View Full Version : Πνευμα μοτοσυκλετιστη
Ολοι μιλαμε για ταξιδια για δυσκολους ή πιο ευκολους προορισμους αλλα και για τον εξοπλισμο μια καλη μεγαλη μοτοσυκλετα που να φορτωνεις τουρατεκ μπαγκαζια να μην σε χτυπα ο αερας να αντεχει την ζεστη να μην σπαει να ειναι andventure,χμ τελικα μαλλον ολα αυτα δεν ειναι απαραιτητα τυχαια επεσα σε αυτον τον τυπο οπου κανει ταξιδια σε προορισμους δυσκολους αλλα και με ενα πολυ δυστροπο μοτορι 1955 Royal Enfield Bullet περασε την ευρωπη μπηκε στην μεση ανατολη εεε και κατηφορισε προς αφρικη. Στο λινκ τα υπολοιπα..
http://www.horizonsunlimited.com/tstories/enfieldtravels/
202186
:eyepop:
Εχει και εδω καποιες φωτογραφιες μαλιστα μερικες σκρολαρουν στο ADV Riders
http://members.fotki.com/enfieldtravels/about/
202188
Έτσι είναι! Δεν είναι λίγοι αυτοί που ταξιδεύουν τον κόσμο με Enfield. Κι αυτό γίνεται εδώ και πολλές δεκαετίες.
Παρόλ' αυτά, είναι η τελευταία μοτοσικλέτα που θα διάλεγα για ταξίδι. Πιο αναξιόπιστο μηχάνημα δεν έχω δει! Φτάνει στα όρια του κωμικοτραγικού :p Τουλάχιστον είναι απλούστατη κατασκευή και επισκευάζεται εύκολα.
:eek: :eek: :eyepop: :eyepop: :eek: :eek:
Γ@μω τις ανεσεις μου γ@μω!Θα παρω το bmx μου και θα διασχισω τη σαχαρα..νυχτα..με σουζα!
:alien: :alien: :alien:
LOUKILOUK
19/08/2010, 06:29
Η μηχανή γενικά αλλά και το ταξίδι ειδικότερα με μηχανή είναι άποψη και στάση ζωής... ο καθένας κάνει τις επιλογές του με απότερο σκοπό την ευχαρίστιση και την ψυχαγωγία του...
Σέβομαι και εκτιμώ όλους όσους τολμούν και επιλέγουν να βρίσκονται συνεχώς απέναντι σε μια πρόκληση και σε μία κόντρα με τις ίδιες τους τις δυνάμεις και αντοχές, σωματικές και ψυχικές...
Το πόσο "προκλητικός", ριψοκίνδυνος, εναλλακτικός, θα γίνει ο καθένας δεν με απασχολεί ιδιαίτερα αρκεί να γίνεται συνηδειτά και όχι προς χάρη εντυπωσιασμού τρίτων...
Προσωπικά δεν θα επέλεγα να κάνω ένα τέτοιο ταξίδι με αυτή την μηχανή ούτε και με τον εξοπλισμό που διακρίνω... αντίθετα ένα ταξίδι όπως αυτό που οργάνωσε και υλοποιήσε ο Ηλίας θα μου ταίριαζε απόλυτα σαν άποψη, ανέξάρτητα αν άλλοι λόγοι δεν μου επιτρέπουν να πραγματοποιήσω κάτι αντίστοιχο.
Γενικά δεν θεωρώ ότι όσο ποιο πολύ ταλαιπωρηθούμε τόσο ποιο περιπετιώδες και ιντριγκαδώρικο θα είναι το ταξίδι...Η ασφάλεια, η άνεση, και η αξιοπιστία που προσφέρει ένας σωστός εξοπλισμός-μηχανή ανεβάζει το επίπεδο την ευχαρίστησης του ταξιδιού και συμβάλει στην ολοκληρωσή του χωρίς παρατράγουδα.
Σέβομαι και θαυμάζω απεριόριστα τον συνάδελφο μοτοσυκλετιστή απλά διαφωνώ με τις επιλογές του. Αν πάλι αυτές ήταν μονόδρομος τον θαυμάζω περισσότερο ακόμα που το τόλμησε και δεν κόλωσε... :beer: :beer: :wave2:
road spirit
19/08/2010, 06:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK
Η μηχανή γενικά αλλά και το ταξίδι ειδικότερα με μηχανή είναι άποψη και στάση ζωής... ο καθένας κάνει τις επιλογές του με απότερο σκοπό την ευχαρίστιση και την ψυχαγωγία του...
