PDA

View Full Version : R1 2008 tuning



Σελίδες : 1 [2]

DrBig
21/09/2010, 18:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από giannis113
δε ξερω αλλα αν δεις και στα dragster αλλα και στους αγωνες ολοι φορανε 520,
αλλα και μηχανηκος μου το ειπε, ειναι λεει το τελευταιο που θα κανεις.

520 δεν ειναιη πιο μικρη απο τη μαμα ενως Κ8 1000? λεω μηπως κανω λαθος το νουμερο

Απλα η 520 ειναι ελαφρυτερη, αρα εχει μικροτερη αδρανεια, αρα επιταχυνεται πιο γρηγορα. Αυτο ομως δεν σημαινει περισσοτερα αλογα στο τροχο.

libali10
21/09/2010, 21:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από Xigo
Δεν ξερω τι εχει κανει ο libali, αλλα τα αλογα του βγαινουν αν εχει αλλαξει χωνια κτλ..
Ζx-10r με ακραποβιτς φιλτρο pc3 και 520 γραναζωμα πηγε 178 αλογα. Μετα αν θες βαζεις gipro κτλ που ανεβαινουν τα αλογα και αλλο.
Δυναμομετρηση σε γνωστο μαγαζι της αθηνας για τα τουρμπισμενα yamahakia οπως του libali.

Εσενα Xigo σε βλεπω σε καλο δρομο αλλα με λαθακια οπως me το gipro.
Τουρπισμενο το δικο μου...???
Πλακα κανεις...


Ο DrBig εχει απολυτο δικιο






Οσον για αυτα που λετε πολυ αναφορα πεφτει για τριχες ..εννοω για 520 και τα λοιπα.
Εχετε τοσααααα σημαντικοτερα να ασχολιθητε για την βελτιωση της αποδοσης...
Ναι σωστα,
την αλλαζεις αλλα μην περιμενεις να δεις τα τρια αλογακια πουθενα.
Μια φορα εκανα απο περιεργεια στο ολοκαινουργο Dyno του Νικ@@@δη

Μαγκες ειμαι κατα των δυναμομετρων και ο τελευταιος που ασχολουμε τωρα η στο μελλον...
Αλωστε ειμαι αρνητικος για καυσαναλυσης σε δυναμομετρα και σε σε προηγουμενα ποστ εξηγω την αποψη μου.
Οταν βελτιωνω κατι στην αποδοση παντα εχω ΚΑΠΟΙΟ μετρο συγκρισης για να συκρινω την νεα αποδοση με την προηγουμενη.

Για να σας δωσω να καταλαβετε ενα κλικ παραπανω δεσιμο με τους ιμαντες πανω στο δυναμομετρο 3-4 αλογακια κανανε φτερα.
Με σωστο τροπο και ψαξιμο απο εναν γνωστη το R1 βγαζει 180 τροχο χωρις ροικες χωρις προποριες.



:beer:

kerasaki
21/09/2010, 21:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Απλα η 520 ειναι ελαφρυτερη, αρα εχει μικροτερη αδρανεια, αρα επιταχυνεται πιο γρηγορα. Αυτο ομως δεν σημαινει περισσοτερα αλογα στο τροχο.
Οπως το λεει και ο συναδελφος μοτοσυκλετιστης, μια αλυσιδα....δεν θα δωσει παραπανω αλογα αλλα θα περιορισει τις απωλειες του κινητηρα.

T.R.E
21/09/2010, 23:17
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Απλα η 520 ειναι ελαφρυτερη


Μην βάλεις και στοίχημα ότι οι 520 αλυσίδες είναι και τόσο ελαφρύτερες... :)



180 άλογα από R1 και εγώ το πιστεύω ότι είναι απολύτως εφικτά,αρκεί ο μηχανικός να είναι γάτος... Το επόμενο μου μηχανάκι μάλιστα θα είναι τέτοιο... :wave2:

Xigo
22/09/2010, 00:40
Αρχικά δημιουργήθηκε από libali10
Εσενα Xigo σε βλεπω σε καλο δρομο αλλα με λαθακια οπως me το gipro.
Τουρπισμενο το δικο μου...???
Πλακα κανεις...

:beer:

Δεν ξερω αν εχω καταλαβει καλα τι θες να πεις,παντως δεν ανεφερα πως εβαλες σαλιγκαρι εγω πουθενα,εγψ τουλαχιστον...

Xigo
22/09/2010, 00:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από Xigo
Δεν ξερω αν εχω καταλαβει καλα τι θες να πεις,παντως δεν ανεφερα πως εβαλες σαλιγκαρι εγω πουθενα,εγψ τουλαχιστον...

Ακυρο στην δικια μου διατυπωση,τωρα το ειδα..

Εννοουσα οπως το δικο σου yamaha,οχι το δικο σου τουρμπισμενο yamaha..

Να με συγχωρεις :D


:beer: :beer:

giannis113
22/09/2010, 01:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από kyko
giannis 113,το οτι βαζουν κ ειναι το τελευταιο δεν σημαινει οτι το βαζουν για αλογα :winka: :wave2:

μα ρε φιλε δε το λεω τυχαια,
δοκιμασμενο ειναι εχει πολλα + το 520, ομως παντα μηλαμε για μικρες διαφορες πολλυ μικρες γιαυτο σου λεω πχ κανε πρωτα ολα τα αλλα και μετα το κανεις και αυτο :D

libali10
22/09/2010, 20:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από T.R.E
Μην βάλεις και στοίχημα ότι οι 520 αλυσίδες είναι και τόσο ελαφρύτερες... :)



180 άλογα από R1 και εγώ το πιστεύω ότι είναι απολύτως εφικτά,αρκεί ο μηχανικός να είναι γάτος... Το επόμενο μου μηχανάκι μάλιστα θα είναι τέτοιο... :wave2:


Eιναι ελαφρυτερες κατα 600gr(γραφω πιο κατω πιο αναλυτικα)

Σωστος ο φιλος για τα εφικτα αλογακια του R1
αλλα ωσπου να βρεις τον γατο πρεπει να πληρωνεις....και πρεπεινα εισαι και εσυ γατος να μην τσιμπας στα λογια τοθ καθενα.
Ωστοσο ο δρομος που ακουλουθουν οι περισσοτεροι ειναι λαθος.
Οι Αμερικανοι ομως μας το δειχνουν!!!!

Παντως γνωμη μου,
οπου βλεπεις να γυαλιζει το πλακακι φευγα οσο ειναι νωρις!

Παντως ετσι για πλακα να ειχατε την ευκαιρια να δειτε μαμα BUsa K8 ( δειχνει μαμα ) με στοκ εξατμισεις (οι εξατμισεις του busa δεν κοβονται..τουλαχιστον εγω δεν μπορεσα αλλα εχει τις ψιλο επεμβασεις τους σε αφαιρεση καταλυτη)
και πηγαινει με ψιλοτουμπανο busa (οχι με λυμενο μοτερ μονο περιφερειακα).
και το "μαμα" να στεκεται μπροστα με διαφορα..:eyepop:

Αυτο το λεω για αυτους που το πρωτο που κανουν ειναι να αλλαξουν εξατμισεις.
ΝΑΙ καλο ειναι να τις αλλαξεις αλλα δεν ειναι και "ΤΟ" απαραιτητο.




R1 STOK ΓΡΑΝΑΖΩΜΑ
ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ 520 ΓΡΑΝΑΖΙΑ supersprox
αλυσιδα RK 600 gr ελαφρυτερα(μαμα γραναζια και το σετ 520)

πολλη πιο ευκαμπτη, πιο γερη,πηγα να χαλασω τον εξωλκεα για να αφαραισω 2 κενα
ΕΝΩ η μαμα ηταν μαλακη σαν βουτηρο
και πιο φτηνη για τους ψαγμενους.

