View Full Version : βοήθεια για επιλογή πρώτης μηχανής!
γεια σας και συγγνώμη που αρχίζω καινούριο ποστ πάνω σε αυτό το θέμα αλλά η κάθε περίπτωση είναι και διαφορετική!
Και πριν με :a015: ναι, έκανα search και διάβασα κάποια threads, και όντος πήρα κάποιες απαντήσεις.
Λοιπόν, απλά είμαι εντελώς άσχετος με μηχανές, το μόνο που με φέρνει κοντά σε αυτό τον κόσμο είναι ότι χρόνια παρακολουθώ motogp (τότε που άρχισα ήτανε 500cc) και μεταξύ τα 16 και τα 18 είχα ένα παπί.
Τώρα είμαι 27 και μου την βάρεσε άσχημα, σε φάση που κάθομαι ώρες ατελείωτες στο ουέμπ ψάχνοντας πληροφορίες για το μελλοντικό μου μηχανάκι (καλή ώρα όπως τώρα), προσπαθώντας να καταλάβω τι γίνεται με τα μοντέλα, αλλά δεν έβγαλα και πολύ άκρη.
Και να φανταστείτε ότι δεν έχω οδηγείσει ποτέ με συμπλέκτη και προφανώς για να πάρω τη μηχανή των ονείρων μου θα πρέπει πρώτα να επεκτείνω το δίπλωμά μου σε απεριόριστο (έχω Α1 για max 125 η 11ΚW, το πήρα το 2001) και για να το κάνω αυτό θα σκάσω περίπου 300 ευρώ και υποχρεωτικά 4 μαθήματα, αν και νομίζω πως θα μου χρειαστούν μερικά περισσότερα. :rolleyes:
Τέλος πάντων, για πείτε, τι είναι καλώ για πρώτη μηχανή;
Τι θα ήθελα εγώ;:D
Πρώτα απ όλα motard, πάντα μου αρέσανε αυτές οι μηχανές. Είναι όμως αυτή μηχανή για αρχάριους; Και τι κυβισμό; Εγώ έλεγα μέχρι 400... τι λέτε;
Προφανώς το μηχανάκι το θέλω απλά για να μετακινούμε και για την καύλα μου...:smokin:
Για αυτό, και επειδή δεν έχω και πολλά λεφτά λέω να πάρω μεταχειρισμένο και να είμαι κάτω από 3000 ευρώ.
Και κάτι τελευταίο, για να μην τα πω όλα τώρα, έχω ύψος 1.72... :bigcry: μπορώ να πάρω motard;
Ξέρω ότι ρυθμίζονται σε ύψος (αν και δεν ξέρω αν ΟΛΑ ρυθμίζονται), το θέμα είναι, πόσο μπορούν να κατέβουν αυτές οι μηχανές;
Μπάι.
Panopticon7
06/07/2010, 23:53
Καποτε ημουν στην θεση σου.
Ξηγησου κατι φθηνο με συμπλεκτη πρωτα και υστερα απο κανα-δυο χρονια παιρνεις οτι θελεις
Έτσι ξερά fmx 650...; :dizzy: δεν είναι too much για πρώτη μηχανή epp;
Και για το ύψος τι μου λέτε;
Εσύ Panopticon όταν ήσουν στη θέση μου τι πήρες;
Κάτι που δεν είπα είναι ότι, εφόσον πάω για μεταχειρισμένο θα ήθελα να είναι κάτι αξιόπιστο μηχανικά, όσο γίνεται. Οπότε πείτε μου και τι να αποφεύγω.
:beer:
Αρχικά δημιουργήθηκε από virelai
Έτσι ξερά fmx 650...; :dizzy: δεν είναι too much για πρώτη μηχανή epp;
Και για το ύψος τι μου λέτε;
Εσύ Panopticon όταν ήσουν στη θέση μου τι πήρες;
Κάτι που δεν είπα είναι ότι, εφόσον πάω για μεταχειρισμένο θα ήθελα να είναι κάτι αξιόπιστο μηχανικά, όσο γίνεται. Οπότε πείτε μου και τι να αποφεύγω.
