View Full Version : ΣΟΣ προσοχη στη κορινθου-πατρων
el_hymador
25/06/2010, 05:32
Οκ, απο τη στιγμή που κάποιος θα αναγκαστεί να περάσει απο εκεί (παναγία βοήθα...) είναι δεδομένο ότι πρέπει να παει σαν χεσμένος...οτιδήποτε άλλο είναι αυτοκτονία...αλλά το θέμα είναι ότι τις αυτοκτονικές τάσεις μερικών (ειδικά των αντίθετα διερχόμενων) μπορεί να τις υποστούμε εμείς.
Το χέσιμο που πέφετει στον Πάνο έιναι λίγο άδικο κατα τη γνώμη μου...ουσιαστικά αυτό που λέει το παλικάρι είναι ότι πρέπει να είναι κανείς πολύ μεγάλος ΜΑΛΑΚΑΣ για να οδηγά με στυλ "στο πο*στο μου λουλουδια" σε αυτον τον δρομο...ξέρουν, ακούνε, διαβάζουν, βλέπουν...
re deux...οτι να ναι περιπτωσεις πιανεις...
αμα δεις σταματημενο στην εκτακτης αναγκης...οποιοδηποτε οχημα 15ετιας με ABS, αμα τσαρουχωσεις το φρενο απο αυτες τις ταχυτητες, φρεναρει πριν καν το σκεφτεις...
τα ατυχηματα σε αυτο τον δρομο δε γινονται επειδη καποιος σταματησε στην βοηθητικη...ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΜΕΤΩΠΙΚΕΣ, ποσες φορες θα το γραψω ρε πουστη μου...κοιτα τις στατιστικες να τελειωνουμε γιατι αυτο το αμα και αμα και αμα δε παει αλλο...
τωρα το παραδειγμα με το γαιδαρο τι να πω...οτι να ναι θα πω...παντου μπορει να βρεθει ενα ζωο στο δρομο και να δε στειλει αδιαβαστο...
και ετσι μιας και μιλας για δρομους οτομπαν που εισαι 20 χρονια εκει...στην εγνατια(δρομαρα με διεθνεις προδιαγραφες), περνανε ΑΡΚΟΥΔΕΣ το δρομο, και τις παρασυρουν αυτοκινητα...αυτο σημαινει οτι δεν ειναι ο δρομος καλος?
τωρα το να συγκρινεις την κορινθου πατρων με το ιρακ και ναρκες...οκ δε μπορω να σου πω κατι για αυτο...
τελος παντων, αφου τον φοβασαι τοσο αυτον το δρομο, απλα μην περνας απο αυτον...οσοι(αναγκαστικα) τον παιρναμε και μαλιστα συχνα, προσαρμοζουμε την οδηγηση μας...τηλεμεταφορεας δεν εχει εφευρεθει ακομα
Θα σου θυμησω το αμαξι του πατερα μου που ηταν σταματημενος τρακαρισμενος στην ακρη του δρομου κ ο αλλος επεσε πανω του ... δεν πηγαινε πολυ γρηγορα (ο αλλος) και ειχε αμαξι <15ετιας μπορει να νομιζεις οτι ο αλλος απο πισω σου θα φρεναρει και θα προλαβει ... ομως εχε στον νου σου οτι μπορει κ να ΜΗΝ προλαβει.
σου ευχομαι να μην βρεθεις ποτε στην βοηθητικη λωριδα σταματημενος, και η ζωη σου να εξαρτατε απο τον διερχομενο μαλακα που μπορει να χει αμαξι 30ετιας χωρις ABS, τον παππου που δεν βλεπει ουτε το χερι του, τον μαλακα που χουφτωνει το γκομενακι απο διπλα, τον βλακα που ψαχνει τα cd του και παει λεγοντας ... αυτος ο δρομος αφηνει την ζωη σου στα χερια τους ... το καταλαβες ...
και ασε πια την καραμελα με τις μετωπικες... εσυ μπορει να πηγενεις με 80 χλμ/ω και να παει καποιος να σε προσπερασει με 82 χλμ (τοχω ζησει κ αυτο) και να βρισκεται στο αντιθετο ρευμα για πολυ ωρα... οταν δει την νταλικα απο απεναντι, ενστικτωδος θα ριξει το οχημα του επανω σου ... οποτε παλι την γ@μησες ...
γενικα εναν δρομο που εχει τοοοοοοοοοοοοοσες πολλες πιθανοτητες να την γ@μησεις δεν τον λες καλο ... ειτε πας γρηγορα ειτε πας αργα ... ειτε εισαι κουλαδι ειτε εισαι ο ροσσι ...
ΥΣ : οσον αφορα την εγνατια ... σκ@τα προδιαγραφες εχει περασει ... στην μπανανια που ζουμε ... η autobahn εχει περιφραξη με πλαστικο περιβλημα για 1ον να μην περναει ο θορυβος στα σπιτια τριγυρω κ ενοχλουνται οι κατοικοι που μενουν κοντα και 2ον για να μην περνανε ουτε κουνουπια στον δρομο σου, ποσο μαλλον αρκουδες ... για να περνανε αρκουδες σημαινει οτι καποιος τσεπωσε λεφτα κ δεν εβαλε περιφραξη ... αρα ακομα και η εγνατια υστερει σε καποια θεματα ...
Αρχικά δημιουργήθηκε από daz
Εγώ πάντως πρώτη φορά βλέπω δρόμο με νεκροτάμπελα. Αλήθεια τα έβγαλαν τα..
ΠΡΟΣΟΧΗ ΣΤΑ ΕΠΟΜΕΝΑ 2 ΧΛΜ ΕΧΟΥΝ ΣΚΟΤΩΘΕΙ ΚΑΜΠΟΣΟΙ ?
Για να μαθαινουμε για πιο λογο και πιος της εβαλε εκει να μας προειδοποιησει μιας και ηταν παθων,Σιγα μην το κρατος ενδιαφεροταν για πινακιδες,εδω δεν υπαρχουν οι στοιχειωδης ή οπου υπαρχουν ειναι λαθος.
Αιτία για την ίδρυση του Ινστιτούτου είναι το γεγονός ότι έχουμε τη θλιβερή πρωτιά στα τροχαία ατυχήματα στην Ευρώπη τα οποία αποτελούν δυστυχώς την πρώτη αιτία θανάτου στην Ελλάδα.
Αφορμή αποτέλεσε η τραγική άδικη απώλεια ενός νέου, πολλά υποσχόμενου στο χώρο της τεχνολογίας και της δημοσιογραφίας, χαρισματικού ανθρώπου.
Ο Πάνος Μυλωνάς, τεταρτοετής φοιτητής του Τμήματος Μηχανολόγων και Αεροναυπηγών Μηχανικών του Πανεπιστημίου Πατρών και συντάκτης του ειδικού Τύπου του αυτοκινήτου έχασε τη ζωή του σε ηλικία 22 ετών σε τροχαίο ατύχημα το μεσημέρι της 22ας Μαρτίου 2004 ενώ πήγαινε να παρακολουθήσει τα μαθήματά του στην Πάτρα. Σύμφωνα με την ανακοίνωση του Πανεπιστημίου του, που καθιέρωσε ήδη υποτροφία στη μνήμη του, «υπήρξε φοιτητής εξαίρετου ήθους, πολλά υποσχόμενος στο χώρο της τεχνολογίας και της δημοσιογραφίας, ιδιαίτερων ικανοτήτων, με πολλαπλά ενδιαφέροντα και η απώλεια του απετέλεσε πλήγμα για την Πανεπιστημιακή Κοινότητα».
