Σύνδεση

View Full Version : καίει λάδι - Εγγύηση



Quantum
02/07/2010, 06:17
Ξέρω ότι έχει αναφερθεί αρκετές φορές το θέμα αυτό, αλλά δεν υπήρχε κάποιο πρόσφατο ποστ οπότε δημιουργώ ένα καινούργιο. Παρακολουθώ την vstrom μου (κ8) εδώ και καιρό και όπως και πολλές άλλες vstrom τσιμπάει αρκετό λάδι. Μου καίει περίπου 350-400ml στα 2500km. Χθες ήταν η τελευταία μέρα εντός εγγύησης και ευτυχώς πρόλαβα να πάρω μια επέκταση μέχρι να διαπιστώσουν το πρόβλημα. Αφού άλλαξα λοιπόν λάδια θα περiμένω να κάνω 1000km και θα πάω να επιβεβαιώσουν το πρόβλημα και να ανοίξουν την μηχανή. Τα λάδια που έβγαλα ήταν ακριβώς 2300 μαζί με τα λάδια του φίλτρου και τα είχα βάλει πριν 2300km.

Γνωρίζει μήπως κανείς τπτ νεότερο σχετικά με αυτό το θέμα; Να την πάω για άνοιγμα ή τζάμπα φασαρία και τζάμπα το πείραγμα της μηχανής;

Επίσης, σήμερα το πρωί είπα να κοιτάξω τα λάδια και όπως ήταν κρύα η μηχανή την έβαλα σε διπλό σταντ και είδα ότι το ματάκι ήταν σχεδόν όλο γεμάτο. Ο μάστορας που μου άλλαξε τα λάδια (μπροστά μου) έβαλε ακριβώς 2700ml (άλλαξα και φίλτρο). Το έδαφος ήταν επίπεδο (όσο μπορούσα να το καταλάβω) και έχω κοιτάξει πολλές φορές τα λάδια σε εκείνο το σημείο και ποτέ δεν το είδα γεμάτο το ματάκι. Μήπως πρέπει να δουλέψει λίγο η μηχανή πρώτα και μετά να αφήσουν να καθίσουν τα λάδια;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων

Lazio
02/07/2010, 09:36
Αρχικά δημιουργήθηκε από Quantum
Ξέρω ότι έχει αναφερθεί αρκετές φορές το θέμα αυτό, αλλά δεν υπήρχε κάποιο πρόσφατο ποστ οπότε δημιουργώ ένα καινούργιο. Παρακολουθώ την vstrom μου (κ8) εδώ και καιρό και όπως και πολλές άλλες vstrom τσιμπάει αρκετό λάδι. Μου καίει περίπου 350-400ml στα 2500km. Χθες ήταν η τελευταία μέρα εντός εγγύησης και ευτυχώς πρόλαβα να πάρω μια επέκταση μέχρι να διαπιστώσουν το πρόβλημα. Αφού άλλαξα λοιπόν λάδια θα περiμένω να κάνω 1000km και θα πάω να επιβεβαιώσουν το πρόβλημα και να ανοίξουν την μηχανή. Τα λάδια που έβγαλα ήταν ακριβώς 2300 μαζί με τα λάδια του φίλτρου και τα είχα βάλει πριν 2300km.

Γνωρίζει μήπως κανείς τπτ νεότερο σχετικά με αυτό το θέμα; Να την πάω για άνοιγμα ή τζάμπα φασαρία και τζάμπα το πείραγμα της μηχανής;

Επίσης, σήμερα το πρωί είπα να κοιτάξω τα λάδια και όπως ήταν κρύα η μηχανή την έβαλα σε διπλό σταντ και είδα ότι το ματάκι ήταν σχεδόν όλο γεμάτο. Ο μάστορας που μου άλλαξε τα λάδια (μπροστά μου) έβαλε ακριβώς 2700ml (άλλαξα και φίλτρο). Το έδαφος ήταν επίπεδο (όσο μπορούσα να το καταλάβω) και έχω κοιτάξει πολλές φορές τα λάδια σε εκείνο το σημείο και ποτέ δεν το είδα γεμάτο το ματάκι. Μήπως πρέπει να δουλέψει λίγο η μηχανή πρώτα και μετά να αφήσουν να καθίσουν τα λάδια;

Ευχαριστώ εκ των προτέρων



Διαβασε το μανιουαλ της μηχανης σου.............