:beer:
Γενικά είμαι της άποψης ότι ξεκινάς από πολύ χαμηλά και ανεβαίνεις σταδιακά.. Ειδικά αν δεν είχες ποτέ μικρή μοτοσυκλέτα. Όμως είδα ότι θες να βγάλεις απεριόριστο και επειδή συνήθως προσπαθείς να πείσεις για το αυτονόητο αλλά ο άλλος έχει κάτι στο μυαλό του ήδη σκέφτηκα το πιο φιλικό πολιτισμένο super motard.. 33 άλογα βγάζει παρά τα 650 κυβικά του. Όχι ότι πάλι δεν θέλει σύνεση..
Κατά τα άλλα Ιδανικό σχολείο θεωρώ το KLX 250S που όμως δεν βγαίνει σε motard και το βρίσκεις με 4500 καινούριο.
:wave2:
Arxagelos
07/07/2010, 10:56
εγω δεν ειμαι της αποψης της σταδιακής αγοράς μοτοσυκλέτας, πάρε αυτή που γουστάρεις καλύτερα χωρίς δεύτερες σκέψεις. Ακόμα και τα πανίσχυρα 1000cc αμα γουστάρεις τα πας χαλαρά και αποτελούν χάρμα οδηγικής απόλαυσης, κανένα σημερινό μηχανάκι δεν βγάζει τα ονομαστικά άλογα με το άνοιγμα του γκαζιού αλλά προοδευτικά άρα είναι το χέρι και το μυαλό του καθένα μας πως το οδηγήσει. Μην σε τρομάζουν τα άλογα, άμα θες τα ξυπνάς.
:beer:
Panopticon7
07/07/2010, 16:34
:a014: :a014: :a014: :a014: :a014: :a014: :a014: :a014:
Αρχικά δημιουργήθηκε από virelai
Έτσι ξερά fmx 650...; :dizzy: δεν είναι too much για πρώτη μηχανή epp;
Και για το ύψος τι μου λέτε;
Εσύ Panopticon όταν ήσουν στη θέση μου τι πήρες;
Κάτι που δεν είπα είναι ότι, εφόσον πάω για μεταχειρισμένο θα ήθελα να είναι κάτι αξιόπιστο μηχανικά, όσο γίνεται. Οπότε πείτε μου και τι να αποφεύγω.
:beer:
FMX 650 ή MT-03 660 και τα 2 στα 3000 ευρω μεταχειρα παιζουν :wave2:
Σας ευχαριστώ παιδιά για τις συμβουλές. :beer:
Κανείς βέβαια δεν είπε για το ύψος :p υποθέτω λοιπόν ότι το 1.72 είναι μια χαρά για motard, η τουλάχιστον μπορεί να είναι...
Πάντως ίσως να είναι όντος καλύτερα να πάρω τη μηχανή που "θέλω" και απλά μέχρι να μάθω να την οδηγώ πολύ χαλαρά.
Τι λέτε για Suzuki DRZ 400 και Yamaha WR 250.
Επίσης είδα και κάτι ωραία honda CRF 450, τα οποία όμως δεν κατάλαβα αν είναι motard μανίσια η αν τα κάνανε οι κάτοχοί τους motard.
Anyway, ωραίο το fmx....