Υλοποίηση έργου τοποθέτησης πινακίδων επισήμανσης δυσχερών τμημάτων στον οδικό άξονα Κορίνθου-Πατρών. Το Ινστιτούτο ανέλαβε τη μελέτη, τον εντοπισμό των επικίνδυνων σημείων, το σχεδιασμό των πινακίδων και την επίβλεψη εγκατάστασής τους βάσει Ευρωπαϊκών προδιαγραφών με τη συμβουλευτική υποστήριξη συγκοινωνιολόγων και του Ευρωπαϊκού Συμβουλίου Ασφάλειας Μεταφορών (ETSC). Το έργο υλοποιήθηκε προκειμένου να συμβάλει στη μείωση των ατυχημάτων στην εν λόγω περιοχή επηρεάζοντας την οδηγική συμπεριφορά των μετακινουμένων, μέχρι την ολοκλήρωση της κατασκευής του νέου δρόμου. Το έργο χρηματοδοτήθηκε εξ ολοκλήρου από πόρους του Ινστιτούτου.
http://www.ioas.gr/index.php?ID=ctLNDaYdadxHyWeh
Αρχικά δημιουργήθηκε από DeusEx
ΥΣ : οσον αφορα την εγνατια ... σκ@τα προδιαγραφες εχει περασει ... στην μπανανια που ζουμε ... η autobahn εχει περιφραξη με πλαστικο περιβλημα για 1ον να μην περναει ο θορυβος στα σπιτια τριγυρω κ ενοχλουνται οι κατοικοι που μενουν κοντα και 2ον για να μην περνανε ουτε κουνουπια στον δρομο σου, ποσο μαλλον αρκουδες ... για να περνανε αρκουδες σημαινει οτι καποιος τσεπωσε λεφτα κ δεν εβαλε περιφραξη ... αρα ακομα και η εγνατια υστερει σε καποια θεματα ...
Φιλε μου την autobahn την εκανε ο xitler για την τρελα του και τον μεγαλοιδεατισμο του δεν χρειαζεται να εχουν ολες οι χωρες ,οπως δεν εχουν τετοιο δρομο,δεν μπορω να καταλαβω αυτην την κοντρα με τον pano, Αφου ουσιαστικα το ιδιο πραγμα κουβεντιαζουμε εδω και 6 σελιδες.Ο δρομος μεχρι να γινει καλυτερος ειναι αυτος,ας προσαρμοστουμε σε αυτων και να μην τον βλεπουμε autobahn οταν θα γινει autobahn τωρα με το ΔΝΤ θα παμε ολοι φετα εκει ,προς το παρον οχι γιατι βγαινουμε τριματα:sad:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DeusEx
και ασε πια την καραμελα με τις μετωπικες...
καραμελα οι μετωπικες εεε?:rolleyes:
οκ, γραφε οτι καταλαβαινεις απο δω και περα...
ΥΓ:οτι εχεις πετυχει σε αυτο τον δρομο, το εχουμε δει ολοι μας, οσοι τουλαχιστον περναμε συχνα απο αυτον...
συνεχισε να γραφεις για το αν σου μεινει το αμαξι...
:wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από jimmis5
Φιλε μου την autobahn την εκανε ο xitler για την τρελα του και τον μεγαλοιδεατισμο του δεν χρειαζεται να εχουν ολες οι χωρες ,οπως δεν εχουν τετοιο δρομο,δεν μπορω να καταλαβω αυτην την κοντρα με τον pano, Αφου ουσιαστικα το ιδιο πραγμα κουβεντιαζουμε εδω και 6 σελιδες.Ο δρομος μεχρι να γινει καλυτερος ειναι αυτος,ας προσαρμοστουμε σε αυτων και να μην τον βλεπουμε autobahn οταν θα γινει autobahn τωρα με το ΔΝΤ θα παμε ολοι φετα εκει ,προς το παρον οχι γιατι βγαινουμε τριματα:sad:
την autobahn ΑΝ την εφτιαξε ο χιτλερ, (δεν ξερω), ή εστω ο ηγετης της Γερμανιας την εποχη που φτιαχτηκε, την εφτιαξε οχι απο τρελα ή απο μεγαλοιδεατισμο αλλα απο σεβασμο προς τον λαο του ... η αξια της ζωης του Γερμανου στα ματια του ηγετη του , αποτι φαινεται εχει μεγαλυτερη αξια του Ελληνα στα ματια των σημιτηδων, κωστακιδων , γιωργακιδων κτλ ...
Αυτο θα ελειπε τωρα να κατηγορησουμε τους Γερμανους που φτιαξανε κ γ@μω τους δρομους, να τους βγαλουμε κ τρελους κ κομπλεξαρες απο πανω ...
και δεν συζηταμε το ιδιο πραγμα εδω κ 6 σελιδες ... αλλα λεμε ... απλα δεν καταλαβαινεις την διαφορα ...
p@no,
την συζητηση δεν θα την συνεχισω γιατι δεν βγαζει καπου κ δεν εχει νοημα ...
δεν προκειται να καταλαβεις ποτε τι λεω, και δεν προκειται να καταλαβω ποτε τι λες ...
υπαρχει ενα χασμα μεταξυ μας που δεν προκειται να καλυφθει ουτε σε 100 σελιδες ...
αποψη σου, αποψη μου ...
Εν καιρο, ας τα βγαλεις τα συμπερασματα μονος σου, οταν ωριμασεις ...
The construction of the Autobahn system began in 1933 under Adolf Hitler as a public works project, providing government jobs to unemployed Germans. The Autobahn also possibly served another purpose: the road connection between various regions within Germany could make military defense and logistics much more efficient and rapid in response.
Upon assuming power in January 1933, Adolf Hitler enthusiastically embraced an ambitious autobahn construction project as part of his program of public works to help fulfill his promise to reduce unemployment.
http://en.wikipedia.org/wiki/Autobahn
Εχεις δικιο DeusEx :wave2:
Αρχικά δημιουργήθηκε από DeusEx
Εν καιρο, ας τα βγαλεις τα συμπερασματα μονος σου, οταν ωριμασεις ...
ναι ντεουξ...θελει ωριμοτητα για να καταλαβεις πως απο τη στιγμη που τα ατυχηματα που συμβαινουν στο δρομο απο μετωπικες, θα εξαλοιφονταν αν υπηρχε το διαζωμα...
εσυ μας λες μια προσωπικη σου ιστορια, εγω σου λεω γεγονοτα...εσυ μας λες για την μια στις χιλιες, εγω σου λεω για τις 990 στις χιλιες...δε πειραζει, δε μπορουν να καταλαβουν ολοι...καποια μερα κι εσυ θα καταλαβεις οτι το προβλημα δεν ειναι η βοηθητικη λοριδα...
Το διαβασες ολο?
The overall Road traffic safety of German autobahns is generally better than that of other European highways. German autobahn fatality rates are lower than Austria's and higher than Switzerland's rates(για την ελλαδα ουτε λογος). Highways are safer than other road types, as documented below.