Σέβομαι και εκτιμώ όλους όσους τολμούν και επιλέγουν να βρίσκονται συνεχώς απέναντι σε μια πρόκληση και σε μία κόντρα με τις ίδιες τους τις δυνάμεις και αντοχές, σωματικές και ψυχικές...
Το πόσο "προκλητικός", ριψοκίνδυνος, εναλλακτικός, θα γίνει ο καθένας δεν με απασχολεί ιδιαίτερα αρκεί να γίνεται συνηδειτά και όχι προς χάρη εντυπωσιασμού τρίτων...
Προσωπικά δεν θα επέλεγα να κάνω ένα τέτοιο ταξίδι με αυτή την μηχανή ούτε και με τον εξοπλισμό που διακρίνω... αντίθετα ένα ταξίδι όπως αυτό που οργάνωσε και υλοποιήσε ο Ηλίας θα μου ταίριαζε απόλυτα σαν άποψη, ανέξάρτητα αν άλλοι λόγοι δεν μου επιτρέπουν να πραγματοποιήσω κάτι αντίστοιχο.
Γενικά δεν θεωρώ ότι όσο ποιο πολύ ταλαιπωρηθούμε τόσο ποιο περιπετιώδες και ιντριγκαδώρικο θα είναι το ταξίδι...Η ασφάλεια, η άνεση, και η αξιοπιστία που προσφέρει ένας σωστός εξοπλισμός-μηχανή ανεβάζει το επίπεδο την ευχαρίστησης του ταξιδιού και συμβάλει στην ολοκληρωσή του χωρίς παρατράγουδα.
Σέβομαι και θαυμάζω απεριόριστα τον συνάδελφο μοτοσυκλετιστή απλά διαφωνώ με τις επιλογές του. Αν πάλι αυτές ήταν μονόδρομος τον θαυμάζω περισσότερο ακόμα που το τόλμησε και δεν κόλωσε... :beer: :beer: :wave2:
+ 1
:beer:
Cpt. Haddock
19/08/2010, 06:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από road spirit
+ 1
:beer:
το +1 αυτουνου κι αλλο 1 απο μένα στον Λουκι :beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από LOUKILOUK
Το πόσο "προκλητικός", ριψοκίνδυνος, εναλλακτικός, θα γίνει ο καθένας δεν με απασχολεί ιδιαίτερα αρκεί να γίνεται συνηδειτά και όχι προς χάρη εντυπωσιασμού τρίτων...
Προσωπικά δεν θα επέλεγα να κάνω ένα τέτοιο ταξίδι με αυτή την μηχανή ούτε και με τον εξοπλισμό που διακρίνω... αντίθετα ένα ταξίδι όπως αυτό που οργάνωσε και υλοποιήσε ο Ηλίας θα μου ταίριαζε απόλυτα σαν άποψη, ανέξάρτητα αν άλλοι λόγοι δεν μου επιτρέπουν να πραγματοποιήσω κάτι αντίστοιχο.
Γενικά δεν θεωρώ ότι όσο ποιο πολύ ταλαιπωρηθούμε τόσο ποιο περιπετιώδες και ιντριγκαδώρικο θα είναι το ταξίδι...Η ασφάλεια, η άνεση, και η αξιοπιστία που προσφέρει ένας σωστός εξοπλισμός-μηχανή ανεβάζει το επίπεδο την ευχαρίστησης του ταξιδιού και συμβάλει στην ολοκληρωσή του χωρίς παρατράγουδα.
Σέβομαι και θαυμάζω απεριόριστα τον συνάδελφο μοτοσυκλετιστή απλά διαφωνώ με τις επιλογές του. Αν πάλι αυτές ήταν μονόδρομος τον θαυμάζω περισσότερο ακόμα που το τόλμησε και δεν κόλωσε... :beer: :beer: :wave2:
Δεν νομιζω οτι κανεις ξεκινα ενα τετοιο ταξιδι με τετοια μοτοσυκλετα απλα για να πουλησει μουρη οταν γυρισει πισω.Αντιθετα πολλοι με ιδιαιτερα καλο εξοπλισμο και μοτοσυκλετες σιγουρα εχουν να πουλησουν το προφιλ του adventure rider μονο με τα brand name που διαθετουν.