Αυτά που σου είπαμε είναι μια χαρά για το ύψος σου. Αυτά που κοιτάς δεν είναι ούτε για το ύψος σου ούτε για την εμπειρία σου ούτε για την τσέπη σου.. Και εξηγούμαι.. CRF και WR (αν δεν εννοείς το Χ) είναι καθαρά, σχεδιασμένα για άλλη χρήση και με έξοδα συντήρησης.. (Αν βγάζει το CRF πινακίδα ολότελα). Το DRZ είναι καταπληκτικό μηχανάκι αλλά δεν πρέπει να είναι τόσο πολιτισμένο όσο το FMX και το MT-03.. και λογικά θα είναι και πιο άβολο. Επίσης δεν ξέρω αν θα το έχεις άνετα.. Και εγώ 1.76 είμαι και σε νιώθω.. :p
yamahas 13
10/07/2010, 15:31
Καλησπέρα φίλε!!!!! Καταρχήν καλώς ήρθες στην παρέα των μοτοσικλετιστών! Είχα την εντύπωση ότι άμα έχεις το μικρό δίπλωμα γίνεται αυτόματα μεγάλο μόλις κλείσεις τα 21! Τεςπα!!! Εγώ συμφωνώ με τον Αρχάγγελο ότι όλα είναι στο μυαλό. Άμα έχεις το μυαλό να μην τρέχεις παντού και πάντα πάρε ότι θες. Εγώ είχα παπί και πήρα GSXR-600 K8 την έδωσα ,πήρα ένα crypton και τώρα έχω ένα R1 και είμαι μια χαρά. Τώρα το άλλο ζήτημα περί τίνος μηχανή θα ήταν καλύτερα να πάρεις θα σου πω το εξής ,είμαι 1,77 και θα πάρω ένα xt 660r '07 3500euro. Από θέμα αξιοπιστίας δεν συγκρίνετε, πολύ φθηνά σέρβις, πολύ όμορφο ,δεν κολλάει πουθενά και θα σε πάει παντού. Το xt660x ή το xt600e είναι πιο χαμηλά. Υπάρχουν πολλά xt660x ή xt600e (μετατροπή σε sm) που πουλιούνται στα λεφτά που δίνεις! Πάντως ότι και να επιλέξεις στην αρχή μαλακά και πάντα κράνος! Ελπίζω να βοήθησα. Καλά χλμ και πάντα όρθιος.
Παιδιά σας ευχαριστώ πάρα πολύ για τις συμβουλές, και συγγνώμη που άργησα να απαντήσω, δεν έχω πολύ χρόνο με την δουλειά :mad:
Και δεν νομίζω πως θα προλάβω να πάρω το δίπλωμα πριν περάσει το καλοκαίρι... :cry:
anyway, σας χαιρετώ! :beer:
Band(age)it
16/07/2010, 18:41
Αφου το διπλωμα το εχεις απο το 2001 δεν ανανεωνεται αυτοματα μετα το περας της διετιας ?
Για ψαξτο λιγο καλυτερα...κατα τ'αλλα το fmx ειναι μια χαρα...:wave2:
blackbusa
16/07/2010, 18:55
Αρχικά δημιουργήθηκε από Band(age)it
Αφου το διπλωμα το εχεις απο το 2001 δεν ανανεωνεται αυτοματα μετα το περας της διετιας ?
Για ψαξτο λιγο καλυτερα...κατα τ'αλλα το fmx ειναι μια χαρα...:wave2:
με η χωρις φουσκωμενα λαστιχα???:look:
Band(age)it
16/07/2010, 19:03
Αρχικά δημιουργήθηκε από blackbusa
με η χωρις φουσκωμενα λαστιχα???:look:
Πηγα για σερβις προχτες και μου τα φουσκωσε...:rotflmao: :rotflmao:
Αρχικά δημιουργήθηκε από Band(age)it
Αφου το διπλωμα το εχεις απο το 2001 δεν ανανεωνεται αυτοματα μετα το περας της διετιας ?
Για ψαξτο λιγο καλυτερα...κατα τ'αλλα το fmx ειναι μια χαρα...:wave2:
Όχι, πρέπει να κάνεις υποχρεωτικά 4 μαθήματα και να ξαναδώσεις οδήγηση. Πήγα σε σχολή οδηγών και μου το είπανε...:winka:
Συμφωνώ και εγώ με το FMX... Μάλιστα τις προάλλες το οδήγησα από φίλο που το αγόρασε επειδή ήταν πάνω κάτω στη θέση σου. Είναι πολύ καλοστημένο μηχανάκι με καλά περιφερειακά φρένα κλπ (για τα χρήματα που δίνεις πάντα) + το ότι έχεις και την αξιοπιστία της honda..
