PDA

View Full Version : Yamaha ybr 125 ή XT 125?



makro
08/07/2010, 03:43
Γειά σε όλους

Το δίλημμα που έχω είναι πιο από τα 2? Σημειώστε ότι είμαι αρχάριος και χρειάζομαι τη μηχανή για τη δουλειά και καμιά βόλτα. Με ενδιαφέρει πολύ η κατανάλωση αλλά και το κόστος κτήσης γιατί δυστυχώς δεν διαθέτω πολλά.

Περιμένω τις απαντήσεις-συμβουλές σας

Ευχαριστώ

XJR_Billy
08/07/2010, 03:50
Αρχικά δημιουργήθηκε από makro
Γειά σε όλους

Το δίλημμα που έχω είναι πιο από τα 2? Σημειώστε ότι είμαι αρχάριος και χρειάζομαι τη μηχανή για τη δουλειά και καμιά βόλτα. Με ενδιαφέρει πολύ η κατανάλωση αλλά και το κόστος κτήσης γιατί δυστυχώς δεν διαθέτω πολλά.

Περιμένω τις απαντήσεις-συμβουλές σας

Ευχαριστώ

Γεια σου φίλε.
Δεν νομίζω να υπάρχει διαφορά στην κατανάλωση αυτών των δύο...
Το καλό βέβαια θα ήταν να καβαλούσες και τις δύο για να δεις ποιά σε βολεύει περισσότερο.
Για την YBR έχουν γραφτεί εγκώμια σχετικά με την μικρή της κατανάλωση.
Εγώ θα έπαιρνα την ΧΤ ...:o :D

makro
08/07/2010, 04:25
Αναρωτιέμαι ποια θα ταιριάζει καλύτερα στον σωματότυπό μου. 1,85 ύψος,82 κιλά. Βέβαια με μια επίσκεψη θα λύθεί το θέμα αλλά λόγω της απειρίας μου έχω ενδοιασμούς. Πάτως απ'όσο ξέρω το ΧΤ είναι σίγουρα΄10 εκατοστά ψηλότερο (ύψος σέλας ).

Από τα 2, πιο πηγαίνει καλύτερα?? Λογικά από επιδόσεις και τα 2 υστερούν ,αλλά ίσως κάποιο να έχει καλύτερη ροπή,καλύτερη κλιμάκωση κτλ

DUKASII
08/07/2010, 04:27
Αρχικά δημιουργήθηκε από makro
Αναρωτιέμαι ποια θα ταιριάζει καλύτερα στον σωματότυπό μου. 1,85 ύψος,82 κιλά. Βέβαια με μια επίσκεψη θα λύθεί το θέμα αλλά λόγω της απειρίας μου έχω ενδοιασμούς. Πάτως απ'όσο ξέρω το ΧΤ είναι σίγουρα΄10 εκατοστά ψηλότερο (ύψος σέλας ).

Από τα 2, πιο πηγαίνει καλύτερα?? Λογικά από επιδόσεις και τα 2 υστερούν ,αλλά ίσως κάποιο να έχει καλύτερη ροπή,καλύτερη κλιμάκωση κτλ φιλε παρε κατι μεγαλυτερο..


σα να χεις παρει του γιου σου το μηχανακι θα ναι..ασε που το πιο παει καλυτερα..με σενα πανω..

αλλαζει και γινεται..πιο τσουλαει εστω και σε κατηφόρα..

XJR_Billy