Οποτε οποιος παει για αλλαγη γραναζαλυσιδας λογω φθορας...
με χερια και ποδια για after

T.R.E
23/09/2010, 00:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από libali10

R1 STOK ΓΡΑΝΑΖΩΜΑ
ΜΕΤΑΤΡΟΠΗ ΣΕ 520 ΓΡΑΝΑΖΙΑ supersprox
αλυσιδα RK 600 gr ελαφρυτερα(μαμα γραναζια και το σετ 520)

πολλη πιο ευκαμπτη, πιο γερη,πηγα να χαλασω τον εξωλκεα για να αφαραισω 2 κενα
ΕΝΩ η μαμα ηταν μαλακη σαν βουτηρο
και πιο φτηνη για τους ψαγμενους.




Για το R1 δεν ξέρω να σου πω ακριβώς,αλλά στο GSX-R μπορείς να χάσει γύρω στο 1,5 κιλό από αλυσιδογράναζα. Τα 800 απ'αυτά ( περίπου) θα είναι απ'τα γρανάζια.

Η RK GB520 που έχω είναι μόλις 200 γραμμάρια ελαφρύτερη απ'την στοκ 530. Τζάμπα κόπος, παρ'ολο που στο μάτι έχει μεγάλη διαφορά η ζυγαριά λέει το αντίθετο.


Οι εξατμίσεις στο Busa είναι περισσότερο από απαραίτητο να φύγουν... :lol: Ο καθένας έχει την άποψη του βέβαια...

kyko
23/09/2010, 06:35
Αρχικά δημιουργήθηκε από libali10
Eιναι ελαφρυτερες κατα 600gr(γραφω πιο κατω πιο αναλυτικα)

Σωστος ο φιλος για τα εφικτα αλογακια του R1
αλλα ωσπου να βρεις τον γατο πρεπει να πληρωνεις....και πρεπεινα εισαι και εσυ γατος να μην τσιμπας στα λογια τοθ καθενα.
Ωστοσο ο δρομος που ακουλουθουν οι περισσοτεροι ειναι λαθος.
Οι Αμερικανοι ομως μας το δειχνουν!!!!

Παντως γνωμη μου,
οπου βλεπεις να γυαλιζει το πλακακι φευγα οσο ειναι νωρις!



πρεπει να περασω μια βολτα απο κορινθο νομιζω να δουμε τι μπορει να γινει στο fz1.....:smokin: :cool:

DimST
23/09/2010, 10:02
Να το πώ απλά. 180+ άλογα με περιφερειακά σε R1 04-08 βγαίνουν μόνο με ένα θαύμα (Θείο άγγιγμα - με εκκλησίες και κεριά)... εκτός και αν στόκ έβγαλε 170, με εκκεντροφόρους ροϊκή 205 με πιστόνια, μπιέλες 240 και πάμε για gp. :winka:

Μη σας γελάνε τα αισιόδοξα δυναμόμετρα, δε βγαίνουν έτσι εύκολα τόσα άλογα...

kyko
23/09/2010, 10:11
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimST
Να το πώ απλά. 180+ άλογα με περιφερειακά σε R1 04-08 βγαίνουν μόνο με ένα θαύμα (Θείο άγγιγμα - με εκκλησίες και κεριά)... εκτός και αν στόκ έβγαλε 170, με εκκεντροφόρους ροϊκή 205 με πιστόνια, μπιέλες 240 και πάμε για gp. :winka:

Μη σας γελάνε τα αισιόδοξα δυναμόμετρα, δε βγαίνουν έτσι εύκολα τόσα άλογα...

το ιδιο λεμε dim :winka:
by the way....κ απο meremeti πρεπει να περασω ετσι για tuningσμο:D

libali10
23/09/2010, 15:58
Βγαινουν για πλακα αυτα τα αλογα 180+ ps σε Dyno


Σου ειχα πει που το δυναμομετρησα..τωρα αν και το καινουργιο dyno ειναι αβερτο στην υποδειξη υποδυναμης,
ενω στα αλλα δυναμομετρα (αυτο εχει γινει πλεον σλογκαν) ειναι αυστηροτερα τι να σου πω....αλουνου παπα Ευαγγελιο.
Δεν ασχολουμε με δυναμομετρα απλα ετυχε και το εβαλα επανω ετσι για περιεργια.

Υποψιν,οτι με εψηνε για καυσαναλυση διοτι ελεγε απο πλευρας αναλογιας καυσιμου αερα,το εβρισκε αλλου αλλου οποτε δεν ειχε κινητρο να μου τσιμπηση τα αλογα παραπανω...ισα ισα επρεπε το αντιθετο να συμβει.
Στο δρομο ομως ο καυσαναληση δειχνει σχεδον τελεια :wacko:

Τελος παντων εγω δεν εχω την διαθεση να αντιστρεψω τη γνωμη κανενος ουτε διαφημισα κατι, κατευθηνσης δινω δωρεαν,
καταθεντοτας παντα την ΑΠΟΨΗ μου και μονο,
οποτε οτι θελει ο καθενας το πιστευει και αναλογως πρατει !!!


:beer:

Toumpas
24/09/2010, 08:18
Λιμπάλι, σβήσε μερικά PM για να μπορείς να δεχτείς νέα.

:sick:

:wave2:

kyko
24/09/2010, 08:29
libali & dimst,
πειτε κ αλλα να μαθαινωμε εμεις οι νεοι :beer:

toumpas,αμεσως να μαθεις τα κολπα για να βγαλεις αλογακια,εεε!!!:smokin:

Toumpas
24/09/2010, 09:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από kyko
libali & dimst,
πειτε κ αλλα να μαθαινωμε εμεις οι νεοι :beer:

toumpas,αμεσως να μαθεις τα κολπα για να βγαλεις αλογακια,εεε!!!:smokin:

Είναι ήδη φωτιά το εργαλείο Κούλη, μπήκανε και τελικά + PC3 :)

kyko
24/09/2010, 09:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από Toumpas
Είναι ήδη φωτιά το εργαλείο Κούλη, μπήκανε και τελικά + PC3 :)

αααααααααααα!!!!!!!!!!!!

δεν εγραψες κατι ομως....
χαρτης?αισθηση?μονος το tuning?

:beer:

Toumpas
24/09/2010, 09:41
Έβαλα racebaffles, ο ήχος είναι άπαιχτος.. Τα άλογα δεν έχουν διαφορά. Κάποια στιγμή θα φύγει και ο καταλύτης - αν και ειμαι οικολόγριος και δεν προτιμάω αυτήν την λύση. Έτσι και αλλιώς στα Μέγαρα μια χαρά χτυπάει καλούς χρόνους με τον κουλό πάνω του :)

Χάρτη έναν έτοιμο που είναι γενικά πολύ πλούσιος.. γενικά παντού. Η κατανάλωση πάει στα 150sh χιλιόμετρα πριν την ρεζέρβα που σημαίνει οτι κάποιος καταπίνει πολύ (και χωρίς λόγο).

Ο χάρτης λέγετε "European Model-Carbon Can Company 60mm slip-on exhausts, Stock or aftermarket air filter, O2 sensor disconnected"

Τον σύγκρινα με αυτό τον χάρτη "European Model,Yoshimura slip-on exhausts,Stock or aftermarket air filter,O2 sensor disconnected" της Yoshi, και ο Yoshi δίνει πολύ λιγότερο καύσιμο από τον Carbon. Απλά δεν βρήκα χρόνο να τον φορτώσω και να δώ τυχόν διαφορές στην απόδοση και την κατανάλωση γιατί δεν κατεβαίνω από την σέλα παρα μόνο για μαμ-κακα-νάνι :)

libali10
24/09/2010, 11:03
Toumpas
μην ψαχνεις ευθειες για να πατησεις το μοτο σου και πιεζεσε εισαι εντελως λαθος,
οσο και να προσπαθησεις δεν προκειτε να καταλαβεις η μπορει να καταλαβεις λαθος.

Βρες καποιον φιλο σου περιπου ισαξιο πατηστε 3-4 αντε και 5 (αν ειναι ο δρομος μεγαλος και ερημος) και τοο συμπερασμα σου θα το βγαλεις πολυ πιο ευκολα.

