrelos
05/06/2010, 14:42
Πάρτο είναι πολύ καλή επιλογή , γραμμικό γκάζι , αξιοπρεπή συμπεριφορά και κατανάλωση (για τήν κατηγορία του ) ,
καλά χιλιόμετρα και πάντα όρθιος
Cpt. Haddock
05/06/2010, 14:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από err
η χρήση για την οποία τη θέλω είναι για κυψέλη κέντρο καθημερινά
Το ιδανικό μηχανάκι :wacko:
sarimarina
05/06/2010, 14:50
να πω λοιπον κι εγω την γνώμη μου, ως πρωτάρα!
θεωρώ οτι αν κινείσαι κυρίως στην πόλη, θα βόλευε ενα σκουτερ μεγάλου κυβισμού.
αυτό θα σου επέτρεπε να κάνεις και μια βόλτα εκτός πόλης με μεγάλη άνεση. (εχει ανετη σέλα αλλα και καλή τελική ταχύτητα)
κι εγώ αγόρασα πρόσφατα μηχανή αλλα δεν πούλησα το σκουτεράκι μου, ακριβώς για να μπορώ να κινούμαι στην πόλη ξεκούραστα.
δεν ειναι τυχαίο οτι ο αδερφός μου, κάτοχος μιας fazer600 , κάθε μέρα προτιμά να καβαλά τον "κουραμπιέ" για να κατέβει στα μαγαζιά παρά να πάρει την μηχανή του.
EliasKir
05/06/2010, 22:28
Αν ειναι να παρεις το γυμνο, κοιτα και το gsr 600. Μπορει να ειναι πιο ασχημο απο το fz6 αλλα το παιρνεις 6000 ΚΑΙΝΟΥΡΙΟ.
Εγω fazer εχω και εχω να σου πω οτι ειναι παρα πολυ καλη μηχανη (τηρουμενων των αναλογιων). Κανει ακριβως οτι φτιαχτηκε να κανει, ΤΑ ΠΑΝΤΑ.
blueangel
06/06/2010, 03:08
Βέβαια εγώ δεν είμαι και ο πιο αντικειμενικός για το συγκεκριμένο μοντέλο αλλά φίλε μου προχώρα με κλειστά μάτια!Αφενός είναι είναι ενα αξιοπρεπέστατο μοτόρι σε όλα από την άλλη ειδικά (αν φυσικά σε πρώτο στάδιο δεν προχωρήσεις σε επαναχαρτογραφήσεις) στις χαμηλές με την τρύπα που έχει σου δίνει την συμπεριφορά παπιού μέχρι τις 6000 στροφές,οπότε για σένα θαναι μια χαρά:beer: :beer: :wave2:
mparmpanik
06/06/2010, 04:29
εγω την εχω την ψιλοενσταση μου.
νεος οδηγος λεει και πρωτη μηχανη που σημαινει οτι δεν εχει την πειρα
ουτε να το κουμανταρει το μηχανακι, ουτε να το σταματαει ουτε να το κραταει ορθιο
και το βασικοτερο δεν εχει την αντιληψη να ξερει οτι τα 100 αλογατα ειναι πολλα και επικυνδινα.
γιατι στο τριμηνο (ή και νωριτερα) μολις συνηθισει τον ογκο και το βαρος της μηχανης,
μολις μπει σε καμμια στροφη με λιγα παραπανω και βγει ορθιος,
θα νομισει οτι τα δαμασε τα αλογατα, θα νομισει οτι "το χει" το μηχανακι
και θα αρχισει να ξεπερναει τα ορια του..
και σε τετοιες περιπτωσεις οταν καταλαβαινεις το λαθος σου πως εχεις υπερεκτιμησει τις ικανοτητες σου,
ειναι συνηθως πολυ αργα..
οσο αφορα τον τροπο οδηγησης, η διαφορα της μηχανης με ενα αυτοκινητο (που πιθανα θα εχεις καποια επαφη) ειναι οτι την μηχανη την οδηγει ο αναβατης της (και δεν του συγχωρει κανενα λαθος) αντιθετα με τα κουτια που ειναι καφενεια στο τιμονι και σου αφηνουν πολλα περιθωρια να διορθωσεις την παπαρια που εκανες.
παντα ορθιος να εισαι..
