PDA

View Full Version : αγορα μηχανης απο αρχαριο.βοήθεια!



makro
30/06/2010, 18:40
γεια σας και απο μενα,καινουριος στην παρεα

επειδη η κατασταση στην αθηνα δεν παλευεται πλεον αλλα κυριως επειδη τα εξοδα μετακινησης λογω βενζινης εχουν γινει αφορητα,μπηκα κι εγω στη σκεψη να σκεφτω διτροχο.Από μικρός βέβαια γουστάρω τις μηχανές αλλά η αλήθεια είναι ότι με φόβιζε περισσότερο η σκέψη ότι είμαι 100% εκτεθειμένος στους άλλους παρά το ότι δεν είχα εμπιστοσύνη στον εαυτό μου. Μετά λοιπόν από 16 χρόνια οδήγησης αυτοκινήτου σκέφτομαι σοβαρά να αγοράσω μηχανή.

Και τώρα το ερώτημα-κουιζ:είμαι εντελώς άσχετος (το μόνο δίτροχο που ξέρω να οδηγώ είναι το ποδήλατό μου) και τα οικονομικά μου δυστυχώς είναι περιορισμένα-μέχρι 2000€.Θα προτιμούσα κάτι μεταχειρισμένο σε όσο το δυνατόν καλύτερη κατάσταση αφού μπορεί και λόγω τις ασχετοσύνης μου θα έχουμε και ζημιές.Οπότε έτσι, δεν θα σκάσω και πολύ. Στη συνέχεια βλέπουμε για μεγαλύτερο. Θα το κρατήσω τουλαχιστον 2 χρόνια. Αυτή τη στιγμή χρησιμοποιώ εθνική και αττική οδό, αν και ανά πάσα στιγμή αυτό μπορεί και να αλλάξει. Θα το ήθελα λοιπόν για τη μεταφορά μου στη δουλειά, καμιά βολτίτσα,μπανακια το καλοκαίρι κτλ

Περισότερο μου αρέσουν τα σ.μοταρντ τύπου χτ, dr κτλ. Καταλαβαίνω ότι με αυτά που θέλω πηγαίνω στην κατηγορία των 125 cc. όχι παπιά-σκούτερ. Και ρωτάω λοιπόν:θα με δυσκολέψει, θα μπορεί να με βγάλει και λίγο πιο έξω από αθήνα, θα με βολέψει όσον αφορά τον σωματότυπό μου (1,85 ύψος, 85 κιλά)????Κατανάλωση ? (Πολύ βασικό)

Όλες οι προτάσεις δεκτές....με ανυπομονησία...

Υ.Γ. Λογικά κάποιοι θα προτείνουν για μεγαλύτερο. Παρόλο που είμαι άσχετος από οδήγηση μηχανής, έχω τον τρόπο να ελέγχω τον εαυτό μου και την τρέλλα μου καθότι είμαι και 34,αρκετά ώριμος νομίζω. Το θέμα που περιορίζει λοιπόν είναι το οικονομικό!!

Ευχαριστω όλους εκ των προτέρων

koulis19
30/06/2010, 19:06
Λογικα φιλε χτ βρισκεις σε τετοια τιμη.Απο αυτα που ακουω απο συμφουριτες ολοι λενε οτι ειναι πανευκολη μηχανη.Θα σε βολεψει και για αυτα που αναφερεις αρα πληρη τις προυποθεσεις.Ψαχνω και εγω καμια αγγελια αμα ειναι και βαζω για να σε βοηθησω





:beer: :beer: :beer:

Panos1313
30/06/2010, 19:15
Απλα επειδη φαινεται οτι το θεμα της οικονομιας σε ενδιαφερει πολυ, καλυτερη οικονομια απο παπι δεν θα βρεις(ουτε καν ελαφρως χειροτερη νομιζω...), και ειναι κριμα να τα τσουβαλιαζεις με τα σκουτερ, μια χαρα ειναι τα παπια!

Απο τη στιγμη που δεν θες παπι, νομιζω για τη χρηση που θες καλυτερα ειναι ενα 125 η 250αρι street που απο θεμα οικονομιας ειναι η δευτερη καλυτερη επιλογη μετα απο παπι αν δεν κανω λαθος.

