PDA

View Full Version : Ktm ηλεκτροκίνητη Ss



jp79
07/06/2010, 08:46
Μόλις έμαθα για αυτό το πράγμα...

http://www.youtube.com/watch?v=3q_guB2tdPA&feature=channel

Ανοίγεις τον διακόπτη ανοιγει ένα λαμπάκι κόκκινο και είσαι έτοιμος... αν ανοιξεις το γκάζι έφυγε! Πρέπει να έχει μεγάλη ροπή

Allst@rf
07/06/2010, 10:09
μάστορα,αυτό δεν είναι ΚΤΜ...

DrBig
07/06/2010, 10:45
επιτελους, ερχονται.

sakoulakis
07/06/2010, 12:08
την τιμη της βενζινας την ειδατε που ειναι α=στο 1,20 αρε ελλαδα μονακο εισαι :rolleyes: :rolleyes:

camen
07/06/2010, 15:32
Ειτε μας αρεσει ειτε οχι ειναι το μελλον και πρεπει να αρχισουμε να το αποδεχομαστε...:D
Αλλωστε τελικα μπορει οντως μεσα απο την εξελιξη να ειναι πολυ καλυτερες απο τις τωρινες...:winka:

Σιγουρα εχουν πολυ δρομο μπροστα τους αλλα θα τα καταφερουν...:beer: :beer: :beer:

Allst@rf
07/06/2010, 15:47
σκατά...

Ούτε συμπλέκτης,ούτε ταχύτητες,ούτε "πυροβολισμοί " από την εξάτμιση,ούτε ήχος από το μοτερ...τι διάλο μοτοσυκλέτες θα είναι αυτές δε ξέρω...:sad: :sad:

georgio
07/06/2010, 17:48
Είχα προχθές μια σχετική συζήτηση με τον DrBig, μετά διάβασα στους 2Τροχούς για ηλεκτροκίνητα σκούτερ και τώρα αυτό.

Τυχαίο; Δε νομίζω! :p

@ camen πρέπει να είναι καλύτερα από τα σημερινά αλλιώς δεν θα προχωρήσουν.
Και αμφιβάλω αν σε επίπεδο ss είναι καλύτερα (κοινώς γράφουν καλύτερο χρόνο στην πίστα) αλλά τα σκούτερ που είδα με έχουν πείσει ότι είναι καλύτερα.

Αυτά που διάβασα εγώ είναι εδώ (http://www.green-motors.gr/) (δεν κάνω διαφήμιση).
Μερικά χαρακτηριστικά: ισχύς 3-5KW (αναλόγως το μοντέλο) δηλαδή περίπου 4-7 άλογα, ροπή ... 11-16kg... ναι... σωστά διαβάζετε, δεν λείπει κανένα κόμμα, έχει ροπή περισσότερη από busa.... τελική 70-90km και αυτονομία 50-100km αναλόγως οδήγησης.

Το θέμα είναι ότι το κόστος τους είναι 0,4 ευρώ/100km με ένα αντίστοιχο σκούτερ να έχει 5 ευρώ/100km. Φορτίζει από απλή πρίζα. Προφανώς βέβαια πρέπει να έχεις γκαράζ, αυλή, πιλωτή ή κάτι ώστε να μπορείς να το βάζεις το βράδυ να φορτίζει.

Το οικολογικότερο της υπόθεσης το κουβεντιάζουμε μιας και σε 2-3 χρόνια που θα πρέπει να αλλαχθούν οι μπαταρίες τι θα γίνουν οι παλιές; Βέβαια σε 2-3 χρόνια θα έχουμε σίγουρα καλύτερες μπαταρίες ενώ η βενζίνη θα είναι η ίδια. Επομένως το κόστος χρήσης είναι μικρότερο και αυτό μετράει στην αγορά.
Κάπου εδώ θυμάμαι ότι ζούμε στην Ελλάδα και με ένα τέτοιο σκούτερ το κράτος δεν θα παίρνει φράγκο από εμένα ούτε από την κατοχή ούτε από την χρήση... και μου μπαίνουν άσχημες σκέψεις και απογοητεύομαι.

Αλλά συνολικά το θεωρώ καλύτερο από ένα σκούτερ 100cc και το μόνο μειονέκτημα (που ταυτόχρονα είναι και πλεονέκτημα) είναι ότι είναι αθόρυβο. Κι αφού δεν μας βλέπουν κιόλας... θα δουλεύει υπερωρίες η κόρνα...