Ο κινητήρας δύσκολα θα σε τρομάξει, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν έχει όσο γκάζι χρειάζεται για να κινηθείς αξιοπρεπώς και αργότερα αν θές να "παίξεις" και με το μηχανάκι. Γενικώς, επειδή το οδήγησα μεσα στην πόλη μπορώ να σου πώ ότι το ευχαριστήθηκα...ροπήαπό χαμηλά, χαμηλό βάρος και ευελιξία.
Για το ύψος, αν και είμαι 1.85, οπότε το έφτανα άνετα κ με τα δύο πόδια, μπορώ να σου πώ ότι το μηχανάκι είναι πολύ ελαφρύ οπότε θα το κρατάς άνετα ακόμα και αν δεν το φτάνεις τέλεια.
το οδηγησα προσφατα (fmx)και λεω να παρω ενα για την πολη.μου αρεσε παρα πολυ το συνολο απλα ηθελα λιγο γκαζι ακομα(εχω ακουσει οτι ανεβαινει πολυ με καποια extra και μου φαινετε λογικο 650 ειναι)ειμαι 1.73 και κανενα προβλημα.
Ε, γεια σας και πάλι :D
Σήμερα θα κάνω το πρώτο μάθημα για να πάρω το δίπλωμα. Μάλλον θα χρειαστώ πάνω από τα 4 υποχρεωτικά αφού με συμπλέκτη δεν έχω οδηγείσει ποτέ...Αν και στη σχολή οδηγών μου είπανε ότι επειδή πήρα το δίπλωμα μηχανής πριν το 2002 μπορώ να δώσω για απεριορίστου με παπί! Το σκέφτομαι, αλλά μάλλον καλύτερα με κανονική μηχανή.
Τέλος πάντων, έγραφα για να σας ρωτήσω τη πρέπει να κοιτάξω σε μια μεταχειρισμένη μηχανή για να μην κάνω χοντρή μα...
Πάντως τελικά με πείσατε για το fmx, συγκρίνοντας και διαβάζοντας reviews μου φαίνεται πολύ καλό μηχανάκι για την περίπτωσή μου. Απλά, δεν έχω ιδέα για έξοδα συντήρησης, για τέλι κυκλοφορίας... είναι κανείς που μπορεί να μου πει?
Εντάξει, φτάνει τώρα με τις ερωτήσεις. Άντε καλή σας μέρα.
Βρε παιδιά, τι μου λέτε για ktm LC4,το βρίσκω ωραίο και αρκετά φθηνό. 2 είναι αυτά που με φοβίζουν... είναι αξιόπιστος ο κινητήρας? Ρωτάω επειδή μεταχειρισμένο σε καλή τιμή το βρίσκω το νεότερο του 03...και 7 χρόνια είναι 7 χρόνια.
Το άλλο είναι ότι δεν φαίνεται τόσο ήσυχο μηχανάκι όσο το FMX. Είναι κανείς που το έχει και μπορεί να μου πει 2 λόγια?
Αρχικά δημιουργήθηκε από virelai
Βρε παιδιά, τι μου λέτε για ktm LC4,το βρίσκω ωραίο και αρκετά φθηνό. 2 είναι αυτά που με φοβίζουν... είναι αξιόπιστος ο κινητήρας? Ρωτάω επειδή μεταχειρισμένο σε καλή τιμή το βρίσκω το νεότερο του 03...και 7 χρόνια είναι 7 χρόνια.
Το άλλο είναι ότι δεν φαίνεται τόσο ήσυχο μηχανάκι όσο το FMX. Είναι κανείς που το έχει και μπορεί να μου πει 2 λόγια?
Δεν είναι μηχανή για αρχάριους.
kokkiklhs
20/09/2010, 14:48
Kawasaki D Tracker 250, αφού σου αρέσουν τα motard!
Τέλειο για ξεκίνημα και βγαίνει έτσι από "μαμά", δες εδώ:
http://farm2.static.flickr.com/1394/1405125718_368d4b3782.jpg?v=0
Δεν ξέρω όμως κατά πόσο θα το βρεις εύκολα μεταχειρισμένο! Υπάρχει και σε 125, αλλά μάλλον θα σου φανεί "λίγο", μακροπρόθεσμα!