Ασε και μερικα λευτα στην ακρη για εξοπλισμο, αν και αμα εισαι ανετος με το ιντερνετ buying δεν θα εχεις προβλημα ακομα και με πολυ λιγα λεφτα.

granazi
30/06/2010, 19:18
ριξε μια ματια στο XTακι του χρηστη lettas. για ξεκινημα δεν ειναι καθολου κακο νομιζω :winka:

ziggΥ
30/06/2010, 19:24
Αρχικά δημιουργήθηκε από granazi
ριξε μια ματια στο XTακι του χρηστη LETAS. για ξεκινημα δεν ειναι καθολου κακο νομιζω :winka:
lettas εδώ.. :look: δύο "τ" παρακαλώ.. :smokin:



το ΧΤάκι είναι στην υπογραφή μου φίλος.. :wave2:

granazi
30/06/2010, 19:26
Αρχικά δημιουργήθηκε από lettas
lettas εδώ.. :look: δύο "τ" παρακαλώ.. :smokin:



το ΧΤάκι είναι στην υπογραφή μου φίλος.. :wave2:

σε προλαβα και το εσιαξα πριν το πεις το τ σου :D

:rotflmao:

ziggΥ
30/06/2010, 19:39
Αρχικά δημιουργήθηκε από granazi
σε προλαβα και το εσιαξα πριν το πεις το τ σου :D

:rotflmao:
μερσί :D :D

makro
01/07/2010, 03:47
Ευχαριστώ για τις απαντήσεις σας.

Η πρώτη ματιά που έριξα ήταν για το ybr 125 της Yamaha. Μου άρεσε και σαν εμφάνιση, έμαθα ότι είναι οικονομικό και πάνω απόλα αξιόπιστο. Το μόνο που με προβληματίζει είναι το χαμηλό ύψος της σέλας σε σχέση με το ύψος μου(1,85). Άσε που θα είναι σαν να καβαλάω μικρό "ποδήλατο". Γι'αυτό πήγα στη λύση του μοταρντ-εντούρο.

Μεταξύ Yamaha ΧΤ και Suzuki DR τι θα προτίνατε? Υπάρχει και το Derbi Senda αλλά δεν ξέρω για ευκολία ανταλλακτικών και κόστος.Νομίζω ότι είναι και λίγο πιο ανεβασμένα στην τιμή.

Και κάτι τελευταίο. Καταλαβαίνω ότι δεν είναι και το καλύτερο να κυκλοφορείς στην εθνική-αττική οδό με 125άρι μηχανάκι. Γνωρίζω τι θα πει ενεργητική ασφάλεια καθότι ισχύει το ίδιο και στα αυτοκίνητα. Πολλές φορές όμως βλέπω να κυκλοφορούν αυτού του κυβισμού μηχανάκια στο δρόμο. Θα ήθελα τη γνώμη σας αφού εγώ από εμπειρία...0!

Panos1313 δεν υποτιμώ τίποτα γιατί δεν έχω και εμπειρία. Πιστεύω όμως ότι η μηχαν΄΄η εκτός από την πρακτικότητα είναι και να γουστάρεις να την καβαλάς. Γι'αυτό δεν προτιμώ τα παπιά χωρίς να τα υποτιμώ. Άσε που από τα λίγα που έχω μάθει, μια μικρή μηχανή σαν στήσιμο και πλαίσιο είναι πολύ καλύτερη από πάπια, παρόλο που από επιδόσεις είναι πάνω κάτω τα ίδια

THANKS

Gandalf dr685sm
01/07/2010, 03:56
όπως καταλαβαίνεις και ο ίδιος το 125αρι δεν έχει την ικανότητα ενός μεγαλύτερου κυβισμού στην Ε.Ο.

Θα σε πάει κάπως κουραστικά... ειδικά σε ανηφορικά κομμάτια και με αέρα τα 100 δύσκολα θα τα δείς και αν πέσεις και σε ευθείες Α.Ο. θα βαρεθείς απίστευτα.

Προσωπικά θα πρότεινα τα 2000 που δίνεις να μαζέψεις κανά 500αρικο ακόμα και να πάς για 600αρακι ΧΤ που θα μπορεί να σου δώσει κάτι παραπάνω στο γκάζι όσον αφορά ασφάλεια, αλλά δεν θα σε κουράσει και πολύ στην Ε.Ο.

όσον αφορά συμπεριφορά,.... άθραυστο αν είναι προσεγμένο απο τον προηγούμενο... φτηνά ανταλλακτικά, καίει λίγο αν το πας σωστά , με συμβιβασμούς παίρνεις και συμβία και πας για κοντινό μπάνιο. Και όταν έρθει η ώρα να το δώσεις... ΧΤ ειναι.. ολο και κάποιος θα το θέλει.

