PDA

View Full Version : Αλλαγή λάμπας



Juohmar1
24/06/2010, 16:03
Προχθές μου κάηκε η λάμπα (έτσι νομίζω τουλάχιστον, δε ξέρω αν παίζει κάτι άλλο)
στο πίσω φανάρι...
Συγκεκριμένα δεν ανάβει το πορείας, τα στοπ δουλεύουν κανονικά..
Γνωρίζει κάποιος, πώς βγαίνει το φανάρι;;;
Βγάζω πινακίδα και undertail και το τραβάω απλά;;; Η πρέπει να ακολουθήσω κάποια άλλη διαδικασία;;;

Τα παραπάνω αφορούν R1 2002-2003.

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

makis206
24/06/2010, 17:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από Juohmar1
Γνωρίζει κάποιος, πώς βγαίνει το φανάρι;;;
Βγάζω πινακίδα και undertail και το τραβάω απλά;;; Η πρέπει να ακολουθήσω κάποια άλλη διαδικασία;;;

Δεν νομίζω να χρειάζεται η αφαίρεση του φαναριού για ν'αλλάξεις τη λάμπα (συνήθως δεν χρειάζεται απλά δεν ξέρω τι παίζει με το συγκεκριμένο R1), αρκεί να βρεις το ντουί στην πίσω πλευρά του. Φαίνεται αφαιρώντας το σελάκι ή πρέπει να βγάλεις το undertail;:look:

Μόλις βρεις το ντουί το γυρνάς αριστερόστροφα ή δεξιόστροφα (θα δεις πως πάει) κατά μισή στροφή και το τραβάς έξω, αντικαθιστάς τη λάμπα και κάνεις τη διαδικασία ανάποδα, that's all!


(γιατί μου φαίνεται ότι το συγκεκριμένο είχε φανάρι με led; ):look:

nic mor
24/06/2010, 18:15
Αρχικά δημιουργήθηκε από Juohmar1
Προχθές μου κάηκε η λάμπα (έτσι νομίζω τουλάχιστον, δε ξέρω αν παίζει κάτι άλλο)
στο πίσω φανάρι...
Συγκεκριμένα δεν ανάβει το πορείας, τα στοπ δουλεύουν κανονικά..
Γνωρίζει κάποιος, πώς βγαίνει το φανάρι;;;



99% ειναι λαμπα,γιατι αν ειχε καποιο αλλο προβλημα,
δεν θα αναβε ουτε το στοπ (που και παλι μπορει να ειχαν καει και οι 2 σκαλες)
αλλα για το πως βγαινει ουτε εγω ξερω:confused: :confused:
αν και τα παρακατω μου φαινονται πολυ λογικα!!



Αρχικά δημιουργήθηκε από makis206
Δεν νομίζω να χρειάζεται η αφαίρεση του φαναριού για ν'αλλάξεις τη λάμπα (συνήθως δεν χρειάζεται απλά δεν ξέρω τι παίζει με το συγκεκριμένο R1), αρκεί να βρεις το ντουί στην πίσω πλευρά του. Φαίνεται αφαιρώντας το σελάκι ή πρέπει να βγάλεις το undertail;:look:

Μόλις βρεις το ντουί το γυρνάς αριστερόστροφα ή δεξιόστροφα (θα δεις πως πάει) κατά μισή στροφή και το τραβάς έξω, αντικαθιστάς τη λάμπα και κάνεις τη διαδικασία ανάποδα, that's all!


αλλα περιμενε αν οχι σημερα,αυριο ολο και καποιος θα ξερει να σου πει!!:wave2: :wave2:

Pardalotzatziki
24/06/2010, 18:20
Γενικος κανονας για ολες τις λαμπες....
Χρειαζεσαι 4 φιλους σου και ενα τραπεζι....

Ασχετα με το μοντελο...

:D :D

Juohmar1
25/06/2010, 03:17
Σας ευχαριστώ για τις άμμεσες απαντήσεις...

Και μένα το μυαλό μου, με τις ελάχιστες τεχνικές γνώσεις που έχω, πήγε κατευθείαν στο άνοιγμα της σέλας και στην άμεση πρόσβαση (έτσι νόμιζα) στο ντουί...
Δεν είναι όμως έτσι... Δεν έχω πρόσβαση γιατί υπάρχει ή θήκη η οποία είναι για διάφορα μικροαντικείμενα...

Τεσπά....Θα πεταχτώ μία στη Yamaha να κάνω μια ερώτηση και να πάρω και τη λάμπα...

McGyver
25/06/2010, 03:37
To πίσω φανάρι δεν είναι LED :confused: ;;;

McGyver
25/06/2010, 03:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από McGyver
To πίσω φανάρι δεν είναι LED :confused: ;;;

Το owner's manual από εδώ (http://www.bethman.net/r1forum/manuals.html) λέει πως είναι LED. Αν είναι όντως έτσι, ΔΕΝ αλλάζεις λάμπα αλλά ολόκληρο το φανάρι.


202313

Juohmar1
25/06/2010, 03:42
LED είναι...

Αλλά τι παίζει με τα LED;;;
Ποιά η διαφορά;;;
Δεν ξέρω;;;
Δεν αλλάζει δηλαδή;;;Είναι θέμα καλωδίωσης;;Είναι θέμα ασφάλειας;;;;

Sorry ρε παίδες για την ασχετοσύνη.....

McGyver
25/06/2010, 03:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από Juohmar1
LED είναι...

Αλλά τι παίζει με τα LED;;;
Ποιά η διαφορά;;;
Δεν ξέρω;;;
Δεν αλλάζει δηλαδή;;;Είναι θέμα καλωδίωσης;;Είναι θέμα ασφάλειας;;;;

Sorry ρε παίδες για την ασχετοσύνη.....

Αν έχουν καεί τα LEDs, δεν αντικαθίστανται, πρέπει να αλλάξεις ολόκληρο το φανάρι.

Μου φαίνεται πάντως λίγο κουλό να έχουν καεί όλα τα LEDs του πορείας.
Όπως και να έχει, μιας και απ' ότι λες δεν έχεις και πολλές τεχνικές γνώσεις, καλύτερα να πας στο συνεργείο να σου πουν...

:wave2:

Juohmar1
25/06/2010, 03:46
Με λίγα λόγια την έκατσα δηλαδή, αν είμαι για αλλαγή.....

Δεν παίζει να είναι θέμα καλωδίων;;;

ή

Θέμα ασφάλειας;;;;

McGyver
25/06/2010, 03:49
Αρχικά δημιουργήθηκε από Juohmar1
Με λίγα λόγια την έκατσα δηλαδή, αν είμαι για αλλαγή.....

Δεν παίζει να είναι θέμα καλωδίων;;;

ή

Θέμα ασφάλειας;;;;

Ασφάλεια χλωμό, δε θα σου άναβε ούτε το stop.
Καλωδίωση ίσως...

Στο link που έβαλα από πάνω έχει και το service manual.
Δεν του ρίχνεις μια ματιά;

Πάντως, επαναλαμβάνω, αν ΔΕΝ τό 'χεις καλύτερα συνεργείο...

Juohmar1
25/06/2010, 03:50
Σα να έχεις δίκιο.....

Θέλει και τακάκια έτσι και αλλιώς....

Οπότε θα το συνδιάσω......


Σας ευχαριστώ όλους......

makis206
25/06/2010, 03:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από Juohmar1
Δεν παίζει να είναι θέμα καλωδίων;;;


Πολύ πιθανό.. :smilea:

Πήγαινε να το δουν, μπορεί το κόστος να είναι και πολύ μικρό τελικά :beer:

Juohmar1
26/06/2010, 12:03
Είπα να το επιχειρήσω και τελικά τα κατάφερα!!!
:beer: :beer: :beer:

Juohmar1
26/06/2010, 12:05
Φώτο 1:

Λύθηκε το πίσω μέρος της μότο και έλεγχθηκαν (όσο μπορούσα δήλαδή) οι καλωδιώσεις και οι φίσες..Δεν μου φαινόταν τίποτα μα τίποτα το περίεργο.....


202414

Juohmar1
26/06/2010, 12:06
Φώτο 2:

Δέσιμο ξανά στο μότο...πως τα κατάφερα δέν ξέρω και ξεκινάω για το Βήμα 2 που ήταν οι ασφάλειες..


202415

Juohmar1
26/06/2010, 12:09
Φώτο 3 :

Με το που ανοίγω το κουτί με τις ασφάλειες...Βλέπω καμμένη μία των 5Α που έλεγε park..

Την αντικαθιστώ και τίποτα πάλι...δεν δούλευε ακόμα το πορείας.....


202416

Juohmar1
26/06/2010, 12:15
Την έκαιγε συνέχεια....



Βήμα 3ο να σας πώ την αλήθεια δεν είχα....

To μόνο που ήρθε στο μυαλό, ήταν ότι είχα προ ενός μήνα περίπου,βγάλει τα φλάς τελείως...

Τι κάνω λοιπόν;;; Αποσυνδέω τελείως τη φίσα των φλάς απο τη κεντρική φίσα....βάζω μια κανούρια ασφάλεια...

Και όλο δουλεύουν ρολόι......Δεν την ξαναέκαψε.....

Τι λέτε;;; Παίζει θέμα με αυτό που έκανα;;;;
Θα αντιμετωπίσω αργότερα κανένα πρόβλημα;;;;:beer: :beer: :beer:

jfx
26/06/2010, 12:28
Αρχικά δημιουργήθηκε από Juohmar1
Την έκαιγε συνέχεια....



Βήμα 3ο να σας πώ την αλήθεια δεν είχα....

To μόνο που ήρθε στο μυαλό, ήταν ότι είχα προ ενός μήνα περίπου,βγάλει τα φλάς τελείως...

Τι κάνω λοιπόν;;; Αποσυνδέω τελείως τη φίσα των φλάς απο τη κεντρική φίσα....βάζω μια κανούρια ασφάλεια...

Και όλο δουλεύουν ρολόι......Δεν την ξαναέκαψε.....

Τι λέτε;;; Παίζει θέμα με αυτό που έκανα;;;;
Θα αντιμετωπίσω αργότερα κανένα πρόβλημα;;;;:beer: :beer: :beer: .

δεν έχεις φλας. αυτο παιζει.

αν σου καιει την ασφαλεια συνεχεια, καπου υπαρχει βραχυκυκλωμα. τσεκαρε το εσυ ή πηγαινε το καπου να το δουν.

Juohmar1
26/06/2010, 12:34
Τώρα είναι οκ!!!!!

Δεν έχει πουθενά βραχυκύκλωμα....

Απλά, αν ξανασυνδέσω τη φίσα των φλάς με τη κεντρική φίσα, θα τη ξανακάψει!!!!!

jfx
26/06/2010, 12:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από Juohmar1
Τώρα είναι οκ!!!!!

Δεν έχει πουθενά βραχυκύκλωμα....

Απλά, αν ξανασυνδέσω τη φίσα των φλάς με τη κεντρική φίσα, θα τη ξανακάψει!!!!!


Αυτο λεω ρε συ, οτι καπου στο κυκλωμα των φλας υπαρχει βραχυκυλωμα.

Τωρα δε σου τη καιει αλλα επισης δε μπορεις να χρησιμοποιησεις και φλας! οποτε για να μπορεις να χρησιμοποιησεις και φλας και να μη σου καιει την ασφαλεια, ή βρες που εχει βραχυκυκλωμα ή πηγαινε το καπου να το φτιαξουν. :)

Juohmar1
26/06/2010, 12:49
Απλά, αν ξανασυνδέσω τη φίσα των φλάς με τη κεντρική φίσα, θα τη ξανακάψει!!!!!


γράφωντας το παραπάνω εννοουσα το εξής:

Συνδέωντας μόνο τη φίσα των φλάς με την κεντρική φίσα τη ξανακαιέι....

Αν ενώσω τη φίσα των φλάς (έχωντας τα φλάς συνδεδεμένα κανονικά) με τη κεντρική φίσα, δεν τη καίει....