:beer:
Φίλε μου καλώς ήρθες στο κόσμο της μοτοσυκλέτας :wave2: :wave2:
Λοιπόν τα μοτάρντ σαν κατηγορία λένε γιατί κατά τη γνώμη μου είναι τα πιο εύκολα και αεικίνητα μηχανάκια σε καταστάσεις πόλης και από και πέρα ανάλογα το μηχανάκι και τον κυβισμό πάνε μέχρι ταξίδια.
Ψήφος μου στο Kawasaki 250 d-tracker αλλά δυστυχώς δεν τα βρίσκεις πολύ εύκολα μετάχειρα γιατί ήρθαν παραεισαγωγής από japan και όσοι τα πήρανε πολύ απλά δεν τα δίνουνε. Καινούργια απο παραεισαγωγή. Με τιμή στο KLX250s τα 4500 να περιμένεις κάπου εκεί γύρω τιμή.
Επίσης ψήφος στο DR-Z 400 motard. Το πήρε φίλος μου και το μηχανάκι τα σπάει. Εύκολο γρήγορο γκαζάκια μπόλικα και χωράει πραγματικά παντού. Και εκδρομούλες κάνεις αν το αποφασίσεις με λίγες παραχωρήσεις στην άνεση βέβαια.
Το ΚΤΜ να είναι με high flow κεφαλή 03 και μετά να είναι και καλοσυντηρημένο να το πας σε μηχανικό εμπιστοσύνης σου να το δεις. Κοινώς να είσαι προ-σε-κτι-κος. Και εννοείται ότι δεν έχει καμιά σχέση με το FMX που είναι αρνί μπροστά του. Του ρίχνει 15 άλογα έχει White Power αναρτήσεις μπρός πίσω τρελό εργαλείο αλλά θέλει και στη συντήρηση του να είσαι κύριος δεν κάνουν αστεία με το ΚΤΜ.
Το FMX είναι καλό και φτηνό στην αγορά αλλά λόγω παλιού κινητήρα έχει ψιλοτσιμπημένη συντήρηση.
Εγώ ψηφίζω DR-z
Και περιμένω φωτός μετά την αγορά
:beer: :beer:
OK, ίσως το LC4 δεν είναι για αρχάριους, αυτό το είχα καταλάβει κοιτώντας την ιπποδύναμη αλλά και διαβάζοντας τα reviews. :D
Το D Tracker 250 δεν το βρίσκω μεταχειρισμένο, αλλά ούτε και καινούριο! :confused: Στο ελληνικό site της kawasaki υπάρχει μόνο το 125άρη. Και διάβασα και κάτι reviews όχι ακριβώς δελεαστικές.:look:
Το DRZ μου αρέσει πάντα, αλλά μάλλον δεν θα βολεύομαι ιδιαίτερα αφού το ύψος της σέλας είναι στα 94 εκατοστά.:bigcry:
Διαβάζοντας και πάλι τα μηνύματα είδα ότι μου είχε ξεφύγει το yamaha mt-03, και μου αρέσει πολύ...:smokin:
Δεν θα σας πρήξω άλλο, θα ξαναγράψω για να σας δείξω φωτογραφίες αυτού που τελικά θα έχω πάρει.
και μετά από 4 ολόκληρα χρόνια, έρχομαι εδώ και σας λέω ότι τελικά το δίπλωμα το πήρα με την πρώτη και χωρίς να λαδώσω, μηχανή δεν πήρα!! :a18: Κυρίως για οικονομικούς λόγους.