Gandalf

makro
01/07/2010, 04:03
Πρώτη μηχανή 600cc? Πολύ μου φαίνεται. Σίγουρα μεγαλύτερη ιπποδύναμη και ασφάλεια αλλά...Άσε που δεν θέλω να ξεφύγω από το όριο των 2000€ γιατί πρέπει να σκεφτώ και τον εξοπλισμό και το δίπλωμα που δυστυχώς δεν έχω ακόμα.

Για τα ΧΤ μεταχειρισμένα μέχρι πόσα χλμ θεωρείται ότι πρέπει να έχει για να θεωρείται καλή περίπτωση?

Gandalf dr685sm
01/07/2010, 04:48
Δεν έχει να κάνει με τα χιλιόμετρα... έχει να κάνει με το τι μεταχείριση του είχε κάνει ο προηγούμενος.


τώρα για το δίπλωμα απο την στιγμη που δεν έχεις περιορισμό σε ηλικία για να βγάλεις δίπλωμα μηχανής Α1 ... μπορείς να βγάλεις για όλους τους κυβισμούς και να τελειώνει. Έτσι και αλλιώς σήματα δεν δίνεις αν έχεις δίπλωμα Ι.Χ. ... μόνο πορεία και δεν είναι ουσιαστικά κανά σημαντικό πρόβλημα αυτό.

Όσον αφορά τα οικονομικά ... τι να σου πω αδερφέ.. δεν είμαι στην τσέπη σου αλλά θεωρώ πως το 125 θα το βαρεθείς γρήγορα και μπορεί να μετανιώσεις πολύ γρηγορότερα απο όσο φαντάζεσαι που δεν πήρες κάτι πιο μεγάλο και δυνατότερο.

Gandalf

XJR_Billy
01/07/2010, 04:51
Αρχικά δημιουργήθηκε από Gandalf dr685sm
όπως καταλαβαίνεις και ο ίδιος το 125αρι δεν έχει την ικανότητα ενός μεγαλύτερου κυβισμού στην Ε.Ο.

Θα σε πάει κάπως κουραστικά... ειδικά σε ανηφορικά κομμάτια και με αέρα τα 100 δύσκολα θα τα δείς και αν πέσεις και σε ευθείες Α.Ο. θα βαρεθείς απίστευτα.

Προσωπικά θα πρότεινα τα 2000 που δίνεις να μαζέψεις κανά 500αρικο ακόμα και να πάς για 600αρακι ΧΤ που θα μπορεί να σου δώσει κάτι παραπάνω στο γκάζι όσον αφορά ασφάλεια, αλλά δεν θα σε κουράσει και πολύ στην Ε.Ο.

όσον αφορά συμπεριφορά,.... άθραυστο αν είναι προσεγμένο απο τον προηγούμενο... φτηνά ανταλλακτικά, καίει λίγο αν το πας σωστά , με συμβιβασμούς παίρνεις και συμβία και πας για κοντινό μπάνιο. Και όταν έρθει η ώρα να το δώσεις... ΧΤ ειναι.. ολο και κάποιος θα το θέλει.

Gandalf

+660

Βλέπω καθημερινά την ΧΤ600 συναδέλφου με 130000+χλμ, σε άψογη κατάσταση, να δουλεύει σαν ρολόι, απολύτως μαμά εκτός από γέφυρα και καθρέπτες. ΑΝΕΤΑ την αγόραζα αυτή τη μηχανή...:cool:

Φίλε Μακρο, βρες μια καλά συντηρημένη 600άρα και πάρτη.
Οι ΧΤ είναι γνωστές για τη φιλικότητά τους στον αρχάριο..:wave2:

bentouza
01/07/2010, 05:07
για εθνικη και αττικη το 125 δεν...
κοιτα για μεγαλυτερο καλυτερα αν και θα προτεινα να μην βγεις κατευθειαν με πρωτο μηχανακι σε οποιοδηποτε δρομο υπαρχει ενδεχομενο να σου ασκησει πιεση.

στην αρχη και στην κηφισιας να εισαι θα εισαι κουμπομενος ποσο δε μαλλον αττικη με 125.

makro
01/07/2010, 05:33
Αν πάμε σε μεγαλυτερη μηχανή π.χ ΧΤ660 είμαι σίγουρος ότι ανεβαίνει εκτός από το κόστος κτήσης και το κόστος χρήσης. Κατανάλωση, ασφάλεια και κάποια ανταλλακτικά όσο νά'ναι. Σίγουρα έχεις κάτι καλύτερο αλλά δεν μπορούμε να τα έχουμε όλα...