662 νεκροι στην autobahn
4,699 νεκροι στο υπολοιπο Γερμανικο δικτυο (που ειναι πολυ καλυτερο απο την Ε.Ο. πατρων-πυργου)
φαντασου τι στατιστικα εχουμε εμεις στον σκ@τοδρομο ...
Μην το κουραζουμε αλλο παιδια ...
Καλος δρομος = λιγοι νεκροι
Σκ@τα δρομος = πολλοι νεκροι
THE END
mats8282
25/06/2010, 07:47
Ο δρόμος είναι χάλια....Όμως ο δρόμος είναι αυτός,θα έπρεπε να είναι πολύ καλύτερος από αυτό που είναι σήμερα αλλά δεν είναι...Είναι αυτός εδώ και 40 χρόνια...Από εκεί και πέρα δεν έχει ούτε την Σκύλλα,ούτε την Χάρυβδη να παραμονεύουν.
Έχει διπλές και τριπλές προσπεράσεις στα τυφλά,οδηγούς που δεν ξέρουν που πάνε τα 4,κάτι τύπους να σου παίζουν φώτα ενώ εσύ,120-140 και επιταχυνεις,προσπερνάς σειρά οχημάτων που κάθονται στην βοηθητική....Που αν δεν τους κάνεις την χάρη να στριμωχτείς μέσα στις νταλίκες ή να έχεις αυτοκίνητο με 3 τούρμπο σαν το δικό τους να κάνεις 140-280 σε 3'' με 7η θα σε προσπεράσουν πριν από τυφλή στροφή.....Άλλους που έχουν το 1.100cc φορτωμένο και πρέπει να το καταλάβεις όταν τους δεις μπροστά σου ότι δεν έχουν άλλη δύναμη πέρα από την φόρα που πήραν από το απέναντι βουνό και καλύτερα να πας πιο άκρη για να σωθείς και να σώσεις...
Και το κλασικό λάθος...Πάνε και κολλάνε στο μπροστά όχημα στο 1 μέτρο και βγαίνουν να επιταχύνουν στο αντίθετο...Διότι αν βγει κάποιος από τον δρόμο από λάθος του παίζει και να την γλυτώσει...Αν σκάσει μετωπικά με τον απέναντι με ταχύτητες 100+ χλωμό το κόβω...
Και πολλά άλλα παρόμοια που είναι αποκλειστικά θέμα οδηγού και όχι δρόμου...Η στροφή είναι εκεί,η επιλογή να προσπεράσει κάποιος πάνω στην τυφλή στροφή ή να μπει με +50 από το όριο του οχήματος δεν είναι θέμα δρόμου...Είναι θέμα καθαρής μαλακίας,άσχετου,χωρίς την στοιχειώδη εκπαίδευση οδηγού...Που σε συνδυασμό με τον δρόμο είναι θάνατος...
Μια μπαριέρα θα έσωνε αρκετούς,η εκπαίδευση ακόμα πιο πολλούς ανεξάρτητα του δρόμου...
MitsosNaked
25/06/2010, 09:19
Παιδια, εχετε ολοι κολλησει στον Πανο και στο τι θα ΕΠΡΕΠΕ να ειναι ο δρομος. Πολλα πραγματα θα ΕΠΡΕΠΕ να ειναι αλλιως αλλα πρεπει να λαβουμε υποψιν και το σημαντικοτερο(και το οποιο ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΚΑΙ ΠΑΨΟΥΜΕ ΜΙΑ ΖΩΗ ΝΑ ΓΚΡΙΝΙΑΖΟΥΜΕ μπορει ν'αλλαξει απο αυριο στους νεοτερους), δηλαδη την ΟΔΗΓΙΚΗ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ ΜΑΣ. Οσο καλος και να ειναι ο δρομος, αν συνεχισουμε να το παιζουμε Ροσσι και Σουμαχερ, το αποτελεσμα θα ειναι το ιδιο. Το Μαρτιο που μας περασε πηγα ενα ταξιδι στο Ισραηλ και ειδα κατι ΔΡΟΜΑΡΕΣ που δεν εχω δει στην Ευρωπη. 4-6 λωριδες πηγαινε-ελα + ΑΡΙΣΤΕΡΗ Λ.Ε.Α κανονικου μεγεθους + ΔΕΞΙΑ Λ.Ε.Α κανονικου μεγεθους, με ΤΕΛΕΙΑ κλιση και χαραξη καθως και ΤΕΛΕΙΑΣ ποιοτητας οδοστρωμα. Επισης στην Ε.Ο τους, δεν σταματας για διοδια αφου σε φωτογραφιζει καμερα και τα περναει στη φορολογικη σου δηλωση αυτοματα. Ε, λοιπον τα τροχαια τους ειναι ΑΤΕΛΕΙΩΤΑ και θανατηφορα. Απο τους πιο απαραδεκτους οδηγους που εχω δει ποτε μου, και θα ελεγα πως μπροστα τους ειμαστε κλασεις ανωτεροι σαν οδηγικη παιδεια. Χαρακτηριστικα, πηγαινοντας με το νοικιαρικο απο Τελ Αβιβ για Ροσ Ανικρα(Συνορα με Λιβανο) και μαλιστα την ημερα του Πεσαχ(το δικο τους Πασχα-αρα και εντελως αδειοι δρομοι) ειδαμε 5 τροχαια στο πηγαινε και 6 στο ελα. Αμαξια κομμενα στη μεση, σε φλογες, ασθενοφορα κλπ. ΑΡΑ ΕΙΝΑΙ ΘΕΜΑ ΠΑΙΔΕΙΑΣ.
gia ton DeusEx
http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=106465
η καραμελα του διαζωματος, η μπουρδες, η βλακεια πως τα λαθη οδηγων προκαλουν ατυχηματα , οπως ελεγες...
ολο το προβλημα στη βοηθητικη ειναι, καλα τα λες
:sad: :sad: :sad:
akaposto
27/06/2010, 05:52
Για την ευθύνη του οδηγού.
Τι να πω. Δεν ξέρω ότι είναι παράνομο να κινούμαι πάνω στην βοηθητική;
Το ξέρω.Γίνεται να βγω κανονικά στην λωρίδα και να κινούμαι με το όριο;
Οχι δεν γίνεται.Διότι όταν είσαι πιο αργός απο την κυκλοφορία,
αυξάνεις τις πιθανότητες να σε...πατήσουν.
Όταν βλέπεις τριπλή προσπέραση απέναντι,τι θα κάνεις,δεξιά θα πάς
μπας και γλυτώσεις τους φονιάδες.
Φιλαράκι με φορτηγό.Είχαμε πιάσει την ίδια κουβέντα.
Έχει περάσει το Κιάτο,πάει για Ριο.Με την καρότσα άδεια,μέχρι 90 σταθερά
κινείται εντός της βοηθητικής...μέσα στην στροφή ο δρόμος κάνει γούβα,είναι
ανάποδη η κλίση δεν ξέρω τι, του έστριψε το τιμόνι απο το φορτηγό.
Το αυτοκίνητο φυσικά άλλαξε λωρίδα.
Μου λέει το εξής.
Ευτυχώς ήμουν μόνος. Αν είχα αυτοκίνητο δίπλα θα το είχα βάλει απο κάτω.
Που φταίει ο οδηγός;Στο ότι έπρεπε να κινείται στην λωρίδα του.