Τέλος θεωρώ δυστύχημα που δεν βρέθηκε ένας άνθρωπος στην Ελλάδα να δει μπροστά ώστε να φτιάξουμε κάτι τέτοιο. Είναι ευκαιρία τώρα που απ' ό,τι φαίνεται η τεχνολογία αλλάζει. Η βασικότερη τεχνογνωσία που απαιτείται είναι στις μπαταρίες. Ο ηλεκτροκινητήρας δεν είναι κάτι τρομερό, το ηλεκτρικό κύκλωμα παρομοίως, τα υπόλοιπα του σκούτερ βρίσκονται.

camen
08/06/2010, 05:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
Είχα προχθές μια σχετική συζήτηση με τον DrBig, μετά διάβασα στους 2Τροχούς για ηλεκτροκίνητα σκούτερ και τώρα αυτό.

Τυχαίο; Δε νομίζω! :p

@ camen πρέπει να είναι καλύτερα από τα σημερινά αλλιώς δεν θα προχωρήσουν.
Και αμφιβάλω αν σε επίπεδο ss είναι καλύτερα (κοινώς γράφουν καλύτερο χρόνο στην πίστα)

Ναι αλλα σκεψου οτι και στην τωρινη τεχνολογια δεν παρουσιαστηκαν ξαφνικα μηχανες των 150-180 ιππων.Απο καπου ξεκινησαν και εξελιχθηκαν...Ανετα νομιζω μπορουν να τα κανουν να φτανουν σε επιδοσεις τα σημερινα και ισως να εχουν και πολυ καλυτερη οδηγικη συμπεριφορα.:winka:

Οτι αρχιζει να παρουσιαζεται δειλα δειλα δεν φτιαχτηκε χθες και το βλεπουμε σημερα.:nono:
Υπαρχουν εδω και χρονια τετοια πρωτοτυπα και η τεχνολογια ισως να ειναι και πολυ πιο μπροστα απο οσα μας δειχνουν.ΠΟΛΥ ΑΠΛΑ δεν τους συμφερει να τα ριξουν ακομα στην αγορα γτ υπαρχουν μεγαλα συμφεροντα...:mad:

Υπομονη λοιπον και το μελλον θα δειξει τι μας επιφυλασει...:D

georgio
08/06/2010, 07:36
Ναι, σύμφωνοι σε όλα αυτά αλλά ένα προϊόν για να προχωρήσει πρέπει να είναι καλύτερο από ένα άλλο. Τα πρώτα αμάξια που φτιάχθηκαν ήταν καλύτερα από τις άμαξες με άλογα. Γι' αυτό και συνέχισαν. Θα έπαιρνες εσύ ένα μηχανάκι ακριβότερο και πιο αργό από αυτό που έχεις ήδη; Και σε μια τεχνολογία μάλιστα που δεν είσαι σίγουρος ότι θα είναι το μέλλον;

Αυτό που εννοούσα παραπάνω είναι ότι σήμερα τα ηλεκτροκίνητα σκούτερ είναι σε ανταγωνιστικό σημείο ενώ τα ss δεν είναι. Εγώ δηλαδή θα τα έσκαγα για να πάρω ένα τέτοιο σκούτερ. Παιδικές ασθένειες και μικροπροβλήματα θα υπάρχουν αλλά αυτό είναι φυσιολογικό.
Πρέπει κιόλας να πουληθούν κάποια ώστε να εισρεύσει χρήμα και να προχωρήσει η έρευνα. Να εξελιχθούν οι μπαταρίες δηλαδή οι οποίες σε σχέση με όλα τα άλλα ηλεκτρονικά είναι πολλά χρόνια πίσω.

Για την συμπεριφορά τους, εγώ μιας και είμαι φαν της ροπής θα το απολαύσω σίγουρα! :D

DrBig
08/06/2010, 07:54
Οι ηλεκτρικες μοτοσυκλετες δανειζονται τεχνολογια απο τις συμβατικες οσον αφορα πλαισια γεωμετριες, αναρτησεις κλπ. Το δε ηλεκτρικο τους κομματι ειναι τελειως ανεξαρτητο, αναπτυσσεται εδω και χρονια (δεν ειναι κατι καινουργιο) οποτε το θεμα παιδικων ασθενειων κατα την γνωμη μου δεν υφισταται. Οι ηλεκτρικοι κινητηρες εχουν τεχνολογια αιχμης, το ιδιο και οι controlers. Το μονο που μενει ειναι οι μπαταριες.

Julius
08/06/2010, 08:42
odigisa thn proigoumeni evdomada ena Piaggio MP3 - Hybrid.....

+ kanena (ante esto ena..... otan doulevei venzini fortizoun kai oi mpataries)

- einai 300 kila logo mpatarion (eytyxos exoun valei opisten allios...)
- den paei vima (einai 300 kila)
- otan doulevei ilektriko.... den se akoune kai einai epikindinotato na fas kana pezo
- to 125cc exei 9050euro!!!!


paroooola ayta exei plaka na kinise athoriva kai vevaia se koitane oloi san eksogiino giati den einai synithismena akoma tetoia oximata sthn Ellada.

Julius
08/06/2010, 08:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Το μονο που μενει ειναι οι μπαταριες.


Akrivos to idio skeftomoun... oti o periorismos pleon einai ston ogko kai to varos ton mpatarion.....

georgio
08/06/2010, 08:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από Julius
Akrivos to idio skeftomoun... oti o periorismos pleon einai ston ogko kai to varos ton mpatarion.....

και στην αυτονομία, και στον χρόνο επαναφόρτισης (καλό το σκούτερ πόλης, το βράδυ το βάζεις στο γκαράζ να φορτίσει, αλλά στο touring τι θα κάνεις; Θα σταματάς για κανά τρίωρο κάθε 200χλμ για να φορτίσει η μπαταρία; ) και στο πολύ κρύο και την πολύ ζέστη... είναι πολλά!

Julius
08/06/2010, 08:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
και στην αυτονομία, και στον χρόνο επαναφόρτισης (καλό το σκούτερ πόλης, το βράδυ το βάζεις στο γκαράζ να φορτίσει, αλλά στο touring τι θα κάνεις; Θα σταματάς για κανά τρίωρο κάθε 200χλμ για να φορτίσει η μπαταρία; ) και στο πολύ κρύο και την πολύ ζέστη... είναι πολλά!

auto poy eitane ivridio, to "gyrnages" sthn venzini kai fortize kai thn mpataria.... katanalosi venzinis kanoniki gia "fortomeno" 125cc


stis amoigos hlektrikes..... exeis themataki

DrBig
08/06/2010, 08:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από Julius

stis amoigos hlektrikes..... exeis themataki

υπαρχει και το υδρογονο, οποτε μπορει και να γεμιζουν κανονικα απο το υδρογον-αδικο

Pilgrimage
08/06/2010, 09:17
αρχή είναι.θυμάστε τους υπολογιστές ή τους εξωτερικούς σκληρούς πως ήταν?ένα 250 Gb παλιά(πριν 5-6 χρόνια) ήταν το 3πλάσιο αυτού που σήμερα πέρνεις για 250.άσε που θα μειωθούν οι τιμές σε λίγα χρόνια.Δείτε και τα blue-ray. σε 1-2 χρόνια είτε θα κατεβάσουν τιμή είτε θα εξαφανιστούν.Οπότε υπομονή.ΚΑι γιατί όχι ισχία?Σκέψου να πας κάπου στο δάσος(απο την άσφαλτο) και το μόνο που ακούς είναι οι ρόδες να κυλάνε και τον αέρα.

Το κράτος ,τώρα, τα λεφτά που θέλει θα τα πάρει αλλιώς είτε είναι τέλη κυκλογορίας είτε θα αυξηθεί η τιμή του ρεύματος.

Πάντως ανυπομονώ να δω το πρώτο ηλεκτικό τσόπερ :rotflmao: :beer:

georgio
08/06/2010, 09:40
@ DrBig: πιστεύω ότι στις μοτοσυκλέτες δεν μπορεί να υπάρχει υβριδικό σύστημα γιατί έχεις περιορισμούς σε όγκο και βάρος. 300 κιλά σκούτερ είναι απαράδεκτο. Δεν έχεις την πολυτέλεια για δύο κινητήριες μονάδες και δύο χώρους "αποθήκευσης ενέργειας".

@ Julius: δεν μου φαίνεται ιδιαίτερα αποδοτικό αυτό. Δηλάδή καις βενζίνη για να κινηθείς και ένα μέρος της παραγόμενης ενέργειας το χρησιμοποιείς για να φορτίσεις τις μπαταρίες;

Και πιο αργά πας και χάνεις και ένα μέρος της ενέργειας δύο φορές: μια κατά την φόρτιση της μπαταρίας και μια κατά την χρησιμοποίηση της για να κινήσει τον ηλεκτροκινητήρα. Απόδοση 100% δεν υπάρχει σε τίποτα και δεν είναι δυνατόν να υπάρξει. Και κατά την μετατροπή ενέργειας από μια μορφή σε μια άλλη υπάρχουν απώλειες.

Θετικό πιστεύω θα ήταν ένα σύστημα KERS αρκεί βέβαια η ενέργεια που κερδίζεις να "αξίζει τον κόπο" για το πρόσθετο βάρος.

Τέλος, προσωπικά, δεν πιστεύω ότι υπάρχει μια λύση για όλα. Κουτσοί, στραβοί στον Άγιο Παντελεήμονα. Γιατί πρέπει δηλαδή να υπάρχει ένας κινητήρας του οποίου απλά να αυξάνουμε την ισχύ και να τον βάζουμε σε σκούτερ, τουρισμού, ss, νταλίκες, φραγάτες, ερογστάσια κλπ;
Ψάχνουμε τη χρυσή κότα, η οποία φυσικά δεν υπάρχει. Αναλόγως της εφαρμογής θα υπάρχει κάποιος κινητήρας με καλύτερα χαρακτηριστικά από τους υπόλοιπους οπότε και θα προτιμάται.

Για μένα τα ηλεκτρικά σκούτερ που έγραψα παραπάνω, είναι καλύτερα από τα συμβατικά για χρήση πόλης. Είναι οικονομικότερα, αθόρυβα (αν και αυτό είναι και μειονέκτημα) σε αντίστοιχα κιλά και με επαρκή αυτονομία. Η μόνη προϋπόθεση είναι να έχεις κάπου να τα βάζεις το βράδυ να φορτίζουν και να μην τα αφήνεις στο πεζοδρόμιο.

CIRUS
08/06/2010, 10:24
φαίνεται εντυπωσιακότατο, έχει προχωρήσει πολύ η τεχνολογία στους ηλεκτροκινητήρες και φαίνονται τα αποτελέσματα, το μόνο που μένει είναι να προχωρήσει και η τεχνολογία στις μπαταρίες ώστε να μπορέσουν να βγούνε παραγωγή.

κάτι μου λέει ότι όταν έρθει η ώρα της παραγωγής όλες αυτές θα έχουν ηχεία ενσωματωμένα και θα μπορείς να βάλεις ό,τι ήχο θέλεις να κάνει σύμφωνα με το πόσο ανοίγεις το γκάζι (κάτι σαν ring-tone στα κινητά) για να ακούγονται στους υπόλοιπους οδηγούς.

Σε πολλές πλατείες στην Αθήνα θα ανοίγει το γκάζι και θα ακούγεται το λαϊκό άσμα "τηλεφώνησε μου" του Καρρά αλλά αυτό είναι μια άλλη ιστορία. :bawl: :bawl:

γενικά πάντως είναι ελπιδοφόρα τα νέα, γιατί η βενζίνα με τέτοιες τιμές δεν αντέχεται άλλο :cry:

Κανένας
08/06/2010, 11:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από georgio
Τέλος θεωρώ δυστύχημα που δεν βρέθηκε ένας άνθρωπος στην Ελλάδα να δει μπροστά ώστε να φτιάξουμε κάτι τέτοιο. Είναι ευκαιρία τώρα που απ' ό,τι φαίνεται η τεχνολογία αλλάζει.
Kαι όμως υπάρχει
http://www.tanea.gr/default.asp?pid=96&ct=1&artid=4508037&nid=0&rid=

http://www.tropical.gr/site/index.php?option=com_content&task=view&id=65&Itemid=91

τα ηλεκτρικά σκούτερ μπορούν να κατασκευαστούν και με κινητήρες υδρογόνου
http://www.tropical.gr/site/index.php?option=com_content&task=view&id=74&Itemid=100
:)