Το ματακι (τζαμακι θα εννοεις) εχει 2 γραμμες, η κατω ειναι το low η πανω το max

Αν εχει δουλεψει η μηχανη θα πρεπει να περιμενεις να κατσουν τα λαδια....... 2 με 3 επαναληψεις στη μετρηση θα σου διωξει καθε αμφιβολια


Δεν μετραω σε διπλο σταντ :wave2:

Nostra
02/07/2010, 09:45
Αρχικά δημιουργήθηκε από Lazio
Δεν μετραω σε διπλο σταντ :wave2:

αλλά?

Quantum
02/07/2010, 15:29
Αρχικά δημιουργήθηκε από Lazio
Διαβασε το μανιουαλ της μηχανης σου.............

Το ματακι (τζαμακι θα εννοεις) εχει 2 γραμμες, η κατω ειναι το low η πανω το max

Αν εχει δουλεψει η μηχανη θα πρεπει να περιμενεις να κατσουν τα λαδια....... 2 με 3 επαναληψεις στη μετρηση θα σου διωξει καθε αμφιβολια


Δεν μετραω σε διπλο σταντ :wave2:


το θέμα είναι ότι η μηχανή χωρίς να δουλέψει (το πρωί τα κοίταξα) είχε λάδι πολύ πάνω απο την ένδειξη F, ενώ έβαλα μετρημένα 2700ml λάδι την προηγούμενη μέρα. Αυτή είναι η απορία μου. και το μεσημέρι που του κοίταξα με ζεστά λάδια και αφού περίμενα 2-3 λεπτά να καθίσουν, πάλι ήταν πολύ πάνω απο το F. Προφανώς κάτι κάνω λάθος.

tnx anyway

nic mor
02/07/2010, 21:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από Nostra
αλλά?


γονατιζεις και τραβωντας απο την πισω χειρολαβη και το
τιμονι φερνεις τη μηχανη προς το μερος σου!!
οταν θα ειναι καθετα δεν θα σε ζοριζει το βαρος ουτε μπρος
ουτε πισω!!
αν δεν μπορεις βαλε και ενα φιλο σου να την κραταει!!

αλλα δεν ειναι και τεραστια η διαφορα στο διπλο σταντ,
απο το να μετρησεις οπως λεω απανω,απλα η σωστη
μετρηση ειναι η πανω,οχι στο σταντ!!



edit: α!! ξεχασα τα v-strom δεν καινε λαδι!!!

nic mor
02/07/2010, 22:07
Αρχικά δημιουργήθηκε από Quantum
Παρακολουθώ την vstrom μου (κ8) εδώ και καιρό και όπως και πολλές άλλες vstrom τσιμπάει αρκετό λάδι. Μου καίει περίπου 350-400ml στα 2500km.


αυτο το εχει διαπιστωσει μηχανικος;
στο λεω γιατι μαλλον εχεις καποιο προβλημα στο να δεις
την ενδειξη στο πλαι (απο τα δικα σου λεγομενα το συμπερανα)
το οτι καινε λαδι τα στρωματα το ξερω απο πρωτο χερι,
αλλα μην το λες φωναχτα γιατι καποιοι βεστρομαδες
θα σε αφορισουν :lol: :lol:
γιατι τα v-strom δεν καινε λαδι τελος!!! :lol: :lol:
γιατι ειμαστε ελληναρες και η μηχανη που εχουμε ειναι η καλυτερη τελος!!