Και εδώ και κάνα 2μηνο είμαι και πάλι στο ψάξιμο. Ωραίος ρε! Τα ίδια ψάχνω, motard δηλαδή, τα πάντα κοιτάω, αλλά θέλω να δώσω max 1500, και έχω βρει αρκετά η αλήθεια είναι, όχι τόσο FMX (το οποίο τελικά με χαλάει λιγάκι στην εμφάνιση), και που ξεκινάει σχεδόν πάντα από 1800-2000 (έχω βρει μερικές περιπτώσεις με τα λεφτά που δίνω), DRZ βρίσκω ελάχιστα και συνήθως σε κακή κατάσταση. Βρίσκω προφανώς πολλά ktm, LC4 και duke 2 κατά κύριο λόγο, και πολλά μα πολλά ΧΤ, κυρίως Ε, και το σκέφτομαι σοβαρά για το τελευταίο. Απλά αυτό που με κρατάει από το να πάρω ktm είναι η αξιοπιστία τους και τα λεφτά που χρειάζονται για την συντήρηση, από εδώ διαβάζω ότι θέλουν προσοχή, ότι θέλουν λεφτά, από εκεί διαβάζω το αντίθετο, και τελικά δεν ξέρω τι ισχύει. Ενώ XT, σκέφτομαι, εύκολα βρίσκω μηχανικό, εύκολα βρίσκεις ανταλλακτικά, εύκολα βρίσκεις να την ξαναπουλήσεις. Δεν ξέρω κατά πόσο είναι αξιόπιστα βέβαια, αλλά σε γενικές γραμμές ξέρω ότι τα γιαπωνέζικα είναι πιο αξιόπιστα. Τι να πω.
Και η αλήθεια είναι ότι είχα βρει μηχανή σε αυτό το 2μηνο που έψαχνα, είχα καταλήξει επιτέλους σε κάτι, κάτι που μου άρεσε πολύ, σε πολύ καλή τιμή, το είχα σκεφτεί καλά (παίρνοντας μάλλον λάθος απόφαση, βέβαια!) αφού από την ημέρα που είδα την μηχανή, ως την ημέρα που την "έκλεισα" είχε περάσει σχεδόν ένας μήνας, αλλά όταν ήρθε η ώρα να πω στον ιδιοκτήτη πότε να το πάει σε συνεργείο, με το οποίο είχα επικοινωνήσει, για να το ελέγξει (όπως είχαμε συνεννοηθεί νωρίτερα), ο φίλος δεν σήκωνε το τηλέφωνο και δεν απαντούσε στα sms, οπότε....Το μηχανάκι ήταν husqvarna TE610, κουκλί και καλοδιατηρημένο φαινόταν, τι να πω, μάλλον μόνο εμφανισιακά ήταν εντάξει, η μήπως προσβλήθηκε επειδή ήθελα να του ελέγξω το μηχανάκι? Δεν ξέρω.
amyroukai
07/10/2014, 16:58
Το καλό στην περίπτωσή σου είναι ότι έχεις τα χρήματα. Μοτοσικλέτα θα βρεις, λίγο υπομονή ακόμα και συχνό ψάξιμο στις αγγελίες. Άντε με το καλό και μπράβο που αντιστάθηκες στο λάδωμα.
Bob_o_mastoras
07/10/2014, 17:25
Παρε ενα ΧΤ. Θα σου αρεσει, ειναι και πολυ αξιοπιστο, εχει και φθηνα σερβις, εχει και ανταλακτικα παντου.
Βρες ενα με εξατμισουλα, γεφυρα στα καλαμια και κανα φιλτρο αερα και εισαι κομπλε. Προσεχε να ειναι σε καλη κατασταση και οχι απο καγκουρες και πειραγμενα τα μηχανικα μερη.
Θελει λιγο καιρο να πετυχεις καλη ευκαιρια γιατι τα βαρανε ολιγον τα ΧΤ στην τιμη αλλα αν εισαι πανω απο το car καθε μερα θα βρεις σιγουρα σε λιγο καιρο.
Πρόταση απλά για να υπάρχει ποικιλία..
Λίγο πιο βαρύ από το FMX και λίγο πιο δυνατό, με σύγχρονο μοτέρ και καλά περιφερειακά..
Πήγασος 660 (http://www.car.gr/used-bikes/aprilia/pegaso_strada.html?sort=dm&engine_size=%3E200&price=1000-2000&significant_damage=f&rg=3®istration=%3E1997&offer_type=sale)
Αφού έχεις τα λεφτά στο χέρι, μπορείς να "πιέσεις" για την τιμή. (Σε λογικά πλαίσια πάντα)
Το θέμα είναι πως σε αυτά τα χρήματα εγώ θα έλεγα να ανοίξεις τους ορίζοντές σου ως προς την κατηγορία..
