PDA

View Full Version : Ατύχημα χτες στην Μυτιλήνη

Hellspawn
02/07/2010, 05:14
2 τα μεσάνυχτα περίπου, εκτός πόλης και έχοντας αράξει με τον sardasagam με μπυρίτσα σε ένα λιμανάκι βλέπουμε 2 γυμνά fazer 1000 του σκοτωμού!κόβουν λίγο,κάτι λένε και ξεκινάνε να ανοίγουν....μικρή αριστερή στροφούλα,μικρή δεξιά και μετά κόφτες και σπίθες!!!Τι έγινε? όπως ανοίγανε και οι 2 και είχανε πλαγιάσει για την στροφή όταν την σήκωσε ο μπροστινός εκοψε μάλλον λόγω διερχόμενου αυτοκινήτου.Ο πίσω όμως δεν τον είχε πάρει είδηση και συνεχιζει να ανοίγει οπότε μόλις την σηκώνει βλέπει τον άλλον ακριβώς μπροστά του!ακουμπάει η μπροστά ρόδα του με την πίσω του μπροστινού και "πέταξε" το παλικάρι!παίζει να έψαχνα κανένα 5λεπτο να δω πού σταμάτησε η μηχανη....κάτι γρατζουνιές είδα,κάτι γδαρσίματα στο κεφάλι...τι να πω,μακάρι να είναι καλά το παλικάρι αν και σηκωμένος ήταν και είχε καθήσει σε ένα πεζούλι εκεί δίπλα!!!Υποθέτω δεν έχει κάτι σοβαρό αλλα δεν είμαι και γιατρός να ξέρω...Κάθε χρόνο τα ίδια και τα ίδια ρε γαμώτο!!έλεος δηλαδη!σε ποιον να πρωτορίξεις ευθύνες? στους κωλόδρομους? στο φουλ εξοπλισμένο παλικάρι(για παραλία)?Το μόνο καλό ήταν είχαμε αφήσει αυτοκίνητα με alarm από τη μια και από την άλλη λωρίδα μη τυχον και έχουμε χειρότερα και το ασθενοφόρο που ήρθε σφαίρα!

Nostra
02/07/2010, 05:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από Night_Rider
....βλέπουμε 2 γυμνά fazer 1000 του σκοτωμού....
κάτι γδαρσίματα στο κεφάλι....... (!!!!)
σε ποιον να πρωτορίξεις ευθύνες? στους κωλόδρομους? στο φουλ εξοπλισμένο παλικάρι(για παραλία)?
ο μόνος που δεν φταιει ειναι ο κωλοδρομος σε αυτη την περιπτωση...

μονος σου το ειπες... του σκοτωμου πηγαινανε αλλά δε τους έκατσε φαινεται .... (ευτυχως δηλαδη...):rolleyes: :rolleyes:

Hellspawn
02/07/2010, 05:22