Νομιζω οτι και ο Ηλιας δεν ειχε την ιδανικη μοτοσυκλετα ως αναφορα την ανεσει και ισως και την ασφαλεια σιγουρα αυτος γνωριζει καλυτερα αλλα διαβαζοντας και το ταξιδιωτικο του θα υπηρχαν ανθρωποι που του ειπαν που πας με αυτο το μηχανακι.Αλλα ο Ηλιας μπορει να μας πει ισως καλυτερα απο μενα αν ισχυει αυτο που λεω.
Νομιζω ομως οτι ετσι και αλλιως το αισθημα τις οχι και τοσο μεγαλης ασφαλειας ειναι αυτο που σε ιντριγκαρι στην μοτοσυκλετα,αλλωστε και εμεις οι ιδιοι δεν εχουμε γραψει για ταξιδια με εξοπλιμενα τζιπ ακομα και αν εχουν γυρισει ολο τον κοσμο.Οποτε κατα την γνωμη μου μας ιντριγκαρι το γεγονος τις περιπετειας - ταλαιπωριας που σου προσφερει ενα ταξιδι με μοτοσυκλετα σε τετοια μερη.
Στο τελευταιο συμφωνω απολυτα ουτε και εγω δεν θα το εκανα με αυτην την μοτοσυκλετα και μονος μου αλλα ποσοι εχουν κολωσει να κανουν ταξιδια ακομα και κοντινα γιατι δεν ειχαν την 'ιδανικη μοτοσυκλετα' για να γινουν ταξιδευτες:beer: :beer: :wave2:
Η αλήθεια είναι ότι για έναν περίεργο λόγο, τα περισσότερα και τα μεγαλύτερα ταξίδια μου (πάντα εντός Ελλάδος) τα έχω κάνει με τα πλέον δύσκολα μηχανάκια (DR650RS & KTM640 Enduro) παρά με κάποια άλλα, πιο "ταξιδιάρικα" (GSF1200, TransΠίνδ650, CBR600, SprintST κλπ) που είχα.
Και, όσο πιο μεγάλο το ταξίδι, τόσο πιο μεγάλη και η ευχαρίστυση.
Πλάκα πλάκα αυτό δεν είναι περιπέτεια
Αυτό είναι σπάσιμο νεύρων
θα χαλάσει δεν θα χαλάσει
που θα χαλάσει τι θα χαλάσει
LOUKILOUK
19/08/2010, 09:35
Δημήτρη αν διαβάσεις ξανά αυτό που έγραψα μαζί με την πρώτη παράγραφο θα καταλάβεις ότι συμφωνούμε...
Για τον συγκεκριμένο δήλωσα respect... το ίδιο όμως δηλώνω και για όσους πάνε οργανωμένοι καλύτερα και με καλύτερη μηχανή... το πνεύμα του μοτοσυκλετισμού είναι που μετράει...
Το τι κάνουν ή τι δεν κάνουν πολλοί δεν με απασχολεί ιδαίτερα... όλοι ονειρεύονται ένα μακρινό ταξίδι με μηχανή και το ζηλεύουν... πολλοί κάνουν ένα και τέλος... άλλοι παραπάνω αλλά τελικά απογοήτευονται... υπάρχουν τέλος και κάποιοι που κολλάμε άσχημα και το μυαλό μας, η σκέψη μας, η προσπάθεια μας όλη είναι στο επόμενο... μικρό, μεγάλο δεν έχει σημασία... η φυγή και ο δρόμος είναι το ζητούμενο...πνεύμα μοτοσυκλετιστή θα το έλεγα χωρίς δεύτερη σκέψη...
Σχετικά με την περιπέτεια και την ταλαιπωρία νομίζω ότι η πάλη με τα στοιχεία της φύσης, τους απανταχού κάφρους οδηγούς, την έλληψη ανέσεων και χώρων πάνω στην μηχανή, τις κάνουν αναπόφευκτα στοιχεία του ταξιδιού και δεν χρειάζεται να υπάρχει και το ρίσκο μιας παλιας κακοσυντηρημένης, αναξιόπιστης μηχανής με αντοίστοιχο εξοπλισμό για έξτρα συγκινήσεις... και φαντάσου ότι τα λέω εγώ αυτά που οδηγάω ΚΤΜ... :lol: :rotflmao:
:beer: :wave2:
Οι Αγγλοι εχουν ενα "θεμα" με τα ταξιδια ειτε με μηχανες,αεροστατα βαρκες κλπ...