Και κάτι άλλο παιδιά από όλους τους έμπειρους. Βασικά για να πω και την αλήθεια, αν δεν υπήρχαν όλα αυτά τα έξοδα γιατί το τελευταιο διάστημα στην κυριολεξία έχει εκτοξευτεί (βενζίνη και διόδια με συντηρητική οδήγηση και αυτοκίνητο 1.600 περίπου 300€!!!) δεν νομίζω να έμπαινα στη διαδικασία για μοτο. Κι αυτό γιατί όπως είπα και στην αρχή πραγματικά μεσα σ'αυτή τη ζούγκλα οι κίνδυνοι είναι πάρα πολλοί. Με φοβίζει το ενδεχόμενο κάποιου ατυχήματος αφού πιστεύω ότι είναι θέμα χρόνου. Άλλωστε το ίδιο ισχύει και για τα αυτοκίνητα. Βέβαι εκεί είσαι πολύ πιο ασφαλής. Στα 16 χρόνια που οδηγώ έχω κάνει 2 πολύ μικρά. Με μοτό θα ήταν όμως διαφορετικά

Δεν ξέρω τελικά αν αξίζει τον κόπο τώρα στα "γεράματα" να γίνω μηχανόβιος. Αν και τουλάχιστον θεωρητικά η αίσθηση με συναρπάζει...

XJR_Billy
01/07/2010, 06:12
Στην ΧΤ660 ανεβαίνει σίγουρα το κόστος κτήσης, καθώς πιο καινούργιο μοντέλο.
Η κατανάλωση είναι σε λογικότατα επίπεδα λόγω injection. Μάλλον καλύτερη από την 600.
Ασφάλειες, τέλη κλπ, ίδια κυβικά είναι, καμία διαφορά.
Ζημιάρικες δεν είναι και οι δύο.
Τα ίδια που κάνεις με τη μία, κάνεις και με την άλλη.

Για το θέμα της ασφάλειας, σκέψου το πάλι.
Γιατί με τη μηχανή ένα "χαζό" ατυχηματάκι που θα γρατζουνίσει τον προφυλακτήρα σου μπορεί να σε τραυματίσει με τη μηχανή.
Εδώ είναι αποκλειστικά δικό σου θέμα και δική σου κρίση.

Πάντως, αν το αποφασίσεις, σου προτείνω ανεπιφύλακτα μια ΧΤ600, που ταιριάζει με το ύψος/βάρος σου, τη βρίσκεις σε καλές τιμές, κάνει αυτά που ζητάς και είναι μια μηχανή που θα σε κάνει, (αν αποφασίσεις να ασχοληθείς με το άθλημα:lol: ) να λες και συ ότι καβάλησες κάποτε μια σκληροτράχηλη ΧΤ.

Καλή επιλογή και καλές αγορές!!:wave2:

Gandalf dr685sm
01/07/2010, 06:13
δεν μιλώ για το ΧΤ660 που σαν κόστος κτήσης θα πάς πάνω απο τα 3500 χιλιάρικα... μιλώ για το 600 που θα βρείς κάτι καλό στα 2500 συν το οτι τα ανταλλακτικά του πρώτου είναι 20-30% ακριβότερα απο του δεύτερου.

Για ασφάλεια θα δίνεις περίπου 250-300 ευρώ τον χρόνο. (ΠΑΝΤΑ + ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ)
Για service (χωρίς τακάκια κτλ.. μονο λάδια-ξύδια-φίλτρα-μπουζί-βαλβίδες) θα πας κανά 150-200αρι.
Για βενζίνη... χμ... με 15 λίτρα χ 1,5 ευρώ περίπου 22 ευρώ προσωπικά κάνω πολύ εύκολα 250-260χλμ με νορμάλ ρυθμούς. Στο ΧΤ υπολόγισε περίπου 13ltr x 1,5euro = περίπου 19 ευρώ κοντά στα 180-200χλμ λόγω καρμπυρατέρ και οχι injection.
Σηματάκι αν δεν αλλάξει κάτι είσαι στα 45+ ευρώ αν θυμάμαι καλά.

Αν θα πάρεις τώρα ενα 125αρι...