οσο για το τι δουλεια θα σου κανουν;; τι να σε πω δεν ξερω,
ειχε ακουστει καποτε οτι σε καποια στρωματα κανανε επισκευη,
αλλα δεν εμαθα κατι για το αποτελεσμα,αλλα τι να κανεις μπρος
γκρεμος και πισω ρεμα,δηλαδη η θα το παρεις αποφαση και θα το
παρακολουθεις και θα συμπληρωνεις ,η θα κανεις την επισκευη με οτι
ρισκο εχει ενα ανοιγμα μοτερ!!
καλη τυχη!!

sotpag
03/07/2010, 02:19
[QUOTE]Αρχικά δημιουργήθηκε από Nostra
αλλά? [/QUOTE



....λογια τωρα βρε παιδια.....

Albatros
03/07/2010, 02:46
Πάρτο απόφαση τα Vstrom είναι 2χρονα...
:cool:

Anritsu
03/07/2010, 02:55
Άσχετα με το πως μετράει ο φίλος ίσως η πιο αντιπροσωπευτική μέτρηση είναι στο συνεργείο με τον ίδιο πάντα τρόπο και παρακολούθηση των μετρήσεων . Το τζάμακιά είναι νομίζω για χοντρόμετρησεις και τπτ παραπάνω . Πάντως αν σου καίει πραγματικά 300-400 ml στα 2400 χλμ τότε αναλογικά μεταξύ 150 - 200 ml στα 1000 χλμ . Δεν είναι λίγο , ούτε και πολύ όμως . Δεν ξέρω και πόσα χλμ έχεις αλλά προφανώς για να είσαι σε εγγύηση δεν είναι και πολλά . Απο την άλλη κινδυνευεις μετά να μπεις σε πιο χοντρούς μπελάδες . Αν σου το ανοίξουνε το μοτέρ , φαντάζομαι θα αλλαξουν προληπτικά ελατήρια στα πιστόνια και τσιμουχάκια στις βαλβίδες , και μετά δεν το κλείσουν σωστά ενδεχεται να αποκτήσεις μετά νέο πρόβλημα και εκτός εγγύησης . Πιθανά κα

Anritsu
03/07/2010, 02:58
Άσχετα με το πως μετράει ο φίλος ίσως η πιο αντιπροσωπευτική μέτρηση είναι στο συνεργείο με τον ίδιο πάντα τρόπο και παρακολούθηση των μετρήσεων . Το τζάμακιά είναι νομίζω για χοντρόμετρησεις και τπτ παραπάνω . Πάντως αν σου καίει πραγματικά 300-400 ml στα 2400 χλμ τότε αναλογικά μεταξύ 150 - 200 ml στα 1000 χλμ . Δεν είναι λίγο , ούτε και πολύ όμως . Δεν ξέρω και πόσα χλμ έχεις αλλά προφανώς για να είσαι σε εγγύηση δεν είναι και πολλά . Απο την άλλη κινδυνευεις μετά να μπεις σε πιο χοντρούς μπελάδες . Αν σου το ανοίξουνε το μοτέρ , φαντάζομαι θα αλλαξουν προληπτικά ελατήρια στα πιστόνια και τσιμουχάκια στις βαλβίδες , και μετά δεν το κλείσουν σωστά ενδεχεται να αποκτήσεις μετά νέο πρόβλημα και εκτός εγγύησης . Πιθανά και πιο ζόρικο . Εγω στην θέση θα έκανα τα εξής για να σιγουρευτώ τι παίζει .

- Θα άλλαζα λάδια και φίλτρο , με όσο λάδι προβλέπεται μετρημένο
- Αμέσως θα έβγαζα τα λάδια , για να δω πόσο λάδι κρατάει το φίλτρο και το καρτερ και πόσο λάδι στραγγίζει . Φυσιολόγικα στο ιδιο συνεργείο και στο διπλά σταντ πάντα θα ειναι σχεδόν το ίδιο
- Καθε 1000 χλμ θα πήγαινα να στραγγιξώ τα λάδια και να μετρήσω απόκλιση από την αρχική μέτ