Το οτι οδηγει μια Enfield του '58 δεν μου κανει καμια εντυπωση,αν σκεφτεις οτι πριν λιγες μερες στις ειδησεις αλλος "ταξιδευτης Αγγλαρας" διεσχισε τον Αμαζονιο με τα ποδια σε 2 χρονια!δεν υπαρχει αλλος που να το εχει κανει καθοτι δεν εχει εξερευνηθει ολος ο Αμαζονιος.
Παντως για να κανεις κατι τετοια ταξιδια χρειαζεται πρωτα απ'ολα @@ και ενα απλο μηχανημα επισκευασιμο επι τοπου...οτι εχει πολλα ηλεκτρονικα κλπ ειναι καταδικασμενο
devil's animal
19/08/2010, 19:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
το +1 αυτουνου κι αλλο 1 απο μένα στον Λουκι :beer:
καντε τα 3 ρε παλικαρια.
Λουκι...
:beer: :beer: :beer: :beer:
LOUKILOUK
20/08/2010, 09:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από devil's animal
καντε τα 3 ρε παλικαρια.
Λουκι...
:beer: :beer: :beer: :beer:
Τελικά πήρα τα τρία τους...:smilea: ....:rotflmao: :rotflmao: :lol:
Όσο για το, "Παντως για να κανεις κατι τετοια ταξιδια χρειαζεται πρωτα απ'ολα @@ και ενα απλο μηχανημα επισκευασιμο επι τοπου...οτι εχει πολλα ηλεκτρονικα κλπ ειναι καταδικασμενο", θα συμφωνήσω... Για αυτό άλλωστε και ο άλλος Αγγλάρας πήγε με το πόδι στον Αμαζόνιο...:winka:
:beer: :wave2:
Λουκι καλα μην εισαι τοσο σιγουρος και το ποδι εχει πολυ τραβηγμα λεμε...
http://www.mototraveldest.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=209
:winka:
LOUKILOUK
20/08/2010, 09:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από jimmis5
Λουκι καλα μην εισαι τοσο σιγουρος και το ποδι εχει πολυ τραβηγμα λεμε...
http://www.mototraveldest.com/forum/viewtopic.php?f=32&t=209
:winka:
Για το μόνο που είμαι σίγουρος είναι ότι δεν μπορώ ποτέ να είμαι σίγουρα για κάτι...(clopy paste... παραφρασμένο...)
Σχετικά με το πόδι ίσως να μπορώ να το νοιώσω λίγο αλλά ας μην μπούμε σε λεπτομέριες...
Στην τελική ένα αστειάκι έκανα αλλά τα πληκτρολόγια δεν βοηθάνε... :bigcry:
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από jimmis5
Νομιζω οτι και ο Ηλιας δεν ειχε την ιδανικη μοτοσυκλετα ως αναφορα την ανεσει και ισως και την ασφαλεια σιγουρα αυτος γνωριζει καλυτερα αλλα διαβαζοντας και το ταξιδιωτικο του θα υπηρχαν ανθρωποι που του ειπαν που πας με αυτο το μηχανακι.Αλλα ο Ηλιας μπορει να μας πει ισως καλυτερα απο μενα αν ισχυει αυτο που λεω.
Για 'μένα ήταν η ιδανική μοτοσικλέτα (είπαμε, αν εξαιρέσουμε το γεγονός ότι δεν είχε μανιβέλα :mad: ). Εννοείται ότι αμέτρητοι ήταν αυτοί που μου είπαν "πού πας με αυτό το μηχανάκι;", ειδικά πριν ξεκινήσω, που μετρημένοι στα δάχτυλα ήταν αυτοί που πίστεψαν ότι είναι εφικτό κάτι τέτοιο. Νομίζω, όμως, ότι αυτό το άκουγα συνεχώς λόγο της παρανόησης που υπάρχει σχετικά με το τι μπορεί να κάνει ένα μηχανάκι.
Φυσικά συμφωνώ μαζί σου στο ότι δε μου προσέφερε άνεση, αλλά ποτέ δε ζητώ την άνεση και πολλές φορές την αποφεύγω κιόλας, γιατί κουβαλά μαζί της πολλά προβλήματα.