Δεν γραφουμε εδω μεσα για να αλλαζετε χαρτες και πηγαινετε να τα δικιμαζετε εξω.
Τουλαχιστον εγω

kyko
24/09/2010, 11:16
toumpa δωσε κ αλλο...το r1 θελει αλογα :beer:
libali δωσε πραμα...μην κρατας τα μυστικα του tuning για παρτη σου :D :beer:

DimST
24/09/2010, 11:22
Αρχικά δημιουργήθηκε από libali10
...
Βρες καποιον φιλο σου περιπου ισαξιο πατηστε 3-4 αντε και 5 (αν ειναι ο δρομος μεγαλος και ερημος) και τοο συμπερασμα σου θα το βγαλεις πολυ πιο ευκολα.

..

Σωστός, με την αίσθηση δεν είναι και πολύ σίγουρο πως πας στη σωστή κατεύθυνση.
Με δοκιμές με φίλο και ίσως και αλλαγή μοτοσυκλέτες κάτι γίνεται ;)

kyko
24/09/2010, 11:26
dimst & libali10,

-φιλτρο k&n
-ελευθερο τελικο
-καταργηση καταλυτη
-πεταλουδες μικροτερες (ivan's ή copperdawg)
-ανοιγμα φιλτροκουτι
-commander V

ολα αυτα σε fz1...τι λετε?χαρτη στο δυναμομετρο ή στο δρομο?κ αν στο δρομο πως?
χρειαζεται κ η lcd οθονη της dynojet?λογικα με αυτα τα λιγα :D το fz1 χτυπαει 145 τροχο.....???

Toumpas
24/09/2010, 11:31
Αρχικά δημιουργήθηκε από libali10
Toumpas
μην ψαχνεις ευθειες για να πατησεις το μοτο σου και πιεζεσε εισαι εντελως λαθος,
οσο και να προσπαθησεις δεν προκειτε να καταλαβεις η μπορει να καταλαβεις λαθος.

Βρες καποιον φιλο σου περιπου ισαξιο πατηστε 3-4 αντε και 5 (αν ειναι ο δρομος μεγαλος και ερημος) και τοο συμπερασμα σου θα το βγαλεις πολυ πιο ευκολα.

Δεν γραφουμε εδω μεσα για να αλλαζετε χαρτες και πηγαινετε να τα δικιμαζετε εξω.
Τουλαχιστον εγω

Εγώ πάντα το μετράω με σούζα.. Με πόσες στροφές έρχεται με 2α με γύρω στα 5λίτρα καύσιμο.

Γενικά δεν με νοιάζει να βγάλω την φούλ απόδοση. Την αλλαγή την έκανα πρώτα από όλα για τον ήχο!

Αλλά το οτι μου καίει υπερβολικά πολύ μόνο αρνητική απόδοση μπορεί να αποφέρει.

Θα δοκιμάσω και τον Yoshi χάρτη να δώ τι αυτονομία θα μου βγάλει για λίγο καιρό. Τιουνάρισμα θα κάνω - εάν κάνω - όταν βάλω και "Υ" και μόνο τότε.

Εάν έχεις χάρτη για τελικό μόνο και ιδιαίτερα για Baffles θα ήθελα να τον τσεκάρω :)

Κούλη τα έχουμε ξαναπεί , το Φζ1 χτυπάει άνετα 145 τροχό και 150 ακόμη με σωστό τιούνινγκ και ανάλογες καιρικές συνθήκες :)

DimST
24/09/2010, 15:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από kyko
dimst & libali10,

-φιλτρο k&n
-ελευθερο τελικο
-καταργηση καταλυτη
-πεταλουδες μικροτερες (ivan's ή copperdawg)
-ανοιγμα φιλτροκουτι
-commander V

ολα αυτα σε fz1...τι λετε?χαρτη στο δυναμομετρο ή στο δρομο?κ αν στο δρομο πως?
χρειαζεται κ η lcd οθονη της dynojet?λογικα με αυτα τα λιγα :D το fz1 χτυπαει 145 τροχο.....???


Δε ήξερα οτι υπάρχει τέτοια λύση για τις δεύτερες πεταλούδες.
Η λύση αυτή σίγουρα κάνει πιο εύκολο το έργο αυτού που θα φτιάξει το χάρτη μια το κάνει λίγο πιο φιλικό στο άνοιγμα γκαζιού, μειώνει λίγο φρένο του μοτέρ στο κλείσε καθώς και τα ξεσπάσματα στα απότομα ανοίγματα.

Συνήθως απλά τα βγάζουμε αλλά επειδή είναι πολύ φθηνά μπορείς να τα δοκιμάσεις. Και βάλε ολόκληρη εξάτμιση.

kyko
24/09/2010, 15:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimST
Δε ήξερα οτι υπάρχει τέτοια λύση για τις δεύτερες πεταλούδες.
Η λύση αυτή σίγουρα κάνει πιο εύκολο το έργο αυτού που θα φτιάξει το χάρτη μια το κάνει λίγο πιο φιλικό στο άνοιγμα γκαζιού, μειώνει λίγο φρένο του μοτέρ στο κλείσε καθώς και τα ξεσπάσματα στα απότομα ανοίγματα.

Συνήθως απλά τα βγάζουμε αλλά επειδή είναι πολύ φθηνά μπορείς να τα δοκιμάσεις. Και βάλε ολόκληρη εξάτμιση.

μαλλον θα τσιμπησω τις πεταλουδες του copperdawg....
το να μην τις βαλεις καθολου σημαινει "ρουφα τζινα" αβερτα :smilea:
οσο για το φρενο του κινητηρα τρελαινομαι...ασε που εχω αλλαξει μονο μια φορα τακακια εμπρος μεχρι τωρα στα 48k χλμ...οσο για λαιμους θα πρεπει να βρω κατι που να ταιριαξει ακριβως στο θεΪκο τελικο της racefit...αλλα επειδη κατι τετοιο προς το παρον δεν εχει βγει μαλλον το αφηνουμε ως εχει :) εσεις εκει τον χαρτη τον φτιαχνετε στο dyno ή στο δρομο? :wave2:

DimST
24/09/2010, 17:53
Δε καίνε περισσότερη βενζίνη, εγγυημένο.
Χάρτες φτιάχνουμε στο δρόμο, με το FZ όμως λόγο μη ramair θα κάνεις δουλειά και σε ένα καλό δυναμόμετρο

kyko
24/09/2010, 17:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimST
Δε καίνε περισσότερη βενζίνη, εγγυημένο.
Χάρτες φτιάχνουμε στο δρόμο, με το FZ όμως λόγο μη ramair θα κάνεις δουλειά και σε ένα καλό δυναμόμετρο

χμμμμμ........ρε dim με εχεις μπριζωσει παλι...εσυ κ ο libali.......:cry: :cry:

αλλο που δεν θελω κιολας....αμα εχεις το μικροβιο του tuning.......γμτ γμτ.......:D :D
πες κ αλλα πες κ αλλα.....θελω να μαθω..... :beer: :beer:

DrBig
24/09/2010, 18:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από kyko
χμμμμμ........ρε dim με εχεις μπριζωσει παλι...εσυ κ ο libali.......:cry: :cry:

αλλο που δεν θελω κιολας....αμα εχεις το μικροβιο του tuning.......γμτ γμτ.......:D :D
πες κ αλλα πες κ αλλα.....θελω να μαθω..... :beer: :beer:

Ο καλλιτερος τροπος για να το ρυθμισεις ειναι με ενα wideband και ενα datalogger στο δρομο. Χρειαζονται πολλες ωρες για σωστο ρυθμισμα (ετσι οπως το θελεις εσυ) και θα σου ερθει η μια η η αλλη απο κοστος, χωρια που σου μενει και το hardware για οποιοδηποτε αλλο μηχανακι.

kyko
24/09/2010, 18:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Ο καλλιτερος τροπος για να το ρυθμισεις ειναι με ενα wideband και ενα datalogger στο δρομο. Χρειαζονται πολλες ωρες για σωστο ρυθμισμα (ετσι οπως το θελεις εσυ) και θα σου ερθει η μια η η αλλη απο κοστος, χωρια που σου μενει και το hardware για οποιοδηποτε αλλο μηχανακι.

wideband της dynojet,σωστα?
datalogger απο που?κ αν θα ειναι απο αλλη εταιρεια θα συνεργαζεται σωστα?
επισης,ειναι ευκολο για καποιον που δεν ξερει συμπιεσεις,αναλογιες καυσιμου κτλ κτλ
να το ρυθμισει μονος? :wave2:

DrBig
24/09/2010, 18:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από kyko
wideband της dynojet,σωστα?
datalogger απο που?κ αν θα ειναι απο αλλη εταιρεια θα συνεργαζεται σωστα?
επισης,ειναι ευκολο για καποιον που δεν ξερει συμπιεσεις,αναλογιες καυσιμου κτλ κτλ
να το ρυθμισει μονος? :wave2:

Η powercommander εχει και τα δυο και συνεργαζονται μεταξυ τους. Αν αφησεις την αναφλεξη ησυχη, που το συνιστω, αυτο που επιδιωκεις ειναι δεδομενο AFR για διαφορα ανοιγματα γκαζιου και στροφες, μεσω των ρυθμισεων στο PCV και βασιζομενοος στις ενδειξεις AFR του wideband. Τερμα γκαζι κοιτας για AFR 13 και γενικα αποφευγεις για μεγαλα ανοιγματα γκαζιου φτωχα μειγματα. Για μικρα ανοιγματα μεχρι 20% στοχευεις σε 14.7 για μεγιστη οικονομια.

Γενικα 13 παντου ειναι μια καλη αρχη και υγιης γα τον κινητηρα, αλλα με μεγαλη καταναλωση σε ταξιδι. Το ταξιδι (μεχρι 150κμ/ω ισως και παραπανω αναλογα την μηχανη) αντιστοιχει σε μικροτερα ανοιγματα απο 20%, στα οποια 14.7 ειναι ΟΚ. Σε πολυ χαμηλες στροφες ενδεχεται να θελεις παλι σχετικα πλουσιο μειγμα για να ειναι ομαλο το γκαζι.

Πιο γνωστες επι του θεματος μπορουν να σε διαφωτισουν περισσοτερο, αλλα πανω-κατω καπως ετσι ειναι τα πραγματα.


Δεν ειναι δυσκολο να το κανεις μονος, αλλα θελει χρονο και πολλες βολτες με στρατηγικα επιλεγμενες συνθηκες. Αξιζει οσο τιποτε αλλο για να φερεις τη μηχανη στα μετρα σου.

kyko
24/09/2010, 18:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Η powercommander εχει και τα δυο και συνεργαζονται μεταξυ τους. Αν αφησεις την αναφλεξη ησυχη, που το συνιστω, αυτο που επιδιωκεις ειναι δεδομενο AFR για διαφορα ανοιγματα γκαζιου και στροφες, μεσω των ρυθμισεων στο PCV και βασιζομενοος στις ενδειξεις AFR του wideband. Τερμα γκαζι κοιτας για AFR 13 και γενικα αποφευγεις για μεγαλα ανοιγματα γκαζιου φτωχα μειγματα. Για μικρα ανοιγματα μεχρι 20% στοχευεις σε 14.7 για μεγιστη οικονομια.

Γενικα 13 παντου ειναι μια καλη αρχη και υγιης γα τον κινητηρα, αλλα με μεγαλη καταναλωση σε ταξιδι. Το ταξιδι (μεχρι 150κμ/ω ισως και παραπανω αναλογα την μηχανη) αντιστοιχει σε μικροτερα ανοιγματα απο 20%, στα οποια 14.7 ειναι ΟΚ. Σε πολυ χαμηλες στροφες ενδεχεται να θελεις παλι σχετικα πλουσιο μειγμα για να ειναι ομαλο το γκαζι.

Πιο γνωστες επι του θεματος μπορουν να σε διαφωτισουν περισσοτερο, αλλα πανω-κατω καπως ετσι ειναι τα πραγματα.


Δεν ειναι δυσκολο να το κανεις μονος, αλλα θελει χρονο και πολλες βολτες με στρατηγικα επιλεγμενες συνθηκες. Αξιζει οσο τιποτε αλλο για να φερεις τη μηχανη στα μετρα σου.

το datalogger της dynojet πως το εχει περασμενο στο site?

ρε συ αγη,που τα ξερεις ολα αυτα?
respect φιλε...κ αν ξαναμπω στο τρυπακι για tuning βλεπω να το ρυθμιζουμε παρεα :beer: :wave2:

DrBig
24/09/2010, 18:54
Αρχικά δημιουργήθηκε από kyko
το datalogger της dynojet πως το εχει περασμενο στο site?

ρε συ αγη,που τα ξερεις ολα αυτα?
respect φιλε...κ αν ξαναμπω στο τρυπακι για tuning βλεπω να το ρυθμιζουμε παρεα :beer: :wave2:



http://www.powercommander.com/powercommander/Products/LCDUnit/powercommander_lcd.aspx

Υπαρχουν παιδια εδω που ξερουν πολυ περισσοτερα Κυριακο (?) και εχουν και μεγαλη εμπειρια επι των θεματων αυτων! Κατα τ'αλλα αν ποτε αποφασισεις να το κανεις μονος, ευχαριστως να βοηθησω γιατι συν τοις αλλοις το παω και το FZ1 τα μεγιστα ;)

kyko
24/09/2010, 18:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
http://www.powercommander.com/powercommander/Products/LCDUnit/powercommander_lcd.aspx

Υπαρχουν παιδια εδω που ξερουν πολυ περισσοτερα Κυριακο (?) και εχουν και μεγαλη εμπειρια επι των θεματων αυτων! Κατα τ'αλλα αν ποτε αποφασισεις να το κανεις μονος, ευχαριστως να βοηθησω γιατι συν τοις αλλοις το παω και το FZ1 τα μεγιστα ;)

αρα θελει το lcd unit κ οχι το wide band,σωστα?
οσο για το οτι το πας το fz1 που ειν' ο reinn να τ'ακουσει....:D
αντε ανεβα καμμια βολτα στυλιδα να το καμεις κ βολτα :winka: :beer: :wave2:

DrBig
24/09/2010, 19:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από kyko
αρα θελει το lcd unit κ οχι το wide band,σωστα?
οσο για το οτι το πας το fz1 που ειν' ο reinn να τ'ακουσει....:D
αντε ανεβα καμμια βολτα στυλιδα να το καμεις κ βολτα :winka: :beer: :wave2:

Θες και τα δυο, το LCD unit απλα καταγραφει και παρουσιαζει δεδομενα. Στο σαιτ λεει οτι δεν εχει βγει ακομα για PCV. Θα μπορουσες να κανεις δουλεια και με το wideband μονο, αλλα μπορει και να σκοτωθεις γιατι θα κοιτας αυτο και οχι το δρομο, ασε που στα γρηγορα ανοιγματα δε θα προλαβαινεις να δεις τι λεει. Αν ομως το πας ομαλα και σταδιακα, και εχεις καλη μνημη κατι γινεται.

Στυλιδα? Γιατι οχι? Το κανονιζουμε καποια στιγμη!

Ο rein πρεπει να εχει γραψει πολλες ωρες με wideband και datalogger, οποτε ρωτα τον για το τι και πως. Δεν ηξερα οτι το κραζει το φουζου....ε κανεις δεν ειναι τελειος :p

kyko
24/09/2010, 19:25
κ lcd unit κ wideband?????:eyepop: :eyepop:
δλδ commander-lcd unit-wideband θελω κανα 600? κ τα 3!!!!!!!
jesus lord worship devil.............:cry: :cry:
καλα ναι ο reinn σιγουρα θα εχει γραψει ατελειωτες ωρες με τα μπλιμπλικια πανω στο busa του....
αλλα απο fouzou μου εχει πει οτι δεν εχει ασχοληθει.....
κ οντως τελειος δεν ειναι κανεις!!!!!!!

:D :bigcry: :beer:

DrBig
24/09/2010, 19:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από kyko
κ lcd unit κ wideband?????:eyepop: :eyepop:
δλδ commander-lcd unit-wideband θελω κανα 600? κ τα 3!!!!!!!
jesus lord worship devil.............:cry: :cry:

:D :bigcry: :beer:

εμμμ κοστιζει η μοντα....Ισως να αξιζει να παρεις το PC3 που ειναι πιο συμβατο λογω παλαιοτητας.
Σκεψου και τι θα σκασεις για δυναμομετρηση, ποσες φορες θα χρειαστει να πας και το οτι τα δυο τελευταια τα κρατας για οποιαδηποτε μελοντικη μηχανη...
Τωρα εχεις κατι πανω στη μηχανη σου, η ειναι μαμα?

DimST
24/09/2010, 19:33
Τα dynojet wideband 1 & 2 της dynojet κάνουν μια χαρά datalogging αλλά είναι αρκετά αργά και θέλει ώρες ξεστραβώματος για να έχεις εικόνα, είναι όμως φθηνα και σίγουρα δουλειά κάνεις

Μακράν μπροστά είναι της motec το PLM αλλά εκεί μετράμε ήδη πάνω απο 1000Ε και σίγουρα απευθύνεται σε επαγγελματία, το LM01 που έχω δουλέψει αρκετά είναι οκ αλλά δεν είναι για μηχανάκι, όπως και τα περισσότερα προϊόντα της Innovate συμπεριλαμβανομένου του LM02. Μετά πάμε στα AEM που είναι επιπέδου wb2 της dynojet χωρίς να έχω ιδία άποψη...

Εν κατακλείδι, για οικονομική λύση, μαζεύεστε 2-3 άτομα και αγοράζετε τον WB2 με την LCD200.
Καταγράφει τα πάντα, συνδέεται με pc v και... σίγουρα μια χαρά δουλειά θα κάνετε.

kyko
24/09/2010, 19:38
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig

Τωρα εχεις κατι πανω στη μηχανη σου, η ειναι μαμα?

τωρα ειμαι με τελικο μόνο...ουτε φιλτρο ελευθερο ουτε τπτ...
τελικο κ μαμα φιλτρο...ααα!!!κ χωρις καταλυτη :D
στην ακρη εχω ενα ελευθερο φιλτρο k&n που ειναι καινουριο...
ειχα ξαναβαλει commander 3 αλλα κ commander V...δυστυχως μετα απο καποια χλμ
αρχισαν κ δεν δουλευαν σωστα...εκαναν μπερδεματα κ γενικα μου εσπαγαν τα ουμπαλα
μεχρι που τα εβγαλα κ το αφησα ως εχει....

DrBig
24/09/2010, 19:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimST
Τα dynojet wideband 1 & 2 της dynojet κάνουν μια χαρά datalogging αλλά είναι αρκετά αργά και θέλει ώρες ξεστραβώματος για να έχεις εικόνα, είναι όμως φθηνα και σίγουρα δουλειά κάνεις

Μακράν μπροστά είναι της motec το PLM αλλά εκεί μετράμε ήδη πάνω απο 1000Ε και σίγουρα απευθύνεται σε επαγγελματία, το LM01 που έχω δουλέψει αρκετά είναι οκ αλλά δεν είναι για μηχανάκι, όπως και τα περισσότερα προϊόντα της Innovate συμπεριλαμβανομένου του LM02. Μετά πάμε στα AEM που είναι επιπέδου wb2 της dynojet χωρίς να έχω ιδία άποψη...

Εν κατακλείδι, για οικονομική λύση, μαζεύεστε 2-3 άτομα και αγοράζετε τον WB2 με την LCD200.
Καταγράφει τα πάντα, συνδέεται με pc v και... σίγουρα μια χαρά δουλειά θα κάνετε.

Οταν λες 'αργα' εννοεις οσον αφορα την αποκριση τους στις μετρησεις AFR?
Με τον συνδυασμο WB2+LCD200 τι δεδομενα καταγραφεις?
Με Motty εχεις δουλεψει?

DimST
24/09/2010, 21:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Οταν λες 'αργα' εννοεις οσον αφορα την αποκριση τους στις μετρησεις AFR?
Με τον συνδυασμο WB2+LCD200 τι δεδομενα καταγραφεις?
Με Motty εχεις δουλεψει?

Εννοώ πως η ταχύτητα καταγραφής του λάμδα σε συνάρτηση με στροφές και άνοιγμα γκαζιού δεν ανταποκρίνεται ακριβώς για το σημείο που καταγράφει, ειδικά στις πρώτες σχέσεις ταχυτήτων υπάρχει μεγάλο πρόβλημα.
Έχω δοκιμάσει motty σε μερικές μοτοσυκλέτες μεταξύ αυτών και αρκετά βελτιωμένες και η διαφορά τόσο στο logging όσο και στη διόρθωση είναι τεράστια.
Αν το motty το κρίνεις εκ του αποτελέσματος είναι φθηνό και πιο συμφέρων απο pc v + autotune γι'αυτά που προσφέρει, θα έλεγα μάλιστα πως σε επίπεδο closed loop δεν έχει να ζηλέψει τίποτα σε σχέση με ένα motec m4 που έχει τύχει να δουλέψω πάνω σε ένα μηχανάκι και σε εφαρμογή closed loop. Να το πώ απλά, για πολιτική μοτοσυκλέτα σε επίπεδο καυσίμων είναι το καλύτερο εργαλείο με διαφορά σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

EDIT ξέχασα...
Στο πακέτο LCD200 με WB2 καταγράφεις rpm, tps, 1analog και afr. Συνδέοντας το pc v καταγράφεις όποιον σένσορα κλέβει το pc v, όπως speed, duty cycle, σχέση ταχύτητας κλπ. Προσοχή θέλει στις μνήμες που δε περιλαμβάνονται στο πακέτο και πρέπει να είναι SD έως 2Gb που σπάνια βρίσκεις πλέον στην Ελληνική αγορά.

reinmeister
24/09/2010, 21:37
να μην πειραζετε τα μηχανακια σας...το εργοστασιο ξερει καλυτερα...:wave2:

DrBig
24/09/2010, 21:43
Αρχικά δημιουργήθηκε από DimST
Εννοώ πως η ταχύτητα καταγραφής του λάμδα σε συνάρτηση με στροφές και άνοιγμα γκαζιού δεν ανταποκρίνεται ακριβώς για το σημείο που καταγράφει, ειδικά στις πρώτες σχέσεις ταχυτήτων υπάρχει μεγάλο πρόβλημα.
Έχω δοκιμάσει motty σε μερικές μοτοσυκλέτες μεταξύ αυτών και αρκετά βελτιωμένες και η διαφορά τόσο στο logging όσο και στη διόρθωση είναι τεράστια.
Αν το motty το κρίνεις εκ του αποτελέσματος είναι φθηνό και πιο συμφέρων απο pc v + autotune γι'αυτά που προσφέρει, θα έλεγα μάλιστα πως σε επίπεδο closed loop δεν έχει να ζηλέψει τίποτα σε σχέση με ένα motec m4 που έχει τύχει να δουλέψω πάνω σε ένα μηχανάκι και σε εφαρμογή closed loop. Να το πώ απλά, για πολιτική μοτοσυκλέτα σε επίπεδο καυσίμων είναι το καλύτερο εργαλείο με διαφορά σε σχέση με τον ανταγωνισμό.

Ευχαριστω για τα κατατοπιστικοτατα σχολια!
:beer:

DimST
24/09/2010, 21:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από DrBig
Ευχαριστω για τα κατατοπιστικοτατα σχολια!
:beer:

Εγώ για τη κουβέντα :beer: :wave2:

libali10
25/09/2010, 00:26
Βλεπω ανεβηκε το επιπεδο...
ωραια θα βγαλουμε λαβρακι :wacko:
wideband σε pc iii ειναι μια πολυ καλη λυση αλλα τεχνικα δυσκολη στην εφαρμογη οπως ολες οι καυσαναλυσης(ακουγετε ευκολο αλλα ειναι παλουκι.)


Η δυσκολη ειναι καυσαναλυση στο δρομο ΕΠΕΙΔΗ υπαρχει κυνδινος να φας τα μουτρα σου..

Ενας φιλος εδωσε μια τιμη αναλογια καυσιμο αερα 14.7 :confused: (αν θυμαμε καλα) που το κανει πολυ ξερο την καυση που βλεπω να τα λειωνει ολα.
Μια καλη αναλογια ειναι γυρω στα 13,1- 13.5.

Ενας αλλος φιλος εγραψε για πεταλουδες ανοιγμα φιλτρων και τα λοιπα.
Τον βρισκω πολυ προχωρημενο αλλα εχει ξεχασει σημαντικους κρυκους και για βοηθησω
ολα τα λεφτα ειναι στον +αερα +καυσιμο με ποιον τροπο θα φτασει μεχρι να γινει η αναφλεξη (το ποιο σημαντικο)
Υπαρχουν παντετες οπως αλλο φιλτροκουτι φτιακτη μπεκιερα να ψεκαζει καθετα στους αυλους ,οχι πλαγια επανω στα τοιχωματα, που για μενα πρεπει να ειναι σταθεροι( αυλοι).

Για καποιον που ειπε οτι αλλαζει χαρτες και τους τεσταρει με σουζα (υποθετω με ποιον χαρτη σηκωνει πιο ευκολα σουζα) :
απο τι ξερω τα R1 07-08 (που γνωριζω καλα) 2η-3η ειναι πυροβολα...ψιλα υστερουν οποτε ματαια οι προσπαθεια

Toumpas
25/09/2010, 06:38
Στο παλικάρι που απαντάει με τρόπο απαξιωτικό και Know-it-all, ι οι απαντήσεις σου τέτοιου τύπου πόσο χρήσιμες είναι στο φόρουμ?

Εάν έχεις να μοιράστείς κάτι, παρακαλώ.

kyko
25/09/2010, 08:00
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
να μην πειραζετε τα μηχανακια σας...το εργοστασιο ξερει καλυτερα...:wave2:

ναι,για να τα πειραζεις εσυ κ να ερχεσαι μετα να μας τα παρουσιαζεις κ να μας τρεχουν τα σαλια :smokin:


Αρχικά δημιουργήθηκε από libali10

Ενας αλλος φιλος εγραψε για πεταλουδες ανοιγμα φιλτρων και τα λοιπα.
Τον βρισκω πολυ προχωρημενο αλλα εχει ξεχασει σημαντικους κρυκους και για βοηθησω
ολα τα λεφτα ειναι στον +αερα +καυσιμο με ποιον τροπο θα φτασει μεχρι να γινει η αναφλεξη (το ποιο σημαντικο)
Υπαρχουν παντετες οπως αλλο φιλτροκουτι φτιακτη μπεκιερα να ψεκαζει καθετα στους αυλους ,οχι πλαγια επανω στα τοιχωματα, που για μενα πρεπει να ειναι σταθεροι( αυλοι).



ναι αλλα οπως ειπες..."φτιαχτή μπεκιερα"....θα εμπιστευοσουν καποιον μαστορα να σου φτιαξει μπεκιερα οπως η εργοστασιακη κ να ειναι κ αξιοπιστη μετα απο πολλες χιλιαδες χλμ?
libali,δλδ οι μοντες που ανεφερα δεν σου φαινονται προς τη σωστη κατευθυνση?



Αρχικά δημιουργήθηκε από Toumpas
Στο παλικάρι που απαντάει με τρόπο απαξιωτικό και Know-it-all, ι οι απαντήσεις σου τέτοιου τύπου πόσο χρήσιμες είναι στο φόρουμ?

Εάν έχεις να μοιράστείς κάτι, παρακαλώ.



toumpa,συζητηση κανουμε ρε συ....μην αρπαζεσαι κ ολο κ καποια αλογακια παραπανω θα βγαλεις μεσα απο δω :beer:

reinmeister
25/09/2010, 09:58
Αρχικά δημιουργήθηκε από Toumpas

Εάν έχεις να μοιράστείς κάτι, παρακαλώ.



βασικα ,πλακα εκανα,λογω ορισμενων "αφελειων" που διαβασα,για να το πω ομορφα...

αναφορικα με το αν εχω να προσφερω κατι στο φιλοθεαμων κοινο,κοιτα παρακατω...

http://www.moto.gr/forums/showthread.php?s=&threadid=96797

εγω προσφερα λοιπον...

εσυ θα κατσεις να διαβασεις μπας και κοψεις τις σουζες με τα 5 λιτρα?

libali10
25/09/2010, 16:19
Κyko
εχω την εντυπωση οτι ξερεις καποια πραγματα after market
που ομολογουμενος δεν τα ηξερα εγω,
δηλαδη οτι τα πουλουν πραγματακια ετοιμα (φυσικα τα εγω τα κανω παντετα ...πχ πεταλουδες.)
Εχεις ομως αφησει αλλα πραγματακια πισω (τουλαχιστον δεν τα αναφερες) που βοηθουν παραπολυ.


Μπεκιερες και τα λοιπα το ειπα σαν παραδειγμα ...υπαρχουν αλλα περιθωρια που πρεπει να εκμεταλευτης πριν φτασεις εκει.

Toumpas
25/09/2010, 21:08
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister

εγω προσφερα λοιπον...

εσυ θα κατσεις να διαβασεις μπας και κοψεις τις σουζες με τα 5 λιτρα?

Έ κατι έχω προσφέρει και εγώ αντι για παρλάρες και αμπελοσοφίες.. Το πρόβλημα δεν είναι στην Ελλάδα.. αλλά στους δύστροπους ανθρώπους που ζούνε μέσα σε αυτήν την χώρα ;)
http://www.yamahafz1oa.com/forum/showthread.php?t=99158&highlight=clipons
http://www.fazerclub.gr/forumx/viewtopic.php?f=26&t=9694
http://www.fazerclub.gr/forumx/viewtopic.php?f=26&t=7788

reinmeister
25/09/2010, 23:16
Αρχικά δημιουργήθηκε από Toumpas
Έ κατι έχω προσφέρει και εγώ αντι για παρλάρες και αμπελοσοφίες.. Το πρόβλημα δεν είναι στην Ελλάδα.. αλλά στους δύστροπους ανθρώπους που ζούνε μέσα σε αυτήν την χώρα ;)
http://www.yamahafz1oa.com/forum/showthread.php?t=99158&highlight=clipons
http://www.fazerclub.gr/forumx/viewtopic.php?f=26&t=9694
http://www.fazerclub.gr/forumx/viewtopic.php?f=26&t=7788

το προβλημα ειναι οτι συνεχως ξεχναω οτι ο σημαντικοτερος παραγοντας υπαρξης του παρθενωνα σημερα,ηταν η υπαρξη αυτων που κουβαλουσαν το χωμα και τα μαρμαρα...

Toumpas
26/09/2010, 15:52
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
το προβλημα ειναι οτι συνεχως ξεχναω οτι ο σημαντικοτερος παραγοντας υπαρξης του παρθενωνα σημερα,ηταν η υπαρξη αυτων που κουβαλουσαν το χωμα και τα μαρμαρα...

Να'ναι καλά αυτοί που το φτοιάξανε, αλλά πολύ στραβάδα στα σκαλοπάτια .. :wave2: :rotflmao:

fanfan
01/12/2010, 00:35
Χαιρετώ την παρέα, μετά από ένα track day στις Σέρρες το Νοέμβριο, ήρθε η ώρα να γίνουν κάποιες ακόμα αλλαγές/προσθήκες στο r1. Τελικά φαίνεται ότι τα ohlins (ttx360 πίσω, μπουκάλες μπροστά) δεν δούλεψαν όπως περιμέναμε, μιας και το αρχικό setup που έγινε δεν ήταν καθόλου καλό. Το μηχανάκι στην καθημερινότητα έδινε σταθερότητα, αλλά σε περιβάλλον πίστας η κακή γεωμετρία (λόγω της κακής ρύθμισης) δεν έστριβε με την καμία. Αυτή τη στιγμή είναι στο συνεργείο όπου μετράται και ξαναστήνεται η ανάρτηση από την αρχή.
Πάμε στο δια ταύτα.
Απορρίφθηκε η σκέψη για το quickshifter της Dynojet, και τη θέση του θα πάρει εντός ολίγων ημερών ένα powershifter από την Translogic.
Επίσης, το dash board της μαμάς Yamaha, θα πάει στο ράφι, καθώς ένα ολοκαίνουργιο MXL Strada της AIM περιμένει στο κουτί του.
Τέλος, ένα carbon κλειστό fairing λογικά μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα είναι έτοιμο και θα σταλθεί φτιαγμένο από την perfect fairing. Πάνω του θα κολλήσει και ένα Stomp Grip από την Stomb Design.
Μόλις έχουμε έτοιμο το νέο setup των αναρτήσεων (ευχαριστώ πολύ τον Σ. Μαλαμίδη για τη βοήθεια) θα κουμπώσουμε και τα πράγματα και θα ανεβάσω κάποιες φώτο.

Θα ήθελα τα φώτα σας για το όργανο της AIM, αν έχει βάλει κάποιος, λίγη βοήθεια στην τοποθέτηση.

dimdoc
01/12/2010, 07:07
Τωρα καταλαβα ποιος εισαι και ποιο το μηχανακι σου...
Θελει πολυ δουλεια το πραμα, αλλα θα στρωσει. Παντως δε ξερω ποιος τα σεταρε αλλα δεν το κατειχε και πολυ το θεμα...δεν ειναι μονο να βαλεις τα πραγματα, αλλα να συνεργαστουν μεταξυ τους. Εκει χρειαζεσαι εμπειρο μαστορα η καποιον να το οδηγησει και να σε κατευθυνει.
Θα τα ξαναπουμε επανω φανταζομαι:wave2:

banditv400limit
01/12/2010, 08:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από reinmeister
η παιρνεις ενα gsxr 1000...:p :p :p :lol: :lol: :lol: ΣΩΣΤΟΣ:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:

Antonisss
01/12/2010, 09:35
Το όργανο της AIM είναι plug n play(εφόσον το έχεις πάρει για το συγκεκριμένο μηχανάκι), κουμπώνεις τη μαμά φίσα και παίζεις

Μπορείς να διαλέξεις τι θέλει να δείχνει από τις πληροφορίες που σου προσφέρει η εργοστασιακή ECU μέσω του καλωδίου USB που έρχεται στο κουτί

fanfan
01/12/2010, 10:49
Αυτό σκέφτομαι, π.χ. ένδειξη ταχύτητας θα έχει? Το όργανο το υποστηρίζει, αλλά δεν ξέρω αν ο εγκέφαλος του r1 το προσφέρει. Επίσης τι άλλο θα μπορούσε να "κλέψει" το όργανο από τον μαμά εγκέφαλο, ενδείξεις που δεν τις έχω τώρα.. Από ότι βρίσκω στο internet, έχει σενσορες ακόμα και για να σου λέει τον καιρό (λέμε τώρα). Απλά έχω απορία μέχρι να το κουμπώσω πάνω και να δω τι θα γίνει. Όντως βρήκα το manual και είναι απλή διαδικασία.

Antonisss
01/12/2010, 11:25
Ένδειξη ταχύτητας θα έχει εφόσον το επιλέξεις και εφόσον το καλιμπράρεις, μιας και δεν έχει σένσορα, χρησιμοποιεί αλγόριθμους που παίρνουν ένδειξη από τα χιλιόμετρα και από τις στροφές και σου βγάζει την ένδειξη και πολύ αξιόπιστα μάλιστα

Θα έχεις τάση μπαταρίας, πίεση ή στάθμη λαδιού, θερμοκρασία αέρα, στάθμη ή κατάσταση καυσίμου
(αυτό ακόμα δεν έχω καταφέρει να το καταλάβω). Γενικά με το καύσιμο να είσαι προσεκτικός πλέον, η ένδειξη της ρεζέρβας, αν και υπάρχει, ψιλοαχρηστεύεται μιας και ο τρόπος που μετράει το καύσιμο είναι λίγο περίεργος. Μάθε πόση αυτονομία έχεις περίπου πριν την ρεζέρβα να είσαι ενήμερος του πότε πρέπει να γεμίζεις. Εγώ έμεινα 2 φορές έτσι, πάλι καλά που ήμουν κοντά στο σπίτι

Υπάρχει επίσης και ο ινδιάνικος τρόπος του να ανοίγεις την τάπα, να κουνάς το μηχανάκι και να καταλαβαίνεις από τον ήχο του καυσίμου πόσο έχεις ακόμα!:rotflmao: :rotflmao:

anco
01/12/2010, 12:37
Αρχικά δημιουργήθηκε από fanfan
Χαιρετώ την παρέα, μετά από ένα track day στις Σέρρες το Νοέμβριο, ήρθε η ώρα να γίνουν κάποιες ακόμα αλλαγές/προσθήκες στο r1. Τελικά φαίνεται ότι τα ohlins (ttx360 πίσω, μπουκάλες μπροστά) δεν δούλεψαν όπως περιμέναμε, μιας και το αρχικό setup που έγινε δεν ήταν καθόλου καλό. Το μηχανάκι στην καθημερινότητα έδινε σταθερότητα, αλλά σε περιβάλλον πίστας η κακή γεωμετρία (λόγω της κακής ρύθμισης) δεν έστριβε με την καμία. Αυτή τη στιγμή είναι στο συνεργείο όπου μετράται και ξαναστήνεται η ανάρτηση από την αρχή.
Πάμε στο δια ταύτα.
Απορρίφθηκε η σκέψη για το quickshifter της Dynojet, και τη θέση του θα πάρει εντός ολίγων ημερών ένα powershifter από την Translogic.
Επίσης, το dash board της μαμάς Yamaha, θα πάει στο ράφι, καθώς ένα ολοκαίνουργιο MXL Strada της AIM περιμένει στο κουτί του.
Τέλος, ένα carbon κλειστό fairing λογικά μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα είναι έτοιμο και θα σταλθεί φτιαγμένο από την perfect fairing. Πάνω του θα κολλήσει και ένα Stomp Grip από την Stomb Design.
Μόλις έχουμε έτοιμο το νέο setup των αναρτήσεων (ευχαριστώ πολύ τον Σ. Μαλαμίδη για τη βοήθεια) θα κουμπώσουμε και τα πράγματα και θα ανεβάσω κάποιες φώτο.

Θα ήθελα τα φώτα σας για το όργανο της AIM, αν έχει βάλει κάποιος, λίγη βοήθεια στην τοποθέτηση.

Να σε ρωτησω κατι?

Εχεις πανω ενα σετ αναρτησεις πολυ καλες, πως και δεν στριβεις με αυτες?

Στο λεω γιατι ο φιλος μου ο Τιταν/Κοπανος οδηγαγε με στοκ R1 αναρτησεις και πεταγε.

imba
01/12/2010, 12:39
Aν ο φιλος σου τις ειχε τελεια ρυθμισμενες(για αυτον) και ο φιλος μας με το r1 και τις ohlins του εκαναν κακο setup πιστευω ειναι ευκολως ενοουμενο οτι οι μαμα θα πηγαιναν καλυτερα.Γνωμη μου.

fanfan
01/12/2010, 12:55
Έτσι ακριβώς είναι. Δυστυχώς αυτός που μου τις πέρασε, τις έβγαλε από το κουτί και τις έβαλε πάνω, χωρίς να μετρήσει από ότι φάνηκε στην πορεία, να κρατήσει τις ίδιες αναλογίες ύψους και να ξεκινήσει την ρύθμιση. Αντιθέτως τις έβαλε και τις άφησε όπως ήταν. Πράγμα που έκανε το μηχανάκι πολύ σκληρό πίσω, πολύ μαλακό μπροστά, να έχει υψομετρικές διαφορές μπροστά και πίσω, κτλ.
Όπως καταλαβαίνεις, όπως είναι το μηχανάκι ένα απλό στοκ γυρνάει πιο γρήγορα. Και πίστεψε με μέχρι να ρυθμιστεί όπως πρέπει θα φάμε καλό μανίκι. Αλλά δεν πειράζει, αξίζει.