Τα μοτάρντ που θα βρεις με 1500 θα πρέπει να τα ψάξεις καλά και να συνυπολογίσεις τυχόν αναλώσιμα που θέλουν.
Με ΚΤΜ των 1500 ευρώ οι περισσότεροι εδώ μέσα θα σου πουν να μην μπλέξεις.. κι εγώ το ίδιο λέω. :lol:
Το ΧΤ είναι μια σχετικά "ασφαλής" επιλογή, αλλά λόγω του ότι έχει υπάρξει στο παρελθόν "hot" μηχανάκι για μόντες, σούζες, κόντρες κλπ, θέλει πολύ καλό ψάξιμο. Ένα γείτονας είχε πάρει πριν από κάμποσο καιρό ένα 500άρι με μίζα (έτοιμο μοτάρντ μάλιστα) σε πολύ καλή τιμή (κάτω από χιλιάρικο) και πέταγε στα σύννεφα με την ευκαιρία που είχε βρει.. ε.. οκ.. με παπί είναι τώρα.
Το έχω ξαναπεί εδώ μέσα.. με αυτά τα χρήματα δεν βάζεις περιορισμούς στο είδος μοτοσυκλέτας. Περιμένεις, ψάχνεις και παίρνεις αυτό που είναι
α) σε καλύτερη κατάσταση και
β) σου κάνει στο μεγαλύτερο κομμάτι της καθημερινότητάς σου.
Εγώ έτσι θα έψαχνα (http://www.car.gr/classifieds/bikes/?sort=dm&engine_size=%3E200&price=1000-2000&significant_damage=f&rg=3®istration=%3E1997&offer_type=sale)
καλά δεν το συζητάω, κάθε μέρα μπαίνω στο car και οργώνω την αγορά, πλέων ξέρω απ'έξω όλες τις αγγελίες για ktm, xt, fmx και husqvarna! Και εντάξει, όταν ψάχνεις μηχανή και βλέπεις εκατοντάδες αγγελίες, βρίσκεις και κάτι μαργαριτάρια...ας πούμε, είχε μία, δεν θυμάμαι τι μηχανή, νομίζω ktm, όπου έλεγε "η μηχανή είναι πένα, το μόνο που χρειάζεται είναι ένα μοτέρ" ! :D
Εννοείται πάντως ότι ότι και να πάρω θα ελεγχθεί από μηχανικό. Έχω βρει μία περίπτωσουλα, ένα xt 600Ε του 91 πλήρως ανακατασκευασμένο, το είδα και είναι πολύ ωραίο, μου είπε ο φίλος ότι στον κινητήρα εσωτερικά δεν πειράχτηκε τίποτα, μόνο βαψίματα και αντικατάσταση ότι χρειαζόταν αντικατάσταση, και αξεσουάρ, και με πινακίδα στην σωστή θέση (αυτό που λέτε παιδιά για κάγκουρες και xt, η αλήθεια είναι ότι ισχύει για το 99% των motard που είναι αγγελία στο car, τα οποιά έχουν την πινακίδα χωμένη μέσα κοντά στην ανάρτηση, και πολλές φορές δεν φαίνονται αριθμοί και γράμματα!), αλλά η τιμή είναι αρκετά τσιμπημένη, μου είπε ότι κατεβαίνει, αλλά δεν είπαμε πόσο, επίσης του ξεκαθάρισα ότι θα ήθελα να το δει μηχανικός πριν και το δέχτηκε...έχω βρει και άλλα 2 τα οποία δεν έχω δει όμως.
Όσο αφορά τις κατηγορίες, ψάχνω και σε naked, αλλά όχι και τόσο, και δεν βρίσκω κάτι να μου αρέσει, και εκεί βέβαια είχα βρει μία περίπτωση, μία yamaha srx του 96, κάτω από 1000, αλλά κάτι δεν μου έκανε, πάντως νομίζω δεν την έχει πουλήσει ακόμα, ανανεώνεται συχνά η αγγελία.
Powered by vBulletin® Copyright © 2025 vBulletin Solutions, Inc. All rights reserved.