EliasKir
06/06/2010, 10:35
Το οτι ειναι ψοφιο στα χαμηλα ευνοει τους νεους αναβατες, γιατι δεν το κανει νευρικο. Πχ, στην βροχη ειναι πιο ασφαλες απο το Vstrom που ειχα και σπιναριζε μετα τις 3000 σαλ. (fact)
ψιλοπολύ δεν είναι ρε παιδια... με τα μαθήματα δε μαθαίνεις τπτ, ιδιαίτερα σε μεγάλες ταχύτητες. Η Αθήνα είναι ζούγκλα.. για νέο οδηγό και πολύ περισσότερο με ένα μηχανάκι που μπορεί να το νίωθεις έξω από τις δυνάμεις σου. Έγω για να φτάσω σε αυτό πέρασα απο 3 μηχανάκια πέρα απο τον πάπιο
εκεί που είχα αποφασίσει λίγο τώρα με μπερδέψατε..πέσαν κ μαζί όλοι οι διαφωνούντες.., γενικότερα είμαι εγκρατής αλλά πάντα υπάρχει η κακιά στιγμή, τι να πω..
TOLISTOLAROS
06/06/2010, 13:06
Πάρτο φίλε.Ξέρω 3 που ξεκίνμησαν με fazer.Μυαλό αν έχεις δε'θα'χεις πρόβλημα κανένα.
Α, πρόσεχε όσο μπορείς τ'αμάξια.
EliasKir
06/06/2010, 14:11
Υπαρχει παντα και η εκδοση με τα 78 αλογα. Γιατι δεν παιρνεις αυτο και οταν την συνηθισεις, να κανεις την μετατροπη στο γκαζι?
Δεν ειμαι ακριβως παρομοια περιπτωση αλλα γενικα ειμαι νεος οδηγος (μολις 1 χρονο και κατι οδηγω). Το 1ο μηχανακι ηταν ενα Beverley 300, αλλα επειδη δεν με ικανοποιουσε με τιποτα, γιατι δεν το ηθελα μονο για να κανω τη "δουλεια" μου. Παντα ηθελα να εχω μηχανη κ ειπα να ξεκινησω με αυτο.
Ομως πριν 10 μερες το εδωσα και πηρα ενα fz6 naked του 2005. Εδω και 10 μερες ειμαι πολυ χαρουμενος με την επιλογη μου. Οι μηχανες που ειχα δεν εχουν καμμια σχεση, σε οδηγηση, συμπεριφορα, δυναμη, ευελιξια στην κινηση, μεταξυ τους. Αλλα θεωρω οτι ηταν σημαντικο οτι εμαθα να συμπεριφερομαι στο δρομο με μηχανη, πολυ πιο ηρεμη και αρκετα πιο ευκολη στην οδηγηση. Οχι οτι δεν υπαρχουν οδηγοι που με τη μια πανε σε "κανονικη" μηχανη.
Απο αποψη γκαζιου, ειναι αρκετα ευκολο να το ελεγξεις. Ειναι οντως γραμμικο, και αν το δουλευεις προοδευτικα δε θα τρομαξεις ( με οτι συνεπειες μπορει να εχει αυτο). Τα αλογα του ειναι πολλα αλλα ευκολο να τα χειριστεις. Δεν το λες νευρικο, αν κ δεν εχω εμπειρια απο αλλο, με τη δικη μου εμπειρια πιστευω οτι ειναι απο τις ευκολες μηχανες. Προσωπικα μαθαινω καθε μερα που το καβαλαω, και θα μαθαινω για χρονια ακομη. Απλως η μηχανη γενικοτερα θελει την 10πλασια προσοχη αποτι το αυτοκινητο.
Καλη τυχη με την επιλογη σου, και παντα ορθιοι παιδια.
glargkatzis
10/06/2010, 04:40
ΛΥΣΗ
δώσε 2000-3000 , πάρε ένα μεταχειρισμένο 5-10 χρονών (f650,transalp,kle,etc) μάθε το , οδήγα το και σε 2 χρόνια δώστο και πάρε αυτό που γουστάρεις αφού δοκιμάσεις....γιατί δεν είναι μόνο η εμφάνιση, είναι η χρήση και ο τρόπος οδήγησης....:wave2: :wave2: :wave2:
harris_x
10/06/2010, 04:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από TROOPER
μια χαρα ειναι.go for it!
+675
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.