Antonisss: Πως καλιμπράρω το σένσορα για την ένδειξη ταχύτητας?

anco
01/12/2010, 13:01
Πηρες τα σωστα ελατηρια για το δικο σου βαρος, νομιζω τα R/T ερχονται με 80 κλ απο εργοστασιο.

Απο θεμα γεωμετρειας το πισω εχει ρυθμιση να σηκωνει το πισω μερος της μηχανης?

dimdoc
01/12/2010, 13:08
Aν ηταν τα πραγματα ετσι απλα, να παιρνουμε επωνυμες αναρτησεις απο το ραφι και να λυνουμε τα θεματα μας με την αναρτηση, θα ειχαμε γλιτωσει πολυ χρονο και κοπο, πιστεψε με.
Τα καλα εξαρτηματα δε λενε τιποτα αν δεν ρυθμιστουν σωστα.

Και η μοτο του φιλου, μιας και την οδηγησα, ηταν αλλου για αλλου και σαφως χειροτερη απο στοκ.
Πολυ ψηλη πισω (ολα τα αφτερ αμορτισερ εχουν ρυθμιση υψους), πολυ σκληρη πισω με ενα μπροστινο πολυ μαλακο. Προσπαθησαμε να τη συνεφερουμε με τις αποσβεσεις, κατι εγινε, αλλα τα θεματα της γεωμετριας δεν μπορουσαν να λυθουν επι τοπου στη πιστα, δεν υπηρχε ουτε ο χρονος ουτε τα εργαλεια. Με ηρεμια τωρα θα μετρηθουν ολα, αλλωστε η μοτο πηγε σε γνώστη, θα βρεθουν οι λυσεις.

Antonisss
01/12/2010, 15:37
Διάβασε τα .pdf που έχει στο site, είναι πολύ εύκολο

libali10
03/12/2010, 18:19
Αρχικά δημιουργήθηκε από Antonisss
Ένδειξη ταχύτητας θα έχει εφόσον το επιλέξεις και εφόσον το καλιμπράρεις, μιας και δεν έχει σένσορα, χρησιμοποιεί αλγόριθμους που παίρνουν ένδειξη από τα χιλιόμετρα και από τις στροφές και σου βγάζει την ένδειξη και πολύ αξιόπιστα μάλιστα

Θα έχεις τάση μπαταρίας, πίεση ή στάθμη λαδιού, θερμοκρασία αέρα, στάθμη ή κατάσταση καυσίμου
(αυτό ακόμα δεν έχω καταφέρει να το καταλάβω). Γενικά με το καύσιμο να είσαι προσεκτικός πλέον, η ένδειξη της ρεζέρβας, αν και υπάρχει, ψιλοαχρηστεύεται μιας και ο τρόπος που μετράει το καύσιμο είναι λίγο περίεργος. Μάθε πόση αυτονομία έχεις περίπου πριν την ρεζέρβα να είσαι ενήμερος του πότε πρέπει να γεμίζεις. Εγώ έμεινα 2 φορές έτσι, πάλι καλά που ήμουν κοντά στο σπίτι

Υπάρχει επίσης και ο ινδιάνικος τρόπος του να ανοίγεις την τάπα, να κουνάς το μηχανάκι και να καταλαβαίνεις από τον ήχο του καυσίμου πόσο έχεις ακόμα!:rotflmao: :rotflmao:


Προσεξτε με της ρεζερβες γιατι μπορει να το κανετε ρυζι το μοτερ.
Ποτε μην πιεζετε-στριβετε το μηχανακι με αναμενο το λαμπακι τις ρεζερβας

gat0s
17/12/2010, 14:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από fanfan
Χαιρετώ την παρέα, μετά από ένα track day στις Σέρρες το Νοέμβριο, ήρθε η ώρα να γίνουν κάποιες ακόμα αλλαγές/προσθήκες στο r1. Τελικά φαίνεται ότι τα ohlins (ttx360 πίσω, μπουκάλες μπροστά) δεν δούλεψαν όπως περιμέναμε, μιας και το αρχικό setup που έγινε δεν ήταν καθόλου καλό. Το μηχανάκι στην καθημερινότητα έδινε σταθερότητα, αλλά σε περιβάλλον πίστας η κακή γεωμετρία (λόγω της κακής ρύθμισης) δεν έστριβε με την καμία. Αυτή τη στιγμή είναι στο συνεργείο όπου μετράται και ξαναστήνεται η ανάρτηση από την αρχή.
Πάμε στο δια ταύτα.
Απορρίφθηκε η σκέψη για το quickshifter της Dynojet, και τη θέση του θα πάρει εντός ολίγων ημερών ένα powershifter από την Translogic.
Επίσης, το dash board της μαμάς Yamaha, θα πάει στο ράφι, καθώς ένα ολοκαίνουργιο MXL Strada της AIM περιμένει στο κουτί του.
Τέλος, ένα carbon κλειστό fairing λογικά μέχρι το τέλος της εβδομάδας θα είναι έτοιμο και θα σταλθεί φτιαγμένο από την perfect fairing. Πάνω του θα κολλήσει και ένα Stomp Grip από την Stomb Design.
Μόλις έχουμε έτοιμο το νέο setup των αναρτήσεων (ευχαριστώ πολύ τον Σ. Μαλαμίδη για τη βοήθεια) θα κουμπώσουμε και τα πράγματα και θα ανεβάσω κάποιες φώτο.

Θα ήθελα τα φώτα σας για το όργανο της AIM, αν έχει βάλει κάποιος, λίγη βοήθεια στην τοποθέτηση.

Για ποιν λογο θες να βαλεις powersifter?

fanfan
17/12/2010, 15:16
Γάτε το θεωρώ καλύτερη επιλογή από το απλό quickshifter. + ότι έχεις την επιλογή να κατεβάσεις κιόλας, παρά μόνο να ανεβάσεις ταχύτητα όπως το quickshifter. Εσύ έχεις πάνω στο suzuki δεν έχεις; αν διάβασα καλά σε κάποιο threat νομίζω και της translogic. Πες τη γνώμη σου για το συγκεκριμένο αν θες.

:wave2:

gat0s
17/12/2010, 15:40
μην παρεις το καινουριο μοντελο.
Αν βρεις το παλιο παρτο αλλιως μακρυα απο το καινουριο μοντελο.

gat0s
17/12/2010, 15:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από gat0s
μην παρεις το καινουριο μοντελο.
Αν βρεις το παλιο παρτο αλλιως μακρυα απο το καινουριο μοντελο.
Για να μην παρεξηγιωμαστε εγω εχω εχω powersifter γιατι εχω μια αναπηρια στο αριστερο μου ποδι.

fanfan
17/12/2010, 15:46
γιατί όχι το καινούργιο?

και γιατί να παρεξηγηθούμε?? :beer:

Antonisss
17/12/2010, 15:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από libali10
Προσεξτε με της ρεζερβες γιατι μπορει να το κανετε ρυζι το μοτερ.
Ποτε μην πιεζετε-στριβετε το μηχανακι με αναμενο το λαμπακι τις ρεζερβας

Να ρωτησω το λόγο?

libali10
19/12/2010, 13:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από Antonisss
Να ρωτησω το λόγο?

Διοτι αν δουλεψει με κενα (και σε υψιλες στροφες κοντα στα κοκκινα) χωρις μειγμα υπαρχει μια πιθανοτητα να παρετε τα πιστονια-βαλβιδες ψητα στο χερι σε ...για αυτο!!!
Πολυ πιθανο>>>