Χαίρω πολύ.Τι είναι πιο επικίνδυνο όμως;
Η διπλή και η διαχωριστική είναι τοίχος.Για κάποιο λόγο.
Το όριο επίσης μπαίνει για κάποιο λόγο.
Αλλά όταν έχεις κομμάτι εθνικής να γράφει 60,ε θα το αγνοήσεις.
Πρέπει να είσαι εξαιρετικά ικανός οδηγός να αντιληφθείς την ταχύτητα σου όταν πας με 90 ας πούμε αντί για 60.
Και συνολικά,γνωρίζουμε όλοι ότι η σήμανση είναι χάλια.Οπότε απο default την αγνοούμε.
Την θυμόμαστε μόνο όταν βρισκόμαστε σε ξένο για εμάς περιβάλλον.
Συμφωνώ με όσους είπαν το αυτονόητο.
Πάση θυσιά αποφεύγουμε τον δρόμο.
sakisvolos
27/06/2010, 06:40
Ρε σεις πλάκα κάνετε;
Ακόμα ασχολείστε με το θέμα και πέσατε όλοι να φάτε τον Πάνο; :confused:
Δεν πάτε καλά μου φαίνεται...είναι δεδομένο ότι οι Ελληνικοί δρόμοι είναι μπουρδέλο στην καλύτερη
περίπτωση εμείς σαν οδηγοί τι κάνουμε;; Χώνουμε τα γκάζια και οι άλλοι να φαν τι σκόνη μας χωρίς
να υπολογίζουμε τίποτα!
Κύριοι σας αρέσει ή όχι στο 99,9% των ατυχημάτων φταίει κάποιος από τους εμπλεκόμενους οδηγούς!!:winka:
Και βάλτε το καλά στο μυαλό σας αυτό!!!
Θα αναφέρω και δυο περιπτώσεις ατυχημάτων που έγιναν πρόσφατα εδώ στον Βόλο στην οδό Λαρίσης
εκεί που είναι η δουλειά μου...
Ο δρόμος στον οποίο αναφέρομαι είναι δρόμος με τρεις + τρεις λωρίδες και νησίδα στη μέση
με οδόστρωμα σχετικά καλό αντιολισθητικό που όμως φτάνοντας στο τελευταίο φανάρι λόγω του
ότι φρενάρουν βαριά οχήματα κατά μήκος του οδοστρώματος έχουν γίνει εκείνα τα γνωστά
σαμαράκια.....επίσης το όριο ταχύτητας εκεί είναι τα 50χαω λόγω του ότι ο δρόμος είναι πιάτσα
δηλαδή βενζινάδικα λαμαρινάδικα εμπορικά και άλλα....έχετε μια εικόνα του δρόμου τώρα όσοι δεν
έχετε έρθει Βόλο οκ;;;
Λοιπόν περίπτωση πρώτη στον δρόμο αυτό πριν κάνα δίμηνο.....
suzuki hayabusa κινούμενη με μεγάλη ταχύτητα (το κοντέρ του σταμάτησε στα 150)
φτάνοντας στην προτελευταία νησίδα πριν το φανάρι κοπάνησε πάνω σε αμάξι που παράνομα
βέβαια έκανε αναστροφή!!
Φταίει το αμάξι που έκανε αναστροφή θα μου πείτε...κι εγώ μαζί σας όταν πήγα εκεί κι εγώ αυτόν το μαλάκα κοιτούσα με ''μισό'' μάτι (μηχανόβιος γαρ κι εγώ)....όμως αν το μπούσα δεν έτρεχε;;;
ΔΕΝ θα γινόταν το ατύχημα! Να πω ότι μετά από τόσο καιρό ο οδηγός του μπούσα θα είναι και
πάλι καλά μιας και ευτυχώς είχε εξοπλισμό!!!
Περίπτωση δεύτερη....μια βδομάδα μετά την προαναφερθείσα περίπτωση....
Στον ίδιο δρόμο στο τελευταίο φανάρι φεύγοντας για Λάρισα κινούμε με κατεύθυνση προς Λάρισα
φτάνω στο φανάρι κοντά στα 40 μέτρα περίπου και ευτυχώς κινούμενος με καμιά 50αρια χιλιόμετρα
βλέπω ότι από το δρόμο που έρχεται από τη Νέα Ιωνία βγαίνει ΜΕ ΚΟΚΚΙΝΟ ένα σκούτερ...
εγώ τον πρόλαβα μιας και πήγαινα αργά σταμάτησα πολύ πολύ έγκαιρα.... το αμάξι όμως που
κινούταν στη μεσαία λωρίδα (με πράσινο αναμμένο από ώρα) την είχε την κατοστάρα σίγουρα
και παρόλο που αντέδρασε γρήγορα το χτύπησε στο σκουτεράκι (ευτυχώς κι αυτός είναι ακόμα μαζί μας)
Και σας ρωτάω τώρα εγώ...Φταίει ο δρόμος;;; Η μήπως φταίει η οδηγική μαλακισμένη συμπεριφορά του ''Ελληνάρα'' και η
οδήγηση του στυλ φάτε τη σκόνη μου;;:confused:
Στο βιντεάκι στον Μπράλο που ο ελληνάρας με τη μηχανή πάει με 250 και παραλίγο να στουκάρει
στο αμάξι το αμάξι θα έφταιγε ή ο μαλάκας που πήγαινε με 250 σε δρόμο με όριο τα 80 ή τα 100;;;:confused:
Τέλος ξεκολλήστε μερικοί και επιτέλους τηρήστε τα όρια ταχύτητας των κωλόδρομων που έχουμε
γιατί ρε γμτ βαρέθηκα να ακούω έγινε αυτό έγινε το άλλο και τις περισσότερες φορές το θύμα είναι
ο δικυκλιστής ότι κι αν είναι αυτό που καβαλάει!!!
Οι δρόμοι στο κωλοκράτος που ζούμε δεν αλλάζουν δεν αλλάζουν εύκολα τουλάχιστον...
Εμείς όμως μπορούμε να αλλάξουμε την οδηγική συμπεριφορά μας!!
Όποιος κατάλαβε κατάλαβε.... :winka:
Αυτά και καλά χιλιόμετρα να έχουμε όλοι ανεξαρτήτως του μυαλού που κουβαλάμε!!:wave2: :wave2: :wave2:
Εχει ξεφυγει το φρεντ ....
Απλα σκεφτητε αμα τηρουταν μερικως ο κοκ
1) Ορια ταχυτητας :bigcry:
2) Προσπεραση μονο σε σημεια που επιτρεπεται ( ξερετε εκεινες οι διακεκομενες.....) :p
3) Αποστασεις ασφαλειας :D
Θα γινοντουσαν ατυχηματα ???
Ναι το οδοστρωμα ειναι χαλια , αλλα αυτοι που φταινε στο 99.99% ειναι οι οδηγοι........
sakisvolos
27/06/2010, 07:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από fkayios
Εχει ξεφυγει το φρεντ ....
Απλα σκεφτητε αμα τηρουταν μερικως ο κοκ
1) Ορια ταχυτητας :bigcry:
2) Προσπεραση μονο σε σημεια που επιτρεπεται ( ξερετε εκεινες οι διακεκομενες.....) :p
3) Αποστασεις ασφαλειας :D
Θα γινοντουσαν ατυχηματα ???