Service πάλι 150αρι κοντά είσαι.
Ασφάλεια.. εδώ είσαι αρκετά χαμηλότερα κανά 200αρι πιστεύω.
Βενζίνη... χα... εδώ είναι το κόλπο.. επειδή το 125αρι θα σέρνεται με νορμάλ ρυθμούς θα πρέπει να ανοίγεις γκάζι άρα και κατανάλωση καυσίμου. Θα φτάσεις σχεδόν στα επίπεδα ενός 600αριου κυρίως επειδή θα σε κουράζει το σιγανό της ταχύτητας του και θα το ανοίγεις παραπάνω. Το ξέρω απο εμένα καθώς όπως και να το κάνεις απο την στιγμή που οδηγεις ήδη , ξέρεις πόσο βαρετό είναι το 50-70 χλμ/ώρα.
Σηματάκι χαμηλά ... δεν ξέρω ακριβώς αλλά μάλλον κανά 25αρι.

Και ερχόμαστε στο δια ταύτα.

Θα πάρεις ενα 125αρι λόγω φόβου , όπου δεν θα έχεις ικανή ενεργητική ασφάλεια, θα σε κουράζει , δεν θα πάρεις δεύτερο άτομο για μια κοντινή βόλτα καθώς θα σας κουράσει απίστευτα. Δεν θα έχεις και πολύ εύκολη μεταπώληση , καθώς 125αρι δύσκολα πουλιέται σε σύγκριση με κάτι μεγαλύτερο. Το κέρδος σου απο όλο αυτό θα είναι βία κανά 200-300αρι τον χρόνο σε ευρώ.

Όσον αφορά την περίπτωση ατυχήματος.... αν το μυαλό είναι στην θέση του και οχι στον δεξί καρπό θα έχεις τις ίδιες πιθανότητες να πάθεις κάτι με 600αρι , έστω και αν καβαλάς παπί (και στο μικρό είναι χειρότερα είπαμε γιατί δεν έχεις γκάζι , δεν σε βλέπουν κοκ).

Η επιλογη σαφώς είναι δική σου , αλλά με γνώμονα που θέτεις μόνο το οικονομικό σαν βασικό κριτήριο, όπως είπαν και πριν παιδιά, πάρε κανά παπάκι FX125 ή κάποιο innova που και καινούριο θα είναι σε αυτά τα χρήματα και θα έχει τα κυβικά , και χαμηλό κόστος συντήρησης που ψάχνεις.

Αν ψάχνεις μηχανή για να απολαύσεις και λίγο την αίσθηση της οδήγησης τα 125cc είναι πολύ λίγα και πολύ γρήγορα θα βαρεθείς και θα μετανιώσεις που έδωσες και αυτά που έδωσες.

Καλή τύχη στην επιλογή σου και καλό δρόμο φίλε μου... πάντα όρθιος.

Gandalf

xalias1
01/07/2010, 06:58
εχεις pm

sober
01/07/2010, 07:26
Αφου σκεφτεσαι κατι σε οικονομικο on-off 8α σου προτεινω α) το ΑΧ1 HONDA250κυβικα και β) το SEROW YAMAHA (παλι νομιζω 250 )
Το ΑΧ1 το ειχα παλια ,το ειχα αγοραει μεταχειρο γυρω στα 1700 και το κρατησα κανα 10μηνο...πανευκολο μηχανακι ηρεμο τιμιο και ευελικτο μεσα στην πολη αλλα και σε χωματοδρομο (αν τυχει και πας σε καποιο νησακι τωρα το καλοκαιρακι) δε μου εβγαλε καμια ζημια απλα το βαρε8ηκα και η8ελα να παω σε μεγαλυτερου κυβισμου μηχανη γι' αυτο το εδωσα. Τα ιδια και με το Γιαμαχακι που το ειχε φιλη μου.

Πιστευω για την πολη και κα8ημερινες διαδρομες ειναι και τα δυο ιδανικα! επισης 8α βρεις πολλα και σε καλες τιμες :)

διπλωμα εχεις βγαλει??? :look:

Vamael
01/07/2010, 07:37
Kawasaki Kle 250 για 250αρι και BMW F650GS για κάτι παραπάνω. Προσωπικά πιστεύω πως το bmw είναι καλύτερο λόγο abs για αρχάριο.

makro
01/07/2010, 07:38
Παιδιά ειλικρινά σας ευχαριστώ για τις συμβουλές και τη βοήθειά σας

Φίλε gandalf, αν είναι τόσο το κόστος χρήσης (κυρίως τα πάγια-ασφάλεια,σερβις) τότε θα το σκεφτω σοβαρά, να μείνω στις 4 ρόδες. Βλέπεις, για μένα το πιο σημαντικό είναι το κόστος. Μπορεί να ξενίζει λίγο αυτό, αλλά ειλικρινα παιδιά δεν παει άλλο! δουλεύω και τα μισά λεφτά πηγαίνουν στα μεταφορικά.Κρίμα δεν είναι?

