PDA

View Full Version : αναβιωση Horex



lspiros
02/07/2010, 06:29
αναβιωση της horex με το μοντελο vr6.οσο περιεργο και αν φαινεται το μοτερ ειναι v με περιεχομενη γωνια 15 μοιρων,απλα οι κυλινδροι ειναι μεσα σε ενιαιο μπλοκ.επισης και οι εξατμισεις βγαινουν ολες απο μπροστα και δυσκολα καταλαβαινεις οτι προκειτε για μοτερ διαταξης v.στην κεφαλη συνανταμε 3 εκκεντροφορους:eek: ,εξατμιση 6_1_3,στανταρ abs,υπαρχει υπερτροφοδοτης και η υποδυναμη φτανει τα 200 hp.η τιμη υπολογιζεται περι τα 22000?.:mad:


202870

Anty12
02/07/2010, 07:06
Μετάδοση με ιμάντα.......:confused: :confused:

hidefnick
02/07/2010, 08:13
Το έκαναν οι ιταλοί παλία αυτό με το μοτέρ ... (Lancia Fulvia)


202872

Acacius
02/07/2010, 08:16
Κακό timing για εξωτικές πολυτέλειες κατά τη γνώμη μου, αν και αυτοί που έχουν πολλά λεφτά συνήθως έχουν και σε περιόδους κρίσης. Πόσα κομμάτια υπολογίζουν/ελπίζουν να πουλήσουν ξέρει κανείς;


Αυτές τις απόπειρες επαναφοράς ιστορικών μαρκών τις βλέπω με συνήθως μεγάλη δόση σκεπτικισμού, αφού μου θυμίζουν αρπαχτές. Ένα ακριβό μοντέλο στο οποίο κολλάμε ένα ένδοξο πλην πεθαμένο σήμα, με πελάτες άτομα που δεν ξέρουν τι να κάνουν τα λεφτά τους ή λατρεύουν την εν λόγω μάρκα (και δεν ξέρουν τι να κάνουν τα λεφτά τους). Από την άλλη τον πλουραλισμό ουδείς εμίσησε και η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα έχει και κάποιο μηχανολογικό ενδιαφέρον.
.
.
.
.
...ιμάντας με 200 άλογα;

notakos600
02/07/2010, 08:18
Αρχικά δημιουργήθηκε από Acacius

.
.
.
.
...ιμάντας με 200 άλογα;



Θα γεμίσει ο δρόμος φυτίλια και θα σκέφτεσαι... γιατί δεν ''πάει''. :lol:

lspiros
02/07/2010, 08:30
Αρχικά δημιουργήθηκε από Acacius
Κακό timing για εξωτικές πολυτέλειες κατά τη γνώμη μου, αν και αυτοί που έχουν πολλά λεφτά συνήθως έχουν και σε περιόδους κρίσης. Πόσα κομμάτια υπολογίζουν/ελπίζουν να πουλήσουν ξέρει κανείς;


Αυτές τις απόπειρες επαναφοράς ιστορικών μαρκών τις βλέπω με συνήθως μεγάλη δόση σκεπτικισμού, αφού μου θυμίζουν αρπαχτές. Ένα ακριβό μοντέλο στο οποίο κολλάμε ένα ένδοξο πλην πεθαμένο σήμα, με πελάτες άτομα που δεν ξέρουν τι να κάνουν τα λεφτά τους ή λατρεύουν την εν λόγω μάρκα (και δεν ξέρουν τι να κάνουν τα λεφτά τους). Από την άλλη τον πλουραλισμό ουδείς εμίσησε και η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα έχει και κάποιο μηχανολογικό ενδιαφέρον.
.
.
.
.
...ιμάντας με 200 άλογα;
αυτη η διαταξη εχει χρησιμοποιηθει στο παρελθον απο την VW για τα αυτοκινητα της.(η οποια πρεπει να κρυβεται απο πισω).στα 22000? θα πουληθουν οι πρωτες 150 μοτοσυκλετες απο δικτυο που θα στηθει σε γερμανια,ελβετια,και αυστρια...

lspiros
02/07/2010, 08:33
το μοτερ θα κατασκευαζεται απο τη γερμανικη εταιρεια weber automotive και θα πηγαινει ετοιμο στη horex για τοποθετηση.οι εγκαταστασεις χτιζοντε τωρα και η παραγωγη θα ξεκινησει το 2011...οι αναρτησεις ειναι μπρος πισω ohlins απλα η εμπρος ειναι βαμενη μαυρη για να ταιριαζει με το χαρακτηρα της μοτο...

lspiros
02/07/2010, 08:36
για τη θεση του υπερσυμπιεστη επιλεχθηκε ενας της δανεζικης rotrex ,με ξεχωριστο συστημα λιπανσης και χαμηλο βαρος.επισης χαρη στη φυγοκεντρικη λειτουργια του ειναι πιο αθορυβος και ζυγιζει 4,5 kgr...

tifoso4ever
02/07/2010, 09:33
Αρχικά δημιουργήθηκε από Acacius
Κακό timing για εξωτικές πολυτέλειες κατά τη γνώμη μου, αν και αυτοί που έχουν πολλά λεφτά συνήθως έχουν και σε περιόδους κρίσης. Πόσα κομμάτια υπολογίζουν/ελπίζουν να πουλήσουν ξέρει κανείς;


Αυτές τις απόπειρες επαναφοράς ιστορικών μαρκών τις βλέπω με συνήθως μεγάλη δόση σκεπτικισμού, αφού μου θυμίζουν αρπαχτές. Ένα ακριβό μοντέλο στο οποίο κολλάμε ένα ένδοξο πλην πεθαμένο σήμα, με πελάτες άτομα που δεν ξέρουν τι να κάνουν τα λεφτά τους ή λατρεύουν την εν λόγω μάρκα (και δεν ξέρουν τι να κάνουν τα λεφτά τους). Από την άλλη τον πλουραλισμό ουδείς εμίσησε και η συγκεκριμένη μοτοσυκλέτα έχει και κάποιο μηχανολογικό ενδιαφέρον.
.
.
.
.
...ιμάντας με 200 άλογα;
+1100...

Θα ηθελα καποια στιγμη να δω καποια μοντελα απο ολες τις "αναστημενες" εταιρειες σε λογικες τιμες, που να μπορουν να σταθουν επαξια στην σημερινη αγορα, οχι πυροτεχνηματα...
Σιγουρα μια μικρη εταιρεια ΔΕΝ μπορει να ανταγωνιστει στα ισα τους Ασιατες κατασκευαστες, αλλα τουλαχιστον για την ευρωπαϊκη και αμερικανικη αγορα, σιγουρα θα ειχαν ενδιαφερον καποιες ΣΟΒΑΡΕΣ προτασεις, οχι ντε και καλα μαζικης παραγωγης, αλλα οχι και 150 - 300 "συλλεκτικων" κομματιων...
Τι λετε, αγοραζουμε καποιο πεθαμενο brand name και να φτιαξουμε 20 συλλεκτικες made in Greece υπερμοτοσυκλετες???

:eyepop: :lol: :lol: :lol: :beer: :beer: :beer:

Tpap
02/07/2010, 09:42
Αρχικά δημιουργήθηκε από hidefnick
Το έκαναν οι ιταλοί παλία αυτό με το μοτέρ ... (Lancia Fulvia)

χμμμ... Ariel square four 1934..


202877

sapila racing
02/07/2010, 09:57
Αρχικά δημιουργήθηκε από tifoso4ever
Τι λετε, αγοραζουμε καποιο πεθαμενο brand name και να φτιαξουμε 20 συλλεκτικες made in Greece υπερμοτοσυκλετες???



Δεν είναι κι άσχημη ιδέα.
Ειδικά αν σκεφτείς οτι το brand name της Matchless είναι ήδη σε Ελληνικά χέρια εδω και μερικά χρόνια. :sun:

Acacius
02/07/2010, 10:06
Εγώ λέω να το συνδυάσουμε και με καμιά παπαροτρέντυ μάρκα casual ένδυσης, όπου θα παίρνουμε το κινέζικο μπλουζάκι του τάλιρου, θα του κοτσάρουμε μια στάμπα α-λα Von Dutch και θα το χρεώνουμε 120 Ευρά γιατί είναι πολύ exclusive το brand.

Το Matchless μου ακούγεται ιδανικό. Έχει κανείς τηλέφωνο του ιδιοκτήτη; <smiley με δολλάρια στα μάτια>

sapila racing
02/07/2010, 10:14
Αρχικά δημιουργήθηκε από Acacius
Εγώ λέω να το συνδυάσουμε και με καμιά παπαροτρέντυ μάρκα casual ένδυσης, όπου θα παίρνουμε το κινέζικο μπλουζάκι του τάλιρου, θα του κοτσάρουμε μια στάμπα α-λα Von Dutch και θα το χρεώνουμε 120 Ευρά γιατί είναι πολύ exclusive το brand.

Το Matchless μου ακούγεται ιδανικό. Έχει κανείς τηλέφωνο του ιδιοκτήτη; <smiley με δολλάρια στα μάτια>

Εγω το έχω αλλά δεν στο δίνω. :a22:

Εχει καλούς σκοπούς ο άνθρωπος. Θα δείξει τι θα γίνει.

Ασε που δεν ειναι μόνο ένας ο ιδιοκτήτης και θα μπλέξουμε...

hidefnick
02/07/2010, 10:44
Αρχικά δημιουργήθηκε από Tpap
χμμμ... Ariel square four 1934..

Δεν είναι V αυτό (http://www.arielnorthamerica.org/squarefour.htm) . Δύο παράλληλους στροφάλους έχει. Το Lancia, και υποθέτω και το Horex, είναι κανονικό V με πολύ μικρή περιεχόμενη γωνία, και ένα στρόφαλο.

Tpap
02/07/2010, 10:53
Αρχικά δημιουργήθηκε από hidefnick
Δεν είναι V αυτό (http://www.arielnorthamerica.org/squarefour.htm) . Δύο παράλληλους στροφάλους έχει. Το Lancia, και υποθέτω και το Horex, είναι κανονικό V με πολύ μικρή περιεχόμενη γωνία, και ένα στρόφαλο.

Σωστόστ.

Αν και πρίν φτασει στους δύο στροφάλους, πειραματιζόταν ήδη αρκετό καιρό με έναν και έλαχιστη περιεχόμενη γωνία.
Δεν μπορούσε να αποδώσει τα αναμενόμενα και έπέλεξε την επόμενη λύση (και ακριβότερη δυστυχώς, γι'αυτό και η σύντομη πορεία της) με δύο στροφαλάκια...

Η πατέντα ύπήρχε από τις αρχές του αιώνα σχεδόν, αλλά η ariel πειραματίστηκε πρώτη. Ακολούθησε η GM με πεντακύλινδρο V μικρής περιεχόμενης και μάλιστα Diesel.

Οι μαζικές υλοποιήσεις ήλθαν από τις εταιρείες τις γνωστές που αναφέρατε..

p@nos
02/07/2010, 13:13
δε συμφωνω οτι δε μπορει μια αναβιωμενη εταιρια να φτιαξει απο το μηδεν ανταγωνιστικη μοτοσυκλετα...μια χαρα μπορει, και μαλιστα γιατι οχι και καλυτερη, μιας και δε την περιοριζει καποιος συγκεκριμενος χαρακτηρας που πρεπει να κρατησει(honda px)



oι μηχανικοι που αναλαμβανουν τετοια project, δεν ειναι χαζοι...επεισης εχουν και ματια και αφτια, ετσι ωστε να ξερουν τι βγαουν οι ανταγωνιστες, ετσι ωστε να φτιαξουν κατι καλυτερο
και αυτο το εχουμε δει πολλες φορες και στο παρελθον...
britten v1000, σε ενα γκαραζ φτιαχτηκε, και οι δυνατοτητες της πηραν σχεδον μυθικες διαστασεις...

αλλα και σε ευρεια παραγωγη, εταιριες χωρις πολυετη εμπειρια σε κατηγοριες, με το καλημερα βγηκαν πρωτες...

το 675, απο εκει που η triumph ειχε ενα σχεδον τουριστικο ss, εβγαλε το καλυτερο στην κατηγορια με την πρωτη σοβαρη αποπειρα, και εξακολουθει να ειναι μεχρι σημερα...

η bmw με το rr, δεν ειχε καμια εμπειρια σε συγχρονα ss, και με την πρωτη προσπαθεια επιασε κορυφη

Acacius
02/07/2010, 16:21
Αρχικά δημιουργήθηκε από p@nos
δε συμφωνω οτι δε μπορει μια αναβιωμενη εταιρια να φτιαξει απο το μηδεν ανταγωνιστικη μοτοσυκλετα...μια χαρα μπορει, και μαλιστα γιατι οχι και καλυτερη, μιας και δε την περιοριζει καποιος συγκεκριμενος χαρακτηρας που πρεπει να κρατησει(honda px)



oι μηχανικοι που αναλαμβανουν τετοια project, δεν ειναι χαζοι...επεισης εχουν και ματια και αφτια, ετσι ωστε να ξερουν τι βγαουν οι ανταγωνιστες, ετσι ωστε να φτιαξουν κατι καλυτερο
και αυτο το εχουμε δει πολλες φορες και στο παρελθον...
britten v1000, σε ενα γκαραζ φτιαχτηκε, και οι δυνατοτητες της πηραν σχεδον μυθικες διαστασεις...

αλλα και σε ευρεια παραγωγη, εταιριες χωρις πολυετη εμπειρια σε κατηγοριες, με το καλημερα βγηκαν πρωτες...

το 675, απο εκει που η triumph ειχε ενα σχεδον τουριστικο ss, εβγαλε το καλυτερο στην κατηγορια με την πρωτη σοβαρη αποπειρα, και εξακολουθει να ειναι μεχρι σημερα...

η bmw με το rr, δεν ειχε καμια εμπειρια σε συγχρονα ss, και με την πρωτη προσπαθεια επιασε κορυφη

Δεν είπα ότι οι μοτοσυκλέτες είναι κακές, απλά λέω ότι οι περισσότερες προσπάθειες είναι πυροτεχνήματα και το προϊόν απευθύνεται κυρίως σε λεφτάδες που το βλέπουν σαν συλλεκτικό, exclusive πουλμουρ κλπ. Το "ανταγωνιστικές από το μηδέν" το συζητάμε...

Ούτε η Britten ούτε η BMW είναι απόπειρες αναβίωσης νεκρής μάρκας, η πρώτη ήταν το δημιούργημα ενός ιδιοφυούς ανθρώπου (σπάνιο πράγμα) που παρήχθη σε δέκα κομμάτια και η δεύτερη έχει συνεχή παρουσία σαν εταιρεία από το.... <νούμερο> και τρομερή τεχνογνωσία. Η Triumph είναι η μόνη εταιρεία που θυμάμαι η οποία αναστήθηκε από τις στάχτες της και έχει σοβαρή παρουσία, κάτι για το οποίο ο Bloor πρέπει να δούλεψε πολύ σκληρά, προσπαθώντας να βγάλει μοτοσυκλέτες για μοτοσυκλετιστές με αντιπάλους Ιάπωνες και λοιπούς Ευρωπαίους (το τρικύλινδρο ήταν η ιδέα-όλα τα λεφτά κατά τη γνώμη μου). Για να φτάσουν στο 675 τους πήρε χρόνια και ακόμα βλέπεις ότι ο κύκλος εξέλιξης μοντέλων είναι πολύ πιο αργός από των περισσότερων. Α, η πρώτη προσπάθειά της στην κατηγορία ήταν τετρακύλινδρη και πήγε άπατη γιατί οι Ιάπωνες ήταν αλλού.

Κάτι M&uuml;nch, Mondial, Laverda (ελπίζω ότι θα την ξαναδούμε κάποια στιγμή χάρη στην Piaggio), Norton, Indian και δε συμμαζεύεται ή βγάζουν ένα μοντέλο και τέλος, ή δεν το βγάζουν καν (μένει το πρωτότυπο επίδειξης), ή την προσπάθεια αναβίωσης την τρώει η μαρμάγκα.