Ναι το οδοστρωμα ειναι χαλια , αλλα αυτοι που φταινε στο 99.99% ειναι οι οδηγοι........
Αυτό λέμε μερικοί εδώ μέσα ρε φίλε...αλλά μερικοί όταν πιάνου το τιμόνι μεταλλάσσονται
σε οδηγούς αγώνων!!! :(
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
m'aresei που σκαλωσατε ολοι στο θεμα της βοηθητικης, καθως και στο ''μια χαρα ειναι ο δρομος''...
να τα παρουμε και τα δυο ενα ενα...
οπως ειπα, την διαδρομη την εχω κανει απειρες φορες, διοτι ειμαι στην πατρα φοιτητης, και μαλιστα υπηρχε διαστημα που καθε βδομαδα εκανα την διαδρομη αθηνα πατρα....γι'αυτο λοιπου οι εξυπνακιδες, ας διαβασουν λιγο καλυτερα αυτα που γραφω...
1ον για τον καλο δρομο...ολοι οι δρομοι καλοι ειναι...οι οδηγοι φταινε...και ολα τα ατυχηματα σε αυτο τον δρομο λογω διαφορων οδηγων ''ταρζαν'' γινονται, οι οποιοι κανουν οπως να ναι προσπερασεις...ο δρομος αυτος ειναι οπως ολο το επαρχιακο δικτυο της ελλαδας...γι αυτο το λογο, μην ξαναοδηγησετε ΠΟΥΘΕΝΑ, εκτος φυσικα απο διαδρομες εντος πολης...
το οτι πληρωνεις διοδια(και δυστυχως τα πληρωνω καθε φορα), και το λενε αυτοκινητοδρομο, δε μου λεει τιποτα...ενας επαρχιακος δρομος απο τους χιλιαδες στην ελλαδα ειναι...το λαθος ειναι οτι εχει διοδια...
και τωρα στο 2ο...το κομματι της βοηθητικης...Λογω του οτι υπαρχει μια λοριδα ανα κατευθυνση, πολλοι οδηγοι οδηγουν στο κομματι της βοηθητικης...Φυσικα εκει οδηγουν και ΟΛΟΙ οι επαγγελματιες οδηγοι, οπως οδηγοι ΚΤΕΛ, οδηγοι φορτηγων κλπ, οι οποιοι φυσικα δε βγαινουν ρουπι απο τη λοριδα τους, εχουν κανει τη διαδρομη απειρες φορες και οδηγουν πολυ καλυτερα απο τους υπολοιπους σε αυτο το δρομο(βεβαια τα κτελ κανουν και προσπερασεις, αλλα ποτε δεν εχω δει να κανουν προσπεραση επικυνδινη)...
οπως ειπα, αν εχετε περασει απο εκει μια-δυο-τρεις φορες...ειδικα ερχομενοι ξαφνικα απο την αθηνων-κορινθου, λογικο να σας φαινεται σα να πηγατε στην ουγκαντα...αμα την μαθετε τη διαδρομη θα δειτε οτι ισχυουν αυτα που σας λεω...
οσο για τον παππου που θελει να του δειξουμε τα αμπελια του, καλο θα ειναι να μπει να γραψει και τιποτα σοβαρο...
ρε παιδιά έχει δίκιο ο πάνος αφού βλέπετε οτι ο δρόμος δεν είναι auto strada δεν χρειάζεται να κάνετε προσπεράσεις σε στροφές και τυφλά σημεία.Παιδιά την μηχανή ή το αυτοκίνητο το χειρίζεται ο οδηγός ο οποίος λαμβάνει πληροφορίες απο τον δρόμο αλιώς δεν θα χρειαζόταν οδηγος
johnnyestia
27/06/2010, 08:31
Ακολουθώντας το σκεπτικό του πάνου και των λοιπών ακολούθων του, τότε γιατί καθόμαστε και φοράμε κράνη όταν οδηγούμε τις μηχανές και ασφυκτιούμε φορώντας βαριά και ζεστά μοτοσυκλετιστικά μπουφάν? Αφού όταν οδηγούμε οφείλουμε να λαμβάνουμε υπ'οψη τα πάντα και να μην γίνεται ατύχημα...
Οκ, αρκετά κράτησε το αστείο. Η στραβή σε δρόμους με τέτοιο φόρτο κυκλοφορίας όπως η Κορίνθου - Πατρών πάντα θα γίνεται. Ένας δρόμος τέτοιας κυκλοφορίας οφείλει να βοηθάει τον οδηγό τα μέγιστα ώστε να μην συμβεί η στραβή (αλήθεια πάνο, πόσες φορές τον έχεις οδηγήσει βράδυ?), αλλά και αν γίνει η στραβή να έχει τις προδιαγραφές ώστε οι απώλειες να είναι οι λιγότερες δυνατές, τόσο για τον οδηγό που χάνει τον έλεγχο όσο και για τους απέναντι.
Σε λίγο θα ακούσουμε πως οι οδηγοί που κινούνται στην Αττική Οδό οδηγούνε καλύτερα από αυτούς που κινούνται στην κορίνθου-πατρών, γιαυτό και εκεί συμβαίνουν λιγότερα θανατηφόρα ατυχήματα.
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
Αυτό λέμε μερικοί εδώ μέσα ρε φίλε...αλλά μερικοί όταν πιάνου το τιμόνι μεταλλάσσονται
σε οδηγούς αγώνων!!! :(
πείτε μου εσύ κι ο από πάνω,
με το χέρι στη καρδιά,στον αντρίκιο λόγο σας.
πηγαίνετε ΠΑΝΤΑ με τα όρια ταχύτητας και κάνετε προσπεράσεις ΜΟΝΟ όταν επιτρέπετε?
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
πείτε μου εσύ κι ο από πάνω,
με το χέρι στη καρδιά,στον αντρίκιο λόγο σας.
πηγαίνετε ΠΑΝΤΑ με τα όρια ταχύτητας και κάνετε προσπεράσεις ΜΟΝΟ όταν επιτρέπετε?
oxi ζευκα...
εγω με το αμαξι σε αυτη τη διαδρομη...παω με 20 πανω απο το οριο παντου(δηλαδη παρανομος)
με τη μηχανη δε πεφτω πουθενα κατω απο 130 με μπαγαζια, με μια μεση πανω απο 140...
το προβλημα σε αυτο το κομματι, δεν εινια η ταχυτητα...ειναι οι προσπερασεις, και αυτοι που βγαινουν στο αντιθετο...
με το αμαξι ναι, προσπερασεις, μονο οπου υπαρχει χωρος, και ορατοτητα απεναντι...με τη μηχανη ειναι διαφορετικα τα πραγματα...μιας και η μηχανη στο δρομο χρειαζεται μολις μερικα εκατοστα δρομου, οποτε οι προσπερασεις ειναι διαφορετικες και πολυ πιο ανετες....
εντιτ:κατι που εχω ηδη γραψει εδω μεσα, και μαλλον δε θα το διαβασες...η ταχυτητα δενε ιανι που σε κανει επικυνδινο...δεν ειναι υποχρεωτικο οτι αν πας αργα, εισαι ασφαλης, ενω αν πας πιο γρηγορα εισαι επικυνδινος...
sakisvolos
27/06/2010, 09:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
πείτε μου εσύ κι ο από πάνω,
με το χέρι στη καρδιά,στον αντρίκιο λόγο σας.
πηγαίνετε ΠΑΝΤΑ με τα όρια ταχύτητας και κάνετε προσπεράσεις ΜΟΝΟ όταν επιτρέπετε?
Για τα όρια τα ξεπερνάω λίγο ή πολύ ΜΟΝΟ στην Ε75 και να είσαι 100% σίγουρος ότι προσπερνάω
ΜΟΝΟ αν έχω ορατότητα και ΠΑΝΤΑ με τη σωστή ταχύτητα:winka:
Όσο γι το πως πάω εντός πόλης τα έχω χιλιογράψει να μη τα ξαναγράφω.......:winka:
Δε μου λες κάτι κι εσύ χωρίς ίχνος ειρωνείας και αντιπαράθεσης......στη μηχανή σου φλασάκια
και καθρέφτες έχεις ή τα ξήλωσες εν ονόματι του look?? ! Απάντησε κι εσύ με το χέρι στην καρδιά όμως! :wave2:
lostmember
27/06/2010, 09:15
ατυχημα πιθανοτητα=ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ δρομου Χ ΥΠΑΙΤΙΟΤΗΤΑ οδηγΩΝ
οπως ειναι αδυνατον να φτιαξεις ενα δρομο που να εχει μηδεν υπαιτιοτητα σε ενα ατυχημα -τουλαχιστον με τα σημερινα δεδομενα -δηλαδη να προβλεπει την καθε βλακεια οδηγου η κι του καιρου πχ δηλαδη να μηδενιζει το γινομενο (personal rapid train)
ετσι ειναι αδυνατο να εχεις οδηγους που δεν θα βιαζονται δεν θα μαγκευουν κι θα ειναι γενικα σε τελεια πνευματικη διαυγεια διαβαζοντας καθε στιγμη το δρομο σε σχεση με το οχημα κλπ
Αυτος ο δρομος επιβαρυμενος κι με τα εργα που γινονται (για καλο οκ) ειναι καρμανιολα γιατι το παραμικρο λαθος στα περισσοτερα σημεια του οδηγει σε μεγαλη πιθανοτητα ατυχηματος
να το πω αλλη μια φορα οδηγωντας σαν κοτα προσεχτικα κι προβλεπομενος 100% κι με εμπειρια καθε στροφης εχεις πολλαπλασια πιθανοτητα να την παθεις αποτι στην ΑΟ
φυσικα μικροτερη αποτι αν πας γυρευοντας
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
oxi ζευκα...
Πάνο η ερώτηση μου πήγαινε προς τον Σάκη και τον fkayios
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
Δε μου λες κάτι κι εσύ χωρίς ίχνος ειρωνείας και αντιπαράθεσης......στη μηχανή σου φλασάκια
και καθρέφτες έχεις ή τα ξήλωσες εν ονόματι του look?? ! Απάντησε κι εσύ με το χέρι στην καρδιά όμως! :wave2:
αν και ξεφεύγουμε, θα σου απαντήσω.
φλάς και πινακίδα είχα πάντα σε όλες μου τις μηχανές.
καθρέφτες τα 2 πρώτα χρόνια ενασχόλησης.
Τα τελευταία χρόνια όχι γιατί ποτέ δεν τους κοιτώ,πάντα ρίχνω φευγαλέες ματιές πάνω από τον ώμο. :wave2:
sakisvolos
27/06/2010, 12:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
Τα τελευταία χρόνια όχι γιατί ποτέ δεν τους κοιτώ
OΚ κατάλαβα.....:winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από sakisvolos
OΚ κατάλαβα.....:winka:
είσαι αστέρι ψεκαστό :cool:
sakisvolos
27/06/2010, 13:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
είσαι αστέρι ψεκαστό :cool:
No comment!! :winka:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
πείτε μου εσύ κι ο από πάνω,
με το χέρι στη καρδιά,στον αντρίκιο λόγο σας.
πηγαίνετε ΠΑΝΤΑ με τα όρια ταχύτητας και κάνετε προσπεράσεις ΜΟΝΟ όταν επιτρέπετε?
Δεν ειπα οτι τηρω τον κοκ 100% .. Ειπα απλα το λογο που συμβαινουν τα ατυχηματα. Ο δρομος εχει κατασκευαστει για οχηματα του 1970 και εχει σαν προυποθεση να τηρητε ο κοκ για να μην συμβαινουν ατυχηματα , δεν φταει ο δρομος δηλαδη για εμενα απλα :wave2:
Αν και νέος στο φόρουμ, είμαι ''παλιός'' στο δρόμο αυτόν, αφ'ενός γιατί μένω στην περιοχή της Κορίνθου, αφ'ετέρου λόγω 10χρονης υπηρεσίας σε οδική βοήθεια στην περιοχή. Τα συμπεράσματά μου είναι τα εξής:
1. Ο δρόμος σίγουρα δεν είναι μια χαρά, αλλά χρήζει της προσοχής μας στο 110%, όταν τον διασχίζουμε
2. Σίγουρα αν υπήρχε διάζωμα σε όλο το μήκος του δρόμου, τα δυστυχήματα και κατά συνέπεια τα θύματα, θα ήταν πολύ λιγότερα
3. Μεγάλη ευθύνη φέρουμε οι οδηγοί, σαν κακοί χρήστες, ενός κακού δρόμου. Αλλωστε ο δρόμος είναι δεδομένος, η συμπεριφορά μας όμως ευπροσάρμοστη
4. Μέγιστη ευθύνη φέρει η πολιτεία, μη βελτιώνοντας το δρόμο ανάλογα με τη χρήση και τις ανάγκες που εξυπηρετεί, αλλά το κυριότερο για μένα είναι ότι δεν υπάρχει εκπαίδευση στην κυκλοφοριακή αγωγή, από το δημοτικό σχολείο μάλιστα. Πρέπει πρώτα να μάθουμε να περπατάμε, και μετά να οδηγούμε στο δρόμο. Βέβαια το πρόβλημα της ελλειπούς ή και ανύπαρκτης εκπαίδευσης είναι καθολικό στην ελληνική κοινωνία.
pilotos_xtreme
27/06/2010, 21:40
καλα τι συζητατε ακομα εδω μεσα?
ειναι ΓΕΓΟΝΟΣ βαση στατιστικων κ των προσωπικων μας βιωσεων οτι αυτος ο δρομος ειναι καρμανιολα.
τερμα παει κ τελειωσε ,δεν ειναι ουτε κατα διανοια εθνικη οδος αυτο το πραμα,ακομα κ η μαραθωνος καλυτερη ειναι.
δε θα ξεχασω πριν 4 χρονια οταν ειχα πρωτοπαρει το διπλωμα για το αμαξι που ειχα κατεβει βραδυ με ενα φιλο πατρα.
μιλαμε ειχα χεστει πανω μου. ουτε φωτα,ουτε διαζωματα,ουτε μπαριερες δεξια κ αριστερα, σκατα ασφαλτος με σαμαρακια και αηδιες , σε καποια φαση που περναει μεσα απο ''βλαστηση'' ειχα το νου μου μη πεταχτει κανα μαιμουδι.
και παταει η νταλικα αποτομα φρενο μπροστα μου κ το κοκαλωνει αριστερη λωριδα χωρις φλας τπτ.
ενας θεος ξερει πως το εσωσα το αμαξι. πως στο διαολο επιασαν τα φρενα σε αυτο το γυαλι κατω.
αυτο ειναι δρομος? εθνικη οδος?δηλαδη αμα πεσεις σε καμια λακουβα , σκασει το λαστιχο και φυγεις απεναντι σε κανα αμαξι η νταλικα ,θα φταις εσυ?
προς θεου μη τα ισοπεδωνουμε ολα
ναι φταινε οπως λεει κ ο πανος μερικοι μαλακες οδηγοι που πανε κ κανουν προσπερασεις σε τυφλες ,μπαινουν αντιθετο και τα λοιπα και τα λοιπα ,
αλλα προπαντων φταιει ο δρομος.
γιατι αμα ητανε σωστος κανεις δε θα μπαινε αντιθετο.
γιατι αμα ειχε καλο οδοστρωμα στην στραβη που θα σου κατσει κ δε θα χεις μηχανακι με αβς και τσαρουχωσεις ενστικτωδως τα φρενα ,επειδη δεν εισαι ο ροσσι, δε θα φας μια σαβουρα απο μπροστινο και ουτε που ξερεις που θα βρεθεις.
επειδη αμα ειχε φωτα που κανονικα ΟΛΟΙ οι ΕΟ θα πρεπει να χουν , θα μπορουσες να δεις το ζωακι που θα την κανει το βραδυ, τον μαλακα που εχει σταματησει χωρις φωτα κ αλλα πολλα.
και οπως προειπε ενας φιλος πιο πριν, ο καλος ο δρομος ,σε προφυλασει στη στραβη δινοντας σου πολλες πιο πολλες πιθανοτητες να βγεις ζωντανος.
τωρα αυτα που λετε περι οδηγων οκ σωστα , οι περισσοτεροι πανε οπως να ναι , αλλα αμα επιανε κ λιγο κατω η ασφλατος , τα τροχαια θα ταν πολυ πιο λιγα.
για να μη μιλησουμε για τα γελοια ορια ταχυτητας κ σε αλλα σημεια.
60 χμ/ωρα σε εθνικη οδο? αν ειναι δυνατον ρε , η συγγρου εχει 90.
το θεμα φιλοι μου ειναι οτι κανεις δεν ενδιαφερεται για σενα. ουτε το κρατος (φυσικα) που τα τσεπωνει στις εργολαβιες και χρησιμοποιει πισσα χαμηλοτερης ποιοτητας (εξου κ πολλοι δρομοι μετα απο 4-5 χρονια , βυθιζονται) ,δε βαζει φωτα κτλ κτλ ( σε καποια διοδια εθνικης οδου προς βολο απο αθηνα, μονο εκει εχει φωτα ο κωλοδρομος , μονο στα διοδια για να βλεπεις τα ψιλα που θα δωσεις) κ αλλα πολλα.
φταει ομως κ ο οδηγος. που η δεν τον νοιαζει τπτ, η απλα η σκεψη του πεταει στο τι θα κανει το βραδυ.
για αυτο μη μαλωνετε στο ιδιο στρατοπεδο ειμαστε.
η λυση που ψαχνετε ειναι καπου ενδοιαμεσα στις αποψεις σας , με κλιση ομως προς το να εχουμε καλυτερους δρομους.
δικαιωμα μας ειναι , τελη πληρωνουμε,κερατιατικα διοδια παντου.
αυτα
καλη σας νυχτα
pilotos_xtreme
27/06/2010, 21:41
και κατι ακομα που αφορα την εγνατια.
που ακουστηκε εθνικη οδος χωρις βενζιναδικα?
μιλαω για το κομματι θεσσαλονικη καβαλα
χωρις παρκινγκ , χωρις φωτα
ελεος δηλαδη. ειμαστε απο τις χειροτερες χωρες της ευρωπης
Αρχικά δημιουργήθηκε από pilotos_xtreme
και κατι ακομα που αφορα την εγνατια.
που ακουστηκε εθνικη οδος χωρις βενζιναδικα?
μιλαω για το κομματι θεσσαλονικη καβαλα
χωρις παρκινγκ , χωρις φωτα
ελεος δηλαδη. ειμαστε απο τις χειροτερες χωρες της ευρωπης
Θα μπουν σύντομα μαζί με τα διόδια :D
Τροχαίο δυστύχημα με μία νεκρή και έναν τραυματία σημειώθηκε το απόγευμα στην παλαιά εθνική οδό Κορίνθου - Πατρών, στο ύψος της διασταύρωσης Μυρτιάς Αιγίου.
Το αυτοκίνητο που οδηγούσε η άτυχη 32χρονη συγκρούστηκε, για άγνωστο μέχρι στιγμής λόγο, με το αυτοκίνητο που οδηγούσε ένας άνδρας.
Από τη σύγκρουση τραυματίστηκε θανάσιμα η γυναίκα οδηγός, ενώ ο άνδρας διακομίστηκε με τραύματα στο νοσοκομείο Αιγίου.
Πηγή: ΑΠΕ - ΜΠΕ
Ακίνδυνος δρόμος :rolleyes:
:sad:
Η κορινθου- πατρων 1000 φορες χειροτερη απο την πατρων-πυργου, καλυτερα οπως ηταν πριν.:yuck:
Operater
20/08/2010, 06:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Το ζήτημα πλεον ειναι οτι φτιάχνεται σα δρομος (επιτέλους) και στην ουσία ειναι εργοτάξιο. Για όσο θα διαρκουν τα έργα πρέπει να οδηγούμε αναλόγως. Απλα πράγματα.
... και να πληρώνουμε δυσαναλόγως...
Αρχικά δημιουργήθηκε από Operater
... και να πληρώνουμε δυσαναλόγως...
Φωτη 1 διοδιο πληρωνεις,δεν ειναι εκει το θεμα,το προβλημα ειναι οτι στην ηδη μια στενη λωριδα πηγαν και βαλαν κωνους που στην νταλικες τα πλαστικα-προστατευτικα που εχουν διπλα απο το τελειωμα της καροτσας τους βρησκαν πανω τους,φαντασου τωρα τον απειρο οδηγο σε μια στιγμη απροσεξιας ,χανει την μπαλα και παμε ολοι μαζι για βρουβες.
Τον εκανα παρασκευη βραδυ με καθολου κινηση και δεν το πιστευα, την μιαμιση λωριδα την καναν 3/4, το μπουρδελο καλα κρατει.
Βεβαια η ξεφτιλα του αθηνα-θεσσαλονικη με τα 500 διοδια και ας ειναι καλυτερος ο δρομος δεν παιζεται.
Operater
20/08/2010, 06:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από zephyr1
...
Βεβαια η ξεφτιλα του αθηνα-θεσσαλονικη με τα 500 διοδια και ας ειναι καλυτερος ο δρομος δεν παιζεται.
20 ευρώ διόδια με το αμάξι μέχρι τη Κατερίνη...
πριν τα Τέμπη διόδια...μετά τα Τέμπη που πας με 20, διόδια...
μετά από λίγα χλμ ανοιχτού δρόμου, διόδια...
τι ξεφτιλομάγαζο κάναμε την Ελλαδίτσα ρε γαμώτο...
Αρχικά δημιουργήθηκε από Operater
20 ευρώ διόδια με το αμάξι μέχρι τη Κατερίνη...
πριν τα Τέμπη διόδια...μετά τα Τέμπη που πας με 20, διόδια...
μετά από λίγα χλμ ανοιχτού δρόμου, διόδια...
τι ξεφτιλομάγαζο κάναμε την Ελλαδίτσα ρε γαμώτο...
Και ειδικα οταν πας σερρες εχεις ξεκινησει 22.00 το βραδυ φορτωμενος με τρειλερ,2 μηχανακια και προσπαθεις να κρατησεις μια μεση ωριαια στα 120 χλμ και καθε 3 και λιγο σε σταματανε για να πληρωσεις απο .90 λεπτα μεχρι 2.90.
Βρε μαλακιασμενοι να φτασω θελω, μολις βγω στης σερρες παρτε μου και 50 γ@μημενα ευρω αλλα αφηστε με να φτασω.:a02: :a31:
Operater
20/08/2010, 07:01
Αρχικά δημιουργήθηκε από zephyr1
Και ειδικα οταν πας σερρες εχεις ξεκινησει 22.00 το βραδυ φορτωμενος με τρειλερ,2 μηχανακια ...
ωραία η φωτό του άβαταρ :p
olaeinai_dromos
20/08/2010, 18:53
Οταν ο Σουμαχερ εκανε το χαπενιγκ με τη φερραρι στη γεφυρα (λογω εγκαινιων)
και αφου πηγε οδικως απο το αεροδρομειο ξερετε τι εκανε?
Ζητησε να φυγει με ελικοπτερο
Δεν περνουσε απο το μυαλο του να κανει ξανα τον ιδιο δρομο!
Αυτα....
Cpt. Haddock
20/08/2010, 19:21
Δεν ήταν ο Σουμάχερ... :rolleyes:
Και δεν έγινε στα εγκαίνια
Operater
20/08/2010, 19:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από olaeinai_dromos
...
ποια γέφυρα?
liakaros
20/08/2010, 19:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
Δεν ήταν ο Σουμάχερ... :rolleyes:
Και δεν έγινε στα εγκαίνια
ωχου μωρε και συ...τι σουμαχερ τι γουεμπερ...
:lol: :lol: :lol: :lol:
Cpt. Haddock
20/08/2010, 19:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από liakaros
ωχου μωρε και συ...τι σουμαχερ τι γουεμπερ...
:lol: :lol: :lol: :lol:
τι 2004, τι 2007...
(καταλαβαίνεις την εγκυρότητα και του υπόλοιπου ποστ...)
liakaros
20/08/2010, 19:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από Cpt. Haddock
τι 2004, τι 2007...
(καταλαβαίνεις την εγκυρότητα και του υπόλοιπου ποστ...)
Ε,ενταξει...:lol:
Ιστορια σαν αυτη με την μηχανη που ειχε στο τεποζιτο τους 7 σταυρους, ή που ολοι υπηρετησαν
στον στρατο με εναν απο την Κρητη που ειχε αντιαεροπορικο 'η τανκ στην αυλη
του...κλπ...κλπ:rolleyes:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Operater
20 ευρώ διόδια με το αμάξι μέχρι τη Κατερίνη...
πριν τα Τέμπη διόδια...μετά τα Τέμπη που πας με 20, διόδια...
μετά από λίγα χλμ ανοιχτού δρόμου, διόδια...
τι ξεφτιλομάγαζο κάναμε την Ελλαδίτσα ρε γαμώτο... Συνολικά λοιπόν η εθνική οδός Αθήνας-Θεσσαλονίκης σε ένα μήκος 460 χλμ έχει 9 σταθμούς διοδίων (δηλαδή κατά μέσο όρο περίπου 1 σταθμός/ 50 χλμ!!). Πιο αναλυτικά, οι νέοι σταθμοί και οι τιμές τους έτσι όπως διαμορφώνονται μετά τις αυξήσεις είναι:
* Μάλγαρα: ?2.0
* Λεπτοκαριά: ?2.4 (Νέα τιμή 2.8)
* Πυργετός: ?2.2
* Μακρυχώρι: ?1.0 (καινούριος σταθμός)
* Μοσχοχώρι: ?2.3 (Νέα τιμή 2.7)
* Πελασγία: ?2.4
* Τραγάνα: ?2.2
* Θηβών: ?2.3
* Αφιδνών: ?1.9
“Μόλις” ?19,5 χρειάζονται για ένα ταξίδι Αθήνα Θεσσαλονίκη για πληρωμή διοδίων. (Ετοιμάζεται ένας ακόμα σταθμός στις Θερμοπύλες, όπως είπε το κρατικό κανάλι). Δεδομένης της τιμής της βενζίνης, ένα ταξίδι μετ’ επιστροφής Αθήνα- Θεσσσαλονίκη έχει φτάσει περίπου στα ?170.
:uplate:
Αρχικά δημιουργήθηκε από liakaros
στον στρατο με εναν απο την Κρητη που ειχε αντιαεροπορικο 'η τανκ στην αυλη
του...κλπ...κλπ:rolleyes:
lioulio σε ζητάνε...:lol:
liakaros
20/08/2010, 21:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από Ζεύκας
lioulio σε ζητάνε...:lol:
A,αυτος ειναι ο περιβοητος Κρητικος???
Καλα ρε lioulio,μα το Θεο...ποσα χρονια εισαι φανταρος??
Την ιστορια την εχω ακουσει απο τον πατερα μου οταν ηταν στην ΣΤΥΑ...
Την ακουσα οταν ημουν εγω φανταρος το 2000...
Μου την ειπε και το ξαδερφακι μου που απολυθηκε πριν 6 μηνες...
Βαλε κατα καιρους και διαφορους αλλους, οταν λεμε ιστοριες απο τον στρατο...
Καλα...τι μαλακια εκανες και εχεις φαει τοση φυλακη??
:lol: :lol: :lol:
χαχα όχι ρε την ιστορία με το τανκ μου την έχει πει κι αυτός
Πάμε πάλι:
Θανατηφόρο τροχαίο στην Ε.Ο Αθηνών- Πατρών
Πρώτη καταχώρηση: Δευτέρα, 23 Αυγούστου 2010, 15:28
Ένας νεκρός και δύο τραυματίες είναι ο θλιβερός απολογισμός του τροχαίου που σημειώθηκε πριν από λίγο στο 178ο χιλιόμετρο Αθηνών- Πατρών.
Συγκεκριμένα, δύο Ι.Χ. αυτοκίνητα συγκρούστηκαν μετωπικά, με αποτέλεσμα να χάσει τη ζωή του ένας 27χρονος άνδρας και να τραυματιστούν άλλα δύο άτομα.
Σύμφωνα με την Τροχαία Αιγίου, ο 27χρονος έχασε τον έλεγχο του οχήματός του λόγω υπερβολικής ταχύτητας και εν συνεχεία αυτό συγκρούστηκε με αυτοκίνητο που κινούνταν στο αντίθετο ρεύμα.
Οι τραυματίες διακομίστηκαν στο πλησιέστερο νοσοκομείο, ενώ η αρμόδια Τροχαία διενεργεί προανάκριση για τα αίτια του δυστυχήματος.
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=166612&cid=4
:sad:
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.