View Full Version : βοήθεια για επιλογή πρώτης μηχανής!
γεια σας και συγγνώμη που αρχίζω καινούριο ποστ πάνω σε αυτό το θέμα αλλά η κάθε περίπτωση είναι και διαφορετική!
Και πριν με :a015: ναι, έκανα search και διάβασα κάποια threads, και όντος πήρα κάποιες απαντήσεις.
Λοιπόν, απλά είμαι εντελώς άσχετος με μηχανές, το μόνο που με φέρνει κοντά σε αυτό τον κόσμο είναι ότι χρόνια παρακολουθώ motogp (τότε που άρχισα ήτανε 500cc) και μεταξύ τα 16 και τα 18 είχα ένα παπί.
Τώρα είμαι 27 και μου την βάρεσε άσχημα, σε φάση που κάθομαι ώρες ατελείωτες στο ουέμπ ψάχνοντας πληροφορίες για το μελλοντικό μου μηχανάκι (καλή ώρα όπως τώρα), προσπαθώντας να καταλάβω τι γίνεται με τα μοντέλα, αλλά δεν έβγαλα και πολύ άκρη.
Και να φανταστείτε ότι δεν έχω οδηγείσει ποτέ με συμπλέκτη και προφανώς για να πάρω τη μηχανή των ονείρων μου θα πρέπει πρώτα να επεκτείνω το δίπλωμά μου σε απεριόριστο (έχω Α1 για max 125 η 11ΚW, το πήρα το 2001) και για να το κάνω αυτό θα σκάσω περίπου 300 ευρώ και υποχρεωτικά 4 μαθήματα, αν και νομίζω πως θα μου χρειαστούν μερικά περισσότερα. :rolleyes:
Τέλος πάντων, για πείτε, τι είναι καλώ για πρώτη μηχανή;
Τι θα ήθελα εγώ;:D
Πρώτα απ όλα motard, πάντα μου αρέσανε αυτές οι μηχανές. Είναι όμως αυτή μηχανή για αρχάριους; Και τι κυβισμό; Εγώ έλεγα μέχρι 400... τι λέτε;
Προφανώς το μηχανάκι το θέλω απλά για να μετακινούμε και για την καύλα μου...:smokin:
Για αυτό, και επειδή δεν έχω και πολλά λεφτά λέω να πάρω μεταχειρισμένο και να είμαι κάτω από 3000 ευρώ.
Και κάτι τελευταίο, για να μην τα πω όλα τώρα, έχω ύψος 1.72... :bigcry: μπορώ να πάρω motard;
Ξέρω ότι ρυθμίζονται σε ύψος (αν και δεν ξέρω αν ΟΛΑ ρυθμίζονται), το θέμα είναι, πόσο μπορούν να κατέβουν αυτές οι μηχανές;
Μπάι.
Panopticon7
06/07/2010, 23:53
Καποτε ημουν στην θεση σου.
Ξηγησου κατι φθηνο με συμπλεκτη πρωτα και υστερα απο κανα-δυο χρονια παιρνεις οτι θελεις
Έτσι ξερά fmx 650...; :dizzy: δεν είναι too much για πρώτη μηχανή epp;
Και για το ύψος τι μου λέτε;