Ο σχετικός φόβος που έχω για κάποιο ενδεχόμενο ατύχημα δεν αφορούσε τη μηχανή, δηλαδη αν είναι 125άρι ή 600άρι, αλλά γενικά με τις μηχανές. ΄Βέβαια,αυτό μάλλον θα πρέπει να το σκεφτώ κάλλα μόνος μου και να αποφασίσω.Το ρίσκο δικό μου. Παρόλα αυτά το μόνο που δεν κατάλαβα είναι γιατί από τη μια δεν μου προτείνεις το 125άρι και μου προτείνεις παπί.....Δηλαδή θα βαρεθώ ένα ΧΤ 125 ενώ όχι ένα Innova 125???Αν μπορείς να μου το εξηγήσεις θα το εκτιμούσα.

Xalias1, καλό το XT σου και σ'ευχαριστω. Αλλά αν τελικά κάνω την κίνηση να μπω στον κόσμο των μηχανών, το βλέπω να γίνεται προς το τέλος του χρόνου.Θα δούμε...

Ευχαριστώ...προκαταβολικά!

makro
01/07/2010, 07:46
Αρχικά δημιουργήθηκε από sober
Αφου σκεφτεσαι κατι σε οικονομικο on-off 8α σου προτεινω α) το ΑΧ1 HONDA250κυβικα και β) το SEROW YAMAHA (παλι νομιζω 250 )
Το ΑΧ1 το ειχα παλια ,το ειχα αγοραει μεταχειρο γυρω στα 1700 και το κρατησα κανα 10μηνο...πανευκολο μηχανακι ηρεμο τιμιο και ευελικτο μεσα στην πολη αλλα και σε χωματοδρομο (αν τυχει και πας σε καποιο νησακι τωρα το καλοκαιρακι) δε μου εβγαλε καμια ζημια απλα το βαρε8ηκα και η8ελα να παω σε μεγαλυτερου κυβισμου μηχανη γι' αυτο το εδωσα. Τα ιδια και με το Γιαμαχακι που το ειχε φιλη μου.

Πιστευω για την πολη και κα8ημερινες διαδρομες ειναι και τα δυο ιδανικα! επισης 8α βρεις πολλα και σε καλες τιμες :)

διπλωμα εχεις βγαλει??? :look:

Gandalf dr685sm
01/07/2010, 07:59
το παπί είναι απειρως πιο οικονομικό ώς συντήρηση ακόμα και αν είναι στον ίδιο κυβισμό συγκριτικά με ενα enduro. Αυτός ειναι και ο μοναδικός λόγος που το προτείνω. Υπόψη όμως οτι εκεί είναι ακόμα χειρότερα τα πράγματα όσον αφορά χρήση εκτός άστυ.

Γενικά το κόστος χρήσης είναι χαμηλό των μηχανών σε σχέση με ενα Ι.Χ. αλλά οχι τόσο όσον αφορά αναλώσιμα , όσο σχετικά με το κόστος χρήσης όταν αναφέρεσαι σε καύσιμο, σε ευκολία και κέρδος χρόνου (σε 20 λεπτά με μοτό εκεί που θες 1 ώρα για το Ι.Χ.) κτλ.

Φυσικά όσο ανεβαίνεις κυβισμό , τόσο θα ανέβεις και σε κόστος συντήρησης κοκ.

Και πάλι όμως μια μηχανή on-off μονοκύλινδρη είναι απείρως οικονομικότερη απο ενα Ι.Χ. στα 1400cc ας πούμε.

Αν το μόνο σου κριτήριο είναι η οικονομία και απολύτως τίποτα άλλο, τότε μονόδρομος είναι το παπί και πάρε κανά 100αρακι μεταχειρισμένο HONDA ASTRA-GRAND τώρα που το σκέπτομαι ... με 5-7 ευρώ γεμίζει τεπόζιτο. Πάει παντού μέσα στην πόλη αλλά δεν είναι για βόλτες εκτός ... εκεί θες είτε Ι.Χ. είτε κάποια μοτό άνω των 250cc για να μην σε κουράζει.

Γνώμη μου.

Gandalf

MikeG
01/07/2010, 08:05
Μεταφερόμαστε στα "Μοντέλα".



:wave2: