View Full Version : cb 500 (2001)
ilias_patra
11/06/2010, 09:42
καλησπερα παιδια!!πηρα εδω και λιγο καιρο ειναι cb 500 του 2001 ειναι πολυ καλη και ομαλη μηχανη και οικονομικη στην πολη.θελω τα φωτα σας σε κατι που μου κανει και δε το εχει βρει κανενας μηχανικος : στην 5η και 6η ταχυτητα μου σκορτσαρει περιπου στα 100χλμ και οταν το κανει αυτο δεν δινει χλμ με τιποτα πρεπει να κανω κατεβασμα και οταν το κανει αυτα καιει παραπολυ σαν να την παει ακαφτη.και εχει κανει προσφατο σερβις μπουζι, λαδια καθαρισμος καρμπυρατερ κτλ!!!!ευχαριστω εκ των πρωτερον!:smilea:
TOLISTOLAROS
11/06/2010, 09:58
Ωχ...κάτι μου θυμίζει.Κοίτα εδώ
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=79806&highlight=%F1%E5%F4%E1%F1%E5%E9
Φίλε τη μηχανή σου τη σκάλισε κανείς "μάστορας";
*Αν φοράς μαμά φίλτρο-εξάτμιση πιθανό να έχεις πρόβλημα στα λαστιχάκια των καρμπυρατέρ(κάπου μπορεί να μπαίνει αέρας).Βγάλτα και καθάρισέ τα ΜΟΝΟΣ σου(βρες service manual) ή βάλε κάποιον που ξέρει και ΘΕΛΕΙ Ν'ΑΣΧΟΛΗΘΕΙ. Τσεκ μεμβράνες,λεκανάκια,τα πάντα.Βάλε τα μαμά ζιγκλέρ,μαμά στροφές της βίδας μίγματος και θα'σαι κομπλέ.
*Αν φοράς aftermarket φίλτρο ή και εξάτμιση(περισσότερο ρόλο παίζει το φίλτρο) μάλλον τα κυρίως ζιγκλέρ σου είναι μεγάλα...Τα συμπτώματά μας είναι παρόμοια.
Σε κάθε περίπτωση κάνε και συγχρονισμό καρμπυρατέρ.
Αν έχεις χώρο και service manual μή φοβάσαι να βάλεις χέρι στο μηχανάκι...αρκεί να πιάνουν τα χέρια σου.Τα πάντα γίνονται :wave2:
ilias_patra
11/06/2010, 10:02
μαμα ειναι ολα το μονο που μου ειπαν οτι εχει αλλαξει ειναι κατι γραναζια για να ειναι πιο γρηγορο στην πολη!παιζει ρολο αυτο??
TOLISTOLAROS
11/06/2010, 10:22
Όχι δεν παίζει.Τότε κατά 99% έχεις θέμα τροφοδοσίας.οπότε:
α)Koίτα αν όντως έχει κυρίως ζιγκλέρ 110 και ζιγκλέρ ρελαντί 35.
Αν όχι βάλτα.Μετά
β)κοίτα για μεμβράνες/σωληνάκια σκισμένα ή που δεν εφαρμόζουν σωστά.Κοίτα γενικώς για φθορές και άλλαξε/αντικατέστησε ό,τι χρειάζεται.
γ)Αν έχεις TPS να είναι συνδεδεμένο σωστά.
δ)Έλεγξε αν ανοίγουν το ίδιο και μέχρι τέρμα οι πεταλούδες του γκαζιού.
ε)Κοίτα αν το κλιπ της βελόνας είναι στη μαμά θέση
στ)Ρύθμισε βίδα μίγματος
ζ)Άλλαξε φιλτράκι βενζίνης(1ευρώ κάνει)
Κατά 90% θα'σαι ΟΚ.
Αν εξακολουθήσουν τα προβλήματα μπορεί να'ναι κάτι με τρόμπα βενζίνης.
boxter99
11/06/2010, 11:37
Se ti strofes? Ti strofometro exei? 100Km/h den leei tipota.
Opos soy eipan kai parapano akoygetai carbyrater problhma jexna thn antlia benzinhs den einai ayto. to poly na einai to mikro filtro benzinhs.
Bres ti filtro aera exei arxika, mama h aftermarket? Meta tha soy po ti zigler.
Regards,
ilias_patra
11/06/2010, 12:24
τα 100 χλμ με 6η ειναι στις 6000 με 6100 και εχω 12αρι στροφομετρο και το κοκκινο πιανει καπου στις 10000!!!! οκ θα κανω αυτα και μετα θα σας πω νεοτερα!
boxter99
11/06/2010, 12:29
ok stis 6000 me 12000rpm max einai sigoyra belones kai pilot circuit. Eisai sigoyros katarxhn oti to clipaki ths belonas einai sto sosth thesh? Koitaje ena factory manual ti thesh prepei na einai.
TOLISTOLAROS
11/06/2010, 12:39
Αφού κάνει με τέρμα γκάζι είναι μάλλον ζιγκλέρ.
Το 12000σαλ δε λέει τίποτα,δε τις πιάνει.Παρ'ολ'αυτά φίλε όλα τα κυκλώματα του καρμπυρατέρ επικοινωνούν,οπότε καθάρισε/'ελεγξε τα πάντα.Κοίτα αν έχεις διαρροές ή κάποιο σωληνάκι δεν πατάει καλά.
boxter99
11/06/2010, 13:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
Αφού κάνει με τέρμα γκάζι είναι μάλλον ζιγκλέρ.
Το 12000σαλ δε λέει τίποτα,δε τις πιάνει.Παρ'ολ'αυτά φίλε όλα τα κυκλώματα του καρμπυρατέρ επικοινωνούν,οπότε καθάρισε/'ελεγξε τα πάντα.Κοίτα αν έχεις διαρροές ή κάποιο σωληνάκι δεν πατάει καλά.
Se proth kai deytera mporeis na pas terma gazi?
H monh periptosh na einai ta main jets einai an einai boylomena, alla hdh eipe dyo mhxanikoi katharisan ta carbyraters? Ektos kai an den katharisan tipota.
To allo poy yparxei einai float height (ypsos kaysimoy ston thalamo) an einai poly xamhlo alla giati na to peirajan oi mhxanikoi ayto?
Ti main jets megethos pairnei to mhxanaki kai ti exei tora pano?
TOLISTOLAROS
11/06/2010, 13:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από boxter99
Se proth kai deytera mporeis na pas terma gazi?
Κανείς δε μίλησε για 1η και 2α.Ούτε βγάζεις συμπέρασμα με 1η-2α.Διάβασε απ'την αρχή:τo παιδί γράφει στο 1ο ποστ ότι το κάνει με 5η και 6η.Εκεί πας τέρμα γκάζι.
Αρχικά δημιουργήθηκε από boxter99
Ti main jets megethos pairnei to mhxanaki
Αυτά που έγραψα πριν(τα βρήκα από online fiche)
110main,35 pilot
ilias_patra
11/06/2010, 13:33
den kserw ti exei kai ti pernei epanw...pantos apo 1 ews kai 4h anoigei kanonika!!!kai an to anoiksw ews teliki paei kanonika alla an paw na to anoiksw sto xalaro tote to pathenei
boxter99
11/06/2010, 13:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από TOLISTOLAROS
Κανείς δε μίλησε για 1η και 2α.Ούτε βγάζεις συμπέρασμα με 1η-2α.Διάβασε απ'την αρχή:τo παιδί γράφει στο 1ο ποστ ότι το κάνει με 5η και 6η.Εκεί πας τέρμα γκάζι.
Αυτά που έγραψα πριν(τα βρήκα από online fiche)
110main,35 pilot
OK sorry den eida ta megethoi poy ekanes post. Xreiazetai na mas pei ti megethei mains exei pano tora. Oso gia proth kai deytera, nai diabasa to 5h and 6h alla den katalabaino giati den pas 1h kai deytera terma gazi? Ti se stamataei? An paei 1h deteyra terma gazi ayto shmainei ta main jets are fine (toylaxiston oxi boylomena).
Yparxoyn kai alloi logoi poy se 5h ,6h den shkonei strofes as elpisoyme oti den einai tipota tetoio giati einai poly pio sobaroi!
To mhxanaki (opos kai kathe mhxanaki) tha prepei na phgainei sta kokkina se kathe taxythta symperylambanomenhs 1hs kai 2as.
Ta carbyrater sto relanti pairnei apo pilot kykloma dhladh mixture screws kai pilots jets, kata 4-5000 arxizoyn kai anoigoyn oi belones apo 6000 ligo mains me belones na paizoyn ton kyrio logo kai apo 8-9000 poly konta sto terma gazi kai pera mains. Epomenos ta mains stis 6000 exoyn ligo na syndramoyn sto meigma. Ypothetontas oti mporei na shoksei strofes pano apo 6000 se alles taxythtes (dhl 1h 2a etc).
boxter99
11/06/2010, 13:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από ilias_patra
den kserw ti exei kai ti pernei epanw...pantos apo 1 ews kai 4h anoigei kanonika!!!kai an to anoiksw ews teliki paei kanonika alla an paw na to anoiksw sto xalaro tote to pathenei
mathe ti einai to megethos sta main jets soy. Ti filtro epishs xrhsimopoieis mama or aftermatket performance (paradeigma K&N). Akoygetai sigoyra carbyrater problhma an einai etsi opos ta les.
ilias_patra
11/06/2010, 16:06
to anoigo den einai oti to paw sunexeia siga alla se ena taksidi px den ginete na katevazw 4 gia na to sanidwsw kai na min exei provlima merikes fores to pianei kai paei kanonika kai me tin 6!to filtro einai mama ths honda...prosfatos mou eixe kapsei kai to ena mpouzi(ngk)kai evala denso twra!tha koitaksw ayta pou mou eipate kai elpizw na mhn einai kati sovaro!!!
nikonian
11/08/2010, 06:41
Θα κάνω μια χαζή ερώτηση:
Μήπως το μηχανάκι είναι μεταχειρισμένο εισαγωγής;
Αν ναι, το πρώτο που πρέπει να κοιτάξεις είναι οι εισαγωγές του καυσίμου από τα καρμπυρατέρ προς τους κυλίνδρους. Οι γερμανοί τα "κόβουν" εκεί, για να ρίξουν τους ίππους από 58 σε 34.
Ανοίγοντας τις πλαστικές εισαγωγές, βρίσκεις μέσα ένα πλακάκι με μια τρύπα , που αφήνει λίγο μόνο από το καύσιμο να περάσει. Αφαιρείς απλούστατα αυτά τα πλακάκια και το μηχανάκι γίνεται και πάλι μαμά και χτυπάει τα 180 για πλάκα.
Βεβαιώσου ότι έχουν αφαιρεθεί τελείως αυτά (αν το μηχανάκι είναι εισαγωγής) και μετά αρχίζεις το τρελό ψάξιμο.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.