Anritsu
03/07/2010, 02:59
Άσχετα με το πως μετράει ο φίλος ίσως η πιο αντιπροσωπευτική μέτρηση είναι στο συνεργείο με τον ίδιο πάντα τρόπο και παρακολούθηση των μετρήσεων . Το τζάμακιά είναι νομίζω για χοντρόμετρησεις και τπτ παραπάνω . Πάντως αν σου καίει πραγματικά 300-400 ml στα 2400 χλμ τότε αναλογικά μεταξύ 150 - 200 ml στα 1000 χλμ . Δεν είναι λίγο , ούτε και πολύ όμως . Δεν ξέρω και πόσα χλμ έχεις αλλά προφανώς για να είσαι σε εγγύηση δεν είναι και πολλά . Απο την άλλη κινδυνευεις μετά να μπεις σε πιο χοντρούς μπελάδες . Αν σου το ανοίξουνε το μοτέρ , φαντάζομαι θα αλλαξουν προληπτικά ελατήρια στα πιστόνια και τσιμουχάκια στις βαλβίδες , και μετά δεν το κλείσουν σωστά ενδεχεται να αποκτήσεις μετά νέο πρόβλημα και εκτός εγγύησης . Πιθανά και πιο ζόρικο . Εγω στην θέση θα έκανα τα εξής για να σιγουρευτώ τι παίζει .

- Θα άλλαζα λάδια και φίλτρο , με όσο λάδι προβλέπεται μετρημένο
- Αμέσως θα έβγαζα τα λάδια , για να δω πόσο λάδι κρατάει το φίλτρο και το καρτερ και πόσο λάδι στραγγίζει . Φυσιολόγικα στο ιδιο συνεργείο και στο διπλά σταντ πάντα θα ειναι σχεδόν το ίδιο
- Καθε 1000 χλμ θα πήγαινα να στραγγιξώ τα λάδια και να μετρήσω απόκλιση από τ

Anritsu
03/07/2010, 03:01
Τα νεύρα μουυυυυυυυυυ


:confused:

Lazio
03/07/2010, 05:34
Αρχικά δημιουργήθηκε από Anritsu
Τα νεύρα μουυυυυυυυυυ


:confused:




Αλλη μια φορα ........δεν το εμπεδωσαμε :rotflmao: :rotflmao: :rotflmao:

choropan
14/08/2010, 12:58
Όλα τα Στρομ καίνε λάδι ανάλογα με το πως δουλεύει το μηχάνημα.
Εμένα σε 2000 χλμ εντός πόλης το τζάμι ήταν ενετελώς άδειο και συμπλήρωσα περίπου 500ml για να ρθει στο F.
Αφού συμπλήρωσα πήγα ταξίδι κι έκανα 2000χλμ σε 4 μέρες τα περισσότερα Εθν.Οδό με ταχήτητες 150-170 και δεν έκαψε σταγόνα.

Συμπέρασμα. Όπως μου είπε και μάστορας, το μηχανάκι καίει λάδι όσο δουλεύει κρύο μέχρι να έρθουν τα μέταλλα στην θερμοκρασία που πρέπει και στο σταμάτα ξεκίνα.Συμβαίνει και σε πολλά αυτοκίνητα.Συχαίνεται το μποτιλιάρισμα και το κυκλοφοριακό.

Απλά το άποδέχεσε και το απολαμβάνεις. Συμπληρώνεις όταν χρειάζεται αν θες να έχεις.Με το να λυθεί τίποτα δεν νομίζω να καταφέρεις.

Random
14/08/2010, 17:04
R T F M = READ THE F$"%#% MANUAL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

choropan
14/08/2010, 18:22
T F M is G T P όσο αφορά τα λάδια - ξύδια

MILT1964
15/08/2010, 16:39
Επισημη γραμμη αντιπροσωπιας:

6000 km 400ml ok
6000 km 401ml ανοιγουν μοτερ και αλλαζουν ελατηρια στην εγγυηση.

Καποια μοτερ καινε λαδι, καποια οχι ασχετα απο το πως πας το μηχανακι.