View Full Version : Μία απορία μου
Η τελευταία μου τέτοιου είδους, απλά θέλω να ξέρω τι ισχύει.
Για έναν άπειρο οδηγό (γενικά μιλάω, όχι για μένα) μία R1, ή μια GSXR 1000, είναι το ίδιο επικίνδυνη και δυσκολοδήγητη, από μία hayabusa? Και αν ισχύει αυτό, γιατί συμβαίνει? Παίζει ρόλο το αρκετά μεγαλύτερο βάρος της hayabusa, ή η ροπή της από πολύ χαμηλά, ή όπως πέφτεις σαν αρχάριος με μία R1, το ίδιο εύκολα πέφτεις και από μία hayabusa?
Το γκάζι και η ροπή είναι σχεδόν παρόμοια σε αυτές τις 3 μοτοσυκλέτες, ή η hayabusa έχει περισσότερο δύναμη, μεγαλύτερη επιτάχυνση και περισσότερο ροπή?
YΓ. Επειδή δεν θέλω να ξεκινήσετε πάλι εικασίες, σημειώνω πως είναι απλά μία απορία μου και πως έχω καταλήξει να ξεκινήσω από κάτι "μικρό" στην αρχή, για να μάθω να οδηγώ, αλλά και για να με προφυλάξω από τα χειρότερα. Η απορία μου αυτή απλά υπάρχει εδώ και καιρό στο μυαλό μου και εσείς μπορείτε να μου την λύσετε.
bentouza
26/06/2010, 07:16
χοντρα χοντρα μια η αλλη ειναι. (πρεπει) να μαζευουν χιλιομετρα ακαριαια, σπανε την προσφρυση πανευκολα, τα φρενα ειναι πολυ δυνατα και οι αναρτησεις σκληρες (αρα χανεις προσφρυση ευκολοτερα οσο χειροτερος ειναι ο δρομος). το busa ειναι πιο βαρυ και πιο μακρυ (χειροτερο υποτιθεται για την πολη). νομιζω σαν αρχαριος δεν θα δεις διαφορα εκτος των πιο μαζεμενων διαστασεων κ βαρους των SS.
κανε ενα ψαξιμο εχει απειρες τετοιες ερωτησεις.
Madkefalonian
26/06/2010, 13:46
R1 εχω.Hayabusa εχω οδηγησει και εντος και εκτος Αθηνων.
Αν το μυαλο σου κοβει και δεν στιβεις το γκαζι μεχρι να το μαθεις,η διαφορα μεταξυ τους ειναι το βαρος.Κατα τα αλλα καμια διαφορα.
Αν ανοιγεις ασυστολα γκαζι χωρις να το εχεις μαθει με τη R1 εχεις 100%πιθανοτητα να φας τα μουτρα σου ενω με τη Busa 150%...
Ας πούμε ότι θέλεις να μάθεις σκοποβολή, σημάδι, ξέρεις ο στόχος με τους ομόκεντρους κύκλους στα χ μέτρα απέναντι σου κτλ. Ρωτάς λοιπόν με τι να αρχίσω?
ΑΚ47, ούζι ή Μ60, λέμε τώρα?
Αρχικά δημιουργήθηκε από dimr1
Ας πούμε ότι θέλεις να μάθεις σκοποβολή, σημάδι, ξέρεις ο στόχος με τους ομόκεντρους κύκλους στα χ μέτρα απέναντι σου κτλ. Ρωτάς λοιπόν με τι να αρχίσω?
ΑΚ47, ούζι ή Μ60, λέμε τώρα?
Όχι, δεν ρωτάω με τι να αρχίσω. Μία απορία μου είναι απλά για να δω αν είναι το ίδιο δύσκολη η οδήγηση ενός αρχαρίου με ένα ss, συγκριτικά με μια hayabusa. Ίδια ιπποδύναμη, αλλά διαφορετική ροπή, βάρος. Επίσης έχω ακούσει από πολλούς κατόχους R1, πως είναι "ψώφια" χαμηλά και μετά τις 7000 "τρελαίνεται", ενώ η hayabusa, ότι σχέση και αν έχεις, ακόμα και χαμηλές στροφές να έχει, φεύγει κατευθείαν. Αυτό παίζει κάποιο ρόλο πχ, εφόσον μία R1 στην αρχή, μέχρι να την μάθει κάποιος, την δουλεύει χαμηλά, απ' ότι να έχεις μια μηχανή σαν την busa, που λίγο να ανοίξεις το γκάζι ή θα σπινιάρει, ή θα επιταχύνει απότομα?
Το R1 από 2009 και μετά έχει κι αυτό πολύ γεμάτη τη χαμηλομεσαία περιοχή, σε γυαλισμένους δρόμους σπινιάρει για πλάκα. Τα άλλα χιλιάρια και τα παλιότερα R1 είναι πιο φιλικά σε αυτές τις στροφές κινητήρα που θα χρησιμοποιήσει ο κάθε οδηγός. Το Hayabusa είναι κάπου στη μέση.
Η γνώμη μου είναι ότι αγοράζοντας κάποιος ένα όπλο που δεν μπορεί να διαχειριστεί στην ουσία αλλά να χρησιμοποιήσει ένα ελάχιστο μέρος των δυνατοτήτων του σε κινητήρα και κράτημα, κινδυνεύει αλλά και χαραμίζεται αυτός και η μηχανή. Ιδίως αυτός γιατί δεν θα πιάσει το νόημα της μηχανής αλλά θα μείνει στη φιγούρα κυκλοφορώντας σαν χεσμένος. Οι μηχανές δεν είναι ηλεκτρικά ψυγεία και τηλεοράσεις.:wave2:
Το δύσκολο για έναν αρχάριο είναι να οδηγήσει οποιαδήποτε μοτο...
Το ακόμα πιο δυσκολο είναι να καταλάβει πόσο ΕΥΚΟΛΟ είναι να χάσει τη ζωή του από αυτή.
Madkefalonian
27/06/2010, 16:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από DUKASII
Το δύσκολο για έναν αρχάριο είναι να οδηγήσει οποιαδήποτε μοτο...
Το ακόμα πιο δυσκολο είναι να καταλάβει πόσο ΕΥΚΟΛΟ είναι να χάσει τη ζωή του από αυτή.
+1
Στο θεμα μας παντως,καμια δεν ειναι ευκολη και για καποιον που εχει μηδενικη εμπειρια και σιγουρα θα φαει τα μουτρα του.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.