Όσο αφορά στην ασφάλεια, όμως, δε θα συμφωνήσω. Πιστεύω ότι ένα 250 είναι πολύ πιο ασφαλές από τα 650+, για του λόγους που αναλύω και στην ιστοσελίδα μου (http://www.madnomad.co.cc στο κεφάλαιο της οδήγησης στον Απολογισμό). Θα μου πείτε: ένα μεγαλύτερο μηχανάκι έχει καλύτερα φρένα. Ναι, αλλά έχει και πολύ περισσότερα γκάζια και μη μου πείτε ότι θα πας με το 650+ και δε θα ανοίξεις πουθενά πάνω από 80 χλμ./ώρα.
Μια άλλη σπουδαία παράμετρος είναι ότι τα καλύτερα φρένα δε μπορούν να κάνουν θαύματα σε δρόμους που η επιφάνειά τους γλιστρά σα γυαλί και φυσικά σχεδόν όλοι οι δρόμοι είναι έτσι σε τέτοιες χώρες.
Για να γίνω πιο συγκεκριμένος, πιστεύω πως άμα είχα πάει με την Αφρικάνα μου αντί για το XR 250, ίσως να μην ήμουν τώρα εδώ και πολύ πιθανόν να ήμουν εδώ, αλλά τραυματισμένος. Όσοι παρακολουθήσατε το ταξίδι μου θα ξέρετε ότι είχα τρεις μικρές συγκρούσεις. Δεν έπαθα ούτε γραντζουνιά, γιατί πήγαινα τόσο αργά, που είχα το χρόνο να αντιδράσω. Προφανώς, όμως, δε θα πήγαινα τόσο αργά αν ήμουν στην Αφρικάνα μου, ειδικά τότε που μπήκε η αγελάδα μπροστά μου, ενώ ήταν μια από τις ελάχιστες φορές που πάτησα σε αξιοπρεπή εθνική οδό στην Ινδία. Επίσης, με την Αφρικάνα θα είχα κινδυνέψει σε πολλές άλλες φάσεις, που με το XR τις πέρασα πιο αργά και σίγουρα.
Θα μου πείτε: "πώς πηγαίνουν τόσοι και τόσοι με μεγάλες μοτοσικλέτες και επιστρέφουν χωρίς ατυχήματα;". Πρώτον, φαντάζομαι, θα ξέρετε κι εσείς κάποιους που είχαν ατυχήματα. Δεύτερον, ας μην ξεχνάμε ότι οι περισσότεροι οδηγούν λίγες χιλιάδες χλμ. σε χώρες όπως η Ινδία, ενώ εγώ οδήγησα 26.000 χλμ. αποκλειστικά στην Ινδία και παρόμοια είναι τα νούμερα και στις άλλες ασιατικές χώρες που επισκέφτηκα. Τρίτον, εγώ δεν έσερνα από πίσω μου ούτε γιατρούς ούτε έναν οποιονδήποτε συνοδοιπόρο, που θα μπορούσε να με σώσει, οπότε δε μ' έπαιρνε να πάθω το παραμικρό. Σκεφτείτε τι θα μπορούσε να μου κάνει ένα απλό σπάσιμο ποδιού...
LOUKILOUK
31/08/2010, 06:51
... το σκεπτικό του Ηλία για όσους ασχολήθηκαν, είναι γνωστό και κατανοητό... Προσωπική άποψη είναι ότι σωστά σκέφτηκε και έπραξε, δεν έκανε ένα απλό ταξίδι κάποιων ημερών και μερικών χιλίαδων χιλιομέτρων... Μετέφερε την ζωή του και την καθημερινότητά του εκεί που πήγε, έκανε την ζωή του ταξίδι και όχι το ταξίδι της ζωής του. Φαντάζομαι ότι είναι απερίγραπτο το συναίσθημα του "φεύγω με την μηχανή", χωρίς να υπάρχει ημερομηνία επιστροφής...Τεσπά, εγώ έτσι κάπως το βίωσα διαβάζοντας, αλλά μόνο αυτός που έχει δει το έργο μπορει και να μας το εξηγήσει...
Η ουσία παρόλα αυτά είναι ότι η οργάνωση ήταν κορυφαία σε όλα τα επίπεδα (για ιδιώτη...) και είχε φροντίσει όλες τις λεπτομέρειες που θα έκαναν την "περιοδία" του ασφαλέστερη και ευκολότερη. Όπως και ο ίδιος είπε μόνο μια μανιβέλα του έλειπε και ίσως και 150 κυβικά, θα πω εγώ, αν και νομίζω το έχει πει και αυτό... :winka: :beer: :wave2:
Αυτό που σίγουρα δεν έλειπε ήταν το "πνεύμα μοτοσυκλετιστή"...:a18: :a20:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.